Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?

elitemadzone.org :: MadZone :: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 38154 | Odgovora: 234 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?29.05.2008. u 14:42 - pre 192 meseci
Jel imam ja pravo na pauzu?

Dosta sam vas danas odradio: proglasavam pauzu diskusije! (moram kuci)
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

Fuzz
Bojan Vukovic
Novi Sad

Član broj: 8631
Poruke: 3866
*.ADSL.neobee.net.



+9 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?29.05.2008. u 14:42 - pre 192 meseci
Citat:
ultraKeen: Oni koji malo znaju o kompu i softveru, nista vise i nista strasno... ne boli, jel tako? :)


Kada dolazi od takvog autoriteta, zaista ne boli.
Mislim, ja sam pokusao da razgovaram sa tobom, ali ti si covece - idiot. Ne vredi.

anti-heroin spree
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?29.05.2008. u 14:44 - pre 192 meseci
Citat:
Fuzz: Kada dolazi od takvog autoriteta, zaista ne boli.
Mislim, ja sam pokusao da razgovaram sa tobom, ali ti si covece - idiot. Ne vredi.


Jos jednom - hvala na komplimentu!

Uzvraticu istim - samo ako zasluzis, naravno... :)
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

machiavelli
Beograd

Član broj: 7080
Poruke: 216
83.136.177.*



+164 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?29.05.2008. u 14:46 - pre 192 meseci
Proglasava pauzu :)) Car...
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?29.05.2008. u 14:54 - pre 192 meseci
U svakom slucaju ima moj glas za najgluplju temu godine. Covek jednostavno zasluzuje neku nagradu.
 
Odgovor na temu

su27killeryu

Član broj: 50706
Poruke: 394
213.133.8.*



+334 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?29.05.2008. u 16:21 - pre 192 meseci
6 strana qq...ovakve gluposti se zato lockuju u startu. Cuj dugmence + i -...jos dodati i numericku pa da sluzi kao digitron ako kome treba usput da racuna oce li da mu ostane za 'leba.
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?29.05.2008. u 17:41 - pre 192 meseci
Citat:

Oni koji malo znaju o kompu i softveru, nista vise i nista strasno... ne boli, jel tako?


Citat:

Dosta sam vas danas odradio: proglasavam pauzu diskusije! (moram kuci)


Citat:

Hvala na finansiskim predlozima, ali nemam vremena za te sitnice,


Citat:

...tatko ti sofer...


Citat:

...Tesla...


Citat:

....moje ideje....



Kuku lele...
Al si ti neki nadobudan lik.....kompleks velicine je ovde vidljiv iz aviona...
Licis mi na one sto likove prave perpetuum mobile.....
 
Odgovor na temu

Bananaman

Član broj: 13587
Poruke: 76
*.eunet.yu.



+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 03:03 - pre 192 meseci
Prvo sam mislio da nas Pandora lozi, ali vidim da ipak nije on jer donekle vrsi interakciju sa posetiocima iako su mu bulaznjenja gora od Pandorinih (za onog se vidi da je klinicki lud, a ovaj predlagac teme samo pati od akutnog izliva sopstvene frustracije i osecaja vise vrednosti)... Imate moj glas za Najgluplju temu godine (sto je sve, samo ne mala stvar, s obzirom na ostru konkurenciju)! Ako treba, moze vlasnik sajta da napravi neko +/- dugmence pa da kliknem...
The Time is Near!
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 07:44 - pre 192 meseci
Danas necu imati mnogo vremena za diskusiju, ali moram nesto da zapazim...

Promenio sam 3 osnovne skole i jednu gimnaziju, a uokviru svake vise razlicitih razreda. I, svaki put, u svakom razredu je uvek postojao jedan ucenik, tzv. "crna ovca", na koga ili koju su se svi istresali i onako decije sadisticki, bez osecaja za meru, izivljavali u maltretiranju na sve moguce nacine. Nisam to nikada bio ja, odmah da napomenem, jer ce mnogima ovde to odmah pasti na pamet :) ... ne bez razloga jer je situacija identicna :)

Zasto se to desavalo kao pravilo u svakom razredu, a ova ovde situacija oko ove teme veoma podseca na taj fenomen?

