Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 14 15 16 17 18 19 20 21

[ Pregleda: 119882 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

D.B.

Član broj: 174235
Poruke: 21
89.216.109.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub23.03.2008. u 22:28 - pre 195 meseci
Zdravo svima.
Peckoni, pogodio si o kom je servisu reč. Dobio sam 2 papira na kojima piše šta su sve radili i koliko košta, kao što sam i naveo ranije. Piše i da su sipali 5 l antifriza. Dobio sam i fiskalni račun i dvogodišnju garanciju za akumulator. I lepo piše: NAPOMENA: u hladnjaku nije bilo dovoljno antifriza, postoji mogućnost da se motor pregrevao u tom slučaju biće potrebna revizija glave motora. Kontrolisati nivo antifriza u sistemu, doći na kontrolu za 10-15 dana. Kada sam ih zvao iz Jagodine, majstor kaže - mi smo Vam sve napisali, ali ja nisam mogao da garantujem da li će se to desiti za dan ili deset dana.
Aco hvala na savetima, šteta što nisam znao sve to i što nisam imao tvoj broj, jer mi se to desilo baš u Beogradu.No, šta je bilo, bilo je i ne ponovilo se.
A za ključ ste i mene uplašili. I ja sam dobio samo plavi. Baš ću sutra da zovnem onu firmu gde sam kupio auto, da vidim šta će da mi kažu.
I ja sam hteo sa vama da kupujem taj digitalni termostat, ali sam zbog hitnosti slučaja morao da ugradim onaj od Fergusona. Eto, platio sam ekološku taksu kao za autobus i imam deo od traktora. Još samo da ugradim nešto od kamiona i moja Pandica će biti univerzalna:)
Zbog sve ove frke koju sam imao, nisam se skoncentrisao na potrošnju. Kad sam pošao iz Jagodine za Novi Sad dolio sam 20 litara i kazaljka je pokazivala pun rezervoar. Prešao sam 234 km auto putem i sad imam 3 osmine manje goriva (skala je podeljena na osmine). E sad, ne znam koliko je pun rezervoar u Van varijanti. Pominjali ste 32 i 42 litra. Ako je 32, znači da sam potrošio 12 l (3/8), a ako je 42, onda sam potrošio 16 l (3/8) za 234 km auto putem. U prvoj varijanti to ispadne 5.1 l, a u drugoj 6.8 l na 100 km.
Pozdrav svima, i nadam se da ćemo se videti na tom skupu Pandista.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 06:35 - pre 195 meseci
Eh, pa DB, sad je malo jasnije, kolko shvatam, kad su ispustili u NS, stari antifriz, vec tada su videli (po kolicini) da je iscurelo manje nego sto je trebalo i otud su napisali da je tu bio problem odnosno da je moguce da je ranije doslo do ostecenja dihtunga. No i dalje za mene ostaje tajna, kako je i nakon sipanja tih 5 litara novog antifriza - auto ponovo prokuvo? No sta ces, sta je tu je.
Imas PP.

Molim da na spisak za grunfov multi-merac dodate jos jedan primerak na acino ime ,a koji moram nabaviti za naseg kolegu iz Engleske, koji me zamolio da mu to posaljem, dakle za sada mi treba 2 komanda.
Pozz
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 10:22 - pre 195 meseci
Zrdavo svima;
Kad sam ja kupovao pandu, kolega me posavetovao da uzmem od prodavca kljuc, i rezervni kljuc obavezno, tako da sam insistirao na tome ,pa sam pored dva plava kljuca dobio i karticu na kojoj se nalazi kod mojih kljuceva. Tu znaci nije bilo greske! Problem je sto su peta vrata od neke druge pande pa ne mogu da ih zakljucam mojim kljucevima a uz ta vrata nije postojao zaseban.
Elem , zaintrigiran vasim prepiskama vezanim za problem kljuceva, jutros sam pozvao jednu renomiranu bravarsku radnju,iz ulice 29.novembar. (nalazi se ma samoj raskrsnici pre MUP-a , (kada se ide iz centra grada). Ljudi mi rekose da znaju za nas problem i da mogu da regularno narezu kljuc po plavom kljucu. Znaci , bordo kljuc (oni ga zovu servisni ) nije obavezan da bi se nasi kljucevi umnozili. Ovaj zahvat kod njih kosta 3000 din. Pa, Janjo, kad dodjes do Bgd-a. otidji do njih i napravi rezervni kljuc. Za moj problem sa petim vratima rekli su mi da ne moram da pravim novi kljuc, nego oni imaju mogucnost da po postojecem kljucu prepakuju moj ulozak brave i sve to za 800 din ,ako sam skinem ulozak, ili za 1200 ako oni to rade. Ko je zainteresovan , poslacu tel. ove radnje na pp!!!
Sto se tice cudesne Grunfove naprave za temperaturu motora, za sada nam treba 4 komada (Aca x2) Dajte da sacekamo malo pa da mu damo porudzbinu bar od 10 komada. To i jeste bio uslov da dobijemo mali popust.
Janjo, ne obaziri se puno na nase "crne misli" !!!
Bitno je da je medvedic tu pa sad navali na ulepsavanje. Kad sredis rezervni kljuc, nadam se da ces nam pisati samo o lepim putesestvijama, a ne o kvarovima, majstorima -derikozama i sl. Neka te lepo sluzi, i nek se ne kvari. Nadam se da ces prisustvovati nasem okupljanju, jer lepo vreme se blizi!!!

Db! Sta tebi reci, kako te ,prijatelju, utesiti ??? Ne znam koliko godina imas , ali danak neiskustvu si ,na zalost, odmah platio. Mnogo smo diskutovali i pisali o osetljivim dihtunzima i ravnanju glave ako dodje do pregrejavanja. Cudi me da nisi obratio malo vise paznje na to.
A i ona brzina od 140 km/h??? Ok, probao je svako od nas , ali verujem da je to bilo samo na par sekundi, cisto da se zna...Ovako lagan auto je ludost voziti tom brzinom. Sreca te nisi tom prilikom obilazio neki sleper. Moze svasta da se desi!!! Zato sada lagano, pa nek traje malo duze, samo nek je bezbedno. U ostalom, znam da ti nece biti neka uteha, ali neko od nas je pre izvesnog vremena kupio na istu varijantu pandu , koja ga je na kraju izasla realnih 3200 ojra!!! Konstatovali smo , cini mi se , da je to-to!

Kuntalo, mislio sam na tvoje nosace museme i posto ne znam ni jedno mesto gde to mozes da nabavis, pade mi nesto na pamet. Ajde da mi doneses ,jedan od tvojih polomljenih nosaca , a ja cu da probam da ti napravim nove , ali od drveta ili univera, kako ti drago!! Pazi moze da ispadne smekerski, 100% posto ce da sluzi svrsi , a tebe ce da kosta par piva! Ja sam sad od petka na godisnjem odmoru pa mogu malo da se zezam sa stolarijom. Sto se tice onog plasticnog stitnika za prekidac napajanja benz. pumpe, to bih probao da ti napravim od potcinkovanog lima. Ostalo bi ti da ga obojis i pricvrstis pop nitnama. Naravno i taj deo bi mi trebao sa tvog auta, da ne skidam sa mog.
MNemoj da se ustrucavas, samo me obavesto kad da se nadjemo. Na kraju krajeva mozemo i zajedno to da odradimo.
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 10:50 - pre 195 meseci
Bravo Roberto, sve pohvale na kolegijalnosti i drugarstvu. To mogu samo ljudi sa naseg foruma.
E a zamisli kad bi nasli neki komad mahagonija, ili ebonovine, pa se ti nosaci malo - lakiraju..... ima da izgleda ko Bentley il Majbah, zamisli, Panda Classic sa ukrasima od plemenitog drveta!!!!!.
Kuntalo bi onda imao Pandu radjenu po porudzbini. Jeli Kuntalo sta vise volis, mahagoni, ebonovinu, il mozda neko drugo egzoticno drvo? Ajd ako Vam treba neka pomoc javite, nisam na odmoru, al ako mogu da pomognem - pomoci cu. Vec zamisljam te detalje od plemenitog drveta, kako se cakle na krajevima police, pa upalis zadnji brisac - strc-bow-strc-wow, ma limuzina 100%.

P.S. mislim da Kuntalu ne fali pokrivna plastika onog prekidaca, nego njegov nosac, ali mislim i to se moze napraviti - glat, po postojecem modelu.


