Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 843872 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9497
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.07.2014. u 14:13 - pre 119 meseci
A šta ako ne evidentira izlazak ?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.07.2014. u 15:00 - pre 119 meseci
Taj sistem ne moze da radi bez sigurnog evidentiranja ulaska i izlaska, jer se stanje upisuje i na kartici i preko mreze, i mora se poklapati.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u02.07.2014. u 20:42 - pre 119 meseci
Citat:
Mali: Neće svi plaćati punu cenu prevoza

Povodom spekulacija da će biti ukinute povlastice pojedinim kategorijama stanovništva, gradonačelnik kaže da će svaka odluka o promeni tarifnog sistema biti pažljivo analizirana.

“Novi tarifni sistem će pre svega definisati korisnike prema socijalnim kartama i uvesti pravedniju i ravnopravniju raspodelu između njih. Naravno da neće svi plaćati punu cenu prevoza. Taj predlog imaće u vidu kategorije stanovnika koje objektivno treba da ostvaruju popuste”, kaže Mali.

( 24.sata.rs)

Citat:
Za razliku od brojnih evropskih i svetskih metropola, u Beogradu nije moguće kupiti dnevnu kartu za prevoz. Svesni toga da je ona izuzetno važna, nova gradska vlast će uskoro rešiti ovaj problem.
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u03.07.2014. u 02:11 - pre 119 meseci
Citat:
Java Beograd:
A šta ako ne evidentira izlazak ?

Steta za korisnika cija je kartica. Ako nije cekirao izlazak naplacuje mu se voznja do krajnje stanice. Sledeci put ce paziti da se odjavi da bi ustedeo i izbegao placanje pune karte. Logout je uvek preporucljiv. ;)




@vladd

Imao sam skoro identicno razmisljanje i predlog resenja na ovu temu. :)

Samo sto za ovakav sistem ima dosta tehnickih poteskoca i sigurnosnih propusta, pa bi bila skupa implementacija, ako ne i nemoguca. Pogotovo sa ovim nivoom tehnicke pismenosti stanovnistva. Da je u pitanju SF, mozda bi i mogao neki visoko-tehnoloski sistem da se izvede. :)

- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
 
Odgovor na temu

Hank

Član broj: 320271
Poruke: 106



+827 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u04.07.2014. u 11:54 - pre 119 meseci
Citat:
vladd:
Oni stvarno misle da pritupe BIROKRATE mogu da naprave neki racionalan i funkcionalan plan.
A kako rade..
Zgomilaju nekoliko TEMA, i EKONOMSKIH termina..
Zatim pisu navodni "PLAN" realizacije doticnih termina..uz blebetanja i okolotrbusne opise aktivnosti...

NEke stvari su nastale iz prostih ideja(uz kaficu). Diskusija je bila da neke firme treba, moraju ili mogu da ukinu prevoz za zaposlene..daju im "platu"(sramotno je nazvati ove nadnice platom), pa neka se "snalazu" za dolazak na posao.

Druga ideja je bila da PLATE odredjen prevoz, ali samo za POTREBE posla, ko gde hoce da zvrnda, njegov problem...

A onda je BIROKRATSKI "mozak" odlucio da "smanji" beneficije, "otpusta radnike" i da se frlja sa nekim terminima velikih korporacija razvijenog kapitalizma(tako su ucili na manager-kursovima)...

Od ideje da neke firme, plate svojim saradnicima neku vrstu "linijskog" prevoza, suludaci su dosl do restrikcije pretplatnih karata...

Mislim da NE RAZIMEJU termin PRETPLATA, a NEMAJU MOZGA, da naprave paletu "proizvoda", pa da neko kupi kartu kakvu zeli, po razumnoj ceni, pre svega racionalnoj..da ne placa voznju 200m 72 din(jedna stanica), i voznju npr 6km 72 din...ekonomski nerazumno i za firmu i za korisnika...s tim sto korisnik moze da odustane od skupe voznje za 200m, ali firma sa magaradima ne moze da odustane od vece nepovoljnosti po nju...

Ali tada bi birokratske meke straznjice morale da se oznoje...i one dve vijuge da se zagreju...

Da naprave i analizu, i da naprave okvir poslovanja firme(cemu sluze i makar da upotrebe onu floskulu "misija i vizija")..Partijski krkani, koji samo sa utrosenim milionima evra mogu da prave profit od stotinak evra, ne razumeju o cemu pricam..

Treba da naprave slozeniju analizu linija, troskova i pojednostavljenih mehanizama pretplata, raznih vrsta, gde ce jednostavan, prosecan korisnik, imati i benefite i koristi od placanja pretplate i razumeti koje usluge PLACA i zasto...
Pa mogu da uvedu "linijsku" pretplatu, neogranicenu, ali jeftiniju od ove sulude, da uvedu posebne karte za "jedan kvant voznje" na liniji, stanicu ili dve...da kosta 10-15 din, isplatljivije je i njima i gradjanima...

Necu vise da im iznosim ideje, idioti ce od svake ideje napraviti uzasan cirkus, posto SVE rade, da STO MANJE rade...

A ko spomene OTPUSTANJE RADNIKA, ja mu ne bih dozvolio da se bilo gde ZAPOSLI u drzavnoj sluzbi ili kao rukovodilac u PRIVATNOJ..destimulisanjem poslodavca sto zaposljava idiota, jezivim porezom...

Ako toliko nakoceni "MANAGERI" ne mogu da zaposle 6 miliona radno sposobnih...neka smotaju malo vutrice u svoje diplome, i neka nas vise ne SMARAJU...


Sve se slažem sa tobom, od reči do reči, međutim tvoj post odiše dozom čudnog čuđenja - kao da je ovo forum za državljane Švajcarske koji uče srpski jezik, ali kada sam opet proverio: definitivno se ne radi o takvom forumu.

Niti jedna stvar od masa stvari koje si naveo nije od juče. Ukoliko ti smetaju ove stvari, savetujem ti da emigriraš - ne sa onim debilnim tonom kojim se često izgovara ta fraza "ako ti se ne sviđa u Srbiji, idi iz Srbije" - nego racionalno i objektivno: pre će ti sve ovo uništiti život, nego što ćeš dočekati promene - ukoliko uzmemo za tačno da nisi dve-tri godine star u skladu čim će sve navedeno početi da te zamara oko dvadesete, pa "ima vremena" i stvar nije hitna za rešavanje uz objektivnu nadu da će se stvari možda do tada i suštinski promeniti.

Možda emigracija "zauvek" i nije rešenje: nađi neku šljaku na kruzeru, pa ti meseci tokom kojih ne radiš pun love u Srbiji neće biti teški, naprotiv, biće ti lepo u Srbiji - a sve ove stvari će te pre zabavljati, nego smarati.

Pozdrav.

[Ovu poruku je menjao Hank dana 04.07.2014. u 13:06 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.07.2014. u 08:39 - pre 119 meseci
MAli problem je mojih 56 godina, da bih bio spektakularna "radna snaga" na nekom kruzeru

Nece meni debilizam birokrata unistiti zivot, solidno sam otporan, vec kada vidis debila koji se zakljinje da ima neku zelju da nesto uradi, a ne zna, nema ideja ili je jednostavno "pao s Marsa" na doticnu problematiku, kada im se "dosapnu resenja", prosto me zaprepasti kakva debilna ili mahnita konstrukcija iznikne iz PROSTE logike, ili trivijalnog resenja...

Citat:
Samo sto za ovakav sistem ima dosta tehnickih poteskoca i sigurnosnih propusta


Po ovoj logici, ne bi bio prodat ni jedan smartfon u Srbiji..

Ako se ne "evidentiraju" na izlasku, NE VRACA im se "kusur"...a to je najjednostavniji nacin da se korisnici u nanosekundi naviknu na "odjavljivanje", i paze na to kao na bozanstvo...
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
..178.212.adsl.dyn.beotel.net.



