Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1103659 | Odgovora: 5513 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1267 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 15:05 - pre 127 meseci
@goat:

Citat:
malo sam okasnio.. ali da se vratim o priči "krađa tehnologije direknog ubrizgavanja"... totalno netačna priča!!... tamo 1950-tih je razvijen motor koji je mogao da koristi razne vrste goriva.. imao je direkno ubrizgavanje u cilindar i imao je tz. svećicu... čelo klipa je imao specifičan oblik- sferni, tako da je brizgaljka razlivala gorivo po sferi klipa a svećica je bila postavljena u zoni najveće koncentracije goriva... nedostatak ovih motora se ogledao u potrebi "vrućeg klipa"- otežan rad hladnog motora, problemi sa kontrolom turbulencije smeše unutar cilindra (ograničen opseg dozvoljenih obrtaja motora)...

.... inače japanci (bar tako mi izgleda) vole da dokazuju svoju tehničku superiornost.. imaju "biserna" rešenja... forsiraju vankela... i micubiši je tamo 1995-6 dok sam bio student pravio najveći brodski motor na svetu- dvotaktni dizel ... sećam se jedino da je max snagu imao na 80o/min i da je imao najbolju efikasnost o odmosu na sev dotadašnej motore 54%... radne zapremine i snage se ne sećam...



Par godina pre Mitsubichia, slicne dvotaktne dizelase je razvijao i ne samo razvijao vec ih doveo do faze serijske proizvodnje Fordov razvojni tim. Na zalost, zbog ekoloskoke euforije i groznice (Euro norm, CF,..), svetlost dana nisu ugledali. Trceci pred rudu Mitsubichi je obelodanio “svoj” izum i prosao onako kako je prosao.
Nesto slicno se dogadje deceniju kasnije kad VW i BM-motors pocinju da rade na projektu zvanom FSI, ili agregatu sa promanljivom smesom (prvobitni naziv). Ostrom sluhu i sokolivim ocima nije ni to promaklo. Spijuni presvuceni u tada prijateljskom Volvo mantilu sa stetoskopom oko vrata, kradu ideju i prenose je svom novom pobratimu Mitsubichiu, koji ponovo trceci pred rudu, izbacuje na trziste svog mutanta zvanog GDI od koga danas i u fabrickom servisu beze ko djavo od krsta.
Takav epohalni izum nas prijatelj Nesa naziva revolucionalno otkrice citajuci izmedju redova kako je rec o politickoj odluci da se satre Mitsubichi. Po njemu bi, verovatno citava petrohemijska inustrija zbog beznacajnog promila takvih vozila, trebala da menja tehnologiju?
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 349
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 15:22 - pre 127 meseci
Izgleda da ja nisam merodavan za ovu temu, pošto mi, kad pogledam ovaj tvoj post, ne pada na pamet da dam ni 12000e za hjundaija, a ni za toyotu, a kamo li 19700, pa sve da su najbolji u celom univerzumu - ne svidjaju mi se. Tako da mogu da skupljam još koju hiljadu i kupim golfa ili scirocca. (tdi-a 2.0 u high line-u) Ne bi bilo lose da odeš do vw dilera i sedneš u šesticu (najjadnije opremljenu), pa da pogledaš malo koliko je komforna, velika i kako ima jadnu osnovnu opremu (klima, esp, jastuka gomilu, bord komp, cd mp3, podizače... ne znam ja šta ti očekuješ da auto ima, pozlaćene kvake možda).
Nisam nigde video, ni cuo da ima ovaj 1.4 FSI motor od 86ks. U ponudi imaju obican od 80ks i TSI od 122KS i 160KS.

GERMAN automaker Volkswagen set a sales record in 2008 and expanded its market share in key markets the United States and Germany despite a global economic crisis.

And the company is aiming for another banner year in 2009, said executives at the North American International Auto Show, where VW unveiled its first two-seater roadster with much glitz and fanfare.

"We have kept our promise,'' said chair Martin Winterkorn. "The Volkswagen Group delivered more vehicles than ever before in the difficult year of 2008.

"With growing shares on the world market and major single markets, including Germany and the USA, we expanded our position further.

"This shows that our group's multi-brand strategy is paying off and our young and attractive model range is popular with customers all over the world.''

VW sold 6.23 million vehicles worldwide last year, up 0.6 per cent.

[Ovu poruku je menjao frenkijevac1 dana 09.02.2009. u 16:39 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7224
*.migcomputers.co.yu.



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 15:49 - pre 127 meseci
Al se zakuvalo.. lepo, lepo...

