Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

elitemadzone.org :: AutoZone :: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 33001 | Odgovora: 131 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

popovicvl
Popovic Vladimir
Sr.Mitrovica

Član broj: 123486
Poruke: 393
*.eunet.yu.



+4 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 11:25 - pre 184 meseci
Fiesta je najprodavaniji mali auto.Ako stari model kod nas sa 1,25 motorom (75 KS),sa klimom i strujom moze da se uzme na akciji 9200 Eura (sa carinom),
Z10/Punto moze da se kupi sa slabijim motorom,klimom,strujom za 9200 Eura (nema carine).Onda bi morali da uzmu digitron u ruke.

Drzavne institucije svaki dan uzmu neki auto,i to bude strani.Em sto se pospesuje uvoz,em sto se trose drzavne pare na bezveze.Ceo vozni park neka drzava zameni za Z10/Punto o svom trosku ako hoce da odrze fabriku u ovo vreme krize.Ovim potezom drzava obezbedjuje cestito vozilo za svoje sluzbenike,pospesuje proizvodnju fabrike,cuva novac u drzavnim granicama,donekle se oslobadja krsheva koje bih ja prodao u celicanu,a ne da upisani panduri voze 308.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 11:30 - pre 184 meseci
Drzava vec ima stetu, i od Zastave i od Fiata, sada. Oslobodjeni su svih lokalnih taksi i poreza, jos drzava ulaze stotine miliona, a Fiat privatna firma.

Ne pricam o korisnosti za Srbiju, korist je u teoretskom domenu, eto premostili smo dvadesetgodisnju ucmalost, nekako, starac je ozenio mladu zenu, a to kosta...na razne nacine...do smrti..

Planira se da "kragujevacki" Fiat bude proglasen za "domacu" proizvodnju, sto u neku ruku i jeste, ali samo sa(za) 2400 zaposlenih, jednog dana.

Upravna zgrada nema prozore...ali neka..

Zato i ne kmece o bezviznom rezimu sa Rusijom, i trgovinskom aranzmanu, sada nismo gubernija, posto ce Fiat prodavati preko nasih ledja. To smo lepo radili '70-ih, nije neki novitet, samo je tada trzava imala korist, a sada samo "mala, mala, grupa..."
Valjda nije slucajno sto je stari lisac Miki Savicevic(iz price 70-ih, sa Batom Todorovicem, Direkcijom za sirovine, Genex-om, Inexom...) bio u prici...mirise na njegovo maslo, pardon "iskustvo"...strasno...ponavljamo iskustvo reeksporta, suskavaca, mlado pola veka???

Ali nije planetarni aspekt ono sto me brine, vec sled dogadjaja, koji ce (mi)nam zavrnuti ruku i usloviti da nas u "slobodnom" trzistu prisile na zamenu vozila.

Ne kazem da ne treba menjati krs, ali bih za svoje pare i tempo trosenja istih, sam da odlucim sta, kada, kako, gde i koliko...

Poz.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 12:13 - pre 184 meseci
Pozdrav,

drzava ima drugacije ciljeve, makroekonomske. Oni se bitno razlikuju od tih ciljeva o kojima pisete (mikroekonomski, maksimizacija profita) i stoga je glupo gledati kroz mikroekonomsku korist, onaj benefit na koji drzava racuna. Drzava zeli stabilnost, povecanje drustvenog proizvoda, smanjenje spoljnotrgovinskog deficita, smanjenje enzaposlenosti i slicno. Tranzit je takodje jedan od ciljeva makroekonomije, a svi ti ciljevi mogu da se postignu slicnim ugovorima kao sto je ovaj kragujevacki aranzman.

Policija je sa Veranom odavno sklopila visegodisnji ugovor o isporuci Pezoa i jos uvek nisu isporuceni svi modeli iz tog ugovora, garant za njega je bila Vlada Srbije. Najverovatnije ce u jednom momentu poceti i domaca drzavna navala na Kragujevac, ali je neophodno da se postignu proizvodni kapaciteti i garancije proistekle iz njih.
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

reject
Član broj: 7659
Poruke: 2209
*.ptt.yu.

