Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?
(TOP topic, by Zarko Silic)
Strane: << < .. 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 204604 | Odgovora: 468 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.ipb.ac.rs.



+5241 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?15.09.2014. u 12:53 - pre 85 meseci
Ne samo taj motor, postoji malo sira paleta motora u toj, da kazem jeftinijoj klasi, koji su bolji od VW palete, takodje namenjene jeftinijoj opciji.

Pre svega mislim na DCI i HDI dizele, koji su neprikosnoveni, i za koje bi i VW i Skoda trebali da imaju ekonomski "odgovor", a ne "odgovor" koji zalazi u klasu preko 35 ili 40kevra. Gde ozbiljnu pricu vode ozbiljni igraci.

To sto motor ima TRI cilindra, to poprilicno nema velike veze, cak je prilicno mirniji od cetvorocilindrasa, kao "polovina" idealno, "prirodno" balansiranog sestaka.

Prirodno(zbog tri cilindra) manji obrtni moment je kompenzovan menadzmentom motorai turbo punjacem, pa se u voznji doticne mane ne primecuju, dok je mirniji rad vec primetniji.

Mislim da samo isprazna predrasuda i nepoznavanje tehnike mogu da izazovu neosnovano i infantilno "nipodastavanje" trocilindrasa..

Mada, o njemu nije bilo eksplicitno pomena ali ga ne treba ni diskvalifikovati iz price zbog TRI cilindra, meni kombinacija relativno slabog motora i 1500kg vozila nikako nije dobra..ni preporucljiva
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.win.rs.



+896 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?16.09.2014. u 11:25 - pre 85 meseci
Da li je moguce da Rapid 1.4 TSI u Elegance opremi kosta 17.460 evra?

Civic 1.8 u Sport opremi je 17.990 evra, dok je Mazda 3 G120 Sedan u Challenge opremi 17.790 evra!

Za klasu veci, a o kvalitetu svega ostalog da ne govorimo...
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?16.09.2014. u 12:37 - pre 85 meseci
Citat:
vladd:

Mada, o njemu nije bilo eksplicitno pomena ali ga ne treba ni diskvalifikovati iz price zbog TRI cilindra, meni kombinacija relativno slabog motora i 1500kg vozila nikako nije dobra..ni preporucljiva


Znaci fordov 1.0 trocilindras ne treba diskvalifikovati al zato vwov 1.2 cetvorocilindras treba otpisati bez da se pogleda.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
93.87.128.*



+5241 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?16.09.2014. u 18:41 - pre 85 meseci
Citat:
jnk:
Citat:
vladd:

Mada, o njemu nije bilo eksplicitno pomena ali ga ne treba ni diskvalifikovati iz price zbog TRI cilindra, meni kombinacija relativno slabog motora i 1500kg vozila nikako nije dobra..ni preporucljiva


Znaci fordov 1.0 trocilindras ne treba diskvalifikovati al zato vwov 1.2 cetvorocilindras treba otpisati bez da se pogleda.


Pa pogledaj moje postove o 1.2TSI ponovo.

To je idealan motora za Up i Polo, malu Citigo..malenog Seata, ali ne i za 1500kg...plus putnici

Pricam da ga treba "diskvalifikovati" zbog SNAGE u velikim tezinama karoserija, a NE da KRITERIJUM bude broj cilindara koji je razlicit od "navike".

Ili ako hoces takvu logiku, ako je tri cilindra "dronjak", onda su DVA cilindra jos veci uzas..recimo kod Harlija

Specificna je "poenta" sa brojem cilindara(sema paljenja, vibracije, manje mase), ali je za koncepciju mnogo bitniji odnos snage motora po kilogramu vozila(i tereta). To po pravilu definise specificnu agilnost sa vrlo specificnim menjacem, koji mora da koriguje odnos snage i tezine.
I takva koncepcija se OBAVEZNO odrazi na potrosnju..ipak je vazno da je auto agilan sa dovoljno snage na ispod 2500-3000 obrtaja, ako se gleda i potrosnja.

Bar po savremenim koncepcijama uvecane stednje, smanjenja otpada..zelja da motori rade sa sto manje broja ubrizgavanja u cilindre tokom voznje

MAda, trocililindarski 1.0ECOTEC(jedna verzija), je na papiru, gledajuci snagu i OM..poprilicno "paralelan"(a u nekim stavkama i BOLJI) sa recimo 2.0 AQY, sa duplo vise kubika, cetiri cilindra, bez turba i bez ozbiljnijeg(zastarelog) menadzmenta ventila. Starije koncepcije, sa 8 ventila. Kojeg imam. I koji je malo vise lenj u voznji.

115ks OBA, trocilindras 168 Nm, a dvolitras 170-175...ne secam se da se neko zalio na TAKAV motor u OKTAVIJI..da mu nesto "nedostaje"..cak ima viska..potrosnje.
Dvolitras ne moze da spusti potrosnju ispod 8 litara...ni nizbrdo, ali nebitno
 
Odgovor na temu

smihajlovic
Slobodan Mihajlovic
Beograd

Član broj: 2796
Poruke: 21
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 32002511


+1 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?16.09.2014. u 22:08 - pre 85 meseci
Citat:
cozmo_im:
Da li je moguce da Rapid 1.4 TSI u Elegance opremi kosta 17.460 evra?


To je "puna" cena, cena sa popustom (koji valjda uvek postoji) kod jednog prodavca je 16.200.
Nije neko opravdanje, ali taj Rapid dolazi sa DSG menjacem. Rapid i nije auto za kupce koji imaju 17.000 evra, vec za 10.000-13.000, sa 1.2 ili 1.6 TDI motorom.

Da li mozda vredi za 17.500 evra Octavia u Ambition paketu, sa 1.8TSI motorom i manuelnim menjacem?
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?17.09.2014. u 00:06 - pre 85 meseci
Citat:
cozmo_im:
Da li je moguce da Rapid 1.4 TSI u Elegance opremi kosta 17.460 evra?

Civic 1.8 u Sport opremi je 17.990 evra, dok je Mazda 3 G120 Sedan u Challenge opremi 17.790 evra!

Za klasu veci, a o kvalitetu svega ostalog da ne govorimo...


A ja pitam:

Da li je moguce da se za 21.000 moze kupiti Oktavia vRS sa 230 nemackih konaja i opasnom opremom?

Gde se u takvoj konfiguraciji pronalazi trenutno bilo koji Japananac? Mozda i bilo koji drugi automobil nebitno od kog proizvodjaca.
Prvi Japanac koji koliko toliko parira ovom vRSu je duplo skuplji.

http://www.autocacak.co.rs/models/nova-octavia-rs/overview


http://www.youtube.com/watch?v=xfFcsHN_044

Za nepoverovati je da se za dvadesetak hiljada eura moze doci do ovako necega, pa ne treba da cudi zasto se Skoda nalazi tamo gde jeste.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.ipb.ac.rs.



+5241 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?22.09.2014. u 11:40 - pre 85 meseci
Citat:
Airbag za vozača i suvozača, suvozačev airbag sa deaktivacijom
Prednji bočni airbag – ovi
Vazdušne zavese
ESC
Climatronic – dvozonski klima uređaj sa elektronskom regulacijom
Elektro podizači prednjih i zadnjih stakala
Elektro podesivi i grejani spoljašnji retrovizori
Centralno zaključavanje sa daljinskom komandom
Maxi dot u boji
Bi – Xenon farovi sa AFS funkcijom
Teleskopski uređaj za pranje farova
LED dnevna svetla
Intelligent light assistant ( automatska kontrola dugog svetla )
Day light sa coming home funkcijom
Automatsko podešavanje svetlosnog snopa
Prednja svetla za maglu sa corner funkcijom
Sedišta u kombinaciji koža / štof
Zadnji parking senzori
Comfort telefoniranje ( za motore 2,0 TSI/162 kW DSG, 2,0 TDI CR/135 kW DSG )



Ovo je ta "opasna" oprema? i to je jedino sto se uopste moze nazvati "opremom"..neke stavke su ZAKONSKI obavezne...tipa prskalica za ksenone..da podsetim..

Ili nastavak u vidu "paketa za pusace", "programa mreza u prtljazniku"..radio aparata ili "podsetnika" za pojas???
http://www.skoda.co.rs/new-oct...egled/new-octavia-rs-cenovnik/

I to za 21800, sto je blize 22000 evra..da ne zaokruzujemo na 20...
Kome treba da bi rekao da ima 220ks...i ima trkackih pretenzija i novca za gorivo...malo asketska ali dovoljna opcija..

Mladalacki auto
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.win.rs.



+896 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?22.09.2014. u 12:21 - pre 85 meseci
Da ne nabrajam sta ima Mazda u Revolution opremi.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?22.09.2014. u 14:48 - pre 85 meseci
Ako se uzme u obzir da ce pojedini automobili dobidi diskove pozadi i tapacirung na vratima tek u 2015.-oj godini onda je, ne prskalica za xenone, vec prskalica za vetrobranska stakla, opasna oprema.


Mazda moze samo da sanja o uspehu na najkompleksnijem evropskom trzistu koje Skoda vec ima. Kako trenutno stoje stvari, a premala je verovatnoca da ce u skoroj buducnosti doci do drasticnih promena, tesko da bi joj od dodatne opreme, ako bi cak ponudili i gejše, pomoglo.


Da ne spominjemo Srbiju, danas Skoda u Evropi proda vise vozila, ne od Mazde, vec od Toyote, sto je za nepoverovati.

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 22.09.2014. u 16:23 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.ipb.ac.rs.



+5241 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?23.09.2014. u 11:04 - pre 85 meseci
Ova oktavija i NEMA tapacirunge vrata na spisku

Besmisleno je pricati o VW filozofiji i opremi, posto jedino nude sirovu snagu, za koju registracija iznosi 300 evra.

Imati toliko ks, ima samo jednu svrhu, koja nema veze sa konforom. Snaga i konfor se traze na drugom mestu.

Ovde je jedini kvalitet 220ks, odnosno 162KW, i apsolutno nista drugo..

A koriscenje doticne "prednosti" je za specificnog kupca, a ne prosecnog...

I to je prakticno jedini plusic, koji to vozilo ima, bez obzira da li je nekome bitno ili ne..i nijedan drugi. Snaga bez elegancije..da ne kazem "mozga"

Vukljati samo 110ks po litri zapremine je "transport gvozdja"...

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.static.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?23.09.2014. u 11:42 - pre 85 meseci
Ova Mazda 3 je izmislila opremu za Skodu Octaviu RS...

To sto se ne prodaje ovde je samo znak zatucanosti naroda koji nikad u zivotu nije seo u nesto bolje od Golfa dvojke ili Skode Fabie pa mu je to reper kod kupovine vozila.

Ja sam vozio oba modela Fabie, vozio sam i Octaviu A5 restyle 1.9 TDI... i to su za mene jedni od losijih automobila, nista specijalno. Kruto, bez trunke rafiniranosti. U Fabijama sam razbio bubrege, u zivotu nisam vozio dva tako neudobna modela. Isto vazi i za Octaviu. Za novu ne znam, ali A5 je izuzetno tvrd, neudoban i bucan auto.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?23.09.2014. u 13:48 - pre 85 meseci
Naravno da to nije tacno, a da SVE to sto kazete nije tacno najbolje ilustruje ova tabela. Da ne duzimo pricu.




Pre samo petnaestak godina ova tabela je sasvim drugacije izgledala

Nepotrebno je dodatno objasnjenje vezano za konjske snage ili mozda jos po nesto.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

priki

Član broj: 24732
Poruke: 699
91.233.24.*

ICQ: 174153511


+26 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?23.09.2014. u 13:58 - pre 85 meseci
Jedni naovde subjektivne utiske, drugi prodajne tabele!
Jedna grupacija ide drumom, druga šumom :-)
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?23.09.2014. u 14:03 - pre 85 meseci
Citat:
priki:
Jedni naovde subjektivne utiske, drugi prodajne tabele!
Jedna grupacija ide drumom, druga šumom


To bi tako bilo da subjektivni utisci nisu subjektvni.

Pa valda i 300.000 kupaca Skode za pola protekle godine ima pravo na sopstvene subjektivne utiske, ili su mozda oni samo privilegija pojedinaca?



Oktavia je toliko olešila konkurenciju da je dalja diskusija u tom pravcu potpuno besmislena.

A sto se tice modela vRS, prvi sledeci pandan je od nje gotovo duplo skuplji.

S druge strane, Oktavia sa turbobenzinskim motorom u najmanjem paketu se moze kupiti za samo 10% vise novaca od na primer Fieste EcoBoost, modela za klasu manjem, kojem se u krivinama sama otvaraju vrata. Kao nekada kod Stojadina



[

[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 23.09.2014. u 15:29 GMT+1]
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?24.09.2014. u 04:37 - pre 85 meseci
Pa znas kako 2 miliona ljudi gleda Pink i Grand, pa to ne znaci da su Pink i Grand nesto dobro i kvalitetno. :D
Sigurno mozes naci i tabele sa brojkama. :)




- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?24.09.2014. u 10:14 - pre 85 meseci
Citat:
vladd:

I to je prakticno jedini plusic, koji to vozilo ima, bez obzira da li je nekome bitno ili ne..i nijedan drugi. Snaga bez elegancije..da ne kazem "mozga":)




A zašto to misliš i pričaš napamet? Ja se provozah u novoj oktaviji rs i imam samo dobre utiske. Najgori utisak mi je što nema podizač haube i što je u nekim krajnje nebitnim delovima enterijera korišćena plastika koja je namerno lošija od skupljih rođaka ali itekako bih zažmurio na te sitnice jer kod konkurencije ne postoji ništa ni blizu za te pare sa tom opremom.

