Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problemi sa majstorima

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problemi sa majstorima

Strane: << < .. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 64341 | Odgovora: 296 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 11:40 - pre 142 meseci
Citat:
ventura:
Ne znam kako izgleda prihvatljiva mušterija za forumske majstore, ali ovako izgleda kada ja vozim auto na servis:

- Na displeju mi se prikaže poruka "service in 1500km", tiho opsujem u sebi i razmislim kakav mi je raspored u narednih 15 dana, nastavljam da vozim
- Na displeju mi se prikaže poruka "service in 500km", ja uzmem telefon i zakažem servis koji se obično zakazuje bar 5-7 dana unapred, nastavljam da vozim
- Dovozim auto u servis, parkiram, sa sobom nosim ključeve i servisnu knjižicu
Dijalog sa servisnim savetnikom ide ovako:
- Dobar dan, dobar dan
- Ja bi da ostavim auto na servisu, imam zakazano
- U redu, koji je servis u pitanju?
- Pojma nemam, to vi vidite
- (pregleda servisnu knjižicu) u redu to je _______ servis
- Šta god
- Da li imate nekih problema sa vozilom, na šta da obratimo pažnju?
- Ništa, ali vi prekontrolišite sve šta treba
- U redu, ovaj servis će otprilike da košta X dinara, pozvaćemo vas kada vozilo bude gotovo. Da li vam je potreban taksi da pozovemo?
- Da
- Taksi za 5 minuta, izvolite vaučer od 500 dinara.

Ja lepo odem kući/na posao, oni me zovu posle par sati, kažu koliko košta, ja dođem, platim, preuzmem auto i kraj priče... Sledeći put kad mi se na displeju pojavi poruka "service in 1500km", opet sve iz početka i to je to.

Lično nisam majstor, niti me zanima da postanem isti. Ne zanima me kako funkcioniše auto, kako se menjaju diskovi ili leva gefufna, imam pametnija posla nego da majstoru stojim nad glavom dok mi popravlja auto, a ako mi je servis skup, onda ću da kupim jeftiniji auto ili da se vozim autobusom. Tako da mislim da sam ja korektna mušterija što se tiče toga.


Lepo.

Ali to je tako kada voziš skup nov auto koji nema nikakav problem. Slično se ponašam i ja kada vozim svoj nov auto u redovan servis (razlika je samo što moj auto nije skup, ali to je ovde nebitno).

A sada podeli svoj standard kroz 100 i zamisli kako bi se ponašao da imaš auto star ~ 10-15 godina, vrednosti 2-3 k evra.

Dakle, to ti je jedini auto u kući, moraš da ga imaš (treba ti da nahraniš porodicu), jedva ga opslužuješ i hraniš gorivom (verovatno ide na plin), itd.

Prema tome, stavi se u kožu prosečnog srpskog vozača i sa tog aspekta sagledaj celu ovu situaciju i priču.

A onda reci kako bi se ponašao.


edit: ubačen citat sa prošle strane radi preglednosti

[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 31.07.2012. u 15:38 GMT+1]
 
Odgovor na temu

sikander
Valjevo

Član broj: 27807
Poruke: 65
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+13 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 11:43 - pre 142 meseci
@ventura
Slazem se sa tobom da si korektna musterija. Nadam se da su i oni korektni.
Ali ti ne ides kod forumskih majstora. Mozda zato i pominjes (njihov) lager delova.:)
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 11:54 - pre 142 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Lepo.

Ali to je tako kada voziš skup nov auto koji nema nikakav problem. Slično se ponašam i ja kada vozim svoj nov auto u redovan servis (razlika je samo što moj auto nije skup, ali to je ovde nebitno).

Tako sam se ponašao i sa autom starim 6-7 godina, tj. ponašam se još uvek jer onog golfa sada vozi moja žena, a auto je star punih 8 godina, ja prvi vlasnik... Auto je prešao 320 hiljada kilometara, haubu mu nije otvorio niko osim Porschea (odnosno Autokomerca svojevremeno), i auto osim što se vidi habanje, je potpuno utegnut, ispravan i ne pokazuje nikakve naznake nekih većih kvarova i šta ja znam...