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 12:17 - pre 184 meseci
Vrlo zanimljiva tema. Imam blagi osecaj da ce se, posto je ovo Srbija, cene Yugica,
nakon sto akcija zazivi, bez obzira na godiste i stanje, zakucaju na 1000e. Jednostavno,
ako sluzi, koristice se, a ako moze da se utopi za 1000 kod drzave, zasto bi cena za
komsiju bila niza?

Ono sto mene zanima, a ne bih da otvaram novu temu jeste sta se desilo sa linijom za
proizvodnju Yuga i Stojka? Bilo je prica da ce se uvaliti nekim Afrikancima ili Rusima,
koliko se secam. Sta bi sa tim?
Isto, sta se desava sa Zastava Kamionima? O tome sam nesto slabo nacuo po medijima.

Najlepse sto moze da se desi ovoj nazovi drzavi je da se Zastava napokon zatvori,
da proizvodnju Yugica uzme ko zeli i ako moze da od toga pravi 'euro3/4 junk cars'
neka pravi i da drzava vise ne stiti autoindustriju koja ne postoji. Evo komsije Hrvati
nemaju auto industriju i nista im ne fali, voze polovne zabare. Crnogorci isto.
Realno, ako ovde stizu jeftini polovnjaci iz civilizovanih zemalja, vremenom ce se
stvari dovesti na svoje mesto i svi ce imati aute koji malo zagadjuju, tj. onoliko malo
koliko je isti auto kod svabe zagadjivao pre 5 godina. Sta cemo sa otpadom? Reciklaza
i proizvodnja metalnih kontejnera za karton siti. :D

Sta je falilo Zastavi da napravi nesto ovako: http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/7180396.stm
Produzeni plasticni Fica. :)

Inace, ona prica o omladincu koji kupi Yuga za 500e i divlja nema veze sa situacijom u
nasoj zemlji. U Ljubljani javni prevoz koriste samo penzioneri i deca koja jos nemaju vozacku,
jer skoro svako moze da kupi auto, a i pored strogih zakona imaju ogroman broj nesreca
na putu i voze ko budale.
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-78-30-161-188.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 13:35 - pre 184 meseci
@vladd,pa nije da mi nije na mestu
ti si onako iz "sale" [mada ne bih rekao da je samo iz zznja to receno] rekao da ljudi koji nemaju ,tj. domacinstva, 500-600-700 e minimalno platu mesecno,ne zasluzuju da voze

ivan ti je vec delimicno odgovorio na to

ali gledaj,cak i da ljudi imaju 600-700 eura ,koliko od toga je stvarno "priznato"?tj. koji procenat plate dobiju ispod zita,a koji stvarno preko racuna,pa onda da li mogu da se kreditno zaduze

onda druga stvar,sta je s ljudima koji ,npr. prodaju na pijaci? oni nemaju platu preko bankovnog racuna,njima je automobil OSNOVNO SREDSTVO,a tesko da imaju da si priuste da kesiraju ~10k eura za novi automobil

zato kazem,"sala" ti nije na mestu


p.s. ima neko odg. na moja pitanja?
npr samo na ono odakle ide 1000 eura manje?iz budzeta?kome idu vozila za 1000 e?
 
Odgovor na temu

hexter
BGD

Član broj: 154780
Poruke: 172
91.208.89.*



+64 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 14:51 - pre 184 meseci
Citat:
Horvat: @vladd,pa nije da mi nije na mestu
ti si onako iz "sale" [mada ne bih rekao da je samo iz zznja to receno] rekao da ljudi koji nemaju ,tj. domacinstva, 500-600-700 e minimalno platu mesecno,ne zasluzuju da voze


Nije da ne zasluzuju vec jednostavno nisu u mogucnosti. Velika je razlika u tome. Vremenom treba i oni nesto da urade za sebe da dodju u mogucnost da kupe automobil.

Citat:
Horvat: ali gledaj,cak i da ljudi imaju 600-700 eura ,koliko od toga je stvarno "priznato"?tj. koji procenat plate dobiju ispod zita,a koji stvarno preko racuna,pa onda da li mogu da se kreditno zaduze


Postoji takav procenat ljudi koji je manji nego sto je bio ranije ali veci nego sto ce biti za godinu dve. Nigde ne pise da SVI moraju u roku od 6 meseci ili godinu dana da iamju automobile. Mogu i za 2 godine, 3, 5...

