Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1103522 | Odgovora: 5513 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 349
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.03.2013. u 17:42 - pre 76 meseci
http://rs.seebiz.eu/golf-7-aut...ne-sajma-u-new-yorku/ar-60625/

Na golfu treba da stave nalepnicu "vise nije narodni auto i nije za sirotinju"
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5491
*.dynamic.sbb.rs.



+878 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.03.2013. u 20:13 - pre 76 meseci
"Ima svjež progresivan dizajn"

Skoro se nisam tako slatko smejao...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
*.dynamic.sbb.rs.



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.03.2013. u 20:34 - pre 76 meseci
Ajmo malo argumentacije i konkretizacije u izjavama, jedna ili dve besmislene reči napisane samo u svrhu kontriranja nečemu/nekome nije konstruktivno ponašanje.

Citat:
CoyoteKG: meni se bas svidja ovaj Todorovicev tekst

Pošto nije jasno šta znači ovaj smajli, reci šta tačno ti se sviđa u tom tekstu?

Šta si naučio iz njega, koju dilemu ti je taj tekst odagnao, koju nedoumicu rasvetlio, itd?

Citat:
cozmo_im: Skoro se nisam tako slatko smejao...

Čemu tačno si se smejao?

Golf VII ima odličan dizajn, daleko bolji od Aurisa na primer (o tome je na ES-u pričano vše puta, Auris recimo je mnogima vrlo ružan auto), a svakako je neuporedivo bolji od etalona ružnoće u C segmentu koji se zove Honda Civic.

Međutim, mnogo bitnija od dizajna auta godine je činjenica da je to najkompletniji auto u klasi, i pri tom relativno povoljne cene, tako da je način kako je dobio titulu Auta godine 2013. jasan, i ona je sasvim zaslužena.


 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5491
*.dynamic.sbb.rs.



+878 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.03.2013. u 20:44 - pre 76 meseci
Smejem se jer je izgledom isti kao i svaki prethodni Golf - mrdnes ovo, mrdnes ono, ispeglas ovu liniju trt mrt... boooring. Po meni najdosadniji dizajn automobila ikad (od Mk 1 naovamo). Doduse shvatam da "prate" tradiciju, ali boze moj nekad se mora biti malo avangardan a mislim da se oni plase toga.

Unutra je drugacija prica i u enterijeru je stvarno vidljiv napredak u dizajnu u odnosu na prethodnike.

Ima lepsih automobila u C segmentu.

Za sve ostalo sto si napisao - uglavnom se slazem s tobom.

Auris i Civic nisu olicenje dizajna i lepote ali su dokazani i bice dokazani i dalje kao jedni od najkvalitetnijih automobila tog segmenta. Posto se dugo godina bavim dizajnom, jednu stvar ne smemo zaboraviti kod dizajna Aurisa - to je najaerodinamicniji auto ikad napravljen u ovom segmentu. Da je olicenje lepote - nije.

 
Odgovor na temu

pero_brzi

Član broj: 148348
Poruke: 63
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+4 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.03.2013. u 20:52 - pre 76 meseci
Ako auto iz Japana ima isti cenu kao auto iz Evrope sta mislite na cijoj je strani kvalitet
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.95.*

Sajt: www.terrarenting.com


+489 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.03.2013. u 22:31 - pre 76 meseci
ja mislim da je stvarno dosta više o Toyoti i Golfu!




Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 349
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.03.2013. u 22:49 - pre 76 meseci
Hehe
a ja mislim da je golf najbolja kupovina c segmenta :-P
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5224 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.03.2013. u 23:02 - pre 76 meseci
PA kada svake dve strane neko ispali biser o Golfu, koji, kao automobil, ne zasluzuje ni preterane pohvale ni preterano kudjenje. Jednostavno je bahat izbor VW-a, da neguje nekakvu tradiciju.

Dizajn i Golf ne treba spominjati u istoj recenici. To sto neki pokusavaju da ga opravdaju sa epitetom "konzervativan", da ga bas ne bi uvredili sa "booring" ili sa potpunim odsustvom ideja, to je posebna prica.
Po izgledu, ne moze nikome da se svidja, ma koliko ortodoksan bio. Po imidzu je vec znacajno drugacija stvar. Neki ga se prosto plase.

Da je kompletan..tesko da se moze bas tako reci, pa cak i onom najskupljem nedostaju neki detalji, od aero dinamike, elektronike.. do donjeg postroja ili namene. Ne mislim samo na gredu na jeftinijim modelima, vec i na algoritme sistema kocenja ili stabilnosti..
Kompletniji je od A segmenta, sa kojim vole da se porede u VW-u, da se valjda vidi nadmoc..

Nekada je postojao odlican termin, "konfekcijski", koji odrazava odredjenu uniformnost, i monotonost, konzistentnost osrednjeg kvaliteta i materijala, takodje i po izgledu i po nameni.
Taj termin odlicno pristaje golfu, cak termin dozvoljava poneke "sik" detalje, ali nikada vise od dva...odjednom..


Ali, osnovni porivi modeliranja golfa VII su bili izuzetno jasni, i naveci benefiti su i proizasli iz doticnih zahteva. Ekologija je doprinela koncipiranju motora sa termalnim menadzmentom, sto je odlican inzenjerski pravac, a pojeftinjenje proizvodnje je donelo module, i vreme ce pokazati, verovatne probleme sa jeftinim materijalima, senzorima..i otezanu mogucnost, omiljene zabave VW fanova, da se malo kombinuju motori, menjaci, dogradjuje donji postroj, kocnice...ali i cvrsti kabinski prostor, zahvaljujuci MQB platformi, odredjenu krutost karoserije i povecanu bezbednost putnika, u odnosu na prethodni model.

A sa cenom je odskocio od "tradicije", prateci valjda novu tradiciju da svaka nova generacija poskupi za 10-15%.


Poz
 
Odgovor na temu

MyWay

Član broj: 25141
Poruke: 1263
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+629 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina29.03.2013. u 23:46 - pre 76 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Čemu tačno si se smejao?
Golf VII ima odličan dizajn, daleko bolji od Aurisa na primer (o tome je na ES-u pričano vše puta, Auris recimo je mnogima vrlo ružan auto), a svakako je neuporedivo bolji od etalona ružnoće u C segmentu koji se zove Honda Civic.

Evo pošto je i meni isto bilo smešno, tj paradoksalna ista izjava da Golf ima svež i progresivan dizajn, možda mogu da odgovorim zašto - iz prostog razloga što Golf odavno nije imao svež dizajn, a progresivnim dizajnom se može smatrati samo ukoliko se računa to što će i narednih par generacija Golfova ličiti na ovu verziju...
Meni lično je novi Auris mnogo lepši od prethodne verzije, no to je subjektivni dojam. Ono što je bitno je da bar nije restilizovana prethodna verzija već nešto novo, pa kako se kome svidi.
Save time... see it my way.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5224 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.03.2013. u 09:46 - pre 76 meseci
Kao kada novinari opisuju namestenu utakmicu(a znaju za kombinaciju), pa se pomalo zavitlavaju sa "odlicnim napadom" i fantasticnom taktikom igre.

Serijal Golf je jedna doobra sapunica, ali treba naci neku meru u opisivanju, a ne padati u sevdah. Pogotovo sto je preterano hvaljenje vise dovelo do podizanja cene nego do, recimo, izbacivanja plastike i recikliranih materijala iz vozila..

Izgled je takv kakav je, dizajneri su jako malo "radili", uglavnom na sitnicama i detaljima. A to se zove restilizacija...



