Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612140 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 13:34 - pre 133 meseci
Pa to stalno i pitam, "siri izbor motorizacije", na koji se TACNO misli.

Malo im je "presirok" izbor..od B do C segmenta...nedostaje samo Golf za golf.
http://www.youtube.com/watch?v=sXhhWXw9V7A
, ali je dobar, odlicno izgleda, a po ceni automobila A klase

Sta uposte znaci toliko sirok odabir "motorizacije", pazljiv odnos prema koncipiranju vozila(sto ne lici da je slucaj), trgovacko prosirenje ponude, ili odsustvo smisla u poslu "odrzavanja" proizvoda koji ima nekakvu reputaciju(funkcionisanje po zakonu trzista). Cime proizvedenu, ne bih da elaboriram, neka se otvori tema o Golfu kao fenomenu, i balkanskom i svetskom, pa da vidimo cime je "gradjen" imidz.
Relativnim kvalitetom prema konkurenciji...ne bi se moglo reci, kroz istorijat, ali pritiskom sile..verovatnije..

Jos se spominju Alfa, Volvo..i sl, koji su uvek nudili kupcu vise, ali propadaju, pa se montira utisak da je zbog "nekvaliteta" proizvoda, a upravo je obratno.

Golf se moze posmatrati kao dobar proizvod, ali iskljucivo sa strane trgovine i proizvodnje.

Ovde nastupamo kao kupci, korisnici...kojima je bitan licni profit i licne ustede novca, dobro uaganje i upotrebljivi proizvodi, saglasni sa nasim namerama, uopsteno..

Pa da iz svih potreba, namera i zelja za posedovanjem prizvoda, raspravljamo o proizvodima, a ne da ispaljujemo parole ili proglasavamo stoperice ili mladalacke zelje za NAJBITNIJE faktore..ili, ne daj boze, novinarske clanke...sumnjivog kvaliteta ili namere..

Poz
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 13:49 - pre 133 meseci
Frenkijevac, preporucio bih ti GOLFA..sve ostalo bi bilo BOLNO, a ja to NE ZELIM, zaista.

Ja ne mogu ljubitelju golfa, ili plavuse, da preporucim neki drugi brend, ili crnku.

Nije preporuka OD coveka, nego ZA coveka.

I to Golfa sa 1.4TSI od 140KS. Pa ako imas novca da ispratis..sve se slozilo..


BTW, ako se ima tac skrin, ako se vec poseduje par(do nekoliko) racunara, jeftinije je dodati jos jedan procesor da prima komande preko tac skrina, nego dodati par dugmica..
Da ne pricam da su neke "komande" potpuno nepotrebne i posredne..

Imati 50 dugmica u vozilu koje ima jednog vozaca, i slobodu kretanja(nije tramvaj) je malo neobicno. Neobicno, posto nema smisla..

Samo obracanje paznje na petinu dugmica moze a izazove problem u voznji(saobracaju). A da nisu grupisani.

Ako je auto na izlozbenom standu, deluje impresivno..

Ono sto je deo sustine, a precutkuje se, sa trgovacke strane, uvaljuje se PLASTIKA, krecena ili ne, za velike pare.
A zeli se "Armani" rejting medju vozilima..i ako se nekome ne svidja..mora da bude skupo..

E ali kod Armanija su kvalitetni i dugmici, i konac i postava i dizajn..ne samo "spoljna" tkanina...ukrojena kao sinjel..


Poz

P.S.

Sto se DSG menjaca tice, konkurencija "nudi" Tiptronik, CVT, automatske menjace. Solidno pouzdanije.

Iako je DSG sjajna zamisao i konstrukcija, pojavljuju se problemi koji nebi trebalo da se pojavljuju.



[Ovu poruku je menjao vladd dana 31.03.2013. u 16:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-1.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 18:03 - pre 133 meseci
Evo ovaj poslednji post na primer...
Ako nije problem da mi objasnis konkretno, ne vezano za crnke i plavuse.
Koje su tacno "komande" potpuno nepotrebne i posredne? I zasto?

