Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problemi sa majstorima

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problemi sa majstorima

Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15

[ Pregleda: 64344 | Odgovora: 296 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 16:30 - pre 142 meseci
Citat:
bakara: To je pravi majstor! :)

Nego, da li je zamena ulja za 2000 din sa ili bez prisustva stranke?


Zamena ulja (rad) se krece od 2000 za neke obicnije automobile koji nisu toliko nepristupacni pa do 4000 za one koji su kompleksniji.Prisustvo stranke po radnom satu plus 3000 dinara.Pregled automobila se posebno placa i on se radi pre svakog rada.Ukoliko automobil ili agregat nije opran placa se i pranje u perionici koja je pored servisa.Stranka moze pratiti popravku svog automobila preko 4 kamere koje snimaju radno mesto sve vreme.
Ukoliko stranka zeli da preuzme stari akumulator ili neki svoj stari deo mora da popuni poseban forular u kom se slaze sa propisanim uslovima i obavezama u kojima se taj isti mora cuvati ili predati na reciklazu.
Svaku popravku zavodim u registar kao i sve nedostatke koje sam uocio na automobilu.Stranka mora sve to da potpise i da se saglasi da je upoznata sa nedostacima.Mislim da ce pravi posao biti kad se oformi centralni registar gde bih mogao slati te podatke i gde bi policija mogla takva vozila slati na vanredne tehnicke preglede i nesavesne vlasnike adekvatno sankcionisati sto zbog tehnickih neispravnosti sto zbog koriscenja loz ulja i skidanja katalizatora.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 16:41 - pre 142 meseci
Citat:
sikander: Sta je to reciklaza fiskalnih racuna?

Ja sam profesor engleskog jezika. Cesto se, bar u ovoj temi, insistira na tome ko se cime bavi.


U pitanju je reciklaza starog ulja, antifriza delova, guma a ne racuna.
 
Odgovor na temu

supermario
Hercegovina

Član broj: 27640
Poruke: 329
*.teol.net.



+141 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 17:31 - pre 142 meseci
Bogami si ti preskup Milojkovicu ili ovi nasi majstori ovdje rade za "dz"?Ako sam dobro razumio zamjena ulja skoro 20eur, samo rad?ILi ovi nasi ne izvode sve operacije npr. na Golfu II: odviju cep, ispuste ulje ili ga izvuku masinom, odvrnu onim lancem filter, podmazu ga i stave novi, naliju ulje, ukljuce motor i dospu jos nakon mjerenja i brisanja sipke? I za to 20 eur?Previse brate!Ovdje to majstori naplate max. 5 eura...
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
92.46.69.*



+6455 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 17:55 - pre 142 meseci
Citat:
Milojkovic: Mislim da ce pravi posao biti kad se oformi centralni registar gde bih mogao slati te podatke i gde bi policija mogla takva vozila slati na vanredne tehnicke preglede i nesavesne vlasnike adekvatno sankcionisati sto zbog tehnickih neispravnosti sto zbog koriscenja loz ulja i skidanja katalizatora.

Reče čovek koji katalizator montira na auto samo kad treba da prođe tehnički pregled.

Da te potsetim:
"Milojkovic, Suvi Genije:
Izduvni gasovi su posebna prica posto moj automobil koristi iskljucivo euro dizel uz dodatak aditiva a uz sve to imam i katalizator koji se montira samo za tu priliku."

http://www.elitemadzone.org/p3145095
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 18:01 - pre 142 meseci
ventura@ hehehe nek si mu rekao!
 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 18:51 - pre 142 meseci
[quote]Milojkovic:



"Zamena ulja (rad) se krece od 2000 za neke obicnije automobile koji nisu toliko nepristupacni"

Hvala bogu sto vozim Ferari pa ne moram kod MIlojkovica na servis
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 19:25 - pre 142 meseci
^Kad smo već kod ferarija... ulje mu se mjeri dok radi u leru na radnoj temperaturi a redovan servis košta blizu 10.000€... gume se mijenjaju sa svakom zamjenom ulja, pločice i diskovi takođe sa svakom zamjenom ulja itd... barem kad je f430 u pitanju...
servisiranje ferarija nije dobro pominjati čak ni u šali... skup je to sport...

 
Odgovor na temu

pajapop
Beograd

Član broj: 183139
Poruke: 1800
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+632 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 19:37 - pre 142 meseci

Pa u tome i jeste stvar: sta mislis koliko bi to kostalo tek kod njega?
 
Odgovor na temu

sikander
Valjevo

Član broj: 27807
Poruke: 65
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 20:10 - pre 142 meseci
Citat:
Milojkovic:

U pitanju je reciklaza starog ulja, antifriza delova, guma a ne racuna.


