Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838584 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
88.128.80.*



+7169 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 18:39 - pre 115 meseci
Citat:
bachi:
Čas vičete da javno zdravstvo i javni prevoz nije isto, čas vičete da jeste.


Osim ako tvoji sagovornici nisu deo hivemind-a, obrazlozenje za to sto vidis je vrlo jednostavno: razliciti ucesnici diskusije imaju razlicit stav :-)


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

574nk3
Software Developer
Freelance
Belgrade

Član broj: 38673
Poruke: 248
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+33 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 19:00 - pre 115 meseci
"Putnici koji ne budu platili eventualnu kaznu u gradskom prevozu, rizikuju da se nađu u jedinstvenoj evidenciji prekršaja koja se vodi u prekršajnim sudovima, pa neće moći da registruju automobil, produže vozačku dozvolu, preregistruju firmu ili nešto slično", najavio je gradski menadžer Goran Vesić.

http://www.b92.net/biz/vesti/s...09&dd=20&nav_id=902033
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 19:38 - pre 115 meseci
@574nk3
Za nas je to u ovom trenutku nesto kao ukidanje prava koja smo oduvek imali, ali ja sam to vec davno cuo na par mesta po evropi - izmedju svercovanja u autobusu i prelaska ulice na nedozvoljenom mestu nema sustinske razlike, i jedno i drugo su prekrsaji za koje te ganja policija i posle gubis neka prava ako ne platis.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 20:03 - pre 115 meseci
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1489641

Da li će zbog uvođenja „Bus plus” sistema cene karata da budu veće?

Ne, naprotiv. Cene karata određuje grad tarifnom politikom. Ugovorom je definisano da u prvih šest meseci cena prevoza sigurno ostaje ista. Očekuje se da će uvođenjem „Bus plusa” ova oblast biti bolje uređena, te da će se ostvarivati i znatne uštede. Rezultat može biti i smanjenje cene prevoza.

Od uvodjenja je cena skocila za 20%.
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5316

Sajt: www.bachi.in.rs


+2826 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 20:58 - pre 115 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic:
Citat:
bachi:
Čas vičete da javno zdravstvo i javni prevoz nije isto, čas vičete da jeste.


Osim ako tvoji sagovornici nisu deo hivemind-a, obrazlozenje za to sto vidis je vrlo jednostavno: razliciti ucesnici diskusije imaju razlicit stav


HAhahahhaa.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 23:14 - pre 115 meseci
Citat:
Ako je cena neodgovarajuca, jedini legalan odgovor je nekoriscenje tog proizvoda/usluge, dok je nasilno koriscenje bez placanja kaznjivo


Ovo je rupa na saksiji ili sam nesto propustio?

Elem, da li gradjani mogu da koriste prevoz samo u onom delu koji se DOTIRA iz njihovih poreza??

Znaci, dere se gradjanin za porez, gsp se dotira, i sada je "nasilno koriscenje" necega sto SVI dotiramo ..kaznjivo???
Mislim gradska skupstina je gradjanski izabrana, biraci su odabrali program za vladanje gradom, i svi su saglasni da treba placati porez i treba dotirati prevoz...
Kakvo crno "nasilno koriscenje"??

Izbaci tog "policajca" iz sebe


Citat:
Gde je logika da neko ide autobusom jednu stanicu? Probaj tu istu relaciju ići taksijem, samo start je 170 dinara.


Evo meni je potrebno da prodjem jednu stanicu i PRESEDNEM na drugi bus, ili da odem peske do pijace i vratim se prevozom sa lubenicom od 12 kila....malo mi nezgodno da je teglim 350 m..

Sto se taksija tice..prmer je glup, i u gradu neuredjen, taksista sam kupuje sopstvena kola, niko mu ne DOTIRA prevoz, sam snosi troskove poslovanja..i "pausal" u vidu "starta" je neophodan.
Gsp doticni "start" uzima kroz subvencije...

Vidim da ni ovde naa forumu, mnogi ne shvataju zajednicu na odredjen nacin...GSP pripada valjda nekoj "partiji na vlasti", ili gradonacelniku ili direktoru GSP-a, kao da je privatna prcija, koja ima "zacrtani" profit..

