Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

[ Pregleda: 119051 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.03.2008. u 10:10 - pre 195 meseci
Za teretnu varijantu pande prva registracija ispada oko 17500 dinara, tako mi je rečeno, za putničku prva registracija ispadne negde oko 12500 dinara. Pozz.
 
Odgovor na temu

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.exe-net.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.03.2008. u 10:12 - pre 195 meseci
Prras,
registracija za putnicku varijantu je oko 12.000 din.
 
Odgovor na temu

moralni_pobednik
Dusan Stojanovic
developer, E-Smart Systems
Beograd / Paracin

Član broj: 174981
Poruke: 29
*.e-smart.co.yu.

Sajt: www.myspace.com/medjutim


Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub14.03.2008. u 10:24 - pre 195 meseci
.. nikako da stignem da se javim, neka guzva udarila a rokovi opkolili..

AcoDorcol, mnogo ti hvala na svemu sto si ispisao, sto meni, sto drugima, vazda dobrih informacija.

Slika je presudila, posto sam ja na 190/90 a devojka na 185/?? (nece da kaze ), i tesko da bismo se uklopili u seicenta.. a video sam i na b92 reportazu o seicento vanu, koja mi je rekla isto to Ionako mi se nije bogzna koliko svidjao, samo nisam znao dal' mozda ima neka druga bitna razlika.

Dakle, krajem meseca idem u lov na Pandu, mislio sam da cu stici ranije, ali ne stizem ni ovde da se pojavim na 5 minuta, a kamoli da stignem da jurim kola.

Kad bude vreme, pitacu vas za ***** majstora i za drugo sta mi zatreba.

Btw, racunajte me za merac temperature, ako bude sve kako treba
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.publikum.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.03.2008. u 16:02 - pre 195 meseci
Aco sta bi sa tim meracem temperature? POzz!!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.183.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub15.03.2008. u 22:34 - pre 195 meseci
E pa drustvo, doslo vreme za produzenje registracije, a evo i raporta o tome:

Najpre sam, imajuci u vidu to da me auto stvarno - besprekorno sluzio prethodnih godinu dana bio ubedjen da ce to proteci bez ikakvih problema ali nije bilo bas tako. Poranih na jedan servis koji obavlja kompletnu uslugu registracije u blizini. Fizicki pregled vozila prodje bez problema, zavirivanje na kanalu, cak izazva i reci hvale (menjao sam jedno rame i kuglu), a i zastitu sam radio sam, Proveravali su i letvu volana i luft upravljanja, vesanje, amortizere, auspuh, farove, migavce i sve je bilo OK.
Usledise valjci za proveru kocnica. Prednje kocnice su ko azdaja, zakucavaju one njihove pokazivace (merace sile kocenja) u plafon. Sila kocenja identicna na oba prednja tocka, (1200 Njutna), a rezultati jednog novijeg BMW-a koji je bio pre mene (850 Njutna) su maciji kasalj za rezultate koje pokaza Panda. I sami majstori se zacudise na sili kocenja koju pokaza ovaj moj malisan. Ali kada su u pitanju zadnje kocnice, usledise sasvim porazavajuci rezultati. Merenje pokaza nesto kao 400 N (Njutna), a minimum bi trebalo da je 500 N do 700 za Pandu. Svi pocese da odmahuju glavama, da cokcu, da uzdisu. Kao ona situacija, kad od zadi vidis neku zgodnu zensku, a kad se ona okrene……ukaze se najruznija faca sa crnim krezavim zubima, najruznija-koju si ikada video.
Naravno, nadlezni, bez milosti -odmah sacinise nekakav zapisnik o vracanju vozila radi otklanjanja nedostatka zvanog – Nedovoljne sile kocenja na zadnjoj osovini (podvuceno dva puta crvenom bojom sa jedno 610 uzvicnika. Jos je i pisalo da je sila kocenja na zadnjoj osovini (za utehu) ravnomerna (ista) na oba tocka, ali je po svim propisima = nedovoljna. Za rucnu kocnicu je pisalo i to da je sila kocenja neravnomerna – slabija na desnom tocku. Rekose mi kratko-otklonite nedostatak(e) pa dodjite ponovo, ako uspete u istom danu besplatno je a ako ne onda imate popust…50%. Uz to mi dadose i grafike koji sve to neumitno-potkrepljuju sve sto je napisano i nacrtano. Ode u nepovrat 800 dindzi…..
Pozvah mog standardnog majstora, ali kad cu o cemu se radi, otkaci me ladno – kaze u guzvi je, nema vremena!!! Pozvah mehanicare iz moje firme (kod kojih treba da idemo na besplatnu dijagnostiku) kad i oni rasturili motor od nekog ACTROSA (Meckina kamioncina) i kazu ceo im je motor rasprostrt na satorskom krilu, te mi porucise da dodjem negde-krajem meseca….. Ha ha, alaj cu da uzivam kada budem obracunavao plate krajem meseca……he, he, he……kapitalizam je cudo……..sve dodje na svoje pomislih da bi se malo umirio.

