Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Auto na gas - nesrece

elitemadzone.org :: AutoZone :: Auto na gas - nesrece

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 116026 | Odgovora: 173 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

zei
bgd

Član broj: 40123
Poruke: 196
195.250.120.*



Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece13.03.2005. u 08:01 - pre 231 meseci
sistem koji si ti imao na svojim kolima je bio najjeftiniji i ocigledno lose podesen ili ti je bilo neispravno oko struje.
ima svakakvih nazovi majstora koji ugradjuju plin i svi idu kod njih da bi ustedeli 10e na ugradnji a posle platili 100e za doradu kod pravog majstora....
 
Odgovor na temu

dfast
goran jevtic
nista trenutno
bgd/NL

Član broj: 46375
Poruke: 44
*.civ.utwente.nl.



Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece14.03.2005. u 11:40 - pre 231 meseci
I jos jedna stvar, oko tih eksplozija kod injection sistema-postoji klapna koja treba da spreci da eksplozija unisti k glavu ili sta je vec ispred; kod mene na bmw-u je filter za vazduh sa kontrolerom protoka vazduha ili sta vec. Ono sto sam ja uradio je pomeranje ugla paljenja malo unazad; prakticno nema razlike u voznim karakteristikama a eksplozije se vise ne desavaju. Jer kada se desi eksplozija u cilindrima , ventili su vec dobro zadihtovali usisne kanale i to je to.
Ranije mi auto stane na sred puta ili semafora, pa otvaraj haubu pa vracaj gumu preko klapne, pa je onda zasicen plinom a automat ga vratio na benzin pa nece da upali, jebada samo takva.
U svakom slicaju mene konkretno dobro sluzi i pored svih zezanja koja postoje dok se ne naviknes na plin, testirao sam ga na auto putu, sa benzinom 190km/h, a sa plinom 175km/h, i bri vecim brzinam se zaista oseti razlika u ubrzanju. Ukoliko se auto vozi po gradu razlika je neosetna.
Goran
 
Odgovor na temu

zack1
Beograd

Član broj: 50080
Poruke: 52
*.yubc.net.



Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece29.03.2005. u 16:37 - pre 231 meseci
Primetio sam ovu temu, pa bih želeo da podelim sa vama svoja iskustva.
U avgustu 2002. godine ugradio samo plin u staru Vectru 1.6i i od tada sam prešao skoro 70.000km sa plinom. Povremeno treba otići na čišćenje filtera, recimo na svakih 10.000 km. Kola u proseku troše od 8-10l plina u zavisnosti od toga da li se voze na autoputu ili gradu.
Inace, imao sam jednu ,,pristojniju" saobraćajku kada su mi kola udarena od pozadi, a plinska boca (rezervni točak) je čak malko bila pomerena. Međutim, nije se ništa dogodilo.
Zaista sam prezadovoljan plinom, a vraćanje na vožnju benzinom bi mi bilo preskupo.
He who dares...
 
Odgovor na temu

filipovic s
jagodina

filipovic s
Član broj: 54663
Poruke: 34
195.252.87.*

Sajt: tabane-city.myminicity.co..


Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece06.04.2005. u 22:23 - pre 231 meseci
Svi problemi oko plina se vrte oko loše instalacije za paljenje. Ono što mora da bude 100% OK su svećice, kablovi, razvodna ruka, kapa, bobina. Bilo šta od ovoga može da napravi košmar od vožnje a naročito da poveća potrošnju. Vozio sam BMW 520 sa K-glavom tu me je razbio falš vazduh, pucao je kao bomba da sam od muke morao da ga prodam. Sad vozim Opel Omegu 2.0i , odmah posle ugradnje zamenio sam kablove i svećice i vozim se bez ikakvih problema. što se tiče islatljivosti do Crne Gore odem sa 55litra plina (1650 din). kažu snaga opadne za 10 do 15 %, pa šta? Dal' imao 88KW ili 78KW nepredstavlja mi neki veliki problem. Što se tiče potrošnje kako izmeriti tačno koliko ti auto troši benzin? Napuniš rezervoar pređeš neku kilometražu pa ga ponovo napuniš. kada je zadnji put to neko uradio ne znam, samo ona merenja >sipao sam 10 litara kad se upalila rezerva prešao oko 120 km kad se ponovo upalila< bacite u vodu. Što se tiče ekspozije , ako se i upali gas samo isključite kontakt i elektroventil zatvara dovod gasa u motorni prostor.
 
