Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 292480 | Odgovora: 986 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2700



+699 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina12.10.2019. u 21:28 - pre 55 meseci
To ista priča kao 2010. kad sam tražio auto (možda je na kraju bilo bolje da sam kupio taj koji mi je izleteo), na auto pijaci i po oglasima koliko hoćete primeraka Audi A4 za cenu 4-5k evra, a čovek traži za B4 4400€. Priča ide ovako: gastabajter, kupio novog ("skinuo ga ja sa trake"), koristio ga samo kad dolazi u Srbiji i putuje van grada, prešao pravih 180000km, letnje i zimske gume, 1.9tdi, otišao u penziju i vratio se u Srbiju, više ne može da vozi...
Recimo, tada je bio oglas za A4 1.9tdi, doduše karavan, nešto tipa 1998. ili 1999. godište, bio 3600e i prodat isti dan kad je oglašen.

Ovi ljudi maštaju da će naići neki penzioner ili neko stariji i kupiti takav auto po 50-100% većoj ceni od realne. Problem tih auta je što će veoma brzo da im padne cena, za najviše 2-3 godine, naročito ti primerci koji su od pre 2000. godine. Čim nam dođe 2020. godina, ljudi beže od svega što nije bar 2001. godište, sada većina gleda da bude 2010. godište ili novije.
Ko kupi taj auto, za koliko će moći da ga proda za 3-4 godine, teško i za 2000€.
Može da pređe 500k km? Pa, ko kupuje auto 1999. godište da bi sa njim prelazio 50k godišnje (ako bi nameravao da ga tako vozi 10 godina)?



Apropo ove cene od 4500€, moj mehaničar je za nekog svog poznanika ili rođaka za 1000€ našao Golf 4, 1.9tdi, kome su na jednom klipu otišle karike (nije od kilometraže, znam da mi je posle nešto pričao kako i zašto i da nema drugih oštećenja na motoru, ali se ne sećam detalja), ali je sve ostalo odlično, čak i trapovi (uprkos ovim našim putevima), uradio na svim klipovima karike za nešto tipa 200-250€, i taj lik je praktično dobio solidnog Golfa 4 za manje od 1500€ (uključujući veliki servis).
Može ovaj da bude u "fabričkom stanju" koliko hoće, ali ko to bude kupio, za 3-4 godine neće moći za njega da uzme ni 2000€, dakle u startu je bacio 2500€. Da je 3000€ pa da razmislimo...

Poznanik je kupio Golf 5, 2006. godište, 1.6 8v benzinac, uvezen iz Švajcarske na točkovima (sa ch tablicama), auto nigde nijednu peckicu nema, motor bešuman kao da je auto nov, platio ga 4700€ ili tako nešto. Porediti njega sa ovim 7 godina starijim primerkom prethodne generacije je neumesno.
Druga je stvar Nemačka, gde su servisi i vanredni kvarovi mnogo skuplji, a plate ipak dosta veće, pa će neko možda i da razmisli da plati 20 godina stariji auto 2000€ više nego što realno vredi, jer će to uštedeti na održavanju, ali to će ovde teško da prođe.
Ako je čovek emotivno vezan za auto, neka ga i dalje vozi, neće njemu niko da plati maltene duplo skuplje auto koji je on vozio 20 godina navodno prelazeći samo 3500km godišnje.


Edit: Samo da dodam nešto u vezi 1.9sdi, taj motor može da pređe poprilično, ali samo ako ga prvi vlasnik nije turirao u visoke obrtaje i slično, jer taj motor to ne trpi, tako da iako važi fama da je neuništiv, može kao da bude mačka u džaku kao i svaki drugi motor.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina12.10.2019. u 23:16 - pre 55 meseci
Nebojsa Milanovic@ Tesko da moze bolje. Meni Srpski nije maternji jezik... To je sto je.

Steta sto nemam sliku volana iz moje bivse Insignije. Volan je kozni a imao je od leve ruke izlizano jedno 3cm. A gore na vrhu izlizano isto 4-5cm gde je pocelo malko da se i cepa, znaci duboko ostecenje. Nemam prstenje. Presao sam pravih 160.000km kada sam je prodao. Svaki servis je uradjen kod Belanovica. Koza na rucici kugle menjaca je isto skroz bila izlizana. Pojas od vozaca je bio malo iskrzan. Prodao sam je za 15dana. Ona je bila dizel ali limuzina i posle nje sam uzeo Astru J benzinac.

