Kvalitet ogibljenja samo je jedna od mnogih aspekata udobnosti.
Hidropenumatsko Citroenovo ogibljenje sa poznatim "sferama" je deo legende. Ali, tu se priča ne završava.
Možemo mi sada da se zlurado smejemo BMW-u i da komentarišemo kako, eto, C6 ima mnogo bolje ogibljenje, ali, realno - čemu to? Ko će još da vozi C6 na zemljanom putu punom rupčaga?
A i da mu se desi takva neprijatnost, pa, zaboga, usporiće na 10 km/h dok ne izađe na asfalt.
Neko bi mogao da provoza ova ista dva automobila na ravnom autoputu - razlike ne bi bilo.
Ili, štaviše, da ih provoza na putu, u oštrim krivinama, pri velikoj brzini. Iskustveno mogu da tvrdim da će tu BMW da se pokaže znatno bolje.
Zaključak:
- ako ti auto treba za jurcanje po zemljanim putevima punim rupčaga - kupi Citroena
- ako ti auto treba za jurcanje po autoputevima - kupi BMW
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji