Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 844010 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.09.2014. u 09:53 - pre 116 meseci
Citat:
cozmo_im:Takvih slucajeva ima na hiljade u ovom gradu.

Dobro je, pre par postova si pricao o neprijavljenih 50-60% populacije u Beogradu.
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.09.2014. u 10:29 - pre 116 meseci
Citat:
cozmo_im:
Vi ocigledno niste ukapiral poentu mog posta.

Dakle, nije poenta sto on MOZE da kupi, nego sto NEMA sredstava. Moze on da je kupi ali to je preko 15% njegove zarade.

Očigledno ne znamo da čitamo:
http://www.elitemadzone.org/p3487714
Citat:
cozmo_im:
Mesecnu markicu mozes da kupis samo ako imas potvrdu od poslodavca. Ako si zaposlen na crno, odnosno preko 50-60% radnika u BGD-u kako ces da kupis mesecnu? Neko menja 2-3 prevoza, znaci celu platu da potrosi na GSP?

Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u24.09.2014. u 11:04 - pre 116 meseci
Covek toliko pise toga da ne moze sam sebe da isprati u dva posta.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
109.111.226.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.09.2014. u 14:01 - pre 116 meseci
Svejedno je. Nemaju potvrdu sa biroa te nece kupovati ni jednu ni drugu - prvu jer su im zarade male, a drugu jer ne mogu da se prijave na biro. Tu markicu sto se kupuje, kupuju zaposleni kojima se isplacuje prevoz (uglavnom) i oni kojima firma dopunjuje. Ostatak sveta nema tu privilegiju sa isplatom prevoza... Mozda sam rekao pogresno (ja sam bio ubedjen za potvrde, posto su ranije bar meni trazili, doduse nije bio Busplus) ali se na kraju vracamo na to da ljudi na minimalcu, na crno, ne mogu da plate prevoz i retko ko ima cojones da bude i na birou i da radi na crno.

Princip je isti sve su ostalo nijanse kaze pesma.

Evo sad je drugarica skoro pocela da radi u "marketinskoj" agenciji. Nema prijave prva tri meseca, 200 evra, bez prevoza, mora da se skine s biroa jer lik sve radi na crno i to je fakticki ucena... A kad je prijavi dobice 300e bez prevoza opet. Da li trosi markicu za zaposlene? Naravno da ne, izadje iz busa kad naidje kontrola da ne trosi ionako malu platu na prevoz i saceka drugi. Ima dvoje dece i sama je. Potvrde ne moze da dobije razne. Pitate se zasto? Drzava ne priznaje udovicu kao samohranu majku verovali ili ne. Samo ako je zena razvedena. Apsurd.

BTW, poceli su da idu sa policijom u civilu (BUSPLUS) i mislim da ce ova vlast jos brze da sleti iz Beograda.

Ne mogu da obezbede sigurnost u gradu a oni se izivljavaju na sirotinji (ne kazem da su svi sirotinja koji se svercuju naravno, ali velika vecina jeste).



 
Odgovor na temu

KrkaCiC

Član broj: 71173
Poruke: 2184
176.67.198.*



+784 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u25.09.2014. u 18:25 - pre 116 meseci
Citat:
cozmo_im: mora da se skine s biroa jer lik sve radi na crno i to je fakticki ucena


Moze li pojasnjenje ovoga,ne razumem bas. Ako se skine sa biroa to znaci da je zaposljena jel tako. A ako radi na crno onda je jos uvek na birou
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u27.09.2014. u 08:49 - pre 116 meseci
Potpuno se zabalabuckala tema, sto je i za ocekivanje.

Kada se cela g uprava zabalabuckala, valjd moze i jedna tema.

Potpuno je NEBITNO kako je "nekad bilo", ko je proziveo , proziveo, ko nije, moze samo da posmatra trenutnu situaciju kao epilog svega sto se desavalo.

Takodje su nebitni POJEDINACNI slucajevi, vez zajednicka korist i EMPATIJA.

Ne moze se SVAKOJ jedinki drustva udovoljiti u svim prenemaganjima i potrebama, stvarnim, izmisljenim ili imputiranim.

Postoje nekoliko preduslova, koje treba taksativno konstatovati, i na OSNOVU toga saciniti ono sto u NAJBOLJOJ meri zadovoljava zajednicki zivot.
A ne interese pojedinaca ili malobrojnih grupa.

