Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 188948 | Odgovora: 870 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15744



+2833 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.10.2019. u 20:27 - pre 21 meseci
E da, imamo i psa i on se vozi
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina16.10.2019. u 15:43 - pre 21 meseci
[email protected] Tacno tako Bakara, potreban je kompletan uzivo utisak da se donese zakljucak dal je auto preslo 500.000km ili 50.000km.

Java [email protected] Tacno tako Java. Auto je za mene ALAT. Uzivam u voznji, cuvam ih normalno ali auto je za mene alat i nista vise.

 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 891
*.dynamic.kdsinter.net.



+282 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina16.10.2019. u 21:44 - pre 21 meseci
Citat:
bakara:
Pravilo je da nema pravila...

Stanje enterijera moze samo da bude neki orijentir kako se odnosilo prema autu.

ja sam letos gledao senika3 koji je imao pravih 120000km i urednu servisnu istoriju ali je covek vozio kokoske u njemu pa mozete samo da zamislite kakav je bio enterijer i ako je ostatak auta bio u fizicki odlicnom stanju.
Ne, nisam kupio taj...kupio sam drugi koji je bio savrsen pa sam morao glavu da mu radim :)

Ljudi rade sa kolima, sluze im za posao, posle ih prodaju i kupe drugi i tako teraju dalje...ne sluze svima za lickanje i paradiranje zasto je to tesko razumeti.


Za paradiranje su kola preko 20 hiljada evra a ne ovi o kojima se pise to mnogi ne razumeju. U drzavi gde su plate 300,500 evra sta ocekivati nema se za nov auto onda daj nesto da radi posao a da nije skupo.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+895 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina17.10.2019. u 19:37 - pre 21 meseci
Što se tiče enterijera, kod mog auta, za nekih 15 meseci posedovanja i 32.000 pređenih kilometara, ništa se nije promenilo na enterijeru, sve je tip top kao i kad je kupljen. Vozio sam u njemu frižider i gomile nekih stvari, ali uvek zaštitim onom folijom sve da se ne grebe i ne prlja enterijer. Posle 12 godina enterijer i dalje izgleda kao da je sad kupljen auto, iako ima preko 200.000km. Dok sa druge strane kod Picasse imamo problem jer se svake nedelje razvoze klinci na bejzbol treninge sa svom opremom. Auto je u tehničkom i mehaničkom stanju perfektan i posle preko 400.000km ali enterijer nema šanse da se sačuva, jednostavno toliko se vozi i prevozi da je nemoguće održavati enterijer. Da toga nema i on bi bio top stanje sa enterijerom.

Ali prosto kod nekih namena automobila je to mission impossible iako je auto u perfektnom stanju spolja i mehanički i možeš sa njim na kraj sveta u bilo koje doba dana i noći.

Tako da auto sa lošim enterijerom nije apriori za izbegavanje, ali u 90 odsto slučajeva jeste svakako. Samo treba proveriti i ostale stvari pre kupovine detaljno.

I da dodam da je za mene najbitnija urednost motornog prostora (ali da nije opran motor naravno, što većina praktikuje), tu može mnogo da se vidi.
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 5290
*.adsl.net.t-com.hr.



+1339 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina18.10.2019. u 13:09 - pre 21 meseci
Pa zato vw i audiju skidam kapu, enterijer pokazuje znake habanja tek posle pola miliona km :-)
Sem bubrega sportskog sedišta koje progleda na pola miliona, sve ostalo je kao novo.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+895 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina19.10.2019. u 07:25 - pre 21 meseci
Ma kakvi, vidjao sam VW i Audi posle 150.000km iz jedne firme (bivsi Direct Group, kupljeni novi) koji su unutra raspadnuti bili skroz. Izgrebano, izlomljeno, sedista raspad...
 
Odgovor na temu

bordzija

bordzija
Član broj: 137771
Poruke: 5290
*.adsl.net.t-com.hr.



