Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 13 14 15 16 17 18 19 20 21

[ Pregleda: 119059 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.opera-mini.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub18.03.2008. u 19:56 - pre 195 meseci
Makso, ako imaju gotove presvlake, salji PM O'MA'!
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-3.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.03.2008. u 08:43 - pre 195 meseci

Drugari, evo konacno mi se i Grunf oglasio i poslao slicicu i objasnjenje kako radi njegov davac temperature motora i !!!
Moderatorima objasnjenje da paklica cigareta pored uredjaja , stoji cisto da bi se plasticnije objasnili gabariti samog uredjaja! Nije joj cilj reklama, majke mi!!! Nisam siguran hocu li uspeti da nakacim tekst u Wordu. Ako ne bude islo ,moracu da ga prekucam!!!
Razmislite i napisite svoje misljenje. Ja sam ,iskreno, malo razocaran polozajem displeja ,ali sta da se radi!!! Logicnije mi je da se displej nalazi na uzoj strani jer bi nam u tom slucaju lakse bilo da pronadjemo mesto gde da ga prcvrstimo. Razmislite, pa ako vam se svidja da napravimo konacni spisak i da porucimo. U tekstu covek kaze da displej moze da bude i crven. Razmislite i o tome, mislim da bi ta kombinacija bila lepsa, ali postoji opasnost da nam crveno smeta u voznji, narocito nocu.
Pozz
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.03.2008. u 13:03 - pre 195 meseci
Roberto, hvala na slici i dokumentu za Grunfov uredjaj.
E, ljudi, pa ovo uopste nije lose, (ukusan ovaj - deda Pantelija), a evo zasto, Prvo ima tu vise funkcija od samog meraca. Drugo trebalo bi da je to lagano za montazu, cak mislim da nije problem ni u polozaju displeja (slazem se da bi bolje bilo da je displej na boku, jer bi onda mogao ici odozgo na instrument - tablu) ali cini mi se da na Pandi ima dovoljno mesta pored kokpita sa leve strane, negde izmedju ``klime`` (one crne - leve klapne za ventilaciju) i samog kokpita, na metalnom polju iznad one museme - police, i mislim da tu bolje stoji sa ovakvim displejom nego sa displejom na boku, i da bi bilo vodljivo u voznji. Napajanje bi bilo moguce izvesti tu negde sa table ili sa kontakt - brave ili upajlaca (ko ga ima sa sve policom). Isto mislim da bi se kroz neki otvor mogli proturiti kablovi od sondi do masine ili vec gde treba koja sonda da stoji. Cini mi se da bi najkomplikovanije bilo prikljuciti obrtomer, a sve ostalo za temperaturu motora, vazduha i napon akumulatora, mislim da nece biti problem. Takodje mi se svidjaju i varijante zvucnih upozorenja i zadavanja defaultnih vrednosti, i sl.
Gde su onda problemi.
Pa ja ih vidim ovako.
1. Da li je cena koju smo pominjali ista sa svim sondama i funkcijama ili samo sa sondom za temperaturu rasladne tecnosti?
2. Gde montirati koju sondu, da bi se dobili najkvalitetniji rezultati, a da to bude jednostavno i pouzdano?
3. Zelena ili crvena boja- mislim da je zelena vise OK, da ne bode oci nocu.
4. Ocitavanje danju u uslovima sunca, moze biti problem ako se montira na takvom mestu, da ga sunce ``udara``(vidliv je samo ako je u senci)
5. Ne vidim na njemu dugme on/off, sto znaci da napajanje mora ici posle kontakt brave?-ali i to je ok, bar ga ne mozes zaboraviti ukljucenog.
6. Ocitavanje je u celim jedinicama - odnosno - stotinama, bez zareza (decimala), ali i to je prihvatljivo kad se naviknes. Na primer nije problem kad pise da je spolja 17 stepeni C, ali kad na broju obrtaja pise 17, to je u stvari 1700, pa mi se cini da bi nekako bilo bolje kada bi stajalo to sa zarezom, na primer 1,7 *u hiljadama. ali dobro. ovo znaci (posto Panda u leru radi na cca 800 - 900 obrtaja) da bi se tada na displeju ocitavalo 8 (ili pre bi to bilo 008), no naviknes se, ionako se radi o low cost uredjaju?

O mestima montaze uredjaja i samih sondi i prikljucaka malo ce mo se konsultovati sa Grunfom i medusobno
Ja ga uzimam, - ladno - turi me na spisak obavezno
Pozz

 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.03.2008. u 13:58 - pre 195 meseci
> E ovako;
Cena je 30 evrica s tim da ce da nam da neki popust na 10 komada.
U cenu su uracunate dve sonde!
Mislim da sam razumeo da napajanje ide sa akumulatora a ne sa brave ili
upaljaca, jer moguce da bi se tako stvorili neki gubitci!
Za sondu za temp. motora sam nasao idealno mesto i to takvo da nista ne
treba da se bu**! To mesto je tacno izmedju glave motora i usisne grane.
postoji jedna , uslovno receno, rupa , tacno do prvog brezona kojim je
stegnuta grana.(kada gledamo odozgo u motor, taj brezon je gornji levi) kada
se sonda gurne u tu rupu, stajace cvrsto naslonjena na glavu motora.Jednim
jako cudnim i skupim termometrom (nisam ni znao da i takvi postoje ) koji
meri temperaturu pomocu laserskog zraka pa mozes da dopres do mesta gde bi
to normalnim postupkom bilo nemoguce, izmerio sm temperaturu zagrejanog
motora u gore opisanoj tacki i na samom sklopu odakle rashladna tecnost
izlazi iz glave i ide crevom ka hladnjaku. Razlika je bila oko 1.5 stepen!
Na kraju krajeva kad se budemo sastajali, mogu da pozajmim taj termometar pa
da vam pokazem tacne vrednosti!
Sto se tice sonde za spoljasnju temperaturu, Grunf mi rece da se obicno
stavlja negde ispod branika, ali ako uzmemo u obzir da su nasi branici
plasticni i da su crni, tu vec imamo problem sa laganjem sonde kada sunce
greje branik. Ali , vec cemo nesto smisliti.
Sto se mesta za sam uredjaj u kabini, mislim da je Aca u pravu. Moze da se
stavi bilo gde i jos ako uzmemo u obzir da postoje zvucni signali , onda je
stvar jos jednostavnija (ne mora ni da bude direktno u vidokrugu)
Zamolio bih sve koji su zainteresovani za nabavku da mi puste PP.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.03.2008. u 14:54 - pre 195 meseci
Roberto, imas PP

Ipak mislim da ce napajanje uredjaja strujom morati da se obavi sa kontakt brave, kako bi uredjaj radio samo u polozaju kada je dat kontakt, inace bi se moglo desiti da ostane ukljucen, pa da potrosi akumulator.

Mesto za sundu na motoru je dobro, samo ne znam kako ce ici ucvrscivanje sonde u tu rupu?, odnosno ima i sondi na sraf, i sondi raznih, mozda neka slika sonde ne bi bila zgoreg

Spoljna temperatura= Zavisi da li vise volis da pokazuje ``metereolosku temperaturu`` - (mereno u hladu, na 1 m od tla i u prirodno ventiliranoj meteo-kucici) ili vise volis americki sistem zvani - looks like (``izgleda ko da je``). Recimo ta razlika se oseti kad oni jave na TV da je napolju 5 stepeni uz kosavu od 60 km/h, a ti kad izadjes mislis da je minus 25. Ili kad leti jave da je 29, a kad izadjes na ulicu cini ti se (izgleda kao) da je 60. Od ovoga bi dosta zavisio moj predlog mesta za montazu ove sonde.

No meni bi recimo, odgovaralo da tu sondu (spoljnog) tempa montiram negde u kabini, kako bi znao koliko stepeni ima u kolima, a za napolju cu se vec snaci , ovo posebno zato jer planiram letos put u GR, pa bi bilo dobro da ne dehidriramo u vozilu. Jes da tada gubim mogucnost alarma na mogucu poledicu, ali zato dobijam mogucnost alarma na pregrejanost u kabini (kolko sam shvatio sami zadajemo limite za upozorenja).

Sto se tice merenja koja si obavio sa laserom, svaka cast - sve pohvale na dovitljivosti i ozbiljnom - da ne kazem naucnom pristupu problemu
Znam za te uredjaje, (al su skupi pa nemam pristupa istim), i ko sto smo ranije pisali, i predpostavili vidi se da razlike u ocitavanju, na raznim mestima na motoru, crevima, hladnjaku i sl, ne mogu biti drasticne, 1-2 stepena, osim ako ga montiras negde gde bi bio suvise na udaru strujanja vazduha, pa bi ocitavao i 10 stepeni manje, ili obrnuto, na primer negde blizu spoja bloka i izduvne grane - na zaklonjenom mestu gde i ne prolazi tecnost za hladjenje, sto bi ocitavalo sigurno jedno 10-20 pa i vise stepeni (tu i sama grana i auspuh kod vecih opterecenaja narocito leti, na uzbrdicama i sl. prosto pocrvene od temperature (ko furuna)

Idealno bi bilo da saznamo vrednosti otpora sondi - na ``hladno`` i na recimo 20 stepeni, jer one imaju da se kupe odvojeno, i ovo je vazno zbog nacina montaze u tu (ili u neku drugu) rupicu, pa ako nam ne odgovaraju te koje idu uz uredjaj, da ih kasnije zamenimo. Ovo kazem zato sto se sonde sa istim vrednostima otpora izradjuju u raznim tipovima kucista. Recimo neke se rade u kucistu koje ima oblik srafa, pa se mogu uvrnuti na neko prazno mesto za brezon, ako odgovara po lozi. Druga kucista su sa rupom kroz koju se srafom mogu pricvrstiti ispod nekog vec postojeceg brezona sa maticom (prakticno glume podlosku), i drugo.
Naj idealnije je da dobijemo uz uredjaj ono sto nam najbolje pasuje.
Pozz


 
Odgovor na temu

maksabj
Beograd

Član broj: 144453
Poruke: 115
*.26.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub19.03.2008. u 16:25 - pre 195 meseci
Kuntalo, imas PM ili PP...

