Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problemi sa majstorima

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problemi sa majstorima

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 64338 | Odgovora: 296 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima20.07.2012. u 07:51 - pre 143 meseci
Niko se ne sprda. Dan kada je Pisac napustio Fordov servis upisali su u kalendar kao znacajan datum koji slave kao nacionalni praznik,
ali si u pravu po pitanju offa.

Ova cela tema je off na ovom delu ES foruma. U nekoliko navrata sam pokusao da je preusmerim ka tehnickom aspektu, ali bezuspesno.

Ova tema je trebala biti na MEDu, a ne na AZu. Mnogi ucesnici u njoj (vecina) nema nikakve dodirne tacke ni sa servisiranjem, ni sa tehnikom uopste.

AZ nije mesto za pravne jadikovke.

 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima20.07.2012. u 09:34 - pre 143 meseci
Citat:
etjen: jeste da je potpuni off, ali moram da pitam pošto se više puta ponavlja - Jel ovo gore istina ili se sprdate?


Ma sprdaju se bre. Ko deca.

Niko ti od njih neće reći (jer verovatno i ne zna) da je Pisac dobio taj servis na sudu zbog uslovljavanja jedne popravke drugom (kršenje zakona o zaštiti potrošača).

Niko ti od njih takođe neće reći (i to ne zna) da je Pisac mnogo pre tog servis dobio drugi servis na sudu, a da nakon toga taj servis kao takav (nesposoban i aljkav) više i ne postoji. Sad je tamo neki kafić ili nešto slično.

Neće ti ni priznati da je posao koji se obavi pedantno u kućnoj varijanti bolje odrađen nego posao u servisu gde aljkavi majstor gleda da što pre završi i uzme što veće pare.

I niko ti ovde ovde od ovih što se bave "servisiranjem" neće reći da po zakonu o zaštiti potrošača vlasnik vozila ima apsolutno pravo da prisustvuje svakoj popravci koju servis obavlja (da servis nema nikakvo pravo da ga udaljava od vozila), da vlasnik ima puno pravo da odbije/zabrani određene popravke na svom vozilu (tj. servis nema pravo da jednu popravku uslovljava drugom), i da.... sve i svašta. Mogu samo ovde da se sprdaju sa pametnijima, i da kukaju što je radni sat ovde XX puta manje vredan nego u Švajcarskoj (Kao da im neko brani da odu u Švajcarsku da vide malo kako bi tamo prošli)
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.100.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima20.07.2012. u 12:34 - pre 143 meseci
hmm. Pazi, neću nikome da držim stranu, ali sam definitivno mišljenja da mušterije kod nas slabo poznaju svoja prava i da još manje insistiraju na njima.
Bio to auto servis ili bilo koja druga usluga.
Zato i podržavam priču ove devojke iz teme, iako mislim da to i nije neka preterana cena koliko joj je majstor naplatio.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima20.07.2012. u 14:37 - pre 143 meseci
Mislim da je navika ulizivanja i pajtasenja znacajnija od spoznaje prava. Nije toliko problematicno pajtasenje, ako je zarad ljudskog odnosa, ali ako se ocekuju beneficije sa jedne, i kvazipostenje, pa jos i poneka besplatna intervencija(malo je pokvaren, mozda neka zicica ili osigurac), pa baksis nepoznata imenica, onda "majstorska" strana sebi daje za pravo da malo "riba", "dere" i "uci pameti".

Prost, korektan, ljubazan, profesionalan odnos je bitan ali redak. To sto stranka ne poznaje problematiku vozila, to je za odredjenu osudu(nepoznavanje tehnickog sredstva, uz odsustvo zelje da se informise), tehnicku i blagu, a tek nakon uvecanja znanja i informacija, moze da potrazi svoja prava(koja inace ne znam na osnovu cega bi trazila, osim u slucajevima otvorene pljacke tipa preprodaje), prosto da osnovano zatrazi obrazlozenje za racun...i da ga razume..

Da se ne bi naknadno pitala posto su bambrezne, kataklingeri i vudlovanje glajznica..

Poz
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima20.07.2012. u 17:31 - pre 143 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Ima veze.

