Ne znam otkud vam teorija da akumulator ne može da se napuni u gradskoj vožnji ? WTF ?!? Naravno, podrazumeva se da je regler ispravan.
Nekad davno, u autu je bio "dinamo" i postojao je mehanički regler. To je bila muka !

Savremeni alternatori imaju sasvim dovoljno snage da napajaju sve potrošače (izuzetak je
pisac i njegov Ford) i da još i pune akumulator i pri najmanjem broju obrtaja.
Regler je krucijalni deo. On je taj koji drži konstantan napon na izlazu alternatora od oko 14.3 do oko 14.7 V,
bez obzira na broj obrtaja i uključene potrošače. Upalio - ne upalio svetla, nema nikakve razlike. Opet je 14.3 - 14.7 V. Jurcao 200 na sat ili mileo u koloni - nema nikakve razlike. Opet je 14.3 - 14.7 V.
Uvek sam imao ispravan regler, na put idem svega par puta godišnje, (dakle 340 dana u godini vozim u gradu) i nikada nisam punio akumulator. Dok ne crkne, naravno.

Onda kupim novi, pa sve iz početka. Naravno, postoji i mogućnost da je regler ispravan, ali sve ostalo na dizel motoru neispravno, u rezervoaru ložak umesto dizela, pa pre verglanja grejači rade 10 minuta, a onda se i vergla 15 minuta, dok se ne izvuče zadnji elektron iz akumulatora. E takav 'kumulator nemože da se napuni za 5 minuta vožnje.
Dakle, ništa se ne sekirajte, ovi koji prave automobile, znaju ponešto o automobilima, i predvideli su teoretsku, sasvim retku pojavu da korisnik automobila vozi svoj auto zimi, svakodnevno u gradu.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji