Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

AUTO GAS - iskustva sa CNG

elitemadzone.org :: AutoZone :: AUTO GAS - iskustva sa CNG

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14

[ Pregleda: 161739 | Odgovora: 269 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Marinottolo
FAS

Član broj: 324127
Poruke: 7
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG14.07.2014. u 10:53 - pre 88 meseci
Ne isplati se to uraditi svakako..mene kopka samo jedna stvar koju je gore omenuo dečko, šta ima veze što nije pri carinjenju upisan metan, čak tada kad je uvežen auto nisi ni mogao da ga upišeš u saobraćajnu, sad kad može, ne vidim problem da se uradi samo taj reatest, provera vizuelna kako su mi rekli u AMSS i da mi daju potvrdu. Što su inače i mogli da urade kako navode, samo da je upisan u saobraćajnu dozvolu.. ne želim da demontiram fabrički sistem, ne preporučuje se, sa sobom imam izveštaj i Messera o ispravnosti boca do 2016 i tako ću da vozim. Ako me zaustave panduri ovde, pozvaću se na to, na potvrdu o fabričoj ugradi i na zakon koji nije postojao kad je auto uvežen. Ako ih zanima nešto preko toga neka se obrate FAS-u. Ja sam želela drage volje da uradim sve po protokolu, ali me je sprečila država u tome da ne zagađujem životnu sredinu, za sebe samu radim proveru ispravnosti auta i sistema, i ja sam čista. !!!
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10735



+1329 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG14.07.2014. u 13:26 - pre 88 meseci
Citat:
Marinottolo: sa sobom imam izveštaj i Messera o ispravnosti boca do 2016 i tako ću da vozim.

Ja sam to isto bio prvo nabavio, to apsolutno nicemu ne sluzi. Ako vec hoces tako i imas nacina da prodjes tehnicki kao obican benzinac, onda sakri taj papir i nikom ne pokazuj. Evo zasto - ako pokazes papir, policajac ce znati da imas nelegalan gasni uredjaj, zbog cega ima obavezu da te uputi na vanredni tehnicki pregled, nakon cega neces vise moci da vozis taj auto. Ako ne pokazes, policajac bi trebao da se zavuce pod auto i konstatuje da imas nelegalan gasni uredjaj, a posto on to nece da uradi, onda nepokazivanjem papira dajes sebi prednost ako me razumes. A kad te zaustavlja, onda gledas mozes li da stanes van kolovoza u travu, blato ili baru da se dodatno osiguras da nece da se zavlaci pod auto i zagleda sta ima ispod lima.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

Marinottolo
FAS

Član broj: 324127
Poruke: 7
*.dynamic.sbb.rs.



+3 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG14.07.2014. u 14:06 - pre 88 meseci
Da, ali on jednostavno može da otvori onaj poklipac gde se puni gorivo i da vidi da ima i za jedno i za drugo...možeš li mi poslati šta si uradio tačno sa svojim prvim vozilom? U pp...to jeste jeftinije, ali je komplikovanije. Poći ću tehnički izgleda kao benzinac. Ali sa skidanjem vidnih delova i posle vraćanjem... :o
 
Odgovor na temu

fedro
Dragan Stojsavljevic
Taxi vozac

Član broj: 269341
Poruke: 1
*.mts.telekom.rs.



Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG03.09.2014. u 16:03 - pre 86 meseci
Pozdrav svima.

Vozim Astru 2003 g. fabricki CNG i od skoro imam jedan mali problem - utakanje metana ide jako sporo. Momci na pumpi su mi rekli da je problem najverovatnije u utakaču.

Moje prvo pitanje je da li je neko imao slican problem i kako ga je resio (da li se deo samo procisti ili je neophodna zamena) ?

Drugo pitanje je - kome da se obratim (kom servisu u Beogradu)? Od ovih ljudi koje znam da voze na metan niko nije imao nikakvih problema (potreba za servisom), jedino sto sam cuo je da ne idem u servis za koji su mi rekli na pumpi (ne bi da ga spominjem).

Unapred hvala
 
Odgovor na temu

velickovics
Sasa Velickovic
Smederevo

Član broj: 152168
Poruke: 6
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG18.09.2014. u 16:30 - pre 86 meseci
Fedro preporucio bih ti
R&R Electronic D.O.O
http://www.lpgservice.net/strane/kontakt.htm

pre 3 godine sam imao problema sa diznama (Zavoli) covek za 20 min resio problem i vec 170.000 km nemam nikakvih problema.
Cak nisam ni radio redovno servisiranje jer mi je covek rekao da na CNG nema potrebe bilo sta da se cisti u vremenskim intervalima 20k, 40k vec tek ako auto pocne da stuca ili da gubi gas.

Ja na Citroen xsari 1.6 80kw ne osetim razliku izmedju benzina i gasa vec 170k km. Moram da pogledam u lampicu da vidim sta je aktivno.

 
Odgovor na temu

MaCvele
Obrenovac

Član broj: 325399
Poruke: 21
*.static.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG30.09.2014. u 12:56 - pre 86 meseci
Pozdrav svima.
Od skoro vozim xsaru na metan (fabrički). Pažljivo sam čitao celu temu što se tiče atestiranja metana, i još uvek nisam siguran u proceduru. Neki postovi su stariji, a pravila se izgleda menjaju svake godine. Pa ako je neko skoro atestirao metan, mogao bi da podeli svoja iskustva. Čovek od koga sam uzeo auto je išao u Grčku bez atesta i bez ikakvih problema. Puni se ispod haube, u gepeku je tapacirung preko boca, mada može da se podigne po potrebi. Radije bih da imam sve čiste papire, ali sve zavisi koliko to zadovoljstvo košta. Ne znam šta tačno znači homologacija, ali ako pomaže, na bocama su utisnuti neki brojevi.
 
Odgovor na temu

Jolexx

Član broj: 308284
Poruke: 38
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG21.12.2014. u 21:19 - pre 83 meseci
Odgovor kasni ali moze biti koristan i drugima. Atest po Evropi ne traze na pumpama prilikom tocenja gasa. Cak na vecini pumpi u Austriji i Nemackoj sam sipas CNG. Bez atesta problem mozes imati u Srbiji, ako te policija primeti i iskljuci iz saobracaja ili skine tablice zbog atesta. Pored velike novcane kazne, mozes biti u nemogucnosti da uradis atest ako u sabracajnoj ne pise gas ili CNG. Jedini nacin da se nesto promeni je "pritisak" na AGENCIJU ZA BEZBEDNOST SAOBRACAJA koja je nosilac takve odluke. To jest sva dokumentacija sa atesta i slike CNG uredjaja i vozila salju se AGENCIJI i od njih stize potvrda nadleznoj instituciji koja vrsi atest. Cena se krece od 15 do 30 hiljada dinara u zavisnosti od vozila, broja boca itd. HOMOLOGACIJA motornih vozila, odnosno opreme i delova vozila, predstavlja postupak ocenjivanja, POTVRDJIVANJA da određeno vozilo u celini, ili neki njegov deo i oprema, odgovaraju zahtevima pravilnika propisanog u SRBIJI.
 
