Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 594913 | Odgovora: 3409 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 9933



+1209 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 14:00 - pre 60 meseci
Citat:
shadow-bg:
@pctel
Imali smo ranije situaciju koju si predlozio, privatnici su uzeli samo najisplativije linije, na drugima ih nije bilo. Javni gradski prevoz je ipak socijalna kategorija kao skoro svuda u svetu, i zato mora da se subvencionise. U suprotnom bi nastao raspad sistema.

Ispravi me ako se ne secam dobro, ali nismo imali slobodno trziste iz barem 3 razloga:
1) Cena je bila fiksirana, da je dozvoljeno slobodno formiranje cene prica bi bila sasvim drugacija, ovako, zasto bi neko uzeo liniju 50 koja je 5x duza od linije 31 i vozio za iste pare?
2) Red voznje je bio fiksiran, da je dozvoljeno da sam formiras red voznje u skladu sa potrebama trzista, bilo bi drugacije.
3) Verovatno je i velicina vozila bila fiksirana, pa neko na manje prometnu liniju nije mogao da uleti sa manjim vozilo

Znaci, shadow-bg, ako se ikada isprave ova tri ograncicenja i trziste bude sasvim slobodno, javi mi i ja cu da dodjem na najneisplativiju liniju, 2 nedelje istrazujem kolicinu putnika, napravim red voznje, nabavim vozila odgovarajuce velicine i formiram cenu koja je adekvatna takvim uslovima.

Boze,
daj mi smirenost da prihvatim ono sto ne mogu da promenim,
hrabrosti da promenim ono sto mogu
i mudrosti da to dvoje razlikujem.
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1087



+380 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 14:07 - pre 60 meseci
Citat:
shadow-bg: cozmo ti je vec odgovorio, a ja samo da se nadovezem. Ako si prijavljen na birou, a oni ti ponude neki posao, a ti odbijes (jer vec radis bolji posao na crno drugde) 2 ili 3 puta, skidaju te sa biroa automatski i ne mozes da se prijavis narednih nekoliko meseci.

Koliko je dobar taj posao na crno ako ćeš zbog njega odbiti posao koji ti nude preko biroa sa urednom prijavom, penzionim, socijalnim osiguranjem, radničkim pravima, bolovanjem, otpremninama? Ako je iznos toliko veći od zakonom utvrđenog minimalca, onda sigurno imaš da platiš autobusku kartu, samo što nećeš.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.win.rs.



+885 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 14:07 - pre 60 meseci
Napisah vec da na ovom nivou naplate privatnici imaju prosecan profit 100 evra dnevno po vozilu.

Mislim da ima oko 300 privatnih buseva... dakle oni imaju profit od 30.000 evra dnevno okvirno, odnosno mozda uzmu i milionce profita mesecno.

Kako oni mogu a GSP ne moze? U cemu je razlika izmedju singl vozila privatnika i singl vozila GSP? Cak je GSP u prednosti jer su im singl vozila samo Ikarbusova sa domacim delovima u velikom broju slucajeva i sigurno jeftinijim odrzavanjem? Ne znam kolike su plate vozaca kod privatnika, moj drug u GSP vozi dupli bus i uzima 60.000 minimalno mesecno.
 
Odgovor na temu

deki111
Beograd, Srbija

Član broj: 305965
Poruke: 617
*.adsl-1.sezampro.rs.



+613 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 14:07 - pre 60 meseci
Evo jedne priče iz vremena kad je bilo normalno da se plaća prevoz, ne ulazim u to da li je izmišljena ili ne:

Kontrolor oženio švercerku
Citat:
„Bilo je to pre tri godine. Tad je kontrola bila malo drugačija. Imao si jednu zadatu relaciju i njom si špartao ceo dan. Jednom ulazim u autobus na Bežaniji. Linija 75. Kiša lije kao iz kabla, pa smo kolega i ja uleteli u prvi autobus. Da mi je neko rekao da ću baš tu upoznati buduću suprugu, rekao bih mu da je lud“, priča za „Blic“ Željko Tadić (32), tada kontrolor, a sada šef kontrole GSP.

