Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1438129 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Haski
Milos Trivanovic
Beograd

Član broj: 205899
Poruke: 150
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 01:20 - pre 147 meseci
Danas sam (ko je danas vozio po Beogradu zna kako su ulice izgledale) prvom sa gasom tolikim da ne prokliza se popeo bez problema
uz ulicu koja ide iz Kneza Milosa ka urgentnom centru, pristojna uzbrdica prekrivena snegom.
Napred je zimska Fulda druga sezona, presle mozda 10 000km a pozadi letnja Fireston sa dubokom sarom.

Hteo sam da uzmem jos jedan par Fuldinih (bas sam zadovoljan sa njima) pred ovu zimu ali odustah...

Oko Bozica se penjem uz Rudnik ka Beogradu i gotovo od jednom jak sneg,magla neka
i poprilican sloj na asvaltu, kamioni sa baze na Rudniku uzirbano ciste ali ne postizu i na asvaltu poprilican sloj snega nekih 10-15 km.
Svi milimo 20-30 km/h tako se i spustismo niz Rudnik i posle nije ni bilo snega, preslo u kisu..

Hteo sam ove ali sledece ce definitivno na mojim kolima biti sve 4 zimske gume.

U principu nema neke velike potrebe, ali kad zatrebaju onda ih je bas dobro imati !
Milos
 
Odgovor na temu

Corolla XL
Novi Sad

Član broj: 298537
Poruke: 62
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 06:01 - pre 147 meseci
Na srecu za sad nema potrebe ali za svaki slucaj da pitam? Mozeli da se slepa Corolla XL sa automatskim menjacem?U kom polozaju treba da je menjac/predpostavljam N/ , kako se to radi tj.kojom brzinom sme da se slepa?
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 08:43 - pre 147 meseci
DA menjac bi trebao biti na N jer tako nije u brzini.

HASKI: evo ti skica i pazi sad.
Imas nacrtne delove. Ukolik obi osovina bila kriva desila bi se havarija. Ovamo bi se od brzine okretanje urezao u blok ili bi se stanjio. Drugo vodjica gde ide osovina bi se takodje pohabala. U svakom slucaju desilo bi se nesto strasno. To i sam mozes da vidis. Razmisli.
Naravno ima tu malo mradanja alki veoma malo ali to je ono sto semering moze da podnese ili isprati.
I jos jedna stvar tako gde na zvezdi ili ti zupcanicima (na brzinu sam crtao) imas dva dela koja se okrecu i izmedju sebe imaju zazor od delica milimetara i kad se ti delovi polope istiskuju ulje u kanal ka filteru. I samim tim tu ima mnogo tacaka koje ne daju da se osovina iskrivi mnogo tacaka koje imaju zazor delica milimetra. Tako da.................
To su za mene gluposti.
POZDRAV OD ŽARKA
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 09:12 - pre 147 meseci
Izbegavaj i da slepujes i da budes slepovan, tegljenjem.
Ako negde, ne daj boze, stane, zovi slep sluzbu, utovar celog vozila..i transport..