Moze neko da mi posalje tel. cara iz Dobanovaca, meni bas i ne treba (sestrinoj Pandici), ali komsije jure neke Pande, pa da se nadje...

Bice veca druzina...he,he,
 
Odgovor na temu

veljap
Velizar Petrovic
Nis

Član broj: 167468
Poruke: 40
*.exe-net.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.03.2008. u 07:39 - pre 195 meseci
Roberto, ja sam vec izjavio da sam zainteresovan za nabavku termodavaca,
a posto sam iz okoline Nisa, poslacu ti na PP adresu pa cemo se kasnije dogovoriti
o nacinu isporuke i placanja.
 
Odgovor na temu

janja035
valjevo

Član broj: 176338
Poruke: 15
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.03.2008. u 19:03 - pre 195 meseci
Pozdrav Pandistima ,
planiram da kupim polovnog iz 2002 ili 2003.
nisam nasla kratkim pregledom ovog sajta na mesta tjs placeve na kojima se prodaju osim pominjanja onih gde da ne kupujem .
Ima li u Sapcu takvih auto placeva i gde tacno.
UNAPRED ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU !
janja
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.opera-mini.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub20.03.2008. u 20:16 - pre 195 meseci
Drustvo, molim Vas, pomozite mi da nadjem one plasticne nosace prednje police i plastiku koja drzi ono dugme sto se nalazi pored vozaceve leve noge. Trenutno sam, zbog posla i obaveza, odsecen od civilizacije (Roberto zna o cemu pisem).
HVALA!
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.03.2008. u 06:58 - pre 195 meseci
> Janjo, moj savet ti je da uzmes halooglase ida tamo nadjes ono sto
trazis. Izmedju ostalog, u tim oglasima se uglasavaju i placevi, samo sto
oni oglas daju kao licni, i uglavnom glase ovako: Fiat panda , bla ,bla,bla,
(npr 2800 E) na ime kupca. Kada okrenes takav oglas shvatis da je u pitanju
plac. Za sve savete koji ti trebaju , dovoljno je da malo podrobnije
prelistas nase prepiske.
Pozdrav
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.yu
Via: [es] mailing liste



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.03.2008. u 07:00 - pre 195 meseci
> Komsija, nisam siguran da sam te bas najbolje razumeo.Molim te posalji mi
pp ili sms.
Pozz
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub21.03.2008. u 15:23 - pre 195 meseci
Citat:
roberto_s: > Komsija, nisam siguran da sam te bas najbolje razumeo.Molim te posalji mi
pp ili sms.
Pozz


Radim smene 1/2/1/2, bebče u kući i živim u Ugrinovcima. Toliko što se odsečenosti od sveta tiče.

Ukoliko Te buni dugme pored vozačeve leve noge, u pitanju je prekidač kojim, nakon što je "kompjuter" registrovao potres veći od propisanog (koliko god to bilo), manuelno uključuješ pumpu goriva u rezervoaru. Mislim da smo već pričali o tome.

Sve u svemu, ukoliko imate kontakte korektnih vlasnika auto-otpada koji drže i Pande (tu naravno ne računamo onog sa Bežanije), ili svakodnevno prolazite pored istih, moli Vas vaš kolega Pandista da mu prosledite brojeve telefona ili pitate na pomenutim (imaginarnim, za sada) otpadima. Zahvalnost se meri kriglama piva ili pićem po izboru na prvom okupljanju (nosače i sve delove plaćam ja, da ne bude zabune).

Veliki pozdrav!
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.178.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.03.2008. u 06:15 - pre 195 meseci
Evo drustvo, posto mi se ona narandzasta lampica sve cesce palila u voznji, iskoristih malo slobodnog vremena da odem (naravno uz prethodnu najavu) do legendarnog L*XA* majstora. Ovoga puta majstori su Pandi zaista posvetili punu paznju, prikljucili su je na nekih 150 kablova, sondi, konektora stipaljki i ostale dijagnosticke tehnike…..(ko na VMA)
Kvar je ocitan (ostao ubelezen) i pre toga na fabrickom-Pandinom kompjuteru, ali pod nekom sifrom povremenog izostanka paljenja - uopsteno, kao neka - opsta sifra za taj problem izostanka paljenja. Predpostavljam da se zapravo u Pandi, radi o prostijem ECU, koji zapravo nije u stanju da u sebi sacini citav referat, kao kod nekih novijih vozila sto je i sasvim razumljivo. Majstori su dugo pretrazivali sta je uzrok. Istestirali su sve zivo, kablove, bobine, svecice, sonde, ceo sklop oko MPI-a, ispipali i dizne, jer je postojala sumnja da negde probija varnica odnosno da nesto smercuje…..
Napokon sve je ukazivalo na jednu (od one dve) bobine. (to smo vec konstatovali na forumu da je jedna od boljki na Pandama. Konacno je stavljena nova bobina, umesto te sumnjive, i ponovna dijagnostika je pokazala da se kvar vise ne javlja, i lampica je takodje prestala da se javlja. Obavili smo i kracu test voznju, i sve je bilo ok. Ja sam nakon toga presao sto po gradu, sto po autoputu, jedno 100 km do veceras i generalno mislim da motor sada bolje vuce, cini mi se da vise ne trza na leru (mada se i pre zamene bobine to jedva, ali jedva - ponekad-osecalo i to samo kad stojis na leru, pa ti se ponekad javi osecaj na volanu, kao da neko lupne dva puta prstom (ko kad pratis prstima neku muziku) po njemu, pa se to oseti na obe ruke koje stoje ovlas na volanu. Mislim da nakon zamene bobine Panda sad osetno bolje ubrzava, a i narandzasta lampica za sada cuti i nijednom se bez obzira na rezim rada nije javila, cak i pri vecim brzinama i obrtajima. Dogovor je da se stanje prati u narednih 200 - 300 km, pa ako se stvar ponovi, da se trazi eventualno nesto drugo….. Videcemo…..Uglavnom mislim da je ovoga puta Panda u servisu dobila punu paznju, i da je stvar odradjena sa ljubavlju….i naravno da ne zaboravim sa expertskim znanjem. Veoma sam zadovoljan i nadam se da je nedostatak konacno i otklonjen.
Sa Robijem sam se vec cuo, ali mislim da nije zgoreg da Vas sve obavestim kako je prosla operacija sa mojom Pandom, cisto radi razmene iskustva na NAJBOLJEM FORUMU PANDISTA NA SVETU…

