Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

elitemadzone.org :: AutoZone :: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 32937 | Odgovora: 131 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 15:19 - pre 184 meseci
Jedina dobra stvar koja može da pomogne jadnim srbima da dodju do iole dobrog auta, je da se carina skroz ukine i da banke uzimaju 6% kamatu, kao u nemačkoj, a ne da pljačkaju narod sa kamatom od 26% (za ovo treba da se zahvalimo dinkiću i ostalim ekspertima koji su uništini srpske banke, a koji su i uveli ograničenje uvoza euro 3 vozila) Dok se to ne desi svaka kupovina vozila na kredit je ne isplativa. poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 15:29 - pre 184 meseci
Slaze se sa tobom frenkijevac... ima tu mnogo stvari koje mogu da se urade a i ja sam dao mnogo predloga u malopredjasnjim postovima.

Pri tom, ja sam siguran da ce moj polovnjak i dalje moci da se proda za vise od 1000, cak i za vise od 2000e jer tesko da ce ljudi moci ove i sledece godine da priuste novi auto, ali uvek ima onih koji ce uzeti 300-400e za krs i dodati 1500e neke ustedjevine za kupovinu mnogo boljeg, cuvanog, i ispravnijeg polovnjaka iz razloga sto nemaju da placaju rate kredita i da odrzavaju novi auto 5-7 godina dok traje kredit.

Ima mnooooogo da se radi a opet imamo i monopol - zasto, opet pitam, zasto samo FIAT? OK, nek bude 6 meseci samo Fiat da se malo potpomognu radnici koji tamo rade i pokrene proizvodnja. Ali dajte nakon tih, recimo 6 meseci, ljudima pravo da biraju jer ce za iste pare biti mnogo boljih automobila - zasto da jedni imaju prednost a drugi ne? Pa protiv toga se borimo nekim zakonom!
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-221-177.eunet.yu.



+165 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 15:37 - pre 184 meseci
Citat:
cozmo_im: OK, nek bude 6 meseci samo Fiat da se malo potpomognu radnici koji tamo rade i pokrene proizvodnja.


zar nisu dosta "potpomagali"?

sad od kako je fiat preuzeo,kao smilovali su se,sad je porez "samo" 10% [cini mi se]
a da li je taj automobil po euro 3 standardu?kad su vec samo ta vozila dopustena za uvoz...

samo mi nije jasno zasto monopol fiat-a vazi i za motore i za poljoprivredne masine...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 15:41 - pre 184 meseci
Upravo su to i moja pitanja.

Jesu dosta potpomagani, ali svejedno mora se barem razviti neka domaca proizvodnja, ipak deo tog novca ce ici drzavi. Ali ne bi smelo vise u nedogled, ipak je to zavrsena prica sa Zastavom.

Drzava dosta uzima na PDV, vreme je da se skroz skinu carine sa uvoza vozila i da se primene i druge olaksice koje sam pominjao (niza fiksna kamata, obracun kredita i rate u dinarima, olaksice pri dobijanju kredita, ubrzana procedura...).

Tek kad se sve to sklopi, narod ce biti stimulisan da krene u zamenu vozila.
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-221-177.eunet.yu.



+165 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 15:44 - pre 184 meseci
Citat:
cozmo_im: Uipak deo tog novca ce ici drzavi


dovoljan da pokrije troskova "pokrivanja" zastave? ove godine?prosle?prethodnih 20?
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 17:14 - pre 184 meseci
Pozdrav,

Cosmo, izvinjavam se, sad vidim da nisam dodao smajlic na kraju, kad si pomenuo da ne lazes ljude. Moj propust, umesto saljivog dela, ode kud ne treba.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 19:08 - pre 184 meseci
Citat:
frenkijevac1: Jedina dobra stvar koja može da pomogne jadnim srbima da dodju do iole dobrog auta, je da se carina skroz ukine i da banke uzimaju 6% kamatu, kao u nemačkoj, a ne da pljačkaju narod sa kamatom od 26% (za ovo treba da se zahvalimo dinkiću i ostalim ekspertima koji su uništini srpske banke, a koji su i uveli ograničenje uvoza euro 3 vozila) Dok se to ne desi svaka kupovina vozila na kredit je ne isplativa. poz


Pa??