U kom to autu nisu grupisane komande?
Klima na mestu, radio na mestu, bezbednost na mestu.
Jel treba da sve stoje ispred ociju?
Da stave glasovne komande kao u s klasi?
Da stave idrive tockic kao u bmw-u?
Pa da mu dignu cenu za jos 2-3 hiljade, pa da ga odmah otpisemo kao skupog.
Problem u voznji zbog dugmica? Pa kako onda ljudi voze novog priusa (plus im je i sat "sa strane") jel to bezbedno?

Ne verujem da u Vw zele da golfom dodju do armanijevog kvaliteta, imaju oni klasu za to.. Bentley npr.
Imaju klasi i za brzinu.. bugati, lambo..
Imaju i biznis klasu.. audi
Imaju svasta... i golfa za svasta.

Sto se tice DSG menjaca iz druge ruke, moj kum vozi od 2005 godine, presao je 160000km. Menjac radi kao prvi dan.
Automatski menjac mozda jeste izdrzljiviji i dugotrajniji, da ne kazem prostiji, ali po brzini i potrosnji ne moze da se meri sa dsg-om, pa ni cvt-om..
dgs menjac se pakuje u kuciste kao manuelni sto smanjuje troskove proizvodnje i jeftiniju popravku.
cvt iziskuje promene u motornom delu posto je kuciste drugacije od manuelnog i skuplji je za izradu, a osetljiv mu je lanac (kais).
Evo jedan citat: "My Honda Civic's CVT transmission let go at 150,000kms. It started slipping gears and then quickly lost drive. At $3300 for a reconditioned repair these transmissions are not cheap to fix. "
Tiptronic je isto VW a dsg je njegova evolucija. Dobra ili losa videcemo.
Dsg se pravi od 2005, a cvt vec 20+ godina..
Pouzdanije je uzeti manuelni, ali onda treba menjati brzine nogom i rukom :)
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 22:37 - pre 133 meseci
Ne volim VW iako sam kupio sebi jednoga, ali ovoliko preterivanja da ne kazem koju grublju rec, je zaista smesno.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6067923&show=1

jeftni i odlicni koreanac

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6882456&show=1

preskupi GOLF.

Za 1000€ razlike, sa slicnom opremom, i mnogo boljim motorom u VW, mislim da je bespredmetno govoriti o boljem izboru.

Malo slabiji 105ks motor je par hiljada jeftiniji u nemcu.

Cisto navijacko pljuvanje. Tipa: Vise mrzim Zvezdu nego sto volim Partizan. Ja ne videh nigde, a mozda sam prevideo jednu jednostavnu recenicu: Golf nije najbolji izbor, nego je______ .

Samo se vrti u krug dve recenice, da je golf za 15k€ krs, da je torzija, da je skupa plastika.

A drugi proizvodjaci valjda stavljaju zlatne provodnike, radio od titanijuma, i lajsne od mahagonija. I to spolja.

Pa su Armani i Versace.

Gluposti.

Tolika prodaja, i svi su budale, samo par njih na ES-u su dobili viziju sa neba da je bullshlt golf prevara, a ima boljih, a koji su, necu ti kazem.

To sto se cenovno neko ne uklapa u poslovni model neke firme, je jelte samo njegov problem. Zakon potraznje je njima dozvolio tu cenu, i moze im se. I samim tim je opravdana. Nisam jos za zivota cuo da je neka korporacija davala nize cene nego sto su ljudi spremni da plate. Niti ce ikada.

I napominjem, opet, apsolutno me ne zanima ni golf, ni ceo VW, jer mi je bezlican, (kupio sam jednoga vodjen iskljucivo odnosom cena-usluga) i uopste ne nastupam navijacki.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 23:13 - pre 133 meseci
Trebao si da primetis "tiptronik" u Koreancu, a on ima cenu, i znatno se razlikuje od rucnog. Za 2000 evra manje, i sa 20ks manje, cinjenica.

Pa ko voli tiptronik, ne razmislja o Golfovom manuelnom.

Deo rasprave se vodi oko "kvaliteta". Za koji se tvrdi da je "poznat" i "legendaran"...a onda konstatujemo, da je ljubitelj priznao da je ljustio plastiku acetonom, da ne bi izgledala izgrebano, i da "to nije nista", malte ne sada je bolje...
O kom "kvalitetu" pricamo?

Pri tome, kada sam izneo svoja iskustva, receno mi je, i direktno i indirektno, da to "nije nista"..malo morgen, kvarovi u poslednjih 5 godina bi premasili 4000 evra..sto je trenutna(precenjena) vrednost vozila...
Samo zahvaljujuci brojnim satima, nabavci alata i pribora, velikom postojecem asortimanu alata i znanja, provukao sam se sa upola manjom svotom..
Sto se Lanceru nije doadjalo. Znao je da periodicno "potrosi" 100-150 evra, pa i vise kada sam nabavljao amortizere, ali je par godina vozen bez nabavke delova, samo sa zamenom svecica, ulja i filtera

Sto se tice amortizera zadnjeg gepeka, i kod mene je originalni, nakon preko 13 god..ali je recimo letva volana remontovana(nova je 700 evra) na 90kkm..
Sa Lancerom sam presao 220kkm, i nije nikada remontovana(na 5 god dolivnao 50g ulja)...to valjda govori o necemu.

Sa pumpom sam imao srece, istina i iskstva da ne ignorisem neka desvanja, pa nisam otvarao motor..

Naravno, sada se nekako ne ocekuje "trajan" kvalitet, od savremene auto industrije, ali stvari treba nazvati korektnim imenom, pravo ime ce dobiti u eksploataciji..

Ako su serije 3, 4, 5(raniji 1 i 2 pripadaju jako starom konceptu vozila, istina, malo predugo forsiranom..do 1992) imale probleme(cak i zapanjujuce, da 1.2TSI nakon 10-20kkm mora u servis), kineska sestica gotovo tekuce probleme, ne izdvajam ni jedan(nije ni bitno), sada se sedmici daje BLANKO zahvalnost na kvalitetu...kome..cemu..nekom "istrijskom"..?


Poz
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 23:48 - pre 133 meseci
Ako cemo mak na konac, razlika je 1500€ jer sigurno neces dati 21500€ za auto koji nema metalik boju. Doplata je 400€ i 100€ priprema (valjda kondiciona) auta.

Naravno da sam video da je tiptronik, i ajde da anuliramo to sa jacim motorom u vw. Mada u evropi velika vecina ce pre uzeti manuelni menjac, nego automatik. jos ako je jaci motor, koji spada u isti platni razred registracija..

Slazem se da su blanko hvalospevi bezveze, kao i blanko pljuvanje, samim tim.

A i to lak na ruckama.. zar vam se ne cini da malo preterujete? Ono, niste rob tom limu. Koliko puta me kamen opizdi u sajbu, lak, branik, pa sta cu da se nerviram. Bole me brige sto bi rekli.

Lice mi te price na Stevu Zigona u filmu Majstorska radionica.. Samo vam papuce fale :)
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina31.03.2013. u 23:54 - pre 133 meseci
Citat:
vladd
Sto se Lanceru nije dogadjalo...

Citat:
vladd:
Sa Lancerom sam presao...

Vladd, danas je 2013. a ne 1988. godina i navoditi iskustva stara 25 godina zaista nema nikakav smisao. Više puta sam rekao da sam i ja imao Mitsubishi-ja, i to ne Lancera nego Galanta koji je veći i dosta jači, evo upravo ovakvog, samo sa aluminijumskim felnama:



U nekoj drugoj temi o tim autima možemo da raspredamo o iskustvima sa njima, ali toliko uporno današnje vreme ilustrovati iskustvima od pre 25 godina, zaista ne vodi ničemu. I ja a i mnogi drugi smo već bezbroj puta apelovali na tebe da prestaneš sa uopštenim pljuvanjima Golfa, nego da konkretizuješ i navedeš bolje rivale, jer je TO ono što ovoj temi najpotrebnije.

Evo ponoviću ti samo moj poslednji post sa tom molbom, a bilo ih je više, i ubuduće ću ti kada god se previše zaneseš, ponavljati taj post:

Citat:
Nebojsa Milanovic:
@Vladd:

Zaista je zamorno čitati ove tvoje epopeje kolika je Golf smejurija od auta, koliki je to promašaj, itd... nije ni čudo što to više niko i ne pokušava da demantuje. Hajde da to konkretizujemo, pa ako je moguće da od svega toga izvedemo i neki konstruktivni zaključak.

Dakle, molim te da ubuduće kritike upućene Golfu iskazuješ u ovom obliku:

- Golf ima loše to i to ________________________, a ovaj auto C segmenta ___________ koji isto košta, to ima bolje => dokaz - link.


Pošto je potrebno da neki auto ima bolju ne jednu osobinu, nego je potrebno da bude u celosti bolji, nastavi ovako:

- Taj isti auto osim gore navedenog, ima bolje i ovo ___________________, i ovo_____________________, i ovo____________________, itd, a pri tome ne košta više, te zbog svega toga smatram da je on bolja kupovina od Golfa.


Jedino takav način prikazivanja ima neki smisao, a ako pogleda ova tema od početka, ne znam ni sam koliko puta sam puta to sugerisao.

Ajd i da razumem da neko nije mogao odmah da shvati kakav način diskusije je ovde najkonstruktivniji, ali posle pet godina ponavljati isto a bez potrebne konkretizacije, u najmanju ruku bespotrebno razvodnjava diskusiju.

Ako si primetio, Duško je izrekao tvrdnje (sa kojima se lično slažem) o 1,2 TSI koje su dijametralno suprotne tvojima. Već samo to (ali i štošta drugo), zahteva detaljniju i inženjersku i vozačku elaboraciju, ali toga nema.

To je ono što je potrebno ovoj temi, a ne beskonačno ponavljanje nekih floskula a bez potrebne konkretizacije.

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

frenkijevac1
Novi Sad

Član broj: 169054
Poruke: 353
*.adsl-a-10.sezampro.rs.



+32 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.04.2013. u 00:17 - pre 133 meseci
Ova kia unutra izgleda bas vrhunski, pogotovo plastika oko centralne konzole, a radio i klima uredjaj (kao i dugmici okolo koji skrecu paznju prilikom voznje) su dizajnersko remek delo.

I to sad kao vredi 20000+ hiljada? Da je ostala na 13000 kao pre godinu dana kad smo poceli raspravu, mozda bi i mogla da konkurise.

Ovako su napravili skup auto, koji kao da je sklepan na brzinu u nekoj majstorskoj radionici.. to su rekli i ovi ludaci iz topgear-a..a iskreno lepo je odradjen spolja, nije da se ne trude.

 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.04.2013. u 14:15 - pre 133 meseci
Citat:
Flo33:
Ne volim VW iako sam kupio sebi jednoga, ali ovoliko preterivanja da ne kazem koju grublju rec, je zaista smesno.

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6067923&show=1

jeftni i odlicni koreanac

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6882456&show=1

preskupi GOLF.


Kia 14000 1.6 crdi

http://www.kia.rs/pricelist/?model=351

VW 19000 1.6 tdi

http://www.volkswagen.rs/modeli/novi_golf/
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8304
*.dynamic.sbb.rs.



+1340 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.04.2013. u 16:44 - pre 133 meseci
Predlažem da ne pridajete previše pažnje zvaničnim cenovnicima, jer se u direktnim pregovorima, u zavisnosti od uslova prodaje i rokova isporuke, auti mogu dobiti i osetno jeftinije nego što zvanično piše.

Kao ilustraciju koliko je VW pojeftinio i uopšte poboljšao ponudu u odnosu na ranije, navešću taj Golf VII TSI od 140 KS (po performansama je i jači) koji se u najbogatijem Highline paketu opreme danas može dobiti i za manje od 20k.

