Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Propast auto industrije... revisited :)

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 63 64 65 66 67 68 69 70

[ Pregleda: 349037 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5022 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.09.2016. u 16:55 - pre 35 meseci
Kad se pogleda da isis vozi sve tojote,tesko da potraznja za istim ( novim ) nije povecana.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14727



+2624 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.09.2016. u 17:02 - pre 35 meseci
Meni je tu najinteresantniji GM koji je vrlo dominantan a ne pokriva sva trzista.

Toyota se prodaje globalno u svakom kutku planete zemlje. i svugde je vrlo postovan auto brand tako da se ova lista lako moze preokrenuti.
(sto rece lavlja jazbina gore, dovoljno je jedno trebovanje vojske i lista ce se okrenuti)

Svakako VW je postigao najveci uspeh.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7238
*.dynamic.sbb.rs.



+1123 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)21.01.2017. u 01:18 - pre 31 meseci
Najprodavaniji automobili u Evropi – po zemljama

Britanski Autocar je objavio podatke JATO Dynamicsa o tome koji modeli su prošle godine bili najprodavaniji u Evropi, po zemljama, među kojima su obratili pažnju i na Srbiju.

Austrija: Volkswagen Golf

Volkswagen je u 2016. godini u Austriji prodao 12.684 primerka Golfa, na drugom mestu je Škoda Octavia sa 8.693.

Belgija: Volkswagen Golf

Golf je prodat u 14.519 primeraka, drugi je Renault Clio sa 11.600.

Hrvatska: Nissan Qashqai

Nissan Qashqai je našao 687 kupaca u Hrvatskoj, druga je Toyota Yaris sa 535 komada.

Češka: Škoda Octavia

Najprodavaniji model u Češkoj je naravno Škodin, i to Octavia sa 28.406 komada, a druga je Fabia sa 21.769 primeraka.

Danska: Peugeot 208

Peugeot je u Danskoj prošle godine plasirao 9.381 komad 208-ica, a sledi ga Volkswagen Up sa 7.361 primerkom.

Estonija: Škoda Octavia

Prva po prodaji je Škoda Octavia sa 1.139 komada, a druga je Toyota Avensis sa 838 primeraka.

Finska: Škoda Octavia

Octavia je najprodavaniji automobil iu Finskoj, sa 5.530 komada u 2016. Drugo mesto je zauzeo Nissan Qashqai koji je našao 4.663 kupca.

Francuska: Renault Clio

Najviše kupaca je privukao Renault Clio, i to 112.118, dok je drugoplasirani Peugeot 208 našao 97.817 novih vlasnika.

Nemačka: Volkswagen Golf

Ovde nema iznenađenja, prvi je VW Golf sa 185.654 kupca, a drugi je još jedan Volkswagen, i to Passat sa 79.216 komada.

Grčka: Toyota Yaris

Grci su u 2016. najviše kupovali Toyotin Yaris, pri čemu je plasirano 5.307 komada. I na drugom mestu je automobil B segmenta, Opelova Corsa sa 3.845 komada.

Mađarska: Suzuki Vitara

Mađari su 2016. najviše kupovali Suzuki Vitaru koja se i proizvodi u njihovoj zemlji. Prodato je 6.538 komada, dok je drugo mesto pripalo Škodi Octaviji sa 5.283 primerka.

Irska: Hyundai Tucson

Hyundai je u Irskoj kupce u 2016. privukao SUV modelom Tucson koji je tamo plasiran u 7.425 komada i koji je bio prodavaniji od Volkswagen Golfa sa 5.143 primerka.

Italija: Fiat Panda

U Italiji je najprodavaniji naravno Fiat, u ovom slučaju to je Panda sa 147.262 komada. Drugo mesti drži kod nas već zaboravljena Lancia Ypsilon sa 65.647 primeraka.

Letonija: Nissan Qashqai

Ovde je na prvom mestu Nissan, njihov Qashqai je u Letoniji plasiran u 772 komada, dok je Škodina Octavia osvojila drugo mesto sa 577 plasiranih komada.

Litvanija: Fiat 500

Prvo mesto zauzima Fiat 500 sa 2.459 komada, drugi je Nissan Qashqai sa 794 primerka.

Luksemburg: Volkswagen Golf

Najpopularniji je VW Golf sa 1.645 komada, drugi je Renault Clio koji je prodat u 1.240 jedinica.

Holandija: Volkswagen Golf

I ovde je najpopularniji Volkswagen Golf, sa 10.858 komada, dok je drugopalsirani Renault Clio bio veoma blizu sa 10.741 komadom.

