Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 623889 | Odgovora: 1797 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2015. u 12:02 - pre 108 meseci
Ja ne razumem bas sta to ne razumes kada je ocevidno...

Ako ima 20-30 varijanti i podvarijanti motora koji se jednostavno prezentuje kao "1.4TSI", i razlike su poprilicne, o cemu onda pricamo...kako je "1.4TSI" ovakav ili onakav motor?


Ja na to uvek dodam pitanje "a koji 1.4TSI" i uopste koji VW motor..bez jasnih oznaka i spominjanja sifrovanog koda, nema prakticno diskusije.

I to je na neki nacin "problem" sa VW-om, sto nude meso a prodaju kupus. Sto imaju brojne verzije motora sa jednom oznakom, popularnom, po kubikazi i patentiranom naslovu, a podverzije se prikrivaju..zarad dezinformisanja i zakidanja korisnika.

Stalno nesto doradjuju(to im je ostalo od "avgustovskih prerada", legendarne bube), da plasiraju "beta" verzije motora, a da ih periodicno doradjuju, ali na teret kupca i probleme korisnika ignosrisu, dok ih javnost ili birokratija ne pritisnu.



P.S.

"Avgustovske prerade" su se desaavale u proizvodnji motora(najvise) i ostalim problemima stare bube, kada radnici u avgustu odu na odmor i stane linija, inzenjeri preradjuju i doradjuju nedostatke i konstruktivne promesaje, koji se apliciraju nakon odmora, tipa o septembra ili oktobra. Tako da ni "godista" vozila nisu bila znacajna(iako su navodjena kao godista izmena) vec je bilo bitno da li je vozilo proizvedeno pre ili posle avgusta...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2015. u 12:35 - pre 108 meseci
Citat:
CXSA (and CMBA): variable valves timing only on intake side, smaller turbo
CHPA: VVT on both intake and exhaust sides and bigger turbo


Ili preciznije, SVI ovi motori su 1.4TSI generacije EA211

A razlikuju se, dramaticno...konstruktivno.

Nije to sitnica ako postoji VVT i na izduvnoj grani, ne samo na usisnoj(mada mi nije jasno zasto je uopste odabrana ta verzija, osim bedne ustede), zatim veci turbo, sto u konstrukciji posrazumeva znacajno drugaciji izduvni manifold, posto to nije prosta aftemarket ugradnja vece sprave, vec postoji termalni menadzment, pothladjivanje izduvne grane(turbina je integralni deo grane), da bi se ...itd, sta god su vec naveli..u svojim pamfletima opisa...

Modularnosti serije EA211 podrazumeva oakticno znacajno drugaciju glavu motora, softver, izduvni sistem...sto je malo dramaticnija razlika, nego sto izgleda.

I postavlja se jasno pitanje, za koga je to "spreman" olindrani CXSA( i CMBA), i kako ce ih neka domacica ili knjigovodja razlikovati...kada ih budu skupo placali...
I koji od tih motora ce se "pojaviti" na kojekakvim "testovima" brzina i ubrzanja, ili i to treba da bude nevazno...za korisnika..prezentovace mu se mocniji, a prodati objektivno slabiji ...pod parolom, 1.4TSI, serije EA211??
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2015. u 17:51 - pre 108 meseci
Citat:
vladd: Ili preciznije, SVI ovi motori su 1.4TSI generacije EA211


Potpuno netačno, CXSA i CMBA su bezmalo 10 godina stariji od CHPA i pripadaju velikoj generaciji EA111.

I dalje ne shvatam zašto mešate generaciju EA111 u ovu priču, jer ti motori se drastično razlikuju od EA211 i te razlike se vide bukvalno na prvi pogled.

Nakon što vidite novi 1.4TSI EA211, čak i da ništa ne znate o motorima, u sledećej sekundi odmah vidite da je prečnik i hod potpuno drugačiji od EA111, i odmah je jasno da su to potpuno različiti motori.

Pomenuo sam da je spisak razlika ogroman, neću ovde da ih navodim jer EA111 uopšte nisu tema, ali sam zapanjen sam kako ih vi ne razlikujete i što ih uporno trpate u ovu priču.

Što se tiče čak i običnog kupca, ne mora on te motore da razlikuje kao što ih razlikuju poznavaoci, ali vrlo očigledna razlika postoji već i u snazi i ceni tako da se nikako ne mogu pomešati.

Ja govorim samo o EA211, ukazao sam da je to motor bez konkurencije na svetu. Vrlo je velika retkost da se takav pogon može dobiti u "sirotinjskom" autu kao što je Škoda Oktavija, i to je za potencijalne kupce odlična vest.

 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2015. u 20:29 - pre 108 meseci
Citat:
I dalje ne shvatam zašto mešate generaciju EA111 u ovu priču, jer ti motori se drastično razlikuju od EA211 i te razlike se vide bukvalno na prvi pogled.


Zato sto Zare razume ono sto ti ne zelis..:)

Evo ti, npr, tjuning box za Seata Leona CMBA, naravno EA211, od 2012-e na ovamo..

http://www.tuningbox.com/en/tb...cars/seat/leon/1-4-tsi-122.htm

Zare prati i zna o cemu prica, a ti si nesto opasno zanemario...

I kada takav fan zaluta u dezinformacijama, kako li je tek onim obicnim, najmasovnijim kupcima...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2015. u 21:37 - pre 108 meseci
E svašta... Ovaj tjuner je, kao i vi ovde, zalutao u dezinfomacijama, tj. on nije dobro označio stari CMBA koji je iz EA111, a ne iz EA211 familije.

Pa da li sada treba da tražimo mesta na netu sa pogrešnim podacima i da ih linkujemo?!? Smejurija...

CMBA je stari EA111 motor, to je opšte poznato i na bar milion mesta potvrđeno, i šta onda predstavlja ovaj lik koji je u svom box-tjunerskom "asortimanu" naveo pogrešnu oznaku??


P.S. Ne zaboravi da se i nakon uvođenja EA211 stari EA111 i dalje prodaje i to u više modela i više verzija, pa to donekle zbunjuje one koji ne znaju... Ali jednistavno NIŠTA ne može da dovede do toga da se ti motori pomešaju, jer oni su mnogo različiti.

Na primer, ne treba ništa da znaš o motorima, dovoljno je da znaš da 1.4TSI EA211 NE MOŽE da ima snagu manju od 140KS - i odmah znaš da je svaki 1.4TSI koji ima 122 ili 125KS stari EA111...

I tako dalje...
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2015. u 21:52 - pre 108 meseci
Ajde da crtamo.Ja ti navede za 2015 1.4 tsi koji idu za tu godinu u Golfa i Oktaviju,a ti u plocu.








Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)19.05.2015. u 21:54 - pre 108 meseci
Loše si naveo.

Uzmi brošuru Oktavije i pogledaj koji 1,4TSI motor ide u taj auto. Videćeš da je to EA211, kodna oznaka CHPA.

Ovo inače nisu loše slike jer se na njima vide neke osnovne razlike između EA111 i EA211, ali ima dosta i drugih razlika koje ovde nisu navedene, praktično sve na njima je drugačije.

Zato je i značajan taj napredak koji je ostvaren sa EA211, jer EA111 uopšte nije loš motor, ali EA211 je još mnogo bolji.

Iz toga je i razumljivo zašto on danas nema konkurenciju u klasi.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)20.05.2015. u 06:35 - pre 108 meseci
Izgleda da je cela planeta, na celu sa kupcima VW vozila, zalutala u dezinformacijama.

A ti Milanovicu se ponajvise primio kako je EA211 nekakvo "unapredjenje"

Jeste, ali za budzet VW-a..
Mnogo manje ekolosko..


"Oni" su 2012 presli na najnovije ekoloske i savremne motore.."oni" su napravili neke zelene i jos ekoloskije agende..

A onda im se "naslo u magazi" nesto motora iz nekih "proslih vremena", pa da se ne bace

Ne prijatelju Milanovicu, nego su se zabalabuckali u prefriziranom motoru, pride ne zeleci da uvode nove skupe tehnologije tipa DLC, praveci ustede u konstrukciji, gde ne treba da se prave..odnsno, preterase sa usedom na motoru koji pretenduje da preteruje sa snagom...

I problemi su nastali u eksploataciji, gubici kompresije na trecem cilindru, lokanje ulja...sto se svaljuje na korisnike i korporativno ignorise..moze im se..