Poenta mog pristupa nije da ja govorim majstoru šta treba da radi, kako treba da radi, i da ja kao nešto kontrolišem šta i kako je on uradio.. Prvo, nisam majstor, drugo ne zanima me, a i da jesam, ne bi onda vozio auto kod drugoga da mi radi već bi to uradio sam. Iz tog ugla mi nisu jasni likovi koji bi da im serviser instalira fotelju pored kanala, a bilo bi dobro i kad bi serviser stavio kameru neku na kapu da ovaj ne propusti nijedan deo, pa mu još na kraju napravi montažu video snimka da taj servis gleda kao dragu uspomenu, odmah pored snimka sopstvene svadbe i rođenja deteta...

Svako nek radi svoj posao i kraj priče.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 12:15 - pre 142 meseci
Takodje sam tog misljenja svako neka radi svoj posao( osim naravno njuskala i mudrijasa kojima je posao da se petljaju u tudje poslove)
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 12:17 - pre 142 meseci
Ventura, koliko sam razumeo ti i nisi imao kvar vec si isao na redovan servis.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 12:22 - pre 142 meseci
Citat:
bakara: Ventura, koliko sam razumeo ti i nisi imao kvar vec si isao na redovan servis.

Nebitno, i da imam kvar, ja ne objašnjavam majstoru šta je crklo, već mu kažem npr "čuje mi se nešto kod prednjeg desnog ćoška, pa pogledaj".. A ne kažem mu "crkla mi je prednja desna gefufna", pa mi on onda zameni i ležaj, pa se posvađamo na krv i nož jer ja mislim da je ležaj mogao još da izgura a on ga zamenio i naplatio... Ako je on majstor, ja mu mogu samo izneti svoj problem, a on dalje neka razmišlja šta je u pitanju i kako će to da reši.. Uostalom, to mu je i posao..
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 12:28 - pre 142 meseci
U Nemackoj imas mogucnost da iznajmis radionicu sve sa alatom i sve se placa na sat.Imam kolegu koji se bavi rentiranjem takve radionice koja ima cetiri zasebna boksa koje rentira i naravno u sklopu tog objekta radi i on u petom boksu ali samo za one mudrijase koji su se upetljali i zeznuli nesto u sopstvenoj reziji.
Covek se ubi od love kaze milina jedna kad mudrijasi zeznu svoje automobile .Neke otkupi za tepsiju ribe one druge popravi i ispravi brljotine mudrijasa po astronomskim cenama ikaze da je to posao buducnosti.
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.100.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 12:58 - pre 142 meseci
Ventura, ovo što ti je N. Milanovic rekao je 100% u pravu. Ti jednostavno ne možeš da se staviš u kožu prosečnog srpskog vozača. Nikad nisi bio ni u sličnoj situaciji.
Da imaš auto koji ima specifičan kvar i da nemaš puno novca da ga otkloniš, a treba ti auto, veruj mi drugačije bi se ponašao.

Sa tvoje tačke gledišta, tvoj stav je OK, ali da ti se npr. pokvari taj Golf i da kažu neku cifru koja je visoka (po tebi) ti ćeš da uzmeš i da ga prodaš za neke smešne pare i kupiš drugi, jer sebi to možeš da priuštiš, a nećeš ni pomisliti da li da nađeš neki servis koji će ti reći neku, možda, povoljniju cenu.
A 98% sprpskih vozača, na žalost, nema te uslove, nego su prinuđeni da zbog čestih kvarova na svojim kolima, postanu i sami pomalo majstori i da dobro biraju kod koga će da voze auto.
Uostalom, takvo ponašanje nije tipično samo za srpske vozače, nego za večinu svih vozača koji nisu ''dobrostojeći''
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 12:58 - pre 142 meseci
Citat:
ventura: Nebitno, i da imam kvar, ja ne objašnjavam majstoru šta je crklo, već mu kažem npr "čuje mi se nešto kod prednjeg desnog ćoška, pa pogledaj".. A ne kažem mu "crkla mi je prednja desna gefufna", pa mi on onda zameni i ležaj, pa se posvađamo na krv i nož jer ja mislim da je ležaj mogao još da izgura a on ga zamenio i naplatio... Ako je on majstor, ja mu mogu samo izneti svoj problem, a on dalje neka razmišlja šta je u pitanju i kako će to da reši.. Uostalom, to mu je i posao..

Da, tako i treba, ali se princip ipak razlikuje...

Redovan servis ipak obicno podrazumeva zamenu ulja i filtera, i kontrolu kocnica i ostalih sklopova, to je rutinska stvar i za bilo kog dundjera.

Kada se desi kvar tebi je obicno hitno potreban auto, i ako je kvar ocigledan nema problema, a ako nije krecu problemi...

Meni se tako desilo na skodi u ovlascenom servisu da se auto gusio, izbacio check engine, a posle toga normalno ide...i sve u krug. Zakazem, dodjem odmah ujutru u 8 i uz sok i kafu gledam kroz prozor, oni ga prikljuce na dijagnostiku i voze ga po novom beogradu, na kraju samo zamene svecice, koje su vec bile nove...
Sutra ponovo isti problem i ista prica i ja opet bez zakazivanja dolazim, oni opet probaju, voze ga, i na kraju zamene kablove...
Treci dan ja opet ujutru u servis, i ista prica samo sad hoce da zamene EGR ali da dodjem za koji dan ponovo jer nisu sigurni ni da je to, ja popizdim i pitam sefa da li je normalno da ja placam sve to sto vi nagadjate a dobijam objasnjenje da nije nista lose da se to zameni...

Ej...pa kolika budala treba da budem?

I jos nesto, odvezao si auto u porsche, gde radnicima neko sedi nad glavom, za svaku flekicu koju ti isprljaju sef im dahce za vrat i jedva ceka da mu odbije od plate...

A u drugoj varijanti odvozis auto kod suvog genija Milojkovica koji je sam svoj gazda, i koji krece sa pricom "ma lako cemo", i kako nemaju ovi u ovlascenim servisima pojma...smes da mu ostavis auto?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 13:04 - pre 142 meseci
Milojkovic,To je odlicna ideja,ima je i u Egleskoj.Predlagao sam prijatelju prosle godine da otvori ovde,pa smo pricali i sumirali.
To kod nas ne bi uspelo bas iz gore mnogih iznetih razloga protiv musterije a i majstora.Nema kulture a i discipline.Svi rade sve a isto tako se i razumeju u to sto treba
drugi da radi.I onda ispade kada neko pita nekog sta znas da radis,kaze sve.Pa u cemu si strucan,slegne ramenima.Slazem se sta radi VENTURA,ali je mali prosek ljudi
koji to mogu sebi da priuste.Znaci ispravno,ali i Nebojsa Milanovic (respektujem njegovo pisanje koje je vise nego odmereno i precizno)je rekao da mora
da ima auto,sa cime se ne slazem.Mnogi isto tako misle ali ga nemaju.I postenije je da ga nema nego,ima ali trazi dlaku u jajetu i nema standard da ga odrzava.
Da se ne zavaravamo.NOVAC je glavni FAKTOR svadje i ne razumevanja.Jedni bi da poprave jeftino,drugi da zarade lako.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 13:06 - pre 142 meseci
Citat:
bakara
I jos nesto, odvezao si auto u porsche, gde radnicima neko sedi nad glavom, za svaku flekicu koju ti isprljaju sef im dahce za vrat i jedva ceka da mu odbije od plate...

A u drugoj varijanti odvozis auto kod suvog genija Milojkovica koji je sam svoj gazda, i koji krece sa pricom "ma lako cemo", i kako nemaju ovi u ovlascenim servisima pojma...smes da mu ostavis auto?

Ali onda ne možeš očekivati da ćeš imati istu uslugu kao u Porscheu.

Dakle, ako nemaš novca da svoj automobil održavaš u ovlašćenom servisu, onda imaš dve opcije:
1. Da prodaš auto i koristiš neko alternativno prevozno sredstvo (moped, bicikl, autobus, taksi...)
2. Da odvezeš auto kod nekog divljaka, koji će ti ga 'popraviti' sa nekim delovima sumnjivog porekla i kvaliteta za trećinu cene koju bi ti naplatili u ovlašćenom servisu, i da moliš boga da time nisi stavio svoju i glave svoje porodice u torbu.