Citat:
Horvat:onda druga stvar,sta je s ljudima koji ,npr. prodaju na pijaci? oni nemaju platu preko bankovnog racuna,njima je automobil OSNOVNO SREDSTVO,a tesko da imaju da si priuste da kesiraju ~10k eura za novi automobil


Mogu da prijave, kako vec to ide, STR ili kako je vec omoguceno uplacuju pazar na racun, isplacuju platu, placaju porez kao i sto treba i naravno odu do banke i podignu kredit.

Citat:
Horvat:p.s. ima neko odg. na moja pitanja?
npr samo na ono odakle ide 1000 eura manje?iz budzeta?kome idu vozila za 1000 e?


Vec je odgovoreno vise puta: ne idu bilo odakle. Jednostavno drzava se odrice svog dela kolaca u tom iznosu. Da nema toga manji bi bio obim kupovine automobila. Ovako veci obim kupovine = vise vozila = vise prodatog benzina = veca zarada na akcizama. (jedan od primera).
Dalje: vise prodatih vozila = veca zarada fijatu = vece interesovanje fijata = vece ulaganje = vise zaposlenih = veca proizvodnja = manja cena po komadu = ..... itd itd.
Tako to ide.

Ako mislite da ce neko doci ovde i odmah uloziti grdne pare, proizvoditi najnovije modele automobila, poklanjati ih za smesne cifre razmislite malo koji bi mu bio interes. Nikakav. Svako ko dodje trazi interes, zaradu, profit. Cak i svi vi koji niste zadovoljni ponudjenim niste zadovoljni jer nemate nikakav licni interes u tome. Price o tome kako ovi ili oni nece moci da priuste auto su u najmanju ruku smesne. Ako ste zaista zabrinuti za njihovu sudbinu a vi onda u znak protesta dajte otkaze, jer ima ljudi koji ne primaju celu platu preko racuna, ili nemojte vise da idete u supermarkete vec samo na pijace, jer ne mogu poljoprivrednici da kupe auto, i tako redom. Ucinite nesto za njih. Odrecite se dela plate za domacinstva koja nemaju dovoljno... Ima mnogo nacina da pomognete.
Sjajno je tako davati savete da drzava treba nesto da ucini. A kada nesto ucini onda traziti samo mane. Da bi drzava ucinila nesto vise mora da bude i bogatija, mnogo bogatija...
 
Odgovor na temu

reject
Ivan Pesic
Bgd

reject
Član broj: 7659
Poruke: 2209
*.ptt.yu.

Sajt: misc.comli.com


Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 14:55 - pre 184 meseci
Citat:
Horvat:p.s. ima neko odg. na moja pitanja?
npr samo na ono odakle ide 1000 eura manje?iz budzeta?kome idu vozila za 1000 e?

Pare idu iz budzeta, a od vozila se prave simpaticne metalne kocke tj. unistavaju se.
Citat:
Horvat: ali gledaj,cak i da ljudi imaju 600-700 eura ,koliko od toga je stvarno "priznato"?tj. koji procenat plate dobiju ispod zita,a koji stvarno preko racuna,pa onda da li mogu da se kreditno zaduze

Nije za ovu temu, ali cak ni svi ljudi koji sve primaju na belo ne mogu da se zaduze iz
mnogih razloga. Banka moze da proceni da firma u kojoj je potencijalni duznik zaposlen
jednostavno nije sigurna (firma u restruktuiranju ili raspadu ili na cekanju da se proda).
Mogu na prste radnika na strugu da prebrojim ljude koje poznajem i koji mogu sigurno da
se zaduze na neke vece cifre.
Citat:
hexter: Sjajno je tako davati savete da drzava treba nesto da ucini. A kada nesto ucini onda traziti samo mane. Da bi drzava ucinila nesto vise mora da bude i bogatija, mnogo bogatija...

Prvo, nemamo drzavu, osim na papiru. Drugo, ako narod stvarno krene da radi pravu stvar
za drzavu, nece biti slobodne bandere u gradu.
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.