Postoje resursi, autobusi, preduzece i operativni radnici, postoje sprave solidno pametne(za razliku od recimo rukovodstva) da memorisu i obrade prilicnu(vise nego dovoljnu) kolicinu podataka..

Postoje PROBLEMI u ORGANIZACIJI i NAPLATI prevoza, koji se POKUSAVAJU resiti policijsko-represivnim metodama..koje imaju vise troska nego efekta(recimo dva tri policajca i dva tri kontrolora "obrade" desetak "zlocinaca" koji su napravili "stetu" 700-1000din..)
Vecina onih kojima je NAMENJEN javni prevoz smatra da je CENA neprimerena, previsoka i prevarna..
I da je preduzece partijska sinekura, plus sredstvo za zaradu odredjene interesne grupe. Sto ne zele da placaju.

Bahatost i glupost zaduzenih gradskih sluznbenika tvrdi da je cena niska i da valjda treba da bude ekvivalentna "lemo" prevozu, malo skuplja od taksija, da bi preduzece moglo da nastavi da rasipa resurse i arci novac.

I to je trenutak kada JAVNI PREVOZ gubi smisao JAVNOG prevoza, i postaje "birokratsko zabaviste" a kao veliki sistem, funkcionise po inerciji "copajuci" zbog tekucih problema..

I kada se ponudi RACIONALNI sistem, sa minimumom GUBITAKA, minimumom neplacenih relacija, sa postenim placanjem dobijene usluge, bez nepotrebnih i neupotrebljivih "beneficija", sa redukovanim i lakokontrolisanim protokom putnika....
IZMISLJAJU se nebitne sitnice i dodeljuje im se titula "krucijalnih" argumenata, uz pojavu defetizma i nesposobnosti da se sagledaju i "obrade" cinjenice.
Valjda je laksi "papagajski"(precizniji je termin majmunski, majmun vidi majmun radi, ali je malo uvredljiv, dvosmislen) metod, zijati u "neke druge" drzave, resenja, koja su na domicilnim lokacijama posledica visedecenijskog ili visevekovnog razvoja, uz razvoj doticne drzave(od robovlasnistva, kolonizovanja, osvajackih ratova...)..

Sto je porprilicno.....(ubaciti pridev po zelji) metoda.
Nevredna ljudskog bica..onog misleceg..
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u27.09.2014. u 11:52 - pre 116 meseci
Citat:
vladd: Vecina onih kojima je NAMENJEN javni prevoz smatra da je CENA neprimerena, previsoka i prevarna..
I da je preduzece partijska sinekura, plus sredstvo za zaradu odredjene interesne grupe. Sto ne zele da placaju.


Neki izvor za ovo ili je to samo ono što bi želeo da je razlog? Koliko se sećam u GSP-u je uvek bio problem sa naplatom karte i kad su bile daleko jeftinije i kad nije bilo BusPlusa. Samo možda nije bilo toliko prisutno u medijima.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
93.87.128.*



+5251 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u27.09.2014. u 13:38 - pre 116 meseci
Kada mi pokazes tvoj iphone 6 iz 2000-ite godine, bice ti jasnije zasto oduvek "nije bilo po medijima"..

Ipak je ovo vek informatike..pomalo, ili pomalo teze.

Da se uopste iskreno interesujes za problem, ne bi ni pitao za "izvore", vec bi ih znao-nasao, srazmerno mogucnostima.
kazem, srazmerno mogucnostima, posto ja imam neke drugacije izvore..malo vise operativne

Javne ankete su vec nesto drugo..pristupacne i podlozne kritici "verovanja ili neverovanja"..
npr
http://www.tvojstav.com/results/HF0lrWTSHX3JUJx9P0YY/-
http://www.tvojstav.com/result...i-prevoz-u-beogradu-april-2012

A postoje i interne ankete gradskih sluzbi..

No sto se tice "drvenih" informacija za javnost, stekao bi se utisak da razni "skupovi" titulisano "pametnih" glava znacajno doprinose ...necemu..

Citat:
i tom prilikom istakao da ovaj skup treba da doprinese razvoju novih mogućnosti u oblasti javnog prevoza, odnosno poveća njegovu efikasnost, bezbednost i zaštitu životne sredine


Citat:
Dokument koji se zasigurno može smatrati strateški važnim, predstavlja osnovne pravce srednjoročnog održivog razvoja za narednih nekoliko godina, a njegova prezentacija je izazvala veliko interesovanje stručne javnosti.

