Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447365 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

laci86

laci86
Član broj: 232749
Poruke: 449
...158.78.wifi.dynamic.cat.rs.



+8 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.02.2012. u 18:08 - pre 148 meseci
Moze na pp ime prodavnice gde si uzeo sijalice?
Ne bih se zezao sa diodama u tabli, nepristupacno je da se menja ako vrisnu.
Meni su dosta oslabile.
 
Odgovor na temu

o13_BJN
Bojan Borcic
Pancevo

Član broj: 298424
Poruke: 18
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.02.2012. u 18:50 - pre 148 meseci
Nisu ti oslabile nego su ti neke crkle, izvadis uzorke i vidis u radnjama sa auto delovima (uzmi iste jacine, nemoj jace).
Ja sam menjao prosle godine i nasao sam u barem dve radnje u Pancevu..
 
Odgovor na temu

Corolla XL
Novi Sad

Član broj: 298537
Poruke: 62
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.02.2012. u 20:35 - pre 148 meseci
Da li neko zna koliko /odprilike-u proseku/ stane vode u plinski isparivac kod auta?
 
Odgovor na temu

ivonavs

Član broj: 232520
Poruke: 22
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.02.2012. u 21:08 - pre 148 meseci
Cini mi se da je auto popravljen napokon :) Danas smo promili ulje i antifriz i sutra za probu ide muz na posao da ga isproba, resen je i problem lampice za ekomic, kao sto ste i rekli, crevo neko nije dobro vratio.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.02.2012. u 21:34 - pre 148 meseci
Kod mene na tabli nijedna sijalica nije crkla nego je fabricka sa nekom zastitnom foliom (kod mene zelenom) i onda slabije svetli. Skinuo stavio ciste bele i sad bljesti :D
Sijalice imas na svakoj pumpi ili radnjama auto delova.

Sto se tice vode u isparivacu nema ti nikakav rezervoar jednostavno voda (tecnost) samo kruzi kroz njega i zagreva plin. Pretvara tecno stanje u gasovito.

Znaci bio je problem u gumici na elektronsokj dizni? Ili nesto drugo?

POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Corolla XL
Novi Sad

Član broj: 298537
Poruke: 62
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.02.2012. u 21:41 - pre 148 meseci
To znam,pitanje moze i drugacije. Kad ugasis auto koliko vode ostaje u isparivacu?

[Ovu poruku je menjao Corolla XL dana 09.02.2012. u 23:15 GMT+1]
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.80.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.02.2012. u 22:42 - pre 148 meseci
ivonavs.. sta bi za karburator na limundu?

sijalicke u inst tabli nikako ne stavljati diode, jer diode ne sire svetlost kao sijalice,(mada sad daju neke sirokougaone ali nije to jos kao sijalicka) ako se stave diode dosta ostaje dzepova tj manje osvetljenih delova nego oko same diode.. Sijalice su cuvene T10 i ima ih svaka radnja, npr i meni je prosle god crkla prva fabricka i sve na sebi imaju plavu navlaku da kada zasijaju bude sto belja boja jer sijalica daje zuckastu boju.

Uzeh i ja ulje elf sti 10w40 1420 4l i caletu 1740 5l. Jos dobijes i olovku i hemijske

sad imam i kljuc za skidanje filtera..pa me zanima, nemam garazu...dal to mogu sam sl ned kad malo otopli ili bolje kod prvog majstora pa koliko mi uzme, a???

[Ovu poruku je menjao codeNO dana 10.02.2012. u 00:00 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema09.02.2012. u 23:10 - pre 148 meseci
Uzece 500 din, za par minuta aktivnosti(najduze traje izlivanje starog ulja), ne bi ni smelo ni trebalo vise.

Sa kljucem za filter se skida filter, a zavrce rukom, malo se podmaze zaptivka, nalije malo ulja u fulter, da se ne prepuni, a mesto naleganja zaptivke na motoru obrise krpom koja ne ostavlja konce.