Ajmo redom

Citat:

Mislim da je krajnje vreme da i tvoje recenice neko uzme da citira, posto si poodavno zasluzio


Upravo to i želim, jer je to način kako počinje argumentovana diskusija

Citat:
Smesno zvuci citati i tvoju mrznju prema vw koncernu, zajedno sa svim upinjanjem da "publiku" na ovoj temi ubedis da si u pravu


Uopšte ne mrzim VW niti imam razloga za to, štaviše rekao sam da je Golf II GTI bio moj dečački san. Ali mnogo vode je od onda proteklo Dunavom i današnjom analizom se može doći do drugačijih zaključaka nego tada.

Citat:
pa ti niko u lice ne govori da si smesan


Ako sam rekao Žaretu da je pomalo smešan, što mi se ne uklapa u sliku od njemu, onda to znači tačno to (i on to meni stalno signalizira, kao što vidite). Žare i ja samo jako dobri prijatelji, to ceo forum zna, zato i imamo malo slobodniju diskusiju.

Citat:
postavljas tvrdnje kao da su kosmicki aksiomi, a izvore podataka ne navedes bas uvek, sto ostavlja mesta da ne daj Boze neko pomisli da je to sto u takvim situacijama napises apsolutna istina


Znaš kako, ako se neko 30 godina nečim bavi, to je mnogo pre pojave Interneta, i on ne može na Internetu da nađe dokaz za svaku svoju reč. Slobodno je ti nađi, demantuj me, a ja ću se potruditi da ti i na Internetu nađem dokaz za tvrdnju koju sam izneo.

Citat:
Prosto, "naj" kategorije koje si naveo su suvise subjektivne stvari da bi o njoj imalo smisla raspravljati.


Sa ovim se u principu slažem, ali za svo to vreme nisam čuo da je neko kupio Golfa "iz srca", dok za Alfa Romeo ili Fiat pandu to malo ko nije čuo. Otud ta paralela.

Citat:
Ja bih samo podvukao da su "naj" epiteti koje si nalepio SUBJEKTIVNA stvar


Rekoh da se slažem, ali u ovoj temi bi bilo dobro da nastojimo da maksimalno izbacimo tu subjektivnu komponentu, tj. da se što više držimo objektivnih parametara, dakle onih koje se mogu meriti.

A to su upravo oni o kojima ja pričam: glavni su snaga motora, oprema i cena, a ima i onih koji su manje važni (ne i nevažni). Dakle, ako se držimo onoga šta se može meriti, verujem sam da ćemo na kraju imati mnogo približnija mišljenja.

Citat:
A i sama cinjenica da se najvise kradu


Vidiš, ja Golfa ne bih kupio već samo zbog toga, ali to u priči ne potenciram, jer kao što rekoh, želim da se bavimo objektivnim kvalitetima auta, a ne činjenicom da ljudi iz našeg kriminalnog miljea najviše vole VW (što je vladd jednom lepo objasnio).

Da li to što kriminalci vole VW nešto govori o kvalitetu tog auta? Meni ne, možda tebi da.

Citat:
Pausalna izjava, bazirana na subjektivnim utiscima i pricama iz komsiluka.


Ni slučajno. Vrlo precizna izjava, bazirana na višedecenijskom iskustvu. Benzinski VW motori su uvek među najslabijima u svojoj cenovnoj klasi, to je i danas krajnje očigledno.

Citat:
Uostalom, da li smo zaista strucni da raspravljamo o analizi troskova produkcije jedne tako velike kompanije ?


Za jednu okvirnu analizu, to nije toliko teško kao što ti se čini. Potrebno je malo obrazovanja i iskustva.

Citat:

Buka - subjektivno. Daj brojke pa da razgovaramo.


Još lakše je da prođeš pored nekog TDI PD motora i verujem da neće ni biti potrebe da mnogo razgovaramo.

Citat:
Cena vozila nema veze sa prodajnom cenom, to ti je valjda jasno - da je drugacije, golf V 1.4 80ks bi kostao (lupam)10000€ ili manje.


Tačno, ali ne baš sasvim. Prodajna cena vozila itekako ima veze sa proizvodnom.

I uopšte, primetio sam da ljudi misle da proizvođači, naročito nemački, zarađuju ogromne procente od prodajnih cena svojih vozila. To naprosto nije tačno, procenat zarade je mnogo manji nego što narod misli. Zato je proizvodna cena vrlo važna.

Citat:

Da li citas uopste sta pises ? Majstori u vw servisu da ne znaju sta je pravi FSI ?


Kada bi znao šta sve ne znaju raznorazni "majstori" bio bi zapanjen. Rekao sam da me ni to ne bi iznenadilo, naročito što je u pitanju potpuno nov motor koji ne postoji ni u kakvim tehničkim podacima koje je VW zvanično objavio.

Citat:
Iako koncept direktnog ubrizgavanja goriva jeste koncept koji spaja GDI i FSI ne mozes dati tako pretencioznu izjavu da su sve besramno ukrali bez da to jako dobro potkrepis cinjenicama, dokazima, blueprintovima itd.


Ovo je jedna od retkih stvari iz ove teme koja mi je objašnjavana na fakultetu. Sećam se da je profesor bio izričit u toj tvrdnji. Ali podvukao sam da to nije bitno za ovu temu.

Citat:
Sa aspekta projektovanja stari vw benz.motori (koje si ti nesto ranije generalizovao i deklarisao kao nesto sto vw nikad nije znao da napravi) su slicni konkurenciji, a ti si ih deklarisao kao krs.


Ne. Obrati pažnju na moj stav: oni su slabi. Pogledaj malo oko sebe, pa ćeš shvatiti da je u bilo kom cenovnom razredu VW benzinski motor među najslabijima.

U poslednje vreme to ispravljaju uvođenjem turbo-motora, ali je i njihova cena je osetno viša od one za koju kod konkurencije dobijaš tu snagu, a pored toga često i više opreme.

Citat:
Btw, danasnji vw fsi i tfsi su i na katalogu bolji od konkurentskih benzinaca, te si i ovde dakle pogresio.


Očigledno da ti ne znaš šta znači konkurentski. Konkurentski ne znači onaj koji je iste zapremine ili veličine, nego isključivo iste cene.

To je ona priča o projektovanju, ali izgleda da je ovde ne razumeju svi.

Citat:
I nije u redu (najblaze receno) da vredjas bilo koga sa ovim znacima navoda oko reci "majstora"


Upozao sam u životu i majstore bez znaka navoda, ali na žalost, manje ih je od onih kojima treba da se stave. Mislim da ćemo se u ovome složiti. Da ne bude zabune, govorim o stručnim ljudima sposobnim da kvalitetno održavaju jedan savremen auto C segmenta, a ne o nekome ko zna da sklopi i rasklopi Juga.

Citat:
Kako pravdas "cinjenicu" da su prenosni odnosi kraci, a maximalna brzina "ista" ? Namerno ovo stavljam pod navodnike, jer nisi brojevima potkrepio te "cinjenice".


Jednostavno, i to po dva osnova: kraći su niži prenosi (to se lako sračunava i to nema veze sa krajnjom brzinom), a u stepenu prenosa u kome se ostvaruje max. brzina, ona se kod VW ima na višem broju obrtaja, dakle bliže blokadi.

Ponoviću da Ceed i pored veće težine i osetno većeg otpora vazduha nije sporiji od Golfa V. Ako negde nađeš suprotno, slobodno me demantuj.

Citat:
Ne postoji ama bas nista, na cemu bi ti mogao da temeljis misljenje da covek ne razlikuje karburatorske i MPI motore.


Tako je izgledalo iz njegove priče. Nije bio precizirao koji je model u pitanju, a razlike koje se spolja svode na samo jedno i - u vožnji su velike.

Citat:
Pocnes pricu o najboljoj kupovini u "golf" klasi, onda udjes u poredjenje sa golfom, a kad ti se objasni da je golf bolji, odjednom neces da pricas o njemu, i tvrdis da je poredjenje baba i zaba


Golfa sam uzimao u priču samo kao negativan primer, a da su u pitanju babe i žabe lako se zaključuje kada se napravi pravo poređenje, a ono je Golf vs. npr. I30 sa jednakom opremom i motorom jednake snage.