U prilog ovoj konstataciji svakako ide činjenica da organizacija ovakvog stručno-privrednog skupa, kao i definisanje zaključaka na istom, pouzdano i kvalitetno doprinose iznalaženju odgovarajućih načina za rešenje pitanja funkcionisanja saobraćaja u višemilionskom Beogradu.


Citat:
Odgovoran pristup i insistiranje na poštovanju propisanih standarda garantuje još bolje poslovanje i racionalizaciju troškova, kao i veći ugled naše kompanije na tržištu transportnih usluga.

IZVOR
http://www.gsp.co.rs/novosti1.htm

Itd...itd..izgleda da "crva nije ni bilo", odnosno, sve je idealno, poboljsano, energetski efikasno i menadzerski isplatljivo...

Ali
Citat:
sistem je jedan od najboljih u Evropi i svetu


Izvor
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1616529

Pokazuje da je "najbolja jabuka" pomalo natrula, gradajni su anketama pokazali da su nezadovoljni "najboljim", posto im smeta ono sto su rekli da im smeta...

Zar treba neki internet izvor da konstatuje da voznja duzine 300m, jedne stanice, treba da kosta 0.6€ koliko "integralno placanje" zahteva, odnosno da kosta isto kao i voznja 18km duz linije 17..npr..

Za tu cinjenicu treba POSEBAN IZVOR?????
 
Odgovor na temu

shadow-bg
Ciric Vukasin
Preduzetnik
Beograd

Član broj: 189835
Poruke: 313
*.dynamic.sbb.rs.

Sajt: www.bgwireless.net


+293 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 10:07 - pre 116 meseci
Citat:
Švercovanje od danas prekršaj

Beograd -- Odluka o javnom linijskom prevozu kojom će se neplaćanje karte tretirati kao prekršaj danas zvanično stupa na snagu.

...
On je dodao da gradjanin zabeležen u registru prekršaja nema pravo da registruje auto, produži ličnu kartu ili bilo koji dokument dok ne izmiri svoje obaveze prema državi.
...

http://www.b92.net/info/vesti/..._category=12&nav_id=906117

a u medjuvremenu...

Citat:

Delimično uspostavljen saobraćaj u Železničkoj stanici "Beograd", i dalje blokirani "Bg voz" i "Beovoz"

Zbog ovoga su velike gužve u gradskim autobusima za Batajnicu, a alternativne linije BG-vozu su 7, 65, 73, 95, 704, 706, 706E, 707, 708 i 709.

Iz Batajnice se gotovo polovina putnika prevozi BG-vozom, pa su autobuske linije preopterećene. GSP je jutros obavešten o ovom problemu, ali tokom prepodneva ni jedna linija za Batajnicu nije pojačana.

http://www.blic.rs/Vesti/Beogr...alje-blokirani-Bg-voz-i-Beovoz

Toliko o tome.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 10:26 - pre 116 meseci
707 i 704 su pakao zadnjih mesec dana. Neostvarivanje polazaka, neredovnost ostvarenih polazaka, pri tom 707 sad kupi celu Altinu - ma bajno i sjajno, a takodje je problem i izgradnja prilaznice Borcanskom mostu pa se ide okolo naokolo.

Niko ne kuca BUSPLUS zbog toga, a kada udju kontrolori - ustvari ako uspeju da udju od guzve, ceo bus izlazi napolje ili se svadaju ljudi jer nece da se dnrndaju kao stoka.

Po zakonu su za javnog prevoznika velike kazne za neostvarivanje ili kasnjenje polazaka a putnik ima pravo na refundaciju cene karte.

Inace linija 707 je izmenjena po nalogu SNS mocnika sa Altine, a verovatno ce biti pisana peticija da se linija vrati na staro jer su guzve ogromne a broj vozila nije povecan niti su polasci uskladjeni.

Zbog takvih stvari karta je PRESKUPA.
 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 11:42 - pre 116 meseci
Citat:
Zar treba neki internet izvor da konstatuje da voznja duzine 300m, jedne stanice, treba da kosta 0.6€ koliko "integralno placanje" zahteva, odnosno da kosta isto kao i voznja 18km duz linije 17..npr..