To se i desava, kamata je FIKSNA, 4,5% godisnje, carine nema, posto se tretira kao "domaci auto".

Da li je precenjen, pa naravno da jeste ali su precenjeni i svi ostali.

Znaci ratica je 97 do 129 evra, sto je jako povoljno (oko 100€ je bila rata za duplo jeftiniji Yugo)..

To znaci da je pokriven i socijalni aspekt "prosecnog gradjanina-porodice, koja ima oko 600-700 evra mesecnih prihoda.

I voze Corole, Nisane, pa i neke stare audije..trenutno.

Naravno da ce cena sa sadasnjih 1500-3000 da se bar upolovi, ja vec sad mogu da kupim celog Lancera za 700€, stranca, znaci da mu je vrednost, na zapadu, objektivno manja.

Pitanje je da li ce krsevi G1, G2 i slicnih klasa u razbijenom trzistu polovnjaka (u velikoj meri, razbice se trziste polovnih krseva) uspeti da odrze cenu 1000 evra, ako ce da poskupi odrzavanje, cicanje na tehnickom, MORACE da se menjaju i paknovi i plocice u ulje za kocnice, jednom u dve, a ne jednom u dvanaest godina.

I "srednja klasa gradjana, i NASA srednja klasa automobila, do 10k€ su usaglaseni. A ne da "kombinacijom" i transakcijama vozimo kola koja nam "ne pripadaju", ali da se pokazemo, istegli smo se.

Takodje, ko nema 600-700€ minimum mesecnih prihoda, sta ima da se pojavljuje na ulici sa kolima, pa ni ja ne parkiram jahtu u marini, ne zato sto ne znam da budem kapetan bele ladje.

Bas tolika "povoljnost" kredita i "zabrinjava". Istina je da je pozitivno za gradjane(i formalno i konkretno) i za Fiat, koji je "otkrio" gladno trziste, koje malcice moze da pomogne.

Trziste nije inace gladno Punta, ali ako se baci na dijetu, u pridavi propisima, ogladnece, prema najpovoljnijoj varijanti.

Zato, kada vidim toliko lepote i za Dinkica, i za Fiat, umlatice nekoliko muva na njihovu i na nasu korist, s tim sto cemo tu "korist" neplanski da platimo.

Poz.
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-221-177.eunet.yu.



+165 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 19:14 - pre 184 meseci
Citat:
vladd: Takodje, ko nema 600-700€ minimum mesecnih prihoda, sta ima da se pojavljuje na ulici sa kolima


ma ni peske ;)
sta ce takvi ljudi na svetu uopste ":D"
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 19:49 - pre 184 meseci
Dok je trziste pod monopolom i ogranicenjima nece biti vidnog napretka.....

Samo "prirodna selekcija" moze doneti napredak - sve sto guraju na silu nema velike sanse da opstane,pa tako ni ovaj plan o modernizaciji voznog parka u Srbiji.
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+32 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 21:00 - pre 184 meseci
Vladd brate, ja lepo napisah šta je dobra stvar da srbi dodju do iole DOBROG auta... pritom nisam mislio na punta
(ukidanje carine - do kraja godine bi tako i trebalo da bude, i dozvoljen uvoz svega i svačega - otvoreno tržište - ni ovo nije daleko)

Bolje da su ovo odmah uradili, ovako se mora malo sačekati da bi se došlo do dobrog auta, bar za našu srednju klasu, kako nas nazivaš

Ko ti brani da ti kupiš mercedesa s klase, ako si pripadnik "srednje klase"? Zašto zastupaš tu klasifikaciju,
Meni brate pripada sve jedan auto koji je proizveden na svetu, drugo je to da li ću ja da pravim vikendicu, ulažem u posao, ili nešto slično, ili da kupim audija a8, ako hoću (a nisam ministar, ni direktor). Mislim glupost. Ako razumeš šta hoću da kažem. Mani se klasifikacije ljudi, bar po količini novca kojeg zarađuju
(a ovo rasno, nacionalno i to - možeš slobodno lol.
Neka kupuje ko šta hoće

A za ovo što se punta i zastave tiče - potpuno podržavam.
Samo davati 100e sedam godina za punta koji je već star 5 godina (kao model) je po meni glupost.