Sta cu, kako cu, - sutra cu, bila je moja sledeca misao….. Pribrah se malo, i uputih se u onaj poznati auto-centar u blizini…Tamo imaju i servis, a iz podruma iskopah one papucice zadnjih kocnica sto ne promenih prosle godine, kao bili dobri i ovi stari. Tamo me profesionalno primise, promenise papucice, stavise na valjak i ono opet isto. Kazu tako mora dok se malo novi paknovi ne ``iskoche``. Kazu mi vozi i koci, pa ce biti bolje kad to malo legne. Dobro, platih moze se reci svega 1700 dindzi, i odradih kompletnu registraciju so me je sa sve zelenim kartonom (za Halkidiki) kostalo 11.700 dinara i jedno dva sata stajanja u redu u onoj stanici sto je bila demokratizovana jedan dan. Tu bese malo veca guzvaaa, a salteruse ko salteruse. Zacudo moji papiri su bili toliko ok, da sam svoju registraciju zavrsio za 3 minuta od kako stigoh na red.
Nekako se oporavih od svih tih sokova, ali crv me kopkao, i zaista ne volim kad kocnice nisu OK. Da je to neki drugi deo, ali kocnice,…… Nazovem ****, zakazem za Subotu u 9 ujutro. Nadjem, covek je ok, i objasni mi sve. Kaze da je to manje vise slucaj kod svih Pandi, da se radi o nekim korektorima kocenja, koje su zabari totalno omanuli. Kaze mi covek i da nove kupim i stavim isto je to slucaj. Pomirih se sa sudbinom da je moja Pandica jedna od tih na kojima to dodje ko ono ``taknuto-maknuto``.

Kad sam vec bio tamo, naravno usledi dijagnostika i zamena svecica, (umesto NGK od kojih je jedna probila, stavi covek neke francuske, za koji ja prvi put cujem i covek odradi gasenje neke greske oko smeshe koja je kao palila lampicu, o cemu sam ranije pisao. U povratku auto putem malo sam je probao, i ganjao (przio) skoro do daske. Zadovoljan sam kako ide (ide brze nego sto sam se nadao da ovaj auto ikada moze), ali uspeh da ponovo upalim lampicu da povremeno trepce (cak cesce nego pre). Javih se telefonom **** i dogovorismo se da se tokom nedelje ponovo javim da vidimo jel bolje ili gore nego sto je bilo. Ocigledno bice tu jos radova…..
Sve u svemu, nema neresivih problema, a i nije preskupo. Eto da ne kaze neko da se samo hvalimo. Cuvajte se zadnjih kocnica na tehnickom. Ako su neki strogi kontrolori, mogu zakerati malo na tu temu.

Moralni pobednice, kad budes kupovo, javi se ****** (ne znam kojiko bi trazio za to) ali prvo pitaj prodavca da li moze da covek ponese dijagnostiku i da je pogleda pre kupovine, naravno ako se dogovorite oko cene i ako je roba negde u BG. Tu na tom ekranu pise sve i odma se vidi da li je Panda OK ili jok.
Sto se tvojih dimenzija tice, znaj da su na gornjoj granici izdrzljivosti za Pandu, mislim ne kilaza, jer ja imam vise, nego visina, isto i za tvoju ljubu….. tezina nije bitna, ali visina je na gornjoj granici. Ja imam 10 cm manje i sve je ok, ali ipak prvo ti sedni u neki primerak i probaj da sve podesis prema sebi i ljubi…. Osecaj spartanstva ce sigurno biti prisutan, ali od Sei-a, definitivno odustaj samo zbog dimenzija….

Kuntalo, ne videh tamo kod ***** tvoju Pandojlu, jel to gotovo. Da znate da je tamo kod **** nevidjena guzva, ja bio zakazan, ali bilo je i jos 5 nezakazanih. Imam utisak da je covek o.k. ali da je zatrpan. Srecom voli Pande, pa su ostali cekali na mene, a i mene brzo odradi, cak na ivici da to bude prebrzo, cim moram opet tamo, jer ne resih ni kocnice ni lampicu?

