Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612195 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 16:03 - pre 184 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Pa dobro, lovi ti svaku moju reč, ali si konačno priznao da o prenosima nisi ni razmišljao.. :)


Ne. Vec nisam spomenuo u diskusiji. Vrlo precizno poznajem menjace. Posebmo VW, Opel i Fiat i znam za kvake.


Citat:
Nebojsa Milanovic:
Odmah sam rekao da je to zbog skraćenog prenosa, u ovom slučaju KIA-e (što je normalno, jer je mini-van i težak auto) i objasnio da to ne znači da je Audi 2,0 TDI PD manje elastičan motor, nego je to samo posledica razlike u prenosima.

I dosta više o prenosima u ovoj temi i previše je zagušena time.


Nije to samo zbog kratkih prenosa. Momci su izabrali rezim gde je TDI realno slab, a to je ubrzanje od 70 u poslednjem stepenu. Da su kojim slucajem merili 90 do 140, A3 bi mu pobegao bar za 5 sekundi bez obzira na kratke Kiine prenose. 6. stepen prenosa ni ne sluzi (ima za to vise razloga) za voznju 70 km/h.

A3 TDI od 90 do 200 ubija koliko je jak i nema konkurenta u svojoj klasi.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 16:16 - pre 184 meseci
Žare, Žare...:)

Sad si počeo i da "prepisuješ" od mene :D

Evo pronašao sam gde sam upravo to pričao :D

http://www.elitemadzone.org/p2022272

(pogledaj naročito pretposlednju rečenicu)

Kao što sam puno puta rekao, ključ je u dužini prenosa, jer ona određuje tačku od koje će prilikom merenja elastičnosti auto krenuti. Od te tačke uveliko zavisi koliko će motor u tom trenutku, a i kasnije, imati snage i kakav će rezultat postići.

Zato su realni prenosi bitni i ne može se pravilno upoređivati elastičnost dva auta bez da se prenosni odnosi uzmu u obzir. Ako se to ne uzme u obzir, posmatrač može pogrešno da zaključi da je ta KIA elastičnija od A 3 2,0 TDI PD, što nema veze sa istinom.

E, sada kada smo se složili i oko toga, dosta više o prenosima u ovoj temi.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 16:23 - pre 184 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:da volim duži menjač jer vozim 95% u overdrajvu.


Kad bi vreme provedeno u poslednjem stepenu prenosa izmerio iznenadio bi se koliko je malo.

Prema nekim istrazivanjima o kojima sam citao pre petnaestak godina u jednom od ADACovih casopisa naisao sam na podatak da je prosecno vreme provedeno u 5. (poslednjem) stepenu prenosa manje od 5% ukupnok vremena voznje. Ako se tome doda da su testovi vrseni u Zapadnoj Nemackoj gde je ipak putna mreza nesto bolja nego na drugim mestima (pogotovo kod nas) i cinjenica da je trenutno na putevima znatno vise vozila, stvar postaje jos gora po procenat upotrebljivosti poslednjeg stepena prenosa odnosno overdrajva.


Takav instrument nije tesko napraviti. Postavi se senzor za detekciju menjaca u poslednjem stepenu koji okida LAP na stoperici i jedan satni mehanizam koji meri vreme voznje. Dva podatka se procitaju i izracuna se procenat. Ako neko zeli moze i sam izmeriti. Tvrdim da je procenat u 5.(6.) daleko manji od ADACovih 5%.

O 95% nema diskusije. Podatak za LKW je negde oko 30%, ako se dobro secam, i to samo za one dugoprugase.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 16:31 - pre 184 meseci
Po onome šta ti pričaš, to je definitivno razlika između mene i tebe, rekao sam verovatno i jedina.

Ne gledaj formalno koji je procenat u pitanju, to nije toliko važno jer umnogome zavisi od konfiguracije puta i da li je u pitanju put ili grad.

A zavisi i da li meriš procenat vremena ili procenat kilometara. Na njega mislim, a on je uvek veći.

Bitan je stil vožnje. A moj stil vožnje je takav kada god je moguće vozim u overdrajvu, nekad je to maltene 100% (autoput), nekad manje. Ali to nema veze sa temom, što se tiče teme, rekao sam da je overdrajv za mene must have u ovoj klasi i da aute bez njega ne razmatram.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 16:35 - pre 184 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Žare, Žare...:)

Sad si počeo i da "prepisuješ" od mene :D .


Sumnjam da prepisujem. To o cemu ti pokusavas da ubedis citalastvo, poznajem vec nekoliko decenija. Problem je u tome sto, kao sto sam rekao na jednoj od prethodnih stranica, pored koreknih zakljucaka, plasiras i poneku netacnost. Na tom postavljenom linku je recimo ova:

Citat:
Nebojsa Milanovic: 2,0 TDI PD ima kraći prenos od Ceed-a, ali ipak nešto duži od Carensa, pa zbog toga njegova turbina na 70 km/h u VI još nema pun pritisak. Zato Audi kasni, odnosno na ovom merenju pokazuje da je slabiji nego što realno jeste.



Ako ti nije tesko, a nije, kum ti je, izmeri molim te sa koliko obrtaja njegova Kia ide 100 km/h u sestoj pa napisi. Ja sam taj podatak izmerio i na Passatu i na Golfu te da ih uporedimo.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 16:46 - pre 184 meseci
Taj Carens ima skraćen prenos, kraći i od Ceed-a i od Audija, to se Žare vidi iz aviona..... :)

Zato to nije relevantan rezultat, jer nema sumnje da je u toj klasi oko 140 KS motor 2,0 TDI PD najjači (i tu smo se složili).

A to za turbinu što sam pričao verujem da takođe znaš, možda nisi obratio pažnju.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 16:50 - pre 184 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Taj Carens ima skraćen prenos, kraći i od Ceed-a i od Audija, to se Žare vidi iz aviona.....:)

Zato to nije relevantan rezultat, jer nema sumnje da je u toj klasi oko 140 KS motor 2,0 TDI PD najjači (i tu smo se složili).

A to za turbinu što sam pričao verujem da takođe znaš, možda nisi obratio pažnju.


Naravno, o lagovima sam ti odavno pricao

nego izmeri ti ono sto sam te zamolio pa da diskusiju nastavimo konretno. Ceed je tema, a Golf je etalon (merilo vrednosti [/img]https://static.elitesecurity.org/cry.gif[/img]).
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 16:54 - pre 184 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Pa ko je rekao da je netačno?? Prenosni odnos se računa za svaki motor/menjač posebno, ne postoje univerzalne formule. .....


Naravno da postoje univerzalne formule. zato se i zovu formule. samo se ulazni parametri menjaju u zavisnosti za koji motor/menjač računamo.

Overdrive je bitan samo onima koji imaju tako neke jadne aute koji ne idu nikako, pa vole da "uzivaju" u vožnji u petoj kada jedva navuku do nje
Kad se voziš benzincem od 3000ccm i 260ks boli te za overdrive

Citat:
Nebojsa Milanovic: ...Bitan je stil vožnje. A moj stil vožnje je takav kada god je moguće vozim u overdrajvu, nekad je to maltene 100% (autoput), nekad manje. Ali to nema veze sa temom, što se tiče teme, rekao sam da je overdrajv za mene must have u ovoj klasi i da aute bez njega ne razmatram.


Ovo si dobro rekao, bitan je stil vožnje, mi očigledno vozimo različitim stilom, tako da ćemo očigledno birati/gledati/kupovati različite modele auta.
Samo mi nije jasno koji će ti overdrive u ovoj klasi. Ko kupuje auto za auto put i 5/6-u brzinu po meni treba da traži nešto iz više klase.
C segment je nekako više auto za svaki dan.