Moje mišljenje je da je sve to oko zastave moglo puno bolje da se završi još davno.
Da nisu štitili Zastavu (koja je sa poslovne/menadžerske strane teški poslovni promašaj) iz ko zna kojih interesa i koristi, sada bi imali minimum dva proizvođača u srbiji, ako ne i više. I još mnogo bolje uslove kupovine da nisu doveli 20 stranih banaka da pljačkaju narod kamatom od 30% koje nema nigde u svetu.

Inače, italijanska vlada je fiat pomagala još pre par godina, jer je propao skroz, a tada nije ni blizu bila svetska kriza.
Sada su opet tražili pomoć od berluskonija i ne znam kako će se to završiti (ili kako se završilo).
Oni će samo da iskoriste jadne srbe da im uzmu ovo malo para što imaju i da nas iskoriste u borbi za rusko tržište koje je mnogo veće od ove tuge ovde
Z



[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 19.02.2009. u 23:33 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Goran Mijailovic

Član broj: 12684
Poruke: 6907



+437 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 21:11 - pre 184 meseci
Otprilike je ovo nacin da se Zastava konacno zatvori. Yugo je prestao da se proizvodi, a kad jednog dana novoosnovano drustvo proglasi stecaj nece ostati niceg vise. Svako dalje teoretisanje bi me vuklo sve vise u politiku a to je na forumu zabranjeno, pa cu ovde stati.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 21:11 - pre 184 meseci
Citat:
Horvat: ma ni peske
sta ce takvi ljudi na svetu uopste ""


Nema to veze sa pojavljivanjem na planeti, ali osinuti smo liberal kapitalizmom, koji istina krizira. Pa mi se nesto prigusuju socijalne emocije.

Zaista, zasto bi neko ziveo toliko preko svog gubera. Ima prevoz, javni, ima bicikl za preko leta, ili skuter, pa neka se prevozi. A ne da drzi dve parkirane lade na parkingu i preseljava delove, ima vezu na tehnickom, placa dazbine deset puta manje od mene, a ja se parkiram 200m od ulaza...ne smem ni da prolazim, da ga ne zgazim, svaki drugi dan mu vire samo noge ispod auta. Hvala vejavici

Sa druge strane, gledano, ozivece servisi, povecace se potrosnja onih koji mogu (recimo posmatram moj slucaj), malo cu vise izdvajati za servis, vozicu 18 god mladji auto, ali necu zasigurno trositi mesecno 5-10 l benzina vise obilazeci otpade i radnje po periferiji..

Sa jedne strane se gubi, ali ekstremna socijala treba da se resava na poseban, obimniji nacin, pa kada dodju do "standarda", veceg nego sto imaju, eto i vozila.

Primer, klinci rade par meseci sezonski posao, kupe jugica i glume sumahere, pa posle gledam slike po novinama epiloga brzih voznji. Bas nesto se moze bez njih u saobracaju.

Ko nema bas toliko novca, mada znam neke koji vole da voze krseve a zidaju kuce, zaista nema potrebe da se po pitanju automobila toliko brine o njima.

Socijala je posebna tema, i ne bih da u forumu vozila, raspravljam o nacinu resavanja i poboljsanja zivota doticnom segmentu drustva.
Tako da je flejm nekorektan.

Ko ne moze da obezbedi 100€ za kredit, i 30-50€(mnogo manje nego za vremesnog krsa) prosecno za troskove a hoce da igra kolo automoblizma..malo je blesavo razvijati diskusiju...