@Janja, - oko kupovine. I ja sam moju pazario nasavsi telefon preko stampanih oglasa (ima ih i na opste-poznatoj adresi na webu, rubrika do 3000 orja, pa negde na 5-6 strani. Moja je tako oglasena, onako na bombu, bez mnogo istrazivanja, telefon u oglasu je bio mobilni, ali kroz razgovor se ispostavilo da je u pitanju- firma uvoznik, i sve je odradjeno uz manje ili vise petljancije oko registracije – papiri su svi bili na ime i rekao bih sasvim korektno odradjeni, za uslove Balkana, mislim da je to, to.
Kako god, mnogo je vaznije da se pre isplate u kupovinu - povede neko ko se razume. Sto se Sabackih Pandi tice, mislim da su se svojevremeno na forumu oglasili, ako se dobro secam Cvetici iz tog grada, pa mozda da malo pripomognu, nasoj mladoj dami…. sa nekim telefonom ili kontaktom…. Druga solucija je rasadnik Pandi - Plac-iz NS (videti slike u ranijoj prepisci). Mlada dama bi mogla – zavisno od namene vozila da razmisli i o Seicentu? Motor je u dlaku isti, auto je manji, modernijeg dizajna, i prava je zmijica za odlazak na posao i u vecernje izlaske u uslovima gradske guzve. S druge strane, ako su relacije u voznji duze, ako se vuce vise stvari i putnika ili se koristi po kakvim rupama, onda je Panda po meni - bolji izbor. Pisali smo dosta o tome ranije na forumu, a razlika u ceni je 200 do 300 orja. Videti u najnovijim oglasima. Svakako u kupovinu povesti makar nekog iskusnijeg, ako ne i majstora sa dijagnostikom, i tada nema iznenadjenja. Mislim moze i bez toga, jer stvarno nisam cuo da se iko zalio na neku kosku sa ovim uvezenim Pandama.

Jos samo da rezimiram sledece: Kod ****** majstora su se stekla mnoga nasa potrazivanja za delovima, pa mislim da nije lose da formiramo jednu tabelu, sta kome treba, pa kad neko naleti na neki otpad, da sve to ima pri ruci, i da zna sta da pita ili makar da pribelezi gde ima, pa da oglasi svima. Pocecu ja sa mojim potrebstinama:
AcaDorcol
1. Kapica (crna plasticna) koja ide umesto ratkapne izmedju 4 srafa koji drze tocak…1 kom
2. Gumica koja prigusuje lupkanje zadnje police, montira se na oslonac zadnje police u gepeku, 1 kom
3. Kaseta za radio – siva, 1 kom
4. Grunfov, NASA multi-display, 1 kom

Ajd ako hocete dodajte svoj nadimak i spisak delova, ja se secam da je neko trazio poklopac sarke vrata (ne znam bese levi ili desni), Kuntalo ima svoju listu, ako se secam plastika koja drzi - panic taster pumpe za gorivo, plasticni nosaci museme, zatim vise nas trazi - police za radio vise komada, Grunf –display, vise komada. Kad imamo spisak ko naleti na otpad (ne onaj ozloglaseni), nek cerupa….po spisku.

Sad odoh na britanski forum, tamo smo se nesto raspisali oko obrtomera, samo tesko je sa englezima, njihove Pande su dosta starije od nasih, pa se ziv polomi sa njima. Ljudi pali u nesvest kad sam im objasnio da imamo MPI i ECU. Ne mogu da veruju? Sve sam morao da im slikam.
Pozz

 
Odgovor na temu

janja035
valjevo

Član broj: 176338
Poruke: 15
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.03.2008. u 15:38 - pre 195 meseci
Hvala najlepse na korisnim informacijama , Pandu sam kupila danas u Sapcu .
naravno da sam konsultovala dobrog poznavaoca ,
ali dali su mi samo jedan kljuc , nisu imali za taj auto dva inace za ostale 3 Pande na placu su imali .
Ispostavilo se da je bas ta najocuvanija .
Kako mogu nabaviti taj kljuc rezervni i gde .
POMOZITE !!!!
janja
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
*.opera-mini.net.



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub22.03.2008. u 20:34 - pre 194 meseci
Janja, taj Tvoj "strucnjak" je morao znati da se uz svaki automobil, nov ili polovan, daje tzv."master", na osnovu koga se mogu praviti kopije, i makar jedan pride.
I da mi je privatno lice na ovaj nacin pokusalo prodati vlastiti automobil, ne bih pristao na kupovinu, a kamo li ako je u pitanju "firma", pa jos iz Sapca.

Mislim da smo svi mi, vlasnici ex- IT telekom i posta Pandi, dobili makar dva kljuca, uglavnom tri, neka ostali potvrde, posto nisam 100% siguran.

Kazes, od svih Pandi, bas za onu sto si ti izabrala nisu imali rezervni? Kako da ne.

Inace, pomenuti "master" je tamno crvene boje, i ako si dobila taj, neka Ti bude bar neka uteha.

Inace, dobro nam dosla u klub, da Te najbolji mali auto svih vremena sluzi dugo u zdravlju i sreci.

Save the Panda!
 
Odgovor na temu

D.B.

Član broj: 174235
Poruke: 21
89.216.109.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub23.03.2008. u 14:01 - pre 194 meseci
Zdravo Pandisti. Evo mene ponovo da vam ispričam kakve sam sve početne muke imao u proteklih 10 dana, pa koga zanima, nek čita. Dakle, priča ide ovako: Ja sam iz Jagodine, ali trenutno na radu u Novom Sadu gde sam,na onom placu, kupio Pandu Van (2003. god. prešla 190.270 km, crvena, Telecom Italia) za 2.200 € (firma i papiri su u redu, ali dobio sam samo 1 ključ). Poveo sam majstora i izabrali smo, kao, najbolji komad (ispalo je - najgori). Spolja je odlična i ništa nema da fali. Gume su vrlo dobre, sve 4 su Pirelli 155/65 R13 73T, a rezervna je Debica tubeles 155/65 R13 73T. Palili smo motore na nekoliko komada i ovaj je zvučao najbolje.
Moj rođak pozove jednog prijatelja majstora i kaže mu da ću doći na tehnički pregled. Majstor je pogrešno shvatio poziv. Kada sam otišao tamo za 5 min. mi je napisao papire i uzeo 1.370 din. a nije ni pogledao auto (tu sam se izvukao za onaj vinjak koji ste pominjali i probleme s kočnicama). Nisam insistirao jer sam rešio da uradim pravi servis.
Rođak mi preporuči da odem kod glavnog distributera i servisera za Fiat u NS. Oteram ujutru tamo auto i kažem sredite sve što treba, uradite dijagnostiku, operite motor. Nema problema, kažu oni, biće gotovo do 2 sata. Ja odem u SUP i posle 2-3 sata čekanja i uplate od 1.500 din. uzmem probne tablice (koje važe samo 1 dan) da ga oteram u Jagodinu na registraciju. Dok sam čekao red, pozovu me iz servisa i kažu da bi trebalo da se zamene akumulator i svećice. Rekoh menjajte. U 2 me pozovu da dođem, sve je urađeno.
Odem tamo, majstor kaže da nisu prali motor jer nema potrebe, a i može da se pokvasi nešto što ne treba. Srećom je to veliki servis pa imaju jedan veliki pult za koji sam morao da se pridržim, da se ne srušim, kad su mi rekli koliko treba da platim. "Samo" 28.500 din. uz gratis pranje auta spolja.
Evo cenovnika, koga zanima: redovan servis 1.500, razrada mehanizma zadnjih pakni kočnica 1.600, zamena kpt kaiševa i španera 2.800, dijagnostika 1.400, izgradnja ugradnja i čišćenje dizni 3.200, zamena kablova svećica 800, plus delovi: akumulator 45 Ah Bosch 4.800, vodena pumpa 3.280, ulje Selenia 1.800, kablovi svećica 1.550, svećice 1.100, zupčasti kaiš 1.100, ležaj španera 1.000, filter ulja 750, filter vazduha 250, antifriz 750, sijalica 12V 21W 25, sjaj za vozačko staklo 70, PK kaiš 750 din.
Kažu, sada vam je auto potpuno sređen, uz jednu malu napomenu. U hladnjaku nije bilo dovoljno antifriza, pa postoji mogućnost pregrevanja motora. Kontrolišite nivo antifriza i dođite na kontrolu za 10 dana. E, ali ja sam već uzeo probne tablice i sutradan sam ga poterao na autoput za Jagodinu. Išao je odlično, 90-100 na sat, a u jednom trenutku sam ga poterao do 140. Ali u Beogradu mi se upali crvena lampica. Prokuvao! Otvorim ga, ono šiknu para i izbaci svu tečnost. Sipam destilovanu vodu, sačekam 15 min. i krenem polako 80-90. Posle 20 km opet lampica i isti postupak i tako 3-4 puta. Na kraju ubacim u treću i sa 60 na sat dođem do Jagodine bez paljena lampice.
Odmah odem u osiguravajući zavod da uplatim sve za registraciju. Tamo radi jedan moj drug i dok mi ćaskamo uz sokić devojka kuca potrebna dokumenta. Registrujem ga kao teretno vozilo jer mi treba za posao. Devojka pita hoću li bonus osiguranje za pomoć na putu i za stakla, što je zajedno oko 1.500 din. Rekoh hoću. Kad je otkucala sve i rekla cenu, opet sam tražio pult da se pridržim, ali ga nije bilo. Sve skupa 21.600 din. (Posle sam video da, recimo, samo neka opštinska ekološka taksa, koja je za teretna vozla ista kao i za autobuse, iznosi 3.500 din. Bolje da sam kupio autobus:)) E, ali to nije sve. Dva italijanska dokumenta nisu prevedena, pa moram kod ovlašćenog prevodioca, koga nema u Jagodini nego u Ćupriji. On mi za prevod ta 2 lista uzme 30 €.
Platim ja sve i drug kaže ajde kod našeg majstora da vidimo to što je prokuvao. Kad ono majstor jedan dečko moj prvi komšija. Pre podne radi u firmi a popodne sa ocem u svom servisu. Gleda motor i maše glavom. Otišao dihtung glave motora. Mora da se vadi glava i da se poravna. Rekoh, komšo možeš li to da središ? Kaže nema problema. A šta ću za termostat? Nema problema, uzećemo od traktora. A možeš li i halogene sijalice od 45W? Ma od 55 W kaže on, sa "ispravljačem". Ajd' rekoh, kad kod njega ni za šta nema problema, da ga pitam i za MP3 plejer (jer znam da niste mogli da nađete policu). Ma nema problema, samo kupi plejer i donesi. A za koliko će to sve da bude gotovo? Ma za tri dana, kaže on. Odemo sutra i iskupujem sve: deo za glavu motora 1.500, halogenke sa "ispravljačem" 850, termostat od traktora sa sondom 2.350, 3 l antifriza Paraflu 1.260 i MP3 plejer. E, ali kao i kod svih majstora, ta 3 dana su se produžila na 8. Na kraju je ipak, sve uradio i naplatio 100 € za ruku. Termostat je ugradio na mesto onog podešivača za nivo farova, koji je samo malo spustio dole, a sondu je zavario u motoru. Plejer je imao svoj držač koji je samo prišrafio za donji deo instrument table, a zvučnike je ugradio u one plastične "kutije" na vratima. U prilogu su slike, uz napomenu da je onaj kabl koji se vidi ispod plejera samo privremena antena.
Posle sam otišao na pijacu za patosnice (900 din.) i presvlake. Cene su od 1.500 do 2.800 (sa Fiatovim znakom). Naravno, morao sam da uzmem komplet iako mi ne trebaju za zadnja sedišta, jer ih nemam. Uzeo sam za 2.000 neke od eko-kože koje imaju i navlake za volan, menjač i pojaseve.
Na kraju je došao i šlag na moju gorku tortu. Auto mi je stojao na parkingu ispred zgrade. Budi me ujutru jedan drug i kaže zakačili ti kaznu za parkiranje od 1.000 din. jer si se uspavao i nisi uplatio parking. Odem do auta, a ono nema kazne. Duvao je neki jak vetar i oduvao je. Nađem dečka koji radi u parking servisu i pitam jel' pisao kaznu? Kaže jeste. Pa kako da platim kad je nema? On mi da neku šifru i kaže idite u poštu, oni će da vam kažu šta treba. I da drug sasvim slučajno nije video kaznu ja bih otišao i ne bih ni znao da mi je pisana. Posle bi me još i terali na sud što nisam platio.
Na kraju sam napunio rezervoar i bez ikakvih problema se vratio iz Jagodine u Novi Sad. Vozio sam oko 90-100 i temperatura nije prelazila 80 stepeni.
Eto, to je moja priča uz konstataciju da sam sve skupa, doplatio još 1.000 € (340 za registracije, 520 za popravke i 140 za luksuz (plejer, presvlake, patosnice). Tešim se da se po Beogradu Panda prodaje za 3.000 €, a ja je sad za 3.200 € (2.200 + 1.000) imam komplet sređenu.
Pozdrav svim Pandistima, sa željom da niko ne prođe ove moje muke.
Dejan
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
213.244.208.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub23.03.2008. u 15:04 - pre 194 meseci
@ Janja…………Lepo je da si u kratkom roku u tvojoj blizini dosla u poziciju da postanes vlasnik ovog genijalnog malisana. Predpostavljam da bi ljudi koji citaju ovaj forum bili radi da cuju i malo vise podataka, recimo o boji, modelu, poreklu, godistu proizvodnje, ceni, papirima, registraciji, opstem stanju tvoje Pande, ko sto smo i mi ostali clanovi po nesto o tome napisali. U svakom slucaju dobro nam dosla u klub, i neka te Pandica sluzi u sreci i veselju…

