ivonavs: gledaj ovako sutra cu da skinem diznu sa karburatora koji jos nisam ugradio na moju corollu. Inace kod mene je karburator od keca ali se spremam zdravlja samo da vratim na original :D
Slikacu ti diznu i pokusati objasniti sta radi i kako. Nacrtacu ti semu.
Sto se trice osiguraca za signalizaciju otvorenih vrata ako se gasi lampica cim se sva vrata zatvore onda je to ok. Ukoliko i dalje svetli. Proveriti da li vam je u prtljazniku svetlo podeseno na "door" da li mozda stalno uljuceno pa vam crpi struju. Ne bi smelo to tako da radi. Lepo uzmes unimer upalis auto na leru da se zagreje i lepo izmeris koliki je NAPON.
mora da bude negde oko 14.5v ali recimo vise od 14.2v. Ukolik onije tako regler ili alternator.
Kakve veze ima termostat. KOd mene cim vidis da podigne temperaturu na donju crtu odma oseti grejanje.Ne moram da cekam da se termostat otvori.
Znas kakvo sam ja objasnjenje dobio od pordavaca ulja. Ja krenem sa pricom redje ulje treba za laksi start. I oni stalno ma sta ti pricas kakav 10w40 nema to veze. Ja kazem 10 je za hladan start a 40 za vruc motor. Ma sta ti pricas nema to veze ovo je redje ulje i na hladnom i na vrucem motoru.
Kapiram da ce malo da poveca potorsnju jer sam ja menjao gumice ali bez skidanja glave. Ali ce svakako biti bolje za motor.Uostalom pratice se situacija.
laci86:
Jesi li stalno sipao 5w40 ili si pre imao gusce? Koliko ti torsi ulja na nekom intervalu?
POZDRAV OD ŽARKA