Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838556 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 11:23 - pre 117 meseci
Citat:
Burgos:
Citat:
Dexic:
Od taksija je isplativiji samo za jednu, max. dve osobe.


Taksi od ugla Vojislava Ilića i Bregalničke do Lastine autobuske stanice je od 550 do 650 dinara. Karta u jednom smeru za jednu osobu je koliko, 72 ili tako nešto? Dakle, bar sedam osoba mogu da se voze za pare taksija. A nije sa kraja grada na kraj, već vožnja kroz Cara Nikolaja i Nemanjinu.

U pravu si, ja sam racunao povratnu kartu za GSP a jedan pravac za taksi! :)
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 11:32 - pre 117 meseci
Citat:
Burgos:
Citat:
Dexic:
Od taksija je isplativiji samo za jednu, max. dve osobe.


Taksi od ugla Vojislava Ilića i Bregalničke do Lastine autobuske stanice je od 550 do 650 dinara. Karta u jednom smeru za jednu osobu je koliko, 72 ili tako nešto? Dakle, bar sedam osoba mogu da se voze za pare taksija. A nije sa kraja grada na kraj, već vožnja kroz Cara Nikolaja i Nemanjinu.


To kad imas direktnu liniju. Kad imas presedanje, onda je druga prica.

Primer: Zarkovo -> TC Usce
Taksi izadje slicno, 600din.
GSP izadje 144din. Da sedne nas 4 u taksi (fiat multipla recimo), izadje nas 150din.
A da sednem SAM u auto, koji trosi ko prosecan auto (6L/100km), da vozim 9km do TC Usce, to me izadje 81 dinar.
Auto mora da mi trosi iznad 10L/100km da bi GSP bio jeftiniji za tu relaciju.
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+710 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 11:35 - pre 117 meseci
Citat:
shadow-bg: GSP izadje 144din.

Nije tačno. GSP izađe 101 dinar (karta sa vremenskim ograničenjem). A ako stigneš da obaviš to što hoćeš za kratko vreme, možeš sa istom kartom i da se vratiš jer traje 75 minuta.

A prosečan auto svakako ne troši 6l/100km na relaciji Žarkovo-TC Ušće, osim ako nije 4 ujutru. :) A u cenu vožnje ne ulazi samo benzin.
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 12:08 - pre 117 meseci
Vise puta sam doziveo da NECE da aktivira vremensku kartu, ali hoce obicnu da otkuca :) Al ajd neka bude i da to radi bas uvek, par puta sam putovao duze od 75 minuta na toj relaciji usled guzve i nedostatka autobusa. Da sam cekirao vremensku kartu, istekla bi mi, onda bih morao da doplatim jos 72 dinara, i onda bi me voznja kostala 173 dinara.
A to da za 75 minuta stignem do USCA i nazad, je naucna fantastika.

Na board computeru sluzbenog VW Polo koji sam vozio se prosecna potrosnja vrtela oko 6.1-6.2. Van spica od 8-9h i 16-17h naravno. Neka bude eto i 7.5L potrosnja, kolko mi sad trosi fiat bravo koga smatram prosekom. Neka dodam i 20% na amortizaciju. To me izadje 108 dinara. To je skoro cena te vremenske karte. I to kad sam sam u autu, zamisli da nas dvoje, troje, cetvoro.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 13:28 - pre 117 meseci
Za amortizaciju dodaj duplo a ne 20%.

Ja sam odavno računao, cena kilometra vožnje kolima je (bila) 17din. Pri tome je to cena bez uračunatog zagrevanja (i time većeg trošenja) motora. Znači, ako treba da upališ auto i odvezeš se 5km na posao, a posle opet da upališ auto i dovezeš se kući, cena je mnogo veća od tih 17din/km.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 13:53 - pre 117 meseci
Citat:
shadow-bg:
Auto mora da mi trosi iznad 10L/100km da bi GSP bio jeftiniji za tu relaciju.

Kako kad treba da ides u centar? Koliko te onda kosta voznja ako moras da platis i parking?

Logicno je da ti za neke destinacije bolje sluzi automobil, i to ne treba da uopste bude vezano za trosak. Ako vec posedujes automobil ne verujem da ces brojati 10 dinara po relaciji, dobijas komfor koji placas.

Ali na drugu stranu, sta tacno grad, drustvo dobijaju sa tim?
Hiljade automobila na ulicama, more automobila parkirano po trotoarima kojima ne moze da se prodje, visok nivo zagadjenosti, smog koji je uvek prisutan i haos u gradu. Meni to nije bolje.

 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12846



+4783 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 14:15 - pre 117 meseci
A ne racunas koliko si para u startu dao da uopste imas auto kojem ces posle placati gorivo i amortizaciju :)
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+710 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 15:55 - pre 117 meseci
Vidiš da kaže da je službeni auto. :P
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 16:13 - pre 117 meseci
Citat:
Shadowed: A ne racunas koliko si para u startu dao da uopste imas auto kojem ces posle placati gorivo i amortizaciju :)


Ne racunam, zato sto ne racunam ni kolko para je kroz poreza i taksi koje placam otislo u nabavku autobusa, posto se ne finansiraju samo od prodaje karata.

