Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?

elitemadzone.org :: MadZone :: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 38237 | Odgovora: 109 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Srdjan Marinkov

Član broj: 38417
Poruke: 214



+3 Profil

icon Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 12:31 - pre 203 meseci
Da li postoji neko razumno objašnjenje zbog čega su polovni automobili u Srbiji toliko skupi? Da li je stvar u zakonu ili velikoj ljubavi za našim starudijama pa je to razlog viskoim cenama? Neznam dal' je potrebno ponavljati po hiljaditi put primer Golfa dvojke - našeg nacionalnog auta? Cena mu ide (za "noviji" primerak iz '91. godine) i do 3.500 €, a isti takav se u susednim državama BiH i CG mogu naći upola cene, dok je prosečna vrednost na zapadu 300-500 €.

Neka me neko ispravi ako grešim:

Cena u Nemačkoj: 500€ + transport do Srbije: 300€ + carina: 20% (100€, ako bi računali po realnoj vrednosti tog auta) + porez: 20% (100€) + registracija: 200€ + (alternativno) ugradnja plina: 300 € + ostali troškovi: 200€. Narvno, znam da nije moguć uvoz ovakvog auta, ali ovom računicom dolazimo do teorijske maximalne vrednosti Golfa II u Srbiji od 1700 €!


Gde su onih preostalih 1800€?
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.225.*



+52 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 12:37 - pre 203 meseci
Tih 1800€ su posledica zabrane uvoza vozila starijih od 6 godina.

A ta zabrana je posledica postojanja Zastava "automobila".
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 12:46 - pre 203 meseci
Nije to baš tako jednostavno. Meni je fascinantno da vozila do 6 godina imaju koliko-toliko normalnu cenu (znam, vraćanje kilometraže, krpljenje, pilićarenje i sl, ali isto važi i za polovnjake >20 god.), dok ovi drugi što su stariji, to je (što se tiče cene) sve gore. Nisu vino valjda.
O golfu II da i ne pričam, ušao je u legendu. Npr. Golf I iz '81 (oko) dizel, oko 1500€ ili tu negde. Ludilo! Pa tri hiljade DEM nije bio pre 10 godina (znam, nije isto marka onda i danas, ali opet). Tim pre što ovde kada je auto "dizel" skoro isto kao da si rekao "ide na vazduh". Kao da je dizel džabe. Mada, otkako se plin raširio nije više toliko izraženo.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 13:22 - pre 203 meseci
Citat:
Davor Vlajkovic: Tih 1800€ su posledica zabrane uvoza vozila starijih od 6 godina.

A ta zabrana je posledica postojanja Zastava "automobila".

Pa tako nekako, samo sto vise nije do 6 godina starosti vec obavezan euro 3 motor...
Po meni uvoz treba ograniciti na cetiri godine i ovako se uvozi sve i svasta, kada bi se ukinulo ogranicenje dovozili bi se bukvalno automobili sa otpada (a i ovako se dovoze...samo da su euro 3)

Treba smanjiti carinu na nove automobile i smanjiti kamate na lizing i kredite, kada nova vozila postanu pristupacnija i stara ce pojeftiniti.


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Srdjan Marinkov

Član broj: 38417
Poruke: 214



+3 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 13:46 - pre 203 meseci
Citat:
bakara:kada bi se ukinulo ogranicenje dovozili bi se bukvalno automobili sa otpada (a i ovako se dovoze...samo da su euro 3)


Našim putevima se već voze automobili zreli za otpad, pa mislim da ukudanje ograničenja uvoza ne bi bitno pogoršalo situaciju jer neverujem da bi se nakome isplatilo da plati carinu i porez za auto koji je u jako lošem stanju!
 
Odgovor na temu

drdrksa

Član broj: 1077
Poruke: 3650



+6 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 13:55 - pre 203 meseci
To za EURO 3 lupetaju! Pa jel im yugo ispunjava EURO 3 standard?

Nego su to sve lopuze i olosi!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.yu.