Poz
 
Odgovor na temu

Corolla XL
Novi Sad

Član broj: 298537
Poruke: 62
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 10:51 - pre 147 meseci
Zahvaljujem,dobro da znam!Hteo bi jos par reci reci kako je doslo do toga da kupim Cprollu xl.Kao posve mlad imao sam izmedju ostalih i dve zelje vezane za auto a to je da imam auto sa automatskim menjacem i japanski automobil.Nisu ranije bili jeftini a i stalno su me plasili sa cenama delova,dostupnosti,cenom usluge servisa,znanjem majstora itd.Nisam razmisljao da obe zelje budu nuzno u jednom autu ispunjene ali tako se dogodilo.Ja sam u stvari veliki ljubitelj oldtajmer motocikla i to volim da radim.Sto je stariji,cetvorotaktni i veci to mi je lepsi.Obicno je sve u par korpi pa uzbudjenja na pretek i radosti kad se upali ,proradi i na kraju rostilj obavezno da se obiljezi sa dragim prijateljima i onima koji su pomogli u realizaciji.Tesko mozes uraditi sve sam cesto je i neki deo izgubljen pa se pravi i sve sto uz to ide da bi bio kompletan,lep,orginalan i tehnicki ispravan. Komsija ima-o Corollu xl pa vidi da ja tu vecito nesto cackam-palim pa mi jednog dana predlozi da je pazarim?!Vidim odma dosta zapustena,kad pali po malo i dimi ali ima automatski menjac i jos japanac,reko mozda?!Sto je vise gledam sve mi lepsa i sve mastam kako bi ja to doterao da bude ko svet elem vidim ima tu i oko trepni malo i tako.Posle nekog vremena ga sretnem i reko hocu a on meni imam problem al nemam vremena da resavam, nece da upali,da dogovaramo i dogovorimo. Reko jacu upaliti ali ako lupa i nebi?! Nemam iskustva sem za tehniku stariju od 1960 godine pa zovem drugara nehanicara koji je svasta radio japance dodose ne mnogo al od mene zna vise, svakako.Probamo na benzin nece tu nesto vidimo odma ne radi pa ce mo na plin i drz nedaj upalismo,ne radi bas lepo trese po malo i zvecka ako je prava rec?!Moj drugar majstor kaze meni -Ako ti treba kamen oko vrata ovo ti je pravo resenje!Pitamga jer ozbiljno ti to kaze jeste i jos nesto ako 3000km predjes bez generalne jacu sve pare dati i jos cu je pojesti?!Kad je to rekao ,valjda je neki balkanac u meni proradio, reko ,sad bas kupujem i precicu 5000 km.Pare ne treba da das ali za pojesti nacuti neko jako staro gvozdje u toj tezini i komisiju da te prati! Nece biti lako, znam, sta da radim kad izazove volim!
 
Odgovor na temu

Haski
Milos Trivanovic
Beograd

Član broj: 205899
Poruke: 150
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 14:29 - pre 147 meseci
Hvala na odgovoru.

Pa ne znam majstor nisam a nisam znao da to tako izgleda,
a majstor mi rece da je to uzrok zasto je tako brzo opet procureo...
I tako to stoji vec 65 000km nista ne diram. Ne pusta nigde drugo ulje,
ja pratim i dolijem jedno 1,5l od zamene do zamene i to je to.
Kada sam menjao semeringe svi su zamenjeni a ovaj je ubrzo opet procureo,
a ovi ostali drze bez problema dan danas posle jedno 65 000km predjenih..


Milos
 
Odgovor na temu

ivonavs

Član broj: 232520
Poruke: 22
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 15:12 - pre 147 meseci
Dovezao mo majstor auto, zamenio o ring, kaze 2 dana ga nije palio i upalio juce ujutru iz prve, provozao ga je, ulje se za sad ne podize, malo je provozan i danas i sad je rekao da pratim do ponedeljka. Sad se pojavio novi problem, stalno ggori ona narandzasta lampica za ekonomik
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 16:05 - pre 147 meseci
Verovatno nije prikacio neko crevce od vakuuma na pravo mesto. Pusti sada ekonomik, zavrsi sa vaznijim i opasnijim kvarom, pa naknadno osmatraj situaciju oko karburatora. Mozes i da slikas, pa da resavamo kvar..

