Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problemi sa majstorima

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problemi sa majstorima

Strane: << < .. 8 9 10 11 12 13 14 15

[ Pregleda: 63617 | Odgovora: 296 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 01:45 - pre 141 meseci
To ti i kazem... pogledaj malo u ovom tvom tekstu sta su milje a sta su dolari... vidis tamo da je recimo kvacilo od 2.500 do 6.500 dolara ili da su svjecice i kaisevi 3 do 4.000...
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 08:09 - pre 141 meseci
Drugarov,91 godina i vredi pa 30k.Dobar fazon je sto je presao 20 godina pa je registracija nesto smesna
sobzirom da je 3.4k kubika.Tu zezanja nema.Svaka greska se placa pa iz 3 u 2 mozes klizati bocno i po 100m.
a cene delova,pa ako ovo vozis sve u normali i za delove.Mada ovo se ne seda pa po gasu.Za ovo i slicne automobile
prvo malo se prelista knjiga sta se sme a sta ne,pa polako.Oseti stvarno asfalt ako nije temperatura gumama po volji.
Prava ezoterija.
http://www.ferrari348.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferrari_348
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 08:19 - pre 141 meseci
Evo nesto delova za njega i cena.
http://www.superformance.co.uk/a-348/clutch.htm
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 09:10 - pre 141 meseci
Ne znam kako odrzava ovog Ferarija, ali pneumatike je morao promenuti jos pre najmanje 5 godina. :D

Tako tvrde i stare ne bih smeo voziti ni na svom Seicentu, a kamoli na automobilu sa 300 KS.


 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 09:14 - pre 141 meseci
Gume stavljene prosle godine nove.Nije se preslo mnogo od tada,verovao ili ne.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 09:14 - pre 141 meseci
Neverijem, al neka ti bude.

Gde je onda uspeo da naje Pzero sa ovom sarom godiste 2011?
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 09:28 - pre 141 meseci
Ne razumem.Pa ovo je slikano pre mesec ipo.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 09:36 - pre 141 meseci
Sta je nejasno u ovoj sari.Ako hoces imam jos frendova sa boljim.Ovo su moje slike.AKO MISLIS DA LAZEM.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 09:50 - pre 141 meseci
@Milojkovic

Kazes da prostim postavljanjem katalizatora smanjujes stetne izduvne gasove na G2(i sekiras majstore na tehnickom pregledu), bez lambda sonde i povratne sprege(koja podrazumeva neku vrstu ECU-a)?

Kakvi su rezultati?

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 09:57 - pre 141 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Sta je nejasno u ovoj sari.Ako hoces imam jos frendova sa boljim.Ovo su moje slike.AKO MISLIS DA LAZEM.


Ne, ali nedavno mi je bio automobil (TT) za tunovanje sa istim ovim pneumaticima DOT 2007 i otprilike su isto ovako izgledali kao i ovi sa tvoje fotografije pa mi je cudno da se 5 godina nije menjala sara.


@Vladd,

prvi katalizatori na dizelasima nisu imali nikakvu sondu a na automobilima na kojima su bili ugradjivani nije postojao nikakav ECU. Ja sam na svojoj Vectri jos 1993. imao jedan takav katalizator.




[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 02.08.2012. u 17:27 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 10:28 - pre 141 meseci
Citat:
vladd: @Milojkovic

Kazes da prostim postavljanjem katalizatora smanjujes stetne izduvne gasove na G2(i sekiras majstore na tehnickom pregledu), bez lambda sonde i povratne sprege(koja podrazumeva neku vrstu ECU-a)?

Kakvi su rezultati?

Poz


Nema potrebe za lambda sondom posto je ovo katalizator namenjen starijim dizel automobilima a oni nisu imali potrebe za lambda sondama i ostalim cudima.
Suze cisto za mehanicko zadrzavanje i spaljivanje cestica cadji.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 11:26 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni:
To ti i kazem... pogledaj malo u ovom tvom tekstu sta su milje a sta su dolari... vidis tamo da je recimo kvacilo od 2.500 do 6.500 dolara ili da su svjecice i kaisevi 3 do 4.000...


Jel se menja kvacilo ili svecice i kaisevi na svakom redovnom servisu? Ti rece 10,000 $ za redovan servis sto je kao sto vidis netacno. Cak i da se pri svakom servisu menjaju gume i plocice racun bi izasao debelo ispod 5,000.
 
Odgovor na temu

stex

Član broj: 718
Poruke: 374
*.adsl.absolutok.net.

Sajt: stivi.on.neobee.net


+21 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 12:58 - pre 141 meseci
Majstori, majstori

"Majstore zatekoh
na krovu stare kuće
menjaju slomljen crep
majstori na krovu
majstori unutra
majstori, majstori
ko vas je zvao
zašto dirate moj crni krov..."

I kad sam imao stari auto (servis/popravke kod automehanicara) i sad kad imam nov auto (servis/popravke kod ovlascenih servisa) uvek neki problemi sa njima.

Kod "obicnih" automehanicara sto sam redovniji to je bilo gore za moj auto. Kao da misle, a on je redovan mi smo vec prijatelji, njemu cu nesto na brzaka da skarabudzim. Mene popravka uopste nije zanimala u pocetku. On kaze toliko za delove (da mi fiskalni racun iz prodavnice) i jos plus ovoliko za ruke i sve je OK. Ali ako ja moram zbog istog problema da dolazim svaki mesec, e to je onda vec veliki problem. Bas zbog toga sam i ja postao od onih sto gleda majstora i zapitkuje ga svaku glupost. Na kraju sam naucio da popravljam sitne kvarove i znao sam od kog proizvodjaca sta da uzimam. Ako sam ja to naucio za par meseci pa onda bi i majstor to trebao da zna koji se time redovno bavi godinama. E koliko puta me auto ostavio na putu jer mi se polomio/pokvario nov deo. To je samo jedan od problema. Bilo je svega.