Ne, GSP je zajednicka, sporazumna dobrobit za povecanja standarda zivljenja, a nicija prcija ili krava muzara...

APex muze NASE preduzece, koje pripada gradjanima, i NAMENJENO je njima, a ne "lebdece" preduzece "drustvene svojine"...koje ce neko da "zauzda" da mu proizvodi profit...

Pa neka KUPI sam autobuse ..ili taksi..pa neka "profituje" do mile volje...
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 23:16 - pre 115 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:
Ako je cena neodgovarajuca, jedini legalan odgovor je nekoriscenje tog proizvoda/usluge, dok je nasilno koriscenje bez placanja kaznjivo. Ja bih recimo otisao javnim prevozom - avionom do Njujorka, cisto da vidim sta ima, kad bi se cena svela na trecinu sadasnje. Ali posto javni prevoznik nece da spusti cene, onda ja ne idem. Ne mogu da utrcim u avion i odbijem da platim jer cena karte nije uskladjena sa mojim ekonomskim mogucnostima.


Nekoriscenje usluge koja je pod monopolom, a neophodna je radi funkcionisanja drustva, smo vec diskutovali. Nije realno da neko recimo sa Cukarice ide do centra grada peske/biciklom svaki dan na posao, ili da ode kod lekara, ili da zavrsava posao sa birokratijom. Sa razlogom je GSP komunalna usluga, koja ne posluje po trzisnim cenama, nego po socijalnim uslovima i subvencionise se, zato sto je NEOPHODNA da bi drustvo funkcionisalo.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 23:25 - pre 115 meseci
Vec je krenula "promena svesti" i vec su se prihvatile neke iskrivljene logike, da je javno preduzece profitna masina..

Sto vlast, narocito nesposobna i potencira, da bi opravdala jos vece dubioze i pljacke.

Nenormalno je da mene prevoz sopstvenim kolima, 1km u jednom pravcu i 1km nazad kosta oko 40 din(2x20), a JAVNIM PREVOZOM 144
Pride, u koriscenje vozila su obracunati svi troskovi(osim cene vozila), registracije, goriva i odrzavanja..19-20din po km..
(samo gorivo je 14 din/km)

Kod vecine je ta stavka jos niza, i ispod 10 din po km...(manja potrosnja i manja kubikaza)

To je osnovni pokazatelj da je cena i NACIN naplate javnog prevoza nenormalan...u ovom trenutku civilizacije...i ovdasnjeg nivoa standarda.
 
Odgovor na temu

djordje1979
Đorđe Trifunović
Beograd

Član broj: 31540
Poruke: 218
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: djordje1979


+92 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 00:15 - pre 115 meseci
Proporcija se drasticno menja ako putujes 10km. Tebe kosta 400din a gsp-om i dalje 144din.
Naravno tu treba uracunati i to koliko putnika staje u bus u svakom trenutku itd....
Nije racunica bas tako jednostavna kao sto si je predstavio....
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 00:28 - pre 115 meseci
Citat:
vladd: Evo meni je potrebno da prodjem jednu stanicu i PRESEDNEM na drugi bus, ili da odem peske do pijace i vratim se prevozom sa lubenicom od 12 kila....malo mi nezgodno da je teglim 350 m..


Uf da, nezgodno 350m... Ne znam, odrastao sam u ne baš tako ni malom gradu, gde i dan-danas postoji valjda samo jedna ili dve linije gradskog prevoza i gde ljudi najnormalnije tegle nešto ne 350m već po par kilometara ako treba. Utovariš u kolica, na bicikl ili nešto treće, pa polako.

Citat:
vladd

Vidim da ni ovde naa forumu, mnogi ne shvataju zajednicu na odredjen nacin...GSP pripada valjda nekoj "partiji na vlasti", ili gradonacelniku ili direktoru GSP-a, kao da je privatna prcija, koja ima "zacrtani" profit..

Ne, GSP je zajednicka, sporazumna dobrobit za povecanja standarda zivljenja, a nicija prcija ili krava muzara...