Željko je kontrolisao putnike u drugom delu autobusa i odmah primetio dve devojke koje se smeškaju. Znao je da nemaju kartu i očekivao originalan alibi.
- Prilazim, tražim ispravu, besan kao ris jer me pre toga iznervirao jedan bahati putnik. Ta nervoza me drži ceo dan... A njih dve krenule da se smeju, što me još više iziritira. Pogledam se, šta mi je, da li se to meni smeju? Jedna od njih, ispostaviće se koleginica moje Vesne, kaže: „Daj, pusti nas ovaj put, napravićemo ti kolače, dođi kod nas na kolače“. A ja joj kažem, onako ljutito: „Pa, ne radimo mi po kućama“ - seća se Tadić.

Strogo poslovnim tonom uspeo je da izdejstvuje da mu buduća supruga pokaže dokumenta. Tako je i otkrio kako se zove.
- Pošto smo se odvezli do Zelenog venca, kad je izašla iz autobusa, ona mi kaže: „Izvini, vidim da si nervozan, je l’ hoćeš da upišeš moj broj telefona?“ Ja joj poručim: „Vidi, ja danas mogu da upišem 100 brojeva telefona, ali to se obično završi samo na tome. Ako hoćeš, evo, upiši ti moj“. Napisao sam broj na probnoj karti koju kontrolori koriste za proveru kombinacija na automatima, i dao joj - priča Tadić, ubeđen tada da je time svaki kontakt sa Vesnom okončan.

Ali, pred kraj radnog vremena iznenadio ga je SMS: „Da li si ikad unesrećio nekoga za 1.700 dinara?“.
- Odmah sam znao da je ona. „Više puta, ali večeras mi je baš žao jedne devojke“, odgovorim. Tu krene dopisivanje koje je trajalo danima, bez viđanja, mejlovi, pozivi... Potpuno sam zaboravio kako izgleda, dnevno se sretnem sa stotinama lica, ko će ih sva upamtiti. Prvi put smo se videli tek 10 dana kasnije. I tako krene viđenje i zabavljanje - priča Tadić.

Veridba je bila zakazana dva meseca kasnije, u Vesninom rodnom Kragujevcu.
- Dao sam joj prsten, a ona mi kaže: „Čekaj, imam nešto da ti dam“. Mislim, to je neki običaj kod njih, kad, Vesna donosi kaznu i daje mi novac: „Želim odmah ovde, pred svima da platim kaznu, jer hoću da uđem u brak s tobom mirne savesti“. Nisam dozvolio da ona plati - ističe Tadić.


Venčali su se pre četiri dana. Kazna koja ih je spojila i danas postoji, u vidu fotokopije, u njihovoj kući.
- Fotokopirao sam prijavu i čuvamo je. Hoću to da uramim i čuvam dok sam živ, da vide deca kako su se mama i tata upoznali - zaključuje Željko Tadić.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.win.rs.



+885 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 14:40 - pre 60 meseci
Kolko kostaju cokoladice i nalepnice?

 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 14:59 - pre 60 meseci
@cozmo

jos jaci je poster sa vukajlije :)


@BluesRocker
Kolko sam ja razumeo par ljudi koji su mi pricali o tome (uzmi sa velikom dozom rezeve jer se nisam mnogo trudio da ulazim u problematiku), NSZ im je nudila poslove koji su nekog privremenog karaktera ili je nesto totalno van struke gde bi morali par meseci da idu na obuku (neplacenu) ili su sa skracenim radnim vremenom gde dobijas manje od minimalca itd., a rade kod privatnika za 300-400e u kancelariji. Kad plate komunalije, nahrane decu i nezaposlenu zenu, ne ostane im mnogo para po mom rezonovanju i svaki dinar im znaci mnogo, i nije na meni da komentarisem da li je bitnije da plati GSP ili pelene, ili knjige za skolu detetu...