Poz
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 349
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.03.2013. u 15:31 - pre 76 meseci
Pa po tome je svaki auto restilizacija jos od forda T. I on je imao tockove i volan i motor sa unutrasnjim sagorevanjem...
Sto znaci da je ovo sve na ovamo sminkanje forda T.
Ako je golf sapunica, sta onda nije?
Audijeva cela gama je ista, pa nikom ne smeta.. (bar se ja ne bih zalio na bilo koji od ponudjenih)
Japanci imaju svoj pravac, svaki model koji izbace je kao da je ispao iz onih njihovih crtanih filmova..
Ameri prave gluposti vec godinama..
Mozete pricati sta hocete da nije nemaca, ne bi bilo automobila uopste..
Italijani su tu i tamo jos kao neka sredina, ali njihovom kvalitetu se smeje ceo svet..
Francuzi, pogledaj njihov razvoj. Nula jedna velika. Svi isti auti, malo usminkani godinama..
Ne znam, verovatno sam ja debil posto nisam masinski inzenjer, ali mislim da ljudi gledaju sta kupuju nekim drugim ocima.
Potrosacka industrija je takva i mozes se ti buniti ceo zivot, niko te ne ferma 2%, stavice plastiku i reciklirane materijale i hoces - neces.
Ko ima para kupice kvalitetnije, ko nema, neka kupi koreanca.
I cao
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5224 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.03.2013. u 16:56 - pre 76 meseci
Moze svako biti navijac do koske, ali to samo proizvodi bljutave postove.

Danas sutra, ako neko i pita ili zamoli za objektivnu ocenu, u startu je situacija smesna.

Treba paziti na izjave, najlakse je biti glup i bahat i proizvesti nekakvu gomilu recenica.

Mnogo teze je biti strucan i objektivan i razluciti problematiku...

No, prosti ljudi prosto misle.
Nekada je to dobro nekada lose. Cinjenica je da mnogi kupuju vozila zavisno od okruzenja, i nekakvog opsteg misljenja, ali takvi ne bi trebalo da nas dave na forumu, sa nekakvim licnim razmatranjima.

Cinjenica je i u procentima..40% totalno nepismenih, 30% polupismenih, 20% malo skolovanijih, sa limitiranim mogucnostima, a samo 10% sa fakultetom, kakvim god, i benefitima koje takvo obrazovanje omogucava, za razmisljanje.

Ovo vazi za sve auto fanove, od "Nikad zadovoljnog" do Lamborginija..ili nekog buduceg..

Poz
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 349
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.03.2013. u 17:27 - pre 76 meseci
Nisam ja druze, nikakav navijac, ja samo na temi zagovaram najbolju kupovinu.
Po meni je to golf.
Mislim da moj prosli post nije ni malo bljutav, cak sta vise presao sam preko celog autotrzista u pet recenica.
I lepo sam pitao, po cemu je golf sapunica, a nije recimo corola? ili bilo koji drugi auto u svetu, koji se pravi 20+ godina?

Necemo ni ti, ni ja promeniti autoindustriju, ona je takva kakva je i kad realno sagledas auto trziste svi proizvodjaci (trgovci) imaju i istu politiku i isti cilj, a to je zarada.
O kupcima brinu samo onoliko koliko moraju.

Kad sve ovo sagledamo, golf je nakompletniji auto u klasi, najbolji je godinama, klasa je dobila po njemu ime.
To sto mi nismo u nemackoj i nemamo 3000 e mesecno, to je druga stvar, ako cemo sa socijalnog stanovista gledati, onda mozemo samo o zastavi da pricamo i to onoj crvenoj :)

Trudim se da se drzim teme od pocetka i nisam promenio svoje misljenje ni milimetar, ja postujem tvoje misljenje i potpuno te razumem, ali i ostali proizvodjaci isto rade sto i vw, ne vidim razlog zasto samo kuditi golfa, kad svi zakidaju i svi stede i sto vise ustede i zakinu taj auto je blizi obicnom kupcu, to je njihova politika i gotovo.

Jos u svojim prvim postovima sam se odmah ogradio sa cenovnom valutom, ko nema para za golfa sa solidnom opremom i motorom, ne treba da razmislja o njemu opste. Da li on vredi toliko, ili ne, to nije na nama da diskutujemo, posto mu mi i ne stavljamo - price tag.
I to ti je objektivna ocena. Ako nemas za bolje, zadovolji se onim za sta imas.

