Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

elitemadzone.org :: AutoZone :: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 32696 | Odgovora: 131 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

misterno2008
Vladan Markovic
Becej

misterno2008
Član broj: 207014
Poruke: 63
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom25.02.2009. u 18:17 - pre 183 meseci
Citat:
smatch: Podrzavam ovaj post potpuno. Ima ljudi koji jednostavno ne vole zastavu, da ne upotrebim grublju rec. I sada kada neko kupi punto na kredit on je budala, maloumnik koji neba hleb da jede, ne zna sta radi, propasce. A da je kupio sandero sve bi bilo u redu. Samo bi mu rata bila mnogo veca za istu glavnicu. Gde je tu logika.
Moje misljenje je da niko od ovih ljudi koji su kupili punta nije to uradio bez dobrog promisljanja, brzopleto. Svi oni ce do kraja bez problema otplatiti punto. Ako hocemo da budemo realni vise su pogresili ljudi koji su kupili dobrog polovnjaka na kredit. Oni ne samo da placaju ratu, vec i preskupe popravke.
I ne nazivajte sandero modernim automobilom, jer on to nije. To je maskirani stari reno clio. Samo sto mu je limarija ocajna, pa je bolje kupiti stari clio koji se gle cuda jos prodaje kod nas kao i pezo 206. Ali oni nam nisu ni zastareli ni skupi. Niko ne pljuje po njima.
Kupovina punta je odlicna kupovina. Mala kamata, jeftino odrzavanje, nov auto pre svega. Na kraju ispada najbolja kupovina. neki kazu bice za 6 meseci povoljnijih automobila. Naravno, jedva cekam, ali ce tada i puntu pasti cena. Jedino u tom slicaju opravdavam cekanje i uzdrzavanje od kupovine. Ja bi prvo sacekao npr staro za novo. Jos 800-1000e manje.
Citat:
smatch: Znaci treba naglasiti da se to odnosi na sve kredite za sve marke automobola, a ne za punto. Ali opet kupci punta placaju najmanju kamatu i najmanju ratu. Zato su pozurili da ga kupe. Ako bude prodato 5000 punta na kredit i dalje ne mislim da ljudi nece moci da ga otplacuju i da ce im oduzimati vozila. Treba naci podatak koliko je zadnjih godina prodato vozila na kredit i lizing i koliko je vozila oduzeto zbog nemogućnosti vracanja kredita. Mislim da je taj broj u Srbiji najmanji. Svi objavljeni podaci pokazuju da u celoj Evropi Srbi spadaju u klijente koji najvise vode racuna da li mogu da vrate ratu bilo kog kredita i da su najdisiplinovaniji u vracanju kredita.



Pozdrav,

Mislim da nisi razumeo sta se htelo reci.Nije problem u Puntu kao Puntu,ali,sticajem okolnosti samo je on predmet subvencionisane kupovine.Ono sto mislim a vidim i jos neki ljudi misle isto,jeste mogucnost da se upadne u zamku zvana kredit,sa svim ovim nasim prilikama kakve jesu i kakve nas tek ocekuju.

Plasim se iskrenih namera nasih vlasti,jer rizici u koje se ljudi upustaju,priznali mi ili ne su veoma veliki.
Da povucem paralelu,korisnik sam subvencionisanog stambenog kredita,placam fiksnu kamatu,ali na to sam se odlucio pre svih ovih problema,recesije u kojoj smo(ili pred kojom smo).Sada kada dinar vrtoglavo pada,kada se ne zna da li ces sutra ostati u firmi ili ne,kada je nezaposlenost sve veca i veca,kada se plate zamrzavaju(u dinarima)a cene svega idu gore,veruj mi na rec,dobro bih razmislio da li je sada pravi momenat uleteti u tu pricu.

Ne sumnjam da ce ljudi placati tu ratu,ali plasim se zrtve koju ce podneti da bi je platili.Lose stvari se desavaju,i mogu se desiti svima nama.Taman posla da iko ovde ima nameru da nekoga naziva budalom,maloumnikom koji nema hleba da jede a kupuje nov auto,kako kazes,stvar je u razmeni misljenja na osnovu kojih se moze izvuci pravi zakljucak.

Malo je nezahvalno obrazlagati nekom nesto,a ne znati ko je ta osoba,koliko godina ima,njegov obrazovni profil itd.Jer brkati babe i zabe,uslove zivota pre par godina i danas,kao i kreditne i zivotne prilike pre par godina i danas,jako je nezahvalno i po meni besmisleno.

Poenta je u danasnjoj visokorizicnoj situaciji u svim sferama zivota.Pokusavamo da dodjemo do odgovora sta i kako,a ne da se pravimo pametni ili da omalovazavamo necije misljenje,da ne kazem, da ga vredjamo.Ili mozda gresim.

Pozz


bolje biti bogat,no ne biti
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
212.200.204.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom25.02.2009. u 18:45 - pre 183 meseci
Pravo u sridu..

To je poenta..u spletu okolnosti

Citat:
misterno2008
Plasim se iskrenih namera nasih vlasti,jer rizici u koje se ljudi upustaju,priznali mi ili ne su veoma veliki.



Slede problemi koji nicu ni iz cega, iako je trenutna situacija ruzicasta sa crnim tufnama...koje se sire

Zato i razmisljamo "naglas", a ne da se sukobljavamo sta je trenutno, u par dana ..bolje lepse.."pametnije""'..sedam godina je masno dug period, a losi dogadjaji stizu u par nedelja



I podrzavam

Citat:
misterno2008
Poenta je u danasnjoj visokorizicnoj situaciji u svim sferama zivota.Pokusavamo da dodjemo do odgovora sta i kako,a ne da se pravimo pametni ili da omalovazavamo necije misljenje,da ne kazem, da ga vredjamo.Ili mozda gresim.


Poz.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom25.02.2009. u 18:47 - pre 183 meseci
Apsolutno se slazem, uze mi reci iz usta!