The Church Of The Holy Transistor
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 16:04 - pre 184 meseci
Ja ne bih da ulazim u socioloske price, radio sam to na drugim mestima, a ovo i nije tema.
Kada bi i sracunali koliko preprodavaca ima, i da li treba da postoje i kako da se uklope u regulativu, to je preopsirna i neresiva tema(trenuno), a resenje postoji. To sto prcvare na tezgama, to je nesto sto treba prevazici, boze, pa puna su nam usta Europe...:)

Da li su oni "srednja klasa", pa NISU, oni su vise socijalna kategorija, zaostala siva zona, kojoj drzava treba da pomaze. Na neki drugi nacin.

I ne uklapaju se u pricu, i nisu mi srcu prirasli i ne mislim da su vredni pomena, pogotovo sto mi(nam) svojim preprodajama smanjuju standard...

A i kako ce drzava da funkcionise, ukupno, ne bih da pricam, postoji mad zone, mada je politika u crvenoj zoni, a drzava... funkcionisace...mnogo lose, ili ekstra lose, jos nismo u fazi samo loseg funkcionisanja.

Poenta je da li su sledeci koraci drzave u smeru forsiranja jedne situacije, koja je solidno logicna, politicki zaokruzena, i odredjene strukture ce izvuci neku korist, finansijsku ili politicku.

I kako ce se odraziti na srednju klasu, tzv oslonac drustva...

Poz
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
212.200.145.*



+2283 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 16:38 - pre 184 meseci
Citat:
reject: Pare idu iz budzeta, a od vozila se prave simpaticne metalne kocke tj. unistavaju se.

PDV na taj auto bi bio bas toliko - 1000 EUR-a.
Znaci, drzava se jednostavno odrekne PDV-a i to je to, ni iz dzepa, ni u dzep. Alternativa tome bila bi ~20.000 ljudi na socijalnoj pomoci, sto je onda iy dzepa, pa sada sam reci sta je bolje.
A, da, za ove metalne kockice moze da se dobije sigurno 100 EUR/kom... znaci ima jos i neka parica da se zaradi :)
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-221-177.eunet.yu.



+165 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 17:28 - pre 184 meseci
^^e takav odg. sam trazio
znaci na auto od 8-10 k eura pdv je 1000 e? nije bas sitnica

sad jos drugi odgovori,da li ce drzava dati/platiti/prodati otpadu za reciklazu,i po kojoj ceni :)

@hexter nije to bas sve tako crno/belo
niti banke svima daju kredite,niti svi zele tek tako kredit,a da ne kazem niti svi zaele punta

@vlad ,isto,nisu oni svi socijala i sta ja znam,ne znam zasto bi zemljoradnik bio socijala i sve,a ni necemo da kvarimo temu :)


sve u svemu ,moje misljenje je da je ovo jos jedno guranje zastave ,i vec su [odavno] preterali
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 20:18 - pre 184 meseci
Onaj ko vozi krs ispod 1000 evra ne razmislja o kupovini Z10. Onaj ko razmislja o kupovini Z10 da bi ustedeo ce naci nekoga sa krsem, od recimo 100 evra (neka Lada ili Kec stari 30 godina) i dace vlasniku 200 evra a on ce dobiti popust od 1000 evra. I svi zadovoljni. I onaj ko nema, imace jos manje, i onaj ko ima imace jos vise.

Zeitgeist.


Nama nije na pamet kupovina kola, nego povecanje plata. Kupovina kola dolazi pride uz to, ali bez toga tesko.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom20.02.2009. u 21:08 - pre 184 meseci
To je OK ako bi islo nekim "normalnim" tokom, ali predstava je napravljena, plate stagniraju, sa tendencijom smanjenja, pa u solidnoj meri i ukidanja.

A tendencije pocinju da se ostvaruju, rokovi ostrog(da ne kazem surovijeg ili disciplinovanijeg) zivota se priblizavaju....neumitno

Poz
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom21.02.2009. u 06:25 - pre 184 meseci
Citat:
Drzavne institucije svaki dan uzmu neki auto,i to bude strani.Em sto se pospesuje uvoz,em sto se trose drzavne pare na bezveze.Ceo vozni park neka drzava zameni za Z10/Punto o svom trosku ako hoce da odrze fabriku u ovo vreme krize.Ovim potezom drzava obezbedjuje cestito vozilo za svoje sluzbenike,pospesuje proizvodnju fabrike,cuva novac u drzavnim granicama,donekle se oslobadja krsheva koje bih ja prodao u celicanu,a ne da upisani panduri voze 308.


Uzimali su i ranije, Jugice i Keceve, ali sad kad ih nema uzimace Z10, morace, hteli ne hteli.

Ja nisam video da su se ostali dileri nesto radikalno promenili u vezi prodaje vozila, sve je i dalje tezak lov u mutnom. Da li su se uplasili da ce Zastava otkinuti i njima jedan deo kolaca, tj. svima koji prodaju automobile iz te klase? A najveci bezobraznici od dilera, uvoznici Dacia automobila nisu cak ni spustili cenu za procenat snizavanja carina.

Neko je negde rekao, za godinu, dve, ove Z10 koje su prve prodavane ce moci da se nabave za 3000 evra (stare oko 4 godine), e to ce biti odlicna kupovina, mnogo bolja nego nova za 6/7000.
 
Odgovor na temu

MMaarrCCoo
Kragujevac

Član broj: 199638
Poruke: 237
79.101.221.*



+1 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom21.02.2009. u 12:01 - pre 184 meseci
Ovde očigledno dolazi do zamene teza.Svi govore da li je cena velika i da li auto zaista vredi te pare,a niko ne postavlja ono osnovno pitanje.To pitanje bi glasilo otprilike ovako:,,Ima li povoljniji način da se dođe do novog auta?''Ako neko ima odgovor na ovo,neka mi javi,baš me živo zanima.U početnim postovima je pisalo kako je interesovanje malo ili nikakvo,što je notorna laž!Ja sam iz KG,i prošle nedelje sam čekao u redu da se upišem na listu čakanja za z10.Bio je red kao u samousluzi,verovali ili ne.Tako da ta priča otpada.Ljudi se interesuju ne samo za zamenu već i za kredite.Meni je daleko povoljnije 4,5% nego 18 ili 19.Možda grešim,ali tako je.Sledeća stvar je sam kvalitet i vrednost auta.Što se toga tiče,ova akcija je i namenjena sirotinji kako bi najbezbolnije došla do iole mlađeg auta.Ko ima 7000 evra keša,taj može da priča i poredi,da kupuje polovnjake u ,,ekstra '' stanju za te pare.Što se kredita tiče,ovo su daleko najbolji uslovi koji postoje kod nas,ali stvarno daleko najbolji!USrbiji se vrati preko 95% kredita,a u Francuskoj 71%.Tako da što se toga tiče,ovde nema zime.Čovek će da odvaja od usta da bi to izmirio na vreme.E sad,oni koji su podizali kredite za letovanja,skijanja od više K evra neka ne kukaju jer im zaduženje prelazi 30%.Toliko od mene.Pozz
Kad' nepravda postane zakon,otpor je tvoja dužnost!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom21.02.2009. u 12:11 - pre 184 meseci
Naravno da je najpovoljnij kredit za Punta iz kragujevackof Fiata.

Ali kada sakupim sve kockice, i pokvarenost nasih politicara, nekako mi se namece resenje.

Ova kolicina Puntica, plus povoljni kredit, izgleda da treba da postanu samo forma, da bi Punto postao "domace vozilo" sto bi otvorilo vrata reeksporta za Rusku federaciju.
Znaci da, izgleda, Srbija samo dotira Fiatu biznis, omogucava formu, da bi neka grupica i privatna firma FIat, ubrali kajmak.

Izgleda da moji pocetni strahovi nemaju osnova. Kada se ispuni kvota, Puntici ce iz Italije odlaziti u Rusiju....sa Srpskim papirima...

Poz.

 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom21.02.2009. u 13:22 - pre 184 meseci
Pozdrav,

i..?
Pa i za reeksport moras imati uslove, a to je u ovom slucaju registrovana fabrika u Kragujevcu. Ukoliko vlasnici posla pronadju nacin da isplacuju raddnicima plate i placaju doprinose i poreze smo na bazi reeksporta, kakve veze ima da li je formalno ili sustinski Punto domace vozilo ili ne?

Sa stanovista drzave, sasvim je OK odreci se dela zarade (iz prometnog poreza, da ne bude zabune), ukoliko su radnici zaposleni i drzava ih vise ne dotira, a jos pride i placaju doprinose na te zarade.

Ili mozda treba insistirati na celokupnoj zaradi pa nista onda ne dobiti jer 18% od 0 je upravo - 0.
Pa to i onaj najnepismeniji koji drzi birtiju ili kockarnicu zna, kada mu neko duguje 20-ak evra pa ne vraca, treba da mu to oprosti da ovaj ostane kod njega i nadalje, inace okoreli kockar ili pijanac zasigurno nece doci do njega da mu vrate dug kad budu imali tih 20 evra, vec odose na drugo mesto da ih prokockaju/propiju. To su elementarne stvari gledanja an dugi rok, slicno kao i vantenderska prodaja SARTID-a svojevremeno itd.
 
Odgovor na temu

MMaarrCCoo
Kragujevac

Član broj: 199638
Poruke: 237
79.101.221.*



+1 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom21.02.2009. u 13:36 - pre 184 meseci
Upravo tako!
Kad' nepravda postane zakon,otpor je tvoja dužnost!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom21.02.2009. u 13:50 - pre 184 meseci
Da, tacno.

Nemoguce je insistirati na punom profitu, "profit" je vec ostvaren, politicki...troskovi su truga prica..

Nego niste razumeli poentu.

Neka se radi reeksport i neka Fiat sedi u Kragujevcu, samo sam "bezbedniji" od daljnjih mera za pospesivanje kupovine proizvoda, na silu.

Formalno je neophodno da Punto postane domace vozilo, da bi reeksport zaziveo, a realno nije, i nece biti, i nije ni bitno.


Nemam nista protiva pospesivanja giganta, makar i za 2435 zaposlenih, samo da ne smisljaju dodatne propise da nas prisiljavaju da kupujemo "domace" vozilo.

Da li cu ga kupiti, to je moja licna stvar, i stvar odluke kada cu uci u (novi) kredit, a ne da me uslovljavaju ili orocavaju.

Nemam inace nista protiv Punta, i mislim da je vozilo nama po zasluzi, i nivou, i takodje ne smatram da ce se Kragujevac nesto razvijati kao grad...razliciti su razlozi, nije za temu i forum...

Ponavljam, jednostavno sam se "plasio" dodatnih propisa koji ce da dodatno forsiraju nabavku Punta...ostatak razmisljanja je u ranijim tredovima....

Poz
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom21.02.2009. u 14:20 - pre 184 meseci
Pozdrav,

pa tu nema nicega posebnog za strahovanje. Ulazak u EU, ako ga iko ozbiljno shvata, nosi sa sobom proise koji veze nemaju sa vestackomz astitom domace autoindustrije vidjenom na nasim prostorima, i tu je stvar prilicno cista.

Sa druge strane, drzavni profit se nikako ne ogleda u profitu poznatom iz kapitalizma kao osnove rada, vec u rastu bruto proizvoda iz koga se zatim usled povecanih prihoda, mogu povecati i trosenja drzave. To ce reci da ako drzava investira u neku mikroekonomsku jedinicu nesto, ona i ne mora da ocekuje povracaj te investicije cak uopste, ukoliko ce investicija sama po sebi obezbediti redovan godisnji/mesecni priliv koji ce biti oporezovan a domaci ljudi zaposleni, i jos ako je to u svrhu ravnomernijeg eregionalnog razvoja, puna kapa. Izgradice drzava puteve za Fiatov Kragujevac, hoce...ali ti putevi ostaju Kragujevcu i pored Fiata, ili i bez Fiata, sto kazu "nece se baci" :)

Takvom se logikom rukovodi drzava u svojim makroekonomskim ciljevima i investiranjima. Znas kako kazu roditelji kad im deca obecaju svasta od svoje prve plate: samo ti, sine*, imaj za sebe, lako cemo za mene ;) (u prevodu, skini mi se sa grbace u sto vecoj meri, i ja sam srecan sa svojim primanjima).

Ah, da....*u ovoj drzavi ma sta bio, uvek te roditelji zovu "sine", pa sam zeleo da odrzim atmosferu autenticnosti, jelte...:)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.86.179.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom21.02.2009. u 16:49 - pre 184 meseci
S obzirom na skoro desetogodisnju praksu, treba da strahujem bar triput vise.

Propisi se apliciraju nakaradno, neprilagodjeno, skoro na silu, najmanje iz opsteg interesa.

Poz.

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 33001 | Odgovora: 131 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.