E sad procitaj ovaj moj post i ovaj tvoj iznad, pa razmisli malo ko je glup, bahat, prost, opsteg misljenja, koji davi na forumu sa licnim razmatranjima, nepismen, polupismen, malo skolovan, sa limitiranim mogucnostima, mozda i sa fakultetom.....
Hvala
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5224 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.03.2013. u 17:52 - pre 76 meseci
Ja dobro znam o cemu pricam, a deo mog posta se odnosi i na tebe.

Golf svakako nije NAJBOLJA kupovina, a najveci razlog je ne restilizacija, ne dosadan dizajn, znaci sve "moze da prodje", vec nenormalna cena.

Sta drugi proizvodjaci rade, restilizuju ili prave nove ispade ili projekte u auto industriji, je naravno stvar ove teme, ali to sto rade je za neke druge svote novca.

Element robe i element placanja, to je ONO cega se JA pridrzavam u ovoj temi, da bi nesto bilo "najbolja" kupovina.

Mislim, slicnu pricu slusam o najboljosti nekih, pa je proslo par godina, pa su se predlozeni "najbolji", u proteklom vremenu, malo uneredili i ispostavili se kao "lemon" kupovina.

Znaci da smo imaali lose predloge.

I kao NAJVAZNIJE, ako kazes da je Golf "najbolja" kupovina, zamolio bih te da kazes "koji Golf", na kog Golfa mislis, najboljeg medju golfovima, ili najjeftinijeg, posto su to dva dramaticno razlicita automobila..
Ne samo da Golf ima svoju serijal paletu, nego i Golf 7 ima svoju "paletu", od B do C segmenta..

Poz
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 349
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.03.2013. u 18:19 - pre 76 meseci
To sto si konacno napisao ono sto uvijas vec danima.. da je cena jedini razlog zasto ne kupiti golfa, ja sam napisao u skoro svakom postu pa i u ovom proslom -
da ko nema para ne treba da spominje golfa kao opciju.
(to sto si rekao pre par dana da je on kao neki statusni simbol, imidz, ili sta vec, da ga voze dileri/mangupi po beogradu, ne voze ga oni zbog imidza, nego zato sto imaju para da ga kupe, zato sto nam je drzava jadna, pa oni koji giljaju negde za platu ne mogu ni da voze i odrzavaju ove krseve sto imaju, a ne da kupe novog golfa) i o tome sam pisao malopre, sve konkretno, nismo u nemackoj, samim tim ne bi trebala ovakva diskusija ni da se pokrece.. od nas par ovde koji se raspravljamo niko nema para za novog golfa, nema ni za kiju verovatno..
Posto se cenovna granica na temi ukinula, mozemo da pricamo o kom god golfu hocemo, moja preporuka je od pocetka da se izbegavaju mali turbo i obicni benzinci, sto znaci da idemo preko 20000 e, sa solidnom opremom, to mozemo da sanjamo samo, ali to je najbolja kupovina u klasi.
Onaj obicni klot golf, je potpuno drugaciji auto od onog 20+ hiljada i mehanicki i dizajnerski i svakako..
Ja se vise zezam i kontriram kad kazem da je golf NAJBOLJI auto u klasi, zato sto se svi ovde loze da budu neki test novinari, vozaci, ili sta vec... pa se upljuju posle sami..
Nije golf najbolji, ali je najkompletniji. Pokriva najvise stvari, a to je kod onih kojima je jedini auto dosta bitno..
O ceni mozes da pricas koliko imas para u dzepu.
Ja mogu da kazem da je za te pare bolje kupiti polovnu biznis klasu neku, cak i leksusa koji je vrh auto.. ali to ne spada u temu.

Znaci najjeftiniji golf je bolji od kije i donje klase c segmenta, onaj srednji, npr. comfortline 1.6 tdi, sa ovom akcijom od 18000e, dosta dobrom opremom je po meni bolja kupovina od konkurencije u tom cenovnom rangu, konkretno toyota, ako cemo da gledamo 2.0 tdi highline koji je po kvalitetnu u rangu premium c segmenta, ali po ceni je i dalje na pocetku te liste, posto su merc/bmw/audi opet skuplji od njega, a on sasvim dobro moze da se nosi sa istima... i na kraju mozemo da spomenemo i gti-a koji je 30+ hiljada i kojeg kupuju samo stvarni ljubitelji..