Ali to ne znaci da problemi ne postoje, i neka ih u ovoj fazi odnosa prema korisnicima, ionako najvise racunaju na "uvezane" korisnike..koji nekako imaju profit od korpoeacije..


P.S.

Vidim da su u paletu "mlade boleslave" uveli MPI motore...valjda da poprave imidz..kako VW motori nove proizvodnje mogu da prebace preko 40kkm bez prolema...
Jedino nisu nesto spetakularni sa snagom...daleko su ispod konkurencije..i po tehnologiji i po snazi..

Posto su napunili usi pubici sa mocnim TSI, red je da im se uvali MPI..naslo se u salonu..

[Ovu poruku je menjao vladd dana 20.05.2015. u 07:45 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)20.05.2015. u 10:05 - pre 108 meseci
Čestitke za 10000-ti post

Pošto je toliko jubilaran, neću ga komentarisati
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ipb.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)20.05.2015. u 10:55 - pre 108 meseci
E svaka cast sto si primetio...

Zaboravio sam da gledam od oko 9980...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)12.06.2015. u 23:45 - pre 108 meseci
Ova stvar je žestoko uzdrmala japanski automobilski svet:

Kompanija Takata: Postoji kvar na mehanizmu vazdušnih jastuka na skoro 34 miliona vozila
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)13.06.2015. u 00:11 - pre 108 meseci
Današnja vest:

Opoziv vozila zbog jastuka će Hondu koštati 323 miliona evra
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)13.06.2015. u 16:59 - pre 107 meseci
Oni su tek postali bahati sa fuseracijom, razmazilo ih ogromno trziste.

Brojke kolicine na jednu stranu. ali da copaju sedam godina je bezobrano/

Od kada su se sales manageri dokopali auto industrije, krenulo je nizbrdo za kupce...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)13.07.2015. u 00:23 - pre 107 meseci
Ako nešto znači propast, onda je to ovo:

Zbogom Alfa i Fiat: Italijanska policija naručila 4.000 Seata Leona


Žao mi je zbog Fiata, neke stvari su mu baš dobre.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)15.07.2015. u 14:48 - pre 106 meseci
Zanimljivo koliko se likovi koji dobiju da voze neku Hondu upinju da "objasne" kako je to zapravo "sportski" auto, koji ima "sportske" performanse, pa shodno tome mora da troši u gradu 11l, a na otvorenom 7.5l...

Umesto da kažu da je to tehnologija stara 30 godina koja je dodatno prigušena propisima o emisiji štetnih gasova i da ti automobili jednostavno ne idu.

Ovaj auto sam vozio nekoliko desetina kilometara do brzine oko 160 km/h, i sve što pruža je lagani utisak snage u tački 4500-5000 rpm, uz puno mučenja i buke, i to je sve. Potrošnju u tim režimima bolje i ne gledati.

Kapiram da ima onih koji ne žele da voze turbo, ali reći da ovaj auto "dobro ide" i/ili "umereno troši" je blago rečeno laž...

http://www.autonet.hr/honda-civic-18-i-vtec-sport
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9514
89.216.32.*



+10255 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)15.07.2015. u 14:57 - pre 106 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:Ako nešto znači propast, onda je to ovo ...
Dal' će FIAT da propadne - o tome se može diskotovati.

Ali izbor dobavljača za državni sektor (ovde policija) nema nikakve veze ni sa kvalitetom ni sa potrošnjom. Na primer, dok se Napulj i čitava regija dave u tonama smeća, neko komentariše nisku emisiju CO2 ?!
Nege sam čitao da Italijani imaju tridesetak termina za mito i korupciju ("podmazivanje" i slično)


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.07.2015. u 09:05 - pre 106 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ovaj auto sam vozio nekoliko desetina kilometara do brzine oko 160 km/h, i sve što pruža je lagani utisak snage u tački 4500-5000 rpm, uz puno mučenja i buke, i to je sve. Potrošnju u tim režimima bolje i ne gledati.


Okej, da uporedimo modele iste kategorije iz te generacije. Jedan ima manju snagu ali 25Nm vise i pomoc turba (model od vise konja je dosta jaci te ne mozemo ga uzeti u obzir). Drugi ima 20tak KS vise. Nista necu da pricam, ja bih rekao da je ovaj 1.8 cak i bolji u nekim segmentima. Da je star, jeste, ali reci da je spor i los to nije nikako tacno. Samo mi reci, kolika je potrosnja TSI-a kad se ganja? Sigurno ista ako ne i veca od Hondine. Skyactiv necu ni da pominjem. Koliko vidim Honda je u VI stepenu prenosa brza od 1.4 TSI, sto znaci da se leba ne bi najeo ako probas sa 1.4 TSI da se trkas sa ovom Hondom. Subjektivni osecaj je jedno a cifre drugo. Skoro sam se druzio s Corollom 1.6 Valvematic ceo dan (imam fotke ako hocete). Nema osecaja da nesto lepi i slicno za sediste, ali bogami kad ga nagazis do panje zacas si na 150 (auto je tih neverovartno pa ni ne cujes brzinu niti vetar, tek na 170 pocinje buka). A mozes da budes najbrzi kad god oces, nije problem. Nigde nisam osetio nedostatak snage, cak ni na najvecim usponima (Bubanj Potok moze VI stepenom da se vozi). Motor izuzetno elastican za normalnu voznju. Naravno, sacekajmo da vidimo i Toyotin 1.2 turbo.



Sto se tice prosecne potrosnje Honde je bila 8,7 na tom testu.


A evo prosecne potrosnje Corolle nakon pola dana voznje po NBGD-u, Zemunu, centru, dakle bez izlaska na bilo kakav otvoreni put, sve sam centar NBGD-Zemun-Vlajkoviceva-NBGD. Sa klimom. 6,7 na 100km.



U gradu nije pokazivao vise od 7,4.






[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 16.07.2015. u 10:20 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 16.07.2015. u 10:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8373
*.dynamic.sbb.rs.



+1349 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.07.2015. u 11:14 - pre 106 meseci
Auh, pa promašio si generacije auta

Uradi tu istu analizu za aktuelne generacije, dakle 1.4 TSI od 150 KS (realno preko 160KS). Imaš ga u aktuelnom G7, čak i u običnoj Oktaviji, od prvog dana, znači već tri godine.

Uporedi te rezultate pa ih okači, a navedi i cene tih auta.

Još jedna stvar: Honde kada skoče na svoje jače bregove zaista imaju taj mali udar snage, koji te prosto vuče da ih voziš preko 4500 rpm, jer u donjem području idu osetno slabije.

Sa druge strane, ta Toyota koju pominješ sa potpuno kontinualnom regulacijom ventila vuče u svim režimima isto, što je loše u smislu da nemaš jak režim pogodan za sigurna preticanja, ali je dobro što smiruje vozača i vožnju čini tečnom. Sličnu karakteristiku imaju i turbo-motori, samo na višem nivou snage.

Honde sa svojom karakteristikom da ne vuku u donjem a vuku u gornjem području, teraju vozača da ih vozi u gornjem. To se meni ne sviđa, jer vožnju čini nervoznom i diže buku, potrošnju, itd. Kada bi ta Toyota bila apsolutno malo jača, recimo da ima barem 1,8 motor sa 140-145KS, pre bih uzeo takav auto, sa kojim se može voziti tečno i mirno, a opet dovoljno brzo i lako, nego Hondu koja me tera na nervozu u vožnji.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
31.217.94.*



+6455 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.07.2015. u 11:27 - pre 106 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Zanimljivo koliko se likovi koji dobiju da voze neku Hondu upinju da "objasne" kako je to zapravo "sportski" auto, koji ima "sportske" performanse, pa shodno tome mora da troši u gradu 11l, a na otvorenom 7.5l...
...
Kapiram da ima onih koji ne žele da voze turbo, ali reći da ovaj auto "dobro ide" i/ili "umereno troši" je blago rečeno laž...

Pre neko godinu sam gledao onaj Accord Type-R (više sam zbog sebe, da ne bude da samo Nemce gledam), i to je blago rečeno sramotno što se tiče performansi. I još imaju obraza da kažu "Type-R", pa kakvi su onda oni obični? Kad hoćeš da pretekneš, zamoliš suvozača da izađe i pogura?
 
Odgovor na temu

adzo_
Ivan Adžić

Član broj: 150302
Poruke: 464



+256 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)16.07.2015. u 12:26 - pre 106 meseci
Honda Accord Type-R je sramotna sto se tice performansi sa > 200KS?
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 623889 | Odgovora: 1797 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.