Ne znam zašto je toliko teško da se najpre nešto maksimalno izjednači, pa da se onda upoređuje. To je valjda osnovni postulat svakog poređenja.



edit:
p.s. da ne bude previše odjednom, Žaretu odgovaram u narednom postu

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 09.02.2009. u 18:32 GMT+1]
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 349
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 16:05 - pre 127 meseci
VW ima loše benzinske motore, jer je prodaju godinama fokusirao na evropu i na dizel motor.
Japanci su prodaju fokusirali na ameriku i na benzinske motore, zato nemaju nikakvog dizela. (A i zato ima je prodaja sada opala)
VW sada poboljšava benzinca. A japanci dizela. I na kraju isti k
Ode tema u ...
Svako gura svoje i nema popuštanja Pravi Srbi. Podeljeno sve 50/50
To je i problem ovih foruma, sto svako tera svoje i dobiješ sto različitih misljenja.. i onda kad neko sa strane dodje da vidi koji auto da kupi u c segmentu, i kad pročita ovo naše raspravljanje. ode lepo i skoči s mosta i uštedi 15-20k (minus 1500-2000e sahrana)
kupuju ljudi i juga, a ne samo kiju, pa šta sad treba da ih mrzimo zbog toga
Sad pogledah da hjundai i30 ima automatski menjač sa 4 brzine hahahah
A tek ovo http://www.kia.co.yu/boutique?mc=BS hahaha ( upaljač sa dodatcima i ukrasna čaša - oko 120 evrića lol )
Za oko mi je zapalo ovih 10.000 eura popusta za sorenta.. baš me zanima vaš komentar. (nisam čuo da neko daje toliko auto ispod cene, ako mu sve ide kako treba) http://www.kia.co.yu/pricelist/?model=251


[Ovu poruku je menjao bakara dana 14.02.2009. u 20:53 GMT+1]
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 16:35 - pre 127 meseci
Citat:
frenkijevac1: Sad pogledah da hjundai i30 ima automatski menjač sa 4 brzine hahahah

Šta je tu "hahahah"? Mislim, zbog čega?

Pozdrav
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1267 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 18:04 - pre 127 meseci
Neso, Neso,
opet plasiras netacnosti (pokusavajuci da se izvuces iz g***** )


Citat:
Nebojsa Milanovic: Jednostavno, i to po dva osnova: kraći su niži prenosi (to se lako sračunava i to nema veze sa krajnjom brzinom), a u stepenu prenosa u kome se ostvaruje max. brzina, ona se kod VW ima na višem broju obrtaja, dakle bliže blokadi.


Da li si svestan ovog piasanja? Kakve blokade? Do pre par nedelja si me naterao da pomislim kako ne znas da je podatak od 4000 o/min maximalni broj obrtaja, pa si zatim vesto eskivirako; kao znao si.) Sad me opet teras na tako nesto.

Ponavljm: TDI ide 200 sa 4000 o/min a to nije maximalni broj na kome iskopcava. Maximalni je 5500 sto mu obezbedjuje teoretsku brzinu od 275 km/h.

Nemoj molim te opet da moram sve ponovo. Smiluj se.
Procitaj ponovo:

http://www.elitemadzone.org/t329282-2-KIA-ProCeed-mini-test

Prvo ja, a sad i Nikola, smo ti rekli da su prenosni ondosi takvi gde ako su pojedini kratki, ostali moraju biti duzi.
Ne mogu biti svi kratki. Smiluj se pa shvati.
Zabole me prsti od pisanja (istog).





Citat:
Nebojsa Milanovic: Ponoviću da Ceed i pored veće težine i osetno većeg otpora vazduha nije sporiji od Golfa V. Ako negde nađeš suprotno, slobodno me demantuj.


Moras se odluciti. Da li je masa Ceeda ova iz knjizice, ili ona koju daje proizvodjac?
Ne moze u jednom slucaju biti ovako, a u drugom onako pa uzimas podatak koji ti vise odgovara.

Ponavljam:
Ako Ceed ima masu znatno vecu od Golfa onda postoji opravdanje za losije performanse, ali je tad rec o autu za "prijevoz djecice" obzirom na dozvoljenu nosivost.

Ako je tacan podatak iz saobracajne, onda su preformanse nesrazmerno slabije od TDIa. Prema tvojim podacima i Ceed od 140 ks ima takodje slabije performanse od TDI 105KS. Ne zelim da polemisem o razlozima (ovakav, ili onakav menjac, ili tesne gace).



Citat:
Nebojsa Milanovic: Kada bi znao šta sve ne znaju raznorazni "majstori" bio bi zapanjen. Rekao sam da me ni to ne bi iznenadilo, naročito što je u pitanju potpuno nov motor koji ne postoji ni u kakvim tehničkim podacima koje je VW zvanično objavio.


Majstori u VWu imaju solidno znanje. Redovno posecuju seminare i raspolazu informacijama iz prve ruke (po mnogim pitanjima su ispred udzbenika po kojima si ti ucio).

U redovnom sam kontaktu sa njima i cesto sam iznenadjen obimom teoretskog znanja sa kojim raspolazu.
Pogotovo sef servisa mora dosta da zna.
Nisi u pravu sa ovakvim zakljuckom.



Citat:
Nebojsa Milanovic: Vidiš, ja Golfa ne bih kupio već samo zbog toga, ali to u priči ne potenciram, jer kao što rekoh, želim da se bavimo objektivnim kvalitetima auta, a ne činjenicom da ljudi iz našeg kriminalnog miljea najviše vole VW (što je vladd jednom lepo objasnio).

Da li to što kriminalci vole VW nešto govori o kvalitetu tog auta? Meni ne, možda tebi da.


Da,
to govori o kvalitetu auta. Ko je lud da krade krseva?. Oni se sigurno ne razumeju u melioraciju, ali razlikuju zito od kukolja.

I nije rec samo o NASEM miljeu. Kradu se svuda. Negde manje, negde vise, ali svuda.


Citat:
Nebojsa Milanovic: Ovo je jedna od retkih stvari iz ove teme koja mi je objašnjavana na fakultetu. Sećam se da je profesor bio izričit u toj tvrdnji. Ali podvukao sam da to nije bitno za ovu temu.


Nikada se ne bih spustao na ovakav nivo komunikacije sa studentima, pogotovo ako u takve tvrdnje ne bih bio siguran.

Los primer profesora pedagoga. (Naravno pod uslovom da si pravilno shvatio ono stoje rekao, a ne kao ovo o stepenima prenosa).

Citat:
frenkijevac1: U poslednje vreme to ispravljaju uvođenjem turbo-motora, ali je i njihova cena je osetno viša od one za koju kod konkurencije dobijaš tu snagu, a pored toga često i više opreme.


Ako je nesto bolje, treba da je skuplje. Ne?
TSI motori su trenutno najbolji motori. (Zapremina-performanse).


///////////////////////////////

Ima toga jos.



[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 09.02.2009. u 20:30 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7224
*.3dnet.co.yu.



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 18:29 - pre 127 meseci
Citat:
zarsilic: Neso, Neso,
opet plasiras netacnosti (pokusavajuci da se izvuces iz g***** )

Do pre par nedelja si me naterao da pomislim kako ne znas da je podatak od 4000 o/min maximalni broj obrtaja

Ponavljm: TDI ide 200 sa 4000 o/min a to nije maximalni broj na kome iskopcava.


Alo bre Žare, ti si potpuno pomešao ko je šta rekao :D

4000 maksimalni broj obrtaja dizel motora??? Hajde molim te pojasni šta želiš da kažeš, jer ovo nema veze sa mozgom, a ponajmanje sam ja to rekao....

Kada sam ja rekao da na 4000 iskopčava?? Na 4000 motor ostvaruje max.snagu, ali to nema veze sa blokadom....tu vrednost uzimam za obračunsku prilikom proračuna prenosa i ništa više...

Ti si taj koji zanemaruje uticaj prenosa, a ne ja, jer sve vreme nastojim da objasnim koliki je njegov značaj.

Čitaj poruke malo detaljnije i nemoj mi više stavljati u usta ono što niti sam rekao, niti ima blage veze...


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1267 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 19:09 - pre 127 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Alo bre Žare, ti si potpuno pomešao ko je šta rekao :D

4000 maksimalni broj obrtaja dizel motora??? Hajde molim te pojasni šta želiš da kažeš, jer ovo nema veze sa mozgom, a ponajmanje sam ja to rekao....



http://www.elitemadzone.org/t329282-1-KIA-ProCeed-mini-test

Citat:
Nebojsa Milanovic: Ceed 2,0 CRDi ima teorijsku brzinu u šestoj na 4000 obrtaja oko 250 km/h, a Golf najviše 200.




 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7224
*.3dnet.co.yu.



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 19:14 - pre 127 meseci
Mi se izgleda ne razumemo...

To upravo govori o tome šta pričam...4000 su mi obračunski obrtaji za proračun prenosa...Teorijska brzina je zato što ne može da se dostigne...

Gde tu piše da je 4000 maksimalni broj obrtaja dizel motora???

Evo pozivam sve prisutne da kažu da li neko iz ovoga zaključuje da je 4000 maksimalni broj obrtaja dizel motora???
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1267 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 19:26 - pre 127 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Teorijska brzina je zato što ne može da se dostigne...


Tacno, ali ona ni slucajno nije na 4000 o/min sto se iz tvojih postova ne vidi.