Odgovor na temu

MaCvele
Obrenovac

Član broj: 325399
Poruke: 21
*.static.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG23.12.2014. u 10:46 - pre 83 meseci
Nema veze što kasni odgovor. A svakako je dosta toga razjašnjeno. Ni jedna validna kuća (firma, institut, kako god) ne odgovara na mail.
Sad sam gledao sajt Agencije. I nova pravila koja počinju od 01.01.2015. da se primenjuju. Ono je kriminal. 20 hiljada da pregledaju tehničku dokumentaciju koju izradi ovlašćena kuća (a tek je pitanje kolike cifre će oni da lupaju), kako bi mogao da ugradiš neki deo. Na taj korak teško da će neko da se odluči. Pre ću da skinem svu opremu za CNG nego tako da radim atest. U zemlji se žestoko forsira ekologija i energetska efikasnost, a ovi rade potpuno suprotno. Umesto da olakšaju proceduru atestiranja (logično bi bilo i da subvencionišu, ili bar stimulišu ljude da voze na CNG i TNG), oni komplikuju sve više. Jedini razlog koji mi pada na pamet je da i moj rođak zaradi neki dinar (isto kao sa notarima).
Da se vratim konkretno na moj slučaj. Čovek koji mi je prodao auto mi je i kućni prijatelj. Išao je u Grčku autom, bez ikakvih problema. Planiram da i ja odem, bar do Mađarske, čisto da vidim kako ću proći. Ovde me par puta zaustavili, jednom pogledali nalepnicu, jednom videli da su svi vezani (i pozadi) i to je to. Tako da sam sve bliže odluci da i dalje vozim samo sa upisanim benzinom u saobraćajnoj. Kad bih znao tačnu cifru, možda bih i krenuo u postupak, ali da ne izađe više od 15 hiljada, što će biti nemoguće posle nove godine, a možda i sad, pošto imam četiri boce. Trudim se da poštujem sva pravila, ali kad neko krene da zeza...
Jolexx, hvala.
 
Odgovor na temu

Jolexx

Član broj: 308284
Poruke: 38
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.12.2014. u 16:23 - pre 83 meseci
Tacnu cifru nije tesko saznati. Okrenes INSTITUT u Vinci trazis odeljenje za atest motornih vozila na CNG. Javlja se zenski glas na centrali. Zamolis za broj mobilnog Stefana (jedan od likova koji radi atest.) Ne javlja se Stefan redovno ali budi uporan, jer je dosta na terenu. On ce ti reci detelje i cifru.
U Agenciji za BZS radi neki mislim Nenad. Sa njim sam se cuo telefonom i bio je jako ljubazan. Sto se tice komuniciranja emailom sa 'zvanicnima" kod nas je jos uvek bronzano doba.
Pet godina vozim na metan i nikad me policija nije pitala niti gledala za bilo kakav papir. Cak bi bilo i tesko dokazati da vozis na metan. Ne koristis ga, i nisi skinuo uredjaj. Nigde ne pise da moras. Medjutim zaprecene kazne ipak postoje i nisu male.
U Evropi cena metana poako ide na gore. Od 80 Ecent pre pet godina doslo se na 1,16 otprilike. Mislim da je to krajnja granica da ne bi destimulisali proizvodjace vozila i potrosace auto metana.
U pojedinim zemljama to zavisi o naftnog lobija. U Hrvatskoj (Zagreb) cena metana i benzina je ista 10.kuna. Tamo je dat jasan signal nema automobila na metan, i ako se ceo Zagreb greje, kuva i kupa toplom vodom na metan.
Bojim se da se nesto slicno ne desi i kod nas. Tesko da ce Gazprom ovde otvoriti neku CNG pumpu.
Kada sam imao problem sa mojim vozilom, u ovlascenom najvecem generalnom OPEL servisu u Beogradu dolazi glavni majstor i kaze: "Jednom sam se vozio u taksi autu na metan. Sada vidim prvi put kako to izgleda pod haubom. Bolje da nista ne diramo". Onda mozes misliti koliko nadlezne sluzbe i donosioci propisa o CNG-u uopste nesto znaju.
Zivela Srbija.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.12.2014. u 16:40 - pre 83 meseci
Citat:
Jolexx: Bolje da nista ne diramo". Onda mozes misliti koliko nadlezne sluzbe i donosioci propisa o CNG-u uopste nesto znaju.
Zivela Srbija.


Zivela Srbija, zivela Nemacka, zivela Austrija i zivele sve rduge drzave jer polovnjake sa plinom u kolima ni u jednom servisu sirom Evrope, ne zele da vide. Ako i pristanu, cenu norma sata koja inace nije mala, povecaju od 50 do 100% pa ko voli nek izvoli.
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.12.2014. u 17:39 - pre 83 meseci
rekao mi je jedan mehanicar da se u ch svake 2 godine vrsi provera instalacije u auto koji ima cng ili tng to jest isto ko i provera izduvnih gasova i slicno i kosta oko 50ak evra.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.12.2014. u 18:50 - pre 83 meseci
Zar u CH neko uopste vozi LPG ?
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.12.2014. u 21:27 - pre 83 meseci
ma ne to je sigurno fotomontaza. ;-)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.12.2014. u 21:54 - pre 83 meseci
Pravo da kazem, plinski automobil sa CH tablicama u poslednjih 30 godina nisam video. Mozda postoje ali su u pitanju procenti promila.