Mislim, zove me stric iz Katara, ujak iz Njujorka svi pitaju jesu li ovi ljudi nasi poludeli s tom kupovinom... tamo je sve obrnuto (cak i Katar i Emirati stagniraju). Pitaju sta se desava, jel to neko dzabe deli automobile ili sta i dodaju da se glavni udar krize ovde ocekuje u periodu Jun-septembar.

Ljudi, u Njujorku je stala prodaja automobila, ne zavaravajte se da je ovo smesna kriza. Proci ce ali ce biti jako glibavo, pogotovo u Srbiji.

Da dodam - moja keva je bila glavni knjigovodja velikih firmi koje su osamdesetih bile dobrostojece. Kad su krenule fore sa velikim kamatama na stednju, slicnim forama kao i piramidalne banke i tako neke stvari preko sindikata svi koji je nisu poslusali su igubili strahovite novce.

Mi nismo.
 
Odgovor na temu

MMaarrCCoo
Kragujevac

Član broj: 199638
Poruke: 237
93.86.25.*



+1 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom25.02.2009. u 22:07 - pre 183 meseci
Ljudi ni NY,ni u Kataru ne voze automobile stare 20 godina,niti koje koštaju 7000 evra novi.Verujte mi,bio,video!
Kad' nepravda postane zakon,otpor je tvoja dužnost!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 08:20 - pre 183 meseci
Ne shvatas: Prodaja u NYC je stala. Nema je. Kaput. Pucaju dileri kao kula od karata kada se rusi. U Kataru je vidno opala prodaja i potraznja automobila i tehnike. Nekoliko puta je stric morao da menja stan zato sto investitori nemaju love da isplacuju kredite (u Dohi) koji su uzeli za stambene zgrade (dakle drma se i trziste nekretnina).

Elem, 7000e je skoro 10.000 USD, za te pare tamo mozes da nadjes maltene nov (star 1-2 godine) drasticno bolji auto. Prema tome, jasno je kakva nas kriza i ovde ceka.

Pa se svi pitaju da li smo mi ovde u Srbiji malo luckasti kad jurcamo u takve kredite a ne zelimo da sagledamo malo unapred? Cak i oni tamo u NYC, nije im svejedno sad da daju 10.000 USD makar i na neki kredit. Ko zna sta ce se desiti vec za 6 meseci kada se ocekuje udar krize ovde kod nas, a kamoli za 7 godina. Firme nestaju samo tako - preko noci. Sledice veliki talas otpustanja radnika, hteli mi to ili ne. Strane firme su smanjile budzete za 50% u Srbiji. Znate li sta to znaci?

Elem, vreme ce pokazati, ja mislim da je trenutno jako pogresno ulaziti lakoverno u ove kredite, jer osim male kamate sve ostalo je isto kao i kod sasvim obicnog kredita za kola (pakao).

Drzava mora da usvoji i druge nacine kojim se moze doci do novog auta, ne samo kreditne a i ti kreditni moraju biti daleko bolji nego sad. Postoje tu opcije kao svugde u svetu - popusti na osnovu postovanja saobracajnih propisa (kupovina bez PDV-a i carine, beskamatni krediti bez ucesca), vece subvencije za stara vozila (manja rata, manje zaduzenje ili zaduzenje na manji period), podsticaj dobrostojecih preduzeca da preuzmu na sebe kreditiranje svojih radnika za kupovinu novih vozila a zauzvrat ce dobiti nesto od drzave (otpis jednog dela poreza, neke olaksice i slicno).

Svasta tu moze da se gradjani sto manje zaduze i jos lakse dodju do novog vozila. Pri tom bez monopola, znaci ne samo Fiat.
 
Odgovor na temu

misterno2008
Vladan Markovic
Becej

misterno2008
Član broj: 207014
Poruke: 63
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 08:48 - pre 183 meseci
Citat:
cozmo_im

Drzava mora da usvoji i druge nacine kojim se moze doci do novog auta, ne samo kreditne a i ti kreditni moraju biti daleko bolji nego sad. Postoje tu opcije kao svugde u svetu - popusti na osnovu postovanja saobracajnih propisa (kupovina bez PDV-a i carine, beskamatni krediti bez ucesca), vece subvencije za stara vozila (manja rata, manje zaduzenje ili zaduzenje na manji period), podsticaj dobrostojecih preduzeca da preuzmu na sebe kreditiranje svojih radnika za kupovinu novih vozila a zauzvrat ce dobiti nesto od drzave (otpis jednog dela poreza, neke olaksice i slicno).

Svasta tu moze da se gradjani sto manje zaduze i jos lakse dodju do novog vozila. Pri tom bez monopola, znaci ne samo Fiat.


Pozdrav,

Bravo,apsolutno podrzavam!
bolje biti bogat,no ne biti
 
Odgovor na temu

hexter
BGD

Član broj: 154780
Poruke: 172
91.208.89.*



+64 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 09:15 - pre 183 meseci
Citat:
cozmo_im: Ne shvatas: Prodaja u NYC je stala. Nema je. Kaput. Pucaju dileri kao kula od karata kada se rusi. U Kataru je vidno opala prodaja i potraznja automobila i tehnike. Nekoliko puta je stric morao da menja stan zato sto investitori nemaju love da isplacuju kredite (u Dohi) koji su uzeli za stambene zgrade (dakle drma se i trziste nekretnina).


Prodaja u NYC nije stala. Opala, slabija, jeste. Ali se i u NYC i u ostalim delovima sveta, gde se koristi mozak, pospešuje potrošnja jer se samo povećanim obrtom sredstava može tražiti izlaz iz "krize". A što se tiče tvog strica jako teško možeš da ga uzmeš kao raper za događaje u Dohi. Jer on, ipak, nije državljanin Katar-a, za koje važe malko (više) drugačija pravila.

Ja eto, recimo, imam informacije od rođaka, koji su rođeni u stranoj državi i imaju njihovo državljanstvo, da su promenili prethodnu kuću, koju su otplaćivali na kredit, za novu, veću, skuplju isto na kredit. Pored automobila, pokućstva i sličnih stvari sa ovim novim kreditom ukupno kreditno zaduženje im je šestocifreno (počinje brojem 6).... Jeste, kažu, ima krize, problema, ali zato povoljnji su krediti pa da iskoriste.