Izvini, precizno si napisao, ali sam ja neprecizno procitao. A to za reciklazu, je l neko interno pravilo ili si zakonom obavezan?
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9499
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10254 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 21:25 - pre 142 meseci
Citat:
Milojkovic:Zamena ulja (rad) se krece od 2000 za neke obicnije automobile koji nisu toliko nepristupacni pa do 4000 za one koji su kompleksniji.Prisustvo stranke po radnom satu plus 3000 dinara.Pregled automobila se posebno placa i on se radi pre svakog rada.Ukoliko automobil ili agregat nije opran placa se i pranje u perionici koja je pored servisa.Stranka moze pratiti popravku svog automobila preko 4 kamere koje snimaju radno mesto sve vreme.
Ukoliko stranka zeli da preuzme stari akumulator ili neki svoj stari deo mora da popuni poseban forular u kom se slaze sa propisanim uslovima i obavezama u kojima se taj isti mora cuvati ili predati na reciklazu.
Ovce postoje da bi se šišale.

U tvom je interesu, naravno, da cene podigneš, i da zamenu ulja naplatiš 10.000,00 a za "kompleksinije" 20.000,00. Evra naravno.

Pod uslovom da mušterija unapred potpiše da će da plati svaki kvar opreme nastao u toku popravljanja automobila. Popravak naravno sledi, nakon rešavanja "Molbe za pristup kapiji servisu". Kad se molba pozitivno reši, i muterija sme da priđe kapiji i obezbeenju servisa, onda će dobiti broj pa kad ga prozovu, može da preda "Zahtev za red čekanja za zakazivanje".

Možda je malo komično, ali sve je to u redu i tako treba da bude. Dok god ima ovaca za šišanje, onda ih treba šišati.

Moralno je nedopustivno dozvoliti naivičinama da zadrže svoj novac.

Ja te Milojkoviću ozbiljno pitam, bez imalo ironije, zašto zamenu ulja ne naplaćuješ skuplje ?

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 22:10 - pre 142 meseci
Hoce,kada dodje do ovoga.
30l po gradu, 280km/h.



Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 22:33 - pre 142 meseci
Citat:
ventura: Reče čovek koji katalizator montira na auto samo kad treba da prođe tehnički pregled.

Da te potsetim:
"Milojkovic, Suvi Genije:
Izduvni gasovi su posebna prica posto moj automobil koristi iskljucivo euro dizel uz dodatak aditiva a uz sve to imam i katalizator koji se montira samo za tu priliku."

http://www.elitemadzone.org/p3145095


Moj automobil fabricki nema katalizator tako da ne mogu doci na udar zakona.Katalizator pred tehnicki pregled montiram cisto iz hira da sekiram one likove na tehnickom pregledu da ne mogu da izmere ocekivane vrednosti izduvnih gasova i da moraju da upisu u evidenciju neverovatnu izmerenu vrednost cestica cadji .To su inace moje musterije koje meni prave slicne zezacine sa likovima koje eliminisu sa tehnickog pa ih salju kod mene da im satro to odradim za dzaba jer je navodno sad takav zakon da najblizi servis mora to uraditi besplatno. Sa njima redovno teram salu na taj nacin sto ih zezam da im uredjaji nisu pravilno bazdareni i da ti likovi imaju perfektno ispravne automobile .Oni redovno kad imaju kontrolu inspekcije moraju da gutaju knedle kad ih inspekcija riba da nisu normalni ako su izmerili da golf dvojka imatakve izduvne gasove i da su to upisali.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 22:40 - pre 142 meseci
Citat:
sikander: Izvini, precizno si napisao, ali sam ja neprecizno procitao. A to za reciklazu, je l neko interno pravilo ili si zakonom obavezan?


Zakonodavac je nedavno precizno naveo postupanje sa otpadnim uljem akumulatorima i ostalim delovima i otpadom koji nastaje prilikom obavljanja delatnosti samo sto se to retko kod nas u prakci postuje ali ja sam to uveo u praksu od prvog dana svog rada i nikad nisam baco ulje niti sam antifriz prosipao bilo gde.Otpadno ulje i antifriz sam lagerovao u bacve i jednom godisnje sam to predavao rafineriji Novi Sad kad bi oni sa cisternom dolazili po sakupljeni otpad i za tu uslugu sam im placao.Zanat sam izucio u Nemackoj i tamo steceno znanje i navike sam ovde primenio u potpunosti.

[Ovu poruku je menjao Milojkovic dana 02.08.2012. u 00:03 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 22:45 - pre 142 meseci
Citat:
Zanat sam izucio u Nemackoj i tamo steceno znanje i navike sam ovde primenio u potpunosti.