Sva tvoja prica o vesanju, mehanici, motorima, opremi i ostalom se svela na kraju na pricu o ceni.
A cena je u srbiji X faktor. Posto neko moze da kupi SLR za 315000, a neko bi mozda za te pare kupio tri E klase npr. i da mu ostane za vikendicu.. a neko nema ni za leba.

 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1497 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina30.03.2013. u 18:26 - pre 76 meseci
Citat:
vladd

I kao NAJVAZNIJE, ako kazes da je Golf "najbolja" kupovina, zamolio bih te da kazes "koji Golf", na kog Golfa mislis, najboljeg medju golfovima, ili najjeftinijeg, posto su to dva dramaticno razlicita automobila..

Poz


Najjeftinija verzija.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12029
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5224 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 09:53 - pre 76 meseci
Ne "uvijam ja nista", rec je o najboljoj kupovini, a golf proizvod NE VREDI novca koji se trazi. I to se trazi zbog imidza.

A da li je "kvalitetniji" od Kije, pa NI TU SE ne slazem apsolutno.

Ne stoji prica "ko nema para", posto je to infantilni povod, onda bi pricali o BEntlijima i GTR-u, raspravljali o specificnim ukusima, ko je u trendu, ko voli brzinu a ko luksuz.

NAprotiv, Golfa kupuju oni koji nemaju previse novca, da mogu da "razdvoje" svoje zelje, da kupe par automobila, ili naprave kolekciju.

Pa bi da "spakuju" u imetak i mali pokucni auto, u koji povremeno mogu da stanu "dva bicilla" ili dzak kupusa, a koji, na pravcu, moze pomalo da jurca, da se u "Petrovic Petru" probudi malo adrenalina..

Kada pricamo "kvalitetniji", na cemu recimo i Nebojsa koga opravdano smatram za postovaoca rada i dela VW-a insistira, HAJDE da navedemo gde je i u cemu TO kvalitetniji.

Unutrasnje plastike lepo izgledaju, na ranijim modelima su se ljustile na odredjenim mestima..da vidimo gde se to ljuste na drugim vozilima, a gde na Golfu.

PREKO 50 dugmica na instrument tabli, uz prisustvo tac skrina, ocito govori o POVRSNOM odnosu prema problemu upotrebljivosti. Pri tome nisu ni STILIZOVANI, kao na Fiatu 500L, u cetiri grupe, pa jos po neki dugmici van grupe, koji se specificno koriste u voznji..

Da li postoji recimo telefon, android, sa tac skrinom i 10 dugmica okolo?

Ocito je u Golf-tabli doslo do prostog "nabacivanja" i nadodavanja, bez pocetne koncepcije...npr

Odlicno zamisljen menjac, ali DSG, mada bagovit i problematican od nastanka do juce..da li mu "pridodati: nasilno pouzdanost ili obecanje da su ventili pouzdaniji a softver manje bagovit..da li je recall u Kini slucajan..
http://www.myturbodiesel.com/1000q/DSG-faq-VW-Audi.htm


Znaci, 25000 evra do 30000 i nesto sitno, za "mali porodicni", koji moze pomalo da jurca, sa potrosnjom oko 10 litara..( a mozda bi mogao i da ima prosek 6), bez obecanja da su raniji "problemi reseni"...VREDI..

http://www.youtube.com/watch?v=OvsOxTbq6Zw

Pa ako BLANKO utisak(nicim izazvan) vredi, onda i g7 vredi..ali mislim da nije bas tako..