Odgovor na temu

Downforce
Milan Milic
Beograd

Član broj: 56650
Poruke: 260
*.InfoSky.Net.

Sajt: www.mulsannescorner.com


Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece27.04.2005. u 17:30 - pre 230 meseci
Ugradi plin slobodno.Nije nista opasniji od benzina(ukoliko sa njim rukujes pravilno).
Obrati paznju samo ko ti ugradjuje plin,da li ima potrebne sertifikate,kvalitet delova i sl.
Pametan covek uci i zaboravlja,inteligentan se podseca,a glup sve zna.

Covek koji se razume u sale jedini moze da shvati ideale.
 
Odgovor na temu

Aleksandar Marković
Part Time Freelance Journalist

Član broj: 219
Poruke: 5220
*.ppp-bg.sezampro.yu.

Sajt: www.akcenat.info


+8 Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece05.06.2005. u 15:22 - pre 229 meseci
http://www.autogas.org.yu/
 
Odgovor na temu

dd_dd
Na severu Bačke

Član broj: 44869
Poruke: 137
*.254.EUnet.yu.

Sajt: www.kupiauto.com


Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece29.06.2005. u 12:15 - pre 228 meseci
Bilo je ranije reči koji proizvođač ugrađuje gas u svoje modele, dodao bi BMW na tu listu.
 
Odgovor na temu

Dark_AveNGER

Član broj: 40032
Poruke: 6
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece05.07.2005. u 00:12 - pre 228 meseci
Zanima me koje je vase misljenje sto se tice ugradnje auto gasa u auto tipa VW Buba!?

Hvala puno na odgovorima!
 
Odgovor na temu

lesterovski
Ivan Lesterovski
Beograd

Član broj: 64228
Poruke: 13
*.eunet.yu.

Sajt: www.lesterovski.4t.com


Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece25.07.2005. u 11:11 - pre 227 meseci
Cim sam video temu odlucio sam i ja da podelim neka svoja iskustva sa vama.

Pre neki dan sam ugradio plinski uredjaj u SAAB 9000CS. Automobil ima 2.0 kubika, 185ks i Turbo. Ugradnja je trajala oko 6 sati.

Naravno, da bi prosao jeftinije stavio sam uredjaj koji radi poo principu turbo emulatora. Cuo sam da postoje i neki drugi kao sto su turbo rasprsivaci.
Auto ima i direktno ubrizgavanje tako da je to zakomplikovalo celu pricu.

Kada sam isao na razgovor oko ugradnje sve je kao ok, i naravno problema ne bi trebalo da bude, kao i sto nije bilo u pocetku. Prvi utisci su bili extra. Mala potrosnja, neprimetan gubitak snage, mala potrosnja i komp. koji je registrovao potrosnju plina (sto me je odusevilo). Ukratko bio sam odusevljen.
Preksinoc kada sam se vracao kuci, cuo sam neki blagi zvuk iz motora, nesto kao "cak" i posle 2-3 kilometra auto se ugasio. Pokusao sam da ga upalim na plin ali nisam uspeo a rad na benzinu je bio kao na tri cilindra.
Isto vece sam zvao majstora koji mi je stavio plin i on mi je rekao da on, naravno, nije nista dirao, niti menjao benzinske kanale itd. i da je verovatno problem u paljenju svecica. Znaci svecice ili bobina. SAAB ima takav sistem paljena kao noviji pasat ili neki noviji WV. Na svakoj svecici po jedna bobina, sto je odlicna stvar iz vise razloga: nema kablova i sva struja se nalazi na vrhu motora pa nema ni problema prilikom ulaska u baru...
Proverio sam i stvarno delije kao da je puko bakelitni deo koji ide na svaku svecicu posebno.
Pretpostavljam da ce mi mehanicar, naravno, reci da je kriv plinadzija, ali sta da se radi. Da li je on kriv to ne bih znao ali nije mi logicno jer sam svugde procitao da je obrnuta situacia- aki ne valja bobina dodje do detonacija i popucaju neka creva od interkulera.
Iskreno se nadam da je moguce promeniti samo bobinu koja se pokvarila a ne celu kasetu na kojoj se nalazi i regulator paljenja jer u tom slucaju cena popravke bi iznosila oko 200 eura.
Trenutno ne mogu da vam kazem za ostale prednosti i mane plinskog uredjaja jer auto ne vozim (trnutno je na popravci) ali cu vas sigurno obavestiti.
Inace cela ugradnja me je izasla 350 eura, ako zaboravimo novu popravku. Ako se ispostavi da je kvar druge prirode, poslacu vam i broj telefona kao preporuku. Ali tek za mesec dana kada dobro testiram uredjaj.
 