Za tu cinjenicu treba POSEBAN IZVOR?????
:)

Mozda ti je promakla cinjenica da zivimo u 21. veku gde ima sve vise usluga koje se naplacuju flat-rate, pocevsi od interneta koji placa isto neko ko je proslog meseca skinuo terabajt filmova kao i ja koji sam bio u inostranstvu pa nisam preneo ni jedan jedini bajt, fiksna telefonija je takodje od pre par dana neogranicena u box paketu, znaci isto za nekog ko mesec dana ne odvaja slusalicu od uveta i za nekog ko ne pozove ni jedan broj, ima i restorana koji naplacuju podjednako "all you can eat" bez obzira da li ti mozes da pojedes jedan ili 100 cevapa. Imajuci sve to u vidu, ne vidim nikakav problem da se i prevoz tako naplacuje, posebno sto se u vecini gradova sveta uparvo tako naplacuje. Poredim recimo sa finskim cenama, gde je akrta 3 evra bez obzira da li ces se voziti 300 meatra ili 30 kilometara, ali je mesecna za ardnike 50, a za studente i djake 30 evra. Posto su plate tamo u proseku 3x vise, mozemo da sravnamo i po tom kriterijumu - pojedinacna karta treba da bude barem 120 dinara, cime ce se uciniti suludim da neko ko zivi u beogradu i svakodnevno se vozi gradskim prevozom koristi pojedinacne karte. Sa druge strane, cene mesecnih dopuna za radnike treba spustiti na 15-ak evra, a za studente i djake na 10 evra, u tom slucaju bi pojedinacne karte kupovali samo oni koji su dosli u beograd na dan-dva i oni kojima se auto pokvario, a inace ne koriste gradski prevoz. Ni jednima ni drugima nije problem da plate kartu 1 evro, a ni 2 ni 3, a cak i da jeste, to nije briga beogradjana, nek traze jeftiniji prevoz ako ima.
To je sve sto treba uraditi, najjednostavnije moguce, a te price o 1000 raznih cena prevoza su smisljene samo da probaju da jos vise obesmisle kontrolu i ucine je tezom.

Citat:
Švercovanje od danas prekršaj

Beograd -- Odluka o javnom linijskom prevozu kojom će se neplaćanje karte tretirati kao prekršaj danas zvanično stupa na snagu.

...
On je dodao da gradjanin zabeležen u registru prekršaja nema pravo da registruje auto, produži ličnu kartu ili bilo koji dokument dok ne izmiri svoje obaveze prema državi.

Konacno! Podrzavam da ova drzava jednom uradi nesto na suzbijanju sitnog kriminala. Ostaje mi jos da podsticem ljude da se svi masovno bavimo sitnim kradjama, kako bi naterali drzavu da pocne i tu negativnu pojavu da sankcionise, pa onda redom po tom principu da dovedemo mito i korupciju na nivo od 100% kako bi se i to pocelo suzbijati :-)

Citat:
Zbog takvih stvari karta je PRESKUPA.

Recenica je slucajno ispala takva da nije bas najjanije sta je uzrok a sta posledica, tj. da li putnici ne kucaju kartu jer je preskupa, ili putnici ne kucaju kartu pa ona mora da bude preskupa, ali igrom slucaja pogodjena je poenta, nekada je vrlo tesko uvideti sta je uzrok a sta je posledica. Mozda ce moje iskustvo od ovog vikenda pomoci u tome - vozio sam se linijskim taksijem izmedju dva gradica u zapadnoj Srbiji 25 km za 140 dinara. Linijski taksi je po zakonima Srbije ilegalan, ali ga opstinske inspekcije precutno odobravaju, zato sto bi ih stanovnici zubima pojeli da im ukinu najbrzi, najjeftiniji i najredovniji nacin prevoza. Dakle, prevoz moze da bude brz, redovan i jeftin, ali samo ako ga svi placaju. sa druge strane, ako kao sto kazes niko ne kuca kartu i svi izlaze kada udje kontrola, tu sledece godine ne da ne mozes da ocekujes da ce biti bolje, vec ne mozes da ocekujes ni da ce taj nivo usluge da postoji.
 
Odgovor na temu

EmmaR
Srbija

Član broj: 269847
Poruke: 466



+172 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 11:45 - pre 116 meseci
Jel moze jos uvek da se kupi karta kod vozaca i kolika je sada cena?
Jel moze da se kupi i dnevna karta kod vozaca?

