Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 845279 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 08:24 - pre 116 meseci
Citat:
cozmo_im: Kada je karta bila 40 i 50 dinara prevoz je bio najbolji i najredovniji. I bila je mnogo veca naplata nego sad, sigurno preko 60%.


Imaš neki podatak za to ili je to onako napamet?

Citat:
višegodišnji pad prodaje karata (u 2009. godini zabeležen je pad od 11% u odnosu na 2008. godinu


http://www.kurir-info.rs/bus-p...je-to-radio-gsp-clanak-1131413

 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 08:36 - pre 116 meseci
Citat:
bachi: @3way, tebi nije čudno to što grad Beograd iz budžeta plaća kontrolore da povećaju naplatu u korist PRIVATNE FIRME, jer je Apex doo. preuzeo sektor naplate na sebe?!?


ne vidim kakve to ima veze sa "pacovima" koji naplacuju karte...
Taj se sigurno nije zaposlio da bi povecao naplatu privatnoj firmi, nego da bi zaradio za leba.
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 09:59 - pre 116 meseci
Citat:
bachi:
Koliko vidim, ti bi pristao i da ti Žandarmerija šeta po autobusima zbog neplaćenih karata?

Ja generalno nemam problem ni sa jednim resenjem, samo recite - hocemo anarhiju, nema problema, smatram da sam fizicki jaci od vecine stanovnistva a ako u pricu uvedemo oruzje, da lakse mogu da dodjem do oruzja. Samo ne znam da li bi ti se svidelo da mi ono sto ti radis radis za dzabe. Sam izaberi kako smatras da treba da se ponasas u takvoj situaciji - da li ce s reci, e bas super sto ti neces da mi platis, docicu ja i sutra da vidim da li treba nesto da ti se besplatno uradi, ili ces me lepo zamoliti, ili ces dovesti komunalnu policiju, ili zandarmeriju, od tebe zavisi, reci sta bi voleo? Jedino sto je nedopustivo to je da se kao u prici Ero i Kadija bira resenje u zavisnosti od toga cija je krava.

Ako bas pitas mene koje bih resenje predlozio, to je da se trziste prevoza liberalizuje, svako slobodno prijavi liniju koju hoce da vozi i cenu koju hoce da naplacuje. Be ijednog dinara od poreskih obveznika, vec naprotiv prevoznik da placa porez kao i svaki drugi biznis. A ko nece da plati, da reaguje komunalna policija/redovna policija/zandarmerija, u zavisnosti vec od toga kolika sila je potrebna da spreci kriminal. Opisao sam gore kako Lasta zaustavi autobus i pozovu policiju, koja dodje, iznese iz autobusa i odnese u stanicu onog ko odbija da plati kartu. Kad se to uradi dva puta, nekako ponestane kandidata koji bi da budu treci kojima ce to da se desi, rezultat - naplata 100%, a nikakve policije vise nema u autobusu.

Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5318

Sajt: www.bachi.in.rs


+2827 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 10:10 - pre 116 meseci
Citat:
3way:ne vidim kakve to ima veze sa "pacovima" koji naplacuju karte...
Taj se sigurno nije zaposlio da bi povecao naplatu privatnoj firmi, nego da bi zaradio za leba.

Zato što su ti pacovi saučesnici jedne organizovano-kriminalne igranke.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 10:16 - pre 116 meseci
Citat:
pctel: Ako bas pitas mene koje bih resenje predlozio, to je da se trziste prevoza liberalizuje, svako slobodno prijavi liniju koju hoce da vozi i cenu koju hoce da naplacuje. Be ijednog dinara od poreskih obveznika, vec naprotiv prevoznik da placa porez kao i svaki drugi biznis.


U tom slučaju bi se svi grabili za najprofitabilnije linije, a one manje popularne ne bi ni postojale.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 10:43 - pre 116 meseci
Citat:
bachi:
Zato što su ti pacovi saučesnici jedne organizovano-kriminalne igranke.