Citat:
Nebojsa Milanovic: Jednostavno, i to po dva osnova: kraći su niži prenosi (to se lako sračunava i to nema veze sa krajnjom brzinom), a u stepenu prenosa u kome se ostvaruje max. brzina, ona se kod VW ima na višem broju obrtaja, dakle bliže blokadi.


Kako je to 5500 blisko sa 4000??? To je prakticno OGROMNA razlika. Nedostizna u poslednjem stepenu prenosa!!!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7224
*.migcomputers.co.yu.



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 19:27 - pre 127 meseci
Obrati pažnju kako tumačiš moje reči. Mislim da sam zaista jasan, ali imam utisak da je dobar dao naših "nesuglasica" prouzrokovano time što si me pogrešno protumačio.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7224
*.migcomputers.co.yu.



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 19:56 - pre 127 meseci
Vidim editovao si post..i opet pogrešno tumačenje...

Zapamti ovo, tačno ovako kako kažem, pa proveri u praksi:

VW vozila uvek ostvaruju max. brzinu na obrtajima koji su bliže blokadi nego kod drugih vozila iste klase. Između ostalog, i to je pokazatelj da imaju kraće prenosne odnose od proseka (ovo govori samo o najvećem stepenu prenosa).

Da li ti je ovo jasno??

Da se vratim na post sa prethodne strane na koga dugujem odgovor:

Citat:
zarsilic: Da ima kratke, ne bi isao 200 sa 105 ks vec 160.


Za Golf V TDI, 200 u šestoj na 4000 je malo.

Da budem sasvim precizan, a već sam to jednom rekao: Taj sa 6 brzina zbog te šeste i nije tako loš, ali koliko ide onaj sa 5 brzina na 4000 u petoj? Još manje! O tome pričam, i to pokušavam da ti u nekoliko desetina postova objasnim, ali ti to ne želiš da čuješ nego "čuješ" neke stvari koje niti sam rekao, niti imaju bilo kakvog smisla.

Može i ovako:

Nađi mi jedan auto iste klase, sa istom (praktičnom) snagom i težinom kao VW Golf, a da ima kraće prenose.

Nema ga! VW ima najkraće!

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5491
*.dynamic.sbb.rs.



+878 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina09.02.2009. u 20:42 - pre 127 meseci
Evo nesto pricah sa burazerom.

Stigao je Golf VI 2.0 TDI izgleda da je motor nesto modifikovan, tj. idu na neku doobuku. Kaze da auto ide "kao mecava", bolje od starog 2.0 TDI. Ne zna cenu jos, mada misle da ce da deru po usima.

On kaze da njemu se ne svidjaju 1.9 TDI i da nisu bas tako snazni kao novija konkurencija, ali je 2.0 TDI druga prica - motor se ne kvari uopste, tj. prethodna verzija. Imali su par crkavanja dihtunga glave na preko 100.000 i ponekad crkne dizna i to je sve, za razliku od 1.9 TDI koji ima masu problema (precesto mesa ulje i vodu).

Imaju kompletan manual i CD za 1.4 FSi i taj 2.0 TDI. 1.6 i 2.0 FSI (Passat) su odavno radili.

Za sad je 1.4 od 80KS.

Zamolicu ga da odslika par masina pa da mi sibne... (barem motor kako izgleda).

I dalje kaze da je Golf svejedno preskup. On ga ne bi kupio zbog cene, precenjen je. To je moje licno misljenje isto.

Ja bih ipak korejanca ili japanca - jeftiniji su, a kvalitet kod japanaca je na visem nivou. Kod koreanaca nije, ali cena im je odlicna, perfektna apsolutno za ono sto nude, glupo je da za jednog Golfa (koji ce isto trajati kao i neki Hyundai ili Kia) mozes dobiti Hyundai I30 sa odlicnom opremom i jos jedan auto u rangu Z10 ili Hyundai I10. Celu familiju da opskrbis sa kolima maltene (upao bi u tu cifru i skuter za klinca ladno).

VW nema vise taj kvalitet i tu "proverenost" kao pre, stici ce ih ova kriza samo tako ako se ne spuste malo na zemlju.

 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 349
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 02:38 - pre 127 meseci
Citat:
StORM48: Šta je tu "hahahah"? Mislim, zbog čega?

Pozdrav


Pa zato što ima samo četiri brzine (kao amerikanci pre jedno 50 godina).
Vw-ov DSG ima 6 ili 7. ima duplo kvačilo, košta duplo skuplje, ali je bolji 15 puta
Poz


Citat:
cozmo_im: On ga ne bi kupio zbog cene, precenjen je. To je moje licno misljenje isto.