Kao paralelu, podsećam da je pre samo nekoliko godina stari Golf V u verziji 2,0 TDI Highline (koja je najbiliži pandan tom TSI-ju jer odgovarajućeg benzinskog motora nije bilo) - koštao preko 33k.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.04.2013. u 17:00 - pre 133 meseci
Ne bih ja to tako poredio.
Meni je indikativniji set opreme EX Maxx, pa da tu poredim sa Highline opremom

Da bi highline zalicio na ex maxx, treba bar doplatiti sledece(iako postoje opcije koje se ne poklapaju, tipa grejanje obruca volana..):

Citat:
7AS Alarmni uredjaj (samo uz 4F2) 207 €

4F2
"Keyless Access"
Sistem startovanja / gašenja motora bez upotrebe kljuca
Centralno otkljucavanje / zakljucavanje centralne brave
(samo uz 7AS)
320 €

PXA
Xenon prednja svetla
Automatska kontrola svetlosnog snopa
Sistem za pranje prednje svetlosne grupe 1,007 €

WW1
Zimski paket 1
Grejanje prednjih sedišta
Grejanje prskalica za vodu, napred 420 €

KA1 "Rear Assist" kamera za vožnju u rikverc 209 €


PJ7 "Madrid" aluminijumske felne 7J x 17"
Gume 225/45 R 17
566 €


Ostale sitnica da ne nabrajamo, narocito necu da spominjem "multilink"..

Pa se razlika onoga sto se nudi i placa povecava...

Poz

P.S.

Zbog poredjenja, zgodnije je "suociti" dva 1.6 dizela..


[Ovu poruku je menjao vladd dana 01.04.2013. u 23:13 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.04.2013. u 22:18 - pre 133 meseci

Edit:

Ali kada pricamo o kvalitetu, voleo bih da cujem ELEMENTE kvaliteta, a ne samo parole.

Kako bih rekao, da napravimo razliku izmedju dobro ocenjenog i zaista dobrog djaka..

Nemam zaista nista protiv da nekome sitnice ne smetaju, ali objektivno je to licna stvar, za objektivnu ocenu moraju da se uracunaju..

Ja se "ubih" navodeci probleme, mozda ne "podvucene" i tabelarno taksativne(ipak ja ne mrzim VW kao sto izgleda), i da te probleme NEMA ni jedan DRUGI AUTO U KONKURENCIJI, a sta je konkurencija, to bi mogli malo da razdvojimo.
Postoje DVE konkurencije, jedna je u SEGMENTU, B ili C, a druga je u CENOVNOM rangu, bez obzira na limit..
Jedna je konkurencija koju "napada" klotara, a druga onaj od 30k€..

Naravno, konkurencija vuklja svoje muke i probleme, na nama je da pricamo o svemu..
Finalni "pobednik" ce biti svakome prema afinitetima.

A to sto KIA danas kosta 20k evra i vise, a ne 13-14 kao sto joj je "mesto"..ja svakako nisam krivac..krivci su na prvom mestu auto industrija, koja dize cene kaao nasi seljaci na pijaci("pa svi su poskupeli"..citat koji sam skoro cuo kada sam pitao zasto je sir 400 a bio je 350 juce..), na drugom mestu navodno "slobodno" EU trziste, i na repu krivaca su oni koji "aplaudiraju" nazovi novitetima, koji su cesto gori od predhodnika, tako da trgovacki fazoni dobijaju uspesan epilog..
Ali, ta KIA ne pretenduje ni na kakve titule, nudi nesto, ali premalo za doticnu cifru..po mom nekom posmatranju kompakta..

Realno, C segment izgleda postaje, precutno, segment "godisnje plate" u Nemackoj..i svi ce da se vrzmaju oko 20k€...
Nikakve "duzine", zapremine, evropske konvencije..


Sa trece strane, navedeni problemi su ipak resavani(istina kroz neke serije neuspesno, pa je VW "uspesno" gurao plasticnu pumpu do 2010 godine.

U najnovijoj generaciji je potpuno drugaciji sklop, zahvaljujuci termalnom menadzmentu, i napustanju klasicnog kucista i oblika pumpe, kao rezervnog dela.

Kako ce biti, videcemo, ne moguu da kazem ni da je super, ni da ne valja, prosto se ceka ponasanje na drumu.

Ali sustina je u primeru, koji se(na srecu verovatno resen) vukljao dobar niz godina, a sve vreme se pricalo "naj naj"..probleme otpadanja propelera pumpe za vodu je malo koji auto na svetu imao... a da mu je motor proglasen za "motor godine"

Ako DANAS, o necemu pricamo NAJ NAJ, hajde i to da ARGUMENTUJEMO, a ne samo da je to obaveza za "tacke optuznice"..