Citat:
DaliborP: Kako kad treba da ides u centar? Koliko te onda kosta voznja ako moras da platis i parking?


Parking je opcioni, i ne ulazi u racunicu. Iz primera sam naveo TC USCE gde je parking besplatan. Kao i parking od stambenih zgrada. Kao i parking klijenata kod kojih idem, jer imaju svoj parking ili svoja parking mesta. A ne moram ni da se parkiram, mozda odem da pokupim svoju zenu kad zakasni na poslednji bus.

Citat:
DaliborP:
Logicno je da ti za neke destinacije bolje sluzi automobil, i to ne treba da uopste bude vezano za trosak. Ako vec posedujes automobil ne verujem da ces brojati 10 dinara po relaciji, dobijas komfor koji placas.


Da naravno, mada meni nije komfor mnogo bitan, meni je brzina i gepek bitniji, jer zavrsim 4 puta vise posla kad idem kolima, a i ne mogu da nosim sve u rukama. Ovde je poenta moje price da je GSP po ceni suvise blizu autu i taksiju.

Citat:
DaliborP:
Ali na drugu stranu, sta tacno grad, drustvo dobijaju sa tim?
Hiljade automobila na ulicama, more automobila parkirano po trotoarima kojima ne moze da se prodje, visok nivo zagadjenosti, smog koji je uvek prisutan i haos u gradu. Meni to nije bolje.


A autobusi su nam izuzetno ekoloski. Moje subjektivno misljenje da je glavni uzrok smoga u BG autobusi + kamioni, a ne automobili. A bogami i dobar deo haosa. Guzve na ulicama/trotoarima/parkingu je usled lose infrastrukture grada. Ja skoro uvek (95%) idem kolima po gradu, svaki dan. Glavni razlozi su kao sto rekoh brzina i tovarni prostor. I da zanemarim tovarni prostor, meni uopste ne bi trebao auto ovoliko da imamo javni prevoz brz kao u Parizu, Bechu, Budimpesti (mesta gde sam koristio javni prevoz). Meni je bilo fascinatno da u gradu visestruko vecim od Beograda (Pariz), ja stignem odakle hocu, gde hocu, za maksimum 30minuta, ukljucujuci pesacenje. Slicna prica je bila i u Bechu i Budimpesti. Plus je u parizu vremenska karta bila, kolko se secam 3 sata. Ovde sa kraja na kraj grada izgubis 2 sata u jednom pravcu (Zarkovo - Zemun).
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+710 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 16:54 - pre 117 meseci
Ovo što pričaš je kao da si rekao "traktor je bolji od autobusa jer autobusom ne mogu da orem". Naravno da je za određeni skup zahteva (više putnika koji idu na istu destinaciju u isto vreme, prtljag, spremno besplatno parking mesto) auto ekonomičniji od autobusa. Tako možemo do ujutro da se natežemo. Pričamo o ceni prevoza jedne osobe od tačke A do tačke B. U najvećem broju slučajeva GSP je znatno jeftiniji od auta i tu nema dileme. Tako je u Beogradu, tako je svuda u svetu.
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 17:57 - pre 117 meseci
Citat:
jablan: U najvećem broju slučajeva GSP je znatno jeftiniji od auta i tu nema dileme. Tako je u Beogradu, tako je svuda u svetu.


Poenta mog pisanija nije da li je auto bolji od GSP, nego da li je GSP znatno jeftiniji od auta. Ja tvrdim da GSP NIJE znatno jeftiniji od auta kad mora da se preseda i voznje su do 15km.

Voleo bih da neko navede neki drugi grad, u zemlji gde je nivo korupcije i javasluka nizak, sa slicnim procentom subvencija, da uporedimo cene prevoza, goriva i taksija. Da utvrdimo koliko je tamo GSP jeftiniji, a koliko je ovde, u procentima.
 
Odgovor na temu

Burgos
Nemanja Borić
Amazon Web Services
Berlin

Član broj: 12484
Poruke: 1947
*.dyn.nltelcom.com.

Sajt: stackoverflow.com/users/1..


+480 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 18:46 - pre 117 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Citat:
Taksi od ugla Vojislava Ilića i Bregalničke do Lastine autobuske stanice je od 550 do 650 dinara. Karta u jednom smeru

Pricamo o prevozu a sa jednim da bi dosao do lastine stanice a da ne pesacis sa koferima nece moci.Jeste bolje prevozom ali uzmimo da si
od Borivoja Stevanovica otisao do vera i platio isto kao do trga republike.Problem prevoza nisu relacije Karaburma-Vidikovac (mislim najduza)
i kosta 70 dinara nego 70 rsd za jednu stanicu.


83 ili 7.

Svakako, slažem se zbog kofera (tako i znam koliko košta taksi). Problem je i vožnja 23 od kraja do kraja, ali za GSP.