@pctel
1) ne secam se da li je cena bila fiksirana, bio sam u osnovnoj skoli tada, bavio sam se drugim stvarima, ali cini mi se da su cene bile "sarolike".
2) red voznje? BWAHAHAHAHAHAHAAHA ja se ne secam da iko postuje taj famozni red voznje :)
3) ne znam, ali kolko mi je ostalo u secanju, da je vozni park privatnika tada bio VRLO sarolik, tada sam prvi put (a bogami i poslednji) video neke vrste autobusa. Ovako laicki gledano sa strane, cinilo mi se da su ubacivali sta god su stigli da lici na autobus.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1163



+3251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 16:35 - pre 60 meseci
Citat:
cozmo_im:
Napisah vec da na ovom nivou naplate privatnici imaju prosecan profit 100 evra dnevno po vozilu.

Napisao si ti svasta na ovoj temi ali malo sta od toga je bila istina. Stalno potenciras neke informacije, podatke koji nemaju veze sa istinom, sto u Beogradu, sto u inostranstvu i vise puta si uhacem u lazi, mada narano to te nije sprecilo da i dalje ponavljas neistine. Ali to je ona stara fora, kad neku laz ponovis vise puta ubedis se da je istina.
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 9933



+1209 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 18:13 - pre 60 meseci
shadow-bg, hajde prvo preciziraj o kom vremenu govoris - ako govoris o prvih dve godine privatnog prevoza u bg, onda ne mozes da kazes da su privatnici uzimali samo najisplativije linije, oni jesu imali sarolika vozila, ali nisu bili gadljivi ni prema jednoj liniji, bilo ih je svuda i zaradjivali su dobro. Ako govoris o periodu iza toga, vecina privatnika je bila eliminisana iz tog posla kojekakvim izmisljenim pravilima, a ne zato sto nisu zeleli da voze.
Boze,
daj mi smirenost da prihvatim ono sto ne mogu da promenim,
hrabrosti da promenim ono sto mogu
i mudrosti da to dvoje razlikujem.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.dynamic.sbb.rs.



+885 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 18:41 - pre 60 meseci
@dalibor P:

Pogotovo cu tebi da odgovorim. Imaju mediji svoj izvor koji se ne daje tako lako. I tacan je.

Inace:

http://amitzdulniker.com/2014/...ta-beogradane-10-miliona-evra/

Kao prvo Kome mi plaćamo te karte? – odgovor je privatnoj firmi Apeks, a ona kada uzme svojih 9% provizije novac prosledi dalje GSP-u.

Da li mi u Beogradu plaćamo svoj javni prevoz samo kupljenim kartama? – odgovor je NE. Prošle godine je iz gradskog budžeta (koji se takođe puni isključivo novcem građana) uplaćeno GSP-u i privatnim prevoznicima 41 milion evra.

Da li Apeks ispunjava svoj deo obaveza u poslu naplate karata u javnom prevozu? – odgovor je, NE. Apeks je angažovao 200 kontrolora koji nisu dovoljni da se prekontroliše milion putnika koliko GSP preveze dnevno, pa je gradska vlast odlučila da novcem građana iz budžeta finansira još 200 kontrolora, kao i komunalnu policiju. Što konkretno znači da na tih 9% koliko Apeks ubira mi dodatno doniramo plate za sve zaposlene u procesu naplate karata u javnom prevozu.


Dakle, kad god kupite kartu od Apeksa direktno, potpuno nepotrebno, izbijete iz gradskog budžeta 10% tog novca.

Kompletno subvencionisanje javnog prevoza iz gradskog budžeta, pa čak i pojačane kontrole uštedelo bi građanima Beograda i do 10 miliona evra godišnje koji se trenutno izvlače preko Apeksa.

Na kraju krajeva, kako mislite da je prevoz u Beogradu funkcionisao do 2009. bez svih tih zlostavljanja putnika i sa stalnom obnovom voznog parka?


OBRATITI PAZNJU:

Čak i da ne upoređujemo uslugu koja je kao razlika između Mercedesa i trotineta, u Minhenu je cena mesečne karte oko 5600 dinara, minimalac je oko 90.000, a prosečna radnička plata oko 200.000 dinara.
U Beogradu je karta 3200, minimalac 18.000, a prosečna radnička plata 28.000
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1087



+380 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 19:40 - pre 60 meseci
Citat:
cozmo_im: Dakle, kad god kupite kartu od Apeksa direktno, potpuno nepotrebno, izbijete iz gradskog budžeta 10% tog novca.