Argumente, dobar, super, do ovoga ili onoga(onih)..ne bih bas blanko da uvazim...dajte malo "soli na to jelo"...

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina01.04.2013. u 22:36 - pre 133 meseci
Citat:
vladd: Jedna je konkurencija koju "napada" klotara, a druga onaj od 30k€..


Ovde su Golf klotara (Trendline) za 15.400 eura i Japanac od 28.000 eura (neka bude i 23.000 koliko je cena kod nas)


http://www.elitemadzone.org/t4...cena-automobila-koji-se-kupuje




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Citat:
cozmo_im: jednu stvar ne smemo zaboraviti kod dizajna Aurisa - to je najaerodinamicniji auto ikad napravljen u ovom segmentu. Da je olicenje lepote - nije.




Citat:
Na autosalonu u Parizu koji se održava od 29. rujna do 14. listopada 2012. Toyota je premijerno predstavila potpuno novu verziju Aurisa. Novosti na Aurisu su više nego očite. Karoserija mu je sada niža za čak 55 mm, duži je za 30 mm (4275 mm), a pri tom je međuosovinski razmak od 2600 mm ostao isti. Značajno je poboljšana aerodinamika, te karoserija sada ima koeficijent otpora zraka cw=0,28. To je rezultiralo i smanjenom potrošnjom goriva, a i težište karoserije je znatno niže pa su vozne performanse puno bolje. Sprijeda nova verzija Aurisa ima novu masku motora i naravno LED dnevna svijetla.



Citat:
New Golf measured 4,255 mm and is 56 mm longer than its predecessor. The wheelbase has grown by 59 mm – 2637 mm. Simultaneously body is 28 mm lower (1425 mm). The smaller height has improved aerodynamics, the front face is the Golf of 0.03 square meters. smaller and the coefficient of drag of just 0.27 cw and belongs to the best in class. Golf width increased by 13 mm to 1799 mm, simultaneously increased track width – front axle to 8 mm, 6 mm rear. These additional millimeters, the new Volkswagen holds the road better.




------------------------------------------------------------------------------------------------------

Citat:
pero_brzi:
Ako auto iz Japana ima isti cenu kao auto iz Evrope sta mislite na cijoj je strani kvalitet


Sta se za koliko novaca dobija sve to mozes videti ovde:

http://www.elitemadzone.org/t4...cena-automobila-koji-se-kupuje

Ja sam u medjuvremenu sakupio jos nekoliko desetina komparativnih detalja, ali necu postavljati sve dok je tezultat ovakakav kakav je: 20 prema nula.



[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 02.04.2013. u 00:03 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.04.2013. u 09:37 - pre 133 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Uvek slušamo to "ima segmenata...", ali nikako da čujemo koji tačno segment na Aurisu je bolji?


1. Osnovno - bolji je polozaj za volanom kod Aurisa. Ususkaniji i udobniji.
2. Auris je udobniji na rupe od Golfa, to sam odmah osetio.
3. Jeftiniji je od Golfa

Gde je Golf bolji:

1. Golf ima bolji enterijer
2. Malo je agilniji zbog jacih TSI motora (mislim na 1.4 TSI)
3. Golf ima za nijansu vise prostora, ali nista spektakularno

To su moji utisci, mada ovaj utisak sto se tice agilnosti prenosim samo iz testova. Kad budem provozao Golfa VII istim deonicama i tako dugo kao Aurisa, dacu svoj sud. Zasad je 1.2 TSI ovaj osnovni model jako los izbor motorizacije. Mora minimum 1.2 TSI od 105KS a to je vec cenovni rang koji nije pristupacan ovdasnjem kupcu tako lako.