+1339 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina19.10.2019. u 15:24 - pre 21 meseci
Pričam o normalnim vlasnicima, ne ta stočna varijanta naročito kod nas. Auto van koji dođe iz italije izgleda bolje unutra nego predsednički automobil kod nas (imao sam priliku sve da ih probam hehe)
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
87.116.178.*



+1225 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina13.01.2020. u 16:53 - pre 18 meseci
Honda CR-V meni lično lično je oduvek bio potpuno besmislen auto, glomazan, preslab, nestabilan, preterano preskup i slično.

Nedavno je izašao nov model kod koga se čini da su sve te osobine još izraženije. Auto liči na kamion (ili autobus), sedi se još više i uspravnije, menjač je CVT (!?), unutrašnjost je kao iz 90-tih i slično.

Kapiram da će američke domaćice biti zadovoljne time, ali zanimljivo da i kod nas ima onih koji bi istresli (ili makar kažu da bi a mnogo je verovatnije da ne bi) skoro 40.000 evra (?!?!) za ovo čudo, pa ako ih ima na ES-u neka iznesu svoja razmišljanja i argumente za to.

Evo testa https://www.b92.net/automobili...0&mm=01&nav_id=1638541

Jednu stvar želim da pohvalim: umesto prazastarelih benzinaca u novi model je konačno ugrađen 1,5 turbo koji je puno bolji, ali onda treba reći da konkurencija takve motore ima još odavno, i to u modelima koji su više nego upola jeftiniji od ovoga.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2280



+620 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.01.2020. u 05:47 - pre 18 meseci
Vozila su sve veća, pa RAV4 je porasla poprilično, bar na oko, ne znam za prostor unutra. Onih stariji ima po oglasima k'o pleve, a niko više ne pominje da su trošile ulje, i to praktično kao da je fabrički predviđeno, jer su ovlašćeni servisi u garantnom roku ulje dosipali besplatno. A za posle garantnog roka nikog nije briga.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8550
*.static.avana.rs.



+9827 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.01.2020. u 07:55 - pre 18 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Honda CR-V meni lično lično je oduvek bio potpuno besmislen auto
Dakle, subjektivno mišljenje
Citat:
Nebojsa Milanovic:Nedavno je izašao nov model kod koga se čini da su sve te osobine još izraženije
OK, opet subjektivno mišljenje
Citat:
Nebojsa Milanovic:Auto liči na kamion (ili autobus)
Dobro, tebi liči na kamion, nekome na raketu.
Citat:
Nebojsa Milanovic:Sedi se još više i uspravnije
Ok, ovo je objektivno. Realno, u svim SUV i monovolumenima se sedi "više i uspravnije". Položaj glave u odnosu na vrat i telo je povoljniji nego kad se vozi "u ležećem položaju", Verujem da ima puno ljudi kojima baš više i uspravnije sedenje prija.
Citat:
Nebojsa Milanovic:menjač je CVT (!?)
Objektivno. Da, u takstu na navedenom linku piše da je CVT. Pa? Jel to dobro ili loše? Evo linka sa popisom automobila koji koriste CVT. https://en.wikipedia.org/wiki/...nuously_variable_transmissions
Citat:
Nebojsa Milanovic:unutrašnjost je kao iz 90-tih i slično.
Ovo definitivno nije, i ti vidiš da nije, ali si malo maliciozan. OK, idemo dalje.
Citat:
Nebojsa Milanovic:Kapiram da će američke domaćice biti zadovoljne time
I domaćice a i često po koji domaćin. Ugađanje ukusu najvećem svetskom tržištu. Jel to dobro ili loše? Mislim, bilo bi glupo da se pravi po ukusu Avganistanskih reli vozača.
Citat:
Nebojsa Milanovic: skoro 40.000 evra (?!?!)
Dobro, iz teksta se vidi da je cena osnvnog modela bez 4x4 pogona - 29.500. Po meni cena je opravdana, imajući u vidu šta je sve ugrađeno. Ko to voli - platiće. Na kredit, 200€ mesečno - milina. Mogu da ga kupe svi programeri u Srbiji.
Citat:
Nebojsa Milanovic: Jednu stvar želim da pohvalim: umesto prazastarelih benzinaca u novi model je konačno ugrađen 1,5 turbo koji je puno bolji, ali onda treba reći da konkurencija takve motore ima još odavno, i to u modelima koji su više nego upola jeftiniji od ovoga.
E, sad i kad je dobro, onda opet ne valja.

Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
 
Odgovor na temu

dejanet
Beograd

Član broj: 19240
Poruke: 1064



+774 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.01.2020. u 10:11 - pre 18 meseci
Evo vozim CRV-a, stariji model od 2012-te, uzeo na lizing za oko 21k EUR. Mislim da su to bili poslednji komadi, posle je dosla ova danasnja verzija.
Dosta toga stoji, da je kamionce, malo krut, relativno spor za preticanje, ali kada se nauci nije problem, plus ja imam "automaticara", tako da je jos tezi i sporiji. Takodje i ako izgleda tako, nije mnogo veliki, kabina je komotna, ali mozes da se parkiras bez problema u problematicnim ulicama. Mislim da su mnoge limuzine duze. Takodje sedis malo vise, jer je teziste vise, sto je zgodno ako imas neko cukanje. Jednom sam iduci u rikverc pocepao prvih 30-50 cm mercedesovog dzipa, ono branik, hladnjak, farove, prakticno bez i jedne ogrebotine. Prednosti malo viseg tezista.

Elem ukratko to je verovatno najbolji auto koji moze da se uzme za te pare. Za 60k km nista, ali nista osim promene ulja(svake godine) i diskova(jedanput), ni akumulator nisam menjao od kako je stavljen u fabrici.

Takodje, sve automobile koje je Milanovic vozio mogu da "stavim u gebek" :)
 
Odgovor na temu

popusicko
Novi Sad

Član broj: 12568
Poruke: 656
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+711 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.01.2020. u 11:42 - pre 18 meseci
Zaista je ovaj crveni sa slika poprilicno nelep.Pogotovo od nazad.
Subjektivno misljenje
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
87.116.178.*



+1225 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.01.2020. u 18:31 - pre 18 meseci
Citat:
dejanet
Takodje, sve automobile koje je Milanovic vozio mogu da "stavim u gebek" :)

Ne znam otkud ova opservacija, naravno netačna.

CR-V ima zapreminu gepeka 524l a Passat 565l. Čak i npr. VW Bora, stariji i puno manji auto ima gepek od odličnih 455l, vrlo pravilnog oblika.

Zabluda je da takvi auti kao CR-V, Kaškai i slični imaju veliki gepek, limuzine često imaju veći, naravno kome treba maksimalni prtljažnik karavan je tata.

A osim toga Passat ima i više mesta unutra, a najvažnije je da se ne sedi uspravno vojnički što veoma zamara, nego opušteno i udobno.

Meni zaista nije jasan fetiš prema tim kamionetima, jer padaju već po pitanju prostora gde se čini da su najbolji (pogledajte samo ove manje CH-R, Juke itd, mesta kao u Jugu, smehotres totalni).

A kada se povede priča o voznim osobinama i/ili ceni, svaka diskusija postaje bespredmetna.

 
Odgovor na temu

dejanet
Beograd

Član broj: 19240
Poruke: 1064



+774 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina14.01.2020. u 19:59 - pre 18 meseci
Dobro valjda ti je jasno da se zezam, ali bez obzira moram da primetim da gresis oko modela kojim poredis CRV, a vezano za gepek, jer kod mene spustanjem zadnjeg sedista dobijam ohoho, dok u standardnom rezimu mogu da potrpam kofera, torbi i "dodatne opreme" za cetvoroclanu porodicu, tako da nisam siguran da mi treba veci gepek, ali ako cu da teglim nesto iz Ikee ili slicno, sam u debeloj prednosti.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 8550
*.static.avana.rs.



+9827 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina15.01.2020. u 07:43 - pre 18 meseci
Uveek sam se pitao "kako to oni sipaju 500 litara vode u prtljažnik, a da ne iscuri ?" Šalu na stranu, i ranije smo diskutovali da su veoma čudne metode merenja volumena prtljažnika.