+627 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.07.2014. u 08:51 - pre 119 meseci
A ako se odjavim posle 3 a "idem" još 6 stanica, pod uslovom da nema kontrole posle treće [ili je "prođem" (i izađu) na nekoj od prve 3]?
_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u05.07.2014. u 09:48 - pre 119 meseci
Onda je isto kao i da se nisi "prijavio", svercujes se...


A za to postoje drugacije sankcije. Ne bih da ih elaboriram, i da dajem ideje za neke drasticne, ali mislim da bi zabrana povlascenog prevoza ili neka druga, dugorocnija kazna, tipa placanje uvecanih troskova za sve "potrebe" raskalasnog gradjanina-svercera, brzo "ispralo" doticne miisli...i uopste "domisljavanja" u tom pravcu...

Pa kada pametnjakovic bude placao drugacije struju, kiriju, skolarinu..potrcace da bude revnosan i socijalan..

Hoces da koristis, neces da placas, e pa hajte(sto bi rekla Beckovicka) da vas, gradjanine neobicni, malo "izmestimo" iz sociologije..u malo ozbiljniji "platni razred".

P.S.
MAda, da dodam jedan objektivni aspekt. Svakako ce postojati situacija, koju ce gradjani, mentaliteta radi koristiti. To je "odjavljevanje" stanicu PRE silaska(is it safe?), i usteda kvanta placanja-"jedne stanice".

I to je poprilicno dobra situacija, sustinski, transportno preduzece je na minimalnoj, teoretskoj steti, a prakticno je sa visokim stepenom REALNO naplacen prevoz.
A gradjanin ostaje i zadovoljan i "buntovan", malo je "zakinuo" sistem, a to je na ovim meridijanima izuzetno slatko..sladje od slatkog od sumskih jagoda
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.07.2014. u 02:31 - pre 119 meseci
Citat:
vladd:
Citat:
Samo sto za ovakav sistem ima dosta tehnickih poteskoca i sigurnosnih propusta


Po ovoj logici, ne bi bio prodat ni jedan smartfon u Srbiji..:)

Pa ne bas, po ovoj logici ne bi bio napravljen nijedan smartfon u Srbiji. Kao sto nije i nece biti. :)
Lako je prodati budali nesto.

---

Ako je meni bio upucen onaj prvi deo poruke i epitet debil s Marsa, onda nisi razumeo da sam poteskoce i sigurnosne propuste pomenuo zbog skupe implementacije pre svega. Ako je BusPlus onakav kakav je skupo kostao gradjane, jos sofisticiraniji sistem je previse za opustosenu kasu grada.
Da ne pominjem neke napredne funkcije sistema ili inovativne elemente poput check-in stanica (ispod) i pametnih semafora koji bi takvom sistemu zapravo dali pravi smisao i punu snagu. Pored tako dobro organizovanog sistema javnog transporta, metro ne bi ni bio potreban.



---

Sto se tice poslednjeg dela poruke, vec napisah to u odgovoru Javi:
Citat:
mr. ako:
Citat:
Java Beograd:
A šta ako ne evidentira izlazak ?

Steta za korisnika cija je kartica. Ako nije cekirao izlazak naplacuje mu se voznja do krajnje stanice. Sledeci put ce paziti da se odjavi da bi ustedeo i izbegao placanje pune karte. Logout je uvek preporucljiv. ;)

- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12848



+4784 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.07.2014. u 07:46 - pre 119 meseci
Citat:
mr. ako:
Citat:
vladd:
Citat:
Samo sto za ovakav sistem ima dosta tehnickih poteskoca i sigurnosnih propusta


Po ovoj logici, ne bi bio prodat ni jedan smartfon u Srbiji..:)

Pa ne bas, po ovoj logici ne bi bio napravljen nijedan smartfon u Srbiji. Kao sto nije i nece biti. :)
Lako je prodati budali nesto.


