@camers
...operi to dobro i sklopi... kada sklopiš donji deo kompresora nali ulje da nivo potopi kuglice ležaja u donjem delu... utvrdi koju si količinu nalio; otvori jedan od čepova na gornjem delu kućišta i "štapićem" izmeri nivo i označi ga ( da možeš kasnije da kontrolišeš); to je možda nešto više ulja nego što je potrebno ali će prijati narisovanoj ležajnoj čauri koja se oštetila zbog nedostataka ulja (školski primer Scratching-a).... možeš i samo malo finim brusnim papirom preko ravne letvice da poravljaš vrhove neravnina na ekcentru radilice i malo ležajnu čauru velike pesnice...
.. obavezno proveri da li je dobro upresovana ležišna čaura u velikoj pesnici klipnjače jer ako se zakreće unutar velike pesnice klipnjače može zatvoriti bočne kanale za podmazivanje na velikoj pesnici i napraviti dar-mar
.... ventile ne diraj, potopi ih sa glavom u npr benzin ako hođeš i neka ostoji dan jedan nakon čega je dobro izduvaj... ventili se rasturaju ako kompresor slabo pumpa a to se može naknadno utvrditi
takav kakav je radiće duže od svakog novog low budget, biće tiši, samo nemoj da ostane bez ulja.. ako imaš viška od automobila sipaj mu 10-40 ili 15-40, bolje je od SAE30..
.. ja sam za svoju kompresorsku glavu PPT90 po defektaži utvrdio da skoro ništa ne valja, sklopio sam je takvu pustio u rad, a ona radi ... od 0 do 8 bara bocu od 60 litara napuni za 150 sekundi sa motorom od 1.5KW i prilično ga namuči, ali stigao je baja od 2.2KW i uskoro ga menjam