Odgovor na temu

zei
bgd

Član broj: 40123
Poruke: 196
195.250.120.*



Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece25.07.2005. u 17:36 - pre 227 meseci
da li znas koji sistem je ugradjen (po ceni bih rekao najjeftiniji venturi)
i kog proizvodjaca?
 
Odgovor na temu

lesterovski
Ivan Lesterovski
Beograd

Član broj: 64228
Poruke: 13
*.eunet.yu.

Sajt: www.lesterovski.4t.com


Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece27.07.2005. u 10:25 - pre 227 meseci
Moguce da je Venturi ili tako nesto slicno, ali nije bila presudna cena nego konjaza. Uredjaj koji mi je stavljen tj. rasprsivac je do 200ks.
Imam jednu ispravku u odnosu na prethodni tekst, nije mi kvar u bobini nego nesto kod protoka vazduha. Posto je deo za plin direktno stavljen na protokomer, moguce da je tu doslo dao nekog pucanja. Naravno, odem ja do svog mehanicara koji mi kaze da taj deo za plin treba da stoji na izduvnoj grani a ne na protokomeru, i da mi je zato pukla zica u protokomeru. To me je "ortacki" kostalo 60 eura.
Takodje, naravno, odem do majstora za plin, koji mi kaze totalno obrnutu situaciju da to ne ide tako i kada je proveravao moj "novi" protokomer ustanovi da mi mehanicar zapravo i nije promenio deo, nego mi je vratio stari jer ima "oziljke od dela za plin koji se kaci sa neka tri srafa.
Iskreno sada se igramo ping-ponga jer jedan svaljuje na drugog.
Sutra idem kod drugog mehanicara da vidim sta je problem. Navodno on isto ima saab kao moj sa plinom pa cemo da uporedimo sta je radjeno.
Inace, auto mi je sada u voznom stanju. Na benzin ima malo jaci ler gas, kao da radi pod sauhom dok na plin ima malo slabiji ler gas- kao da se gasi.

Pitao sam i neke drugare koji su ugradjivali plin u malo komplikovanije motore i svi su mi reklo da su prosli isto sto i ja, ali su na kraju ipak sredili sve i sad im je super.
 
Odgovor na temu

zei
bgd

Član broj: 40123
Poruke: 196
195.250.120.*



Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece27.07.2005. u 16:09 - pre 227 meseci
protokomer ti uopste ne treba za voznju na plin.
ono sto ti je majstor zamenio je elektronika odnosno jedna zicica koja kaze motoru koliko vazduha ulazi (polovno je oko 60e)
ja takodje imam pokvaren protokomer i ne smeta za voznju na plin sa tim sistemom.
koja firma je ugradjivala gas?
koja firma je napravila isparivac?
 
Odgovor na temu

lesterovski
Ivan Lesterovski
Beograd

Član broj: 64228
Poruke: 13
*.eunet.yu.

Sajt: www.lesterovski.4t.com


Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece28.07.2005. u 11:43 - pre 227 meseci
Upravo tako, ne treba mi protokomer za plin ali mi nije jasno sta onda ne valja. Sada trenutno imam problema sa ler gasom, danas idem do mehanicara da sredim problem, bar se nadam.
Sistem je neki Vialle, ili tako nesto reci cu ti sutra kad pogledam a ugradio mi je neki lik sa avale. On kaze da to nema veze sa plinom i da je najverovatnije neki kvar sa ventilom koji se nalazi na turbini, jer on kontrolise ler gas.
Sto se tice protokomera imaju neki likovi koji menjaju elektroniku protokomera i tako ga popravljaju jer zaobidju pokiddanu zicicu. To kosta 50 eura + dobijes i kompletnu komp. dijagnostiku kola. Mislim da je to mnogo povoljnije. Njihov broj imas u svakim halo oglasima, ali stampano izdanje.
I ti imas saab? Jel turbo?