Sto se kljuceva tice, ako si dobila onaj malo veci, bordo – takozvani MASTER-kljuc, onda mozemo reci da nije bas veliki problem. Ukoliko je slucaj da si dobila samo onaj manji – plave boje, onda imas malo veci problem.
Prvo, kopiju kljuca mozes dobiti samo sa mastera, jer je u kljucu mali chip sa kodom, koji kad se ocita omogucava pokretanje vozila kao sto to cini i plavi kljuc (takodje ima cip), ali se sa plavog ne moze dobiti kopija, a sa bordo moze. Inace sa tog mastera je moguce dobiti najvise cini mi se 6 do 8 kopija (pise u tehnickoj knjizici koja ide uz vozilo), a nakon toga nije moguce dobiti dodatne kopije. Prema tome ako imas taj bordo kljuc, odmah izradi bar jednu kopiju (ako pre toga neko vec nije uradio sve moguce komade koje podrzava master), Plavi kljuc mozes i da - ne daj Boze- izgubis, polomis, ili sl, pa sa mastera koji ces drzati na sigurnom, posle opet mozes dobiti novu kopiju. Ako izgubis master, moraces da prekodiras ceo Pandin kompjuter (ECU), a to ce biti ekstremno komplikovano, nesigurno a bogami i veoma skupo, i moze se uraditi samo na par mesta na balkanu.
Drugo, ako neko ko ti je prodao taj auto ima kod sebe master kljuc , moze kad god pozeli da pomocu mastera, ili kopije tog mastera, otkljuca i pokrene tvog malisu……sto nije bas zgodna solucija. Zato, odma trci po neki dodatni sigurnosni sistem, tipa kandza, sapa, kljun, kuka, sipka-cevka, alarm, lanac, celjusti (lovacka-kljusad) za madvede - pod pedale i slicno, sto moze obezbediti da ti pandica ne otperja tako-lako i nenajavljeno……Izvini sto ovako pocinjemo prepisku oko Pande kojoj se sigurno radujes, ali razne se varijante kod nas pojavljuju…….Osecam se pozvanim da te na to upozorim, jer sam jednom 95 godine i sam ostao bez auta….do duse ne na takav nacin, ali je auto u sred dana otperjao…..u nepovrat.
Ako imas master (bordo) nemoj se cuditi da je izrada kopije prilicno skupa, ali pametnije je da auto koristis pomocu plavog kljuca, a da master odlozis negde na sigurno mesto. Cak i ako auto teras u servis, na tehnicki pregled, pumpu i sl. teraj ga sa plavim kljucem, a ne sa masterom. Svako ko makar i na par minuta ima master, elegantno moze napraviti kopiju, i kad se najmanje nadas…..svi slezu ramenima……
U mojoj bivsoj firmi par komada je nestalo nekako bas posle servisiranja, samo zato jer su tamo terani sa master-kljucevima, a otkako se tamo teraju sa kopijama – problema nema?
Jos nesto Janja, sad posle prvih proba i radosti, odma na prvi servis, kako bi te Panda sluzila dugo i pouzdano. Sve sto se podrazumeva pod tim dosta smo napisali ranije na forumu.
Jos jednom pozdrav i dobro-dosla u klub, i nemoj sad da se vise nikad ne javis.
Pozz


 
Odgovor na temu

peckoni
Beograd

Član broj: 173140
Poruke: 19
*.adsl-3.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub23.03.2008. u 15:36 - pre 194 meseci
D.B. i Janjo čestitam vam na kupovini Pande i neka vas u sreći i veselju dugo služe. Dobro nam došli u klub !!!

Elem, to sa ključevima nije zezanje kako je i Aca napisao. Naime samo plavi ključ u džep, tj. u svakodnevnu upotrebu. Master na sigurno! Mislim da bez mastera jedino u ovlašćenom servisu može da se napravi kopija ali mislim da bez 100 evra to ne moze da košta.

D.B. kako si bre mogao da teras 140km/h sa nedovoljno antifriza??? Ako si servis radio u ovlašćenom servisu u NS koji se zove St****ov, što nisi tražio da ti doliju nedostajuću količinu rashladne tečnosti ili još bolje da ti zamene celokupnu količinu novom (jer ko zna u kakvom je stanju stara bila).

Elem, nakon što sam završio merenje potrošnje, meni Pandojle nakon potrošenog rezervoara benzina (mahom vožnja autoputem preko gazele na relaciji Konjarnik - Brodogradilište na Savi iza buvljaka) izadje 7,4 litara ! I nije tako loše, kako sam očekivao. U međuvremenu sam kod onog majstora iz Dobanovaca zamenio i gumene nosače motora, jer su stari bili za zamenu.

Ah, da reših i ono lupkanje od kojeg sam mislio da ču da poludim, a verovao sam da dolazi od šarki zadnje police. Lupkalo je zadnje štop svetlo (ono na staklu trećih vrata) tako što je ceo nosač lupkao o samo staklo, pa sam između njih postavio malo parčence gume i sada je OK.

