Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: << < .. 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 594842 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bukovski
Dragan Blagojevic
Kućni pivar
Banovo pivo
Banovo pivo

Član broj: 29557
Poruke: 1502
93.86.21.*

Jabber: bukovski
Sajt: https://www.instagram.com..


+2 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )18.09.2008. u 21:10 - pre 189 meseci
ja resio da prodam ovaj svoj !
lepo me sluzio bez velikih problema mozda napisem kratak opis svega i svacega kad nadjem vremena
Najbolje zanatsko pivo posetite: https://www.instagram.com/banovo_pivo/
 
Odgovor na temu

2010
Beograd

Član broj: 51719
Poruke: 13
*.dynamic.sbb.rs.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )19.09.2008. u 19:43 - pre 189 meseci
Citat:
bukovski: ja resio da prodam ovaj svoj !
lepo me sluzio bez velikih problema mozda napisem kratak opis svega i svacega kad nadjem vremena

Da li bi zeleo da nam obrazlozis zasto ga prodajes? Mnogima bi znacilo tvoje iskustvo(pa i meni) da se ne zalecemo. Ja npr. ako bih sada kupio motor ne bih zeleo da ga menjam(a ne bih ni imao finansija) narednih par godina pa kao sto rekoh da se ne zalecem.
 
Odgovor na temu

Rade-Kula
Radovan Kovac
preduzetnik, eco clean
kula

Član broj: 193788
Poruke: 18
79.101.183.*

Sajt: mnbhdg


Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )21.09.2008. u 13:30 - pre 189 meseci
Palomas,
koje su cene kofera za aquilu i posto je vizir, i jel ima mozda da se nadje zadnji kofer kao onaj sa one crvene aquile sto je na prethodnoj strani?!
uhffutfuftf
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )22.09.2008. u 06:03 - pre 189 meseci
Vizira ima raznih, to je univerzalna stvar, koja se lako pripaše na večinu motora. Kofer ili Hard Box - slična situacija, vidio sam da ih nudi Richard iz Koreje, koji poštom šalje i sve ostale origin. dijelove za Hyosung.

Dodatna oprema - http://www.richardhyosunggvgt.com/gv125250accessories.htm

Dijelovi - http://www.richardhyosunggvgt.com/gv125250bodyparts.htm
 
Odgovor na temu

Rade-Kula
Radovan Kovac
preduzetnik, eco clean
kula

Član broj: 193788
Poruke: 18
77.46.227.*

Sajt: mnbhdg


Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )23.09.2008. u 15:43 - pre 189 meseci
A jel moze preko njih i da se naruci motor? Ako moze, koliko para izadje ta varijanta?
uhffutfuftf
 
Odgovor na temu

johnnyjohnny78

Član broj: 189545
Poruke: 12
*.vektor.net.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )23.09.2008. u 19:01 - pre 189 meseci
pozdrav rade! vidim da si zainteresovan za hyosung aquilu odes na www.kart-in.net tamo ti sve pise o tim motorima i prodajnim mestima u srbiji imas i cene novih
 
Odgovor na temu

Rade-Kula
Radovan Kovac
preduzetnik, eco clean
kula

Član broj: 193788
Poruke: 18
79.101.66.*

Sajt: mnbhdg


Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )23.09.2008. u 22:08 - pre 189 meseci
Hvala Johnny, ali verovatno kao i svako kad kupuje motor, pokusava da prodje sto jeftinije, a sto bolje( mada to retko kad uspe)! Bio sam na tom sajtu i pre, nego me cisto interesovalo da li moze da se naruci direktno iz Koreje.
uhffutfuftf
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )24.09.2008. u 06:43 - pre 189 meseci
Hyosung se prodaje po čitavom svijetu, naravno da su i cijene jako različite, jer one ovise o davanjima državi, i zaradama uvoznika i trgovaca.

Tako da bi se novi ili rabljeni motor mogao dosta povoljnije kupiti negdje vani. ALI... uvoz motora, špedicija, homologacija, carina, pdv... kad se sve to zbroji, ne znam dali se tako nešto uopće isplati.
 
Odgovor na temu

Rade-Kula
Radovan Kovac
preduzetnik, eco clean
kula

Član broj: 193788
Poruke: 18
93.86.35.*

Sajt: mnbhdg


Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )24.09.2008. u 08:30 - pre 189 meseci
ma gledacu neki polovni da uzmem, sad je prodat jedan u Novom Sadu sa 6.000 km. za 2.500 evra. Kad bi tako nesto nasao, to bi mi bas odgovaralo!
E, a jel zna neko uslove za kupovinu na kredit? Koliko izadje rata, na koliko godina, i takve stvari?
uhffutfuftf
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )24.09.2008. u 10:20 - pre 189 meseci
Pa ti možeš uzeti u nekoj banci nenamjenski gotovinski kredit, i kupiti motor koji želiš! Razne banke imaju razne uvjete kreditiranja, a za keš ćeš možda dobiti i popust kod prodavača.
 
Odgovor na temu

canejr
Beograd, Labudovo brdo

Član broj: 21326
Poruke: 73
77.46.242.*



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )29.09.2008. u 20:23 - pre 189 meseci
Posto ima ljudi koji sa interesovanjem prate temu i odlucuju se za ovaj ili onaj kineski coper, red je da obnarodujem da vezivanje crevca na Kinrodu ipak nije resilo problem sa cimanjem u voznji. Crevce je i dalje vezano, a motor cima i to sve vise i vise (i dalje samo na malim obrtajima). Danas sam malo usporio i pokusao da obidjem idiota koji me isekao, a koji je isao 10 kmh, i 'ladno nisam mogao. Naravno, motor se opet gasi na otvoren saug. Ocigledno su te stvari povezane, odnosno imaju zajednicki uzrok. Sto me nije nimalo priblizilo otkrivanju istog.

Ako uspem da otkrijem problem pre nego sto ga upucam iz sacmare, naravno da cu napisati o cemu se radilo. Ako ne, okacicu slike posle upucavanja. Pozdrav svima.
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )30.09.2008. u 10:20 - pre 189 meseci
canejr, dali ti se to dogodilo u početnim kilometrima vožnje, ili kasnije - kad je motor već bio sasvim zagrijan? Meni se na Aquili također zna dogoditi slično, ako oduzmem gas negdje na početku vožnje, motor ne prihvaća brzo dodavanje gasa. Kad se motor sasvim ugrije, ti problemi nestanu.

Zbog strogih EU normi (nemojte zaboraviti da SVI motori dolaze u Europu podešeni za EU norme), konusne igle u rasplinjačima spuštene su prilično nisko, tako da motori rade s dosta siromašnom smjesom goriva. Sad kad dolaze hladiji dani, takvi problemi bit će sve više izraženi.

Rješenje je otvaranje rasplinjača, i podizanje igle za jedan ili dva "utora". Na takav način dobiva se bogatija smjesa na niskim i srednjim okretajima.
 
Odgovor na temu

zvezda moto
AGROGLOBE (najzad prava firma?)
kukujevci-šid

Član broj: 162010
Poruke: 228
*.ptt.rs.



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )30.09.2008. u 20:17 - pre 189 meseci
POZDRAV!
Ja sam upravo to napravio čim sam kupio motor i tako rešio "problem" cukanja hladnog motora, inače i bez toga kada se zagrije sve je normalno samo treba biti solidno zagrijan.
 
Odgovor na temu

canejr
Beograd, Labudovo brdo

Član broj: 21326
Poruke: 73
77.46.242.*



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )30.09.2008. u 21:49 - pre 189 meseci
Palomas, hvala na savetu, pogledacu neku literaturu na temu rasplinjaca i igli (imam neki doc Teorija rasplinjaca). Medjutim, to mi se desava bez obzira na zagrejanost motora (a do pre mesec-dva nije se desavalo nikad). Recimo, iz garaze krenem uzbrdo (posle tek provizornog zagrevanja) i ako padnu obrtaji, stuca. Kad idem na posao, idem nizbrdo i po ravnom veci deo puta, recimo 7-8 km pre prve uzbrdice (guzva, jako sporo, padaju obrtaji), ali tesko da je dotle nesto mnogo zagrejan i obavezno stuca. U sustini, bez obzira na stepen prenosa, ako padne ispod nekih 3k obrtaja, stuca. Sto je najgore, kad pocne da stuca, cak i ako izadjem na ravno, problem se nastavlja. Nekad moram da pocnem ispocetka (uspori skroz, prebaci u prvu brzinu, produvaj ga, pa lagano u vise stepene). Mislio sam da ce posle razrade da radi bolje. :)

No, problem sa momentalnim gasenjem na saug je daleko ocigledniji - saug i otvaram samo kad je motor hladan, da se zagreje koji minut. Ali, ako otvorim saug, motor nece ni da se upali. Isto je i kad se vratim iz voznje, kad je motor zagrejan. Ako odvrcem gas k'o lud, nekako i upali, ali ga je nemoguce odrzati. S druge strane, ako otvorim saug negde do pola, pa se pomucim da ga upalim i onda drzim malo jaci gas (da se ne bi ugasio) duze vreme, posle 10ak sekundi kao da se dozove pameti i odreaguje na saug kako treba. No, kad pustim gas, jos neko vreme ima motivaciju, a potom vrlo brzo pocinje da usporava i tezi da se ugasi.