Ovaj G4 ima tacnu kilometrazu, ali tesko ce se prodati za ovu cenu jer nema klimu... Inace je auto stvarno kako treba.

Danas je jako tesko naci ispravan polovan automobil, ali se na prvu loptu ne moze svaki tagovati da ima 500.000km.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
87.116.178.*



+1344 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina12.10.2019. u 23:31 - pre 55 meseci
Evo ti dve slike auta iz familije Golfa IV, a sa kožnim volanom, čisto da vidiš kako to može (i treba) da izgleda.

Takođe oko 150 hiljada pređenih km, duplo više od tog Golfa koga pokazuješ "a koji ima 73 hiljade" (?!?)



Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.10.2019. u 11:51 - pre 54 meseci
Nebojsa, ne pokusavam tvoje misljenje da promenim ali ja cu ostati pri svom stavu, da stanje enterijera ne znaci malu ili veliku kilometrazu. Moje iskustvo tako govori.

Za 15 dana prodaje mog auta imao sam 7-8 "ozbiljnih kupaca". Sve sami strucnjaci. U kilometrazu niko nije verovao, a ja sam imao racun i slike kada je auto u Opelu kupljen (nije kupljen sa 0km) i svaki servis i svaki rad na auto je uradjen kod Belanovica. Strucnjaci su mi govorili da to nista nije istina, jer se servisna knjizica itd moze nabavi za 30-40eur. :-) Jedan je rekao da po broju tackica ostecenja farbe na prednjem braniku i maski, auto ima ogromnu km :-), jedan je rekao da je auto imao udes od nazad itd......... Slike one Insignije sa oglasa i moje bivse Insignije kada ih uporedimo, ispada da moja ima 500.000km a ta sa oglasa 160.000km. Njen je enterijer je nov unutra a moja je imala znakove habanja pa po tebi tako to dodje.
Covek koji je kupio auto je dosao u drustvu sa drugarom iz Sente, trazio da provoza auto, sto smo i ucinili, posle je malo gledao oko auta i zahvalio se i otisao. Sutradan je nazvao i pitao da dodje i da donese avans a ostatak novca po preuzimanju auta za 3 dana. Rekao sam mu da avans nije potreban i da dodje sa novcem kada ih bude imao, auto te ceka. On je rekao dobro i tako je i bilo. Posle kada smo sedeli kod notara, pitam ga zasto si izabrao moj auto?! On kaze iz dva razloga, ti si jedini prodavao auto kod svoje kuce i jedini si mi kulturno delovao kao vlasnik auta. Eto :-)


Onaj G4 sa slike, ima presvlake od prvog dana i sedista su sigurno nova ispod. Pogledaj izgled lonca na slici br.7 .Pa pogledaj da nije izgreban prostor oko rucke na vozacevim vratima (auto nije poliran), takodje pogledaj sliku br.17 i 18. zastitna donja oplata od motora je nova, nema ni prasine a nije ni prana.
Mozes pogledati i ostale oglase od ovog vlasnika.

https://www.polovniautomobili....i/12478474/mercedes-benz-c-180

 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.10.2019. u 14:45 - pre 54 meseci
Citat:
cika dacha:
Slucajno znam da se ovaj auto prodaje preko 6 meseci!!!!!!!!! Coveka poznajem povrsno iz vidjenja ali taj auto znam. Bukvalno je nov. Kaze da niko jos nije dosao da pogleda auto, po koji poziv i to je to. A ovo ko kupi, miran je 500.000km!! Majstori ovaj motor zovu traktorski. Da cujem tvoj komentar Nebojsa?


4500 evra za 20 godina star auto?! Neka hvala, neka su i pravi kilometri ili možda čovek misli da ga prodaje kao oldtajmera?
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2700



+699 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.10.2019. u 15:45 - pre 54 meseci
I nije loša ideja, ako je sve fabrički, kupiš ga, čuvaš, maziš i paziš još 10 godina, i onda od VW-a dobiješ bedž da je oldtajmer :)
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.10.2019. u 16:57 - pre 54 meseci
4500 za tog golfa nece nikad dobiti pa taman da mu je i nov volan i nova sedista i da ima pravu kilometrazu.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.10.2019. u 19:37 - pre 54 meseci
Oba automobila kada se prodaju, napisacu ovde i po kojoj ceni su otisli.