Zato sto je 500 eura 10 x vise od 50 eura koliko je uzeo majstor za svoj rad (iznos sam naveo samo kao primer radi orjentacije). Mogao je uzeti i svih 500 eura, a da mu trzisna inspekcija ne moze nista.


Mogao bi. Samo bi na takvom trzistu njemu npr. lekar ili stomatolog uzeo istu tu sumu za rutinski pregled, i neku sitnu intervenciju, ili bi umesto 150 evra poreza, placao nekoliko hiljada evra. Dakle, ovo je Srbija, i cene moraju biti prilagodjene nasem trzistu i drustvu.
 
Odgovor na temu

filka

Član broj: 92966
95.86.4.*



Profil

icon Re: Problemi sa majstorima24.07.2012. u 09:14 - pre 142 meseci
Citat:
I niko ti ovde ovde od ovih što se bave "servisiranjem" neće reći da po zakonu o zaštiti potrošača vlasnik vozila ima apsolutno pravo da prisustvuje svakoj popravci koju servis obavlja (da servis nema nikakvo pravo da ga udaljava od vozila), da vlasnik ima puno pravo da odbije/zabrani određene


Isto tako i SERVIS ima APSOLUTNO pravo da Odbije da da uslugu takvog musteriji " Za koji zna da ce posle da ima samo problema sa njim" U svakom gradu postoje takvi pametnjakovici koji misle da su procitali neki zakon i uhvate se za njega ko slep za plot i samo nesto pametuju.... I posle ce da pricaju da tako necemo u Evropi i slicne gluposti. A kada odu u tu Evropu i trebaju da dobiju neku uslugu i tu istu uslugu plate 5 puta vise nego u svoju zemlju e onda im valja jer SVI tako Rade u EVROPU..

edit: ispravljen citat

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 24.07.2012. u 12:32 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima26.07.2012. u 21:52 - pre 142 meseci
Pisac se zbog svoje naravi i pametovanja zato i nasao u situaciji da vise ne moze da nadje iole ozbiljnog majstora za svog forda pa sve mora sam da seprtljari.Jedina mu je nada da se na kvarno ubaci kod nekog neupucenog majstora ali takvih je sve manje pa i tad je ta solucija kratkog daha jer mu sleduje pedala vec u sledecem nastupu.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 02:23 - pre 142 meseci
Citat:
filka: Isto tako i SERVIS ima APSOLUTNO pravo da Odbije da da uslugu takvog musteriji " Za koji zna da ce posle da ima samo problema sa njim"


Samnom nema problema niko ko svoj posao za koji je plaćen odradi pošteno i pedantno.

Sva servisiranja vozila u garanciji su obaveza prodavca, a on mora pri tome da omogućii klijentu da nadzire šta ko petlja po njegovom automobilu. Za one druge slučajeve van garancije, to će razjasniti tržišna inspekcija.

A kome nešto nije jasno u vezi obaveza prodavaca/servisera, neka sedne i pročita zakon od početka do kraja.

[Ovu poruku je menjao pisac dana 29.07.2012. u 15:50 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 12:33 - pre 142 meseci
Ni pod tackom razno nece ti biti dozvoljeno da prisustvujes popravci u iole ozbiljnijem servisu.Ja musteriji dozvoljavam da bude pored automobila ( na distanci da me ne ometa i da ne zapitkuje) sve dok ista ne napravi penal moze da statira do mile volje ali ako pocne nesto da zapitkuje ili mudruje ili se ne daj boze priblizi automobilu bez moje dozvole .... tad se situacija menja iz korena.
Da bi neko poput Pisca usao u radionicu mora prvo da prodje test iz pevanja narodne muzike.Ukoliko ne prodje test iz pevanja narodnjaka... .
Tad mu sledi sut karta i naravno pride strasno maltretiranje u stilu.

[Ovu poruku je menjao Milojkovic dana 29.07.2012. u 14:26 GMT+1]
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 15:22 - pre 142 meseci
U istom tekstu pominješ "iole ozbiljniji servis", a onda i sebe. Nije valjda da sebe svrstavaš u tu grupu?

E zbog takvih servisa ja i ne idem više u servise . A iono malo puta kad rešim da odem u servis, posle par pitanja odmah otkačim više dve trećine wanna-be servisera, a od one preostale trećine ako imam sreće nabodem svakog četvrtog da zna nešto da uradi kako valja, odgovorno i pedantno.

Bre, odem ja pre 10 godina sa starim kolima u servis na zamenu amortizera, tamo u Mirjevskom Bulevaru preko puta Merkura (tada Merkur tu nije ni postojao). Ljudi kao znaju svoj posao, rade centriranje trapa i šta ja znam sve drugo.. ja ih pitam i oni: "naravnooo, baš smo pre neki dan menjali amortizere na jednoj Sijeri...".

Počne šalabajzer od nekih 25-30 godina (a onako se vidi iz daleka da je pun sebe tj. svog znanja) da radi, i treba sada da odvrne gornji šraf zadnjih amortizera. Krene on da pipka onaj tapacirung u gepeku i da ga vuče, i ja mu krajnje normalno samo pomenem da taj tapacirung ne može da se skine tako jer nije povezan žabicama nego je zašrafljen (a šrafovi poklopljeni poklopcem koji liči na žabice), pa mora da se odšrafi. Međutim, vidim ja da on mene samo letimično pogleda sa nekim tupavim pogledom tipa "šta sad ovaj kénja ovde kad ja znam odlično svoj posao", i u suštini me nije ni slušao šta sam mu pričao. Nastavi on da vuče, i taman ja zaustim da mu ponovim malo glasnije kako bi shvatio suštinu problema koji ga očigledno jako muči, kad ono začuje se "zaaaaaap", pocepan tapacirung.

I šta sam ja trebao da uradim tada? Da uzmem macolu pa da mu objasnim da nije on genije koji sve zna i ne mora nikog da sluša?

Da ne tupim dalje, suština je da je svako izbegavanje kojekakvih "majstora" itekako preporučljivo ako neko ima znanja i volje sam da odradi posao kako valja. A ako baš morate da idete kod majstora, onda poneti zakon o zaštiti potrošača sa sobom, i naučiti ga napamet, naročito član:

Citat:
Član 72.
Trgovac je dužan da omogući potrošaču da:
1) kontroliše obavljanje posla;
2) daje uputstva kad to odgovara prirodi posla.


Iz gornjeg primera uobraženog "majstora" koji ne zna da skine tapacirung ali je ubeđen da zna mnogo više od klijenta, se vidi da postoje vrlo jaki razlozi da se poštuju obe tačke dotičnog člana u svakom servisu. A za one koji smatraju da će klijent da ih smara sa kojekakvim nebulozama za vreme rada... pa to mora da ti ulazi u opis posla: Auto je vlasništvo klijenta, pa ako ne možeš da istrpiš smaranje tog klijenta koji ti poverava svoj auto i pri tome te i plaća, onda bolje nemoj ni da se baviš tim poslom nego idi obrađuj zemlju.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 15:33 - pre 142 meseci
Trgovac je trgovac, a majstor je majstor.

Sasvim sam siguran da cu svakog udava i nervno poremecenu osobu ibaciti iz svog dvorista.


P.S. Ali verujem, kao sto tvrdite, da postoje osobe koje ne zasluzuju da se zovu majstorima.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 17:34 - pre 142 meseci
Pročitaj zakon pažljivo pa zaključi na šta se odnosi "trgovac".

P.S. A svakog koga eventualno izbacuješ možeš da izbaciš samo zajedno sa njegovim automobilom vraćenim tačno u prvobitno stanje, i svim parama koje ti je do tada dao
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 18:01 - pre 142 meseci
Ovaj clan zakona je neprimenljiv, kao i mnogi drugi vezani za servisnousluznu delatnost.

Neprimenljiv je iz prostog razloga sto se prilikom servisiranja naplacuje samo usluga, a ne i znanje.


Probaj to da kazes na primer serviseru mobilnog telefona da ces da mu dahces za vratom dok ti on popravlja telefon pa ces videti sta ce ti reci. Iz cnaova u zakonu nije jasno o kojoj se usluznoj delatnosti radi kada pise to sto pise pa je on kao takav potpuno neprimenljiv.


Ako trzisni inspektor u ovom nasem slucaju preduzme bilo kakve mere po pitanju iznosa naplacene cene, onda takvog inspektora treba momentalno otpustiti.