Merac temperatre? Zovite Grunfa, neka spremi potreban broj primeraka tog meraca, odnosno ajde da formiramo konacnu listu nabavke, pa neka ga ne secam se ko ga je nasao nazove da spremi robu?

Prass, lampica se upali kad das kontakt, a ugasi kad startuje masina. Kasnije dok vozis ona cuti, a ako je przis ko ja, onda opet kod ******

Uzgred pitajte onog inzenjera, da li ima na Bubanj potoksu, makar ispod ruke, neke strojnice sto bi rekli Hrvati, treba mi jedna sa jedno 30 dum-dum metaka, da odem do radionice u mojoj firmi, pre nego im obracunam plate....
Pozz
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.publikum.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub16.03.2008. u 18:56 - pre 195 meseci
Aco imao sam i ja taj nerešiv problem sa zadnjim kočnicama na tehničkom pre mesec dana, samo kod mene nejednako koče, isto su bili oduševljeni sa stanjem automobila, a onda mrke face. Taj problem ima većina manjih automobila. Znajući to nisam ni pokušavao da otklanjam kvar. POzz!!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.03.2008. u 07:02 - pre 195 meseci
Eh da to sa slabijim zadnjim kocnicama jeste namerno odradjeno na manjim automobilima jer oni prilikom kocenja prenose teziste napred. Neki, kao na primer yougou, ima tzv 5 kocioni cilindar pozadi (imaju ga i starije pande) a neki kao ove nase pande, imaju tzv korektore kocenja. No to sa korektorima su zabari nesto traljavo odradili, pa i nove korektore kad stavis, moze da se desi da bude gore nego sa starim. Deo price verovatno lezi i u tome da je moja Panda bila CityVan, sto je predpostavljalo da je teretno vozilo, koje ce pozadi biti vise optereceno, pa ce taj teret obezbediti dovoljnu ilu kocenja sa tim podesavanjem. moguce je da putnicke Pande imaju drugacije korektore kocenja od Vanova. Ispitacu to na webu, pa cu javiti.

Za sada me mnogo vise brine treptanje one lampice engine error, koje mi se posle intervencije kod ******* jos cesce javlja nego ranije.
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.03.2008. u 07:16 - pre 195 meseci
> Kolege, nek vas ne brinu zadnje kocnice, ja sam taj problem imao na
prvoj registraciji. Opet ****majstor mi isrica nesto sto ima logike. Nase
pande su u osnovi teretne i pozadi jako izdignute i lagane! nevolja sa silom
kocenja na zadnjim tockovima je vise stvar administracije nego logike. Iako
mnogi tehnicki pregledi imaju najnovije uredjaje za merenje sile kocenja ,
to sve pada u vodu kada im je u fasciklamo iz 1947 godine tabela na kojoj
pise da panda mora da koci ko fap. Ma nije nego. Ljudi prodali milione
takvih automobila svuda po svetu i niko sem naas nema problema na tehnickom.
Mislim da se ovde radi o problemu koji se zove " tutni dvaes evrica u
saobracajnu" !!! Opet ****majstor mi rece da i puntici i siecenta i druga
malena prevozna sredstva imaju isti problem. A i kad bolje razmislim mislim
da sam i ja licno jednom prilikom resio svastikin problem sazadnjim
kocnicama na puntu po principu " donesi da podmazemo vinjakom i ce da radi
100%" Spasa nam nema - propadosmo!!!
A ti bre Aco , ne zavrsi pricu o tome sta se desilo kada si zamenio paknove
i otisao ponovo na valjke ( predhodno ih malko razgazivsi)???? Jesu li opet
sazvali konzilijum ili si prosao bez problema! Kolika je sila bila posle
intervencije, da znamo da ne menjamo paknove za badava !!!
Sto se lampice koja ti se upalia kada si malo dodao vise gasa na auto putu,
kod mene se to redovno dogadja. **** ponisti gresku koja se javlja u menjacu
na nekom senzoru za brzinu vozila, i dok vozim do 80/90km na sat lampica je
ugasena . Cim predjem 100/110 ponovo se pali, ja zovem **** i covek mi
objasni da se taj senzor kvari na svakom npr. 1000 automobilu i da cu tesko
naci taj senzor, a usput i cena je poprilicna. Mozda je i kod tebe isti
kvar, ili njegova dijagnostika to tako vidi. Trebalo bi da odem (cisto
provere radi ) negde drugde da vidim hoce li mi i opet ocitati istu
gresku!!!??? Javi za silu posle zamene paknova!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.03.2008. u 08:33 - pre 195 meseci
Da Roberto, mislim da je sve sto si rekao tacno. I ne samo tacno, nego i sasvim ligicno. Nakon zamene papucica, sila na zadnjim tockovima je bila jos manja (manje od 400N), sto je opet logicno, jer vozilo treba da se ``iskoci`` jedno 200-300 km, da bi se papucice prilagodile dobosu. Tek nakon zamane papucica (u istom servisu u kome sam radio i tehnicki) su me pustili da zavrsim registraciju. Dodatna provera kod ****** je imala sledeci rezultat: Nista nije dodatno radjeno, osim skidanja oba zadnja dobosa, radi pregleda citavog sklopa, i sve je bilo OK. Isli smo i na valjkove u blizini, i tu je sila zadnjih bila jos manja, jer su valjkovi losiji.
Ocigledno je to sa silom je i administrativni problem o podacima potrebne sile koji su zastareli u nasim propisima. To resavanje pomoc vinjaka i 20 orja, je Balkan, i tu se nista ne moze, ali sta ces.