Ima grad valjda još obaveza koje treba da pokrije, a ne samo da pumpa u GSP. Plus što je grad već u minusu, između ostalog i zahvljajući subvencijama, ko treba taj minus da pokrije? Budžet Srbije?
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 00:29 - pre 115 meseci
Citat:
vladd:
Nenormalno je da mene prevoz sopstvenim kolima, 1km u jednom pravcu i 1km nazad kosta oko 40 din(2x20), a JAVNIM PREVOZOM 144
Pride, u koriscenje vozila su obracunati svi troskovi(osim cene vozila), registracije, goriva i odrzavanja..19-20din po km..
(samo gorivo je 14 din/km)

I ja sam tako izračunao da mi je jeftinije do amerike da letim privatnim avionom nego da plaćam kartu u ekonomskoj klasi... Izračunao sam da me takav let košta oko 50 evra koliko potrošim na grickalice, a tu su obračunati svi troškovi (osim cene aviona i ostalih nebitnih sitnica)...

Ajde da kažemo da kupiš auto za 10 hiljada evra, voziš ga 5 godina i posle toga ga prodaš za 5 hiljada, dakle tebi je godišnji trošak na amortizaciju 1000 evra. Da kažemo da prelaziš prosečnih srpskih 10-15k kilometara godišnje po 9 litara potrošnje. Za tih 5 godina ćeš zameniti dva seta guma, odraditi dva redovna servisa i jednu nepredviđenu veću popravku.. Kad to sve uzmeš u obzir doćićeš do cene od 35 dinara po kilometru, ali to ne uključuje dodatnih 110-160 dinara koliko ćeš platiti parking za zadržavanje od 2 sata dok obaviš to što treba (ili još više ako se zadržavaš duže)..

Međutim, sve to na stranu, ali ko se loži na priče i marginalne slučajeve da ljudi sedaju u autobus/pale auto zbog 1 km puta? Koliko je to stanica? Jedna? Dve? iliti 10-tak minuta hoda. I sad će taj hipotetički putnik da čeka autobus 10-15 minuta, plaća kartu, kad za to vreme može da prošeta do svoje destinacije. Važi.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 06:17 - pre 115 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić:
Citat:
Lavlja_Jazbina: Pa nije tako...:).

Zasto bi za 2 stanice platio (ili za 1 )73 din kako cozmo kaze za cenu (ja mislim da je 72).Gde je tu logika?


Gde je logika da neko ide autobusom jednu stanicu? Probaj tu istu relaciju ići taksijem, samo start je 170 dinara. :)

Pa meni je od Vuka 1 stanica,ili 2 do Kalenic pijace.Naravno da ima logike.Od Trga do Beogradjanke i gomilu varijacija.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 07:04 - pre 115 meseci
Citat:
Uf da, nezgodno 350m... Ne znam, odrastao sam u ne baš tako ni malom gradu, gde i dan-danas postoji valjda samo jedna ili dve linije gradskog prevoza i gde ljudi najnormalnije tegle nešto ne 350m već po par kilometara ako treba. Utovariš u kolica, na bicikl ili nešto treće, pa polako
.


Dobro bre Jefticu, pa valjda moze nesto ELEGANTNO da bude..ili da teram tovarnu mazgu na pijac

Da se prosetam mogu, ali da teglim mi bas ledja ne dozvoljavaju...a ipak sam gos'n inzenjer u godinama, sede kose, moze li nesto primereno tome da se ZAMISLI.
Da li mogu da predjem 350m prevozom po NORMALNOJ ceni??


Citat:
djordje1979: Proporcija se drasticno menja ako putujes 10km. Tebe kosta 400din a gsp-om i dalje 144din.
Naravno tu treba uracunati i to koliko putnika staje u bus u svakom trenutku itd....
Nije racunica bas tako jednostavna kao sto si je predstavio....


RAcunica je upravo JEDNOSTAVNA.


Naravno da se proporcija MENJA, nista tu nije sporno, auto je SKUP transport(i neuporedivo UDOBNIJI nego GSP), ali je NENORMALNO da KRATKA voznja javnim prevozom kosta kao i voznja CELOM linijom. I SKUPLJA nego kolima.