A mazda bi mogla recimo da napravi sajt gde se lako dolazi do specifikacija opreme uz određene pakete jer ja očigledno nisam dovoljno pametan to da nađem. Isto bi mogli da imaju bar jedan hatchback na lageru a ne da kad neko i pomisli na kupovinu, prvi vizuelni kontakt sa vozilom može da ima tek za 3-4 meseca ako naruči, naravno na slepo.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?25.09.2014. u 00:44 - pre 85 meseci
Citat:
mr. ako:
Pa znas kako 2 miliona ljudi gleda Pink i Grand, pa to ne znaci da su Pink i Grand nesto dobro i kvalitetno. :D
Sigurno mozes naci i tabele sa brojkama. :)





Ako bi tih 2 miliona ljudi za gledanje trebali da plate 20.000 eura, ne bi gledali Pink
 
Odgovor na temu

mr. ako

Član broj: 65959
Poruke: 2367



+2294 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?25.09.2014. u 04:32 - pre 85 meseci
Naravno. Ko je lud da daje 20k evra za TV pretplatu. :)

- Il n'est pas important qui, importe c'est quoi!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.ipb.ac.rs.



+5241 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?26.09.2014. u 13:31 - pre 84 meseci
Citat:
jnk:
Citat:
vladd:

I to je prakticno jedini plusic, koji to vozilo ima, bez obzira da li je nekome bitno ili ne..i nijedan drugi. Snaga bez elegancije..da ne kazem "mozga"




A zašto to misliš i pričaš napamet? Ja se provozah u novoj oktaviji rs i imam samo dobre utiske. Najgori utisak mi je što nema podizač haube i što je u nekim krajnje nebitnim delovima enterijera korišćena plastika koja je namerno lošija od skupljih rođaka ali itekako bih zažmurio na te sitnice jer kod konkurencije ne postoji ništa ni blizu za te pare sa tom opremom.

A mazda bi mogla recimo da napravi sajt gde se lako dolazi do specifikacija opreme uz određene pakete jer ja očigledno nisam dovoljno pametan to da nađem. Isto bi mogli da imaju bar jedan hatchback na lageru a ne da kad neko i pomisli na kupovinu, prvi vizuelni kontakt sa vozilom može da ima tek za 3-4 meseca ako naruči, naravno na slepo.



PAzi, vizuelno i sirova snaga, to je odlicna prilika za nabavku 220KS za 22000 evra..skoro u rangu kineskog skutera, 100 evra za 1KS, sto je zaista povoljno.

Ali o opremi je smesno pricati..ima valjda bombonicu u pepeljari

To je jedan dobar snagas, koji se lepo moze srediti u ulicnog trkaca, uz malo znacajnije prepravke, pa nije ni bitno da li recimo ima neki ozbiljan detalj opreme ili enterjera. U nabavnoj varijanti.

Ionako se mora nabaviti druga oprema oko motora, usis i izduv, drugacije vesanje, mada je ovo stok 15mm nize od standardne oktavije, i tada postaje bas ozbiljan trkac.
I nije ni vazno sto nema grejanje sedista, ili memorisanje poloxaja, frizider u kaseti i sl...
Sto je nesto sto doprinosi konforu, a nema u ovom vozilu..dok ima kod konkurencije, ali sa pedesetak KS manje..


 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?26.09.2014. u 23:15 - pre 84 meseci
Frizider u kaseti Oktavia ima najmanje 10 godina u nazad samo, za razliku od konkurencije, oni to ni ne spominju jer to smatraju da se podrazumeva kao sto se podrazumeva i grejanje kabine ili brisaci na vetrobranu.

Bar 40% stvari koje Vagen (rekao bih Nemci uopste) ugradjuju u svoja vozila ne pronalaze svoje mesto u reklamnom materijalu. Mozda je najzanomljiviji primer vetrobransko staklo sa optickom resetkom koja sprecava prodor radio talasa, zatim jonizator klima uredjaja, ovlazivac kao i susac vazduha koji su sastavni deo klimatronika i mnogo toga jos.

vRS u standardnoj opremi ima recimo xenon svetla. Mnoga, toboze konkurencija, ova svetla ne nudi ni kao opciju, a kamoli u standardu. Mozda je nekome potrebno memorisanje sedista, ali xnenonska svetla su bar 10 puta potrebnija. Pogotovo kada je rec o brzom i snaznom automobilu.
U svakom slucaju se takve dve stvari ne smeju staviti u istu ravan.

Grejanja sedista stvarno ne znam kome su potrebna. Pored tacskrin komandi, elektricne parkirne kocnice, na spisak autogluposti bi se moglo dopisati i grejac u sedistu. Pogotovo na vozilima namenjenih juznijim krajevima.

Kada bi se na papir stavilo sve sto nude jedni odnosno sta to ne nude drugi vrlo lako bi smo dosli do resenja enigme (enigme samo kod pojedinaca-demagoga) zasto jednima raste popularnos, dok istovremeno drugima opada. Nije potrebno bas previse mudrosti.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Nova Škoda Octavia, nastavljač tradicije ili promašaj?
(TOP topic, by Zarko Silic)
Strane: << < .. 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 204604 | Odgovora: 468 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.