Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838534 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 08:38 - pre 115 meseci
Eto kako, realno nesposobni, a "policijski" orijentisani(fascinirani "silom"), tipa Vesica i slicnih, koji su nekako "svuda" i "nigde" prisutni, a samo se neka steta pravi(i to primetna)...funkcionisu.

I oni su DUBOKO UBEDJENI kako nesto RADE.

Gluposto i upornost, kojom pritiskaju da se jedan PREVARNI i nakazni sistem uvede kao "normalan" sistem funkcionisanja, involviran silom i prinudom, UMESTO da naprave RACIONALAN i funkcionalan sistem, kojeg bi gradjani prihvatili bez bica i kamdzije.

I za to primaju PLATU i POHVALE, kao "dobro rade" i sabiraju "rezultate". Jos angazuju gomilu piskarala(koji vredno rade od pola osam i primaju plate!), da njihove "rezultate"(potpuno nebitne i nepotrebne) uoblice u neke "vidljive" brojke...tzv "opipljiva" besmislena statistika.
Kojom obiluju ovakvi nesposobnjakovici.

Makar u fazonu "usteda na gumama je nekoliko miliona dinara"..posto se autobusi nisu vozili...a javni prevoz izgubio smisao...dok se "pravila usteda".

KAo da se drogiraju sa nekim pecurkicama..
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 09:21 - pre 115 meseci
Ovi kad budu tresnuli dole s vlasti u Beogradu nece znati sta ih je snaslo. Pa ne radi se to tako. Ucene, pretnje...

Inace, sve je cesca cena da se bus isprazni cim udje kontrola, svi sidju i cekaju sledeci. 90% ljudi komentarise kako bi platilo 40-50 din max a ne 73 za jednu voznju, naravno pola od njih ima poslodavca koji im isplacuje minimalac a prevoz uzima sebi kao kesh u kasu (klasika)...

Ovo stanje je jednostavno neodrzivo. Ili ce da smanje cene karata, ili ce da puknu. Trece nema. Ako ih povecaju sa novim tarifnim sistemom od januara, onda su ga ugasili trajno, a na izborima za grad ima da budu u misjoj rupi.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 09:34 - pre 115 meseci
Zašto bi smanjivali cene karata? Logično je da cene povećaju ako putnici očekuju i viši nivo usluge. A što se tiče naroda, kome je skupo neka ide peške ili biciklom, još bolje za one koji plaćaju jer će tad moći da se voze kao ljudi bez guranja.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 09:38 - pre 115 meseci
Citat:
cozmo_im:
90% ljudi komentarise kako bi platilo 40-50 din max a ne 73 za jednu voznju...


Kad bude 40-50, 90% ce da kuka zasto nije 20-30...

Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 09:42 - pre 115 meseci
Citat:
cozmo_im:
90% ljudi komentarise kako bi platilo 40-50 din max a ne 73 za jednu voznju

Citat:
3way:
Kad bude 40-50, 90% ce da kuka zasto nije 20-30...


A kad bude 20-30, onda ce da bude - necu da placam kad stalno busevi kasne, kad su prljavi, kad nemaju klimu, kad vozac prica...
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 09:43 - pre 115 meseci
Upravo tako...
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 10:14 - pre 115 meseci
Pa nije tako...:).

Zasto bi za 2 stanice platio (ili za 1 )73 din kako cozmo kaze za cenu (ja mislim da je 72).Gde je tu logika?

A sto se tice dozvole,pa valjda taj ide autom a ne busom ?!
 
Odgovor na temu

HeYoo

Član broj: 72595
Poruke: 491



+1017 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 10:15 - pre 115 meseci
Nah, GSP je monopol. Cena prevoza nije trzisno formirana i prilicno je jalova rasprava kolika bi "realna" cena prevoza trebala da iznosi.

Prilicno je ocigledno da cenu treba sniziti, uvesti drugacije tarifiranje, povecati efikasnost i eventualni manjak dopuniti iz budzeta. Ovako se samo pare bacaju na kojekakve elektronske sisteme, komunalce, cokoladice, itd...

Moze se uvesti 100 zakona i kazni ali ako oni nisu u skladu sa stanjem na teenu, ostaju mrtvo slovo.

Kazna su smisljene da bi disciplinovale neki mali procenat drustva koji ne zeli da postuje pravila za koja se vecina zalaze. Kada neko s kaznama pokusa da disciplinuje vecinu, to se obicno ne zavrsi slavno.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 12:12 - pre 115 meseci
Citat:
ventura:
Zašto bi smanjivali cene karata? Logično je da cene povećaju ako putnici očekuju i viši nivo usluge. A što se tiče naroda, kome je skupo neka ide peške ili biciklom, još bolje za one koji plaćaju jer će tad moći da se voze kao ljudi bez guranja.