Postoji potreba u svakom coveku da se istakne necim unutar svoje grupe, sto je integralni deo valda svake (zdrave?) licnosti, uz retke izuzetke koji se ne moraju cak smatrati zdravim. Ali, takodje postoji i strah od tog isticanja, strah ustvari od greske koja ce uzrokovati losu ocenu same te grupe koja uvek validuje licne "eksurzije". Ali, kada nastane situcija priblizno unisone klime i misljenja oko bilo cega, ili kada se to cak samo naslucuje, tada se opasnost od lose ocene za "ekskurzije" smanjuje ili je nestaje, a svako iz grupe, ne inace mnogo hrabar, dobija priliku da se bez posledica "istice", mada je to isticanje bas zbog te masovnosti onda ipak jednolicno. Pa sad', da bi isticanje bilo ipak u bilo cemu razlicito sem u osnovnom pocetnom stavu, krece se u inace nedopusteni verbalizam licnih uvreda, pa sve do fizickih nasrtaja (ako su oni moguci, srecom ovde nisu). Ovde tome dodatno doprinosi i anonimnost, iza koje se uvek kriju sustinske kukavice...

Nadam se da sam bio jasan. Mislim da se ovde desava ista situacija koja bi se mogla nazvati fenomenom ili sindromom copora. Sami zakljucite koja je to vrsta ljudi u pitanju, sa koliko hrabrosti i osecaja za meru; ja bi ih nazvao srtrvinarima...

Nemojte zameriti na ovo malo odstupanje od teme, bice jos price o njoj, pale su mi na pamet neke nove ideje koje bi usavrsile predlozeni sistem, kao i malo sofisticiraniji nacin tumecenja rezulatata... :)
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 08:33 - pre 192 meseci
ala ste se raspisali......


ajde polako.

kolko primetih, na pocetku teme, ultrakeen se zalio da niko ne argumentuje svoja stanovista da su dugmici losa ideja, i druga stvar da cim ne mogu da izdrze u raspravi sa njim, usred nedostatka argumenata, odmah krecu na verbalna vredjanja i fizicke uvrede.
zadnjih par stranica stvar je obrnuta, kad je ultrakeen dobio par argumenata, on je presao na vredjanja, a svoje stavove nikako da izargumentuje.

ultrakeen, mada vidim da imas dosta postova i van madzone-a, moram da priznam da u ovoj temi meni delujes kao klinac starosti do 20 godina.
ili druga opcija da si namerno zajahao za zezas masu ljudi.

iskreno, ja radim kao programer i govorim ti sa te strane. Ono sto si ti rekao nema blage veze sa zivotom i programiranjem.

pominjanje crnih ovaca i teorije copora ovde nema nikakve veze, iako je ovo madzone, ovde se ipak okuplja dovoljan broj razumnih ljudi, koji malo razmisle o problemu, pre nego napadnu nekog.
samo da ti napomenem, da bi za ceo ovaj posao, samo torskovi unajmljivanja savetnika za iizradu programa kostali mnogo. mnogo vise od tvojih 1000 eur.

bez ljutnje
"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 08:52 - pre 192 meseci
Ajde malo po malo.
pocnimo sa cenom dugmica.
za pocetak ja sam racunao sa 6400 dugmica, i cenom od 80 eur/dugmencetu.

kako si mislio da dodjes do tih dugmica?
opcija 1: kupis 10000 flesica, 10000 dugmica, pa nek mehanicari skidaju plocice sa flesica i lepe na dugmice
opcija 2: naruciti gotove dugmice iz fabrike
druga opcija naravno je bolji izbor, ali kao sto sam ti rekao flesici su proizvod siroke potrosnje. a pojam velike kolicine je jako relativna stvar.
tebi je 3200 velika kolicina. za to bi te u relevantnim fabrikama po aziji ismejali. velike kolicine su reda stotina hiljada komada. jedino se na tolikim kolicinama isplate troskovi projektovanja tog dugmeta.

ako zelis da kazes da nema potrebe za projektovanjem, samo da ti napomenenm, da ti je potrebno robusno dugme, plocica za detekciju otisaka, elektronika za sklop,
interfejs za spajanje sa racunarom i firmware koji bi automatizovao proces slkeniranja otiska i prosledjivanja racunaru.

e to vec ne moze da kosta 5 evra na kolicinu od 3200 kom. a ne verujem da moze da kosta 5 evra ni na kolicinu od 25000 kom.
uzgred, na samom startu imas problem, zbog sistema upotrebe dugme treba da bude robusno, a skenirajuca povrsina ne bi trebala da bude robusna zbog skeniranja.


***poslanici u skupstini***
kako mozes da poredis identifikaciju mag ili chip karticama, tacno odredjenog, malog broja ljudi, tacno poznatog identiteta, sa sistemom koji radi detekciju na principu PREPOZNAVANJA otisaka, za stotine hiljada nepoznatih ljudi, u kratkom vremenskom intervalu, na duzi period vremena.

"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 09:07 - pre 192 meseci
Citat:
Deep|Blue:
samo da ti napomenem, da bi za ceo ovaj posao, samo torskovi unajmljivanja savetnika za iizradu programa kostali mnogo. mnogo vise od tvojih 1000 eur.


Ne mozemo izgleda da se slozimo ili se bar mnogo razilazimo u proceni cene kostanja. Ajde da probamo onda relativnim nacinom. Neka GSP Begrad ima 1000 vozila i predpostavimo da cena cele investicije oko dugmica/tastera kosta ko pola novog busa. Da li je pretostavka u redu ili ne, ostavimo to sada, ali mislim da je i to mnogo.

I sada, osnovno pitanje: da li je 0,05% vrednosti veliko ulaganje? Neka je i ceo bus a ne pola, opet smo na 0,1% ...


Citat:
Deep|Blue: Ajde malo po malo.
***poslanici u skupstini***
kako mozes da poredis identifikaciju mag ili chip karticama, tacno odredjenog, malog broja ljudi, tacno poznatog identiteta, sa sistemom koji radi detekciju na principu PREPOZNAVANJA otisaka, za stotine hiljada nepoznatih ljudi, u kratkom vremenskom intervalu, na duzi period vremena.


Kakve veze za tehniku ima tacno poznavanje ljudi/poslanika i njihov broj? Tehnika ocita pa ocita otisak i neznajuci koliko je ljudi u pitanju.

Vremenski interval bi bio isti onaj kao i za USB flesh-eve; ne verujem da se ceka vise od par sekundi...
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 09:13 - pre 192 meseci
na moju primedbu oko statistike ...
Citat:
Ultrakeen:
...dodao bih - AKO za to ima potrebe!
Ta rasclanjavanja jesu zgodna stvar ali samo za analiticke price nasiroko a nama to ne treba. Treba gledati cilj i svrhu: sta je bitno koliko je star izmaltretirani putnik u busi ili izvredjani korisnik nekog saltera i da li je zensko ili musko? Ta logika koju pokusavas da ubacis u statistiku je cisto preuzimanje bez razmisljanja, po copy-past sistemu...

POsmatranje podataka koji nemaju smisla je besmisleno.
dodatno pitanje: Da li ti je uopste vazno zbog cega su ljud zadovoljni/nezadovoljni?
pre par godina, na mobtel sajtu, anketa: da li ste zadovoljni uslugama, cenama, gprs-om ....
odgovorim mesovito na pitanja zbog svojih razloga. posle 5-6 dana zove operaterka iz mobtela i pita cime specificno nisam zadovoljan.
dakle jako je bitan i razlog. a mislim da ti je dosta ljdu to vec reklo.

***visestruko glasanje***
e ovo nije lose
samo kako se zastiti od prevara?
npr napaljeni klinac, sa markicom koji sedi non stop u istom busus i za svaku voznju pritisne 10 puta -.
ili vozac koji dovede celu porodicu da klikce na +

Citat:
Ultrakeen:A sto se tice price o principima rascanjavanja, sa njima se slazem kada je u pitanju neka naucna studija o raspolozenju po politickim pitanjima, ali za jednostavna pitanja - jednostavan i uzorak!

ne postoje jednostavna pitanja. ne bi verovao koliko na anketu moze da utice samo formulacija pitanja. a samo pitanje tvoje ankete je besmisleno, bez dodatnih pokazatelja.


eh da, vidim da si ti uradio racunicu za 1000 autobusa, za 1000 eur.
ajde nas uputi barem kako uzeti 1000 dugmica za manje od 1000 eur

a usput si i citace i kartice nabavi za manje od 1000 eur. sjajno. ali kako?

Citat:
Ultrakeen:Zavisi ko montira opremu. Da li bus firma ima svoje elektricare koji popravljaju struju na busevima? Ima. Cena inastlacije =0.

da li slucajno ti elektricari imaju iskustva sa montiranjem i testiranjem osetljive elektronicne opreme ??
i ko ce da ih natera da to urade kako treba?
kad dodjemo da ovakve opreme, prvo retko ko je spreman da ti proda opremu bez ugradnje, a drugo retko ko je dovoljno lud da se upusti u samostalnu montazu ove opreme

"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 09:32 - pre 192 meseci
Citat:
Ultrakeen :
Kakvi bre sad novi radnici? Na tom se vidi da ti je cela procena tendenciozna ka sto vecim ciframa, dakle nistavna...
Ko bi to radio, ko bi na kraju meseca obisao sve buseve i iz svakog povukao po jedan mali fajl preko USB-a? A na kraju sve te fajlove ocitao? Jedan jedini je dovoljan, mozda dvoica kao rezerva zbog bolovanja i godisnjeg - ali naravno od onih vec zaposlenih...