Nažalost, ja sam mogao samo da posmatram situaciju i da biram prevoz (kola nemam) u zavisnosti od kiše, kofera i vrste autobusa koja dolazi na stanicu (i od toga da li idem sa ženom ili sam).
I taksi služba i autobus su u Beogradu daleko od dobrog (čast izuzecima i među vozačima autobusa i taksija).
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u31.07.2014. u 21:10 - pre 117 meseci
Citat:
shadow-bg: Ja tvrdim da GSP NIJE znatno jeftiniji od auta kad mora da se preseda i voznje su do 15km.

Sa vremenskom i dnevnom kartom jeste znatno jeftiniji od auta. Kada bi sam plaćao održavanje automobila video bi da je tako.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12846



+4783 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.08.2014. u 09:00 - pre 117 meseci
Citat:
shadow-bg:
Citat:
Shadowed: A ne racunas koliko si para u startu dao da uopste imas auto kojem ces posle placati gorivo i amortizaciju :)


Ne racunam, zato sto ne racunam ni kolko para je kroz poreza i taksi koje placam otislo u nabavku autobusa, posto se ne finansiraju samo od prodaje karata.

Da, samo sto te pare idu u nabavku autobusa iz poreza koje placas i kada se vozis autom.
 
Odgovor na temu

dule_ns
Novi Sad

Član broj: 123863
Poruke: 257
194.247.212.*



+690 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.08.2014. u 09:32 - pre 117 meseci
Citat:
shadow-bg:
...
Voleo bih da neko navede neki drugi grad, u zemlji gde je nivo korupcije i javasluka nizak, sa slicnim procentom subvencija, da uporedimo cene prevoza, goriva i taksija. Da utvrdimo koliko je tamo GSP jeftiniji, a koliko je ovde, u procentima.

Good luck with that :)
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.win.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.08.2014. u 14:51 - pre 117 meseci
Citat:
žutokljunac:

Je l' tako i cenu benzina određuješ? Ili cenu automobila? Na osnovu prosečne plate? Da li si svestan koliko ti je bzvz logika.


Javni prevoz je KOMUNALNA usluga, JAVNI prevoz, kao sto mu ime kaze. Sve moguce kategorije se voze JAVNIM prevozom. I nezaposleni i siromasni i invalidi i slicno. Dakle cenu MORAS da formiras u skladu sa plateznom moci svih osoba koje se voze javnim prevozom. Zato se svugde uglavnom javni prevoz dotira, da bi bio dostupan svima u odnosu na standard gradjana. Samo se ovde ne vodi racuna o tome.

Ili ti niko nece placati kartu, sto se upravo i desava.

Ne treba da bude besplatan, ali realno bi trebalo 30% nize cene da budu.

Da dodam da ova dneva karta ne vazi za nocni saobracaj. Znaci to nije 24h karta. To je samo karta za voznju u zoni 1 (ITS1) i to po danu. Ne vazi za nocne buseve. Hit. Samim tim je jos skuplja.
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+710 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.08.2014. u 15:10 - pre 117 meseci
Citat:
cozmo_im: Ili ti niko nece placati kartu, sto se upravo i desava.

Gluposti. Ovo je Srbija, pa niko ne bi plaćao kartu ni da je 10 dinara ako ga neko ne natera. Pa Srbinu nema ništa slađe nego da zajebe sistem.

A nezaposleni, invalidi, penzioneri ionako imaju povlašćenu cenu karata. Aj prvo se informišite pre nego što polemišete o gradskom prevozu pliz.

Inače, oko ovog za noćnu kartu se potpuno slažem. Ni mesečna karta ne važi noću. :(
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.win.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.08.2014. u 15:37 - pre 117 meseci
Tebi je ok preko 1000 dinara povlascena cena karte za nezaposlene ili invalide koji maltene nemaju nikakva primanja? Za Zonu 2 je skoro 1500 din...

To za njih nije nimalo jeftino. Nekome to dodje 3 ili 4 obroka.

Da je jeftinija cena karte, naplata bi se povecala, uvek bilo i bice.

To je isto kao i sa porezom. Podigne se porez a prihoda manje. Pa normalno da je tako :) Ne mozes preko mogucnosti svojih gradjana. Sve ima svoj limit.

Ja sam vec govorio u ovoj temi - potrebna je izrada socijalnih karti u zemlji, i da se na osnovu toga formiraju cene javnih usluga.
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+710 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.08.2014. u 15:49 - pre 117 meseci
Citat:
cozmo_im: Tebi je ok preko 1000 dinara povlascena cena karte za nezaposlene ili invalide koji maltene nemaju nikakva primanja? Za Zonu 2 je skoro 1500 din...

Izvini ali ovde ta demagogija ne pali... Kao što sam već rekao, GSP nije socijalna služba. Taj koji nema 1000 dinara za mesečnu kartu treba da se obrati državi za socijalnu pomoć kojom bi mogao da pokrije barem delom te troškove, a na kraju krajeva treba da razmotri svoju životnu odluku da sa tako niskim ili nepostojećim prihodima živi u najskupljem mestu u državi.
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.08.2014. u 16:42 - pre 117 meseci
Citat:
jablan:
Pa Srbinu nema ništa slađe nego da zajebe sistem.


Sto je sasvim normalno, buduci da je njega sistema za]ebao, ne jednom, vec milion puta.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838556 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.