Nabrojao sam oko 80%(ranije primecenih) nekvaliteta, 50% ranijih "nekvaliteta" seije Golf niste spominjali, niste znali, a oni koji jesu, cutali ...kao..recimo neutralni..
Dobar deo ranijih mana se nije mogao naci ni na najnesimpaticnijim vozilima(plastika entrijera se ne guli na Daciji i Dacija nema plasticnu pumpu)..cisto da uporedite "NAJBOLJEG"

Tek da "navijacima", objasnim kakvi su im "fudbaleri"

I to su taksativni fakti, razlozi, a ne emocija, zasto nema razloga da doticno vozilo toliko kosta, a da li je "bolje", uopsteno, od drugih iz svoje klase, to mozemo da diskutujemo, da li je nekome vazno ovo ili ono, bicikl u gepeku ili jurcanje na semaforu, nemam nista protiv, meni je, recimo, vaznije da se ne druzim sa mehanicarima i prodavcima delova.

Zaretov Golf je Zaretu bar za 5000 evra jeftiniji nego nekom "obicnom" kupcu...i on kada kaze da mu je povoljan, potpuno sam saglasan..ali ne moze biti povoljan SVIMA..

Ali, Zare, kao osoba sa odredjenim znanjima i tehnickom kulturom, statisticki nije ni jedan promil, moze se nazvati "petom decimalom"..

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5491
*.dynamic.sbb.rs.



+878 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 11:52 - pre 76 meseci
Koliko god mi je smesan Aleksandar Todorovic, njegov test o Aurisu (doduse on je vozio 1.4 D-4D) se poklapa sa mojim zapazanjima. Nigde nije "punu" preterao, i naveo je sve mane koje bih i ja naveo. Standardno ima recenica i zakljucaka gde ko zna sta on misli ili malo se nalupa, ali generalno, moj utisak se ne razlikuje.

Ono sto sam primetio i ja, i sto sam rekao ovde, a mnogi ne veruju je zapazanje o motorima:

"Zvanično, Toyota nije objavila da je bilo nekih bitnih izmena na motoru 1.4 D-4D u novom Aurisu. Pa ipak ja sam primetio da brže prima gas, i da za nijansu ravnomernije razvija snagu."

Kod 1.6 Valvematica se u odnosu na stari Auris ovo primecuje jos vise. Razlika je osetna u tome kako motor reaguje.

Sta su menjali, ja ne znam, ali su menjali. Da nisam vozio i jedan i drugi, pa da kazem da lupam, ali ja sam vozio identican motor u starom i novom. U starom sam vozio i 1.4 D4-D i probacu da organizujem probu i u novom.

Slazem se i u ovom, istina boli ali ja ovo znam odavno:

"Nemačka je sve ono što nije postigla u ratu, postigla u miru. Eto odgovora svima onima koji su pitali kako je moguće da je Toyota Auris tako loše ocenjena u nekim časopisima. Najbolje je da sami zakažete test vožnju i donesete sopstveni zaključak, jer nemam više snage da ponavljam kako su nemački novinari otišli toliko daleko da direktno rade za nemačke proizvođače automobila"

Zakljucak je skroz ok:

"Šalu na stranu, možda je Golf VII živahniji i pruža više adrenalina pri vožnji, ali novi Auris, po nešto nižoj ceni, nudi više uživanja u životu. Odaberite ono što se vama više sviđa."

To je ono sto i ja govorim. Jeste, Golf moze da se smatra najboljim sveukupno, ali ima segmenata gde Auris sije i gde je bolji.

Ono sto ne mozete da vidite na sajmu kad sednete u auto na 3 sekunde je sama voznja. Pogotovo ako ga niste vozili duze.

Golf po meni ima samo prednost u sirem izboru motorizacije i ima relativno malo bolji kvalitet enterijera. Sa te strane mozemo ga staviti na mesto broj 1.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7223
*.dynamic.sbb.rs.



+1120 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 13:19 - pre 76 meseci
@CoyoteKG, pitao sam te ovo:

Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ajmo malo argumentacije i konkretizacije u izjavama, jedna ili dve besmislene reči napisane samo u svrhu kontriranja nečemu/nekome nije konstruktivno ponašanje.