Uzgred, smatram da ce se izmeniti situacija sa mladjanim polovnjacima, bice vise 2-4 god "starih" vracenih sa lizinga, velliki uvoznici polovnjaka ce morati da se prilagode, umanje zarade i marze.

Stimulans je pokrenut, budi nas iz ucmalosti 15+ godisnjaka na cetiri tocka, verujem da ce se pokrenuti(a i mora, bar da se proba) novi mentalitet, naravno uz veliku ciku i dreku kako se nema para, a kafane pune, svi na ulicama u podne, pune kladionice i kafici, a raja lukavo kmeci "pritisnuta teskocama".. valjda viska kilograma...

Poz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 21:20 - pre 184 meseci
Citat:
frenkijevac1: Vladd brate, ja lepo napisah šta je dobra stvar da srbi dodju do iole DOBROG auta... pritom nisam mislio na punta
(ukidanje carine - do kraja godine bi tako i trebalo da bude, i dozvoljen uvoz svega i svačega - otvoreno tržište - ni ovo nije daleko)

Bolje da su ovo odmah uradili, ovako se mora malo sačekati da bi se došlo do dobrog auta, bar za našu srednju klasu, kako nas nazivaš

Ko ti brani da ti kupiš mercedesa s klase, ako si pripadnik "srednje klase"? Zašto zastupaš tu klasifikaciju, to je i hitler forsirao
Meni brate pripada sve jedan auto koji je proizveden na svetu, drugo je to da li ću ja da pravim vikendicu, ulažem u posao, ili nešto slično, ili da kupim audija a8, ako hoću (a nisam ministar, ni direktor). Mislim glupost. Ako razumeš šta hoću da kažem. Mani se klasifikacije ljudi, bar po količini novca kojeg zarađuju
(a ovo rasno, nacionalno i to - možeš slobodno lol.
Neka kupuje ko šta hoće

A za ovo što se punta i zastave tiče - potpuno podržavam.
Samo davati 100e sedam godina za punta koji je već star 5 godina (kao model) je po meni glupost.

Moje mišljenje je da je sve to oko zastave moglo puno bolje da se završi još davno.
Da nisu štitili Zastavu (koja je sa poslovne/menadžerske strane teški poslovni promašaj) iz ko zna kojih interesa i koristi, sada bi imali minimum dva proizvođača u srbiji, ako ne i više. I još mnogo bolje uslove kupovine da nisu doveli 20 stranih banaka da pljačkaju narod kamatom od 30% koje nema nigde u svetu.

Inače, italijanska vlada je fiat pomagala još pre par godina, jer je propao skroz, a tada nije ni blizu bila svetska kriza.
Sada su opet tražili pomoć od berluskonija i ne znam kako će se to završiti (ili kako se završilo).
Oni će samo da iskoriste jadne srbe da im uzmu ovo malo para što imaju i da nas iskoriste u borbi za rusko tržište koje je mnogo veće od ove tuge ovde
Z


Sve je to tacno, ali ne vredi, ne uklapa se u "novgovor".

Sta bi bilo kada bi bilo, sta su zelje i cestitke..ne vredi da pricamo.

Jelo ja na stolu, posluzeno, nema krilaca, nema bataka...samo boranija.

Mozemo da cavrljamo o vozilima "S" klase, ali mozda poludim i prodam stan, za auto . Od platice tesko izvodljivo.

A sve teze ide stih "radim na crno, trosim na belo", nece biti ni belog posla, a kamo tek crnog.

Sta je bilo, ne vredi da pricamo, previse. Kriza je nastupila, i potezi od prosle godine su aktuelni kao i oni od pre 100 god.

Da li je moglo bolje, ranije...to je teska politika, i sto rece Goran, pravi momenat za zastoj diskusije.

Jednostavno raspravljamo sta JESTE, i provirujem preko tarabe sta ce biti.

Ocigledno necemo ni stici da ocenjujemo dobro-lose, samo ce nas dogadjaji mlatiti po glavi.