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 11.02.2009. u 08:56 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 16:57 - pre 184 meseci
Citat:
zarsilic: Prema nekim istrazivanjima o kojima sam citao pre petnaestak godina u jednom od ADACovih casopisa naisao sam na podatak da je prosecno vreme provedeno u 5. (poslednjem) stepenu prenosa manje od 5% ukupnok vremena voznje. Ako se tome doda da su testovi vrseni u Zapadnoj Nemackoj gde je ipak putna mreza nesto bolja nego na drugim mestima (pogotovo kod nas) i cinjenica da je trenutno na putevima znatno vise vozila, stvar postaje jos gora po procenat upotrebljivosti poslednjeg stepena prenosa odnosno overdrajva.


Bogami ja sam u petoj kad god mogu. Optimalna brzina kod mene za prebacivanje u petu po uputstvu je 72kmh, ali bez problema na 60kmh ide petom apsolutno dobro i u gradskoj voznji je dovoljno za ubrzanje bez napora. Posto imam i dosta otvorenog puta do posla, ne skidam iz 5. brzine (ili na 60kmh vozim petom gde mogu, skoro uvek, ili je to 80-90kmh na otvorenom delu puta). Usteda u gorivu mi je abnormalna, 6 litara prosek u toj kombinovanoj voznji po gradu. Smesno.

Bukvalno sam u petoj od metroa na autoputu do omladinskih brigada, skidam se s nje samo na tih par semafora usput:) Naravno ispod 60kmh prebacujem u nizi stepen (ne mucim ga), ali na 60 i nadalje bez problema ikakvih u petoj.

E sad ne znam kako je kod motora koji nisu toliko elasticni.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.3dnet.co.yu.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 17:48 - pre 184 meseci
Dobro, evo javno se odjavljujem, bar na neko duže vreme, i previše je od mene, zaista.

 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 17:50 - pre 184 meseci
@cozmo_im Ti si izgleda baš neki kulturan vozač. Ja u gradu u petu nisam ubacio ne pamtim, sem noću kad nema nigde nikoga. Četvrta do 100 mi je plafon, baš kad treba da ga prešaltam u petu - kočenje. Možda je u novom sadu veća gužva nego u okolini bgda, jbem li ga
A 60 mi nekako više miriše na treću, nego na petu
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 19:57 - pre 184 meseci
Pa znas u cemu je fora - meni je do Tosinog Bunara otvoren put - naravno da u strogo gradskoj voznji ne idem petom :) Tako da ja kad izadjem na novosadski krke u petu i ne skidam do semafora, e sad tamo gde je ogranicenje vozim 60-70 :) Cesto se desava da ne mogu ako je gust saobracaj (onda 4.) ali uglavnom se trudim na toj relaciji max. u petoj.

Ja usaltam u petu kao sto pise u knjizici (na 72-75) i onda pustim gas i vozim 60-70 gde ima ogranicenje... Inace kad zadjem u centar, normalno je drugacije:) Ali u sirem centru, 4-5, retko retko treca brzina.

Inace kad idem na put volim da ga malo razgalim (druga 80, treca 110 i peta 150-160). Danas sam bas isao malo van grada, 160 mu je prijalo:) Jes da sam na novosadskom prekrsio ogranicenje ali malo autic da provozam:)

Obicno, gde ima uslova vozim tako da u petu roknem na preko 70 (75) a vangrada ne prebacujem u petu ispod 90-100kmh...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.227.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 21:00 - pre 184 meseci
Ne moze, iz dva razloga.

Prvo, VW mi nije poklonio GOLFA da bih dopustio takvu glupost

I da su poklonili, zamenio bih ga za opremljeniji, bolji i brzi auto C segmenta, a za 5000€ evra razlike, kupio bih neke sitnice...

Drugo, ne mozemo da lazemo ..

Dok VW ne bude nudio i garazu uz golfa, nece se zvati najpovoljnija kupovine te skupine delova za te pare

Poz.
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 21:11 - pre 184 meseci
Ako sam dobro pročitao naslov teme, nije u pitanju najpovoljnija kupovina nego najbolja.