Citat:
.Katalizator pred tehnicki pregled montiram cisto iz hira da sekiram one likove na tehnickom pregledu da ne mogu da izmere ocekivane vrednosti izduvnih gasova


Pravi si zafrkant.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 22:58 - pre 142 meseci
Ma ja sam zrtva , ja njima jednom godisnje napravim zezacinu a oni meni svaki dan posalju nekog sa neispravnim kocnicama i sa letvom volana koja klapara i trapom koji je otisao u vecna lovista.
Sta sve ljudi ne doteruju na tehnicki i ocekuju da ga prodju pa to je haos i krstili biste se levom i desnom rukom da vidite te sklopocije.
Pre nekoliko meseci dosao je covek sa micubisijem lanserom u opako ofucanom stanju na kome je kocio samo prednji levi tocak i to ono samo u naznaci dok su ostali bili totalno u fraj pogonu i za njega je to bilo potpuno normalno.Sta reci kad mi je takav lik banuo na vrata servisa sa zahtevom da mu to sredim cas posla besplatno naravno jer sam to duzan po novom zakonu a on mora da se hitno vrati na posao jer je izasao na pauzu a radi u posti...
Odmah sam znao odakle vetar duva i cije je to maslo.
Pogledao sam ga znacajno i zatrazio sam da otvori haubu .Lupio sam cekicem par puta po glavnom kocionom cilindru i obavestio ga da njegov automobil ima gerpufnu u kompletu sa patalomazacem i da ja za to nisam kvalifikovan da procenim d ali je ispravno ili ne jer je to vrhunska Japanska tehnika i da su oni tamo na tehnickom verovatno to prevideli pa su iz tih razloga zakljucili da sistem za kocenje nije ispravan posto taj sistem ima savrsene karakteristike i performanse nedokucive obicnim uredjajima kakvi su oni valjci.
Lik me je pohvalio za moju revnost i iskrenost sto sam priznao da nisam strucan za takvu perfekciju kakvu je on pazario i obecao mi je protivuslugu naravno iz njegovog postarskog domena.Za oen sa tehnickog je rekao da su seprtlje i neznalice a one njihove prastare valjke je prokomentarisao kao smesan nacin za proveru njegovih savrsenih kocnica kojima ama bas nista ne fali.
 
Odgovor na temu

ime.prezime

Član broj: 304777
Poruke: 89



+190 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 23:05 - pre 142 meseci
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 23:22 - pre 142 meseci
@Lavlja_Jazbina,
Je li tvoj ovaj ferari 348? Ovo je neko '90 godiste?
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima01.08.2012. u 23:53 - pre 142 meseci
@nocni

Da nije malo mnogo to za redovan servis za f430? Da je neki enzo pa da razumem, ili carrera gt kojoj se skida motor prilikom servisa ali f430 mu dodje kao neki ferari srednje klase.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 00:18 - pre 142 meseci
Svakako da je mnogo... koliko su samo gume i kocnice?

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 00:39 - pre 142 meseci
Evo nadjoh neki tekst o tome.

Citat:


"Most Ferrari owners will agree that maintaining a Ferrari can be one expensive task. One key item to consider is that the older the Ferrari model, the more expensive, the more it is to maintain. A typical oil change on a Ferrari F430 will run you $500, and about $800 for a Ferrari F360 Modena, or $1100 for a Ferrari F355. This typical oil change needs to occur every 5000 miles or once a year, since most owners don’t drive their cars 5000 miles a year. Other typical maintenance items include spark plugs at an average of $3000, belts every 15000 miles at an average of $4000 and finally the mother of all maintenance repairs the clutch which will be about $2500 for a 6 speed transmission and $6500 for the F-1 clutch. That makes the Ferrari one expensive machine to own but remember many owners will tell you that you shouldn’t own one if cost of ownership is something you must think of"Most Ferrari owners will agree that maintaining a Ferrari can be one expensive task. One key item to consider is that the older the Ferrari model, the more expensive, the more it is to maintain. A typical oil change on a Ferrari F430 will run you $500, and about $800 for a Ferrari F360 Modena, or $1100 for a Ferrari F355. This typical oil change needs to occur every 5000 miles or once a year, since most owners don’t drive their cars 5000 miles a year. Other typical maintenance items include spark plugs at an average of $3000, belts every 15000 miles at an average of $4000 and finally the mother of all maintenance repairs the clutch which will be about $2500 for a 6 speed transmission and $6500 for the F-1 clutch. That makes the Ferrari one expensive machine to own but remember many owners will tell you that you shouldn’t own one if cost of ownership is something you must think of."



Kocnice i gume verovatno neces sprziti za 8,000 osim ako ga ne vozis po stazi, tj. izdrzace bar 15k.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problemi sa majstorima

Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13 14 15

[ Pregleda: 64344 | Odgovora: 296 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.