Citat:
CoyoteKG: meni se bas svidja ovaj Todorovicev tekst :)

Pošto nije jasno šta znači ovaj smajli, reci šta tačno ti se sviđa u tom tekstu?

Šta si naučio iz njega, koju dilemu ti je taj tekst odagnao, koju nedoumicu rasvetlio, itd?

Ne odgovaraš ništa, čime potvrđuješ ono što je odmah bilo jasno, da je to što si napisao čist troll, napisan meni u inat zato što ti ne dozvoljavam da reklamiraš banku u kojoj radiš.

Reklamiranje bilo kakvih banaka niti uopšte ličnih firmi na ES-u nije dozvoljeno, kao ni pisanje troll-postova kao "revolt" za uklanjanje takvih reklama.


@Cozmo:

Kakva je sad ovo teatralnost ponovo?

Citat:
cozmo_im
Slazem se i u ovom, istina boli ali ja ovo znam odavno:

"Nemačka je sve ono što nije postigla u ratu, postigla u miru. Eto odgovora svima onima koji su pitali kako je moguće da je Toyota Auris tako loše ocenjena u nekim časopisima. Najbolje je da sami zakažete test vožnju i donesete sopstveni zaključak, jer nemam više snage da ponavljam kako su nemački novinari otišli toliko daleko da direktno rade za nemačke proizvođače automobila"

Koja istina?!?

Šta me bre briga šta kažu nemački novinari, ne treba tretirati ni njih kao ni druge, nego razmišljati svojim glavom. A onda je sve lakše i situacija se vrlo lako razbistri.

Dalje:

Citat:
"Zvanično, Toyota nije objavila da je bilo nekih bitnih izmena na motoru 1.4 D-4D u novom Aurisu. Pa ipak ja sam primetio da brže prima gas, i da za nijansu ravnomernije razvija snagu."

Kod 1.6 Valvematica se u odnosu na stari Auris ovo primecuje jos vise.

Ima pomaka u smislu da su digli stepen kompresije (ali to zahteva enormno kvalitetan benzin!) i neznatno povećali raspon varijacije ventila.

Ali to su minorne razlike u odnosu na činjenicu da je to i dalje 1,6 atmo motor koji je kao takav vrlo vrlo limitiran, naročito što je Euro V što ga dodatno guši.

Pa taj motor nema čak ni direktno ubrizgavanje koje bi mu u nedostatku turbine koliko-toliko pomoglo po pitanju snage. Korejanci imaju makar to, ali Toyota nema čak ni to!

Dalje,
Citat:
To je ono sto i ja govorim. Jeste, Golf moze da se smatra najboljim sveukupno, ali ima segmenata gde Auris sije i gde je bolji.

Uvek slušamo to "ima segmenata...", ali nikako da čujemo koji tačno segment na Aurisu je bolji?

Pošto vi ljubitelji Japanaca, uključujući i presmešnog Todorovića, to do sada nikada niste eksplicitno rekli, evo ja ću vam reći jedan detalj koji mi se kod Aurisa više sviđa nego kod Golfa i Oktavije. To je nagib zadnjeg sedišta, kod Aurisa je manje uspravan. To "jede" prostor, ali to uzrokuje nešto manji zamor putnika na zadnjim sedištima. Lično mislim da je manja šteta nešto manji prostor na zadnjim sedištima nego nešto uspravnije sedenje.


 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 349
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 13:25 - pre 76 meseci
Ne mogu oni izbaciti klasicne prekidace/tastere/dugmice samo da bi tebi bilo preglednije. Meni to ne smeta uopste, onaj ko ne kupi tac skrin, kome to ne treba, koga ne zanima, ko hoce da stavi obican radio, ili da ima policu za cigarete, sta ti ja znam, on valjda mora da ima neki prekidac da upravlja sa elektro opremom.. najbolje da naprave poseban enterijer za one koji kupe tac, navigaciju, dvd i sl, a poseban sa dugmicima.. a to da li je nesto stilizovano, ili nije je rasprava o ukusima.. svabe vole tako i oni tako prave, italijani prave lepo, al opet ne naprave sve kako treba... Sinoc sam gledao auris na sajtu i opremu i cene (mozete malo da uporedite sa vw-om, posebno dodatnu opremu koju toliko spominjete) ... al kad sam video izgled unutrasnjosti... ako je ono stilizovano onda sam ja dr mr dizajna i stila..
Touch screen sam, bez dugmica, postoji trenutno jedino u TESLA S limuzini. Samo ime koje nosi pokazuje i u kom pravcu ide njihovo razmisljanje, ali i da masovna proizvodnja nece poceti nikada i da obicnim ljudima nece biti dostupan - nikad.