Citat:
cozmo_im: Pa se svi pitaju da li smo mi ovde u Srbiji malo luckasti kad jurcamo u takve kredite a ne zelimo da sagledamo malo unapred? Cak i oni tamo u NYC, nije im svejedno sad da daju 10.000 USD makar i na neki kredit. Ko zna sta ce se desiti vec za 6 meseci kada se ocekuje udar krize ovde kod nas, a kamoli za 7 godina. Firme nestaju samo tako - preko noci. Sledice veliki talas otpustanja radnika, hteli mi to ili ne. Strane firme su smanjile budzete za 50% u Srbiji. Znate li sta to znaci?


"Pitaju se svi...." ili da preformulišeš: pitaju se naši ljudi u na radu inistranstvu (gastarbajteri???) Naravno da ne treba od svega praviti ludilo i opštu pomamu ali o ovom puntu i kreditima se mnogooooo više diže fama nego što nekog ludila stvarno ima. Bilo 600-700 Z10 na raspolganju i sve je prodato/rezervisano za kratko vreme. Možda nije najbolji auto na svetu, nije najjeftiniji, ali je za ono što nudi prilično povoljan.

Citat:
cozmo_im:Drzava mora da usvoji i druge nacine kojim se moze doci do novog auta, ne samo kreditne a i ti kreditni moraju biti daleko bolji nego sad. Postoje tu opcije kao svugde u svetu - popusti na osnovu postovanja saobracajnih propisa (kupovina bez PDV-a i carine, beskamatni krediti bez ucesca), vece subvencije za stara vozila (manja rata, manje zaduzenje ili zaduzenje na manji period), podsticaj dobrostojecih preduzeca da preuzmu na sebe kreditiranje svojih radnika za kupovinu novih vozila a zauzvrat ce dobiti nesto od drzave (otpis jednog dela poreza, neke olaksice i slicno).

Svasta tu moze da se gradjani sto manje zaduze i jos lakse dodju do novog vozila. Pri tom bez monopola, znaci ne samo Fiat.


Država da bi bilo šta više uradila mora da ima više sredstava, da bude bogatija. Što je država bogatija to više čini za svoje građane. Prosto i jednostavno. Naša država trenutno je daleko od takvog stanja. Prema tome država čini ono što je u granicama njenih mogućnosti. Na kraju krajeva ovo je i sasvim realan sled okolnosti. Jeste da bi svi voleli da se za istu svotu ovde proizvodi i prodaje toyota auris, corola ili mazda 3, ali to je nerealno. Možda jednog dana kada se tržište dovoljno razvije a ovo je početak razvoja tržišta. Bez početka ne možemo stići nigde. Inače, nije ovde stvar monopola već jednostavno proizvoda koji upošljava domaću radnu snagu (plate, porezi, doprinosi...), razvija domaću industriju... Zašto bi država subvencionisala proizvođače iz Japana, Nemačke, Mađarske????

 
Odgovor na temu

misterno2008
Vladan Markovic
Becej

misterno2008
Član broj: 207014
Poruke: 63
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 09:55 - pre 183 meseci
Citat:
hexter: Država da bi bilo šta više uradila mora da ima više sredstava, da bude bogatija. Što je država bogatija to više čini za svoje građane. Prosto i jednostavno. Naša država trenutno je daleko od takvog stanja. Prema tome država čini ono što je u granicama njenih mogućnosti. Na kraju krajeva ovo je i sasvim realan sled okolnosti. Jeste da bi svi voleli da se za istu svotu ovde proizvodi i prodaje toyota auris, corola ili mazda 3, ali to je nerealno. Možda jednog dana kada se tržište dovoljno razvije a ovo je početak razvoja tržišta. Bez početka ne možemo stići nigde. Inače, nije ovde stvar monopola već jednostavno proizvoda koji upošljava domaću radnu snagu (plate, porezi, doprinosi...), razvija domaću industriju... Zašto bi država subvencionisala proizvođače iz Japana, Nemačke, Mađarske????


Pozdrav,

Mislim da postavljas stari naopakim redom.

Sve sto si rekao stoji,ali da li je nasa drzava zaista prava,uredjena drzava?Da li nase drustvo funkcionise kako treba?Da li je nasa vlast zaista uradila ono sto je trebala da uradi,da bi ovom napacenom narodu bilo bolje?
Znas li kad je bila 2000god?Od tada je moglo i moralo da se uradi mnogo,mnogo vise,e onda bi i mogucnosti drzave,ali i njenih gradjana bile dosta drugacije(vece,bolje).

Jeste postignuto,vratili smo se na kolosek, tu nema dileme.Ali,fakat je,da smo mogli i morali da privatizaciju(ne bih je komentarisao) i priliv stranog novca,povoljnih kredita...iskoristimo da kazem kvalitetnije,ali to je sad neka druga prica,ali nezaobilazna.
A cega smo bili svedoci,sve afera do afere.Kratko pamtimo.
A pazi molim te,vlasti se sad u recesiji setile naroda,povoljnih kredita,uposljavanja,subvencija,sada kad je opsta svetska kriza!?Zato ne verujem u ovu pricu i iskrene namere.


Citat:
hexter:  Zašto bi država subvencionisala proizvođače iz Japana, Nemačke, Mađarske????


Naravno,apsolutno tacno.Sve sto si rekao je tacno tj. bilo bi tacno da se radilo kako treba.

Sve mi ovo lici na onu,setio se Kurta da ustane Murta

Pozz


bolje biti bogat,no ne biti
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 10:01 - pre 183 meseci
Citat:
hexter:  Inače, nije ovde stvar monopola već jednostavno proizvoda koji upošljava domaću radnu snagu (plate, porezi, doprinosi...), razvija domaću industriju... Zašto bi država subvencionisala proizvođače iz Japana, Nemačke, Mađarske????


