Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Hvala bogu - putarina ipak po starom

elitemadzone.org :: AutoZone :: Hvala bogu - putarina ipak po starom

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 20442 | Odgovora: 84 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Trick Fix
Behind a soldering iron

Član broj: 314532
Poruke: 1251
91.148.112.*



+1909 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 06:52 - pre 130 meseci
Ee moj brajko,
Ovi naši putari ni dva asfalta ne umeju da spoje u istoj ravni,
i kojekakve rupičaste asfalt-imitacije nazivaju AutoPutem,stvarno sramota.

A vidi "ovi" što već 100 god. propadaju kako to rade :

(Not photoshopped
Airbus A380 crossing the Autobahn at Leipzig airport germany.)
---------------------------------------------------------------------------------------
A sad povratak u našu realnost:





[Ovu poruku je menjao Trick Fix dana 01.07.2013. u 08:04 GMT+1]
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 07:14 - pre 130 meseci
Bice bolje sa parama,jer bez para nece moci.Pa koliko puta su kao u danu mrmota,podizali putarine i kao sto se vidi

nista nije uradjeno.Gde je razlika jer pdv a nije bilo,u sta su ulozili?Odrzavanju rupa da to i ostanu!
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.static.isp.telekom.rs.



+6455 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 07:45 - pre 130 meseci
Citat:
Dexic: Ja zadnjih godina kad sam prolazio kroz Nemacku nigde ne videh naplatu bilo cega na autoputu, a ono vozimo 200-250km/h i smoreni jer je put tako dobar da nemas osecaj brzine :( Sramota! Kako ih nije sramota da se ne oseti brzina na putu! Pa mi placamo da se oseti brzina od 50km/h ;) Kako vama to nije jasno :)

Zadnjih godina Nemačka lagano prestaje da bude reper po pitanju dobrih autoputeva... Džaba tebi dobar autoput kad zbog gužve ne možeš da voziš brže od 40kmh.

Prošle nedelje sam bio u Minhenu, a na traffic programu samo piče upozorenja da iskaču ploče na autoputevima i da se vozi oprezno... A onda dođu vesti gde je poginuo motorista jer je betonska ploča na autoputu iskočila 50cm i nesrećnik se direktno zabio... Dakle nije sve tako sjajno ni tamo..

A kad mi budemo imali ekonomiju kao Nemačka, onda ćemo moći da se qrčimo sa ukidanjem putarina, a do tada je jedino fer da puteve plaćaju oni koji ih i koriste, a ne da Žika koji nikad nije seo iza volana meni plaća luksuz kada hoću da stignem brže i udobnije do Niša...


Citat:
sasa022
Jednostavno kod nas ne postoji "kriticna masa" koja je zaista spremna da promeni nesto.

Na onome sto nazivaju autoput i dalje ima dovoljno vozaca koji hoce tuda da prodju i plate putarinu - da li se zapitas sta bi bilo kada bi svi zaobisli "autoput" 2-3 dana ?

Kritične mase nema jer autoput kakav god da je, takav je daleko bolji od alternative. Ja lično vidim računicu da platim 730 dinara do Niša i da stignem za 2 do 2.5 sata, umesto da idem magistralnim putevima, izbegnem putarinu ali zato vozim 5 do 5.5 sati.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 08:25 - pre 130 meseci
Citat:
Zadnjih godina Nemačka lagano prestaje da bude reper po pitanju dobrih autoputeva.

Drug juce doao iz Stuttgarda,i pricali u neki mah kako putovao i ostalo.Upravo sto Ventura kaze.A ako se ne vrate na placanje
tesko da ce to i ostati u nekadasnjem kvalitetu.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
89.216.32.*



+10242 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 08:38 - pre 130 meseci
I još jedan veliki mit: ljudi misle da je na svakom autoputu u Nemačkoj dozvoljeno jurcati 250 km/h. A u stvari - na većini autoputeva je ograničenje 130, a na ponekim nema ograničenja.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Boris Tadić

Član broj: 248314
Poruke: 313
*.adsl.net.t-com.hr.