Evo jedan stvarno realan test Aurisa, ja bih to doslovno slicno napisao:

http://www.novavozila.ba/web/n...74-2119-49a4-b046-b39b4d481f5b

"Benzinski motor, koji je odlično igrao i u prethodnom modelu Aurisa, ima 132 "konja", ponovno unovačen on snagu razvija prije svega ravnomjerno, nikada ne gubi dah, ali nikada neće ni poskočiti poput sportski nastrojenih motora, iako snagu postiže na prilično viskom broju okretaja. Performanse su taman za agilnu vožnju i uživanje u brzom putovanju. Cijeli osjećaj automobila je stoga bliži poslovnoj limuzini D segmenta, što sam već rekao."

To ja pokusavam da objasnim, oni su to bas dobro srocili

I ono sto sam primetio, oni su to lepo opisali:

"Voziti Auris je izuzetno prijatno iskustvo. Čak i prilično iznenađenje! Uskličnik sam stavio da bih dodatno dočarao ugodno iznenađenje komforom i dinamikom vožnje. Auto vozi tiho, motor je sigurno jedan od nečujnijih u klasi, vrlo dobar audio uređaj stoga nema nikakvih problema sa zabavom putnika. Neravnine se gutaju bez problema, pri čemu je ležanje još bolje nego je bilo kod prošle generacije Aurisa, jer je multilink stražnja osovina (u ovoj verziji) odlično podešena. Čak mogu reći da Auris sada vozi kao za broj veći model - Toyota Avensis, jer je dojam čvrstoće i komfora evidentan."
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.04.2013. u 13:10 - pre 133 meseci
Citat:
Zarko Silic:
Citat:
vladd: Jedna je konkurencija koju "napada" klotara, a druga onaj od 30k€..


Ovde su Golf klotara (Trendline) za 15.400 eura i Japanac od 28.000 eura (neka bude i 23.000 koliko je cena kod nas)


Ne, potpuno si pogresio, poredi se Golf 7 1.6TDI, sa najjacim paketom opreme, sa korejancem takodje 1.6 dizelom, sa takodje najjacim paketom opreme..

I treba dodati JOS 2,5-3000 evra, da bi "highline" oprema bila pribliznija EX Maxx opremi..kako je navedeno, precizno i sa aktuelnim linkovima, u ovom trenutku!

Cosmo, nasao si mozda bajate podatke. Auris ima 0,28 Cv koeficijent, i znacajno je bolji od Golfa 4 sa koeficijentom 0,32

Golf 7 je znacajno napredovao u odnosu na ceo, i golf serijal i kompakt segment, po pitanju koeficijenta otpora vazduha.
Jos jedan bonus proistekao iz zelje za smanjenjem potrosnje...

Poz
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.04.2013. u 15:25 - pre 133 meseci
Tacan podatak za Aurisa je Cx 0,277 :) Zaokruzuju u testovima.

Uh, tek sad vidim da je Golf II 1.6 D imao 0,266. Otud ona potrosnja od 4 litre po gradu.

Izvinjavam se.
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.04.2013. u 15:29 - pre 133 meseci




Fino kia napreduje ali ovakav enterijer i volan su i dalje par generacija ispod klot golfa i kao što rekoše na b92 konkurenti kojima kia kvari prodaju će pre biti pežo 308 i reno megan.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.rs.



+896 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.04.2013. u 16:36 - pre 133 meseci
Kia u ovom trenutku ima neverovatne cene. Pretpostavljam da ce takve i ostati (takva je politika bila i ranije, da uvek ima akcijski cenovnik za svo vreme trajanja prodaje) - mozda ce ici par stotina evra gore sad posle sajma, ali videcemo.
 
Odgovor na temu

Flo33
Slovenija

Član broj: 137113
Poruke: 738



+1554 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.04.2013. u 16:49 - pre 133 meseci
Kia od modernizacije ima politiku da svaki cenovnik naziva akcijski. Da li je iko ikada platio onu cifru koja je kao fol precrtana?

Edit: i drago mi je sto se jos neko javio da kaze da mu je kia unutra uzas, vec sam pomislio da nesto nije u redu samnom.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina02.04.2013. u 17:59 - pre 133 meseci
Znas kako nastaje "akcijska cena" u Srbiji.

Tako sto se iznad regularne cene, recimo 1000 din, iznad dopise 1400 i precrta.

Poz
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1612140 | Odgovora: 5902 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.