+5251 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 14:18 - pre 203 meseci
Da, yugo ispunjava euro 3, dobijen je sertifikat, ali to je samo sertifikat o zagadjenju, jedna administrativna zavrzlama, da ne kazem glupost, koja sluzi da dodatno zamuti situaciju. Pa je zbog toga nemoguce recimo. uvesti americki auto koji ispunjava strozije ekoloske norme, kalifornijske, ali nema "euro 3"....

Cene su splet okolnosti, standarda, mentaliteta, podrzano drzavnim uredbama, koje su jos sasavije, a pravdaju se "potrebama", kao opstim, a ne interesnih grupa, mentalitetom i standardom...Oko "pravaca razvoja", ne verujem politickoj eliti, po tom pitanju nista ne rade, samo izbacuju parole.


Poz.

P.S.
"Realna" vrednost G2 iz 88 godine je 50€, ali mi smo u nereallnoj situaciji....
 
Odgovor na temu

pavlovic
Novi Sad

Član broj: 38286
Poruke: 32
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 16:14 - pre 203 meseci
Cisto da ne bude zabune u Uredbi o uvozu polovnih motornih vozila.

"Mogu se uvesti vozila koja ispunjavaju uslove iz Euro 3 standarda i to?

1. NIVO BUKE
2. KOLICINA IZDUVNIH GASOVA

Sto znaci ne kompletan Euro 3 vec samo ove dve stavke.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 17:16 - pre 203 meseci
Citat:
drdrksa: To za EURO 3 lupetaju! Pa jel im yugo ispunjava EURO 3 standard?

Nego su to sve lopuze i olosi!

To i nije bitno jer je yugo domaci proizvod koji se ne uvozi...
Citat:
SrDJaNN: Našim putevima se već voze automobili zreli za otpad, pa mislim da ukudanje ograničenja uvoza ne bi bitno pogoršalo situaciju jer neverujem da bi se nakome isplatilo da plati carinu i porez za auto koji je u jako lošem stanju!

ja mislim da bise pogorsalo...
Secate se kad se uvozilo preko CG, pa kadeti, escorti i G2 su preplavili ulice, jel tome treba da tezimo?
kazu da nam je vozni park starosti oko 12 godina, ako dozvole takav uvoz javilo bi se gomila mesetara koji bi kamionima dovozili pa 20-30 automobila u turi i sve to da budu dobri po 300-400e po kolima, preplavili bi srbiju...

Citat:
pavlovic: Cisto da ne bude zabune u Uredbi o uvozu polovnih motornih vozila.

"Mogu se uvesti vozila koja ispunjavaju uslove iz Euro 3 standarda i to?

1. NIVO BUKE
2. KOLICINA IZDUVNIH GASOVA

Sto znaci ne kompletan Euro 3 vec samo ove dve stavke.

Da ali zanemarujes cinjenicu da auto mora biti "fabricki" euro 3 a takav (treba da) zadovoljava i ostale stavke...
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.225.*



+52 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 18:21 - pre 203 meseci
@bakara

Kolika je bila prosečna starost voznog parka u nas pre pomenutog uvoza G2 & co. preko CG? Cenim da je negde između 20 i 25 godina. Sada je 10-15, što znači da je napravljen veliki korak napred u odnosu na period pre tog uvoza.

Dalje, itekako je bitna činjenica da domaći proizvod ne zadovoljava kriterijume koji su postavljeni za vozila iz uvoza, jer je javna tajna da je ovakav uvozni režim na snazi najviše zbog "očuvanja domaće proizvodnje" (čitaj: socijalnog mira), a delom i zbog lobiranja ovlašćenih uvoznika novih vozila. Ovim drugim veći problem predstavlja visoka carinska stopa (celih 20% jbt, i pored toga što zadovoljavaju fakin Euro 3), pa zato pronalaze šeme za bescarinski uvoz preko Zastave, a sve pod parolom skore domaće proizvodnje modernih vozila...

Što se ekološke strane priče tiče, to se rešava na drugi način - korekcijom dažbina koje se plaćaju prilikom registracije vozila, tako da se korišćenje starijih, ekološki potencijalno opasnih vozila destimuliše. Na to se nadovezuje efikasna ekološka inspekcija koja bi trebalo da bude zadužena za pronalaženje napuštenih olupina po Srbiji i, u saradnji sa drugim komunalnim službama, presovanje i izvoz istih. Sredstva koja bi bila zarađena prodajom tih olupina bi išla u budžet, i od toga bi se (delom) pokrivao rad tih službi. To nije neka nauka, i na duže staze bi sigurno dalo bolje rezultate od 'odbrane od evropskog automobilskog otpada' koja se trenutno zagovara.