Ako se izuzmu ove novije verzije Bifula (od kojih se poneki stidljivo pojavi), mislim da se na prste mogu prebrojati putnicki automobili pokretani LPG-om u Svajcarskoj.
 
Odgovor na temu

velickovics
Sasa Velickovic
Smederevo

Član broj: 152168
Poruke: 6
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG24.12.2014. u 22:19 - pre 83 meseci
Citat:
MaCvele: Pozdrav svima.
Od skoro vozim xsaru na metan (fabrički). Pažljivo sam čitao celu temu što se tiče atestiranja metana, i još uvek nisam siguran u proceduru. Neki postovi su stariji, a pravila se izgleda menjaju svake godine. Pa ako je neko skoro atestirao metan, mogao bi da podeli svoja iskustva. Čovek od koga sam uzeo auto je išao u Grčku bez atesta i bez ikakvih problema. Puni se ispod haube, u gepeku je tapacirung preko boca, mada može da se podigne po potrebi. Radije bih da imam sve čiste papire, ali sve zavisi koliko to zadovoljstvo košta. Ne znam šta tačno znači homologacija, ali ako pomaže, na bocama su utisnuti neki brojevi.


To nije fabricki metan vec je naknadno ugradjen u nekom italijanskom servisu.
I meni je isto tako. Na fabricki ugradjen metan boce su ispod vozila a ne u gepeku, i CNG se sipa na istom mestu kao i benzin. Cim vidis da neko otvara haubu ili gepek znaj da to nije fabricki.
Ja sam isao u Crnu Goru i nisu me zezali, ali tada niko nije znao sta je metan.
Ne bih ti preporucio da izlazis iz zemlje jer ako pocnu da ti pregledaju auto videce da nemas atestiran gasni uredjaj i kazne su astronomske. Jedino ako imas srece pa ne krenu da zagledaju.
Kolio znam Xsara se prozivodila do 2002.Uredjaj za metan je ubacen najkasnije 2004-2005. Racunaj da neces proci atest i da hoces. Prvo instalacije moras da promenis. U nasim automobilima su bakarne a drzava trazi celicne cevi. To je oko 100 evra. komp i dizne su stariji od 7 godina pa nece ni to da atestiraju. Boce po pravilu bi trebalo 20 godina da mogu da se koriste, ali nasi ne priznaju vise od 10. Sve u svemu moraces sve da zamenis a toliko ti auto ne vredi.

POzdrav,
 
Odgovor na temu

Jolexx

Član broj: 308284
Poruke: 38
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG25.12.2014. u 16:48 - pre 83 meseci
Zarko uz duzno postovanje mi ovde pricamo o CNG-u. Prvo procitaj temu. LPG je nesto sasvim dugo.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG25.12.2014. u 17:25 - pre 83 meseci
Znam o cemu pricate. Uglavnom o atestu i krivim drinama kako da se on zaobidje.

Atest za plin je obavezan bez obzira koji plin se koristi i to vazi za svaku drzavu. Srbija u tome nije izuzetak.
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
178.17.31.*



+784 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG25.12.2014. u 22:38 - pre 83 meseci
Citat:
Zarko Silic
Atest za plin je obavezan bez obzira koji plin se koristi i to vazi za svaku drzavu. Srbija u tome nije izuzetak.