[Ovu poruku je menjao lesterovski dana 28.07.2005. u 15:19 GMT+1]
 
Odgovor na temu

zei
bgd

Član broj: 40123
Poruke: 196
195.250.120.*



Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece29.07.2005. u 18:18 - pre 227 meseci
ne ja ne vozim saab (na zalost).
ta zicica je osnov rada protokomera! bez te zicice nista drugo ti ne treba. znaci da postavljanje elektronike nije resenje osim u slucaju da ti stavljaju drugi tip i onda se to ne zove protokomer vec ima druga imena (ni protokomer nije bas najsrecniji naziv)
amm
amf
maf
....
ostatak cu ti pisati na pp zbog moderatora i reklame.
 
Odgovor na temu

lesterovski
Ivan Lesterovski
Beograd

Član broj: 64228
Poruke: 13
*.eunet.yu.

Sajt: www.lesterovski.4t.com


Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece06.09.2005. u 14:49 - pre 225 meseci
Posle nekog vremena evo me opet.
Mislim da samo kod nas covek da bi mogao da normalno vozi auto mora prvo sve da nauci kako ga onaj olos od majstora ne bi potkradao.

Sto se mog plinskog uredjaja tice ipak se ispostavilo da nije kako treba. Mesac plina ili mikser je stavljen pre turbine i to je losa varijanta jer radna temperatura turbine moze da bude i di 200 stepeni, kada na to dodate i plin- mislim da ne biste voleli da znate sta se desava. Eksplozija najgora, da se covek najezi. Posle toga dolazi na red cuveni ping pong izmedju vaseg mehanicara i servisa gde ste ugradili plin, sto se najvis odrazava po vasem novcaniku!

Sve u svemu par reci o plinu:
Postoje dve tipa ugradnje Venturi (obican) i Sekvencijalni sistem ugradnje.
Venturi se moze ugradjivati u sve tipove motora samo sto nije bas 100% bezbedan u novijim automobilima i pogotovu u automobilima sa Turbinom (moj slucaj).
Postoje Venturi za karburator, direktno ubrizgavanje, direktno ubrizgavanje+emulator za lambda sondu i za turbo motore. Cena ovih uredjaja sa ugradnjom je od 250-600 eura. Po proizvodjacima: Lovato, BRC, Kar Gas, Bedini, Marini, Landi, LandiRenco, Voltran, Loveko... Ima ih jos ali nisu toliko zastupljeni.
Za jednostavnije zahvate(karburatorski sistemi) skoro da i nije bitno za kog proizvodjaca se odlucite jer manje-vise svi odrade posao.
Za varijante direktnog ubrizgavanja najbolje je preskociti kopije i Tursko-Bugarske varijante kao sto su Voltran, Loveko... Sto se tice jacih motora preko 120ks najbolje je opredeliti se za BRC koji je malo skuplji ali i bolji.
Sto se tice turbo varijante najbolji je opet BRC koji prekticni ima najbolji turbo reduktor- rasprsivac.

U svakoj varijanti postoje i pravila ugradnje a najbitnija su da mikser(mesac ili ploca kako neki zovu) bude sto blize usisnoj grani kako bi se smanjila putanja plina. Rasprsivac treba, po pravilu, da stoji totalno ravnu i da prati simetriju vozila (kak su mi rekli zbog hladjenja rasprsivaca sa bocne strane). Naime, rasprsivac koristi rashladni sistem automobila kako bi ga topla voda odrzavala u normalnom radu, jer da nema tog grajanja zaledio bi se. Otuda i ona varijanta zasto auto zimi ne pali na plin.

Sto se sekvencijalnog sistema tice, nema sta da se kaze osim da je to najbolje resenje za svaki auto. Razlika u odnosu na venturi je sto se plin dovodi u tecnom stanju direktno u cilindre putem posebnih dizni koje se ovom prilikom ugradjuju. Ceo sistem radi mnogo bolje i daleko je otporniji na detonacije. Prekticno da ne postoje kontra efekti. Mada sve zavisi od strucnosi servisera. Cena uredjaja se krece od nekih 850 Kar Gas (to sam pitao) pa i do 2000!!!! eura u zavisnosti od automobila. Znam i primer za BMW525 24V cija bi ugradnja kostala 1400 eura sto je krajnje neprihvatljivo za taj auto koji je star skoro 15 godina.
Ovaj sistem se takodje odlikuje odlicnim performansama, auto ne gubi na snazi, potrosnja mu je do 10% manja nego fabricka benzina, smanjena mogucnost detonacija....