Pozdrav svima

 
Odgovor na temu

janja035
valjevo

Član broj: 176338
Poruke: 15
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub23.03.2008. u 17:29 - pre 194 meseci
E pa ovako , hvala na korisnim savetima , za kljuc me niste obradovali nikako.
Medjutim zvala sam poznanika koji je kupio Pandu pre godinu dana i takodje je dobio samo jedan plavi kljuc , kao i ja . On ce se raspitati ali misli da to i nije veliki problem , u svakom slucaju ce mi javiti .
Panda je vec kod majstora , dok je ne registrujem sutra .
Detaljnije cu napisati sutra kad uzmem papire od nje , trenutno nisu jod mene .
Dovezla sam je iz Sapca 70 km i meni je delovala odlicno , ali videci sta ce mi reci majstor .
POZDRAV

janja
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.183.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub23.03.2008. u 18:12 - pre 194 meseci
Au, - D.B., pa ti prodje ko bos po trnju.
Zao mi je da je tako pocelo. Ne bi sa da budem neka baba dzvana, ali ubelezi tog kako kazes zvanicnog servisera u crnu knjigu. Taj bi da imas zivaca i da je ovo neka pravna drzava trebalo sve to da ti plati i dobrano da propati, da ti plati za dusevnu bol, pa da kupis nekog bar passata. Kakav je to serviser koji nezna ni rashladnu tecnost u Pandi da promeni kako treba. Pa mi smo na forumu ovde, kao amateri pokazali vece znanje. Pa ima tamo na hladnjaku, sto bi bosanci rekli - pipa, koja pokazuje napunjenost sistema, i motor radi posle u nekom vremenu na leru uz podizanje broja obrtaja pa opet u leru, pa se doliva po nekolko puta, pa slavina za grejanje mora da se otpusti, pa jos 300 stvari. Pa bolje da si sam menjao tu tecnost, a njihov - ``savet`` da pripazis po napustanju servisa, pa to je tek vrhunac, i jos to da toliko sve i naplate?
No nazalost ne vredi, sad je kasno, predpostavljam da ni nemas racun, ni opis radova, koji su bili duzni da ti daju, i sl, ali jednog dana kad (i ako-ikada) ovde bude uveden red, morali bi DEBELO da plate, a i da se oproste od te titule`` zvanican serviser za fiat``. Pa to je najgora moguca dunsterska supetina koja dere i unistava sve sto dohvati. Cini mi se da bi oni i pogledom mogli da upropaste neko vozilo.
Rekoh necu da budem baba dzvana, ali samo da podsetim drustvo na jednu dosta cestu ``pocetnicku gresku``:
U slucaju pregrevanja motora, a razlozi mogu biti brojni (kvar ventilatora, curenje – gubitak rashladne tecnosti, kvar termostata, pumpe za vodu i td…., . Dakle ako se upali crvena lampica, momentalno se staje na prvo bezbedno mesto, po mogucstvu-trenutno, ali se motor ne gasi, nego se pusti da radi u leru, kako bi rashladna tecnost koliko toliko nastavila da kruzi kroz motor. Zatim se zaviri pod haubu i pogleda da negde nema curenja tecnosti (ako ima obimnijeg curenja - odma se gasi motor, a ako nema ili samo vlazi), i dalje se prati rad na leru i naravno prati se istovremeno i rad ventilatora, kruzenje tecnosti u ekspanzionoj posudi, ali bez otvaranja iste, a sam ventilator bi koji bi nakon nekoliko minuta trebalo da se ugasi,te, tek tada bi smeo da se ugasi motor i da se uzrok pregrevanja najpre ustanovi i otkloni, pa tek onda da se vozi dalje. Prava je nezgoda ako tecnosti nema dovoljno, tada ni to ne pomaze, a koliko sam shvatio to je upravo kod tebe bio slucaj, zahvaljujuci onim dunsterima iz NS? Nastavak putovanja pre otklanjanja uzroka rezultira kao kod tebe, veoma brzo se stvar ponovi, i tada dihtungu – spasa nema……Trebao si da nazoves nekog od nas na mobilni (stvarno rad sam da za ovakve situacije stavim broj mobilnog svim zainteresovanim na raspolaganje, a verujem i jos neki sa ovog foruma, pa ko hoce saljem na PP), ma veruj mi ne bi mi bilo tesko da upalim Pandu i da te slepam do ******* majstora da sredimo to pre izgorevanja dihtunga.
Dosta smo opsirno pisali o slabosti dihtunga glave, ali ajd sad guraj dalje, platio si sve posledice i nadam se da je tu tvojim mukama kraj, de da ces dalje samo - uzivati u Pandi i zaboraviti sve nedace koje su te snasle.

Slike koje si okacio tek cu da gledam, pa cu dati komentar.
Ajd sa srecom pa nemoj sad samo da vozis, nego malo se oglasi i na forumu.

Janjo, cestitam, a i kljuc ce se resiti nekako, samo ako imas plavi, malo ce vise da kosta, a ako imas crveni ne bi trebalo da je vise od 30 orja.
Kad stignes opisi malo Pandu, boju, izvor uvoza, kilometrazu, zapazanja majstora sa servisa.......
Pozz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 13 14 15 16 17 18 19 20 21

[ Pregleda: 119059 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.