Ali mi nismo pricali o ceni itd. Nego o tome da li stanje enterijera i vrsta modela govori o tacnosti kilometraze.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
87.116.178.*



+1344 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.10.2019. u 19:53 - pre 54 meseci
Naravno da govori.

Ako je enterijer istrošen, kao u slučaju tog Golfa koga si pokazao - to sigurno znači da je prešao puno.

Ako enterijer nije istrošen - to ne znači da nije prešao puno, ali je moguće da ima manje radnih sati rada, što je bitnije od kilometraže.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9497
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10254 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.10.2019. u 20:25 - pre 54 meseci
Da si ti video enterijer C4 kojeg sam kupio sa 120.000 na satu, ti bi rekao da je taj auto prešao 12.000 km. NOV. Što bi rekli u oglasnicima: F.A.B.R.I.K.A
Da je kod mene bio dve godine, ja bih ga više izraubovao, ogrebao, uprljao, zamazao - šta god. Suvozačko sedište maltene nekorišćeno, zadnja sedišta bukvalno nekorišćena.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2700



+699 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.10.2019. u 20:25 - pre 54 meseci
A ono da je bar TDI, pa ne mora DI crveno ;)

Nije problem kad bi neko znao da je sve OK, ali posle 20 zima i 20 leta mnogo toga može da počne da otkazuje i ako auto nije vožen previše. Može da počne da strada elektronika alternatora (regler), elektronika anlasera, razni senzori i druge gluposti. Ako je auto startovan npr. samo vikendom, to je lošije nego da je startovan svaki dan (ulje ne stigne baš do sledećeg dana da se "ocedi" sa svih delova)...

Može auto da bude super i da služi nekoga još 20 godina, a može da krene da se kvari samo tako, najsgiruniji auto je onaj koji ima garanciju, a to je uglavnom samo nov auto.

Oni kojima bi ovaj SDI bio interesantan još uvek voze Golf 2 i ne razmišljaju da ga menjaju, a naročito ne u varijanti da doplate još 4000€.
Ko ima 5000€ u kešu, taj će da kupi nešto bar 2005. godište, pa makar i benzinca, mada je sada i to staro, još malo pa 15 godina.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.10.2019. u 20:34 - pre 54 meseci
Citat:
cika dacha: Oba automobila kada se prodaju, napisacu ovde i po kojoj ceni su otisli.

Ali mi nismo pricali o ceni itd. Nego o tome da li stanje enterijera i vrsta modela govori o tacnosti kilometraze.


Ne znam kako može da se ne pomene i cena, kad košta minimum duplo više nego što je prosek za to godište. Stanje enterijera je više orijentaciono, mož' da bude, a ne mora da znači, neko može da sedi u automobilu po ceo dan, a da je samo po gradu, pa će biti i istrošen i ne previše kilometara.
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.10.2019. u 13:54 - pre 54 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Naravno da govori.

Ako je enterijer istrošen, kao u slučaju tog Golfa koga si pokazao - to sigurno znači da je prešao puno.

Ako enterijer nije istrošen - to ne znači da nije prešao puno, ali je moguće da ima manje radnih sati rada, što je bitnije od kilometraže.



Znaci moja bivsa Insignia sa pravom 160.000km i blagom istrosenim enterijerom- PRESLA JE PUNO oko 500.000km ?
A ona insignia sa oglasa i sa bukvalno novim enterijerom (FABRIKA) ona ima 500.000km ili ima 500.000h ? Jesam li dobro shvatio? :-)


Linkovani oglasi G4 i MBc sigurno imaju tacnu km. Mnogi ljudi ne cuvaju enterijer automobila. Ovi prodavci su imucni ljudi i ne treba im takva muljaza. Uvek su imali 5-6 auta u kuci.
Enterijeri se lako uniste. Neko nosi farke sa cibzarima, neko stikle, neko udje pokisnut u auto neko ima decu, neko ima psa ili macku, mnogo je elemenata. Unutrasnjost automobila kod nekog ko ima npr kao ja 3 djece, njemu auto nema sanse dobro da izgleda! Jednom je dete u zeninom autu udaralo po tabli sa hemijskomi pa smo prodali sa 3 rupice i slomljenom centralnim usmerivacem ventilacije za vazduh :-)

Tako da za stanje auta tj zakljucak, potreban je kompletan utisak uzivo! Nikakve slike i predrasude na osnovu slika.
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.10.2019. u 13:55 - pre 54 meseci
Miroslav Jeftić@ O ceni ne diskutujemo jer pricamo da stanju enterijera, predrasudama i slikama.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.10.2019. u 15:24 - pre 54 meseci
Pravilo je da nema pravila...