A sada postoje RESURSI za korektnu naplatu.

Druga pogodnost naplate "po stanici" je da se moze PRESEDATI bez problema. Nije mali broj slucajeva da se neki autobus "iskljuci" zbog kvara, a putnici ostanu na pola puta..prelazak u drugo vozilo je PROBLEMATICAN. Ako ne plate kartu, u prekrsaju je putnik(sada je TEZAK prekrsaj), ako plati NOVU kartu, CISTA PREVARA...preplacena je SKUPA uslugu duplo, uz sikaniranja...
I to je solidno jak argument, zasto je "kvantna" naplata relnija, korektnija.

Ovako mi se ne mili da idem prevozom do recimo opstine(1400m), a zaista zelim da placam kartu, i ne zelim da imam "povlasticu", smatram da mi ne treba i smatram da jos mogu da pokrivam potrebe troskove transporta.

I zelim KOREKTANm jasan i "upravljiv" odnos..cena i usluga, ja koristim, ja platim, i NE OSECAM se opljackano...!!!

Vozim se tri stanice, platio tri stanice...sta cu ja recimo u Ritopeku, ili RUsnju..ne zelim da imam "besplatan prevoz" izmedju NJujorka i FIladelfije..

Zelim da koristim ovih nekoliko relacija koje KORISTIM decenijama..


I ova goveda, umesto da kazu HVALA pametnom forumu za neko operativno RESENJE(a ne samo "kritizerstvo"), pokusavaju da NATERAJU gradjane da BUDU OPLJACKANI!

Kao da "prodaju ciglu"..ko se seca..taj zna
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 07:12 - pre 115 meseci
Kratki osvrt na ovu temu, od strane "najvećeg autoriteta u oblasti političke filozofije":
http://trzisnoresenje.blogspot.com/2014/09/huemer-i-gsp.html
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 09:53 - pre 115 meseci
Citat:
vladd: Dobro bre Jefticu, pa valjda moze nesto ELEGANTNO da bude..ili da teram tovarnu mazgu na pijac

Da se prosetam mogu, ali da teglim mi bas ledja ne dozvoljavaju...a ipak sam gos'n inzenjer u godinama, sede kose, moze li nesto primereno tome da se ZAMISLI.
Da li mogu da predjem 350m prevozom po NORMALNOJ ceni??


Voleo bih da onda neko navede zemlju/grad gde javni prevoz funkcioniše po principu jedna karta jedna stanica, nije da sam se nešto naputovao, ali čini mi se da preovlađuje sistem koji je podeljen po nekim zonama, a ne po pojedinačnim stanicama.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.win.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 10:02 - pre 115 meseci
Uopste nije tesko napraviti da se naplacuje po nekim stanicnim rastojanjima, samo sto bi to gradska vlast iskoristila pa bi tako voznja do Zemuna kostala jedno 500 dinara... a da ne govorim o prigradskim naseljima.

Sto se tice isplativosti auto-bus... pa recimo da malolitrazni auto koji trosi 5 litara mesovite voznje moze da bude cena voznje za mesec dana u rangu busa. Uzmimo primer kad sam radio na NBGD, cak i moj auto je trosio manje od 6,5 l jer je dobrim delom otvoren put. Malolitrazni dizelas, recimo 1.6 TDI ili 1.4 D4D mogu da ostvare 5 litara na toj relaciji... moj dnevni prosek je bio 24km.

Mesecna markica je 3275 dinara, odnosno 21,2 lit evrodizela. To je sa ovom potrosnjom 400km. Nedeljno sam prelazio 120, odnosno 480km ukupno do posla i nazad Dakle otprilike bih morao da dospem jos 4 litre dizela - znaci jos 600 dinara. Prevoz kolima: 3900 din. Prevoz busom 3275 din.

(Recimo nova Corolla 1.4 D4-D ima prosek 5,3 litre i to grad-autoput-magistrala, na ovoj relaciji komotno mozda bi islo i 4,8 jer postoji samo dva semafora koja treba proci, ostalim putem nema nijednog, niti ima stajanja a moze se voziti u V stepenu prenosa 60kmh).