+1622 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 09:50 - pre 130 meseci
I nisu uopšte "kao piste", nego su 80% nizovi betonskih ploča, baš sam išao u krug po celoj državi i kao da fali završni sloj asfalta i onda svakih par minuta istripuješ da ti se čuje ležaj točka, zglob ili nešto slično da klikće, a u stvari je samo zvuk gume preko spojeva ploča pri određenoj brzini.
Inače, vozio sam 180-200 gotovo sve vreme, jer kada ideš 150-160, vidiš kako svi odmiču, čak i oni sa 1.2 i 1.4, svi gaze do patosa, baš se lepo pročisti motor od naslaga.
Policija te zaustavi kada voziš duplo brže nego ostali, inače tih 30-40% preko ograničenja gotovo niko i ne gleda, jer ne odskačeš od mase, trake su šire i preglednija situacija i lakše za reagovanje i panduri nisu ni najmanje Gestapo kao ovi naši prazilukovići što samo gledaju šta da izvrnu na štetu vozača i da ti kažu "ne bih te ni zaustavio da nisi preticao" - Ne nego ću da ti vozim 60km/h na pravcu od 5km. Koji srp i čekić.

Sada su kazne i za krivo nalepljene nalepnice, sutra će za pogled i široke obrve i onda kako da ne kršiš zakon u Srbiji? Ne postoji način. To je napravljen aparat da te magarči i dribla.

Kakve kritične mase, kakva logika stvari, kakvo više lošije danas za bolje sutra, nema od toga ništa, društvom već 200 godina vladaju prevrtljive kukavice što kopaju oči rođenim majkama - taj obrazac svesti se preneo i na onog naglupljeg fizikalca koji radi za dnevnicu i to se ne briše iz glave preko noći, nego 50% vremena koje je potrošeno da dođe dotle, dakle 100 godina.

Drugo, nismo na putu svetskih para nikada ni bili i nećemo se leba najesti iz EU fondova nikada, mi smo tu u najboljem slučaju samo zona za gaženje od strane bilo koga, jer smo između 3 kontinenta, eventualno za neku vojnu bazu i tako neke usputne sadržaje. Hrvatska nije Istočni blok ni izbliza koliko je Srbija i samo oni će biti tamo gde mi želimo, a i to pre 2050. neće sigurno.

Ne brinite ništa, nećete doživeti da vidite bolje sutra u Srbiji.

Ne treba ni da se gleda manje zlo, nego samo terati da se što pre sve dovede u kritičnu tačku, da pukne, da eksplodira, jer logika stvari nalaže da će pre i da se krene u neko obnavljanje. E sad što će to trajati narednih 30 godina, to jbg. Neko mora i da umre da bi se nešto postiglo. Ljudi ginuli i za mnogo manje stvari.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 11:11 - pre 130 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Citat:
Zadnjih godina Nemačka lagano prestaje da bude reper po pitanju dobrih autoputeva.

Drug juce doao iz Stuttgarda,i pricali u neki mah kako putovao i ostalo.Upravo sto Ventura kaze.A ako se ne vrate na placanje
tesko da ce to i ostati u nekadasnjem kvalitetu.

Nemacka ima budzet za puteve, i to jako dobar - sve to ide preko akciza za gorivo.
Jeste da je pravilnije i korektnije da se to radi preko naplate putarine, pa ko koliko predje, ali to zahteva vise vremena i kosta nepotrebno vise za radnike ili opremu. Ovako lepo svi plate preko akciza.
A sto je takodje zgodno - ko se zali, ne mora da vozi auto po gradu, ima odlican javni prevoz, pa nema prava na cvili.

Nemackoj odlicno ide, nego su i oni shvatili izgleda da kvalitet se sve manje ceni pa gde svi, tu i mali Mujo.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 11:16 - pre 130 meseci
Citat:
Java Beograd:
I još jedan veliki mit: ljudi misle da je na svakom autoputu u Nemačkoj dozvoljeno jurcati 250 km/h. A u stvari - na većini autoputeva je ograničenje 130, a na ponekim nema ograničenja.


Nije tacno:
Citat:
German autobahns have no general speed limit, but the advisory speed limit (Richtgeschwindigkeit) is 130 kilometres per hour (81 mph).

http://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn

Ili preciznije:
Citat:
Exceeding the advised speed not a criminal offense, however an increased liability in the case of an accident may result from driving faster than the recommended speed, due to an increased danger of operating the vehicle


Znaci, nije ilegalno voziti preko 130km/h, osim na odredjenim deonicama gde je explicitno limitirana brzina iz konkretnih razloa. U prevodu, u slucaju sudara si kriv uvek :)

http://www.transportrecht.de/t...rtrecht_content/1084451547.pdf

U svakom slucaju, 130km/h nije ogranicenje na vecini puteva, u stvari to je ogranicenje na mizernom delu celog Autobahn sistema:
Citat:
More than half of the total length of the German autobahn network has no speed limit, about one third has a permanent limit, and the remaining parts have a temporary or conditional limit.
 