Sve u svemu, tesko je odluciti, mozda je bolje sto pre zameniti uje, kod majstora, ne cekati jos par nedelja..

Poz
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.80.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 01:22 - pre 148 meseci
Hvala za info...mada ne vozim od proslog petka auto, sem jednom nekih par km i necu ga voziti bar jos desetak dana...tacno koliko sam ustedeo na ulju toliko ce majstor da mi naplati....


Treba mi nesto kao plitki lavor gde ce se ulje izliti, gde mi je sraf na karteru, jer prvo odvrcem sraf pa skidam filter ili obrnuto, kakav je sraf i koji kljuc za njega i koliko ga stezem? itd itd
 
Odgovor na temu

Corolla XL
Novi Sad

Član broj: 298537
Poruke: 62
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 08:16 - pre 148 meseci
Da li se neko setio da ugradi grejac u plinski isparivac,u deo u kome je voda? Npr. kao sto dizel ima grejace ili neke adekvatne da ugreje par deci vode koliko tamo odprilike ima na bar malo iznad 0 stepeni. Ako ne moze na benzin iz nekog razloga,na plin bi upalio?!plin na + mnogo lakse isparava.Vidim da sad mnogi vuku toplu vodu i zalivaju isparivace?!Naravno pitanje sigurnosti,atesta,moralo bi se uzeti u obzir! Ukoliko tako nesto uopste ima tehnickog smisla??
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 09:36 - pre 148 meseci
codeNO: Ma to sam odradis. Najbolje je lepo upalis auto zagreje se na radnu temepraturu i ugasis ga. Sacekas jedno 10 min do 15 da se ulje slije u karter.
Za to vreme najdes balon od 5 l za vodu prazan :D. Polegnes balon i sa gornje strane izrezes kocku 15x15 com gde ce ulje da se slije. Zatim podvijes sraf na karteru (18 ili 19 kljuc, ne mogu se setim tacno jer je meni taj sraf propao pa sam uzeo na imbus.) Odvijaj sraf polako kad osetis da ide lako onda stavis balon i polako rukom odvijas. I kad odvijes uzmes sraf i ocistis ga od ulja. Isto tako i bakarnu podlosku. Zatim se izvuces ispod auta otvoris cep na motoru i sacekas da ulje istekne. Zatim odvijes filter (filter zavijam i odvijam rukom).
Kad to odradis malo protereses auto levo desno da ako ima negde ulja malo otekne u balon. I to je to.
Vratis sraf pazljivo sa bakarnom podloskom i stegnes. Ulje koje sipas uzmes i krenes da sipas u filter odjednom bez prestanka dok ga skoro ne napunis i tako ga ostavis jedno 2 min. On ce povuci i bice taman pola filtera puno. Zatim umocis prst u filter i sa tim uljem malo namazes gumicu na filteru slobodno. Mesto gde se filter zavija ocistis tako da nista od prljavstine ne ostane.
Zatim zavijes filter rukom koliko mozes. Ocistis mesto gde se zavija sraf na karteru i mesto gde je filter. Da bi znao ukoliko pocne da curka tu (da jos malo dotegnes)
Zatim sipas u motor ulja (2.5 l ukupone kolicine sa sve onim sto si sipao u filter).
Upalis malo provozas se i tako ostavis da se slegne. Izadjes za sat dva i izvuces sipku da vidis nivo ulja (da li treba ili ne da se dolije). Kod mene je bilo na pola izmedju pola i max. Sa takvim sipanem ulja.
Ulje koje je u balonu prespes u neke flase dobro je za mazanje drvenih greda :D. A balon ostavis za sledeci put :D i tako imas stalno opremu :D

Vidis o tome sam i ja razmisljao za grejac, nije to losa zamisao samo je potanje gde naci i kako odraditi to? Grejac mora da ima funkciju opravu a ne samo da zagreva vazduh u kucistu isparivaca.
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Corolla XL
Novi Sad