Ti ljudi rade posten posao za koji su placeni i ne zasluzuju da ih neko zove pacovima.
Ili su i radnici u trafikama, cvecarama, pijacama, oni sto dele letke, monteri kablovske tv, itd, takodje pacovi?
Svako od njih radi za nekog "lopova" i to ih cini saucesnicima...
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.win.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 10:43 - pre 116 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić:

Imaš neki podatak za to ili je to onako napamet? :)



Ovo su proizvoljni podaci i netacni. Porast prihoda je bio zbog podizanja cene karte plus po 250 din za plasticne kartice i 40 dinara za papirne koje su masovno kupovane. Nema to veze sa vezom.

Normalno je da ce prihod da poraste sa poskupljenjem izvesno vreme a onda kad je poskupelo na 73 prihod je opao drasticno jer su u zadnje dve godine plate drasticno devalvirane i nema se para vise pa ni za kartu.

Sve sto je potrebno je vratiti cenu na nivo pre 2012.

"2012. godine, porast prihoda je 14% u odnosu na 2011. godinu, kada je naplatu karata vršio GSP, što su egzaktne cifre. Od oktobra 2012. kada je došlo do povećanja cena karata u javnom prevozu, prihod grada kreće da opada, ali je u 2013. i dalje veći nego kada je isti posao radio GSP – objašnjava Terzić."

Normalno kad je cena karte za 20 dinara veca, ali to je mizerija. Kada bi stavili sad cenu od 55 dinara kao u NS, prihod bi opet porastao jer je glavni pad prihoda samo zbog povecanje cene karte. Ovo sto sam boldovao je kljucna recenica. Ali pitanje je koliko su tacni BUSPLUS podaci, njih niko ne moze da proveri jer oni izdaju saopstenja samo.

Inace, posto radim u medijima, trenutni info je da je sa ovom naplatom zarada privatnika 100 evra DNEVNO po vozilu. Dakle CISTA zarada. Sa nizom cenom karte i povecanjem bar od 50% naplate imali bi i preko 150 sigurno. Ako mogu oni sta je sa GSP?
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 11:12 - pre 116 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić:
U tom slučaju bi se svi grabili za najprofitabilnije linije, a one manje popularne ne bi ni postojale. :)

Ma daj ne zezaj, to je kao kad bi rekao da bi svi proizvodjaci automobila proizvodili iskljucivo najprofitabilnije automobile. Na slobodnom trzistu toga nema, svako se bori da zauzme upraznjeni deo trzista. Naravno, ako je autobus prazan, nece niko ni da vozi da bi razgledao grad sa vozackog sedista, zar to nije i sustina price da treba da bespotrebni radnici ne treba da postoje? Sa druge strane, tamo gde kazes da je profitabilno, tamo bi isao sve autobus za autobusom, pa sve da tom linijom putuje milin putnika, opet ne bi bili bas puni i sve se opet svede na isto.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

ekof9

Član broj: 126138
Poruke: 753
*.opera-mini.net.



+197 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 11:25 - pre 116 meseci
Trziste jeste dobro, ali nije svemoguce i mnogo je primera gde su pustanjem javnog dobra od znacaja za vecinu stanovnika u privatne ruke, sjebali stvar i da nije u praksi bas sve tako idealno kako nekom mozda izgleda u teoriji. Direkcija bi mogla da dozvoli da jos neki privatnici udju na teren, ali GSP mora ostati u drzavnom vlasnistvu i postojati.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 11:41 - pre 116 meseci
Citat:
pctel: Ma daj ne zezaj, to je kao kad bi rekao da bi svi proizvodjaci automobila proizvodili iskljucivo najprofitabilnije automobile. Na slobodnom trzistu toga nema, svako se bori da zauzme upraznjeni deo trzista. Naravno, ako je autobus prazan, nece niko ni da vozi da bi razgledao grad sa vozackog sedista, zar to nije i sustina price da treba da bespotrebni radnici ne treba da postoje? Sa druge strane, tamo gde kazes da je profitabilno, tamo bi isao sve autobus za autobusom, pa sve da tom linijom putuje milin putnika, opet ne bi bili bas puni i sve se opet svede na isto.