A da li bi voleli da vozimo ili setamo ovo ili ono...to ce ostati u domenu decacke maste...

Poz.
 
Odgovor na temu

axone
Beograd

Član broj: 25713
Poruke: 193
*.dynamic.sbb.rs.



+47 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 21:20 - pre 184 meseci
Ceo taj posao sa Fiat=om ce da priceka, barem godinicu, dok se ne slegne barem malo situacija sa SEK-om a mozda i duze.

Ako i budu pravili puntice, napravice ih nesto malo, tek da krene ta akcija, ako uopste krene. Taj posao je dobar samo za Kragujevac i Zastavu, a deficit u poslovanju(izmedju ostalog i 1000eur popusta) ce placati ostatak Srbije, verovatno ce porasti kratkorocno cena kvadrata stambenog prostora u KG i to je to. Tu moze da se zaradi- na kupovini/prodaji stanova:)

Mladja mora da forsira taj pojekat jer je njegovo cedo, takodje izbori su dobijeni zahvaljujuci Fiat/Zastavi i mora prica da se nastavlja bez obzira na sve. Autoprivreda je u zescem zastojku svuda u svetu, mozda poneki jos odolevaju, i nerealno je ocekivati da kod nas situacija bude (mnogo)bolja.

Ali hajde, uskoro ce i taj mart, pa, videcemo, mozda sam u zabludi i mozda se sve kockice sloze.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom19.02.2009. u 23:25 - pre 184 meseci
Citat:
vladd
Zaista, zasto bi neko ziveo toliko preko svog gubera. Ima prevoz, javni, ima bicikl za preko leta, ili skuter, pa neka se prevozi. A ne da drzi dve parkirane lade na parkingu i preseljava delove, ima vezu na tehnickom, placa dazbine deset puta manje od mene, a ja se parkiram 200m od ulaza...ne smem ni da prolazim, da ga ne zgazim, svaki drugi dan mu vire samo noge ispod auta. Hvala vejavici


Ono sto bi mene brinulo jeste ne tako mali broj ljudi sa veoma starim automobilima koje koriste za neke osnovne zivotne potrebe - idenje na posao, itd... Ako je ta cifra o milion starih vozila tacna, to nije zanemarljiv broj.

OK, sad zamislimo da se za 2-3 godine uvede regulativa koja ce takva vozila staviti van puteva i da, hajde da kazemo, 50% tih ljudi nece moci da priusti "nov" tj. dozvoljen auto... To ce dodati 500K ljudi na javni prevozni sistem, koji je isto tako vrlo opterecen... Bice vrlo interesantno posmatrati efekte toga, koji ce biti prilicno depresivni...

Sad... tacno je da su gradjani Srbije relativno malo zaduzeni u odnosu na neke komsije, ali se bojim da nema puno mesta za dodatna zaduzivanja zbog vrlo stroge bankarske politike - opet, mozda bas taj masovni potez bude izazvao banke da zajme vise para preko standardnih 30% primanja, ali... nisam bas siguran da je to toliko verovatno.

Anyway, sama ponuda kao ponuda je super - ono sto jeste za otvorenu diskusiju je da li je ta ponuda zaista pocetak neceg radikalnog ili je samo jos jedna od milion zamisli na papiru...

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.dynamic.sbb.rs.



+2283 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 01:36 - pre 184 meseci
Nista radikalno - u Srbiji ima oko milion i po automobila, otprilike po 50.000 svake starosti od 0 do 30 godina. Da bi prosecna starost ostala ista, potrebno je da ljudi kupe 50.000 novih automobila godisnje. Fiat-a se planira ako se dobro secam 15.000 i to valjda sa sve Rusijom i drugim potencijalnim destinacijama za izvoz. I tako, kad sagledas ove brojeve, o kakvim radikalima govoris ?
 
Odgovor na temu

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.eunet.yu.



+4 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 06:45 - pre 184 meseci

Pokrainski sekretarijat u Novom Sadu je kupila 5-6 novih vozila pred kraj prosle godine...Skodu Fabiju.Zasto?Sto ne kupe 10 vozila Z10 i da uzivaju?
Non stop vidim na ulici policiju kako sad voze novije 307,cak i 308 i grande punto!Zasto?Sto im ne naprave neke malo ojacane Z10,sa nesto jacim motorom?
Poreska uprava kupuje samo grande punto,i to rade i pre potpisivanja ugovora sa Fijatom.Zasto tako?

Mi smo zamenili u firmi nekoliko yugica (ne tako starih, 2005 god) za najjeftinije Z10 od 7500 E.Z10 je auto.Moze da se putuje za raliku od yugica.Za sad je upucano po 70-80.000 km,i idu bez problema.Tapacir se otkacio kod nogu,boze moj za 10 min moze da se namesti,ali ko ga briga.

Pre je drzava terala firme i ministarstva da pod svaku cenu kupuju yugice i zastave,i sa pravom su se bunili jer su sluzbenici stavljali glavu u torbu svaki put kad idu negde.Z10/Punto je nesto drugo,konstrukcija koja je novija samo 20 i vise godina od yugica i zastave 101.Meni je uvek bila frka kad odem negde sa Yugom.Plasim se da mi ne otpadne tocak,da me neko ne pokupi,da se ne prevrnem,da ne stane na putu,a uz sve moguce probleme jebu te i ledja od klackanja.Sa Z10 je nesto drugo,auto ide 100 kmh uz prihvatljivu buku,stabilnost je zadovoljavajuca,tu su i jastuci zlo ne culo,jednom recju auto,ne najbolji,ali je auto.

Za pocetak bi trebali da spuste cenu za 1000 E,jer ako stara fiesta (1.25 75 KS,klima,struja) na akciji kosta 9200,onda Z10 sa tom opremom mora da ima cenu 8200, i da ministarstva budu u obavezi da kupuju sledece 3 godine ova vozila u dve-tri verzije,a posle videcemo.
 
Odgovor na temu

goat
srbija

Član broj: 189682
Poruke: 954
*.livar.si.



+53 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 07:00 - pre 184 meseci
ljudi!... ne znam da li ste ikada ušli u proizvodne pogone sada već nekadašnje Zastave!?.... crne rupe budžeta Srbije, te noćne more svake vlade....

iz "avijona" se vidi da je primarni cilj ovog poteza oživljavanje jednog dela naše privrede, pa makar se i monopol upotrebio (mada je isti taj "monopol" istu Zastavu uništio).... e sada "nus proizvoda" toga je i rasčišćavanje krševa .... pozitivno.... ali se bojim da će efekat biti veoma bled...

.... teško da je potez namenjen povećanju sigurnosti na putevima i ekološkoj brižnosti.... zakoni o saobraćaju kod nas su kao pravda... mnogo spori ali (ne)dostižni.... koliko vremena treba da bi se regulisalo korišćenje vozila sa CG registarskog područja koja se isključivo habaju Srpske puteve, a kojih ima... koliko vremena treba da se izvrši izmena registarskih tablica.... pa kada je toliki problem sa tablicama koliki će biti sa celim vozilima!?

[Ovu poruku je menjao goat dana 20.02.2009. u 08:29 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao goat dana 20.02.2009. u 08:30 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 10:17 - pre 184 meseci
Nije sigurno. Ekologija i bezbednost su samo dodatna "dobit", koje ce demagoska prica da uvelica do planetarnih razmera.
Spasavacemo foke kupovinom Punta.

U pitanju je potez, koji je verovatno iniciran tvrdoglavoscu da se posao sa Fiatom izgura na nivo dovoljan za samoreklamu.

Ali posto smo autoritarna drzava, nije neki problem da se propisima (manje ili vise nebuloznim) ogranici zivot i kretanje.

A realna slika je bas takva, nebulozna, da je pogodno tlo za svakakve, pa i nebulozne uredbe.

Prazna prica je da milion krseva sluzi za neki posao(osim sakupljanja sekundarnih sirovina). Procenti su smesni.