 
Odgovor na temu

dlalic
Novi Sad

Član broj: 24116
Poruke: 375



+118 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 11:39 - pre 195 meseci
Drugari, da li imate bravu na cepu za gorivo? Ja na staroj ('87god) imam, a na novoj ('02god) ne. Ne bi bilo lose nabaviti neki cep sa kljucem... Naravno cep od stare ne pasuje na noviju.
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
*.adsl.verat.net.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 11:56 - pre 195 meseci
Vec smo pisali o umesnosti nasih majstora, naravno izuzimajuci casne izuzetke (odnosi se na D.B.), rezervoar kod pandi od talijanske poste ima 42 litra, stavite i mene na listu za merac temperature, Kuntalo, imas PP. Aco, posalji mi link tih engleza. POzz!
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 12:47 - pre 195 meseci
Inspektore, evo linka, samo ako se ne registrujes, mozes samo da pregledas poruke, a ne i da se dopisujes.

http://www.fiatforum.com/panda-classic/

Ja se tamo raspiso oko obrtomera, i ubedjivao se sa njima da se signal za obrtomer na nasim postarskim pandama ne moze dobiti sa pina 23 na ECU, jer mi imamo ECU za multipoint, a englezi imaju pande sa mono-piont ubrizgavanjem (SPI). Inace tamo je uvoz Pandi Classic - zabranjen od 97, zbog bezbednosnih standarda, pa im je u Britaniji, Panda Young, najnovija od Classik fele.
Naime njihove Pande, isto imaju dve bobine ali im je kompjuter stariji model za SPI (nas je za MPI) pa se kod njih signal za obrtomer dobija sa tog pina 23 na njihovim kompjutreima, koji su inace montirani ispod museme u kabini, a ne ispod haube ko kod nas. Ima na toj temi i film na you-tube o tome kako su oni uboli obrtomer u taj pin 23. Ja moro da im okacim slike naseg modela Pande, jer nisu verovali da imamo Pande Classic 2000 - 2003, i to sa novijim ECU. Inace tamo sam video da se nas ECU nalazi ugradjen u Fiat Palio, noviji Punto, i jos neke modele, pa pokusavam da u njihovom odeljku za Palio provalim koji je to pin za obrtomer, koji bi i nama odgovarao?

Inace forum im je jak, imaju svasta, pogledaj, ali nas je Forum - ipak najjaci!

Dlalicu, mislim da niko nije dobio cep sa kljucem na postarskim Pandama, ali gadna je Panda za izvlacenje na crevo, jer moras prvo da utisnes onu zelenu skalameriju smestenu u samom nalivnom grlu, da bi ista sipao ili odasuo u rezervoar, tako da ko bi se usudio da nesto izvuce, malo bi se pomucio ko kod endoskopije. Daleko bi mu bilo lakse da postavi lavor i probusi ne daj Boze plasticni rezervoar, nego da provlaci tanano crevce, pored one utiskujuce - zelene skalamerije kroz nalivnu cev. Drugo, ako bi neko nabavljao cep sa kljucem, neka uzme cep bez rupice za odusku, obzirom da pumpa goriva kod Pande, koja je potopljena u rezervoaru zahteva malo nabijenog pritiska u rezervoaru. Probaj da odvrnes originalni cep i cuces ono pfffssss....... Ako uzmes cep sa oduskom, nema tog pfffssss, i pumpa goriva se stalno muci, odnosno radi non-stop da bi odrzavala nabijen pritisak, a ne samo dok ne nabije pritisak koji je potreban za nase pande. Tada ako radi stalno - pumpa rikne 10 buta brze, nego kad radi samo dok ne nabije potreban pritisak (radi samo povremeno. Probaj jedared, negde gde je tisina, daj samo kontakt (bez verglanja) i slusaj pozadi - kako pumpa nabija pritisak jedno 2-3 sekunde i kad ga postigne pumpa - stane (ne cuje se vise onaj zvuk ko kad Boeing polece - samo tiho, naravno. Tek tada verglaj i auto bez pritiska na bilo koju pedalu pali ko puska...... Kad cep ima odusku, pumpa bi stalno (a ne samo povremeno) nabijala pritisak, i mnogo pre bi se izrabila. Sto veca oduska, to teze pumpi da nabije potreban pritisak. Sto pumpa vise radi / krace i traje. Inace, nova nije jeftina.
Znaci - moze cep sa kljucem, ali cep bez oduske. Inace postoji i sigurnosni ventil i ekspanziona posuda na pandi, koja ima funkciju da obezbedi sigurnost zbog nemanja oduske - tamo iznad zadnjeg levog tocka. Pomoc te posudice zabari su resili problem da rezervoar nema klasicnu odusku, te da pumpa nabije pritisak za sto krace vreme, a sigurnost se dobija pomocu ekspanzionog suda i sigurnosnog ventila za pritisak
Pozz


Pozz
 
Odgovor na temu

DE-VEt
Dejan Simov
veterinar,vs komvet doo
Kovacica

Član broj: 176668
Poruke: 2
195.252.79.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 16:50 - pre 195 meseci
Zdravo svima
Prvo pohvale za forum.
Ovih dana planiram da pazarim auto pa trazeci oglase za pandu naleteh na vas forum.
Inace radim kao veterinar u Kovacici, a iz Beograda sam, tacnije Batajnice.
Uskoro ocekujem neke parice pa gledam ovih dana oglase za automobile.
Iskreno prvo sam razmisljao o nekom jugicu a onda vidim da za te pare koje sam naumio da dam za juga mogu uzeti
i pandu.Prelistao sam forum i mogu reci da ste me prilicno zaintrigirali vasim odusevljenjem pandom.
Auto mi treba za teren (ok su putevi ovde) i naravno za put do Beograda.
Za samo jedan dan sam ovde saznao dosta stvari na koje treba da obratim paznju
prilikom kupovine Pande,malo me samo bune varijante tipa van,minivan,cityvan.
Zeleo bih auto sa zadnjim sedistima po mogucstvu,da li ima takvih ili je sve varijanta: ugradi sedista.
Pozdrav
 
Odgovor na temu

kuntalo

Član broj: 101218
Poruke: 382
212.200.151.*



+2 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 17:31 - pre 195 meseci
Roberto, hvala puno, ali stvarno ne bih jos ljudi da uvlacim u moju bedu. Kako god okrenes- imas pivo kad se vidimo.

Inspektore, hvala sto me podseti, mozda i bude nesto...

Svima veliki pozdrav!
Save the Panda!
 
Odgovor na temu

roberto_s
Roberto Sotirov
Shadows, Beograd
Beograd

Član broj: 158457
Poruke: 290
*.28.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 19:46 - pre 195 meseci
Citat:
kuntalo: Roberto, hvala puno, ali stvarno ne bih jos ljudi da uvlacim u moju bedu. Kako god okrenes- imas pivo kad se vidimo.

Inspektore, hvala sto me podseti, mozda i bude nesto...

Svima veliki pozdrav!



Daj ne z******aj! Mozemo to da zavrsimo za jedno popodne!!! Nemoj da me nateras da rasturim moju musemu!!!
 
Odgovor na temu

D.B.

Član broj: 174235
Poruke: 21
89.216.109.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 19:49 - pre 195 meseci
Zdravo DE-Vet. Dobro došao na forum. Kao što si mogao da vidiš, ja sam u Novom Sadu kupio Pandu Van (samo njih ima na tom placu). 2002. godište je koštalo 2.000 €, a 2003. godište 2.200 €. Prodavac mi reče da majstori traže 250 € da je preprave u putničku varijantu.

Danas sam zvao firmu u kojoj sam kupio auto i rekli su mi da nemaju rezervni ključ. Otišao sam kod ključara i on mi je iskopirao ovaj plavi ključ za 3.500 din. plus onaj obični za zadnja vrata 350 din. Oba rade bez problema.

Šta mislite o dodavanju aditiva za ulje i gorivo? Jedan drug mi reče da bi to trebalo da dodam jer mi je Panda prešla 190.000 i oni bi trebalo da malo pročiste i zaštite motor.

Aco, jesi li video kako mi je majstor zakačio MP3 plejer, bez posebnog držača? Kako ti se čini?

Roberto, imam puno godina, a vrlo malo pređenih kilometara. A 140 sam, naravno, terao samo nekoliko sekundi da probam. Da sam tada znao da će da crkne poterao bih je i 160, da vidim dal' može toliko kad je izgravirano:)) Šalim se malo. Ja ustvari, uopšte ne volim velike brzine.