Jel? Siguran si? E pa Fiat ne placa porez narednih 10 godina kao ni zakup zemljista ni fabrike. Bas lepo od nase drzave:) Kakvu ce domacu industriju da razviju kad ce prve godine da sklapaju vec gotov proizvod? A mozda cak ni sledece... drzava i dalje dotira te radnike! Dakle, zaboravi na bilo kakvu ozbiljniju zaradu narednih nekoliko godina. Eh, ta Zastava...

Ja trazim samo iste uslove za kupovinu svih marki vozila, ne mora da mi daju staro za novo za druge proizvodjace, ali neka spuste kamate i daju neke druge olaksice (koje sam pomenuo).

Inace prodaja u NYC JESTE stala. Nije opala, nego je stala (pri tom covek je tamo preko 20 godina i nije gastarbajter a i sam otplacuje auto koji je uzeo prosle godine pa valjda zna bolje od mene i tebe) u mesecu januaru, posle nove godine. Sad je nesto pokrenuto ali samo zaslugom Baraka Obame koji je dosao na mesto predsednika. Inace on se bavi nekretninama i nije sve tako kao sto ti kazes. Elem, trziste nekretnina i automobila u NYC je skoro pa puklo.

A moj stric u Kataru ima njihove papire, osiguranje i zdravstveno te se tretira kao i svaki drzavljanin Katara (cak i supruga i klinac imaju te papire). Elem, jos nisu kupili svoj stan, firma im placa, ali jednostavno investitori otkazuju u velikim stambenim kompleksima jer imaju problema sa hipotekarnim kreditima.

Sta ima drzava da bude jaka da da neku olaksicu dobrostojecim firmama koje bi podstakle radnike da kupe novo vozilo ili bilo sta drugo? Ranije je to bilo kod vecih, dobrostojecih firmi i sve je teklo glatko. Nikakav tu gubitak veliki ne moze da bude.

Druga stvar - ovde se vozila ne kupuju na tone. Proda se koja hiljada vozila godisnje i to je to. Elem, zasto ne ukinuti carinu i PDV za coveka koji 15 godina vozi bez saobracajnog prekrsaja i omoguciti mu da kupi novo vozilo sa tim pogodnostima? Pa nece ih biti milion. bice mozda 100-200 takvih ljudi. Mislim da i Albanija to moze da isfinansira. Onda imas i dvostruku korist, povecava se bezbednost u saobracaju, a ljudi dolaze do novih automobila. Drzava ce zaraditi nesto, ne brini ti za drzavu. Brini se za to gde svi ti porezi idu, kome idu u dzep. Da je sve kako treba, zakonski, drugacije bi bilo.

I mora da se dize buka oko ovih kredita, da se upozore gradjani na olako zaduzivanje i pored sve zelje za novim vozilom (to niko ne spori niti omalovazava).

I da se postavi pitanje - kome ovo ide u prilog? Zasto ovo nije uradjeno dok je bila Zastava i dok je sklapala Z10? Zasto to tad nisu uradili, nego sad (pod okriljem krize udru po ljudima za popunu budzeta i Fijata) kad je Fiat vecinski vlasnik a drzava izgleda mora da popuni rupe nastale tim poslom.

Ma necu vise, keva mi ceo zivot bila ekonomista, pa sam mozda pedantan u tim stvarima i nerviram se kad vidim kako se radi na saniranju krize u ovoj zemlji.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
212.200.204.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 10:23 - pre 183 meseci
Pa i dizemo buku, oko situacije, jeste lepa sargarepa, a znamo koliki je i bic.

Sve znamo sto treba da znamo, i zato sam skeptican prema lagodnostima, marketinski obradjenim, u sred liberalnog kapitalizma.

Cinjenica je da se pojavljuju razne varijante pogodnosti, kod dilera u svetu ili blizoj okolini, drzava moze da omoguci ekskluzivna prava poslovanja onih kiji im odgovara da posluju.

Ali to je losa poruka ostalima, sta ako se gospodja Merkel uzjoguni, ili iznervira...

Drzava ne moze gradjanima da garantuje radna mesta u krizi, moze da zbrine 100-200000 ljudi, po upravi, izabrane po nekom nepotizmu, ali to nije drzava, nije privreda, nije merodavno za makroekonomiju.

Ako su mislili da isprazne lager, da dodatno prodaju jos par hiljada vozila, onda je to opasan poduhvat, koji slabo doprinosi krizi, pravi poslovno-moralnu stetu, a ta kolicina ne moze da odrzi u zivotu ni pojedinca dilera, a tek Fiat ili...

Drzava ne sme da podstice nerazumnu potrosnju u krizi, koja je ozbiljna i dugorocna, i ne treba da se iznenadjuju sto naprosto nema novca u budzetu..kasne plate, kasne stipendije..

Da li sebicno se posteviti i kupiti punta, uci u kratkorocno kolo marketinga sa dugorocnim kreditom, to je posebno pitanje.

Da li ce dodatno izmeniti propise zarad skeptika, i onih koji su manje lakomisleni, i koji ne upadaju u zamke IGNORISANJA situacije, igorisali smo sankcije(ne moze nam niko nista), ignorisali bombardovanje (razvijali kola po mostovima), a sada seirimo na svetskoj krizi, koja je pre par meseci bila stimulans za nasu privredu..koja se, gle cuda, ugasila...

Da li ce se insistirati na neprirodnim potezima i nacinom zivljenja, mislim na daljnje insistiranje kroz propise, uslovljavanje kroz uredbe, da se mora imati Punto, ili neko vozilo, koje odgovara sarlatanskoj vlasti, da bi se povecala opsta potrosnja i ispraznili gradjanski resursi..

Poz.
 
Odgovor na temu

hexter
BGD

Član broj: 154780
Poruke: 172
91.208.89.*



+64 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 11:01 - pre 183 meseci
Citat:
cozmo_im: Ma necu vise, keva mi ceo zivot bila ekonomista, pa sam mozda pedantan u tim stvarima i nerviram se kad vidim kako se radi na saniranju krize u ovoj zemlji.


