Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1449948 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

La_odvala
Beograd,Resnik

Član broj: 147830
Poruke: 95
*.mts.telekom.rs.



+15 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema16.05.2014. u 23:00 - pre 121 meseci
Menjao sam filtere i oba puta birao najskuplje, verujem da nije do toga. Nadao sam se i da je do dihtunga jer mi je lako da to zamenim ali sada vec iskljucujem i tu mogucnost jer nema logike.
Pogledao sam malopre neke detaljne slike sklapanja motora i zakljucio da tu gde pumpa naleze na blok definitino nije ukopano,a to potvrdjuje i to sto je u startu motor dobro radio, jedino ako je doslo do nekog novog kvara na uljnoj pumpi.

Ostaje samo to da je kvar do sigurosnog ventila koji regulise da ne dodje do prevelikog pritiska ulja(Oil Pressure Relief valve), da je on ostao u otvorenom polozaju. Da li nego zna gde se on nalazi na ovom motoru?
 
Odgovor na temu

oPEN
Vladimir Mihajlović
Nis

Član broj: 46786
Poruke: 127
*.adsl.eunet.rs.



+12 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema17.05.2014. u 09:36 - pre 121 meseci
Ukoliko si u pravu da je problem u regulatoru pritiska, on se nalazi na delu bloka koji je zatvoren karterom,
mislim da ipak moras da izvadis motor ili da pokusas da predihtujes karter dok je na vozilu.

Evo slika kako ventil izgleda i gde se nalazi.



http://www.youtube.com/watch?v=QmxCwMdI8C4

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema17.05.2014. u 14:09 - pre 121 meseci

Definitivno imas problem sa pritiskom ulja...Ali sta je sa starom pumpom? Da li mozes nju da vratis i vidis sta se desava? A ovi filteri koji su menjani, da li su odgovarajuceg kapaciteta, tj. da li su namenjeni za tu tojotu? Jer ako su veceg kapaciteta imaces manji pritisak...
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.75.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema18.05.2014. u 22:14 - pre 121 meseci
Nadji Mann ili opet original koji imaju tu neku gumici na sebi i proveri ponovo stanje...jer ipak si rekao da cim si stavio drugi filter druga prica...i nije isto kada sipas 10w40 i 15w40...moras znati koje ulje sipas
 
Odgovor na temu

taleksov
Toni Aleksov
centar
centar
Dimitrovgrad

Član broj: 316118
Poruke: 41
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema19.05.2014. u 18:22 - pre 121 meseci
Zna li neko koje su dimenzije lagera alternatora kod Corolle? Zvizde ko ludi i strah me je da ne blokiraju, pa bi ih zamenio. Hvala unapred.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 01:04 - pre 121 meseci
Citat:
taleksov: Zna li neko koje su dimenzije lagera alternatora kod Corolle? Zvizde ko ludi i strah me je da ne blokiraju, pa bi ih zamenio. Hvala unapred.


90099-10154 (15x32x11)
90099-10170 (15x38x19)

Tako bi trebalo da bude
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

taleksov
Toni Aleksov
centar
centar
Dimitrovgrad

Član broj: 316118
Poruke: 41
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+2 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 12:43 - pre 121 meseci
Hvala
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 13:31 - pre 121 meseci
Meni je stao auto na nekih oko 290.000km.

Iz nekog razloga zupcasti kais je prezupcio - menjan je u avgustu 2010, presao brat bratu 40.000.... Kais je ROLUNDS. Menja se inace na 5 godina i 100.000km, s tim sto ga ja uvek menjam na 5 godina ali ne i na 100.000 vec na dosta manje 60-70.000km...

Prosle godine prilikom zamene vodene pumpe je bilo sve savrseno. Malo je kapljalo ulja dole na semeringu uljne pumpe povremeno ali ono 1-2 kapljice, motor je bio bas suv spolja i unutra, ali menjani su semerizni svejedno pre toga... Dosad nikakve simptome nije imao da ce nesto da "skikne". Potrosnja ulja je bila litar na 5000km u proseku, sto je normalno za tu kilometrazu a trebalo je zameniti i i gumice ventila.