Ja bih ipak korejanca ili japanca - jeftiniji su, a kvalitet kod japanaca je na visem nivou. Kod koreanaca nije, ali cena im je odlicna, perfektna apsolutno za ono sto nude, glupo je da za jednog Golfa (koji ce isto trajati kao i neki Hyundai ili Kia) mozes dobiti Hyundai I30 sa odlicnom opremom i jos jedan auto u rangu Z10 ili Hyundai I10. Celu familiju da opskrbis sa kolima maltene (upao bi u tu cifru i skuter za klinca ladno).

VW nema vise taj kvalitet i tu "proverenost" kao pre, stici ce ih ova kriza samo tako ako se ne spuste malo na zemlju.


Možda će trajati isto u smislu kotrljaće se posle 10 godina, ali mislim da će golf biti u dosta boljem stanju.
Hyundai i30 1.6crdi 90ks u SMILE+ opremi (koja je slična kao kod trendline vw-ova) košta 14000 eura, po njihovom cenovniku. Ta oprema je sve samo nije odlična.
Golf 5 (da ne mešamo šesticu pošto se još ne znaju tačne cene) košta 17000. Toliko i vredi. Za razliku od 3000e možeš da se voziš dve godine džabe, ali nećeš voziti golfa (Toyota auris - osnovni model 15700e pa do 22000 sol -vrlo vrlo slična cena golf-ovoj)

Inače ako tako gledaš, šta sve može i kako, ja bih pre kupio neki dobar sat za 8000 eura nego tog punta ili i10

Taj 2.0 TDI u highline opremi će koštati oko 23.000eura. (ako hoćeš još opreme cena će ići do 33000).
Toliko nikad ne bih dao za auto iz c klase, ali ima ko daje.
To što ti brat kaže da je golf precenjen - precenjen je za onoga koji nema para da ga kupi.
Čovek radi u VW servisu pola života i sad treba da kupi toyotu - ma daj dao bih mu otkaz isti dan

Ovo da VW nema kvalitet i proverenost... golf šest je najkvalitetniji i najprovereniji golf do sada.
A da će ih stići kriza - oće. Kao i sve velike kompanije. A koliku će štetu napraviti to ćemo videti. Z


Nije mi jasna ova rasprava kakve veze ima da li golf ima duže ili kraće prenose??
Šta predstavlja gear ratio, ako neko može da pojasni malo..
 
Odgovor na temu

ikac2000
ikac2000
Nis

Član broj: 27534
Poruke: 495



+17 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 07:00 - pre 127 meseci
Toyota ima na akciji Auris 1.4 SKY za 15,300 EUR sa metalik bojom. Kako vam se cini ova ponuda ali cisto sa porodicnog aspekta?

Ima i 1.6 LUNA za 15,600, ali nekako mi se vise svidja ova jeftinija varijanta.

Pozdrav...
 
Odgovor na temu

pri3rak
Beograd

Član broj: 43563
Poruke: 701
79.101.153.*

Jabber: pri3rak@elitesecurity.org


+298 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 07:23 - pre 127 meseci
Citat:
frenkijevac1
Ovo da VW nema kvalitet i proverenost... golf šest je najkvalitetniji i najprovereniji golf do sada.

ko ga je to proverio, vw marketnig division? odakle ovakav stav kada je auto tek krenuo sa prodajom?
 
Odgovor na temu

dejankr
Dejan Krsmanovic
JavaEE programer
Beograd

Član broj: 7842
Poruke: 384
*.static.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 07:33 - pre 127 meseci
Što se tiče cene, nju određuje tržište. Tačka.
Dok god ljudi budu kupovali tog "precenjenog" golfa, VW nema razloga da smanjuje cenu - a i što bi.
A inače, čak i neko ko razmišlja glavom a ne samo srcem, ima rezona da u startu više plati Golfa jer će ga lakše i skuplje nego Kiu ili Hyundai.

Citat:
frenkijevac1: golf šest je najkvalitetniji i najprovereniji golf do sada.


O tome može da se priča za koju godinu.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 08:23 - pre 127 meseci
Pozdrav,

sada vec imamo kriticnu masu poruka kao sto su te pausalne procene naglasene kao aksiomi, koji nemaju sta da traze na tehnickom forumu ovog kvaliteta.
Obzirom da sam vec pominjao da necu tvrdje moderisati odredjene stvari bas apropo toga sto Nebojsa nije uzimao u obzir proverenost favorizovanog automobila obzirom na njegov izuzetno mlad zivotni vek iz koga se to jos uvek ne da zakljuciti, stoga samo ovaj put necu brisati ni tvrdnje o tome kako je tek konstruisani golf najpovereniji na trzistu.