I meni je majka hirurg pa ne lecim i operisem ljude. Za saniranje krize postoji vise nacina imodaliteta. Mozda rade nakradno, ne branim ih. Ni meni se ne svidja. To ce vreme pokazati. Ali za ekonomiste koji su to bili u vreme dogovorne i planske ekonomije Tito & Co.... Za njih znamo sta sudoneli. Njima sada penzije, koje nisu zasluzili i neka cute. Nihovo poimanje ekonomije se vidi u tvom postu:
Citat:
cozmo_im:Sta ima drzava da bude jaka da da neku olaksicu dobrostojecim firmama koje bi podstakle radnike da kupe novo vozilo ili bilo sta drugo? Ranije je to bilo kod vecih, dobrostojecih firmi i sve je teklo glatko. Nikakav tu gubitak veliki ne moze da bude.

Sta reci? Ranije je bilo kod "dobrostojecih" firmi.... Drzava da, a niko ne vraca... Soc-realizam ekonomija i ekonomisti na delu. Hvala bogu, proslo, neporvatilo se.


Citat:
cozmo_im: Jel? Siguran si? E pa Fiat ne placa porez narednih 10 godina kao ni zakup zemljista ni fabrike. Bas lepo od nase drzave:) Kakvu ce domacu industriju da razviju kad ce prve godine da sklapaju vec gotov proizvod? A mozda cak ni sledece... drzava i dalje dotira te radnike! Dakle, zaboravi na bilo kakvu ozbiljniju zaradu narednih nekoliko godina. Eh, ta Zastava...


I posle tih 10 godina??? Kome sve to ostaje? Kazes da ti je majka ekonomista pa se razumes preko nje u ekonomiju. Kako se planira u ekonomiji? Od danas do sutra ili na malo duze?


Citat:
cozmo_im: Ja trazim samo iste uslove za kupovinu svih marki vozila, ne mora da mi daju staro za novo za druge proizvodjace, ali neka spuste kamate i daju neke druge olaksice (koje sam pomenuo).


A zasto bi bili isti uslovi za kupovinu svih marki? Da se razumemo, JA SAM PRVI koji bih voleo da mogu da kupim bolji auto za manj para. Ali sta mi to znaci kada moja deca ili unuci ili njihova deca ce te moje "popuste" i "atraktivne kredite" krvavo otplacivati kroz nemastinu i bedu. Znaci sve po redu. Prvo jednostavni modeli, starija tehnika, skoro prevazidjene ali nove thnologije... Pa tako redom. Do skora nije bilo kredita, pa su se pojavili ali strasno nepovoljni, sada su vec samo nepovoljni... Geneza je u toku...


Citat:
misterno2008: Sve sto si rekao stoji,ali da li je nasa drzava zaista prava,uredjena drzava?Da li nase drustvo funkcionise kako treba?Da li je nasa vlast zaista uradila ono sto je trebala da uradi,da bi ovom napacenom narodu bilo bolje?
Znas li kad je bila 2000god?Od tada je moglo i moralo da se uradi mnogo,mnogo vise,e onda bi i mogucnosti drzave,ali i njenih gradjana bile dosta drugacije(vece,bolje).


Trebalo je. Nasa drzava jeste prava ali je daleko od toga da bude uredjena. Nayalost to je spor i bolan proces koji se kod nas usporio jos vise. Ali takve konstatacije i kuknjave NE RESAVAJU probleme. Ja pricam o aktuelnom momenu u kome se nalazimo i akcijama spram trenutnih mogucnosti i stepena razvijenosti drzave.

Citat:
misterno2008:Jeste postignuto,vratili smo se na kolosek, tu nema dileme.Ali,fakat je,da smo mogli i morali da privatizaciju(ne bih je komentarisao) i priliv stranog novca,povoljnih kredita...iskoristimo da kazem kvalitetnije,ali to je sad neka druga prica,ali nezaobilazna.
A cega smo bili svedoci,sve afera do afere.Kratko pamtimo.
A pazi molim te,vlasti se sad u recesiji setile naroda,povoljnih kredita,uposljavanja,subvencija,sada kad je opsta svetska kriza!?Zato ne verujem u ovu pricu i iskrene namere.


Ne pamtim kratko. Naprotiv pamtim jako, jako,jako dugo.... Pamtim 80-e, od pocetka do kraja. Pamtim i 70-e i tadasnju "nirvanu". A bogami pamtim i 90-e. I pamtim gde smo se zatekli na kraju. I vidim i osecam kako je sada. Voleo bih da smo se vise udaljili od te tacke ali definitivno smo se udaljili i napredovali.

Ponavljam, a vi svi koji ne verujete "prosetajte" se malo po svetskim izvestajima pa vidite koje drzave stvarno i istinski pomazu svoje gradjane na veliko i koje su to socijalno odgovorne drzave. Bogate. Sto bogatija drzava to bolja i veca pomoc.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 12:00 - pre 183 meseci
Citat:
hexter: Sta reci? Ranije je bilo kod "dobrostojecih" firmi.... Drzava da, a niko ne vraca... Soc-realizam ekonomija i ekonomisti na delu. Hvala bogu, proslo, neporvatilo se.

I posle tih 10 godina??? Kome sve to ostaje? Kazes da ti je majka ekonomista pa se razumes preko nje u ekonomiju. Kako se planira u ekonomiji? Od danas do sutra ili na malo duze?

A zasto bi bili isti uslovi za kupovinu svih marki? Da se razumemo, JA SAM PRVI koji bih voleo da mogu da kupim bolji auto za manj para. Ali sta mi to znaci kada moja deca ili unuci ili njihova deca ce te moje "popuste" i "atraktivne kredite" krvavo otplacivati kroz nemastinu i bedu. Znaci sve po redu. Prvo jednostavni modeli, starija tehnika, skoro prevazidjene ali nove thnologije... Pa tako redom. Do skora nije bilo kredita, pa su se pojavili ali strasno nepovoljni, sada su vec samo nepovoljni... Geneza je u toku...