Tj. auto mi se ugasio na kad sam kocio da stanem na semafor. Posto je bio onaj ogroman pljusak, mislio sam da je do mene jer sam bas lagano vozio na vrh gasa. Ali nije nista cimnulo pa mi bilo sumnjivo.

Zaverglam na kratko, motor se vrti brzo (kao kad mi je rikno komutator, tj kad nema varnice).

Posto u svakoj nesreci ima srece, slucajno se kolega zadesio na semaforu (100m od mog posla se sve odvija). Odguramo auto na prvi slobodan parking po onoj kisetini, zovem burazera, kaze nemoj da probas vise, mozda je kais.

Cim je stala kisa, odem s kolegom, skinem poklopac - kais uredno zategnut stoji.

Ipak, okrenemo remenicu radilice rucno - nista, ne vrti bregastu niti kais.

Medjutim, vidim da je nesto "cesalo" kuciste zupcastog. Zvao sam lika iz Forme koji poznaje materiju, kaze mozda je okinuo 1-2 zuba na remenici dole kod uljne pumpe ali sam mu rekao da uopste nije bilo ulja, eventualno ponekad je bilo 1-2 kapljice ispod motora, na sta je on rekao da taj semering brzo strada i pored toga sto je menjan i da moze da "piski" na unutra. Nisam skidao poklopac dole jer ne mogu od remenice. Mozda je kaze popustio pa cesao kuciste, pa se ne vidi ostecenje na kaisu, mozda je dole kod remenice. Gore stoji zategnut i svugde je uzubljen i izgleda normalno.

Nisam nista dirao, rekao je da mogu da probam da ubacim u IV brzinu u na gurku okrenem krug radilice, ako se okrece ne bi trebalo da je bilo sta u motoru. Nisam to probao.

Ono sto kaze je da se kod nje u masi slucajeva 1-2 ventila u tom trenutku iskrive, mada ne mora da znaci. Broj obrtaja je bio mali i kaze da je dobar znak sto se motor samo ugasio odnosno nije trokirao niti stucao u tom trenutku (ne znam sto je to bitno).

Sto se tice ulja na uljnoj pumpi i tom semeringu... zadnji put na mislim 70.000km i kad sam ga skidao bio je kao nov iako mi je tad pustalo ulje na semerinzima i od radilice i uljne pumpe! Sad je ponekad samo kapalo, ali kais je bio suv kao i sve ostalo (i pored tog kapanja povremenog, posle duze voznje uglavnom) pre 7000km kad smo menjali pumpu. Da li je moguce da je negde "nevidljivo" piskilo i unistilo kais? Ili je nesto drugo u pitanju - los kvalitet kaisa?

Motor je radio apsolutno savrseno s fabrcikom kompresijom (merena je prosle god). Znaci samo je stao na 10kmh brzine prilikom stajanja na semafor.

Treba da ga odslepam da zamenimo kais i probamo da upalimo. Ako radi - super, ako traktorise, moracu glavu da skinem. Ionako sam planirao da radim gumice ventila na 300.000 tj sledece godine veliki servis i sve to... sad mi nije bas finansijski nesto ali videcemo kad budem palio auto. Za remont glave i ventila imam, to je najmanji problem, brine me samo da nesto drugo nije ostetio.

Nikakav zvuk se nije cuo, niti se bilo sta culo kad sam probao da upalim.

Kumu je na Hondi Civic zviznuo kais posle 2 godine od zamene i nekih 30.000km na 130kmh i nista, nista se nije ostetio motor. Njemu je pukao - Daiko kais. Mada sam za njih cuo da su krs zivi.

U sustini koliko sam skapirao ove iz Forme, ovde ce 99% glava da se radi samo ako ne bude radio kako treba nakon zamene kaisa, posto je kompresija bila odlicna.

Mene zanima sad da li onda svejedno da zamenim i karike i lezajeve? Sta preporucujete?

Mislio sam da sledece godine obelezim 300.000km i 25 godina velikim servisom i zamenom kompleta kvacila koje je izdrzalo sve ovo vreme, medjutim zeznu me ovo.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 14:38 - pre 121 meseci
MIslim da nema razloga da siris posao i da menjas karike. Budi siguran u jedno: kod Japanaca jedina stvar koja stvarno valja su kompresione karike...ni jedan nema losu komresiju. A evo sta se meno moglo desiti. Ja vozim Mazdu 323 vec 340000km. Posto ja menjam kaise na 40000km, kad je bilo blizu zamene, sad zadnji put, ajd da kao proverim stanje i skinem poklopac...sve stoji normalno i suvo...upalim, kad... kais landara na leru samo tako...kad mu dam gas, on se zategne i OK-je. To se tebi desilo...kais se isteglio, i prezupcio je, a ne zbog ulja. Onda sam ja morao do zamene da otpustim spaner i zategnem kais, i brzo u kupovinu i zamenim spaner, kais, semeringe...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 14:42 - pre 121 meseci
Ne sme kais da se istegli za manje od 4 godine i 40.000km, jer se menja na 100.000km po servisnoj knjizici (ili 5 godina). A ja menjam na max 5 godina ili 60-70.000km maksimalno. Svaki kais koji sam dosad promenio je bio u savrsenom stanju zategnut i nije landarao nikad, cak ni nakon 70.000km (toliko je presao prosli kais).

Dakle verovatno je kais kao kais los. Izes kais koji ne moze da izdrzi ni MINIMALNI propisani interval koji postoji kod bilo kog automobila (60.000km) jos pri tom ja ovaj auto odrzavam tacno po specifikacijama, ne zezam se, bas zbog ovih stvari... Ali eto... desava se.

Prosle godine je bio kais u vizuelno odlicnom stanju, zategnut po propisu... od tad je proslo 7000km. Ako je vrisnuo od odlicnog stanja do prezupcavanja za tako kratko vreme, na tako maloj km onda je kais los, treceg nema. Verovatno se istegao i landarao sto ti kazes, cim ima nekih tragova cesanja po kucistu kaisa. Ali za stvarno kratko vreme. Znam neke koji NIKAD nisu menjali zupcasti i nista (na ovom autu). I spaner i roler su isto zamenjeni, da nisu oni nesto mozda zeznuli... mada nikakav zvuk se nije cuo uopste.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 14:49 - pre 121 meseci

Pa naravno...o tome se radi...Kvalitet delova je jako los. Meni se isto desilo, da sam zamenio klinasti kais, i posle par stotina km. vizuelno proverim motorni prostor, i primetim, "nov kais" koji se samo sto nije otkinuo. I onda sam u prolazu kupio kais i na ulici menjao kais...Zato ti i ne savetujem da siris posao, jer su ti delovi koje imas u motoru, kakvi god da su, sigurno boljeg kvaliteta od novih kupoivnih. Jedino kad se nesto mora...pa tad se mora, dotle vozi i uzivaj...
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 15:02 - pre 121 meseci
Ako proradi kad se upali.

Po iskustvu majstora, krivi 1-2 ventila uglavnom. Ali to cemo videti kad probamo da ga upalimo.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 15:52 - pre 121 meseci
Ako je pukao kais ne bi trebao ni jedan ventil da iskrivi. Malo je verovatna opcija da bas u tom trenutku bregasta drzi dovoljno dugo otvoren ventil dok se klip penje..lakse joj je da je opruge vrate na pocetnu poziciju..

Ako je prezupcio pre pucanja, e to je ono sto su pitali "da nije trokirao". Tada je poprilicno moguce krivljenje ventila i pucanje kaisa zbog opterecenja bregaste.

Pukao kais, rasteretio radilicu, ona za vratila u rastereceni polozaj i kraj price. Ventili uz glavu, klipovi rade "na prazno".
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 16:00 - pre 121 meseci
Da, tako je verglao na prazno (kao kad nemas varnicu).