Ipak, nadalje ce ovakvi pausali ipak biti moderisani jer im objektivno nije mesto u ovakvim diskusijama.

Ko hoce da kupuje Golfa da bi mu posle 10 godina vise vredeo, neka mu. Takvom logikom se kod nas oduvek i prodaju nemacki proizvodi, i meni licno ne smeta da takvih ima.
Svako za sebe treba da shvati da ce u startu platiti dosta vise, a prilikom odrzavanja tog vec skuplje placenog vozila, dace jos malo vise nego na istocnim vozilima, i na kraju ce, posle tih desetak godina zaista dobiti vise, ali neproporcionalno u odnosu na sva ta davanja....naravno, pod uslovom da mu neko ne ukrade u medjuvremenu taj auto, bas zbog sve ove iste logike. Jos kad tome pridodamo cinjenicu da se kod nas dosta zapadnih vozila ne moze kasko osigurati od kradje, dobijemo jednu prelepu suplju logiku za kupovinu automobila, makar za mene.

Na stranu sto se ionako jezim tih prica da deset godina gledam i vozim jedan te isti automobil, pa da je deset puta "k'o casa" i slicno.

Da, uzgred Lebaron automatik koji sam imao sredinom devedestih se nimalo nije stideo svoje tri brzine a "rodjen" je bas pocetkom devedesetih. Valjda je prespavao jos od pedesetih, sta li....
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6735

Sajt: about:blank


+2129 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 08:31 - pre 127 meseci
Citat:
lancia88: Jos kad tome pridodamo cinjenicu da se kod nas dosta zapadnih vozila ne moze kasko osigurati od kradje, dobijemo jednu prelepu suplju logiku za kupovinu automobila, makar za mene.


Je l' to sigurno tačno? Koliko se sećam, kada sam nedavno gledao ponudu osiguranja jedne poznate osiguravajuće kuće, nije nigde pisalo da je osiguranje moguće samo za određene tipove automobila?
 
Odgovor na temu

Nikola_BGD
Beograd

Član broj: 25863
Poruke: 340
212.200.25.*



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 09:00 - pre 127 meseci
Naravno da nigde nece to da pise. Ali dodjes, dobar dan ja bih da osiguram vw touareg - Izvinjavam se ali za njih ne dajemo kasko...

Sto se tice odnosa brzina (gear ratio), u pitanju je odnos velicina zupcanika u menjacu.
Na nizim stepenima prenosa u menjacu je taj broj veci, da bi se dalje smanjivao u svakoj sledecoj brzini. Sto su ti odnosi veci (zargonski receno "kraca" brzina), to je motoru lakse da "vuce" - time auto bolje ubrzava, ali takodje ne moze da dostigne maksimalnu brzinu.

Nebojsa tvrdi da su na golfu kraci ti prenosni odnosi, te da zbog toga on nudi bolja ubrzanja, i da je stoga golf osudjen na manje maximalne brzine (ili na iste maximalne brzine kao konkurencija, ali na velikom broju obrtaja koji nije ni udoban za voznju ni ekonomican ni dobar za motor).

Ono sto svi i dalje cekamo su brojke kojima ce potkrepiti svoju tvrdnju.
Citat:
Nebojsa Milanovic: VW vozila uvek ostvaruju max. brzinu na obrtajima koji su bliže blokadi nego kod drugih vozila iste klase. Između ostalog, i to je pokazatelj da imaju kraće prenosne odnose od proseka (ovo govori samo o najvećem stepenu prenosa).

Citat:
Nebojsa Milanovic: Da budem sasvim precizan, a već sam to jednom rekao: Taj sa 6 brzina zbog te šeste i nije tako loš, ali koliko ide onaj sa 5 brzina na 4000 u petoj? Još manje! O tome pričam, i to pokušavam da ti u nekoliko desetina postova objasnim, ali ti to ne želiš da čuješ nego "čuješ" neke stvari koje niti sam rekao, niti imaju bilo kakvog smisla.

Dakle, Nebojsa, daj brojke. Kako za petostepene tako i za sestostepene menjace. (Mada ne znam zasto uopste mesas vw 5stepeni sa kia 6stepenim, ali 'ajde - valjda si zapeo da posto-poto budes u pravu pa siris zabunu da bi par postova nize mogao da se vadis kako nisi to mislio i kako te nismo dobro razumeli).
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1103659 | Odgovora: 5513 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.