Vidi se da nisi razumeo sve. Prvo drzava ne daje nista. Firma kreditira svog zaposlenog pomazuci tako da on kupi nesto (a pri tom ako ga kreditira daje mu kakvu takvu sigurnost da nece izgubiti posao). On kupi nesto, PDV ide drzavi. Drzava tom privrednom subjektu moze da da neke druge olaksice koji podsticu da te firme omoguce zaposlenima nesto. O tome se radi a ne o tome da drzava sve to finansira. Tako se radilo u nekim firmamama i nisu propale i sve je to islo glatko. Neke firme to rade i danas (ortak je tako kupio Auris). Firma odlicno posluje, drzava im da neke olaksice, oni stimulisu zaposlene na taj nacin, produktivnost raste, firma zaradjuje vise, drzava zaradjuje vise... ne mislim na klasican sindikat i slicno iz doba socijalizma. Ovo je klasicna strana privatna firma registrovana u Srbiji sa nasim zaposlenima. To moze lako da se primeni kada bi neko imao uopste ideju za tako nesto. Postoji i program da nov sluzbeni auto u dogledno vreme mozes da prebacis na sebe uz otplatu.

Sto se tice Fijata i poreza. 10 godina je ogroman period. A posle 10 godina svejedno to sve ostaje Fiatu samo sto TEK tad krece da placa dazbine. Znaci drzava gubi za tih 10 godina a pri tom ni ne zna kako ce se posao razvijati. Nije mi to bas neki ekonomski plan. Da su u pitanju 2 do 3 godine pa hajde. U ovoj zemlji i za 6 meseci se sve istumba, a kamoli za 10 godina.

Opet i ne razumes ovo oko uslova za ostale proizvodjace: Ne mora da me dotira sa niskom kamatom i akcijom staro za novo. Dovoljno je da te dotira tako sto ce neces platiti PDV ili Carinu na zeljeni automobil (ili ce direktno ici preko dilera - mozda umanjene cene za 20% kao u Nemackoj) jer si, recimo, 15 godina vozio bez prekrsaja i imas nedirnuto osiguranje i cist dosije kod saobracajne policije. Samim tim imas vise mogucnosti za kredit (dakle nek bude po obicnim uslovima) jer ti je cena manja, manja ti je rata i zaduzenost i lakse ces se odluciti na kupovinu. Dileru to moze da se vrati kroz povecan broj vozila a i osiguranja su na dobitku jer ne pravis prekrsaje ili udese. I onda ces recimo imati novca za ucesce za auto koji zelis.


To je sigurno manja dotacija od ove koju sad sprovode (ogromna je razlika u kamati, ko ce to da plati - drzava).

 
Odgovor na temu

hexter
BGD

Član broj: 154780
Poruke: 172
91.208.89.*



+64 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 12:54 - pre 183 meseci
@cozmo_im

Heeh... Razumeo sam ja sve, verovao ili ne. Samo sam napomenuo da se izuzme drzava iz te jednacine. Sta ima drzava da daje pogodnosti firmi koja hoce da potpomogne svojim zaposlenima? Drzava moze da dopusti neke olaksice ukoliko firma znacajnije ucestvuje u investicijama u, recimo, investicionim projektima lokalne samouprave. Na firmama je, a dosta njih to radi, da same odluce kako ce stimulisati svoje radnike. Na kraju krajeva firme mogu da podizu i kredite u inostranstvu, sto su neke i radile, ako su im lokalni skupi.

O fiatu, porezu i slicnim sam i ja pricao. 10 godina jeste jedan daleki datum ali da su nasi politicari i ekonomisti ranije razmisljali o tome "sta za 10 godina", a ne do sutra ili maximum 6 meseci bila bi sada druga prica. Kafanske price o tome kako se "ovde svasta desi za 6 meseci" ne drze vodu. Pogotovo sto tu spada i "asteroid koji moze da nas udari za koji mesec, pa hajde sada sve i nek ide zivot....". Ako za 10 godina fiat poraste na nasem trzistu eto onda lepog prihoda drzavi. Ali nece da poraste ako su ljudi sada "nezodovljni" odjenom losim puntom jer je domaci a dok je bio strani uvozio se samo tako sto polovan sto nov. Hint: izadji na ulicu i samo gledaj koliko ima raznoraznih punta, sto modela 1, modela 2 i modela 3.

Razumem i tvoj komentar i za strane automobile i tvoju zelju, kao sto rekoh ranije, da za manje para dodjes do boljeg automobila. Rekoh ti i ja bih to voleo. Ali ajd' realno: zasto bi onda iko ovde pravio bilo kakvu fabriku i proizvodio bilo sta. Uvezes lepo gotov auto, diler zaradi, proizvodjac zaradi, proizvodjac lepo da platu radnicima u tamonekoj drzavi i sve lepo. Ti vozis auto a sve tvoje pare su otisle za razvoj druge drzave. Mislis da ce fiat biti glup ili lud da dovozi ama bas sve delove iz italije ako neke moze da nadje ovde? Nema fiat neke specijalne emotivne veze za bilo sta izuzev za novac. Ako im je jeftinije da nesto kupuju ovde a da bude kvalitetno po njihovim standardim, kupovace. I tako pocinje lancana reakcija. Naravno uslov je da neko shvati da treba da proizvodi kvalitetnu robu a na kraju krajeva i strane firme ce naci interesa da ovde otvaraju svoj mini/midi proizvodne pogone kao saradnici fiat-a.

Da se razumemo i ti i ja imamo iste zelje, iste razmisljanje. Ja sam naucio da je strpljenje osnova svega i da ne otpisujem apriori neke stvari samo zato sto mi se inicijalno ne dopadaju ili mi se faca nekog lika koji prica o tome ne svidja
 
Odgovor na temu

misterno2008
Vladan Markovic
Becej

misterno2008
Član broj: 207014
Poruke: 63
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 13:32 - pre 183 meseci
Citat:
hexter: Ne pamtim kratko. Naprotiv pamtim jako, jako,jako dugo.... Pamtim 80-e, od pocetka do kraja. Pamtim i 70-e i tadasnju "nirvanu". A bogami pamtim i 90-e. I pamtim gde smo se zatekli na kraju. I vidim i osecam kako je sada. Voleo bih da smo se vise udaljili od te tacke ali definitivno smo se udaljili i napredovali.