Elem, samo se ugasio. Nijedan trzaj nista, bukvalno kao kad mu iskljucis struju. Samo se popalile lampice. Ne mogu da skinem donji deo poklopca zbog remenice da vidim.
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 18:46 - pre 121 meseci
A sto bi skidao donji poklopac? Sta sad tu ima da se vidi? Prvo, ako je pukao, to se odmah vidi, kad se skine gornji deo poklopca. a ako stoji upregnut, treba ga prstom pritisnuti i videti koliko se uleze. Ako se uleze vise od 1.5-2cm onda je labav. Takodje, dovoljno je malo podici tocak i zakrenuti radilicu, ako se pokrece i remenica bregaste, e tad je sigurno pokrivio i nesto od ventila, jar malo je verovatno da se nisu "sustigli". Ako se bregasta ne pokrece, onda su pojedeni zupci koji nalezu na remenicu radilice, i tu ima neke sanse sto pise Vladd, al`l to je malo verovatno jer bregasta moze da se zakrece i po inerciji, malo ali dovoljno da nesto napravi. Mozda je cak bolje i ne paliti auto dok se ne skine glava i ne provere ventili. Skupo, al...manja steta.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 19:17 - pre 121 meseci
Samo nagadjanja.
Lepo sinuti remenicu i poklopac zupcastog....

Ako je mastio kais to se vidi odmah... i na remenici bregaste mora da pokaze...kao i na kaisu
Semering radilice kad pusti ulje ne moze da masti kais, pre ce biti da je semering bregaste popustio e od njega kais moze da strada.
Mozda ti je popustio spaner pa usled motornog kocenja olabavio kais i preskocio.
Bezbolnije je kad pukne zupcasti nego kad prezubi to je sigurno.....

Kad skines gornji poklopac zupcastog lako mozes da vidis zategnutost kaisa. Moguce da je pukao klin remenice na radilici pa remenica vrti ali koliko je to moguce.........
Ili je pukla osovina uljen pumpe pa olabavila kais.
Zato ovako mozes samo da nagadjas. Skini remenicu i poklopac zupcastog pa da se vidi sta je.

Ako si u mogucnosti zalepi neku fotku da malo diskutujemo....
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Cezar Corolla
Automehanicar

Član broj: 308649
Poruke: 477



+52 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 20:01 - pre 121 meseci
Prva operacija. Ako se skine gornji poklopac kaisa, ubaci u petu brzinu, pogura napred, vidi se da li idu i radilica i bregasta. Ako se ne vrte obe, pukao je.
Ako je poceo da vergla jako brzo, bice da je pukao kais.
Kod ovog motora se zna desiti da polomi klackalice, neke, u zavisnosti od nacina pucanja, a ne iskrivi ventile. To se desi ako udari drugi, manji usisni ventil. On je ravan sa glavom, pa se ne iskrivi, ali kad ga klip udari, polomi klackalicu. Inace, mozes i da ne skidas glavu ako su samo te klackalice polomljene. Pokupi ostatke, povadi, zameni zupcasti i vozi. Imaces 11 ili 10 vantila u upotrebi, ali samo ako su bas te klackalice polomljene. Ako ne zelis da skidas glavu ili dok ne skines.
Ako je samo prezupcio, malo, ne bi on tako brzo verglao, kao da nema kompresije.
AKo je prezupcio, lako mozes proveriti da li je u fazi, ako samo skines gornji poklopac kaisa. Dole imas oznaku van plastike na remenici PK kaisa, a gore na bregastoj imas oznaku na remenici zupcastog. Tako ces znati da li je i koliko prezupcio.
 
Odgovor na temu

Cezar Corolla
Automehanicar

Član broj: 308649
Poruke: 477



+52 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 20:19 - pre 121 meseci
Citat:
vladd:
Ako je pukao kais ne bi trebao ni jedan ventil da iskrivi. Malo je verovatna opcija da bas u tom trenutku bregasta drzi dovoljno dugo otvoren ventil dok se klip penje..lakse joj je da je opruge vrate na pocetnu poziciju..

Ako je prezupcio pre pucanja, e to je ono sto su pitali "da nije trokirao". Tada je poprilicno moguce krivljenje ventila i pucanje kaisa zbog opterecenja bregaste.

Pukao kais, rasteretio radilicu, ona za vratila u rastereceni polozaj i kraj price. Ventili uz glavu, klipovi rade "na prazno".