Citat:
Corolla XL: Zahvaljujem,dobro da znam!Hteo bi jos par reci reci kako je doslo do toga da kupim Cprollu xl.Kao posve mlad imao sam izmedju ostalih i dve zelje vezane za auto a to je da imam auto sa automatskim menjacem i japanski automobil.Nisu ranije bili jeftini a i stalno su me plasili sa cenama delova,dostupnosti,cenom usluge servisa,znanjem majstora itd.Nisam razmisljao da obe zelje budu nuzno u jednom autu ispunjene ali tako se dogodilo.Ja sam u stvari veliki ljubitelj oldtajmer motocikla i to volim da radim.Sto je stariji,cetvorotaktni i veci to mi je lepsi.Obicno je sve u par korpi pa uzbudjenja na pretek i radosti kad se upali ,proradi i na kraju rostilj obavezno da se obiljezi sa dragim prijateljima i onima koji su pomogli u realizaciji.Tesko mozes uraditi sve sam cesto je i neki deo izgubljen pa se pravi i sve sto uz to ide da bi bio kompletan,lep,orginalan i tehnicki ispravan. Komsija ima-o Corollu xl pa vidi da ja tu vecito nesto cackam-palim pa mi jednog dana predlozi da je pazarim?!Vidim odma dosta zapustena,kad pali po malo i dimi ali ima automatski menjac i jos japanac,reko mozda?!Sto je vise gledam sve mi lepsa i sve mastam kako bi ja to doterao da bude ko svet elem vidim ima tu i oko trepni malo i tako.Posle nekog vremena ga sretnem i reko hocu a on meni imam problem al nemam vremena da resavam, nece da upali,da dogovaramo i dogovorimo. Reko jacu upaliti ali ako lupa i nebi?! Nemam iskustva sem za tehniku stariju od 1960 godine pa zovem drugara nehanicara koji je svasta radio japance dodose ne mnogo al od mene zna vise, svakako.Probamo na benzin nece tu nesto vidimo odma ne radi pa ce mo na plin i drz nedaj upalismo,ne radi bas lepo trese po malo i zvecka ako je prava rec?!Moj drugar majstor kaze meni -Ako ti treba kamen oko vrata ovo ti je pravo resenje!Pitamga jer ozbiljno ti to kaze jeste i jos nesto ako 3000km predjes bez generalne jacu sve pare dati i jos cu je pojesti?!Kad je to rekao ,valjda je neki balkanac u meni proradio, reko ,sad bas kupujem i precicu 5000 km.Pare ne treba da das ali za pojesti nacuti neko jako staro gvozdje u toj tezini i komisiju da te prati! Nece biti lako, znam, sta da radim kad izazove volim!


Dobro je imati entuzijazam, kojeg imas, strpljenje i celicne zivce, koje imas, a trebace nesto i para, koje ces nekako organizovati.
U svakom slucaju, entuzijazam za cestitku

Elem, mozes da otvoris novu temu, sa svojom Corollom, specificnom, spremnom za kopanje i rad, ali pre svega, moras da prikupis informacije o svom autu, detalje oko motora, koja je verzija, oznaku menjaca, i svih specificnih delova, koji su prisutni, jedino tako ces smanjiti nervozu i ubrzati dovodjenje u red.

Jeste neka vrsta "kamena", ali kada se osvrnes, sve samo kamenje, vece ili manje..ako ne za vrat, ono za dzep..

Automatski menjac, kada ustanovimo koji je tacno, po oznaci, ima neke svoje osobine. Ulje ces verovatno morati da menjas, slepovanje, tzv "tow on flat", sa sva 4 tocka na zemlji moze da bude dozvoljeno ili nedozvoljeno, cak i opasno u nekim opcijama..opasno po menjac..
Recimo neki menjaci ne smeju da se slepuju ako se iz rikverca preslo u neutral, neki koji imaju overrajv takodje mogu da izazovu pregrevanje menjaca, izbijanje zaptivki, crkavanje overdrajva...

Zato je neophodno upoznati menjac, ali za sada glasi preporuka NE slepovati.

To sto trese nije previse vazno, moze da bude svecica, neki kabal, lose gumice, los ventil..mozda ce biti neophodno skidanje glave, ali do generalne ima dosta posla, a ni generalna nece resiti problem opreme oko motora...kao veci trosak, verovatno ce se desiti na kraju balade, ali ce proci znatno vise od 5000km...