No, kako Srbija kao sistem dokazano ne voli da deluje zdravorazumski već socijalno prihvatljivo, dođosmo do situacije da se za, recimo, 3-4K€ u Srbiji danas može kupiti:

- novi-stari Yugo, koji nudi više-manje isti vozački experience koji je nudio i početkom osamdesetih,

- Golf 2 i ostale 'baba-devojke', ili

- 'silovani', E3-kompatibilni polovnjaci sa stvarnim šestocifrenim i neretko sedmocifrenim kilometražama koji su razvlačeni po pograničnim mestima Srbije.

Just my 2 eurocents.


edit: typos

[Ovu poruku je menjao Davor Vlajkovic dana 20.07.2007. u 19:39 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16343



+2921 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 19:42 - pre 203 meseci

Citat:
Davor Vlajkovic: @bakara

Kolika je bila prosečna starost voznog parka u nas pre pomenutog uvoza G2 & co. preko CG? Cenim da je negde između 20 i 25 godina. Sada je 10-15, što znači da je napravljen veliki korak napred u odnosu na period pre tog uvoza.

koliko se ja secam prosecna starost je tada bila 13 godina, sad je negde oko 12, ali ne zahvaljujuci uvozu tih starih vozila vec zahvaljujuci kreditima i lizinzima ipak ima zadnjih godina dosta novih vozila...
Ne vidim kako se vozni park moze podmladiti uvozenjem automobila koji su stariji od 15 godina, a srbi bas takve najvise vole i cene

Sa ostalim delom tvog posta se apsolutno slazem, posebno u delu o zastavi.
treba smanjiti dazbine, a zastava neka se bori kvalitetom ako moze...
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 20:48 - pre 203 meseci
Od nove godine pocinje da se primenjuje da vozila koja se uvoze moraju da ispunjavaju euro 4 standard!
Ne branim zastavu, ali zastava 10 vec poseduje euro 4 motor, i pocelo je skpanje u kragujevcu!
Sa DzM je potpisan ugovor o sklapanju astre koja ce takodje da ima euro 4 motor!
Odavno vec nije izasla ni jedna florida a ni jugo iz fabrike, a po svemu sudeci verovatno i nece, ili ce biti po nekoliko primeraka mesecno :D
Dakle zastava se cupa, al mora to drzava da pomogne, jel ako bi pustila uvoz, onda od zastave nebi bilo nista :D
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

StORM48

Član broj: 22809
Poruke: 7536



+401 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 23:41 - pre 203 meseci
Ko o čemu, baba o uštipcima...
Daj bre, Hakinen, mani se više Zastave i pomoći države.

Obavezan euro 4, od pre tri meseca ima JEDINO I SAMO Nemačka.
Mi smo očigledno mnogo napredni. Štaviše, napredniji smo od svih na planeti, osim od Nemačke.

Voleo bih da poverujem da je ekologija u pitanju, ali nije.

Što se uvoza polovnjaka tiče, 8 godina starosti bi bio optimum za uvoz kako bi se podmladio vozni park. To "čuvanje od krševa" nas neće dovesti nikud, jer onaj koji nema para da kupi Euro3 (ili nadalje Euro4), od njega se nikako nećemo zaštititi, jer će on da vozi svoj krš od 25+ godina i to dok se ne raspadne. A kad se raspadne, onda će da ga zakrpi i još da ga vozi, a pritom taj krš zagađuje kao tenkovska divizija.

Uvozom automobila do 8 godina starosti bi se ZNAČAJNO kompenzovao taj jaz između potpuno novih i tragično starih automobila, čime bi se prosek znatno poboljšao.

Hrvatska je na identičan način obnovila svoj vozni park i ne treba se previše mučiti oko analiza "šta bi bilo, kad bi bilo", jer iskustva drugih tome i služe.