Ne postoji pozicija bregaste kada su svi ventili vraceni. Uvek ima bar dva ventila koji su otvoreni, pa ih klipovi mogu udariti. A on je pokusavao verglanje nakon sto se ugasio. Ako je pukao, a on verglao, morao je udariti. Osim ako klipovi ne dohvataju ventile.

Kad kais pukne, bregasta se zaustavlja mnogo brze nego radilica, jer radilicu gura zamajac ili cak i sam hod auta, ako je vozilu u brzini.
 
Odgovor na temu

ing.danguba
IKONIĆ IVAN
Mašinski inžinjer
tehnički pregled vozila,BEOGRAD
Beograd

Član broj: 313192
Poruke: 47
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 20:55 - pre 121 meseci
UF ,kakva tema...tačno je da nepostoji položaj bregastog vratila kada su svi ventili gore,zatvoreni,uvek je neki dole pritisnut...da je bilo neke havarije ,čuo bi se i osetio udar...nemože to baš tako tiho da se odigra.Meni takodje u leru kaiš ima neke vibracije i oscilacije,takođe je motor jako suv osim što vlaži baš na istom mestu kao kod tebe Kozmo,na semeringu uljne pumpe ali je kaiš suv,svakog vikenda ga gledam jer ne znam koliko je star i koliko je prešao i napokon za 10 tak dana sam i ja na velikom servisu samo da izdrži.Kaiš je Gates Unitta,rađen za Azijsko tržište.Zimus kada je hladno kada se blok i glava skupe bez problema sam ga pomerao i 5 mm van remenice što me BAŠ brinulo.E sada očigledno da neću naći tako dobar kaiš i španere,svi nude Dajko a to ni na lajku nisam hteo da stavim.Inače sada je zategnut da škripuca kad hoću da ga šetam po remenici i sve to samo od sebe,još nisam imao priliku da skinem dekl da vidim sve te rolere i španere i šta se dešava tamo.Kako god samo da izdrži neki dan a ipak nije prezubio a baš je zimus bio labav da sam se ježio kad palim.Inače motor mi je odličan ni 2 deci ulja nepotroši na 5000.Elem..neće baš zub na kaišu da se otkine tek tako...prvo guma mora da ostari i isposti se...moj ćale 2 god vozi Tavriju vide se konci kroz pukotine i mastan je ali nepuca još.....a on se nesekira auto nije interferentan.Moj savet namesti drugi zupčasti,uzubi je..ubaci u 4vrtu,digni desni točak i lagano vrti rukom...ako se ništa čudno nedogađa pali mašinu....
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema20.05.2014. u 21:20 - pre 121 meseci
Za Cerzara:

- Ne vrte se obe
- Verglao je brzo kao kad nemas varnicu (kad mi rikno komutator i tad sam se utronjao da nije kais bio)
- Pogledacu sve repere ili cu da slikam cim stignem pa javljam.
- Nisam cuo nikakve udarce, nikakav zvuk, mada mi kaze burazer da se to i ne cuje u sustini.

Sto se tice verglanja reko mi lik iz Forme da od toga mu nista ne moze biti. Ono sto je jos rekao da je pozitivno da je samo se ugasio bez tog cimanja.

Kumu je pukao na Civicu na 130 na sat, ovaj verglao kao lud - nista. Zamenio kais i vozio ga jos dugo posle. Drugaru na Golfu 1.6 prezupcio prilikom stajanja na semafor, i on ga verglao vise puta u prazno - nista, samo zamenio i vozi misko.

To izgleda ima veze samo u trenutku pucanja kaisa.

Rekli su mi takodje da ubacim u IV i da ga guram i ako remenica radilice obrne krug da bi trebalo da je ok.

E sad ne znam da li da probam da okrecem bregastu rukom rekli su mi sad je kako god ispao iz faze.

Za Zarka: nema trunke ulja kod semeringa bregaste, sve je suvo, ali dole ne vidim. Kais gore stoji, ali dzaba kad nemam gde da skinem nista, na parkingu je. Tek kad organizujem slepanje, mocicu da gledam.

U svakom slucaju svi kazu da zamenim kais pa da se proba.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1449948 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.