Ako je tebi bolje kupiti kiju ili hyundaija onda dobro, pusti nas da se još malo raspravljamo


[Ovu poruku je menjao bakara dana 14.02.2009. u 20:48 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.227.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 21:39 - pre 184 meseci
Vec imam jedno "djubre" od VW-a, veoma nalik na golfa, tako da ne hvala

Najbolja za kupca, prosecnog, je ne najjeftinija vec najpovoljnija, inace bi drugaciji naslov bio, "Koji je golf najbolje kupiti za 20000 evra", mozda.

Golf je ocigledno potonuce VW-a u tom nazivu vozila. Narocito sestica. Ne samo zbog loseg trenutka, svetske krize, kada je prezentovan, vec i zbog koncepta odnosa prema kupcu koji je naglo poginuo.

U kriznim trenucima (mada kada je pocela tema, nikakve najave krize nisu bile dostupne, nama smrtnicima), prevarni marketing i zamajavanja kupaca jednostavno imaju prodju 0.


I nikakav prkos nece pomoci, ma kako ga izazvali, da se iscedi odluka o kupovini Golfa.

Jedino ce biti prodavan u Nemackoj, dobro, zbog njihovog odnosa, ozbiljnog prema krizi, i ozbiljnog drzavnog odnosa, i ozbiljnog odnosa svakog nemca prema svojoj drzavi.

Ostali takodje mogu da "podju" tim stazama, i ako se kriza nastavi, mislim da ce Francuzi otpustati sa posla sve one koji kupe nemacko vozilo

Poz.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 21:47 - pre 184 meseci
Biće zanimljivo videti rezultate prodaje u klasi na kraju ove godine. Ko u ovim uslovima napravi dobar rezultat, za njega stvarno nema zime.
 
Odgovor na temu

Nikola_BGD
Beograd

Član broj: 25863
Poruke: 340
*.dynamic.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina10.02.2009. u 21:49 - pre 184 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Dobro, evo javno se odjavljujem, bar na neko duže vreme, i previše je od mene, zaista.


Nesto se naglo povlacis sa ove teme, nadam se da nije zato sto i dalje stoje neka pitanja koja su ti postavljena a da nisi dao odgovore ;) to stvarno ne bi bilo fer prema posetiocima koji bi mozda zeleli da poveruju u tvoje neopravdane i nicim izazvane tvrdnje.

Citat:
Nebojsa Milanovic: Nikola, nakon svega što sam napisao o tome, nemam nameru da se time i dalje bavim na temi najbolja kupovina u C segmentu. Ako ne znaš kako se oni računaju, vrati se u školu, nema svrhe da tražiš da ti se ovde predaje fizika, mehanika i slično.

Napisao si svasta, ali nisi izneo dokaz za svoje tvrdnje. Ne trazim nikakvo predavanje, vec egzaktne podatke, kao potvrdu onome sto ovde iznosis kao aksiom a to je da su vw menjaci sa kracim brzinama od svih menjaca ostalih proizvodjaca. (ovo cak toliko glupo zvuci, da mozemo reci da je apsolutni aksiom da to neces uspeti da dokazes). Ali 'ajde, daj nam makar podatke za golfa vs cee'd-a, pa da ti oprostimo silne generalizacije koje bombasticno zvuce i naoko deluju kao govor eksperta koji se ne sme sporiti. Zelimo po mogucstvu opipljive brojke (znaci NE merenje RPM uz gledanje na 'cajger koliko trenutno brzo ides, nego fabricke podatke). Za ozbiljne tvrdnje koje iznosis trazimo ozbiljne potvrde tacnosti.

Citat:
Nebojsa Milanovic: Ti i Žare i dalje imate poziv za ručak od mene, ako nađete jedan auto koji za istu istu efektivnu snagu i težinu ima kraće prenosne odnose od VW-a.

Nemoj menjati teze, nadji ti dokaz za ono sto ti tvrdis. Ja (a verujem i Zare) ce se rado izvinuti ukoliko se ispostavi da smo pogresili. Takodje bi fer bilo da se i ti u suprotnom izvinis citaocima foruma za svu demagogiju, za sva "ako", "ali", "kad bi" isl dodatke koji do te mere suzavaju kriterijume u svakoj prici da je nemoguce da ti na kraju ne ispadnes u pravu.