Ali je Srbija izuzetak u svemu ostalom vezanom za plin
 
Odgovor na temu

MaCvele
Obrenovac

Član broj: 325399
Poruke: 21
*.static.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.12.2014. u 08:56 - pre 83 meseci
KrkaCiC je potpuno u pravu. Recimo da imam bakarne cevi. Pretpostavljam da su pre samo njih ugrađivali. Čelične su bolje, ok. I plastične cevi za pijaću vodu u zgradama su bolje od metalnih, pa te niko ne tera da ih menjaš. Kod nas na poslu barake pokrivene azbestnim pločama (koji je zakonom zabranjen), pa te niko ne tera da menjaš pokrivač, iako znaju za problem. Druga stvar, ništa od uređaja ne sme da bude starije od 10 godina, kako bi moglo da se atestira. Zašto onda auto stariji od decenije mogu da registrujem? Ako gledamo neku logiku.
Auto koji vozim je od 2009. u Srbiji, i nikad nije atestiran. Ne mogu da tvrdim, ali mislim da nisu ni pokušavali da odrade atest. Ja sam imao volju, dobih i kontakte od Jolexx-a. A dobih i one informacije od velickovics. Tako da sam se zamislio. I praktično nemam izbora, moraću da vozim neatestiran auto. Da ga prodajem, nema šanse, bar izvesno vreme, za nedelju-dve mi se porađa žena. Inače, auto je odličan, prostran, jako udoban. Malo tromiji na metan nego benzin, ali mi ni malo ne smeta.
Sad mi zapade za oko, reče velickovics da se xsara proizvodila do 2002, u to nisam siguran, bar po člancima na netu. A i moja je 2005. godište. Uz nju sam dobio i uputstvo, nazvana je bifuel, pa sam zato i utripovao da je fabrički metan.
Hvala Jolexx i velickovics na informacijama, a i ostalima na diskusiji. U neku ruku mi je i trebala, s obzirom da se nigde ne priča o metanu.
 
Odgovor na temu

velickovics
Sasa Velickovic
Smederevo

Član broj: 152168
Poruke: 6
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: AUTO GAS - iskustva sa CNG26.12.2014. u 09:41 - pre 83 meseci
Citat:
MaCvele: KrkaCiC je potpuno u pravu. Recimo da imam bakarne cevi. Pretpostavljam da su pre samo njih ugrađivali. Čelične su bolje, ok. I plastične cevi za pijaću vodu u zgradama su bolje od metalnih, pa te niko ne tera da ih menjaš. Kod nas na poslu barake pokrivene azbestnim pločama (koji je zakonom zabranjen), pa te niko ne tera da menjaš pokrivač, iako znaju za problem. Druga stvar, ništa od uređaja ne sme da bude starije od 10 godina, kako bi moglo da se atestira. Zašto onda auto stariji od decenije mogu da registrujem? Ako gledamo neku logiku.
Auto koji vozim je od 2009. u Srbiji, i nikad nije atestiran. Ne mogu da tvrdim, ali mislim da nisu ni pokušavali da odrade atest. Ja sam imao volju, dobih i kontakte od Jolexx-a. A dobih i one informacije od velickovics. Tako da sam se zamislio. I praktično nemam izbora, moraću da vozim neatestiran auto. Da ga prodajem, nema šanse, bar izvesno vreme, za nedelju-dve mi se porađa žena. Inače, auto je odličan, prostran, jako udoban. Malo tromiji na metan nego benzin, ali mi ni malo ne smeta.
Sad mi zapade za oko, reče velickovics da se xsara proizvodila do 2002, u to nisam siguran, bar po člancima na netu. A i moja je 2005. godište. Uz nju sam dobio i uputstvo, nazvana je bifuel, pa sam zato i utripovao da je fabrički metan.
Hvala Jolexx i velickovics na informacijama, a i ostalima na diskusiji. U neku ruku mi je i trebala, s obzirom da se nigde ne priča o metanu.


Citroen Xsara se proizvodila do 2004 Pogresio sam. Posle toga se proizvodila samo xsara picaso. Gde su ti boce? U gepeku ili ispod auta? Ako su u gepeku to sigurno nije fabricki. Ja sam zbog tapaciringa mislio da jeste ali posle sam video da nije jer sam nasao oznake boca.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: AUTO GAS - iskustva sa CNG

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13 14

[ Pregleda: 161739 | Odgovora: 269 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.