Cak i sa mojim starim autom potrosnja je samo 25-26% veca na toj relaciji, ali je cena bezolovnog manja, dakle potrosio bih 31,2 litre (nedeljno 120km ili 7,8 litara) - 4750 dinara benzina. To je 1500 din skuplje nego busom.

Komfor i sloboda kretanja - nemerljiva.

Dakle auto moze biti isplativ i na duzim relacijama. Bus je isplativiji samo na duzim relacijama od 10km ali samo u strozijem centru. Kad su u pitanju prigradska naselja gde do radnog mesta stizes 70% otvoren put, relacije do 12-13km su jako malo skuplje nego prevoz busom.

[Ovu poruku je menjao cozmo_im dana 22.09.2014. u 11:12 GMT+1]
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.198.*



+784 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 10:42 - pre 115 meseci
A automobil ce da registruje GSP ili neko drugi

I automobil ce kupiti GSP ili neko drugi

Jos kad bi u pricu ubacili neki elektromobil,koji je u startu skup a posle skoro dzaba voznja....

 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 10:56 - pre 115 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić:
Voleo bih da onda neko navede zemlju/grad gde javni prevoz funkcioniše po principu jedna karta jedna stanica, nije da sam se nešto naputovao, ali čini mi se da preovlađuje sistem koji je podeljen po nekim zonama, a ne po pojedinačnim stanicama. :)

Ima recimo po broju stanica, tipa od 1-3 stanica manja cena, pa od 3-9 skuplja i tako dalje. Ali to ne znaci da ce cena karte za najkracu destinaciju biti jeftina, naprotiv, obicno je skupa za tako kratku relaciju.

Uopste nije logicno da postoji karta za jednu stanicu, ako ne mozes da prosetas jednu stanicu i hoces autobusom, plati pa se klati.

I ne znam zasto svi uporno pricaju o ceni jedne karte kad vecina radno sposobnog stanovnistva zajedno sa penzionerima koristi mesecne markice? Koja je to grupacija ljudi o kojoj pricamo?
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.win.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 11:04 - pre 115 meseci
@krkacic

Registracija automobila ne utice nista spec na dnevnom trosku pogotovo kod malih zapremina sa malim brojem KW. Ta Corolla je izuzetno jeftine registracije, na primer. Takodje ako se razdeli na kilometrazu i van posla trosak je smesan na dnevnom nivou.

Posedovanje automobila - pa ne kupujes auto samo za prevoz do posla i nazad :)

Jel mogu ja da koristim GSP vozilo da odem do sela i nazad? Evo platicu u oba smera 73 din majke mi.

Dakle smesni su argumenti jer vozilo koristis i za mnogo drugih namena koje nemaju veze sa odlaskom i dolaskom na posao.

Na kracim relacijama su cak i automobili isplativiji (ispod 10km) pogotovo ako imas plin ili dizel. Za 12-13 km dnevne voznje isplati se cak i benzinac u odnosu na GSP. Za 12km ukupno u jednom i u drugom smeru sa stedljivijim benzincem si na 8 lit na 100km (toliko moj trosi u gradu na kratkim relacijama). To je 4.8 lit nedeljno na relaciji od 60km ukupno 146 din dnevno (ako je cena goriva 152,4 din). Potpuno identicno bi me kostalo kao bus.

Stvarno je smesno da bus bude iste cene kao i voznja automobila, ako gledamo potrosnju goriva.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u22.09.2014. u 11:26 - pre 115 meseci
Citat:
cozmo_im

Posedovanje automobila - pa ne kupujes auto samo za prevoz do posla i nazad

Jel mogu ja da koristim GSP vozilo da odem do sela i nazad? Evo platicu u oba smera 73 din majke mi.

Dakle smesni su argumenti jer vozilo koristis i za mnogo drugih namena koje nemaju veze sa odlaskom i dolaskom na posao.


Možeš, zove se međugradski autobus. Inače ti je bezveze argument, ne idu svi na selo niti se vozikaju kolima po gradu ceo dan.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838584 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.