P.S.
Citat:
pisac

P.S. A svakog koga eventualno izbacuješ možeš da izbaciš samo zajedno sa njegovim automobilom vraćenim tačno u prvobitno stanje, i svim parama koje ti je do tada dao


Ne, ja takve izbacim pre nego sto uopste udju. Imam za njih odlican rentgenski nos koji takve pacijente namirisi na jeadn kilometar rastojanja

a "majstori" o kojima ti pricas u jednoj ovako maloj sredini kao sto je ova nasa seoska, nestrucno i aljkavo veoma kratko mogu raditi jer se brzo rascuju i ako zele i dalje raditi moraju svoju radionicu preseliti u vece gradove.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9497
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10254 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 18:33 - pre 142 meseci
Prava je istina da ni jedan pravi majstor neće da izbaci mušteriju iz servisa. Zna svoj posao, ne stidi se svog rada, ne radi ono šta ne treba, pa zašto bi onda udaljavao mušteriju ?

Ja kad dođem kod majstora: dobar dan, dobar dan, jel' ne smeta da "kibicujem", ne smeta. Naravno da nisam lud da se petljam i prljam ispod kola i da mu stajem na put i smetam. Ponešto pitam, naravno, a majstor odgovori, što ne bi ?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 18:40 - pre 142 meseci
Citat:
Zarko Silic: Ovaj clan zakona je neprimenljiv, kao i mnogi drugi vezani za servisnousluznu delatnost.


To kažeš sa tačke gledišta... servisera?

Itekako je primenljiv na autoservise koji održavaju automobile u garanciji. Čak štaviše, kao da je pisan upravo za njih. A za obične servise možeš da zatražiš mišljenje zakonodavca koji će ti razjasniti nedoumice oko toga da li ti kao serviser imaš pravo da braniš klijentu kao vlasniku automobila da kontroliše šta ti radiš sa njegovim automobilom.

Mislim... imamo sasvim dovoljno primera na youtubu i u vestima šta serviseri rade sa automobilima klijenata dok ovi nisu tu. I onda se još neko usuđuje da zatraži od vlasnika vozila da se udalji dok mu ovaj cepa tapacirung zbog sopstvene gluposti, buši creva kada mu sklizne šrafciger, grebe farbu sedeći na haubi sa ključevima u zadnjem džepu, lomi žabice skidajući ukrivo enterijer, kvari navrtnje koristeći neodgovarajući alat, i tako tome slično... aha, kako da ne.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 18:44 - pre 142 meseci
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 19:26 - pre 142 meseci
Ja volim da gledam dok mi majstor radi oko auta. Zna se kakvi su nasi majstori, aljkavi, znaju da naplate nesto sto nisu odradiili ,da skinu neki deo, koji je "visak", ili da umesto dela koji nije "visak" stave neki svoj u mnogo gorem stanju. Ovako imaju smanjenu mogucnost za tako nesto, a i mogu licno da se uverim u stanje pojedinih sklopova, poda auta, ako je na dizalici, itd.
Uz to, vole i da naprave koji krug tudjim autom, prevezu nesto do kuce, jer "ne moze" da stane u njihov auto, pa cak znaju da vrate auto ostecen, ali da precute da su ostetili auto (imao sam takav slucaj). Zato, kod nekoliko njih, sam isao jednom, i nikad vise. Doduse, naleteo sam na pravog mehanicara, koji je zanat izucio zbog sopstvenih potreba, a posao radi odlicno. Uz to, zna i dobro da radi limariju. Bukvalno se ne primeti gde je bilo ostecenje, tako da uek idem kod njega.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 19:29 - pre 142 meseci
Odlicn post! Pitanje od koga treba krenuti.

Ja na primer nikada ne bih isao kod majstora kome ne verujem. Ne znam sta vas nagoni da tako radite? Zasto ne nosite svoje aute kod majstora kome verujete?

Sta je po sredi? Sadomazohizam?
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 19:31 - pre 142 meseci
Moras da odes kod njega, makar na razgovor, pa da vidis da li bi mu predao auto u ruke! Da bi stekao poverenje u nekog majstora, logicno, moras da odevezes auto kod njega na popravku/redovan servis, bar nekoliko puta.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima29.07.2012. u 19:39 - pre 142 meseci
Ali ona je isla kod majstora kome veruje vec 10 godina.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problemi sa majstorima

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 64338 | Odgovora: 296 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.