Generalno mogu da zakljucim da postoji puno losih servisera koji mogu veoma lako da vam nanesu veliku stetu na kolima. Takodje oni dobri koji imaju vise iskustva nemaju milosti tako da deru pa razbijaju! Niko vise nece da radi komplikovanije motore klasicnim sistemom jer mu za to treba vise vremena i strpljenja nego momentalno preporucuju sekvencijalni.

Korisni linkovi:
www.cannonball.co.sr sajt je dobro osmisljen i stvarno mozete naci razne informacije vezane za sve o kolima ali bih napomenuo da su neki od administratora serviseri Auto Gasa tako da cete od njih cuti pohvale na svoj racun i na Lovato koji oni preferiraju. Nisu objektivni.

www.autogas.org.yu sajt istoimenog casopisa. Na sajtu vam je dostupan prethodni broj. Inace casopis izlazi svaka 3 meseca ali ima dosta korisnih informacija.
 
Odgovor na temu

dora1
Novi Sad

Član broj: 41304
Poruke: 13
*.smin.sezampro.yu.

Sajt: www.autogas.rs


+1 Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece08.01.2006. u 14:09 - pre 221 meseci
Pošto sam ja jedan ot tih neobjektivnih samo da kažem da si popola upravu ima svega :)
Takodje dosta si u poruci pogrešnih stvari naveo ali previše da bih ispravljao.
Na datom linku se može pročitati svašta o temi.
Na drugom linku s takodje moja dva članka pa opet nema bežanja, kako god okreneš :)
 
Odgovor na temu

orangebannana
Marko Antonic
Lazarevac

Član broj: 61470
Poruke: 24
*.rcub.bg.ac.yu.



Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece28.05.2006. u 21:01 - pre 217 meseci
Vidim da ovde ima s(a)vrsenih masinskih inzenjera, pa evo par podataka za njih. Porsche 944 2500ccm snaga merena na dinamometru, na tockovima, preracunato u snagu motora. Benzin - maksimalna snaga 161KS na 5750 obrtaja, plin - 150KS na 5300 obrtaja. Toliko o gubicima snage, ovo je oko 7%. Jedostavno plin ne sagoreva dovoljno brzo i snaga pocne da opada pre nego sto dodje do maksimuma. Kriva snage, je bila i u korist plina na 1800 obrtaja, a moment je bio na trenutke veci izmedju 1700 i 2000 obrtaja. Toliko o mnogo saltanja na plin. Koristeci G-metar merena su ubrzanja do 100km/h. Prosek na po 10 pokusaja sa tri razlicita vozaca bio je priblizno 8,7s na benzin, a 8,9s na plin. Toliko o ubrzanju. Sto se tice vodene pare stvara se i od benzina i nema teze gluposti nego reci da ne moze da se stvori na velikoj temperaturi. Jedino sto ne moze da se stvori na preko 374C je voda. Jedini jak argument protiv plina, je to sto nema podmazivanja pokretnih delova na automobilima koji nisu planirani za bezolovno gorivo. Efekat - sedista ventila se brze habaju, vodjice takodje, gumice gube elasticnost i ispucaju... Zato ako auto ne trosi bezolovni, trebalo bi zameniti ove delove posle 100.000km.