A o ovlascenim servisima da i ne govorim. Oni bi najvise voleli kad bi bila pokretna traka i da samo rade redovan servis. Iz predhodnog iskustva sa majstorima uzmem ja nov auto. Sad necu imati problema, pomislio sam. Budala. Odem na redovan servis i usput napisem na papir nedostatke i kvarove (nov auto, naravno). Sve ok, zvacemo vas kad bude gotovo. Zovu me u rekordnom roku, sve gotovo. Odem da preuzmem auto, kad ono, uradjen samo redovan servis. Neka imbecilna opravdanja su imali, vise se i ne secam. Na kraju sam isterao samo pola od te liste. Svaki put sam imao neki problem sa njima. Probao sam i drugi servis, isto. Vec sam jednom pisao na ovom forumu da mi nov auto trosi ulje. Garancija mi je naravno istekla, ulje se i dalje trosi. Apsolutno nista nisu uradili, a gnjavio sam ih sa time mesecima.

I kako ja posle svega da imam poverenje u majstore? Nije u pitanju jedan majstor ili servis pa da mi neko kaze idi kod drugog. Isao sam kod vise njih i svuda je isto. Cak i kod onih "skup ali kvalitetan". Ajde majstori da vas cujem?
stivi.on.neobee.net
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 13:00 - pre 141 meseci
Citat:
Milojkovic: Nema potrebe za lambda sondom posto je ovo katalizator namenjen starijim dizel automobilima a oni nisu imali potrebe za lambda sondama i ostalim cudima.
Suze cisto za mehanicko zadrzavanje i spaljivanje cestica cadji.


Stari dvostepeni katalizatori nisu imali sposobnost eliminisanja NOX.

Zato pitam za rezultate..

Poz
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 14:32 - pre 141 meseci
[quote]jnk:
Citat:
Cak i da se pri svakom servisu menjaju gume i plocice racun bi izasao debelo ispod 5,000.

Znas li ti koliko kostaju gume, diskovi, plocice, svjecice, trakasti, sva ulja, svi filteri i ostalo sto je potrebno zajedno sa uslugom u ferarijevom servisu u Italiji? Govorio sam o ferariju F430...
Ovo ljudi sve rade jednom godisnje jer ne prelaze mnogo kilometara... a da ga voze svaki dan kao obican auto onda svo odrzavanje odma dupliraj...

Nikada na skupim vozilima, cak i manje zvucnim, ne mozes ocekivati da nece biti "jos po nesto" na servisu jer su to vozila koja imaju pedesetak odvojenih sistema samo u sklopu elektronike...
Ne znam otkud mi taj podatak za f430 ali je tacan... mislim da mi je to rekao jedan kolega u Italiji koji se bavi tuningom trkackih auta...

 
Odgovor na temu

Milojkovic

Član broj: 210126
Poruke: 1029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+106 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 15:28 - pre 141 meseci
Citat:
vladd: Stari dvostepeni katalizatori nisu imali sposobnost eliminisanja NOX.

Zato pitam za rezultate..

Poz


Rezultati su odlicni i potpuno neocekivani za golf 2 u tome i jeste poenta price da ih dovedem u zabludu i da pomisle da im uredjaj nije ispravan.
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 16:00 - pre 141 meseci
Da se vratimo malo početku teme i problemu sa majstorom koji nije izdao fiskalni račun...

E pa izgleda da više i neće biti u obavezi da ga izdaje...

http://www.naslovi.net/2012-08...alne-kase-za-zanatlije/3718212
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 17:07 - pre 141 meseci
Citat:
Nocni:

Znas li ti koliko kostaju gume, diskovi, plocice, svjecice, trakasti, sva ulja, svi filteri i ostalo sto je potrebno zajedno sa uslugom u ferarijevom servisu u Italiji? Govorio sam o ferariju F430...
Ovo ljudi sve rade jednom godisnje jer ne prelaze mnogo kilometara... a da ga voze svaki dan kao obican auto onda svo odrzavanje odma dupliraj...



Gume 2000 eur(iako se one nece menjati bar 15,000 osim ako ne vozis na stazi), plocice sa zamenom max 1,000 eur, nek je ulje i filteri jos 1,000 eur. Svecice, diskovi, kaisevi se ne menjaju jednom godisnje i to valjda ne treba da objasnjavam. Isto tako ne moram da pricam da ferari nije trkacki vec civilni automobil tako da ne zahteva odrzavanje trkackog automobila sto ce reci lagano se moze proci sa 4-5 hiljada EUR godisnje prvih 4-5 godina i prelaskom 8,000 km godisnje.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 18:16 - pre 141 meseci
I jeste i nije vezano za temu, ali ako je vec krenulo u tom pravcu,...




P.S. http://translate.google.com/#

cena za ostale modele je srazmerna ceni F*a
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

botr
Srbija

Član broj: 229796
Poruke: 2008
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+371 Profil

icon Re: Problemi sa majstorima02.08.2012. u 19:35 - pre 141 meseci
10 puta manja vrednost, godisnje odrzavanje izlazi oko 4.000 evra. Da je zver, jeste, ali bih radije neki Audi S quattro, jer moze da se upotrebljava tokom cele godine.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Problemi sa majstorima

Strane: << < .. 8 9 10 11 12 13 14 15

[ Pregleda: 63617 | Odgovora: 296 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.