Ali, GARANT će u prvi prtljažnik da stane mnogo više kofera, velikih i malih, nego u drugi. (Bez obzira što je u desni stalo više primeraka magazina "Auto" )

PRVI


DRUGI

Ljudi koji su skloni teorijama zavere osećaju se posebno, jer sebe vide kao nekoga ko je bolje informisan od drugih o važnim društvenim i političkim događajima. Zbog ovih razloga teoretičari zavere su često i narcisoidni.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 15744



+2833 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina15.01.2020. u 10:08 - pre 18 meseci
U onaj gornji "manji" provereno staju dve ves masine, ceo frizider, merdevine i stoji uspravno bicikl bez skidanja tockova
uz sve to passat je ipak veci auto po dimenzijama
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.dynamic.vipmobile.rs.



+2053 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina16.01.2020. u 07:39 - pre 18 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
A osim toga Passat ima i više mesta unutra, a najvažnije je da se ne sedi uspravno vojnički što veoma zamara, nego opušteno i udobno.

Imas li neki link za tvrdnju da nizi polozaj zadnjice manje zamara? Iz mog iskustva je obrnuto - pri visokom sedenju bez problema predjem 1000km dnevno, a pri niskom nema sanse.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2280



+620 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina16.01.2020. u 12:07 - pre 18 meseci
Valjda zavisi i od kvaliteta sedišta, normalno da je bolje u limuzini sa kvalitetnim sedištima (za razliku od onih koje imaju Zastavina vozila) nego u kombiju sa najjeftinijim sedištima.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7882
87.116.178.*



+1225 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina16.01.2020. u 19:31 - pre 18 meseci
@ Darko

Ne znam kakav link da ti dam za činjenicu da je uspravan način sedenja neuporedivo nezdraviji i neudobniji od onog koji je malo zavaljen, jer to je valjda slovo A u ergonomiji vožnje. U koji god auto da uđem najpre malo oborim naslon sedišta da nađem udoban položaj za leđa.

Ne pričam o visini sedenja ali to je još dodatno loše sa drugog aspekta, jer visoko sedenje daje i visoko težište auta, pa je auto nestabilan i ima veliki otpor vazduha. Pričam prvenstveno o uglu leđa putnika jer taj ugao dominantno utiče na umaranje u vožnji.

Nakon ugla, važno je podešavanje lumbalnog dela naslona, lično godinama aute bez lumbalnog podešavanja sedišta uopšte ne razmatram. Ako ti u kamionu možeš da sediš satima uspravno sreća tvoja što te kičma dobro služi (pitanje dokle će), to ne menja ove činjenice.

Naravno tačno je i ovo što mjanjić kaže, dobre limuzine imaju kvalitetna sedišta koja osim optimalnog nagiba imaju i anatomski oblik da dobro prihvataju i drže telo, za razliku od ovih smešnih kamioneta na koje se prže antivozači, u kojima se sedi na uspravnim ravnim klupama.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Član broj: 191820
Poruke: 1631
*.dynamic.mbb.telenor.rs.



+2053 Profil

icon Re: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina16.01.2020. u 20:09 - pre 18 meseci
Nisam bio lenj da proguglam malo o ergonomiji sedenja i moja iskustva su potpuno uskladjena sa naucnim zapazanjima - kukovi moraju biti na vecoj visini od kolena. Vecina automobila nema mogucnost ergonomskog sedenja, sto dobre limuzine donekle nadomestaju kvalitetom i udobnoscu materijala od kog su sedista napravljena. Tako da - vise sedenje je udobnije ako poredimo dva sedista napravljena od istog materijala i istih mogucnosti podesavanja, ali to se redovno zrtvuje zarad aerodinamicnosti i ponasanja vozila u krivinama. U kamionu nema potrebe za zrtvovanjem ergonomije, tehnicki bi se lako moglo napraviti da se kamion vozi ako treba kao karting, ali je to ergonomski lose, nego je odabran najergonomskiji polozaj, posto prostor do plafona nije ogranicavajuci faktor. Kamionska sedista imaju bolju absorpciju mikro vibracija i vise podesavanja nego sedista najluksuznijih limuzina, ali to nije tema, nego bih se zadrzao upravo na tome - polozaj sedenja u kamionu je idealan i ako se u nekom automobilu sedi slicno tome, to je najblize idealnom.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 188948 | Odgovora: 870 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.