Ali ne treba zaboraviti da je Insignija i 30% jeftinija za slicnu konfiguraciju koju nude Audi/MB/BMW. To definitivno treba uzeti u obzir.
Rekao bih da za te pare danas Insignia jeste vrlo atraktivna ponuda sa prilicno dobrim komponentama (za taj cenovni segment).
Tacno je i da Opel sigurno ne bi mogao da valja Insignia-u po ceni A4 recimo, sve i da stave luksuzniji enterijer itd... jer Opel jednostavno nije brend koji kupci asociraju sa ponudom te cene... to bi bio isti FAIL kao i onaj VW Phaeton, koji jeste dobar auto da se razumemo, ali jednostavno je pucao na trziste u kome VW kao brend nema sta da trazi... malo ko ce kupiti luksuzni auto sa "narodni auto" natpisom na njemu.
Tako da, ipak mi se cini da je Opel odradio jako dobar posao sa Insignia-om - za 20-tak hiljada EUR ljudi dobijaju nesto sto moze komotno da bude uporedivo sa automobilima koji su 10-tak hiljada EUR skuplji (naravno ne do poslednje komponente) i sasvim sam siguran da se to odrazava i na prodaju.
Mislim, i ja bih uvek radije kupio Mercedes C klasu ili Audi A4 - ali samo kada bih u biranju zanemario cenu. Vecina ljudi iz srednje klase ipak nemaju taj luksuz. Pre neki dan sam imao A servis na mom autu, i dok sam cekao gledam malo ponudu - jbt, izlozen neki Mercedes C klasa napunjen "do vrha" sa dodatnim opcijama - 61 hiljada EUR... 61 fakin hiljada EUR za auto srednje klase (ne, NIJE C63 AMG)... ocigledno za neke krize nema. Mislim, jeste on bolji od Insignia-e... ali za te pare mozete da kupite Insignia-u i neki manji stan :)
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey