Citat:
Miroslav Jeftić:
Imaš neki podatak za to ili je to onako napamet? :)
Ovo su proizvoljni podaci i netacni. Porast prihoda je bio zbog podizanja cene karte plus po 250 din za plasticne kartice i 40 dinara za papirne koje su masovno kupovane. Nema to veze sa vezom.
Normalno je da ce prihod da poraste sa poskupljenjem izvesno vreme a onda kad je poskupelo na 73 prihod je opao drasticno jer su u zadnje dve godine plate drasticno devalvirane i nema se para vise pa ni za kartu.
Sve sto je potrebno je vratiti cenu na nivo pre 2012.
"2012. godine, porast prihoda je 14% u odnosu na 2011. godinu, kada je naplatu karata vršio GSP, što su egzaktne cifre.
Od oktobra 2012. kada je došlo do povećanja cena karata u javnom prevozu, prihod grada kreće da opada, ali je u 2013. i dalje veći nego kada je isti posao radio GSP – objašnjava Terzić."
Normalno kad je cena karte za 20 dinara veca, ali to je mizerija. Kada bi stavili sad cenu od 55 dinara kao u NS, prihod bi opet porastao jer je glavni pad prihoda samo zbog povecanje cene karte. Ovo sto sam boldovao je kljucna recenica. Ali pitanje je koliko su tacni BUSPLUS podaci, njih niko ne moze da proveri jer oni izdaju saopstenja samo.
Inace, posto radim u medijima, trenutni info je da je sa ovom naplatom zarada privatnika 100 evra DNEVNO po vozilu. Dakle CISTA zarada. Sa nizom cenom karte i povecanjem bar od 50% naplate imali bi i preko 150 sigurno. Ako mogu oni sta je sa GSP?