Norveška: Volkswagen Golf

Još jedna zemlja gde je VW Golf na prvom mestu po prodaji. Konkretnije, Golf je je ovde prodat u 12.259 komada, ispred Mitsubishi Outlandera sa 5.687 primeraka.

Poljska: Škoda Octavia

U Poljskoj nije najprodavniji neki Fiat, već Škoda. Prvo mesto drži Octavia sa 16.960 prodatih primeraka, a druga je Fabia sa 15.070.

Portugal: Renault Clio

Renault Clio je naprodavaniji automobil u Portugalu, plasirano ih je 11.494, dok je na drugom mestu još jedan Francuz - Peugeot 208 sa 6.914 komada.

Rumunija: Dacia Logan

Ovde nema mesta za iznenađnje; najprodavaniji auto u Rumuniji u 2016. je Dacia Logan sa 16.911 komada, drugo mesto drži Duster sa 5.251 koamdom.

Srbija: Fiat 500L

Fiat 500L koji se proizvodi u Kragujevcu je i najprodavaniji novi automobil u Srbiji za 2016. godinu. Plasirano je 1.709 komada, dok drugo mesto zauzima Škodina Octavia sa 1.219 jedinica.

Slovačka: Škoda Fabia

Još jedna zemlja u kojoj je Škoda najprodavanija. Prvo mesto u Slovačkoj naime drži Škoda Fabia sa 5.373 komada, a drugo Octavia sa 4.952.

Slovenija: Renault Clio

Slovenci su 2016. najviše kupovali Renault Clio, i to 3.854 komada. Sledi Volkswagen Golf, sa 2.594 primerka.

Španija: Seat Leon

Španci su prošle godine najviše poverenja ukazali Seatu. Tako je prvi po prodaji Seat Leon sa 33.494 komada, dok drugo mesto drži Ibiza sa 31.754.

Švedska: Volkswagen Golf

Najpopularniji je VW Golf sa 22.088 komada, dok drugo mesto zajedno drže Volvo S80, V70 i XC70 sa 17.270 primeraka.

Švajcarska: Škoda Octavia

Prvo mesto je pripalo Škodi Octaviji sa 11.648 primeraka, a drugo VW Golfu sa 10.525 komada.

Velika Britanija: Ford Fiesta

Britanci najviše vole Fordovu Fiestu što pokazuju i brojke. Prošle godine je tamo plasirano 120.525 Fiesti, značajno više od drugoplasirane Vauxhall Corse sa 77.110 komada.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7238
89.216.99.*



+1123 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)26.02.2017. u 22:46 - pre 30 meseci
Logična i mudra odluka, naftaricama se konačno bliži kraj

Sledeća generacija VW Golf odbacuje dizel jedinice
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5022 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)26.02.2017. u 23:00 - pre 30 meseci
Pise NEKE,tako da je jos to daleka buducnost.Isto se pricalo i pre 25 godina pa od 2020 jovo nanovo.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7238
89.216.99.*



+1123 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)08.03.2017. u 17:09 - pre 29 meseci
Čim se pojavila ta Alfa sa oficijelnih 510KS iz motora od samo 2,9 litara, razvila se sumnja da li je izlazna snaga baš tolika.

Sada je provedeno i merenje koje pokazuje da je snaga daleko manja od deklarisane. Nisam našao podatak li je izmerena vrednost na radilici ili na točku, ali u svakom slučaju ne verujem da taj auto ima 510KS.

http://www.autoportal.hr/clana...ulia_ipak_nije_takav_snagator_

 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14727



+2624 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)08.03.2017. u 20:31 - pre 29 meseci
Nisam neki ljubitelj alfi, ali

To onda znaci da ferrarijev motor nema 500ks tj da oni ne umeju da ih izmere i da lazu kupce?
A ta prica meni nije bas logicna.

Dyno test nije neka egzotika, to se lako proveri, a kupac koji skupo plati svojih 500ks svakako se nece pomiriti da ih nije dobio.

Ovi zakljucise drugacije:

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7238
89.216.99.*



+1123 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)08.03.2017. u 23:21 - pre 29 meseci
Nisam video zaključak koji opovrgava izmerene vrednosti navedene u gornjem klipu.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7646
89.216.32.*



+9253 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2017. u 12:26 - pre 29 meseci
Ne kapiram ideju da neko, negde (po snimku se vidi da je vukojebina) na nekom uređaju meri i komentariše, kakve god, fabričke podatke.

