Ti pasati i audiji su mozda nekome povoljna roba(a ja poznajem i ove i one, i bankare i bizmismene i narkodilere i vodje navijaca bez minuta radnog staza, koji ih arce, uz BMW i Mercedes, takav im mentalitet), a porodica ce da gleda NOV auto u toj ceni. Uz kredit, ovlasceni servis...
Citat:
Za te pare "porodica" obicno gleda novi automobil jer bukvalno moze da se bira, Astra J, megane, captur, C-max, Focus (svi novi)...
Upravo. Captur je malo vise plastican, ali je Meriva vrlo ozbiljan izbor..
Polovnjak u ceni
6-12 hiljada € podrazumeva, nenapisano, ako je
porodica u pitanju, da je nov kostao 18-25 hiljada evra(a ne 45-55), i nakon nesto godina i nesto raubovanja, srazmerno padao u ceni do zone 6-12k€, da je racionalan za odrzavanje, a ne da mu je DPF 2500€, ili da ima 150-200KS, koji ce da utrose preko 10l u nekom trenutku, za koje su paknovi i kocnice specijalni, za koje delovi trapa kostaju tri puta vise nego za "porodicni auto".
Oni koji arce takva doticna VAG vozila, i slicna luksuzna(sa neverovatnim ksenonom, diodama i gps-om, kao da smo papuanci

), sigurno nece traziti savet na ES-u, vec ce ga nekim "kombinacijama" obezbediti...