Uglavnom se ljudi svrckaju i cunjaju. Inace ne bi bilo celodnevne guzve na ulicama. Ovakva guzva NE POSTOJI u podnevnim casovima ni u jednom ozbiljnom evropskom velegradu.

Postoje "rush hour", velike guzve, ali u terminima dolaska-odlaska sa posla. A neki gradovi imaju vise stanovnika nego cela Srbija.

Jednostavno, ko nema para za vozilo, u Srbiji, uglavnom znaci, ma koliko surovo i nepoliticki izgledalo, da mu auto i ne sluzi za "prehranu porodice".

Onome ko zaradjuje, makar 500€ mesecno, ili nesto radi, kontinualno, a ne kampanjski(da cuci i pije pivo, pa ako naleti posao), nije neki problem kredit, koji ce mu omoguciti vozilo i vecu pokretljivost, manje zamora u guzvi...

Sa druge strane, nisu nemoguce uredbe, za javna preduzeca, i drzavnu upravu, policiju, vojsku, da uslove nabavku Punta, koji je zaista razlicit od Yuga(a pitanje je da li su neki Fordici bolji, ne bih rekao), sto ce znacajno povecati kvotu 15000.

To je ugovorna kvota, ali sa ovakvim akcijama, bez problema moze da se popne i na 50 i 100k automobila. Fiat ce isporucivati i gotove Puntice, ako zatreba.

To sto su situacije da neki kupuju ovo ili ono, to nije garancija kvaliteta Pezoa, Forda, ili kojecega. To su "tenderi", pa ko se bolje "snadje" i ugradi, neka buduca afera ce otkriti...mozda...

Poz.
P.S. Kada govorim o "poslu" i koriscenju vozila, posmatram bas kriticni segment, matorih vozila i korisnika. Oni koji i trenutno ozbiljno, zaista ozbiljno rade posao, vec imaju solidna vozila.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 11:13 - pre 184 meseci
Jedino sto se niko nije zapitao sledece:

Da li ce drzava imati koristi od ovoga?

Sigurno nece. A ni mi mi kao poreski obveznici jer ces dotirati sve to. Fiat je vecisnki vlasnik fabrike i to je sad strana fabrika sa domacom radnom snagom. Kome ide vecina profita - Fiatu. Dalje, Fiat je oslobodjen placanja poreza i upotrebe zemljista narednih deset godina. Ko ce omasti brke - cikice u Torinu. Nema ni carine kod nas, 10% manje za drzavu.

Idemo dalje. Izvoz u Rusiju. Super. Nego s njima imamo bese bescarinsku razmenu. Ekstra. Kome ide lovica - cikicama u Torinu.

Drzavi ostaje what? Samo PDV od prodatih vozila i mrvice od profita "zajednicke" firme. Super.

Ostali dileri (Hyundai, Toyota, Kia, Porsche, Mercedes, Dacia, Reno, Cetroen i dr.) placaju i PDV i carinu drzavi.

Eventualna korist je samo ako se pokrenu neke fabrike koje ce isporucivati delove, da se spasu zaposleni i pokrene ono malo proizvodnje.

Tih mozda par iljada vozila sto se budu prodala ovde ce mozda za 0.01% doprineti bezbednosti u saobracaju i to je sve.

Mislim da drzava jeste pokrenula lepu akciju ali se mora prosiriti na SVE a ne samo na jednog proizvodjaca koji ce donositi najmanje novca. Pri tom drzava jos i gubi na zameni staro za novo.

Verovatno se grcevito drze posla sa Fiatom jer radnici Zastave su veliki problem ove drzave i ako to pukne ode mas' u propas'. I da je ovaj potez ipak vise politicke prirode nego pomoc gradjanima. Doduse imace i neki sitan profit od posla ali mislim daleko manji od prodaje ostalih vozila na koja idu sve dazbine.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

Strane: 1 2 3 4 5 6 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 32937 | Odgovora: 131 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.