Uf, ne znam da li si svestan poređenja, ali da, proizvođači automobila proizvode profitabilne proizvode, što je to više moguće. Oni koji to ne rade, proizvodi koji to nisu ubrzo završe u dugovima i/ili takvi modeli bivaju vrlo brzo povučeni iz proizvodnje. Suština je da grad sigurno ima i delove koji nisu profitabilni kao linija 31 ili koja već, a građanima koji tamo žive ipak treba prevoz.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851



+4784 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 11:51 - pre 116 meseci
Ne mora da znaci da ne bi bilo prevoza na malo prometnim linijama. Druga mogucnost je da budu skuplje karte na tim relacijama.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 12:21 - pre 116 meseci
Voleo bih videti kako bi to bilo prihvaćeno, skuplje karte za nepopularne delove grada, a ni ove današnje se ne plaćaju.
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12851



+4784 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 12:24 - pre 116 meseci
Pa, vidi, ne kazem da je to dobro (ni lose) vec jedna od mogucnosti ako se prepusti samoregulaciji trzista.
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 12:26 - pre 116 meseci
@BluesRocker

cozmo ti je vec odgovorio, a ja samo da se nadovezem. Ako si prijavljen na birou, a oni ti ponude neki posao, a ti odbijes (jer vec radis bolji posao na crno drugde) 2 ili 3 puta, skidaju te sa biroa automatski i ne mozes da se prijavis narednih nekoliko meseci.

@pctel
Imali smo ranije situaciju koju si predlozio, privatnici su uzeli samo najisplativije linije, na drugima ih nije bilo. Javni gradski prevoz je ipak socijalna kategorija kao skoro svuda u svetu, i zato mora da se subvencionise. U suprotnom bi nastao raspad sistema.

A blazi oblik anarhije vec imamo na delu decenijama. Ovde imas pojedince, ustanove i firme (javne i privatne) koje su jace od zakona. Ovde imas zakone koji su u suprotnosti jedni sa drugima, ili sa ustavom. Pojedini zakoni se po "default"-u cak uopste ne primenjuju (nelegalna gradnja npr.). Ovde je sasvim uobicajeno da ne platis neku uslugu ako neces, ili obrnuto, da ne dobijes uslugu koju si platio.

@3way
Nisam siguran da bi ih nazvao pacovima, ali da su posteni i da posteno rade svoj posao i da su posteno placeni nisu. Javna je tajna da se posao u drzavnoj firmi kao sto je GSP moze dobiti samo preko debele veze i/ili masnim podmicivanjem. Posao ne rade posteno, nego prekoracuju ovlascenja kad legitimisu narod, privode narod, zaustavljaju autobuse, i biju narod. I nisu posteno placeni, nego su placeni kriminalnim aktivnostima pod imenom BusPlus.
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 12:39 - pre 116 meseci
Citat:
shadow-bg:
Ako si prijavljen na birou, a oni ti ponude neki posao, a ti odbijes (jer vec radis bolji posao na crno drugde) 2 ili 3 puta, skidaju te sa biroa automatski i ne mozes da se prijavis narednih nekoliko meseci.


Ako ti ponude posao - u struci!
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 12:39 - pre 116 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić:
Voleo bih videti kako bi to bilo prihvaćeno, skuplje karte za nepopularne delove grada, a ni ove današnje se ne plaćaju. :)

Vecina sela u Srbiji danas nemaju autobusku liniju, razlog - ne isplati se da ide prazan autobus, ako hoce jedan seljak dnevno da ide do grada, to tako jednostavno ne moze. Ako je broj putnika 10-15, postoje takvi autobusi, ako govorimo o 5-10 putnika postoje i takva minibus vozila, ako imamo 3-4 putnika opet su po selima nasli interesa linijski taksisti da ih voze po ceni oko 2 evra 20km, koliko je i autobuska karta... jedino ako je jedan-dva putnika u pitanju onda ne postoji takav model javnog prevoza gde se to isplati, znaci nista se ti ne brini, sve to moze, ne samo da moze nego tako i funkcionise na 95% teritorije Srbije.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 12:54 - pre 116 meseci
Citat:
pctel: Vecina sela u Srbiji danas nemaju autobusku liniju, razlog - ne isplati se da ide prazan autobus, ako hoce jedan seljak dnevno da ide do grada, to tako jednostavno ne moze. Ako je broj putnika 10-15, postoje takvi autobusi, ako govorimo o 5-10 putnika postoje i takva minibus vozila, ako imamo 3-4 putnika opet su po selima nasli interesa linijski taksisti da ih voze po ceni oko 2 evra 20km, koliko je i autobuska karta... jedino ako je jedan-dva putnika u pitanju onda ne postoji takav model javnog prevoza gde se to isplati, znaci nista se ti ne brini, sve to moze, ne samo da moze nego tako i funkcionise na 95% teritorije Srbije.


Pa i plaćanje karata u gradskom saobraćaju funcioniše svuda u Srbiji, osim izgleda u Beogradu.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.win.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 13:15 - pre 116 meseci
Kontrolori BusPlusa nagrađuju putnike koji imaju kartu čokoladicom.
Za putnike bez karte i dalje stoji isto - šamarčina, uvrtanje ruke i slično.
Takozvani "štap i šargarepa sistem" koji u stvarnom životu služi da se magarci upregnu u željenom pravcu.
Kapiram da će za koji nedelju na frekventnijim stanicama kontrolori BusPlusa stajati sa onim velikim kesama flipsa što mogu da se kupe u zoološkom vrtu i svakom putniku sa kartom kao majmunu reći "Dobar putnik, ajd sad zini, kaži aaaaaaa.." a onda mu ubaciti veeeeliki komad flipsa u usta.
Dobra putnik, dobar.
Ajd sad mrš na mesto, dobio si flips za danas.
PR akcije kriminalnog udruženja Apeks u raspalom gradskom prevozu Beograda.

Dobar ovaj Amitz.

Aman ocete li ukapirati da Beograd je potpuno drugaciji od drugih gradova? Ovoliki grad mora imati potpuno drugaciji prevoz... voziti skoro 2.000.000 stanovnika raspad busevima sa ono malo trola i tramvaja za ovoliku cenu karte je smejurija.

Video bih NS dal bi placali ovakvo stanje raspada. Isto bi bilo ko u BGD. Isto bi bilo i u Nemackoj da postoji ovakva situacija. Nisu ljudi debili.

E da, zasto nisam dobio cokoladicu? Danas, bas kad nagradjuju "verne" validatore, kontrole ni za lek.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 13:45 - pre 116 meseci
Baš, u ostatku Srbije svemirski autobusi, klima, sedišta sa masažom, stjuardese... i to sve za 55 dindži. xD
 
Odgovor na temu

ekof9

Član broj: 126138
Poruke: 753
*.opera-mini.net.



+197 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 13:50 - pre 116 meseci
Citat:
Miroslav Jeftić:
Citat:
pctel: Ma daj ne zezaj, to je kao kad bi rekao da bi svi proizvodjaci automobila proizvodili iskljucivo najprofitabilnije automobile. Na slobodnom trzistu toga nema, svako se bori da zauzme upraznjeni deo trzista. Naravno, ako je autobus prazan, nece niko ni da vozi da bi razgledao grad sa vozackog sedista, zar to nije i sustina price da treba da bespotrebni radnici ne treba da postoje? Sa druge strane, tamo gde kazes da je profitabilno, tamo bi isao sve autobus za autobusom, pa sve da tom linijom putuje milin putnika, opet ne bi bili bas puni i sve se opet svede na isto.


Uf, ne znam da li si svestan poređenja, ali da, proizvođači automobila proizvode profitabilne proizvode, što je to više moguće. Oni koji to ne rade, proizvodi koji to nisu ubrzo završe u dugovima i/ili takvi modeli bivaju vrlo brzo povučeni iz proizvodnje. :) Suština je da grad sigurno ima i delove koji nisu profitabilni kao linija 31 ili koja već, a građanima koji tamo žive ipak treba prevoz. :)

Otkud ti to da 31 nije profitabilna?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 845279 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.