Sto se lampice tice, mislim da je kod mene neki drugi razlog, jer je to pocelo da se desava i na leru?
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.03.2008. u 10:08 - pre 195 meseci
Dakle, zamena papucica i dobosa pozadi, ne resava problem zadnjih kocnica tako da vam se ne isplati da to radite.
Bolje je da u gepek stavite 2 dzaka cementa, i vinjak na salter.....

Obzirom da se uskoro ocekuje da ce se ove godine znatno poostriti propisi o bezbednosti u saobracaju i to predpostavljam na nasu stetu, za dogodine ce mo videti da li ce ova nasa mala vozila moci uopste da se registruju..........
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.03.2008. u 11:14 - pre 195 meseci
> Pa nemoj mi s tako crnim mislima, izbacicemo te iz kluba!!!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.03.2008. u 15:24 - pre 195 meseci
Ne samo iz kluba ne.....

Salim se, ali mene je jako zagolicao ovaj problem za kocnicama. Kada mi nesto drugo ne funkcionise na kolima, mnogo manje se brinem, ali kocnice smatram necim sto mora da bude potpuno OK.
Sve cu ispitati po svetskim forumima, pa ce mo videti. Uglavnom pande se necu resiti tek tako...

Primera radi, procitao sam ceo Britanski forum Pandista, i niko se nije zalio da je vracan sa tehnickog pregleda zbog generalno lose odradjene sile zadnjih kocnica na Pandi, odnosno bilo je tema o nejednakoj sili, recimo na rucnoj, ili oko mehanickih problema sa pucanjem opruga papucica i sl, ali nigde ne videh da ih masovno vracaju sa tehnickog zbog loseg resenja zadnjih kocnica na Pandi. Opet predpostavljam da u Britaniji standardi koji se primenjuju ne mogu biti nista manje rigorozni nego u evropi? Moguce da u njihovoj dokumentaciji stoji generalno podatak u koji se Panda uklapa (recimo 400 N), pa tamo Pande i druga mala vozila prolaze glatko tehnicki, a ovi nasi drze 800N, pa Panda ni fabricki ne ispunjava zahteve drzave?

Ono sto sam znam jeste da mala vozila sigurno moraju pozadi imati znatno manju silu kocenja, zatim znam da nikako ne bi valjalo da zadnji tockovi prebrzo hvataju, pa time prouzrokuju zanosenja, znam da sila mora biti ujednacena po osovinama, znam i da vanovi moraju imati manju silu od putnickih, zbog tereta (nosivosti vozila), znam i da je u Pandu ugradjen korektor kocione sile, koji to treba da regulise, a i od ***** saznah da je (korektor) na Pandi i drugim malim fiatima generalno lose resen i da bi i zamena korektora ostala bez rezultata.(promena=bacanje para)
Ja u voznji nemam problema, niti sam osetio da Pandi treba mnogo da se zaustavi, niti bilo kakav drugi problem u kocenju, jer kad treba ja se zaustavim bez problema, ali bez crnih misli, mislim da ce mo generalno sa tim slucajem zadnjih kocnica imati problem, bar kod registracije a ne daj boze i na vanrednom tehnickom - sto se moze desiti, - retko, ali moze.