Koje je gorivo sipao, da li je motor zagrejan, da li je pritis'o gas do daske ?! Otkud znamo ? Da li mu je ispravan dyno ? Ne znamo. Da li je možda odmah nakon Alfe ubacio i Chevrolet Corvetu, pa i njojzi našao manjak konja ?

Mislim, aj' sad, ja nađem dyno u Bgd, i kao (kad bih imao) uteram novog CLS Mercedesa, i na pola gasa, objavim snimak da kršina razvija tek 100 KS ?!



Znam, iz IT oblasti, da ORACLE uz prodat softver - bazu podataka eksplicitno, u ugovoru zabranjuje vlasniku da javno objavljuje bilo kakva merenja performansi. Zašto ? Zato što je jako širok spektar mogućih mahinacija.


Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

vilil

Član broj: 50374
Poruke: 19
*.gadearsh.net.



+26 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2017. u 15:38 - pre 29 meseci
Alo, Prepotenko...zasto si mi obrisao poruku u kojoj je objasnjeno...

Na nekom drugom mestu ćeš to da "pokazuješ" i "objašnjavaš" na taj način. Ovde češ da se ponašaš kulturno.


[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 09.03.2017. u 17:01 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14727



+2624 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2017. u 20:39 - pre 29 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Nisam video zaključak koji opovrgava izmerene vrednosti navedene u gornjem klipu.

Pa zar nije dovoljno sto je bila brza od recimo Mercedesa-AMG C63 S, a i od svih ostalih...
Koliko oni imaju konja?

Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7238
89.216.99.*



+1123 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)09.03.2017. u 22:49 - pre 29 meseci
Ne može biti ni nedovoljno, ni dovoljno, jer nije to kriterijum. Mercedes je teži auto i prosto, babe i žabe su.

Jedina relevantna stvar je ona koju pokaže dyno, naravno pod uslovom da je merenje ispravno urađeno.

 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7646
89.216.32.*



+9253 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.03.2017. u 10:40 - pre 29 meseci
Video sam juče Alfu Đuliju na ulici. Bele boje. Moćno izgleda, baš moćno.

Ja ne znam detalje, ali izgleda kao da su u AR napravili skroz novi pogon, i kao da su rešili da krenu sa brendom iz početka - da se otarase upliva Fiat tehnologije.

Jer, budimo realni, od kako je Fiat preuzeo AR, polako ali sigurno, AR je gubio identitet, i od automobila sa sportskim prizvukom u samom brendu, počinjao je da liči na klasične Fiat limuzine. Dal' je AR 156 ili Fiat Stilo - isto pa isto.

A da bar Fiat ume da napravi dobru limuzinu. Nego ne ume. Fiat je oduvek bio dobar, zapravo odličan, kod malih automobila: Topolino, Seićento, Panda i slično. Čim proba da napravi auto u višem C i D segmentu - tu nešto ne valja. Slično kao i kad VW proba da uđe u visoku klasu pa napravi Phaetona, kojeg, realno neće niko da kupi.

Elem, kažem, ako AR nastavi ovim putem, odvajanjem od Fiata (ne vlasnički, finanasijski) nego logički i proizvodno, onda ima nade za brend. Jer, ne može se u auto koji preferira na visoki sportski / luksuzni nivo ugrađivati ista (reltivno loša) tehnologija prosečnih Fiat modela.

E, sad, to košta. Da li će biti dovoljno kinte za to - videćemo. Mala bara, puno krokodila. Ogromna ulaganja, tržište usko, kupci već odavno razmaženi, traže samo naj naj.


Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14727



+2624 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.03.2017. u 13:13 - pre 29 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Ne može biti ni nedovoljno, ni dovoljno, jer nije to kriterijum. Mercedes je teži auto i prosto, babe i žabe su.

Jedina relevantna stvar je ona koju pokaže dyno, naravno pod uslovom da je merenje ispravno urađeno.



Mercedesu ne sporis da ima 510ks, i ako je bio sporiji, tezi je zato je bio i sporiji.
Bmw je laksi od Alfe i sporiji je zato sto je slabiji.

Ako je Alfa slabija od Bmw-a po logici Mercedesa ona bi trebala biti sporija posto je teza.

U toj Alfi je Ferrarijev Twin Turbo motor koji moze da bude i jaci od tih 510ks, pa ispada da Ferrari ne ume da izmeri snagu svojih motora.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7238
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1123 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.03.2017. u 15:59 - pre 29 meseci
Svi itekako umeju da izmere. Poenta je samo kako će to što izmere prikazati u tehničkim podacima.