Stanje enterijera moze samo da bude neki orijentir kako se odnosilo prema autu.

ja sam letos gledao senika3 koji je imao pravih 120000km i urednu servisnu istoriju ali je covek vozio kokoske u njemu pa mozete samo da zamislite kakav je bio enterijer i ako je ostatak auta bio u fizicki odlicnom stanju.
Ne, nisam kupio taj...kupio sam drugi koji je bio savrsen pa sam morao glavu da mu radim

Ljudi rade sa kolima, sluze im za posao, posle ih prodaju i kupe drugi i tako teraju dalje...ne sluze svima za lickanje i paradiranje zasto je to tesko razumeti.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
87.116.178.*



+1344 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.10.2019. u 16:49 - pre 54 meseci
Šta to znači paradiranje?

Ako nisi fizički radnik ili tome slično, ne nosiš u autu što reče kokoške, malter, cigle, daske i tome slično - nema razloga da ti auto i za 10 ili 15 godina ne izgleda odlično.

Nije to nikakvo paradiranje nego kulturno korišćenje auta u kome uživaš i uživaš u njega da sedneš, ne želiš da ti bude isto kao kada si ušao u štalu.

 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.10.2019. u 17:19 - pre 54 meseci
Daleko od tog da nema, dovoljno je da vozač ima 120 kila, još ako se pušilo u automobilu i/ili deca grickala smoki i pila kolu, nameštala se i skidala dečija sedišta 1000x, nema šanse da će izgledati "odlično".
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16357



+2922 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.10.2019. u 17:27 - pre 54 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Šta to znači paradiranje?

Ako nisi fizički radnik ili tome slično, ne nosiš u autu što reče kokoške, malter, cigle, daske i tome slično - nema razloga da ti auto i za 10 ili 15 godina ne izgleda odlično.

Nije to nikakvo paradiranje nego kulturno korišćenje auta u kome uživaš i uživaš u njega da sedneš, ne želiš da ti bude isto kao kada si ušao u štalu.


Nisam fizicki radnik, ali sam u svakom autu prevozio sve sto si nabrojao osim tih kokosaka...

I ne mislim da sam moj auto koristio na neki drugi nacin kako ga i svi drugi ne koriste...
Naravno posle vozenja dzakova cementa ja gledam da ga usisam ali to ne bude bas svaki put

I kada vozim poneki orman ili ves masinu, ili alat u gepeku vodim racuna da sto manje izgrebem enterijer.... sve u svemu kao i svako drugi.
po ovom tvom ispada da nekulturno koristim auto...jbga sta cu kad mi tako treba.

Sta ti radis, platis kombi?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8357
87.116.178.*



+1344 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.10.2019. u 17:41 - pre 54 meseci
Nemam karavan, VAN ili tome slično pa ormane i veš mašine ne mogu da vozim a i nisam imao potrebu za tim.

A naročito nisam imao potrebu cement i tome slično svojim autom da vozim, ne bavim se tim stvarima.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9497
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10254 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.10.2019. u 18:18 - pre 54 meseci
Pa ne bavim se ni ja građevinom, ali sam bogami vozio i prevozio sve i svašta. Kuća, okućnica, porodica, prijatelji, familija, ovoono ... poneki komad nameštaja, razni predmeti, materijali, alati ...

Pažljivo se odnosim prema autu i odgovorno i trudim se da ga sačuvam, ali, osnova posedovanja je da auto služi meni a ne ja autu.

Sad, ako za jedan džak peska, ili za tri kante farbe moram da angažujem prevoznika, umesto da strpam u prtljažnik, onda za koji će mi auto?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 292480 | Odgovora: 986 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.