Kompletno subvencionisanje javnog prevoza iz gradskog budžeta, pa čak i pojačane kontrole uštedelo bi građanima Beograda i do 10 miliona evra godišnje koji se trenutno izvlače preko Apeksa.


Nije fer da svi finansiramo GSP, i siromašni i bogati, i oni koji ga koriste i oni kojima uopšte nije potreban. Imaš jako mnogo ljudi koji koriste GSP a nisu socijalni slučajevi već nisu hteli da se bakću sa polaganjem ili žive u centru gde je nezgodno imati kola. Naravno, većina je u tom tvom nekom tripu da će izmisliti 101 razlog samo da ne plate uslugu koju koriste.

Ja kao neko ko ga ne koristi, nemam ništa protiv da od poreza koji plaćam grad subvencioniše cene karata deci, studentima, socijalnim slučajevima, nezaposlenima koji aktivno traže posao, starima. Ali tu je kraj, i grad ne treba da daje dinara više ni GSP-u niti bilo kom drugom gubitašu. Oni koji su zdravi, pravi, radno sposobni i rade moraju sami sebi da plate prevoz. Znam mnogo ljudi koji zarađuju jako mnogo spram prosečne plate i ne voze kola. Zašto bih ja plaćao i održavanje svog auta i benzin i akcize i registraciju i još svima njima da se vozikaju? Plus što ja stalno moram da se brinem o kolima da li su ispravna, da teram kod majstora, odgovaram ako mi podleti pešak i slično. Oni treba da su svega toga oslobođeni i još na tuđoj grbači.

Neko reče za slučaj da muž radi za malu platu i izdržava ženu koja ne radi i decu. U tom slučaju dobiće dečiji dodatak, druge vrste pomoći, možda i povlašćenu cenu karte? U svakom slučaju isto je ako ne plati kartu i ako ne plati pelene u prodavnici, i jedno i drugo je krađa.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.dynamic.sbb.rs.



+885 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 20:26 - pre 60 meseci
Zaboravio si jednu stvar: prevoz je JAVNI, JAVNO dobro. To je drasticna razlika u odnosu na sve ostale vidove usluga. Pelene u radnji ili hleb u prodavnici nisu javna usluga i javno dobro.

Zbog toga prevoz mora biti i socijalna kategorija.

Postoje gradovi gde je prevoz 100% subvencionisan za stanovnike grada. Ostali naravno placaju (oni koji nemaju legitimaciju), turisti, stanovnici drugih gradova i slicno.

Inace, ako bi neki privatnik preuzeo prevoz i terao po nekim "trzisnim" cenama, za mesec dana ga ne bi bilo vise jer se niko ne bi vozio po tim cenama.
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4540



+707 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 20:59 - pre 60 meseci
Citat:
cozmo_im: Postoje gradovi gde je prevoz 100% subvencionisan za stanovnike grada.

Postoji tačno jedan takav grad (Talin) i desetine hiljada gradova u kojima se prevoz plaća.

Ajde više prestanite da deseti ili stoti deo promila smatrate referentnim uzorkom za bilo šta. Smešno je.
 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.198.*



+784 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 22:43 - pre 60 meseci
Citat:
BluesRocker:
Zašto bih ja plaćao i održavanje svog auta i benzin i akcize i registraciju i još svima njima da se vozikaju? Plus što ja stalno moram da se brinem o kolima da li su ispravna, da teram kod majstora, odgovaram ako mi podleti pešak i slično.


Zato sto ne vozis sluzbeni,drzavni auto

Ljudi,vidite da ovima (ovom) na vlasti nije u interesu da se resava problem partijskog zaposljavanja i supljeg budzeta na normalan nacin,i taj status quo made in DS se zadrzava i dalje,samo sto ovih zasticenih ima sve vise,i neko to mora da finansira a ko ce drugi nego gradjani
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 9933



+1209 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u17.09.2014. u 23:00 - pre 60 meseci
Citat:
cozmo_im:Na kraju krajeva, kako mislite da je prevoz u Beogradu funkcionisao do 2009. bez svih tih zlostavljanja putnika i sa stalnom obnovom voznog parka?