Znaci, ne putujem svaki dan - kartica mi zatreba jednom do dva puta godisnje i licno mi je mnogo jednostavnije da kupim od vozaca a usteda od 100 dinara na godisnjem nivou mi nije isplativa. Ima tu jos razloga zasto izbegavam famoznu karticu.
ER
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 12:00 - pre 116 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:Dakle, prevoz moze da bude brz, redovan i jeftin, ali samo ako ga svi placaju. sa druge strane, ako kao sto kazes niko ne kuca kartu i svi izlaze kada udje kontrola, tu sledece godine ne da ne mozes da ocekujes da ce biti bolje, vec ne mozes da ocekujes ni da ce taj nivo usluge da postoji.


Ne kucaju zato sto su upropastili obe linije. Povecali su duzinu linije (707) i stavili da ide preko Altine, a nisu povecali broj vozila. Znaci sa istim brojem vozila i polazaka, 707 ide kroz centar Altine i kupi masu naroda tamo. Pa onda izlazi iz Altine i vraca se na Galeniku, pa odatle skrece ka Zemunu. Zanimljivo resenje linije! Pa ko je lud da takvo nesto placa? Ne moze igla da padne u busu kolike su guzve.
Samim tim opterecena je sad i linija 704 jer masa izbegava 707 pa se stvaraju guzve na liniji 704. Da ne kazem da na tim linijama od 6 buseva su samo dva dupla IK-218 ostalo su privatnici oni mali FAP i neki GSP krsevi koji ispadaju svakodnevno.

Ok, treba Altina da ima prevoz ali ne radi se to tako sto uzmes jednu liniju i kao "aj je skrenemo levo kod Albukerkija i resili smo problem" i pretumbas je bez povecanja broja polazaka i vozila a drugu liniju pri tom (704) tempiras da ide iza 707? I sve sa istim brojem autobusa. Umesto da su napravili posebnu liniju za Altinu i time bi ne samo njima resili problem vec bi rasteretili i liniju 707 svejedno (stajao je na autoputu kod ulaza u Altinu).

Ljudi nisu stoka da placaju takvo maltretiranje.
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 12:16 - pre 116 meseci
Citat:
cozmo_im:
Ljudi nisu stoka da placaju takvo maltretiranje.


Po toj logici bi sve trebalo da prsti od placanja karata na onim linijama koje su najbolje u gradu.
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 12:20 - pre 116 meseci
Citat:
cozmo_im: Ne kucaju zato sto su upropastili obe linije. Povecali su duzinu linije (707) i stavili da ide preko Altine, a nisu povecali broj vozila. Znaci sa istim brojem vozila i polazaka, 707 ide kroz centar Altine i kupi masu naroda tamo. Pa onda izlazi iz Altine i vraca se na Galeniku, pa odatle skrece ka Zemunu. Zanimljivo resenje linije! Pa ko je lud da takvo nesto placa? Ne moze igla da padne u busu kolike su guzve.


Veorvatno su pregledali broj prodatih/otkucanih karata i zaključali da u autobusu nema skoro nikoga.

 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 12:27 - pre 116 meseci
Citat:
IUOP_1:
Po toj logici bi sve trebalo da prsti od placanja karata na onim linijama koje su najbolje u gradu.


Najvise validiranja ima na liniji 16 koja ima i najbolja vozila i najvise polazaka, kao i na 95 koja ima najduzu liniju sa najvise putnika. Isto vazi i za 23. Ne znam konkretno stanje, ali 16 i 23 i 95 imaju dosta novih Solarisa, dok su kod nas krsine najvece.

Snimanje linija se ne moze odrediti brojem validacija. Skolski drug mi je vozac i brojanje se radi rucno, vozikaju se par dana i to je to. Sto se tice ove izmene linije odradjeno je na zahtev politicara i nije radjeno snimanje opterecenosti. Samo je provozana linija jednom u oba smera gde su popisali duzine i duzine izmedju stajalista i to je to.
 
Odgovor na temu

anon142305

Član broj: 142305
Poruke: 1492



+1542 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 13:26 - pre 116 meseci
Znam da se snimanje linija obavlja vozikanjem, video sam ih par puta, doduse ne u poslednje vreme.

Ne znam za 16, koja je najbolja linija u gradu, ali na 23, koja je takodje dobra, nisam primetio da postoji razlika u validiranju u odnosu na neku drugu liniju.
Drugim recima, nikad nisam cuo nekog da kaze - moja linija je dobra, placacu kartu zbog toga.
 
Odgovor na temu

3way

Član broj: 241428
Poruke: 1425



+2403 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 13:32 - pre 116 meseci
Bas je pre neki dan bilo neko plakanje u novinama kako je 95 jedna od najgorih linija...Te guzva, te kontrola (sto, ako placaju), te promaja, te ne moze da se sedne, te vulkanska lava, te tecni amonijak...