Ponavljam, a vi svi koji ne verujete "prosetajte" se malo po svetskim izvestajima pa vidite koje drzave stvarno i istinski pomazu svoje gradjane na veliko i koje su to socijalno odgovorne drzave. Bogate. Sto bogatija drzava to bolja i veca pomoc.


Pozdrav,

Drago mi je da imas "dovoljno" godina pa pamtis i 70-te.Pamtim ih i ja.

Apsolutno nemam sta da dodam na tvoje pisanije.U velikom delu se slazemo,ali nas problem ne krece sa ponedeljkom,23.02.2009god kada je sve ovo pokrenuto.Ti postavljas stvari pogresnim redosledom,to je ono na sta ukazujem.

Nije uopste problem sa verovanjem tj. ne verovanjem,problem je u mogucim posledicama.Onoga koga su guje ujedale,plasi se i gustera.Strah ili opreznost od vec vidjenog,to je ono cime se treba rukovoditi.Ne bih da se ponavljam,ljudi ce odluciti kako ce odluciti,neki ce kupiti odmah,neki ce malo sacekati da vide sta i kako,a neki ce odustati od kupovine suoceni sa svim onim sto nas ceka(a neke je vec docekalo,na zalost).

Malo sam razocaran tvojom zadnjom konstatacijom.


Citat:
hexter
Ponavljam, a vi svi koji ne verujete "prosetajte" se malo po svetskim izvestajima pa vidite koje drzave stvarno i istinski pomazu svoje gradjane na veliko i koje su to socijalno odgovorne drzave. Bogate. Sto bogatija drzava to bolja i veca pomoc.


Zar ima smisla porediti drzave o kojima pricas sa nasom?!
Ako tebi kompletna nasa politicka klika ima i malo obrisa od istih u bogatijim drzavama,onda je svaka dalja diskusija besmislena.Kod nas nije problem u biranju izmedju politickih programa u strankama,kod nas je problem stava tj. odnosa prema drzavi,drustvu,pojedincu.Zasto to kazem,iz razloga sto nasa vlast(bilo koja) plan,program u svim sferama zivota zasniva na dnevno-politickom interesu pojedinca tj. interesnih grupa i grupacija.

Kada bismo usli u srz problema,odgovori bi se sami pojavili,ali bojim se da ne odemo u potpuni off.
Sve to se preliva na potencijalnog kupca,koji je u dilemi,dal iz razumevanja prema situaciji u kojoj smo i u kojoj cemo biti,ili iz cisto instiktivnih razloga.

Toliko o verovanju tj. ne verovanju vlastima o njenim "dobrim" i "iskrenim" namerama.Sit gladnom ne veruje!

Pozz

bolje biti bogat,no ne biti
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
212.200.204.*



+5251 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 13:45 - pre 183 meseci
Ne bih voleo da zapadnemo u socio-ekono-politicke rasorave, jednostavno me, a valjda i nas, zanima ovo pothranjivanje pohlepe i sebicnosti u losem trenutku, drzavnom proizvodnjom, mogu da kazem "piratskih" automobila.

Piraterija ne delu u reziji drzave..vrlo opasnoj reziji.

Jeste pojedinacno(sebicno) povoljno, ali opstedrustveno ne.

Da bi se umanjila(mozda prividno) opstedrustvena nepovoljnost piraterije, moguci su i sledeci koraci drzavnog uslovljavanja(pritiska) da se inzsistira na iznudjenom modelu..Kako i cim iznudjenim, jasno je...

Da li biti, ili ostati sebican, i aplaudirati svakom caru ili vajdi, makar to bilo dugorocno nepovoljno(a jeste) je jedno pitanje, i poprilicno je jasno delovanje i ponasanje u tom smislu.

Ali je veci problem racionalnog razmisljanja, da li istrajavanje na razumu, u nezgodnim vremenima, treba da bude kaznjeno...problemima u skoroj buducnosti...

Poz.
 
Odgovor na temu

misterno2008
Vladan Markovic
Becej

misterno2008
Član broj: 207014
Poruke: 63
*.dynamic.stcable.net.



Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 14:08 - pre 183 meseci
Tacno,ako krenemo sa genezom,otici cemo u tri lepe.Ali ono sto nam nude jednostavno moramo nazvati pravim imenom.
Uzrocno-posledicni elementi,sadrzani u svim sferama zivota, pa i u gore nazvanoj temi,zahtevaju dublju analizu da bi se shvatila problematika sa kojom se suocavamo.

Povrsnost i nepromisljenost nas je i dovela gde nas je dovela.A posledice uvek trpi narod,pa otud oprez,strah ili nazovite to kako hocete.

Pozz


bolje biti bogat,no ne biti
 
Odgovor na temu

hexter
BGD

Član broj: 154780
Poruke: 172
91.208.89.*



+64 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 14:35 - pre 183 meseci
Citat:
misterno2008: Zar ima smisla porediti drzave o kojima pricas sa nasom?!
Ako tebi kompletna nasa politicka klika ima i malo obrisa od istih u bogatijim drzavama,onda je svaka dalja diskusija besmislena.Kod nas nije problem u biranju izmedju politickih programa u strankama,kod nas je problem stava tj. odnosa prema drzavi,drustvu,pojedincu.Zasto to kazem,iz razloga sto nasa vlast(bilo koja) plan,program u svim sferama zivota zasniva na dnevno-politickom interesu pojedinca tj. interesnih grupa i grupacija.

Kada bismo usli u srz problema,odgovori bi se sami pojavili,ali bojim se da ne odemo u potpuni off.
Sve to se preliva na potencijalnog kupca,koji je u dilemi,dal iz razumevanja prema situaciji u kojoj smo i u kojoj cemo biti,ili iz cisto instiktivnih razloga.