To sto se plastika guli, desava se jedino na golfu 4 i ni na jednom drugom, posto sam imao sve od keca pa do petice.. ne znam kako je na 6 i 7, videcemo... i to sto se oguli je neka glupost folija preko plastike, znaci ne oguli se plastika nego ta zastita ili sta vec, ja sam moje ogulio na cetvorci posle mesec dana kad je krenulo, sve sam lepo krpom i acetonom skinuo i od tada, pa naredne 3 godine se nije ni jedna ogrebotina nigde pojavila, cak ni na rucicama na vratima... inace jedino sto i moze da se oguli su te rucice na vratima i centralna konzola oko klime i radija, sve ostalo, tasteri i tabla nemaju ni tackice od koriscenja.
I gde mozes da poredis plastiku u golfi u daciji, veze nemaju jedna sa drugom, ova dacijina ko da je pravljena u rumuniji.

Za pucketanje plastika i slicno, mozemo da zahvalimo losim putevima i losim majstorima koji kad god su nesto popravljali nisu vratili sve kako treba, ili su polomili zabice i preskocili svaki drugi sraf..
jedina slaba tacka kod golfova su zamajac i turbina.. sto ako se dobro odrzava moze i ne mora da se desi u toku koriscenja jednog vlasnika.. znaci ako ga kupis novog i vozis 4-5 godina, vrlo male su sanse da ti se to pokvari. Ako uzmes neki iz belgije sa 300000km, mozes da utrefis da je vec popravljeno, a mozes i da spavas kod mehanicara...
kad pogledas da zamajac i komplet servis menjaca kosta oko 500e i trubina oko 700e, to ti je sam moguci vandredni trosak na pet godina koriscenja... posto on taman za to vreme ostane skuplji od konkurencije za tu cifru, ispadne da je to to.

Ako ti vladd mislis da voznja golfa nekom budi adrenalin, onda taj nije normalan, voznja "obicnih" auta ne moze da bude nikom normalnom zadovoljenje nekih hirova i adrenalinskih groznica :) zna se sta je za adrenalin.. ovo je kompakt auto za svaki dan, nema tu nikakve filozofije, sedi i vozi.

Ja ne znam ni jednog vlasnika automobila u srbiji, a da se ne druzi sa majstorom, osim ako mu auto stoji u garazi i vozi ga vikendom do babe. Znaci i mercedesi i leksusi moraju da se servisiraju, ma koliko bili kvalitetni. Auto u toku svog radnog veka mora da se kvari..
DSG menjac, sta nudi konkurencija?
To sto golf ne vredi onoliko koliko kosta, pa ni jedna stvar na svetu za onoga ko kupuje ne vredi onoliko koliko kosta. Pogotovo ne za one koje se razumeju u proces proizvodnje iste..

Ne kontam koji auto ti vladd vozis?

Posto smo sagledali skoro sve, na veliki broj stranica, koji auto bi ti konkretno preporucio za kupovinu?
Evo ja hocu da kupim neki kompakt i nista drugo, pare nisu bitne, sta da izaberem?
Da li da mi preporucis ono sto je meni bitno, ili da mi preporucis ono sto bi ti uzeo, ili ono sto bi uzeo, ali nemas da kupis... to je sve relativno...
Da resimo ovu rasravu, pa da predjemo na neke vedrije teme :)

 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1103522 | Odgovora: 5513 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.