Citat:
Nebojsa Milanovic: E, kada vidim neke podatke o elastičnosti, ako mogu da nađem podatke o prenosu (mada je to teško jer su slabo dostupni), odmah i njih sračunam, da vidim koliko je do njih, a koliko do same snage motora.

Dakle uzmes podatke o ubrzanjima/elasticnosti, od njih oduzmes faktore tipa menjac/velicina tockova, kako bi "normalizovao" (da se tako izrazim) podatke za 2 razlicita vozila i neutralisao sve druge uticaje sem samog motora, i zatim poredis performanse ? Ne znam za ostale, al meni to lici na ubijanje komarca lopatom. Zar ti nije lakse da uporedis krive obrtnog momenta i saznas elasticnost motora ? I onako si sve ostale faktore sem tog poizbacivao.
Po meni je mnogo bitnije upravo ono sto merenje elasticnosti u V brzini pokazuje (steta sto verovatno nigde nema da se nadje za IV), jer su to mnogo relevantniji podaci, primenjiviji u praksi. Koji itekako ukljucuju realni menjac, realnu velicinu tocka, realnu masu vozila itd. A to sto se meri od 70-120 verovanto ima razloga. Bas me briga dal' je golfov motor elasticniji od kijinog (na papiru), ako se kia kao auto ponasa elasticnije. I nemoj sad da se vracas na overdrive, da objasnjavas kako zbog kraceg prenosa u 1/2/3/(4) brzini (radi ubrzanja/elasticnosti)nemas overdrive. I te kako moze da se peta i sesta produze,uz skracenje 1/2/3/4 ukoliko neko ko to racuna proceni da je tako najbolje za motor/potrosnju/udobnost itd.

Citat:
Nebojsa Milanovic: Odmah sam rekao da je to zbog skraćenog prenosa, u ovom slučaju KIA-e (što je normalno, jer je mini-van i težak auto) i objasnio da to ne znači da je Audi 2,0 TDI PD manje elastičan motor, nego je to samo posledica razlike u prenosima.

Da se razumemo - predocena su ti negde na pocetku teme bolja ubrzanja golfa u odnosu na cee'd-a (na koji si toliko bio nalozen kada si pokrenuo temu (setimo se samo onih izraza "eksplozija snage" itd, da ne nabrajam)) - te si se onda uhvatio da pricas kako je to zbog skracenih prenosa, i kako zbog toga fali overdrive, a to se TEBI ne svidja, pa je stoga golf losija kupovina. Tipicna prica o kiselom grozdju covece. Daj vec jednom te brojke sa odnosima prenosa, pa da to grozdje zaista postane kiselo. Ovako ni na to ne mozemo da ti verujemo na rec. Sto se tice overdrajva:
Na brzinama od ~140kmh (koje su ilegalne, btw) svaki od auta koja pominjemo ide na pristojnom (nisam skoro pogledao, ali sigurno <3000) broju obrtaja, ukljucujuci tu i ceed 90 konja CRDI koji sigurno ima kraci menjac od verzije 115 a kamo li od 2.0 masine sa 140 konja. Da i ne govorim o brzinama od ~90-100 kmh, koje su mnogo primerenije uslovima nasih puteva. (I takodje uglavnom ilegalne). Dakle, mani se overdrajva covece, ili objasni zasto rizikujes svoj i tudje zivote sumanutim brzinama na nasim sumanutim putevima.

Stvarno mi je zao zbog ovih overdrive off-topic-a na ovoj temi, ali ja sam ovo morao da napisem - u suprotnom bi neko ko se ukljuci da ovo cita mogao da pomisli da su Nebojsine nedokazane tvrdnje tacne, a to bi u najmanju ruku uvelo nepreciznost u ovu temu i dovelo nekoga u zabunu.

Predlazem dakle da se za elasticnost uzima ono sto pise u katalogu, ili jos bolje, ono sto se izmeri, (bez palamudjenja o overdrajvu i skracenim prenosima - i onako je overdrajv za legalnu voznju dobrim delom nebitan) a da se sve naknadne overdrive rasprave iznose u temi za overdrive.

I ne vidim razlog za lock ove teme, prilicno je ziva, a i na trzistu ce biti sigurno raznih turbulencija, koja ce mozda vec za nekoliko meseci dovesti do toga da svi dosadasnji zaključci padnu u vodu te da vaze neke druge stvari.

-------------- E D I T ---------------

nije mi bilo tesko pa sam potrazio neke podatke na internetu, a u cilju razbijanja demagoskih prica koje je Nebojsa ovde iznosio, a u vezi sa prenosom:

na ovom linku : [url]http://ceedonline.info/mirrors/cars.pdfki.com/docs/system/ED%20TM%20Textbook(20061015).pdf[/url] se moze naci pdf koji opisuje menjace za kiu ceed. Na strani 3 je dat pregled menjaca, u zavisnosti od motora. Na toj strani se vidi da za 2.0 CRDI (140ps/310nm) ide menjac sa oznakom M6GF2.
Dalje u istom dokumentu, na strani 5, mogu se pronaci podaci o prenosnim odnosima. I prenosni odnos u VI brzini iznosi: 0.732.

Hajde da sada pogledamo sta kaze golf V 2.0 TDI 140ps:

[url=http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=187605][/url]

U pitanju je, kao sto podaci kazu, sestostepeni menjac (Transmission 6M), i poseduje sledeci Top gear ratio: 0.72.

Daklem 0.732 > 0.72.

Khm..
Ne mora vecera, ali moze izvinjenje ostalim forumasima. I da, sada mozes na neko vreme da se odjavis sa teme, ili da predjes na neku manje ozbiljnu, gde mozes da iznosis proizvoljne podatke a da time ne ugrozavas nikoga.

[Ovu poruku je menjao Nikola_BGD dana 10.02.2009. u 23:29 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Nikola_BGD dana 10.02.2009. u 23:30 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao Nikola_BGD dana 10.02.2009. u 23:31 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
79.101.227.*



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.02.2009. u 00:43 - pre 184 meseci
Bice cirkusa vec od Marta, kakav crni kraj godine.:)

Ako evopske zemlje (one jake, da ih ne nabrajam) uloze pare svojih poreskih obveznika u pomoc auto industriji, bas me zanima kakvu ce represiju da rade gradjanima koji ne kupe domace vozilo i ne "podrze" svoju privredu...

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.eunet.yu.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.02.2009. u 09:39 - pre 184 meseci
Citat:
Nikola_BGD:
Khm..
Ne mora vecera, ali moze izvinjenje ostalim forumasima.


Kakvo izvinjenje. Ni govora. Pa valda smo zasluzili veceru . U stvari izvinjenje i ne mora. Dovoljno je vecera.



P.S. Upravo zbog ovoga sam i zahtevao da izmeri obrtaje na 100km/h. Na G5 i Passatu mi delije da su premali te sam hteo da saznam koliki su na 6th Ceedu. Nesa (kum) ga poseduje, a ja sam vozio samo verziju sa 5 Th i 115 KS gde poredjenje nije relevantno.

Iz ovoga proizilazi da Golf ima "veci" overdrajv. .
Mora da su pogresili u podacima?

Samo jos da napomenem, onako prakticno. razlika izmedju 0,732 i 0,72 nije mala kako bi neko neupucen mogao zakljuciti posmatrajuci same cifre. Prakticno je to osetna razlika.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina11.02.2009. u 10:33 - pre 184 meseci
Citat:
zarsilic
Samo jos da napomenem, onako prakticno. razlika izmedju 0,732 i 0,72 nije mala kako bi neko neupucen mogao zakljuciti posmatrajuci same cifre. Prakticno je to osetna razlika.


razlika je 1.6%... :).... da ne pišem 5 decimala... :)
konačno neki "čvrsti dokazi" bazirani na računu.... crno na belo.... tehnika...

ostavimo pravnike kod kojih može da bude! a i ne mora....



 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612195 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.