Još jednom, Euro ograničenja se kod nas poštuju samo iz interesa pojedinaca i određenih grupa, a ne zbog ekologije i brige da "ne izginemo k'o žuti mravi".

A o organizovanom švercu povlašćenih marki automobila preko Zastave... nemam reči. Verovatno smo jedina država gde je to moguće. Pritom, nebulozno nam predstavljaju onaj krš od Astre, koja obitava već skoro 15 godina na tržištu sa manjim izmenama. Da makar prošvercuju Merivu ili Astru H, Korsu, pa 'ajde... Možda ovo zvuči kao preterivanje, ali ja na tu Astru gledam kao i na Audi 80 - imam osećaj da je gledam ceo život na ulici i sad trebam da je kupim kao "nov" model. I još da finansiram organizovan državni šverc?

Svašta!


Pozdrav

P.S. Neću da kupim Opel, pa makar do kraja života išao peške.
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.225.*



+52 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?20.07.2007. u 23:42 - pre 203 meseci
Citat:
bakara: koliko se ja secam prosecna starost je tada bila 13 godina, sad je negde oko 12, ali ne zahvaljujuci uvozu tih starih vozila vec zahvaljujuci kreditima i lizinzima ipak ima zadnjih godina dosta novih vozila...
Ne vidim kako se vozni park moze podmladiti uvozenjem automobila koji su stariji od 15 godina, a srbi bas takve najvise vole i cene :D

Sa ostalim delom tvog posta se apsolutno slazem, posebno u delu o zastavi.
treba smanjiti dazbine, a zastava neka se bori kvalitetom ako moze...

Nemam tačne cifre, ali sam siguran da je to pozitivno uticalo i na podmlađivanje voznog parka i na republički budžet i na privredu. To je ono što je bitno za ovu priču. Takođe i dostupnost kredita i lizinga, naravno. Otvaranje granica + povoljniji krediti = svima lepo, tu se slažemo - zašto da Zastava ima ekskluzivno pravo na uvoz bez plaćanja carine. Domaća proizvodnja? OK, što da ne. Ali ne preko leđa poreskih obveznika i/ili kupaca ne-Zastavinih automobila.

Citat:
hakinen: Od nove godine pocinje da se primenjuje da vozila koja se uvoze moraju da ispunjavaju euro 4 standard!
Ne branim zastavu, ali zastava 10 vec poseduje euro 4 motor, i pocelo je skpanje u kragujevcu!
Sa DzM je potpisan ugovor o sklapanju astre koja ce takodje da ima euro 4 motor!
Odavno vec nije izasla ni jedna florida a ni jugo iz fabrike, a po svemu sudeci verovatno i nece, ili ce biti po nekoliko primeraka mesecno :D
Dakle zastava se cupa, al mora to drzava da pomogne, jel ako bi pustila uvoz, onda od zastave nebi bilo nista :D

Usudiću se da pitam: koga je ovde briga za Euro 4? Da li auto iz tvog potpisa poseduje Euro 4 motor? I koga je, na kraju krajeva, briga za Zastavu? Da li bi ti i dalje vozio fiću kada bi imao priliku da za iste pare kupiš npr. Golf 2?

I da, Zastava 'staje na noge' već 30 godina. I to je sve nas koštalo ohoho, i sve više nas košta. Pa dokle bre više?!
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?21.07.2007. u 10:41 - pre 203 meseci
Pa svi znamo da ogranicenje na euro 3, odnosno od nove godine euro 4, nema nikakve veze sa ekologijom, vec ima veze sa zastitom domace proizvodnje!
Nekome to koristi neko ne, al uvek je bilo nepravde i uvek ce je biti!
Sto se tice fice, ja ficu vozim iz zajebancije, fice ima dosta prostora za eksperimentisanje sa ugradjivanjem dodatne opreme, pa posto studiram masinstvo, to mi dodje kao dopuna znanja!
Fica se sad vise smatra kao oldtimer tako da postoji drusvo ljubitelja fica NK, pa se onda svakog meseca od aprila do oktobra okupljamo u nekom drugom gradu i druzimo!
Dakle fica sluzi samo za zajebanciju!
U dve kuce, moja i striceva, imamo 4 automobila, kadeta, floridu staru 2 god, keca starog 8 god, tako da kad mi god treba auto da se prevezem negde dalje imam drugi automobila!
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.225.*



+52 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?21.07.2007. u 12:04 - pre 203 meseci
Citat:
hakinen: Pa svi znamo da ogranicenje na euro 3, odnosno od nove godine euro 4, nema nikakve veze sa ekologijom, vec ima veze sa zastitom domace proizvodnje!