Heh, dok sam trazio tekst iz novina koji ilustruje ovo gore nadjoh neki clanak iz 8.2010 godine, kada je karta kostala tadasnjih 42 dinara, tj. danasnjih 46 dinara...I to bez busplusa...

Znaci, doslovno ista prica kao danas. Te skupa karta, te kome idu pare, te necu da placam dok ne poprave krivi toranj u Pizi...
Sedam sutlijasa,
za sedam samuraja,
za sedam tramvaja.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
82.117.196.*



+896 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 13:59 - pre 116 meseci
Preporucio bih da se prijavite na autobusi.net forum da vidite opise vozaca i ovih koji rade po pogonima Zemun i NBGD... pa ono je pakao u sta mi sedamo i vozimo se.

E, da, naravno tehnicki pregled za buseve postoji samo na papiru :)

"Siguran sam da znaš šta znači tehnička ispravnost vozila, realno, sutra od 6h da policija krene sa isključivanjem tehnički neispravnih vozila, da se opkladimo ja i ti da više od 50vozila nebi ostalo na ulicama? Govoriš o tehničkom pregledu, o kom pregledu govorimo, jel ti zaista smatraš da ta vozila prolaze tehnički pregled?"

I nema veze sa "validiranjem"... vec:

"Administracija? Puna izmišljenih radnih mesta, na čelnim pozicijama dosta ljudi koji su sa praksom izuzetno slabi, koji rade sa procentima i raznim stvarima koje o realnom stanju ne govore ništa, a upravo ta administracija "Pije" najviše novca. Upravo tu može da se uštedi i da se ta sredstva prebace u sektor održavanja i nabavku delova!""Problem je jako kompleksan, sistem puca po šavovima, počevši od osoblja, preko vozila, održavanja, servisa i same administracije, dakle nema gde dela u GSPu koji radi kako treba, bar je to moj stav."

I cuveni 442 koji vozi i dalje, ovaj ponekad svakodnevno ide na 704...:











Ovakvih ima solidan broj u zemunskom pogonu...

 
Odgovor na temu

Darko Nedeljković

Darko Nedeljković
Član broj: 191820
Poruke: 1739
*.3gnet.mts.telekom.rs.



+2283 Profil

icon Re: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u01.10.2014. u 16:20 - pre 116 meseci
Citat:
cozmo_im: Ljudi nisu stoka da placaju takvo maltretiranje.

Ljudi u Srbiji generalno jesu stoka, sto su vise puta i dokazali. Rade ilegalno a ne prijavljuju poslodavca, ne prijavljuju mito i korupciju, ne placaju struju/porez/tv pretplatu/prevoz/atest vozila/bilo sta sto mogu cim im malo popustis uzde. Pobiju se oko svega sto je dzabe, racunajuci i sadnice drveca. U automobilu nece da vezu pojas ako neko dobro ne pazi na to i lupa po glavi svakog koga uhvati da to ne radi. U zgradi gde zive nece da promene sijalice, vec hodaju u mraku, da ne pominjem renoviranje fasade i krova - sto da bacaju pare kad se ne mora. Vole da za'ebu drzavu vise nego 'leba da jedu. I tako dalje, stoka kakve nema ni u stali.

Citat:
Snimanje linija se ne moze odrediti brojem validacija.

Zasto ne moze - zar ne rekose da je sad pravilo da se svi validiraju? Ako 3 putnika u autobusu validiraju kartu, onda tu postaviti jedan autobus na svakih sat vremena i to je to, ja tu ne vidim nikakav problem, zasto bi autobis drndao prazan tamo-ovamo i trosio gorivo? Ko ce to da plati?

Ne znam sta hoces da kazes ovim slikama, ali one upravo dokazuju moj stav da gradski prevoz mora poceti da se naplacuje, ili se mora ukinuti. Slike dokazuju da smo na dobromputu, izdrzimo jos malo u cvrstoj nameri neplacanja i ovaj cirkus mora prestati na jedan ili drugi nacin. Drzava mora ili smisliti mehanizme za onemogucavanje besplatnog prevoza, ili pustiti gsp niz vodu, treceg nema.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: BusPlus - novi sistem karata za prevoz u BGD-u

Strane: << < .. 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 844010 | Odgovora: 3410 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.