Nego, kad smo već kod brzine, da li moju Pandu Van (pošto je registrovana kao teretno vozilo) kači ono ograničenje brzine za kamione od 80 km/h ?? Da mi ne uzmu dozvolu kad je poteram 140:))

Pozz svima
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
212.200.183.*



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 21:41 - pre 195 meseci
Pozdrav za DE-Vet-a.
@ DE-Vet, Evo da malo elaboriramo modele:
U napacenoj Srbiji u zadnih godinu-dve, uglavnom su prisutni sledeci modeli iz uvoza polovnjaka:
1. Panda Van- verzija koja ima plasticni nastavak karoserije i dvokrilna plasticna vrata pozadi, uglavnom porekla Posta Italiana, ili u poslednjim mesecima (uvoz plac- NS) – porekla Telecom Italia. Uglavnom su postarske bele (originalno imaju fluorescentnu-zelenu nalepnicu po bokovima, koju obicno uvoznici odlepe, i Crvene imaju beli logo – Telecom-Italia. Sve te pande sa tim plasticnim produzetkom su bez zadnjeg sedista i vode se kao teretno-dostavno vozilo (Van), i kao takve idu prvo na atest pa se posle atesta registruju kao teretno vozilo, uz nesto skuplje takse. Ta varijanta uopste nije losa za mali privatni business, a ko ima registrovanu - firmu, moze i da registruje Pandu na firmu (ne na ime), pa da koristi odbitni PDV i za vozilo i za gorivo i za druge troskove vozila- ako mu je firma u PDV sistemu, ali necu mnogo o finansijama……
.
2 Druga varijanta iz uvoza polovnjaka je Panda City Van (takva je moja bila originalno). City Van nema taj plasticni produzetak karoserije, niti dupla zadnja vrata, nego ima obicna zadnja vrata sa nitovanom gvozdenom resetkom ispod zadnjeg stakla (meni su je kod prerade skinuli), a umesto zadnjih bocnih stakala, ima plasticna vratanca sa bravicom (salter) kako bi se moglo spolja otkljucati i pristupiti tovarnom prostoru. (ovo imaju i produzeni Vanovi). Takodje nema zadnjeg sedista, i kod oba Vana i City Vana postoji pregrada izmedju putnickog dela napred i pozadi. Nisam siguran, ali mislim da je sila kocenja na zadnjoj osovini kod ova dva modela pomocu posebnog reduktora sile– manja nego na klasicnoj putnickoj (zbog predvidjenog tovara pozadi) a to posle kad je preprave naravno propuste da zamane, pa bude problema na produzenju registracije o cemu smo opsirno pisali ranije na forumu.
3 Na kraju je Treci i najredje prisutan model iz uvoza polovnjaka a to je klasicna putnicka, sa svim sedistima i staklima, i mislim da najcesce nosi nalepnicu – Young.

Koliko shvatam tebi odgovara sa zadnjim sedistem, pa mislim da 250 orja doplate nije losa varijanta (tako je i moja odradjena). Inace u okviru dorade trebalo bi da ti ugrade i zadnju policu, koja ima vise funkcija, i koja se lako obara na dole uz sediste (kad stavljas nesto vislje u zadnji prostor –bez obaranja sedista, a sediste se naravno preklapa i to duplo, tako da se tovarni prostor i na klasicnoj putnickoj, veoma efikasno pretvara i prilagodjava – modularno u sasvim dovoljan tovarni prostor. Desavalo mi se da sam u nju stavljao uz malo dijagonalnog polaganja pod suvozaceve noge i cevi od 2,5 metara i da sam mogao da zatvorim sva vrata i prozore, ili komplet trkacku biciklu sa 26 colnim tockovima, i putnici napred ili lajsne za parket, burad i sl. Verovatno si primetio da se pozadi vrata otvaraju do patosa, tj da nema ko kod yougoa one pregrade pozadi, pa ima neuporedivo vise mesta za utovar kabastog tereta nego kod yougoa, a kad tovaris torbe, ne moras da ih podizes u vis pa da ih soustas u gepek ko kod yougoa, nego samo uneses ravno u gepek. U tovarnom prostoru po patosu je neka otporna debela plastika, pa se lako brise i odrzava (nije tapison ko kod nekih drugih vozila), itd… Mislim da nema tako malog auta koji moze toliko tovarnog prostora da ima. Cak mislim da i mnogi veci primerci mogu samo da zavide Pandi na prakticnosti tovarnog prostora i resenju za obaranje i preklapanje zadnjeg sedista.
Inace kad preradjuju City Van u putnicku, najcesce grese sto raznituju onu metalnu mrezu ispod zadnjeg stakla (sto nije potrebno) i sto montiraju fiksne zadnja bocna stakla umesto ukoso-otvorivih (slicno ko kod yougoa) koje originalno poseduju putnicke. Mislim da uvek traze i posebnu doplatu za plasticnu zadnju policu od oko 30-40 eura ali isplati se, jer ima i ona svoju funkciju kod sklapanja i jednostrukog obaranja zadnjeg sedista kad glomi pregradu od putnickog dela prostora. (da podsetim, kod yougoa ta zadnja daska stalno smeta, i kad treba da je skines, ne znas gde ces sa njom, dok se originalna zadnja polica kod pande po odvajanju zadnjeg sedista samo obori na dole, pa mozes opet da fixiras zadnje sediste za sedenje i stavis recimo – veci fikus u saksiji u gepek da viri iza zadnje-sedecih putnika.
Za tvoje zanimanje i mesto rada i stanovanja - mislim da je Panda idealna, a i u kupovinu, mozes da povedes ******* sa dijagnostikom i greske nema.