Pa problem je sto si ti sklon misljenju da je ljudski bezobrazluk i sklonost kriminalu nesto sto je oduvek bilo konstantno, pa kad to proglasis za konstantu onda postavljas jednacine i trazis nepoznate. Medjutim, to niej tako - ja se secam 1997 godine kada sam bio student, ziveo na Miljakovcu, pa se desi prodje prvi a meni moji kasne sa slanjem para i ja prvog imam pare ili da kupim bonove u studentskoj menzi, ili da kupim markicu za prevoz, za oboje nema. I ja sta cu, da jedem moram, a da se vozim ne moram, nego pesice od Miljakovca do Vozdovca gde je menza, nije mi bilo ni na kraj pameti da se vozim besplatno. E, od tada smo moralno mnogo pali, a sklonost ka kriminalu nam se visestruko evecala. Tako se ja danas namerno vozim besplatno, pomazem cozmo-u i bachi-u da ovaj besmisleni sistem opstenarodnog kriminaliteta sto pre uniste, da zajednickim snagama nateramo nadlezne da smisle neko resenje kako ce spreciti besplatno koriscenje autobusa. Bolje i vi drugi da se prikljucite tome nego sto se svadjate sa njima - neka niko nista ne placa niti validira i gradski prevoz mora ili nestati ili se mora naci nacin da se ljudi nateraju da placaju. Jedino tako ujedinjeni mozemo pobediti nagomilani kriminalitet naroda.
Boze,
daj mi smirenost da prihvatim ono sto ne mogu da promenim,
hrabrosti da promenim ono sto mogu
i mudrosti da to dvoje razlikujem.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.win.rs.



+885 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.09.2014. u 08:11 - pre 60 meseci
Ja da ponovim opet: Potrebno je samo smanjiti cene karata i to je to. I optimizovati prevoz, odnosno GSP - otpustiti viskove zaposlenih. Trece ne postoji.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.win.rs.



+885 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.09.2014. u 08:12 - pre 60 meseci
Citat:
jablan:
Postoji tačno jedan takav grad (Talin) i desetine hiljada gradova u kojima se prevoz plaća.

Ajde više prestanite da deseti ili stoti deo promila smatrate referentnim uzorkom za bilo šta. Smešno je.


A je li?

http://freepublictransports.com/city/

http://en.wikipedia.org/wiki/F..._area-wide_zero-fare_transport

Sve se moze kad se hoce.
 
Odgovor na temu

jablan

Član broj: 8286
Poruke: 4540



+707 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.09.2014. u 08:28 - pre 60 meseci
Čudo nisu i Donje Prčilovce stavili. Ne budi smešan.
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

bachi
Član broj: 17912
Poruke: 4675

Sajt: www.bachi.in.rs


+2664 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.09.2014. u 08:30 - pre 60 meseci
Citat:
pctel: pomazem cozmo-u i bachi-u da ovaj besmisleni sistem opstenarodnog kriminaliteta sto pre uniste,

Ja prevoz plaćam, ali sam se švercovao pre desetak godina kada sam bio golja. Ali mi zaista ide na genitalije što mi se šetka komunalna policija po autobusima kao da sam najgori kriminalac i što ima 20 kontrolora na stanici i što su generalno smradovi od ljudi, jer komunikacija sa putnicima (imali oni kartu ili ne) je na nivou majmuna. Nema dobar dan, nema gospodine, nema izvinite, nema da on prvo pokaže legitimaciju, ma ništa.

Kada na to dodamo kako i na koji način je Apex firma dobila tender, javlja se neki unutrašnji bes u meni.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

Shadowed
Vojvodina

Član broj: 649
Poruke: 12545



+4527 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.09.2014. u 08:33 - pre 60 meseci


Na toj listi su mesta koja su ikad imala besplatan prevoz. Pri tome ima 6 mesta koja su preko 100k stanovnika, od cega je u jednom bilo tokom 10 dana dok je metro bio poplavljen i u jednom je samo za gradjane tog grada sa niskim primanjima.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5511
*.win.rs.



+885 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u18.09.2014. u 08:37 - pre 60 meseci
Prva lista je trenutna lista.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 594913 | Odgovora: 3409 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.