Član broj: 298537
Poruke: 62
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 09:51 - pre 148 meseci
Zarkoj-U kucistu isparivaca uvek se nalazi jedna kolicina vode par decilitara u zavisnosti od velicine isparivaca i kad ugasis motor ostane voda u isparivacu.Princip je poznat i resiv lako cak i sa vremenskim intervalom/relejem/kao kod dizela automobila, mozda mogu i ti isti grejaci da se koriste? Vuku oko 20 ampera ,akumulator 12v ostalo je fizika,matematika i elektronika ako znamo koliko vode ostaje u isparivacu i na koju temperaturu zelimo da je ugrejemo.Naravno moralo bi se voditi racuna o sigurnosti,pouzdanosti atestu!Cilj je da ugreje tu prvu kolicinu plina koju povuce motor kad ga startujes da lakse upali kad je veliki minus napolju.
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 10:31 - pre 148 meseci
Mislim da bi to dovelo do havarije zesce i bilo bi kabum. Ne znam da li si video nekad grejac kad se ugreje. Uzari se. A voda je i kad je na max temperaturi motora ipak mozes da je pipnes.

A tu dolazi plin tako da mislim da bi tu doslo da kabum-a.
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Corolla XL
Novi Sad

Član broj: 298537
Poruke: 62
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 11:09 - pre 148 meseci
Nebi mogao da se uzari u tolikoj meri jer se nalazi u vodi-antifrizu imao bi vremenski i sigurnosni rele,da radi onoliko koliko treba da ugreje tu kolicinu vode-antifriza na odredjenu temperaturu.Komora u kojoj je voda-antifriz u isparivacu deli od komore u kojoj je gas debela memebrana.Naravno sve bi se moralo ispitati da ne moze da dodje do kabum?Mislim da je tehnicki na ovaj ili slican nacin danas relativno lako izvodljivo. Mada je sustinsko pitanje koliko je sve to potrebno kada je na automobilu sve ispravno?!Sva upustva za stariju generaciju automobila kazu da ga palis na benzin i kad motor dostigne radnu temperaturu prebacujes na plin!Druga je stvar sto kod npr.Corolle xl treba solidna strucnost da se namesti orginal karburator da korektno radi u svim rezimima-,sauga,lera,srednjeg i maximalnog broja obrtaja motora.Neispravnost na bilo kom rezimu ima velikog uticaja i na druge rezime rada karburatora.Malo novija generacija gasnih uredjaja pali uvek na benzin tkzv.automacki pa u odredjenom rezimu prebacuje na gas.
 
Odgovor na temu

codeNO

Član broj: 185745
Poruke: 1192
95.180.80.*



+76 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 11:49 - pre 148 meseci
Zare, extra pojasnjenje...tako cu i da uradim, posto mi auto stoji bez paljenja vec 3 dana, da ga ne palim posto se vec svo ulje slilo u karter ili paljenje nesto znaci? ...i gde je sraf u odnosu na filter?
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 15:16 - pre 148 meseci
Da ulje se vec slilo ali pri vom temperaturama se zgusnulo tako da vise nije toliko tecno. Vec je gusce. Mada za 3 dana kao sto kazes trebalo bi da se svo ulje slilo.
Poenta je da se ulje razbije i da bude dosta tecno da se slije u karter i lakse izbaci. Tj vecu kolicinu.
Moja preporuka da ne palis auto vec ako si u mogucnosti da ispod kartera stavis neku malu grejalicu 5 min da to ulje tako reci dobije bolju "tecnost" lakse da ga ispustis iz kartera.