@ D.B. Video sam MP3 montazu, nije lose, pogotovu sto pixla nastavlja da se krece ispod mp3-ja – i zvucnici su legli ko guza na noshu, a jos vise mi se svidela ideja za mesto ugradnje - uronjene sonde pokazivaca temperature. Cini mi se da tvoj ferguson merac ima mehanicku sondu sa sve onim bakarnim cevcicama i federom (a ne NTC sondu sa zicama). Kako bilo bakarni razvodnik na crevu je ok i zahteva minimalno skracenje creva, samo da te podsetim da tecnost tuda pocne da kruzi tek kad se otvori termostat u kucistu, i pocne puni tok rashladne tecnosti, tako da u prvih nekolko minuta nemas ocitavanje temperature, ali to nije kriticno jer se motor i nije zagrejao, i jedino iz hladnog starta nemas odmah ocitavanje, a kad termostat otvori, onda ti cajger tempa, odmah skoci na recimo 45-55 stepeni. Tu cinjenicu mozes koristiti kao kontrolu da li termostat (i na koliko stepeni) otvara (inace i on moze da se pokvari pa da ne otvara ili kasno da otvara sto je opet - problem pregrevanja….).
Drugo - brzina
Po pravilu, teretno registrovana varijanta bi pozadi sa leve strane trebala da nosi nalepnicu ogranicenja brzine sa oznakom 80 (il kolko je vec navedeno u atestu), i to znaci da ce te organi reda kazniti ako ides brze od toga, a ako nemas nalepnicu, kaznice te prvo sto nemas tu nalepnicu a zatim i sto si vozio brze (D.B. vodi racuna, organi znaju da budu neumoljivi, i ako si probao 140, kad su organi na drumu, za tebe vazi 80. Obrati paznju na recimo fabricke Florida ili Skala Vanove, - fabricki imaju nalepnicu 80 iako mogu da idu i malko brze. Licno sam jednom platio kaznu zbog toga u kec-vanu, pre nekoliko godina????? – tada nisam znao da imam tu okruglu-nalepnicu na sluzbenom vozilu)

@ Inspektore, jesi li posetio britance i njihov forum?

@ Janja, kako je prosao servis i prvi dani koriscenja? - (znamo sad ces da se zalis da ti nesto stalno malo - lupka u voznji, ali procitaj ranije na forumu imas dato resenje problema) (salim se ali to je obicno prvo pitanje taze vlasnika Pandi)

 
Odgovor na temu

momsab
Momčilo
Beograd, R.Srbija

Član broj: 2804
Poruke: 3041
89.216.97.*

Jabber: pitati@PP
Sajt: www.momsab.com


+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub24.03.2008. u 21:51 - pre 195 meseci
Citat:
D.B.: Šta mislite o dodavanju aditiva za ulje i gorivo? Jedan drug mi reče da bi to trebalo da dodam jer mi je Panda prešla 190.000 i oni bi trebalo da malo pročiste i zaštite motor.
evo jedne (zakljucane s razlogom) teme o aditivima za motor

koristiti samo aditive koje je preporucio proizvodjac vozila/motora, ako ih je uopste preporucio
Žena u krevetu i vino na stolu nikako ne smeju da čekaju. Jer, vino se greje a žena hladi.

-vinolog
 
Odgovor na temu

AcaDorcol
dipl.ecc.

Član broj: 162574
Poruke: 880
*.redcross.org.yu.