Toliko o verovanju tj. ne verovanju vlastima o njenim "dobrim" i "iskrenim" namerama.Sit gladnom ne veruje!

Pozz



Drzave i mora da se porede. Kako drugacije videti gde smo. Porediti i sistem jer tek tako mozemo videti sta valja a sta ne.

<offtopic> (samo razjasnjenje)
I ne (ponavljam NE) nisam zadovoljan nasom politickom klikom i nasim mogucim kvazi-izborom (koga god da izaberemo isto je, samo drugacije se zovu).
Ja to i pokusavam da kazem: stvar je u stavu. Stavu pojedinaca, gradjana prema drzavi, za pocetak. Ne smemo raditi protiv drzave ili u najmanju ruku u korist stete drzavi samo zato sto nam se ne svidja politicka klika. Politicka klika odlazi, dolazi druga losija ili bolja, iza nje treca, pa cetvrta.... U nekoj iteraciji ce se, najzad pojaviti neka sa vecim stepenom svesti. U svom tom vremenu drzava ostaje i mi smo tu kao gradjani da sve to vreme ulazemo u unju. Glupo ali jedini moguci vid borbe.
Primer su 90-e. 90-ih je los politicki kadar bio mnogima izgovor da rade sta god hoce. Krivica politickog vrha je ogromna ali unistenje je pomogao narod koji je koristio haos sve radio u korist sopstvene stete i propadanja.
Analogno tome ko goda da je sada na vlasti i vuce lose politicke poteze, sve i da dozvoli uvoz bez carine i pdv-a, treba kupovati sve sto ima domacu alternativu (po opisu i bar pribliznom kvalitetu). I treba biti strpljiv, jaaaako strpljiv......
</offtopic>

Povratak na temu:
Da li mislim da ja ovo dobra ponuda za Z10/Punto? Ja mislim da jeste.
Nije bas onako kako bih ja zeleo. Prijala bi mi rata do 70-ak evra spram moje i zenine plate.
Medjutim kada se sabere i oduzme recimo da mi ponuda odgovara bolje nego ostale. Model
automobil je koji mogu da redovno odrzavam i bolji je od dosadasnjeg.
Znam da za 2-3 hiljade vise mogu da kupim "bolji" auto, ali sta je to "bolji" u mom slucaju?
Mozda za 3-4 ili 5 godina kupim sledeci na lestvici automobila....
Ruku na srce, pre 10 godina nisam ni razmisljao o novom automobilu.....



[Ovu poruku je menjao hexter dana 26.02.2009. u 15:48 GMT+1]
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 16:43 - pre 183 meseci
Pozdrav,

daj Cosmo, pa pusti vise te decije price o slobodnim trzistima za sve, jednakim uslovima, pa sve ovo-ono jednako, posteno, konkurentno i slicno, to su bajke za malu decu.
Drzava ima otprilike interes kao i roditelji u kuci - od prve plate ja cu tebi mama da kupim....neka, neka sine, hajde od desete plate da ne trazis vise od mene i bice meni super. Sve ostalo je bajka.

Drzava ima interes da:

1. neko, eto sada Fiat, uposli toliko i toliko radnika, ma koliko mu drzava pomogla jednokratno, pa cak i vise puta jednokratno, ili koliko se god puta odrekla nekog svog dela "zarade", jer nece vise dotirati te radnike.

2. neko, a sad opet Fiat, uposli toliko i toliko spoljnih saradnika/partnera/kooperanata jer ce oni sami sebe izdrzavati, placati doprinose i poreze i time povecavati bruto proizvod.

3. neko, a opet isti, ponesto i izvoze svojim marketingom i nesto deviza i unesu u drzavu, jer smanjuje deficit a povecava BDP.

4. neko, bilo ko, pokrene taj stepen industrijalizacije, odnosno industrijske proizvodnje, da bi jos neko dosao da to radi usled razradjene infrastrukture, i zato iz svog dela razvija bas infrastrukturu, jer time otvara vrata investicijama koje sublimiraju sve ovo prethodno, i zaposlenost, i smanjenje deficita i povecanje bruto proizvoda, a sto se direktno reflektuje na obim i strukturu budzeta.


Mislim, da se manemo vise tih robinhudovskih sansonica i revolucionarstva, odrasli smo ljudi valjda.....
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 16:54 - pre 183 meseci
Lancia,

ovo sto si napisao je teorija, u praksi smo sve videli dosad kako je to islo.

Mislim da je Fiat samo kupio sebi poziciju za neko buduce vreme + izuzetno jeftinu radnu snagu, besplatno zemljiste i izbegao porez na 10 godina.

Lepa ponuda, i ja bih da mi drzava to ponudi.

Ovo je interes male grupe ljudi a ne drzave.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom26.02.2009. u 18:28 - pre 183 meseci
Hm, krece zapetljancija:


"Beograd -- Na listi čekanja za „punto“ se za sada nalazi 3.300 potencijalnih kupaca, od čega je čak 2.400 građana zainteresovano za kupovinu po sistemu "staro za novo"."

Izgleda sve super. A onda dalje se kaze ovo:

"Na koji će način biti prodavani automobili iz nove serije, čija proizvodnja u kragujevačkim pogonima treba da počne u martu, znaće se za dan-dva pošto Fijat još nije saopštio koja će dilerska kuća raditi taj posao za njihov račun. Zastava nije ovlašćena, kako se navodi, ni za obaveštenja u kom roku bi potencijalnim kupcima mogao biti isporučen auto za koji su zainteresovani."

FIAT u Srbiji saradjuje samo sa Deltom... znamo ko je vlasnik.

Elem, zainteresovanost izgleda velika, ali to nije prodaja, vec samo lista. A pitanje je sta ce sledece biti jer kao sto se vidi Zastava te liste cekanja pravi a vise nizasta nije ovlascena. tj. bila je dok nisu rasrodali kontigent koji je ostao (ja sam vec ovo i predvideo)...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Krenule su promene, vlasnici polovnih automobila pred odlukom

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 32696 | Odgovora: 131 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.