Citat:
cozmo_im:
Za Cerzara:
- Ne vrte se obe
- Verglao je brzo kao kad nemas varnicu (kad mi rikno komutator i tad sam se utronjao da nije kais bio)
- Pogledacu sve repere ili cu da slikam cim stignem pa javljam.
- Nisam cuo nikakve udarce, nikakav zvuk, mada mi kaze burazer da se to i ne cuje u sustini.
Sto se tice verglanja reko mi lik iz Forme da od toga mu nista ne moze biti. Ono sto je jos rekao da je pozitivno da je samo se ugasio bez tog cimanja.
Kumu je pukao na Civicu na 130 na sat, ovaj verglao kao lud - nista. Zamenio kais i vozio ga jos dugo posle. Drugaru na Golfu 1.6 prezupcio prilikom stajanja na semafor, i on ga verglao vise puta u prazno - nista, samo zamenio i vozi misko.
To izgleda ima veze samo u trenutku pucanja kaisa.
Rekli su mi takodje da ubacim u IV i da ga guram i ako remenica radilice obrne krug da bi trebalo da je ok.
E sad ne znam da li da probam da okrecem bregastu rukom rekli su mi sad je kako god ispao iz faze.
Za Zarka: nema trunke ulja kod semeringa bregaste, sve je suvo, ali dole ne vidim. Kais gore stoji, ali dzaba kad nemam gde da skinem nista, na parkingu je. Tek kad organizujem slepanje, mocicu da gledam.
U svakom slucaju svi kazu da zamenim kais pa da se proba.
Ako se ne vrte i bregasta i radilica onda je pukao kais. Nema sta vise da probas. To sto je zategnut ne znaci da je ceo.
To sto neki auto izlupa ventile, a neki ne, zavisi od motora (npr.florida 1,3 ne lupa, 1,4 lupa ventile). Neki lupaju, neki ne. Samo pucanje nije neka buka ili cimanje. Ja znam da kod ovog motora klipovi dohvataju manje usisne ventile (ima veci i manji, zato je 12 valve). Ako udari manji, lomi klackalicu. Mozda ostale klipovi ne dohvataju. Skini ventil deknu, proveri da li su sve klackalice cele. Vrati deknu. Stavi novi zupcasti kais u upali, ako su sve klackalice cele.
To sto je tako brzo verglao je prva sumnja da je pukao zupcasti. A to sto se ne vrte i bregasta i radilica je dokaz da je pukao zupcasti.
To sto je kais na tvom autu star toliko godina, ne znaci nista. Ne mozes znati koliko je negde lezao na lageru. I od toga propada.
Postoji jos samo jedna mogucnost, ali sumnjam. Ako ubacis u petu i guras auto, radilica odnosno PK remenica se vrti, a bregasta ne, moze jos samo biti da je problem na remenici zupcastog kaisa na radilici. Da se radilica vrti, a remenica ne ako je otkinuta kajla, ali to je skoro neverovatno.