Malo se previse generalizuje, desavaju se kvarovi svim motorima, manje ili vise. Samo razradjen motor, koji je prelezao decje bolesti, dobro ispregledan, do detalja, moze biti vrhunski pouzdan na putu. Sve ostalo je naglabanje, spektakularne price...
Tehnika je solidno prosta, par delica sklonih crkavanju mogu da se smeste u gepek, zlu ne trebalo.
I pricamo o kinezima od 1300 evra, a to nije potencijal za put oko sveta. Valjda i tu vaze prirodni zakoni, da za ozbiljan put mora da se obezbedi solidna novcana podloga, bilo kroz vozilo, bilo kroz resurse.
Ako poneka plastika i otpadne, moze se nastaviti put.
Shvatio sam da je kinez resenje za one bajkere, koji sa malo para raspolazu, ali sa puno entuzijazma, zelje za znanjem, i spremnoscu na licni rad oko motora. Neka entropija mora da se povecava, suvim parama ili licnim ucescem, svako poznaje svoje mogucnosti.
I tu je negde balans srece
Ko hoce provod kao americki advokati, sa novcanikom od 30 spratova, onda je recept: novi Harli, nedeljna druzenja...a putovanja sa jahticom
Poz.