Aha. Domaća proizvodnja. A gde? Zar ne napisa gore da Yugo i Florida gotovo da se i ne proizvode? Prava proizvodnja Z10 je startovala tek pre nekoliko dana (najzad, k'o da su se spremali za proizvodnju spejs šatla...), dosad je isključivo uvožena i preprodavana bez ikakve realne dodatne vrednosti, takođe i bez carine koja važi za sva druga vozila iz uvoza, ali im to nimalo nije smetalo kada su određivali prodajnu cenu koja je u rangu modela sledeće generacije istog proizvođača koji naravno podleže plaćanju carine od 20%. O kakvoj domaćoj proizvodnji onda pričamo? O onoj što duguje Fijatu i državi Boga Oca?!

Citat:
Nekome to koristi neko ne, al uvek je bilo nepravde i uvek ce je biti!

Ne bih se kladio na to. Pravda je spora ali dostižna. Ljudima je više pun q Zastave, i svaki put kad čuju nove pretnje iz KG-a malo fali da organizovano dođu tamo i sravne vam Zastavu sa zemljom. Jeftinije je nego da svakog meseca bacamo pare u tu rupu bez dna. Kragujevčani mogu posle toga slobodno da preuzmu ulogu Kalimera i uglas viču "to je nepravda"...

Citat:
Sto se tice fice, ja ficu vozim iz zajebancije, fice ima dosta prostora za eksperimentisanje sa ugradjivanjem dodatne opreme, pa posto studiram masinstvo, to mi dodje kao dopuna znanja!
Fica se sad vise smatra kao oldtimer tako da postoji drusvo ljubitelja fica NK, pa se onda svakog meseca od aprila do oktobra okupljamo u nekom drugom gradu i druzimo!
Dakle fica sluzi samo za zajebanciju!
U dve kuce, moja i striceva, imamo 4 automobila, kadeta, floridu staru 2 god, keca starog 8 god, tako da kad mi god treba auto da se prevezem negde dalje imam drugi automobila!

Pa tebi brate niko ne brani da eksperimentišeš, budžiš i krpiš te relikte prošlosti, ali o svom trošku. To je poenta.
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?21.07.2007. u 12:16 - pre 203 meseci
Pa jel sam ja rekao da krpim budzim o tudjem trosku?

Nerazumem ljude koji su se uhvatili zastave ko pijan plota i samo o zastavi znaju da pricaju, a nikada nisu ni vozili zastavin auto , nisti su ga imali, niti znaju sta je proizvodnja!?

Ima mnogo nepravdi, mozda je zastava samo deo toga, al pogledajte kolike se putarine naplacuju za nas takozvani auto put, pogledajte cene interneta kod nas i uokruzenju, to su samo najkrupnije stvari, a ima mnogo mnogo sitnijih stvari do kejih bi dosli da malo dublje idemo, no tema je sasvim nesto drugo!!

Zastava drzavu realno kosta ko polu mesecni budzet grada Beograda, tako da dosta vise o zastavi!

Nemojte da me shavtite pogresno al ljudima je isto pun q Beograda i beogradjana koji bi samo da zive na grbaci ostatka Srbije!!