Neki kažu više, neki manje, a neki kako treba, svih slučajeva ima, u velikom broju.

 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8219



+5022 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.03.2017. u 16:03 - pre 29 meseci
Citat:
Jer, budimo realni, od kako je Fiat preuzeo AR, polako ali sigurno, AR je gubio identitet, i od automobila sa sportskim prizvukom u samom brendu, počinjao je da liči na klasične Fiat limuzine.

Kako god,oni bi inace nestali kakve su pre motore pravili.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 14727



+2624 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.03.2017. u 17:07 - pre 29 meseci
kako god merili, ta alfa se nikako nije pokazala slabijom ni od bmw ni od mercedesa, a to su prvoklasni modeli.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Gost2
Vojvoda Naš
Technical University of Vienna
Gajdobra

Član broj: 313892
Poruke: 139
212.200.247.*



+91 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)10.03.2017. u 22:42 - pre 29 meseci
Ova Alfa će se na putevima češće sretati od Halejeve komete.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 7646
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+9253 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.03.2017. u 07:30 - pre 29 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina:
Citat:
Jer, budimo realni, od kako je Fiat preuzeo AR, polako ali sigurno, AR je gubio identitet, i od automobila sa sportskim prizvukom u samom brendu, počinjao je da liči na klasične Fiat limuzine.

Kako god,oni bi inace nestali kakve su pre motore pravili.

Pa dobro, jeste, FIat "spasio od propadanja" posrnuli brend.

Ali ako neko stvarno hoće da spasi davljenika, - treba ga izvući iz vode potpuno, obući, utopliti, nahraniti, a ne da mu na pučini baciš pojas za spavanje i pustiš da lagano lipše od gladi.

Slična priča i sa Lanćom. Brend se sveo na Lanću Y i to je to. Da, i onu veliku američku krajslerovu grdobu su nazvali Lanćom Temom. Užas. Vincenzo Lancia se u grobu prevrće.
Pametni ljudi su uvek puni sumnji. Samo su budale uvek savršeno sigurne.
 
Odgovor na temu

Bradzorf012
Computer programming specialist
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 321



+800 Profil

icon Re: Propast auto industrije... revisited :)11.03.2017. u 12:24 - pre 29 meseci
Pravio je i fiat limuzine. Ko je malo stariji seća se osamdesetih i modela kao što su 132 i argenta, pa ako hoćete i croma i regata.

Nije mi uopšte jasno ovo merenje konjskih snaga. Čemu sve to? Postoje auto časopisi, nezavisni novinari, danas bar toga ima koliko hoćeš, pogledaj i donesi neki sud ili stav. Ako ti se ne dopada ovaj ili onaj, ima neki treći. Mislim, već mi polako ide na nerve ta nemačka dominacija, sve u stilu auto bilda: uporedni test mazda/honda/tojota, uporedni test pežo/reno/sitroen, ali nikako uporedni test gnoj/honda, toga nema. Još lepše, merenje performansi supersportskih modela na nekoj stazi, a tu su: mercedes cls amg, mercedes cls amd, mercedes cls ame,..., mercedes cls ams, mercedes cls amn, mercedes cls amp,..., mercedes cls ccc, pa onda bmw m3 gts, bmw m3 gtm, bmw m3 gtp, bmw m3 gtr,... Tako u moru od jedno dvadesetak nabudženih serijskih mercova, bmw-a ili audija ubace jedan ferari, valjda da pokažu superiornost i dominaciju, a sve što umeju da urade je da naprave sasvim prosečan auto, a zatim sve to predimenzioniraju i tako dobiju kao nekakvog konkurenta italijanima.

Ovde na temi se uporno mešaju dve stvari: kvalitet, pouzdanost, performanse nekog brenda/modela i tržišna pozicioniranost. Italijani umeju da naprave odličan auto, umeju to da urade bolje i lepše nego nemci, ali je za uspeh na tržištu potrebno da se složi još kockica. Jeste, italijani se još nekako drže, a britanska auto industrija je propala, ali oni imaju onaj šmek aristokratije ili sportskog duha(maserati, ferari, rols, aston) kakav nemci(o japancima da ne govorimo) nikada neće imati.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Propast auto industrije... revisited :)
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 63 64 65 66 67 68 69 70

[ Pregleda: 349037 | Odgovora: 1385 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.