Ironije li, BusPlus-like sistemi se zapravo prave u Srbiji za inostranstvo :)
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.07.2014. u 13:24 - pre 119 meseci
Ovo sa slika je "uzasna" ideja..naplacivace i boravak na stajalistu..

Neko se zezao, medjutim...naplacivace i samu pomisao da je neka linija "povezala" neko naselje....
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.07.2014. u 18:51 - pre 119 meseci
Citat:
BEOGRAD - Javnom gradskom prevozu u Beogradu od jeseni sledi reforma koja bi trebalo da autobuse, tramvaje i trolejbuse postavi na zdrave noge, ali mere neće biti popularne. Putnicima sledi nova kategorizacija po pooštrenim uslovima i "ograničena“ vožnja u novim tarifnim zonama, a u GSP "Beograd“ smanjenje broja zaposlenih, tanje koverte sa ličnim dohotkom i produženo radno vreme.

Ovo su samo neke od mera koje će biti primenjene u cilju smanjenja rashoda Direkcije za javni prevoz, a koje je Skupština grada verifikovala nedavno usvojenom Odlukom o budžetu grada.

Prema rečima Jasmine Milošević, člana gradskog Veća zadužene za saobraćaj, poskupljenja cene karata neće biti, bar zasada. Ipak, izmene će se uvoditi postepeno do 2015. godine, a do tada ima dovoljno vremena i za promenu cenovnika.

"Korekcija besplatnih kategorija i pooštravanje uslova za ostvarivanje prava na besplatan i povlašćeni prevoz ne znači da će svi penzioneri koji su do sada koristili besplatnu ili povlašćenu kartu izgubiti to pravo", objašnjava Miloševićeva.

Prema njenim rečima kategorizacija će biti urađena u zavisnosti od socijalne karte, odnosno visine primanja.

"Na osnovu penzionog čeka dobiće besplatnu ili povlašćenu kartu, ili će platiti punu cenu. Poskupljenja neće biti, ali će morati da se usklađuju cene i nove kategorije u okviru postojećeg cenovnika", rekla je Miloševićeva.

Jedna od mera podrazumeva i ograničavanje broja vožnji za korisnike personalizovanih mesečnih markica.

"Mesečne karte će biti ograničene, ali će njihovi korisnici imati dovoljan broj vožnji na raspolaganju. Markice će biti tako dimenzionisane da će sugrađani, osim za putovanje od kuće do posla, odnosno škole, imati na raspolaganju dovoljan broj vožnji kako bi otišli da obave i druge svoje potrebe", objašnjava Miloševićeva.

Planirano je i uvođenje dnevne karte za prvu zonu koja će važiti 24 časa od momenta ukucavanja, a još jedna novina je da će overa karata biti obavezna za sve korisnike.

(Večernje novosti)
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u07.07.2014. u 19:51 - pre 119 meseci
Citat:
Shadowed:
Citat:
mr. ako:
Citat:
vladd:
Citat:
Samo sto za ovakav sistem ima dosta tehnickih poteskoca i sigurnosnih propusta


Po ovoj logici, ne bi bio prodat ni jedan smartfon u Srbiji..:)

Pa ne bas, po ovoj logici ne bi bio napravljen nijedan smartfon u Srbiji. Kao sto nije i nece biti. :)
Lako je prodati budali nesto.


Ironije li, BusPlus-like sistemi se zapravo prave u Srbiji za inostranstvo :)

U Srbiji se projektuju citavi energentski sistemi za inostranstvo, pa to i dalje ne znaci da se u Srbiji proizvode smartfoni. ;)
Ironije nema, to su dve potpuno razlicite kategorije.










BTW, pliz prestani da mi pecas poruke po forumu i trazis typo, progutane reci, vadis iz konteksta delice recenica,...

- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12848



+4784 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.07.2014. u 07:39 - pre 119 meseci
Citat:
mr. ako:
BTW, pliz prestani da mi pecas poruke po forumu i trazis typo, progutane reci, vadis iz konteksta delice recenica,...


Pecanje poruka je bilo jednom, mozda dva puta (ostalo ni jednom), al' si izgleda postao paranoican :)
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9497
89.216.32.*



+10254 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u08.07.2014. u 07:46 - pre 119 meseci
Ja sam već animirao penzionere koje poznajem da preko svojih udruženja organizuju masovnu građansku neposlušnost i voze se besplatno, taman onako kao i do sada. Čik da vidim ova vnago iz gradske uprave da li mogu da organizuju ridžovane da poizbacuju stare iz autobusa.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

valerijan
encre de chine
- ostinato +

Član broj: 248982
Poruke: 1498
212.178.225.*



+627 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.07.2014. u 09:09 - pre 118 meseci
Citat:
Dnevna karta u javnom gradskom prevozu od 1. avgusta, cena 280 dinara

Na zahtev korisnika usluga, od petka, 1. avgusta, grad Beograd u javni gradski prevoz uvodi dnevnu kartu, čija cena iznosi 280 dinara, saopšteno je iz Direkcije za javni prevoz.

Dnevna karta važi 24 sata od prve validacije, osim u noćnom saobraćaju (od ponoći do 4 časa ujutru). U okviru tog perioda (na primer od 10 do 10 sati sutradan, osim u noćnom saobraćaju) korisnik ima pravo na neograničen broj vožnji. Validacija ove karte u vozilima je obavezna, a vreme korišćenja započinje u momentu prve validacije, pri čemu korisnik ima pravo da svaku započetu vožnju u roku od 24 sata i završi.

Vremenska karta osmišljena je kao nova opcija na validatoru, pri čemu se koriste postojeće nepersonalizovane plastične i papirne kartice. Opcija vremenske karte u okviru koje se bira dnevna karta postoji na validatorima u vozilima koji saobraćaju na gradskim linijama u okviru ITS1.

Odabirom ikonice u obliku analognog sata na ekranu validatora, otvara se meni u kome putnik treba da odabere kartu od 24 sata u iznosu od 280 dinara, i prisloni svoju nepersonalizovanu plastičnu ili papirnu karticu. Od tog trenutka nastupa važenje dnevne karte.

Pri svakoj promeni vozila obavezno je ponovno očitavanje radi potvrde presedanja, što znači da putnik treba samo da prisloni svoju nepersonalizovanu karticu na ekran validatora. Putnik može u svakom trenutku da proveri do kada mu važi vremenska karta prislanjanjem kartice na ekran validatora, koji na narandžastoj pozadini ispisuje vreme važenja odabrane vremenske karte i iznos preostalog kredita na kartici.

U stalnoj komunikaciji sa korisnicima prevoza grad Beograd je prepoznao njihov potrebu za proširenjem asortimana karata i nastaviće intenzivno da radi na poboljšanju kvaliteta prevoza.


izvor
_._/._./_ _ _/_.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.win.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.07.2014. u 13:00 - pre 118 meseci
A na Malti gde je prosek plata 1500 evra, dnevna karta 1.6e...

Srbija do Tokija.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.07.2014. u 14:32 - pre 118 meseci
Jel' to nama braca Rusi daju naftu 10x jeftinije jer su plate 10x manje? Nisam cuo da su se isprsili.
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4541



+711 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.07.2014. u 16:16 - pre 118 meseci
Citat:
cozmo_im:
A na Malti gde je prosek plata 1500 evra, dnevna karta 1.6e...

Srbija do Tokija.

A ti si našao baš sjajno poređenje. Malta cela ima 4x manje stanovnika nego Beograd, a i manje je površine.
 
Odgovor na temu

ekof9

Član broj: 126138
Poruke: 753
*.opera-mini.net.



+197 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u29.07.2014. u 20:50 - pre 118 meseci
^ A tebi je ova (i ostale) cena ok?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 843872 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.