Ali bez obzira na sve, ne vidim poentu u tom kibicovanju majstora, sufliranju, i sl. rabotama... Ako nemaš para pa si već otišao kod divljaka, pusti ga da radi svoj posao, a ako misliš da znaš bolje od njega, još bolje - uzmi i odradi to sam, još ćeš i da uštediš nešto novca koga ionako nemaš.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 13:07 - pre 142 meseci
I da dodam posto se dosta ubacilo.Mislim da je pocetak resavanje problema u ozbiljnoj kontroli

TEHNICKIH PREGLEDA.Onda bi sve doslo na svoje mesto.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
*.dynamic.sbb.rs.



+1344 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 13:31 - pre 142 meseci
Citat:
ventura:
Svako nek radi svoj posao i kraj priče.

Iz ovog rezimea i cele tvoje priče se zaključuje da nisi imao nikakvo loše iskustvo ni sa majstorima, ni sa njihovim radom, što je moram reći sreća.

S obzirom koliko sam vozio u životu ja nemam velikog iskustva sa majstorima, verovatno zato što sam uvek vozio nove ili skoro nove aute, ali ni to nije garancija da vas "majstor" neće prevariti, tako da ću izneti jedno svoje iskustvo. Od njega je prošlo 23 godine ali ono je opredelilo moj stav prema majstorima i "majstorima".

Naime, ja dvadesetogodišnjak, kupio sam nov auto Lada Samara. Kao celoživotni ljubitelj automobila, već u toku prve nedelje sa mu promenio masku, ugradio dodatne Hella tačkaše, umesto ruskih odmah ugradio niskoprofilne Pirelli gume, itd.

I dođe vreme za prvi servis, onaj na 1000-1500km. Razmišljam u koji servis da odem i umesto u lokalni pančevački (Plinara), odlučim da odem i veliki beogradski servis Kompresor (u Mije Kovačevića preko puta st. doma Karaburma), zbog jelte, bolje usluge, možda nekog saveta, itd.

Ponesem naravno ulje za zamenu, neko sintetičko, to je tada bila totalna ezoterija, najbolje koje sam uspeo da nađem, jako skupo. Sačekam red i kada sam došao na red majstor vidi da sam vrlo zainteresovan za auto, mnogo toga znam, ponešto i pitam da mi kaže iz prakse ako zna, itd.

Upućeniji znaju da je Lada Samara jedan od retkih auta u koji ide isto ulje i u motor i u menjač. Taj "majstor" vidi koliko se ja zanimam za auto i predloži mi pošto ga već toliko volim i pazim da mi tada na prvom servisu osim u motoru promeni i ulje u menjaču, iako ono ne treba tada da se menja.

Ali ja nisam poneo ulje za menjač, kažem mu. "Nema veze, idi donesi ulje, sačekaću te i čim doneseš radimo, nećeš čekati red" - kaže on.

I pošto ne znam gde u Bogradu da kupim to najkvalitetnije ulje, ja iz Beograda autobusom ponovo idem u Pančevo da kupim dodatno ulje za menjač.

Vraćam se kroz sat vremena sa uljem i on mi kaže: "Ja sam sipao ono ulje koje si bio doneo u menjač a ovo koje si sada doneo ćemo sipati u motor". Kažem ok, zamenimo ulje, i kaže: "Vozi, auto ti je super".

Vozim ja srećan i zadovoljan do prve zime kada primetim da mi ne radi dobro sauh. Ne vraća, zaglavljuje, ne može da se dozira, itd.

Mučim se sa tim, idem kod raznih majstora dok mi jedan od njih ne kaže da meni na karburatoru nedostaje ceo sklop za vođenje i fiksiranje sajle sauha i da to moram da kupim, a ako ne nađem onda i ceo nov karburator. Kaže da u životu nije video da maltene pola spoljnog dela karburatora fali.

Kupim ja nekako to, što ni malo nije jeftino, nekako mi ugrade i vozim nekoliko godina dok nije došla na red naredna zamena ulja u menjaču.

Tada sam već imao svog lokalnog majstora sa kojim sam bio praktično prijatelj. Odvrće on šraf za promenu ulja u menjaču, skoro polomi ključ i opsuje: "U majku im rusku, kakvu su plombu stavili ovde na menjač!". Ja kažem kakvu bre Jovo plombu, to ulje sam menjao još na prvom servisu, plombe nema odavno.

I on mene pozove u kanal i pokaže mi netaknut plombiran šraf koji fabrički štiti ulje iz menjača od isticanja!

I tada se meni slože kockice:

Kriminalac iz onog servisa me je odstranio iz servisa tako što me je poslao po dodatno ulje i tada mi je ukrao i pola karburatora i sintetičko ulje koje sam prethodno doneo!

U mom vrlo dugom vozačkom stažu to je bila jedina takva epizoda sa "majstorima", ali ona je opredelila moj odnos prema njima, tako da prema nepoznatim majstorima određenu rezervu uvek zadržavam.

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 13:39 - pre 142 meseci
Citat:
ventura: Ali onda ne možeš očekivati da ćeš imati istu uslugu kao u Porscheu.

Dakle, ako nemaš novca da svoj automobil održavaš u ovlašćenom servisu, onda imaš dve opcije:
1. Da prodaš auto i koristiš neko alternativno prevozno sredstvo (moped, bicikl, autobus, taksi...)
2. Da odvezeš auto kod nekog divljaka, koji će ti ga 'popraviti' sa nekim delovima sumnjivog porekla i kvaliteta za trećinu cene koju bi ti naplatili u ovlašćenom servisu, i da moliš boga da time nisi stavio svoju i glave svoje porodice u torbu.

Pa ja napisao gore da se to desilo bas u ovlacsenom servisu, a ne kod divljaka?!

A i u medjuvremenu je i Nebojsa napisao svoje iskustvo, a verujem da i ostali imaju slicna...

Citat:

Ali bez obzira na sve, ne vidim poentu u tom kibicovanju majstora, sufliranju, i sl. rabotama... Ako nemaš para pa si već otišao kod divljaka, pusti ga da radi svoj posao, a ako misliš da znaš bolje od njega, još bolje - uzmi i odradi to sam, još ćeš i da uštediš nešto novca koga ionako nemaš.

Postoje majstori koji nisu divljaci, znaci vrlo pristojni privatni servisi koji takodje imaju coveka koji majstorima dahcu za vrat.

Najopasniji su u stvari ovi "A One Man Show"




Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 13:50 - pre 142 meseci
^Moguće je ovo što si napisao ali moguće je i zamijeniti ulje a ne ispuštati ga dolje već ga povući mašinom i ne odvrtati šraf za ispuštanje...
Kod tih lada sasvim je moguće i da je došla sa djelovima koji fale... gledao sam ih i sa ofarbanim gumama u magli od boje auta i trebalo je odmah prvi dan zamijeniti sva ulja, sve kaiše, pločice, one plastične ruske gume i još dosta djelova da bi uopšte mogla sigurno da se vozi...
btw, svaka je skakutala i lose radila dok je ledna i džabe je bio i taj sauh koji si naknadno ugradio opet si imao problema dok se malo ne zagrije...
Ove tvrdnje kao venturina, da treba voziti auto u ovlašćeni servis ako se ima mogućnosti jednostavno nisu tačne.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 13:56 - pre 142 meseci
Imam vise slucajeva,jedan licni.
To sa ladinim servisom je bilo tada,ali to je i sada..Tada,moj auto JETTA2 91*kada sam imao saobracajku i popravljao u autokomandi na auto putu,
ostavili otvoren prozor pa je auto bio punvode posle kise,koristili muziku (jbl subwoofer sa 2 jbl satelita,harman cardon ca260 pojacalo i digital auudio tape)
naglasavam jer je to bila u to vreme pojam muzika,pa su cepali,ispraznili akumulator,maznuli fadipovu krutu rudu za slepanje.A u to vreme i pre kada je bospumpa
bila 2000 dm su ljudima skidali jer kao,neko im je sipao secer u rezervoar.To je period MILANOVICA.
Sada,imate po prodavnicama original filter iz vw servisa koji vam nije zamenjen sa uljem,ali je prodat drugome za radnju.I u nemackoj se drpaju delovi,pa svaki peti prodje rampu.