Ako povecaju cene, promet opada minimum 50%. Nema teorije to da se sprovede. To sto ti kazes, moze samo snizenjem cena jer ce se povecati drasticno naplata i premasice i ove prihode. Dao sam primer nekih preduzetnika koji rade tako i sad zaradjuju bolje od onih koji prate "trzisne" cene.
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 12:56 - pre 115 meseci
Karte u GSP-u su nekada bile drastično jeftinije, a naplata je isto bila nikakva.. Tako da ti ta teorija ne pije vodu. Dok se lopov(i)(čići) ne dovedu u red, ništa se bitno neće promeniti.

Vlastodršcima ovo kraduckanje na sve strane itekako odgovara... Ukrao si stan, ukrao si struju, ukrao si račune, ukrao si nekome posao, ukrao si kartu u prevozu... Svako ima putera na glavi... I onda kad vlastodržac ukrade ozbiljne pare, ne možeš mu ništa, jer si i sam lopov...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 12:58 - pre 115 meseci
Povecanje cene je ekonomija "moje babe", pa eventualno nepismene.
Moja je bila sa srednjom skolom pre drugog svetskog rata, cisto da je pohvalim


Cena karte mora da se KORIGUJE.

I da se naplacuje FLEKSIBILNO.

Cena PO STANICI treba da bude uvedena, a velicina doticne cene treba da bude odredjena raacionalno, neka se zove i "trzisno", mada nema tog imaginarnog trzista...vec samo racionalnosti.

Prost primer, stanica sa 300-500m rastojanja 4 din, ako je autobus sa klimom i konforom, 5 din. Dajem banalan, napamet primer, inace se za par nedelja moze definisati svaka trenutna pozicija proracuna.

Zatim, stanice koje su 700-1000m, nesto skuplje, sa konforom, jos koji dinar vise..i JEDNA linija bi imala prakticno DVE integralne cene, sa konforom ili bez, a svaki korisnik bi POSTENO placao PREDJENI put, koristeci "svojih" 3, 5 7 ili 14 stanica...i za svaku bi ZNAO KVANT kostanja...

Ovo je bilo nemoguce sa kondukterima, ali sa SOFTVEROM i OPREMOM koja je VEC INSTALIRANA, samo je "problem' da neke pametnice napune softverom doticne skalamerije.

I svako ce UPOZNATI i NAUCITI troskove SOPSTVENOG prevoza(nekoliko stanica JEDNE linije a ne CELU liniju)

Beneficirani ili BESPLATNI prevoz za odabrane linije, jednu dve ili nekoliko, svakako se nekome u socijalnom problemu moze omoguciti besplatna voznje na par linija, uz zanemarljiv trosak umesto za SVE moguce linije, od kojih 90..% nece koristiti.

Moguc je jedan PRECIZAN sistem, i bio bi primereniji i PRIHVATLJIVIJI, kada gradjani placaju TACNO ONO sto im se pruza, i PREVOZ i KONFOR.
A ne "pausal" od 72 din, pa nema veze da li je dve stanice ili dvadesetdve...

Mislim da ni 8% za muljatore tipa APex ne bi bili problem, a mislim da ne bi bilo ni neophodno da neko "uteruje" naplatu..
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 13:01 - pre 115 meseci
Citat:
vladd
Cena karte mora da se KORIGUJE.

I da se naplacuje FLEKSIBILNO.

Cena PO STANICI treba da bude uvedena, a velicina doticne cene treba da bude odredjena raacionalno, neka se zove i "trzisno", mada nema tog imaginarnog trzista...vec samo racionalnosti.

Prost primer, stanica sa 300-500m rastojanja 4 din, ako je autobus sa klimom i konforom, 5 din. Dajem banalan, napamet primer, inace se za par nedelja moze definisati svaka trenutna pozicija proracuna.

Zatim, stanice koje su 700-1000m, nesto skuplje, sa konforom, jos koji dinar vise..i JEDNA linija bi imala prakticno DVE integralne cene, sa konforom ili bez, a svaki korisnik bi POSTENO placao PREDJENI put, koristeci "svojih" 3, 5 7 ili 14 stanica...i za svaku bi ZNAO KVANT kostanja...

Ovo je bilo nemoguce sa kondukterima, ali sa SOFTVEROM i OPREMOM koja je VEC INSTALIRANA, samo je "problem' da neke pametnice napune softverom doticne skalamerije.

Sve je ovo super, i sve to stoji... Ali ko će onda da vozi do Ritopeka (lupio sam, ili do neke destinacije gde dnevno ide 10 putnika, a zavise od gradskog prevoza)? Poenta jedinstvene cene je da neko plaća više, neko plaća mnogo više, neko plaća manje, neko siću za ono što dobija... A u proseku svi imaju prevoz koji je gradski servis i koji opslužuje sve moguće i nemoguće zabiti, a koje drugačije ne bi bile ekonomski isplative, niti bi iko bio zainteresovan da tamo organizuje prevoz.

Ako misliš da je ok da se takav sistem uvede za GSP, ajde da isto uvedemo u zdravstvo... Pa ja sutra kad dođem da primim vakcinu za grip, ja ću da platim svojih 30-40 evra troška koliko košta vakcina i usluga, a ti nedajbože da dobiješ rak sutra, e pa majstore onda prodaj svu svoju imovinu i plati par stotina hiljada evra, a kad ti nestane novca, onda da te izbace na ulicu da umreš jer nemaš da platiš realnu cenu usluge. Ako to ne može (ili ne želimo) da funkcioniše u zdravstvu, ista stvar je i sa javnim prevozom (i sa svakom drugom javnom uslugom).
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5316

Sajt: www.bachi.in.rs


+2826 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 13:09 - pre 115 meseci
Čas vičete da javno zdravstvo i javni prevoz nije isto, čas vičete da jeste. Pa ako jeste, umesto 70% kao što je sada, neka se 100% dotira iz gradskog budžeta, nema više bus plusa, nema više kontrolora, samim tim je manji fond za platu i troškovi grada će biti isti kao i do sada što refundira sa 70%, ali zato plaća kontrolore (iako je po ugovoru Apex d.o.o. dužan da obezbedi kontrolore) i svima lepo.

Ali neeeeeee, pišaj po sirotinji.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 13:27 - pre 115 meseci
Poenta kod cene, koja se jednim delom subvencionise, a drugim delom placa direktno
je da se spreci prekomerno koriscenje kapaciteta (zato postoji taj deo koji nije pokriven subvencijom).
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 14:31 - pre 115 meseci
Citat:
bachi:
Ali neeeeeee, pišaj po sirotinji.


Ta sirotinja je glasala kako je glasala, pa ne vidim opravdanje da se sad nesto buni.
Drugi put, pamet u glavu.

Citat:
vladd:
Prost primer, stanica sa 300-500m rastojanja 4 din, ako je autobus sa klimom i konforom, 5 din. Dajem banalan, napamet primer, inace se za par nedelja moze definisati svaka trenutna pozicija proracuna.

Zatim, stanice koje su 700-1000m, nesto skuplje, sa konforom, jos koji dinar vise..i JEDNA linija bi imala prakticno DVE integralne cene, sa konforom ili bez


Hoces da kazes da uvedemo klase, kao u avio-saobracaju? :)
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 14:40 - pre 115 meseci
Citat:
Lavlja_Jazbina: Pa nije tako....

Zasto bi za 2 stanice platio (ili za 1 )73 din kako cozmo kaze za cenu (ja mislim da je 72).Gde je tu logika?


Gde je logika da neko ide autobusom jednu stanicu? Probaj tu istu relaciju ići taksijem, samo start je 170 dinara.
 
Odgovor na temu

bachi
Vladimir Vučićević
System administrator
Beograd, Srbija

Član broj: 17912
Poruke: 5316

Sajt: www.bachi.in.rs


+2826 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 14:40 - pre 115 meseci
Nisu krivi oni bezubi što su glasali za SNS, krivi su oni što d00petom nisu mrdnuli i izašli na izbore da ako ništa drugo, podignu prag cenzusa.
... Vladimir Vučićević aka. Bachi
~~~ www.bachi.in.rs <<<<>>>> [email protected]
>>> It's nice to be important, but it's more important to be nice...
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 15:18 - pre 115 meseci
@bachi
ne razumem poentu dizanja cenzusa?

@ventura
jel to pricas o onom zdrastvu sto ti za hemoterapiju/zracenje/operaciju treba debela veza/koverta da bi dosao na red pre nego sto umres?
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1738
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2282 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 15:52 - pre 115 meseci
Ako je cena neodgovarajuca, jedini legalan odgovor je nekoriscenje tog proizvoda/usluge, dok je nasilno koriscenje bez placanja kaznjivo. Ja bih recimo otisao javnim prevozom - avionom do Njujorka, cisto da vidim sta ima, kad bi se cena svela na trecinu sadasnje. Ali posto javni prevoznik nece da spusti cene, onda ja ne idem. Ne mogu da utrcim u avion i odbijem da platim jer cena karte nije uskladjena sa mojim ekonomskim mogucnostima.
 
Odgovor na temu

gazda Živan

Član broj: 325065
Poruke: 16



+33 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u21.09.2014. u 17:26 - pre 115 meseci
Ne može se GSPu, Srbijagasu ili bilo kojoj drugoj državnoj (gradskoj) firmi ostaviti da vodi svoju socijalnu politiku, to samo vodi u nove gubitke.

Socijalno ugroženi moraju da dobiju socijalnu pomoć od države u kešu, pa onda da procenjuju šta im je potrebno (da li prevoz, da li hrana, da li škola, da li zdravstvene usluge, da li vutra, da li heroin, da li rakija, da li pivo).

Plaćamo GSP i preko poreza i preko karata i godinama izmišljamo kako da ne platimo ni na mostu, ni na ćupriji, a prevoz u Beogradu jadan i bedan (ne zna se ko više krade).

Kad bolje pogledaš, tako je u svakoj oblasti (ovi što redovno plaćaju ne dobijaju ono što su platili, ovi što ne plaćaju ničim nisu uslovljeni da počnu da plaćaju, deficiti od nivoa porodice do nivoa države se pokrivaju novim kreditima). To sve jednom mora da stane, da li usled odluke (jeftinije) ili zakona ekonomije i fizike (skuplje i bolnije), ali mora da stane.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 838534 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.