Poz
 
Odgovor na temu

Corolla XL
Novi Sad

Član broj: 298537
Poruke: 62
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 18:28 - pre 147 meseci
Vladd, zahvaljujem.Nisam siguran da li otvarati novu temu?!Nekako ovde medju vama svima osecam se lepse,sigurnije i za mene veona bitno ,sticem samopouzdanje.Resih prvo da skupim i proucim svu mogucu literaturu da bi mogao konstatovati sta je sve neispravno ili mozda jos gore poluispravno odnosno kako koji uredjaj funkcionise.Prioritet potrebni radova po vaznost i zahtevane strucnosti.Obzirom da su Japanci pedantni i precizni nasao sam-VIN 1T1E0EE90,MODEL CODE EE90L AEHDSW,FROM 08/1989 TO 04/1992,FRAME EE90, Characeristics-XL EUR SED LHD 2E CBR ATM 3FC Sto znaci-Transmission-ATM AUTOMATIC,Gear shift type-3FC ATM 3 SPEED FLOOR SHIFT U kontekstu literature i bitni info za sve prisutne molba ako neko nesto od literature ima da posalje- kopira -naravno, troskove [email protected] Sledeci za mene bitan korak je da zovem mog prijatelja nevernog tomu da zapisnicki konstatuje kilometrazu i pecati km sat da posle ne bude, jeste ili nije 5000 km presao.Prvi cilj 3000 km bez generalne a drugi 5000 km.
 
Odgovor na temu

brks

Član broj: 265273
Poruke: 214
178.79.37.*



+6 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 19:11 - pre 147 meseci
momci, sad bas imam problem

prvih petnaest minuta voznje nakon sto postigne radnu temperaturu ( a isto je ako radi u mestu), obrtaji padaju na 300-400 pa skok na 800... i sve tako

neravnomerno iskljucivo na plinu, i u trenutku kad obrtaji padnu na 400 upali se crvena na ekonomiku,

nakon toga sve funkcionise normalno

zamenjen filter za plin, za vazduh, svecice...

jel nesto slicno ako komutator ne valja?

ako je nesto do struje, uvek bi zezalo,..., pomenuti problem ima svoje vreme trajanja (15-ak min)

jos da napomenem da, ako u tom trenutku ugasim (ili se sam ugasi) pa upalim, sve prestaje i bude ok

 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.80.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 21:31 - pre 147 meseci
Jos nesto da se nadovezem za onu misaonu imenicu da je tesko imati dva seta tockova....

jedino je tesko gde drzati...na limundu se mogu naci 13 i 14 celicne sa privremenim gumama od 350 do 3000 din za sve cetiri

tako da ko hoce moze sve da ima..kao Andrijana Lima i Jare i pare
 
Odgovor na temu

Zeleni zub
Darko Milicevic
dipl mat inf
Paracin

Zeleni zub
Član broj: 14108
Poruke: 877
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+85 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 21:57 - pre 147 meseci
Nikad nisam vozio niti Tojotu, niti Korolu ali ovu temu odavno pratim jer ima dosta pametnih, univerzalnih stvari da se procita.
Evo na Limundu neko nudi bravicu za paljenje, mozda nekom od vas treba...
--
ES is the bes' ! ;)
 
Odgovor na temu

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
...158.78.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema04.02.2012. u 22:54 - pre 147 meseci
Ni godinu dana nisam imao auto, a stavio sam sve cetiri zimske.
Bezbednost je prioritet...
Nije neki izdatak nenormalan, cak izadje dosta jeftino ako se naleti
na slabo koriscene gume. Mogu makar za zadnje da posluze, ako je neko skeptican.
Konkretno ja sam pazario 2x po 6000din za wintere sa brcicima. Znaci 12000 din citav set.