Odgovor na temu

sasa022

Član broj: 15151
Poruke: 4501



+361 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 15:24 - pre 130 meseci
Citat:
ventura:Kritične mase nema jer autoput kakav god da je, takav je daleko bolji od alternative. Ja lično vidim računicu da platim 730 dinara do Niša i da stignem za 2 do 2.5 sata, umesto da idem magistralnim putevima, izbegnem putarinu ali zato vozim 5 do 5.5 sati.



Opet gledas samo licni interes , isto kao i oni koji pristaju da rade za 100-150€ mesecno.

Niti ces ti propasti ako mesec dana budes isao po lokalnim putevima , niti ce ti radnici propasti ako ne prime jednu bednu platu , ali ce zato poceti da propada sistem i morace doci do promene.....
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.hsi.kabelbw.de.



+7169 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 15:32 - pre 130 meseci
Citat:

Dexic: Ja zadnjih godina kad sam prolazio kroz Nemacku nigde ne videh naplatu bilo cega na autoputu, a ono vozimo 200-250km/h i smoreni jer je put tako dobar da nemas osecaj brzine :( Sramota! Kako ih nije sramota da se ne oseti brzina na putu! Pa mi placamo da se oseti brzina od 50km/h ;) Kako vama to nije jasno :)


Kao sto Ventura rece, Nemacki autoputevi su postali sprdnja. Vecina bitnih deonica je tokom spica totalno zagusena, a mnoge i tokom dana.

Bas zato sto su "besplatni" (za Nemce) ili stvarno besplatni (za druge). Zato kad covek ode u Italiju, recimo, milina voziti zato sto put koriste samo oni kojima zaista treba i spremni su da plate za to.

Sto se ogranicenja brzina tice (dakle, ne "preporuceno 130 km/h") nominalno ima na 1/3 deonica (2/3 nemaju ogranicenje brzine osim preporucenih 130 a 1/3 puteva imaju mahom 120, a ne tako retko i 100 ili cak 80).

Medjutim u praksi ogranicenja postoje na oko 50% deonica zbog privremenih ogranicenja (zbog ostecenja puteva, i sl...).

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 15:39 - pre 130 meseci
nemacki autobahn postao sprdnja ?!?! HAHAahhahaHAHA

autobahn se odrzava redovno, pre mesec dana sam video velike radove kod kehla i stugarta! koliko me secanje sluzi postoji naplata posebna za teretna vozila!!! tako da je za motore i auta jedino naplata preko goriva!
ko ne plati na mostu, plati na cupriji!

 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 16:09 - pre 130 meseci
Citat:
sasa022: Opet gledas samo licni interes , isto kao i oni koji pristaju da rade za 100-150€ mesecno.

Niti ces ti propasti ako mesec dana budes isao po lokalnim putevima , niti ce ti radnici propasti ako ne prime jednu bednu platu , ali ce zato poceti da propada sistem i morace doci do promene.....

Ti ne kapiraš. Meni odgovara cena i to šta dobijem za taj novac. Da plaćam putarinu do Ništa 1500 dinara kao što bi koštala u Hrvatskoj, da, tada bi tražio da putevi budu jednako dobri kao i tamo, ali pošto plaćam u pola realne cene, onda je dobro što ih uopšte i ima.

Ja bi lično voleo da nam svi putevi budu kao avionske piste, ali to neko mora da plati. Ili ćemo da platimo mi vozači koji i koristimo te puteve, ili će da se to prebije preko leđa svih građana (što smatram da nije korektno).

Citat:
cika dacha:
autobahn se odrzava redovno, pre mesec dana sam video velike radove kod kehla i stugarta! koliko me secanje sluzi postoji naplata posebna za teretna vozila!!! tako da je za motore i auta jedino naplata preko goriva!