Sto se tice sigurnosti, na atestu bi trebalo da se koristi sprej za detekciju curenja, tako da ne bi trebalo da se javlja curenje na atestiranim sistemima. Rezervoar je hermeticki zatvoren za razliku od benzinskog i nikad nije plastican. Veci broj pozara na automobilima sa plinom izazvala je instalacija za benzin, usled pucanja creva izmedju pumpe i usisa, kod automobila koji nemaju povratno crevo, zato se za njih koristi crevo za velike pritiske. Zapaljen plin se mnogo lakse ugasi nego benzin. Cak ne mora ni da se koristi protivpozarni aparat. Osnovni termodinamicki zakoni kazu i PV=NKT. Boca se atestira na 30-ak bara, a izdrzava i do 50. Pritisak je maksimalno oko 5 bara, kada je rezervoar pun, sto ce reci da apsolutna temperatura mora da skoci minimalno 6 puta da bi boca eksplodirala, a to je skoro 1800K tj 1500 stepeni C, ili da se zapremina smanji na 30-i deo. Naravno, dolazi do samozapaljenja plina na velikom pritisku i temperaturi i bez varnice, ali je kolicina kiseonika u rezervoaru nedovoljna za tako nesto. Uz to pritisak ce biti umanjen preko ventila na boci koji je za to i zaduzen. U vezi ovoga, jedno objasnjenje. Zasto u bocu od 80l staje 64l plina? Zato sto pre punjenja u boci ostaje vazduh, koji kada se boca napuni (na 5 bara) zauzima 20% zapremine, odnosno onih 16l. Razlika u ceni je 2,5 puta u korist benzina, tako da je usteda sigurno 50% i pored toga sto je veca potrosnja plina (da napomenem da prilikom ostrije voznje potrosnja ne skace toliko drasticno kao na benzin, tako da je tokom divljanja na poligonu na benzin blia 17, a na plin 18l/100 km na pomenutom Porsche-u). Razlika u ceni se smanjuje u zimskom periodu, ali retko kad je benzin manje od 2 puta skuplji.

Moje iskustvo: Porsche (predjenih 2500km na plin) je Porsche i na plin, mada sam se dugo libio da ga skrnavim, sad se uopste ne kajem. Peugeot 405 1400ccm karburatorska verzija (predjenih 50.000km na plin) - nema stucanja kod naglog dodavanja gasa i manji je trzaj prilikom naglog pustanja, zato sto plina uvek ima u usisnoj grani, potrosnja je posto ostro vozim i cesto preticem gotovo ista 9 i 10l, ubrzanje je isto, maksimalna brzina za skoro 10km/h niza zbog nemogucnosti da se na plin nagura u visoke obrtaje. Sto se ustede tice, zaista nisam ustedeo nista. Mesecno na gorivo potrosim isto novca, ali sam se zato sit navozao prelazeci duplo vise za isti period nego na benzin. Ko vozi automobil sa karburatorom ili ajnspricom ne treba da razmislja, pravac u servis. Ko ima multipoint, treba da uzme u obzir da se investicija isplati tek na oko 20-25 hiljada km, tako da ako zadrzavaju automobil preko 50.000km kod sebe, sasvim je razumno ugraditi plin.

[Ovu poruku je menjao orangebannana dana 28.05.2006. u 22:15 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao orangebannana dana 28.05.2006. u 22:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Marko-1
CG

Član broj: 65983
Poruke: 65
*.crnagora.net.

ICQ: 299738593


Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece31.05.2006. u 22:51 - pre 217 meseci
Ja znam za jedan incident u kojem je dvoje ljudi poginulo. Uzrok smrti je bio gusenje plinom. Naime sta se desilo, naisli su ih u parkiranom automobilu(pezo 106) mrtve. Policija je saopstila da kada su prisli automobilu i otvorili ga, iz sistema za ventilaciju je izlazio plin. Posle su saopstili neka nagadjanja, kao prvo ih je prevario san, zaspali su a potom je doslo do kvara zbog kojeg je plin dospio u unutrasnjost. Kako je to moglo da se desi, nije mi jasno.
I opet bih ugradio plin u svoje auto, jer je mnogo sigurniji od benzina. Ovaj slucaj je prava rijetkost.
 
Odgovor na temu

MOSLER
Nis

Član broj: 58494
Poruke: 110
212.200.219.*



+12 Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece07.06.2006. u 01:53 - pre 216 meseci


Dok god kod nas svaki "Pera" u dvoristu ispod kruske bude mogao da ugradjuje plin a ovi na tehnickom pregledu budu gledali na drugu stranu desavace se ovakve stvari.
Kada sve bude regulisano zakonom i kad gasne sisteme budu ugradjivali iskljucivo profesionalci nemili dogadjaji poput ovog bice samo ruzna uspomena.
 
Odgovor na temu

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578



+3341 Profil

icon Re: Auto na gas - nesrece06.07.2006. u 02:53 - pre 215 meseci
Svaki zaštitni mehanizam može i da zakaže.



http://www.ogrish.com/archives...der_explosion_Apr_04_2006.html

Najsigurnije je voziti dizel :-)
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Auto na gas - nesrece

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9

[ Pregleda: 116026 | Odgovora: 173 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.