Ipak mi je najcudnije sto se situacija vratila skoro u normalu kad sam nedavno otkrio da je jedno crevce bilo spalo i namestio ga kako treba. Narednih dana je sve bilo super, cak je i saug radio ocekivano. Ali sad crevce i dalje stoji, a problem ostaje. Na kraju cu da ga rasklopim, pa sta mu bog da (mozda ga sklopim u blender).

Izvinjavam se svima sto udavih.
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )01.10.2008. u 06:38 - pre 189 meseci
Negdje u manualu od tvojeg motora piše koji je točan tip rasplinjača ugrađen u motor, i koje su dizne unutra. Aquila ima ugrađena dva Mikuni BDS 26.

Kad je motor sasvim hladan, na Aquili je kod paljenja najbolje uopće ne dirati ručicu gasa, nego sauh otvoriti do kraja. Nakon ponešto verglanja doda mu se malo gasa, i motor obično upali. Kažem obično, jer i kod njega su ugrađene premale ler dizne, koje rade odlično tek kad je motor zagrijan.

Stoga ja na jesen i po zimi za paljenje koristim start sprej, jer mi je žao anlasera i predugog verglanja. Pošto se u SAD prodalo puno Hyosunga, Ameri su primjetili taj problem sa premalim diznama, i sad nude i ugrađuju u svoje motore jet kit set.

To je komplet od dvije glavne i dvije pomoćne (ler) dizne. Svi koji su ga do sad ugradili tvrde da su time riješili problem hladnog starta, problem niskih i srednjih okretaja. Dovoljno je nabaviti glavne dizne za jedan ili dva broja veće od originalnih. Isto tako i pomoćne dizne.
 
Odgovor na temu

zvezda moto
AGROGLOBE (najzad prava firma?)
kukujevci-šid

Član broj: 162010
Poruke: 228
213.137.125.*



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )01.10.2008. u 20:49 - pre 189 meseci
POZDRAV!
Cajner ako sam dobro razumio ti problemi se nisu očitavali odmah kad si kupio motor?
Ukoliko je tako mislim da imaš problem sa nekom prljavštinom u karburatoru mada mi i ti simptomi liče i na loše gorivo (uobičaena pojava)
Pokušaj rastaviti karburator (ne plaši se vrlo je jednostavno) i pregledaj ga i produvaj dizne možeš koristiti i tanku licnu(žičicu) samo pažljivo da proveriš prohodnost.
Ukoliko nema rezultata promeni pumpu gde sipaš gorivo!!! Ovo ti kažem jer sam imao neviđenih problema sa autom (u BOSH servisu sam bio inventar)sve dok nisam promenio mesto gde sipam. A samo da napomenem da mi se kosilica i motor na to gorivo nisu bunili ali auto je LUDIO!!!
 
Odgovor na temu

canejr
Beograd, Labudovo brdo

Član broj: 21326
Poruke: 73
77.46.242.*



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )01.10.2008. u 21:50 - pre 189 meseci
Motor je kupljen u junu prosle godine i vrlo malo vozen do ove sezone. Sada je na ~3500 km, a problemi su poceli pre oko mesec i po, na ~2500 km, potpuno iznenada. Prethodno vece sam natocio gorivo na Eko pumpi, ali sam tamo sipao i ranije, pa nije bilo problema. Poslednjih par puta sam sipao na OMV-u, ali je bilo isto. Na Jugopetrolu sam sipao samo jednom, prosle godine.

Majstor mi rece da Kinroad nema filter za gorivo, samo neko sito u rezervoaru, pa mozda treba i to proveriti. Za karburator.. :) Nisam bas siguran da bih se usudio, nikad nisam radio nista slicno. Videcu.

Mozda je problem stvarno vezan samo za dovod goriva, primetio sam da se desava i ako naglo dodam gas (na nizim obrtajima). A i otvoren saug bi trebalo da dovodi do povecanog sagorevanja, pa ako dotok goriva nije dobar, onda sve pada u vodu. Ali nastavak price ce morati da saceka vikend i malo slobodnog vremena.