Nije dzabe nas narod izmislio "Srbija radi Beograd se gradi"!
ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

Davor Vlajkovic

Član broj: 24486
Poruke: 2795
89.216.225.*



+52 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?21.07.2007. u 13:38 - pre 203 meseci
Vidi, samo za poslednjih 5 godina Zastava je pojela 800+ miliona evra građana Srbije. Za to vreme je, sudeći po izveštavanju medija, zbudžila 50-60.000 tih čuda koja nazivaju automobilima. To mu dođe između 13 i 16 hiljada evra subvencija po jedinici proizvodnje. Prodajna cena Yuga je 4-4.500€. Odatle sledi da oni prodaju automobile po sistemu platiš 4, dobiješ 1. Faktički, svako ko danas kupi novog Yuga, platio je samo 1/4 cene istog, dok je većinskih 75% platio kolektiv koji je u Zastavi poznat pod imenom Blesavi Poreski Obveznici Srbije. Termin Poreski Obveznici namerno pišem velikim početnim slovima kako biste već jednom shvatili neophodnost poštovanja tuđih teško zarađenih para - bile one originalno beogradske, kruševačke ili vranjanske, to je totalno nebitno. Zastava je, ako ništa drugo, trebalo u znak zahvalnosti bar spomenik da nam podigne...

Da se vratimo na temu: čovek je lepo pitao "Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?". Ja sam mu odgovorio da je to zbog zatvorenih granica koje su direktna posledica postojanja Zastave. Ostavimo ovde po strani cene putarina, interneta i mitove o beogradizaciji, jer su offtopic - koji je tvoj stav po pitanju iz naslova?
 
Odgovor na temu

hakinen
kragujevac

Član broj: 30133
Poruke: 1182
*.dynamic.sbb.co.yu.



+2 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?21.07.2007. u 14:39 - pre 203 meseci
Po pitanju same teme, moj stav je da su automobili ( 15-20 godina starosti ) skupi jel ne postoji uvoz istih, i verovatno nikada nece vise ni postojati!
Zasto ne postoje, to je pitanje same vlasti, trenutno vlast ima vecinsku podrsku naroda, tako da znaci da vecina misli da ne treba da bude pusten slobodan uvoz!

Moj licni stav po tom pitanju uvoza je da netreba pustiti neogranicen uvoz, i sto se tice kolicine i sto se tice starosti, neko realno zapazanje je da treba da se pusti uvoz vozila do 8 godina starosti, i ne treba se vezivati za Euro 3 normu a kasnije i za euro 4 normu!
Realno pitanje smanjenja zagadjenja bi se vise resilo uvodjenjem eko testa pri registraciji vozila, gde se ispituje kvalitet izduvnih gasova, ali mi smo daleko od toga! ( hrvatska je uvela to pre nekoliko godina )!

Moram samo da kazem da ono sto pricas je mnogo daleko od istine, jel po tvome yugo drzavu kosta 16k e a prodaje za 4k e, sto je glupost jel da je tako drzava nikada nebi to radila, pa ni zbog odrzavanja socialnog mira!
U jednoj od tema sam objasnjavao da se subvencije kros porez na prodano vozilo skoro vracaju tako da drzava veoma malo gubi! Da je tako kao sto ti pricas MMF bi odavno rekao vladi da zastava nesme vise da postoji!


ZASTAVA 750LE poslednja serija 85god 950.000 primerak!
 
Odgovor na temu

SmilieBG
Aleksandar Skodric
NL

Član broj: 13094
Poruke: 1821
*.adsl.wanadoo.nl.



+3 Profil

icon Re: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?21.07.2007. u 17:55 - pre 203 meseci
Ma ne lupaj hakinen bre! Zbog takvih kao ti drzava i radi narodu sta mu radi.

Da, ja jesam pobegao i da se opet nadjem u istoj situaciji - opet bi bezao.

Kome i cemu sluzi ta zastava? Neka zadrze proizvodnju oruzja, tu su makar 100 x bolji nego za automobile. Hocemo mi nacionalni auto, ma nije nego!

Lepo, ugasiti fabriku, ljude zaposliti negde drugde, otvoriti granice za uvoz automobila i cao. Kraj te price.

Tada ce, on topic: polovni automobili u Srbiji dostici realnu cenu.

@Hakinen - imas internet, otidji lepo na auto.de ili na mobile.de pa pogledaj koliko su PRAVE cene polovnih automobila jedne drzave koja vec praktikuje EURO4 standard ;-)

Poz,
Sale
=========
Uporedi cene i karakteristike za vise od 10.000 proizvoda, izmedju ostalog:
Digitalni foto-aparati
Mobilni telefoni
Skolski pribor
=========
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Zašto su u Srbiji polovni automobili toliko skupi?

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 38237 | Odgovora: 109 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.