Ovo sve VENTURI ne ide u prilog,ali ide ono sto je bitno.Dobio racun i garanciju,pa neka se zezaju.Sve ostalo je samo za kuknjavu.
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 14:10 - pre 142 meseci
Zamena ulja je minimum 2000 dinara a diskova prednjih 3000 do 5000 dinara.Zadnji diskovi su jos skuplji za zamenu u zavisnosti od sistema gde se na nekim moraju menjati i lezaji a na nekima je poseban sistem rucne kocnice tako da te cene koje pominju (300 dinara za zamenu ulja) verovatno vaze samo u snovima mudrijasa.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
*.sonydadc.com.



+583 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 14:32 - pre 142 meseci
Zavisi , ispricao sam iskustvo sa Peugeot servisom u Ljubljani... Ovde u Salzburgu sam se posvadjao sa njima jer ni najbanalniju stvar nisu mogli da urade kako treba, pokvario mi se prekidad za sva cetiri, i stalno davao kontakt, i normalno isprazni akumulator. Odem kod njih, kazem im da sve provere, kazu aku nije ispravan, stavili original Renault-ov, naplatili lepo ali dobro, bitno da auto ide.

Kada meni ono opet blicka, da nisam nocu proverio opet bi ujutru imao iznenadjenje kada trebam da krenem na posao... vratim se kod njih ujutru, dodje neki sef ili sta vec, pogleda prekidac, neispravan, zameni, i jos hteli da naplate ruke za to.. Tu se ja njih, jesam li vam ostavio auto ceo dan, niste ga ni pogledali, samo zamenuli akumulator, platim im 22e za prekidac i dovidjenja ... A pre toga sam hteo kupiti novog Peugeota, a posto su oni jedini distributeri za Salzburg, odustao sam od toga.

A najboljeg majstora sam imao koji nije ni imao registrovanu radionicu, dok sam jos vozio Juga i Kadeta... Ali ima svega.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 16:31 - pre 142 meseci
Nekada su majstori bili strucniji, obuceniji, postojali su majstorski ispiti i licence.

Zatim je sledila decenija sankcija, pa propast industrije, a posebno automobilske, kod nas, naravno.

A vozila su slozenija, tehnologija i posebna filozofija(auto industrije) su ucinili svoje, svi zele da naplacuju usluge jezivo, delove jos jezivije, a bitne informacije se cuvaju kao vojne tajne.

Tesko je uci u struku, jos teze je biti univerzalan u struci(za sve podsklopove vozila, jos teze za nekoliko vrsta vozila), pa situacija sama po sebi generise veliku kolicinu najstora "diletanata", "lopova", u realnosti, ljudi koji se snalaze, povecavaju priliv novca ali aljkavo resavajuci probleme.

Za ozbiljne kvarove neophodno je ozbiljno znanje=kratak rok popravke ili solidan vremenski period=mala "gustina" navca po radnom casu..

Usluga he najcesce na dugoj strani gde su u kombinaciji tanko znanje+krako vreme=musterija nezadovoljna ali se majstor nije previse "mucio" sa kvarom..

Poz
 
Odgovor na temu

smeshko
Petar Novovic
Aleksandrovac

Član broj: 53401
Poruke: 110
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+12 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima31.07.2012. u 22:18 - pre 142 meseci
Nznm sta da pomislim kad pogledam ovu temu....ili sam ja najsrecniji po pitanju majstora na ovom forumu ili vecina laze ili mozda pak navode samo iskustva sa losim majstorim a one dobre nece da hvale?

Ajd u redu je sve to i svacije iskustvo vredi i moze nekome da pomogne to stoji. Ali mi nije jasno zasto i kako neko moze da omalovazava tudji rad??? Jeste da je tesko i da narod nema para ali to ne znaci da neko moze da da sebi za pravo da sam odredjuje cene tudjih usluga...i jos da mu na kraju plati koliko on misli da je realno na osnovu naseg standarda??? Ne svijda se i meni cena goriva pa ne mogu da kazem pumpadziji e evo ti za 20din po litru posto mi se toliko uklapa naspram plate

P.S Lopova je uvek bilo i uvek ce biti u svakom poslu ali ne treba sve stavljati u isti kos jer po ovome sto je do sad napisano ispade da ste posedovajem automobila u nasoj zemlji osudjeni na propast...
:-)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problemi sa majstorima

Strane: << < .. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 64341 | Odgovora: 296 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.