Ako pitas za sraf na karteru za ispustanje ulja, nalazi se na dnu kartera. Moraces malo da zalegnes i opipas karter da vidis gde je (posto verovatno prvi put to radis). Ali kad se upoznas radices to stalno :D

Da sto se toga tice temperatura grejaca bi mogla da se ogranici vremenki paljenjem da li radi ili ne. Ali ti cim upalis auto voda kruzi i grejac bi morao da greje sve vreme dok motor ne postigne neku temperaturu tecnosti dovoljnu da omoguci normalan rad na plinu.

E sad tu moze da se uradi jos jedna stvar da se stavi grejac na dovodno crevo za tecnost u isparivac. Lakse je i mozda bolje. Jednostavnije. Jer ti nije potrebno da brkas po kucistu urezujes navoj dihtujes i sta sve tu bi moralo da se odradi.
A sa druge strane mora se pazljivo uraditi grejac na crevu da ne bi se isto crevo ostetilo spolja.
Ima dosta stvari za razmisliti.


POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

Corolla XL
Novi Sad

Član broj: 298537
Poruke: 62
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 19:47 - pre 148 meseci
Za one koji imaju kucu,dvoriste itd.grejac od 220v bi bio dobro resenje u nekim skandinavskim zemljama to resenje se odavno koristi.Za one kojima je automobil pred zgradom neka varijanta od 12 v na akumulator bi vise odgovarala.Stim, sto se mora voditi racuna da se ne potrosi previse energije iz njega jer nece moci da pokrece anlaser!
 
Odgovor na temu

vidan kv
Pavlovic Vidosav
Autoservis Srbo,vlasnik
Kraljevo

Član broj: 59792
Poruke: 1632
*.dynamic.sbb.rs.



+115 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 19:55 - pre 148 meseci
..........ja razumem sve te vaše DIY varijante,cenim i poštujem vaš trud ali ne kapiram jedno-zamena ulja i filtera za taj auto košta 300din.Za stalne mušterije je free(mada je pametno častiti majstora makar i simbolično ) ....i još par stvari:ulje se isključivo menja kada dostigne radnu temperaturu...2.jedna od "seljačkih" zabluda je da treba sipati ulje u filter.Nema potrebe jer ga sam napuni i tom prilikom NE prouzrukuje nikakvu štetu i oštećenja.....pozzz!
....ο τολμών νικα!
 
Odgovor na temu

zarkoj
Zarko Jovanovic
Masinski inzenjer / QMS
La Co Me Tecno doo
Kraljevo

Član broj: 193344
Poruke: 1426
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 20:34 - pre 148 meseci
Sta se ovde desilo :D
POZDRAV OD ŽARKA
 
Odgovor na temu

o13_BJN
Bojan Borcic
Pancevo

Član broj: 298424
Poruke: 18
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema10.02.2012. u 21:28 - pre 148 meseci
Ja vise ne znam sta da radim povodom problema radne temperature.. :/
Evo, zamenio sam termostat, zamenio sam kompletan antifriz, skidao sam hladnjak i sva creva kako bi detaljno isprao sve itd, itd...
Startovao sam na benzin hladan motor na -10, brat je sipao antifriz u hladnjak (kako ste mi napisali ranije) i cekao sam da podigne temperaturu.
Podigao je kako treba (milimetar ispod polovine), i kako smo dolili ostatak antifriza temperatura se spustila na 1/4. motor je radio tako nekoliko minuta u mestu a skazaljka se nije pomerila.
Presao sam 10 km i nista, opet isto stoj na 1/4. Auto greje solidno ali skazaljka se JE**NO ne pomera :/
Da li postoji mogucnost da je taj senzor sto meri temperaturu motora crkao? :///

p.s. da li neko zna kako da prepoznam da li je crkao termodavac i termoprekidac?? i koja je uopste razlika izmedju termodavaca i termoprekidaca?


evo je slika

[Ovu poruku je menjao o13_BJN dana 10.02.2012. u 22:47 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao o13_BJN dana 11.02.2012. u 01:44 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Toyota Corolla 1.3 XL - nova tema

Strane: << < .. 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1447365 | Odgovora: 5068 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.