Obavesticu vas o bilo kakvom napretku, mada sam sve blize ostavljanju motora kod majstora, pa dok ne otkrije sta je problem. Samo zelim da mu opet bude dobro (motoru).
 
Odgovor na temu

canejr
Beograd, Labudovo brdo

Član broj: 21326
Poruke: 73
77.46.246.*



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )04.10.2008. u 17:52 - pre 189 meseci
Mislim da sam konacno otkrio u cemu je problem. Ako sam u pravu, zaista je trivijalan. Sto niposto ne znaci da ce trajno resenje biti jednostavno. ;) Objasnicu detaljnije, jer se ne razumem, pa tesko procenjujem sta je zaista bitno.

Elem, u filter (za vazduh) vazduh ulazi kroz obicnu rupu sa strane (ispod poklopca). Iz njega ide jedno debelo crevo, koje se racva na dva dela koji ulaze u karburator (valjda za svaki cilindar motora). Medjutim, postoji i jedno tanko crevo, recimo debljine prsta, koje ide direktno "negde dole", u motor.

To crevo je prvo bilo skoro spalo. Kad sam ga pricvrstio, delovalo je da je sve ok (vec sam pisao o tome), mada mi nije jasno zasto. Neko mi rece da je motoru smetao hladan vazduh koji je ulazio zbog lose postavljenog creva, mada ja nigde ne videh grejac u celom sistemu :), sto znaci da je vazduh uvek hladan. Mozda je prosto ulazilo previse vazduha, jer protok nije bio ogranicen sirinom crevca.

Medjutim, problemi su se vrlo brzo vratili, iako je crevce bilo pricvrsceno. Mislim da je problem u tome sto je crevce, na jednom mestu, krvnicki prelomljeno (a rekao bih i fabricki osteceno). Moja teorija je da motor, zbog toga, nije dobijao dovoljno vazduha (te previse, te premalo, ti konstruktori motora bi trebalo da se ugledaju na mauntin bajk).

Kada sam malo 'izmasirao' to crevce, motor je normalno reagovao na saug, mada je skoro nemoguce naci ugao pod kojim crevce nece sâmo da se savije. Posle nekih sat vremena pranja i poliranja motora, kada sam ga ponovo upalio, opet je bilo problema. Opet sam prodzarao crevce i opet je sve bilo ok.

Dakle, sve ukazuje na to da je problem u crevcetu. Verovatno bi ga trebalo zameniti, mada ono nailazi direktno na karburator i mora da se savija. Pokusacu da ga pritegnem na mestu pregiba, ne bi li zadrzalo oblik. Mana citave teorije? Kada je motor opet imao problema sa saugom (krene da se ugasi), masirao sam crevce, ali nije bilo nikakvog real-time efekta. Ne znam. Probacu sutra da umotam crevce izolir trakom, pa da probam. Ali problem je definitivno "tu negde". :)
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )05.10.2008. u 09:03 - pre 189 meseci
Crijevo koje spominješ je odušak kartera, koji može i ne mora biti spojen na usis zraka. Pokušaj postojeće crijevo zamjeniti sa sličnim, makar ne vjerujem da ćeš time riješiti svoje probleme.

Zrak koji ulazi u motor UVIJEK je hladan, važno je samo da ga ima dovoljno, tj. da fiter nije previše zapušen. Karter mora imati odušak, na Aquili je to izvedeno gumenim crijevom prema dolje, ispod motora. Na kraju tog crijeva je tanka gumena "škrga", koja se otvara i zatvara. Airbox na Aquli također ima pipac za priključak crijeva iz kartera, ali taj je pipac već u tvornici blokiran i zatvoren.
 
Odgovor na temu

zvezda moto
AGROGLOBE (najzad prava firma?)
kukujevci-šid

Član broj: 162010
Poruke: 228
*.ptt.rs.



+1 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )05.10.2008. u 09:48 - pre 189 meseci
POZDRAV!
Cajneru na žalost palomas je u pravu!
Taj odušak (neki to zovu "iberlauf") nema puno veze sa radom motora U principu ne bi smelo da bude zalomljeno ali to svejedno nebi primetio u radu motora.
Kao što si rekao tvoj problem još uvek nije rešen (moje je mišljenje da se on nalazi u karburatoru)
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: << < .. 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 594842 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.