Odakle ti izraz "PRAKTICNA"..za sta?
Sa tockovima od 17", fabricki spustenim vesanjem(ono cuveno vw..sto ga uljudno zovu "malo tvrdje"

) za 15mm, treba ocekivati "udobnost"...
CIst punokrvni trkac, sa 220ks, koje bi mozda trebalo "stedeti"..?
Sa tim parametrima pricati o "maloj potrosnji" i velikom gepeku", kao prakticnom vozilu..
To je prenemaganje, sprava je
wanabe racer, i to, sto je dobro, za prilicno male pare, i ne vredi da mu utiskujete prazne price..
Mislim xenoni su "oprema", i jesu neophodni za sportistu, ali da li postoji primer vozila preko 15k evra BEZ xenona?
Sta je tu "specijalno" i "zapanjujuce"..valjda je to NORMALNO?
Pohvaljeno je 220ks, za 22000 evra(ispod 7 sec do 100) i to je OK, ekstra, a kakva crna oprema, udobnost ili "prakticnost"...ima vrlo KONKRETNE kvalitete..
Sada ni "polukoza" (s tim sto ni ono drugo "pola" nije koza) izgleda nije "problem"

..da ne postane mozda "full fullova i polukoza"

Da je u Mazdi "polukoza", malo bi bilo deset vrecica za povracanje
Sve je ok, spustili su opremu i isporucili snagu za doticne pare, i to je to, inace bi umrli od pucanja cira.
Onu ozbiljnu premu za "trkaca" nisam ni spomenuo dovoljno, sem podesavanja vesanja, tipa raznih modova voznje, LSD-a ili torq konvertora, malo je "vintage" voziti tu konjazu svakodnevno sa klasicnim menjacem.
Meni licno ne smeta..niti sto nema gadgete..ali za "svaki dan" ipak nije.
Za tu snagu, i gume moraju da kostaju 1000 evra komplet, a ne "wintera"
A da, zaboravih kombinaciju koncepta. 220ks i "parking senzori"

...
Ko ih uopste primeti da
postoje, bolje neka ne seda za taj volan