Inace, sinoc prema Smederevu 80 na sat bez ikakvih problema, danas po gradu pokusavam da zanesem auto
i ne uspevam. Takav je sneg, a i znace zadnje zimske.
Pricam danas sa nekim ljudima o zimskoj voznji i kaze covek za Vektru i Punta, prednje nove zimske,
zadnje neke letnje. Kako udje u krivinu bezi mu zadnji kraj.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema05.02.2012. u 10:38 - pre 147 meseci
ivonavs: kao sto rece vladd bitnije ti je da je resen problem slivanja goriva u karter. To je ozbiljno i moze da osteti motor. Drugo sto se tice ekonomik lampice verovatno neki vakum ili ti crevo nije vraceno gde treba. Ali to ce se resiti brzo. Neka joj neko posalje gde ide to crevo od senzora gde se kaci na karburator. Ja bi poslao ali vec znate da to kod mene nije isto.

brks: svaki put kad menjas filter za vazduh valjalo bi da prestelujes plin, to je prvo. Drugo jesi li gledao ispariva da li je vruc ili se ledi? |To je ono sto moze da padne napamet sto se tice plina kao goriva. Meni se recimo desi nekad da kad su mi uljucena svetla i grejanje obrtaji su na 750 i ukoliko recimo idem gradom pa stani kreni dosta puta noga na kocnici umeju obrtaji da padnu i na 600. ali cim pustim kocnicu sve je ok vrati se na 750. Kocnica radi dobro sve ok. Nema odstupanja na valjcima.

Najbolje je i najisplativije je da se ima set zimskih i set letnjih. A i tako se cuvaju gume. Ja planiram da sad na leto kupim jos par letnjih a pocetkom one zime par zimskih tako da imam set let i zim.
Mnogo ima razlike izmedju letnje i zimske. To se odnosi i na zadju osovinu. Znam iz licnog iskustva ima sam sve 4 zimske goodyear. Ma ides gde hoces. Sad su mi nazad letnje i oseti se dosta.
Ali bez zimskih pogonskih ja ne bi izasao iz garaze sigurno.

E da evo jutros palio auto, nije paljen 2 dana. Tacnije od petka u podne. Seo okrenuo kljuc tako drzao 2 s malo naspricao plin, papucicu za gas i opet naspricao plin (2-3 puta cok)
i krenem da upalim auto. Verglao sam nekih 2 do 3 s i upalio odma iz prve. Lampicu za ulje je ugasio odma cim su obrtaji presli 1000 tako reci cim se motor upalio. Vise ne pali lampicu totom voznje uopste (nevezano da li sam spustio saug i obrtaji pali na 600 lampica se ne pali).


POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Corolla XL
Novi Sad

Član broj: 298537
Poruke: 62
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema05.02.2012. u 13:23 - pre 147 meseci
Malo ko se danas mogao pohvaliti da mu je automobil lako upalio,posebno direktno na plin,za paljenje na plin ipak su extremni uslovi.Znaci da su ti na automobilu bitni agregati u odlicnom stanju.
 
Odgovor na temu

cor-oll

Član broj: 275215
Poruke: 72
*.dynamic.sbb.rs.



+1 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema05.02.2012. u 18:43 - pre 147 meseci
Poz.danas sam vozio nekih 20 km i nikako da skazaljka za temp dodje do pola dodje na nekih 1cm od donje crte i tu zamrzne,e sad posto sam vozio neke ljude oni mi kazu da ne moze auto da dodje do radne temperature zato sto je mnogo hladno,ja sam probao da vozim u drugu neki kilometar i opet nista ali zato grejanje imam za medalju, morao sam da iskljucim grejanje jer je postalo vise neizdrzivo unutra pa sam pustio da hladi.E sad sta tu nije uredu ili je sve uredu mnogo me buni ova kazaljka sto nece na pola.dali da menjam termostat ili ne.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema05.02.2012. u 20:30 - pre 147 meseci
Ne diraj nista, sve je normalno. I grejanje(hladjenje) motora i grejanje u kolima. Jedino sto te zbunjuje je pokazivanje temperature, davac je delom u motoru a delom na spoljnom velikom minusu.

Tako da je samo pokazivanje sporno, nei funkcionisanje termostata i rashladne tecnosti.

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema05.02.2012. u 20:39 - pre 147 meseci
Davac je u glavi motora, izolovan. Mozda je neispravan.
 
Odgovor na temu

o13_BJN
Bojan Borcic
Pancevo

Član broj: 298424
Poruke: 18
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema05.02.2012. u 23:15 - pre 147 meseci
Evo novih pitanja za stare znalce :)

1. Kako da zamenim kompletan antifriz a da pritom izvucem onaj iz bloka motora? (treba mi tacan redosled)
*ja sam uspeo da ispraznim jedno 3-3.5l tako sto sam skinuo dojne crevo iz hladnjaka i crevo koje ulazi u mali hladnjak u kabinu. U to drugo crevo sam uduvavao vazduh i tako uspeo da izbacim iz bloka koliko je moglo, ali posto brbori jos malo cini mi se da je po tim dzepovima unutar bloka motora ostalo jos malkice antifriza..


2. Gde mogu da nadjem osigurac na pozitivnim klemama za akumulator? Ima dva komada, jedan je vrisnuo. Ne znam cemu sluze uopste..
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema05.02.2012. u 23:36 - pre 147 meseci
Pisano bezbroj puta ali evo da se ponovi :D

U ovaj model staje oko 5 l ukupne rashladne tecnosti sa sve prelivnom bocom.

Dakle motor obavezno hladan. Skinuti donje zastitne plastike i videcete sa desne strane (kad legnete pod auto sa leve strane na kraju hladnjaka)
ima crevo na dnu hladanjka koje ce te skinuti ili ako vam je slavinica u funkciji mozete i nju odviti ali dosta godina je tu i jos nesto ovako ce te tecnost isprazniti za 2 s a na slavinicu dosta duze.
Kad to uradite otvorite cep hladanjka i otvorite prelivnu bocu. Stim sto prelivnu bocu mozete da skinete i operete jednostavno samo se jace izvlaci na gore.
Kad se to uradili imate jedan cep ili ti sraf (kljuc 14) na bloku motora koji morate da odvijete i ispustite vodu iz bloka jer je polovina u bloku a pola u hladnajku. Dobicete sliku za to mesto srafa. Nalazi se kod filtera za ulje.
Kad ste to uradili zavijete sraf na bloku i vratite crevo na hladanjk. Vratite selnu.
Zatim napunite hladnjk ali NIKAD DO VRHA vec samo da pokrijete celiju u hladnjaku i upalite auto. Auto mora da se zagrje na radnu temperaturu i cekati da jedno 5 do 6 puta upali ventilator.AUTO SVE VREME RADI NA LERU (moze i malo gasa do 2000 obr konstantno).
Pri tome paziti da nivo tecnosti ne opadne i stalno dolivati ALI NIKAD PREKO CELIJA u hladnjaku. Gornje crevo mora ostati slobodno da izbaci vazduh. Kad se ventilator upalio dovoljno puta i nivo tecnosti prestao da opada napuniti hladnjak da prekire celiju i zatvoriti ga. Zatim prelivnu bocu napuniti do MAX. I zatvoriti je. Provozati auto i cim se auto ohladi on ce ako je ostalo malo vazduga izbaciti ga i povuci vode iz prelivne boce taman toliko da ostane na sredini. Proveriti da li negde cutri tecnost i proveriti da li imate grejanje u kabini.
VAZNO: Dok ovo radite hladjenje ili ti grejanje obavezno na crveno da bude.
Drugo ako imate plin moze se desiti da zaledi usled nedostatka tecnosti zato ovo dok radite radite da motor radi na bezninu.

Kad ste to uradili sistem bi trebalo da vam popije oko 5 l tecnosti. Proveriti da li su sva creva jednako vruca isto tako i hladanjk.
Provozajte auto i posle 2 dana voznje pipnite creva, Trebalo bi da budu srednje tvrda da mogu da se stisnu ali da ne mogu da se spljoste. Ni tvrda ni meka.


POZDRAV OD ŽARKA
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1438129 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.