+1 Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub25.03.2008. u 09:14 - pre 195 meseci
U knjizici za Pandu, koja se dobija pri prvoj kupovini od FIAT-a, imaju preporuke za ulja, maziva i tecnosti, koje preporucuje sam proizvodjac, ali u toj knjizici FIAT nije preporucio nikakve aditive.
Ranije sam pisao da smo u firmi duzili Una 60S, *slican FIRE MOTOR), sa kojim smo uz redovne servise, presli 380.000 km, i prodali ga u ispravnom stanju na dalnje koriscenje.
Mislim da generalno FIRE motori (pisali smo o njima ranije na ovoj temi) ne traze apsolutno nikakve aditive, i licno smatram da je to samo sminkeraj i bespotrebno eksperimentisanje. Uz normalnu upotrebu i redovno odrzavanje koje je propisao sam proizvodjac, Pande ladno tuku 300-400.000 km, i nikakvim aditivima tu nema mesta. Ako se auto malo pazljivije odrzava onda moze da stuce i vise, ali to onda nije zahvaljujuci krilcima od slepog misa nego do vozaca, redovnih i vanrednih servisa, kvaliteta servisera i uslova koriscenja......
Pozz
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub25.03.2008. u 09:26 - pre 195 meseci
"Častio" sam pandu sa seleniom 20k, mašina mirnije i tiše radi, nakon dve promene selenie gold, 20k je bolji izbor. Ne treba upotrebljavati aditive. Pozz!!

[Ovu poruku je menjao inspkluzo dana 25.03.2008. u 11:26 GMT+1]
 
Odgovor na temu

DE-VEt
Dejan Simov
veterinar,vs komvet doo
Kovacica

Član broj: 176668
Poruke: 2
195.252.79.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub25.03.2008. u 20:19 - pre 195 meseci
Hvala D.B-u i AciDorcol-u na informacijama.
Stvarno sam u dilemi.
Ocekujem oko 2500-3000e vrlo brzo a malo me plase te price oko ugradnog termostata (nadam se da se tako zove)
i police za radio i tih nekih prepravki.Nisam neko ko bas ima dosta vremena da se bakce sa tim.
Preporucuju mi neke opele i fordove za te pare ali ovde se ipak radi o automobilu koji je 2001-2002 god.
I sto je najbitnije mislim da nije skup za odrzavanje.
Inace sreo sam Pirata, ako znate na koga mislim,on je isto iz Kovacice i uzeo je pandu o kojoj je pricao,1985-1986 god.
nisam siguran ali ne izgleda uopste lose.
Uopste nije lako naci pravo resenje.
Pozdrav
 
Odgovor na temu

maksabj
Beograd

Član broj: 144453
Poruke: 115
*.154.eunet.yu.



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub25.03.2008. u 20:50 - pre 195 meseci
Za DV, a i sve ostale...
Pokazivac temperature koje je DV platio 2300, na Bubnju, subotom, kosta 500-800 dinara...
Ako se nekome dopalo, nemoj da se zalece, nego nek' procunja po istom...Nov, da ne bude zabune...I jeste od traktora...:-)
Pozz!
 
Odgovor na temu

moralni_pobednik
Dusan Stojanovic
developer, E-Smart Systems
Beograd / Paracin

Član broj: 174981
Poruke: 29
*.e-smart.co.yu.

Sajt: www.myspace.com/medjutim


Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.03.2008. u 09:34 - pre 195 meseci
Skoro da sam skupio pare na gomilu (skupicu do vikenda) i danas krecem u obilazak placeva. Planiram za vikend da kupujem ako nadjem dobru.

Roberto, cini mi se da si mi ti pomenuo da mi posaljes broj "the majstora" da ga vodim u soping, e pa sad je trenutak naravno, moze i neko drugi da mi shibne pm, nije problem

Ako Bog da, od subote se slusa Enter Pandman

uzdravlje
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.03.2008. u 09:46 - pre 195 meseci
Pa moralni, nek ti je sa srećom, nadam se da smo mi bar malo uticali na tvoju odluku, ako jesmo, platićeš pivo na prvom okupljanju. POzz!!!
 
Odgovor na temu

inspkluzo

Član broj: 142669
Poruke: 337
147.91.108.*



Profil

icon Re: Fiat Panda [Classic] klub26.03.2008. u 10:15 - pre 195 meseci
D.B. kakave su ti to halogenke sa ispravljačem? POzz!!!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Fiat Panda club :: Re: Fiat Panda [Classic] klub - poruke iz januara, februara i marta

Strane: << < .. 14 15 16 17 18 19 20 21

[ Pregleda: 119882 | Odgovora: 407 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.