Niko to ne spori, održava se to. Ali ako ne možeš da voziš brže od 60kmh zbog gužve, onda to poništava poentu autoputa, zar ne?
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 16:35 - pre 130 meseci
ventura@ guzve ima ali opet to je u blizini gradova! i na gazeli koja je deo auto puta je uvek guzva :-)
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 16:49 - pre 130 meseci
Citat:
cika dacha: ventura@ guzve ima ali opet to je u blizini gradova! i na gazeli koja je deo auto puta je uvek guzva :-)

Slažem se. Međutim u Nemačkoj na svako 30-50 kilometara imaš po neki veći grad. Gužva na ulasku, gužva na izlasku i tako u krug, nakupi se toga...
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 16:54 - pre 130 meseci
to samo kad turci i balkanci idu u zavicaj :-) radnim danom je ok!
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 17:14 - pre 130 meseci
Citat:


Samo što HAC nema duplo bolje, nego 40x bolje puteve. I za vratom još imaju kredit za to, pa su SAMO duplo skuplji od Makadama Srbije.
 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 17:50 - pre 130 meseci
Citat:
ventura:
Ti ne kapiraš. Meni odgovara cena i to šta dobijem za taj novac. Da plaćam putarinu do Ništa 1500 dinara kao što bi koštala u Hrvatskoj, da, tada bi tražio da putevi budu jednako dobri kao i tamo, ali pošto plaćam u pola realne cene, onda je dobro što ih uopšte i ima.

1. Ocekujes da ce povecanjem cene, u neko dogledno vreme (u srbskim terminima, ne EU ili japanskim..) doci do poboljsanja kvaliteta auto puta? Koliko si ti naivan?
2. Kako su mogli da budu i bolji nego tamo dok je putarina bila smejurija kod nas? (recimo pocetkom veka)

Citat:
Ja bi lično voleo da nam svi putevi budu kao avionske piste

Jel' ti to ne znas u stvari koliko bi ovo bilo lose za automobile pa pravis jos jedan komentar tipa "kuhinjska so je nitrat/nitrit" kao sto si vec negde napisao konkretno?:)

Citat:
ali to neko mora da plati. Ili ćemo da platimo mi vozači koji i koristimo te puteve, ili će da se to prebije preko leđa svih građana (što smatram da nije korektno).

Putevi su u toliko losem stanju da mora drzava da plati nekaoo, da li ce posle Putevi Srbije to da vrate kao kredit kroz vece cene ili kako vec je pitanje za diskusiju ali bez da svi debeli plate nece biti pomaka!

Citat:
Niko to ne spori, održava se to. Ali ako ne možeš da voziš brže od 60kmh zbog gužve, onda to poništava poentu autoputa, zar ne?

A sta ti ocekujes, da naprave jos pet autobahnova? Da planiraju kao Englezi koji su isplanirali M25 - koji je trebao da postoji 10 godina pre nego je i smisljen pa im danas treba jos 5 komada?:)
Za te guzve su verovatno krivi Die Bahn i slicne firme - jer pre 10 godina nije bilo fizicki moguce da 5 ljudi putuju autom jeftinije nego vozom. Danas ne postoji mogucnost da putuju jeftinije vozom nego autom.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 18:03 - pre 130 meseci
Citat:
Dexic
1. Ocekujes da ce povecanjem cene, u neko dogledno vreme (u srbskim terminima, ne EU ili japanskim..) doci do poboljsanja kvaliteta auto puta? Koliko si ti naivan?

Ne očekujem.

Samo primećujem da je sa trenutnim cenama šansa za boljitak 0%. Sa povećanjem cena će ta šansa možda biti 0.2%, što je daleko više nego 0% koliko je sada.

 
Odgovor na temu

Dexic
ASP

Član broj: 253999
Poruke: 3837



+1376 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 18:35 - pre 130 meseci
A kako to da je sa mnogo manjim cenama put bio bolji pre 10 godina recimo onda?
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Hvala bogu - putarina ipak po starom01.07.2013. u 18:52 - pre 130 meseci
e, pa tada je drzava bila samo 10 milijardi zaduzena na MMFu, a sad je 30.
Morali su od nekih para da odrzavaju to :).

[sarkazam]Sada se konacno vise ne zaduzujemo kad placamo sve evropske cene...[/sarkazam]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Hvala bogu - putarina ipak po starom

Strane: 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 20442 | Odgovora: 84 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.