Sa pandom sam u petak i subotu, prosao 3 razlicita valjka i ukupno najmanje 9 merenja, - neke pre, i neke nakon zamane papucica i detaljne provere svih delova kocionog sistema (znaci nisam zalio ni truda ni novca). Rezultat je uvek skoro isti zadnje - 300-400 N, sto znaci kod nas ne prolazis tehnicki.......regularno. tek kad dolijes vinjak i dvojicu da se okace na zadnji deo, prolazis? (vinjak mora biti sa akciznom markicom i litarski)
Ko je tu lud, sad vi meni recite. Prosto ne mogu da verujem da yougou, pomoc korektora (petog cilindra) koji je sklepan i stanglama vezan za zadnje vesanje to sto traze ladno postize, a da Panda sa svojim korektorom koji bi trebalo da je moderniji to ne postize? Sumnjam ? Ima tu neka caka, koju treba razotkriti, i zbog sebe i zbog drugih!
Pozz


 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16341



+2920 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.03.2008. u 15:52 - pre 195 meseci
Da promenimo naslov teme u fiat panda klub, sta mislite?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.opera-mini.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.03.2008. u 21:07 - pre 195 meseci
Ispravka, 'stovana moderacijo: Fiat Panda MK1 (!) klub.

Sto da ne, ako ozbiljno mislite, obicno ovakve predloge dajete pred lock ili ban... :-l
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16341



+2920 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.03.2008. u 21:35 - pre 195 meseci
Ma jok bre...nego ne znam kako da vas nagradim zato sto ste najdisciplinovanija grupa.

Naslov promenjen!

Sad je na vama da napisete statut i napravite pravi klub.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub17.03.2008. u 22:48 - pre 195 meseci
Najzad pravo ime za temu !!!

 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.03.2008. u 07:18 - pre 195 meseci
Drustvo slazem se sa promenom naziva, ali imam komentar na ono MK1

Panda Mk1. se proizvodila od 1980 do 1984., imala je leptir prozore na prednjim bocnim staklima i metalnu prednju masku sa asimetricnim skrgama za vazduh (tipovi Panda 30, Panda 34, Panda 45 with sa motorom od 903ccm ukljucujuci i Mk1 4X4, i sve su imale lisnate opruge amortizera pozadi, sve bez serva kocnica.

Panda Mk2. se proizvodila od 1985 do 1991 sa plasticnom prednjom maskom i znakom fiata u obliku 5 kosih crta, Motori su vec postali FIRE od 900ccm do 1300 ccm, ukljucujuci i modele Sisley i Selecta. Ove pande vise nisu imale leptir prozore, a zadnje vesanje je pocelo da se radi sa omega cevkom, federima i klasicnim amortizerima osim kod 4X4' verzijama gde je ostala lisnata opruga.

Panda Mk3. se radila od 1991 to 2003 a od 1992 uvodi se servo na kocnicama, Bosch i Webber SPI i MPI plus CATALIZATOR, sa 1108 FIRE masinom.

Kompletnu listu svih modela sam dao u ranijoj prepisci.
Zbog ove siroke palete modela, na zapadu je ustaljeno da se svi kockasti modeli nazivaju Klasik (Classic), a nove Pande (od 2003-) da ze nazivaju Panda Nuova.

Zato posto smo mi ovde ozbiljni pretendenti da formiramo Klub, smatram da umesto onog MK1, treba da stoji ili MK1,MK2 i MK3, ili umesto ta tri tipa da stoji jednostavno Classic sto zaqmenjuje oznaku za sve kockaste Pande.

Izvinjavam se na cepidlacenju, ali tako stoje stvari, pa sad vi vidite dal se slazete.
Pozz
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.03.2008. u 10:21 - pre 195 meseci
Picajzlo! :-)

'Ajde, neka bude "classic", ima smisla.
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.03.2008. u 15:31 - pre 195 meseci
Hvala moderatorima na ispravci
pozz
 
Odgovor na temu

maksabj
Beograd

Član broj: 144453
Poruke: 115
*.156.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.03.2008. u 15:54 - pre 195 meseci
Nisam hteo da se bunim, ali sada kada je promenjeno, ono MK1 nije imalo nikakvog smisla.
Zato pozdravljam razum...

Presvlake na Bubanj potoku kostaju 2400, siju ljudi iz Sida i vrlo su kvalitetne.Nije reklama, nego je neko pitao koje su mere za presvlake...Ako nekome treba saljem tel na PP...

Uh, lici, ne sijem ja...Deluje kao reklama ;-))
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

[ Pregleda: 119051 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.