...
O velicini baze bi se dalo pricati, ali samo za period od recimo 24 casa, jer bi se svi stariji otisci brisali sa harda. Dakle zanemariv utrosak...
....
Ma ko je pomenuo "centralnu bazu" i nedaj boze neku mrezu??? Podaci su dislocirani i nezavisni jedni od drugih do trenutka kada se svi pokupe jednim obicnim USB flesh-om na jedno mesto - pre programa za obracun plata recimo... A onda po zasluzi + i - stimulacijeeee...

Uffffffff.
ajde polako.
Secas se one price klijent-server?
ideja toga je ad se rasclane klijenti sa jeftinim sistemima za prikupljanje i server sa skupim sistemima za obradu podataka.
dakle ako neces centralnu bazu, sa izuzetno jakim serverskim mashinama, onda si prisiljen da koristis gomilu (1000) klijenta sa skupim racunarima i skupim programima za prikupljanje i obradu podataka.

pretpostavljam da hoces da odustanes od ideje i da izljubis server(e)
dakle ta centralna baza, koja bi morala da analizira podatke iz 1000 autobusa, sa par desetina hiljda skenova dnevno za svaki bus bi bila veoma velika. toliko velika da bi ti samo za administraciju tih novih servera trebalo barem 2-3 osobe.
programi za analizu otisaka su jako, ali JAKO skupi i dosta spori. standardna upotreba ovih programa je da uporedi JEDAN otisak sa par stotina hiljada/milona u bazi.
ti bi koristio poredjenje svaki sa svakim. ako si se iole bavio programiranjem, znas u cemu je rec i koliko je to jednostavno.

sto se tice memorije. voleo bih da vidim flesice na koje ce radnik da pokupi par miliona otisaka prstiju i caskom prebaci na rserver.
treba ti dosta harda za tako nesto. cak i da radis dnevne resete, treba ti gomilu mesta na serveru za obradu svega toga.

Citat:
Ultrakeen :
za neupucene:

Postoje USB flesh-evi koji umeju da ocitaju otisak nekog prsta vlasnika i da obzirom na to ocitano, dozvole ili ne da se pristupi njihovom sadrzaju. Cak im se memorija deli u 2 dela: zasticena i nezasticena, a velicina delova se odredjuje formatiranjem flesa.
....
Skuup algoritam za identifikaciju? Mozda daj boze 5% od cene flesha; podsecam, kada je prica o softveru postoji samo inicajlna cena, on se kopira...

cena softvera mozda jeste 5% od cene flesa, al kad uzmes cenu od 40 eura i seriju od recimo 500000. to ti izadje 1 milion evra. zanimljivo zar ne
to je inace jednostavni OEM softver, koji verovatno ima pojednostavljen algoritam za analizu otisaka, gde u bazi ima malu kolicinu otisaka, i nije namenjen za msovnu upotrebu.

za rad u autobusima, treba ti specijalizovan softver ili specijalizovane kontrole za rad sa citacima otisaka i analizu istih.
ako ces kontrole, pa da programeri gsp-a rade program, racunaj na pocetnu cenu od barem 5000 eur i razvoj od min 8 meseci.
ako ces specijalizovne programe, daliborp ti je vec odgovorio. racunaj na dupliranje pomenutih cena, zbog prilagodjavanja programa.


"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 09:38 - pre 192 meseci
e da kod ljudstva, jos nesto
Citat:
Ultrakeen: Kakvi bre sad' novi radnici? Na tom se vidi da ti je cela procena tendenciozna ka sto vecim ciframa, dakle nistavna...
Ko bi to radio, ko bi na kraju meseca obisao sve buseve i iz svakog povukao po jedan mali fajl preko USB-a? A na kraju sve te fajlove ocitao? Jedan jedini je dovoljan, mozda dvoica kao rezerva zbog bolovanja i godisnjeg - ali naravno od onih vec zaposlenih...

ade recimo da si u pravu, i da to sve moze da se ocita jednom mesecno, na flesic
ako uzmes da izmas 1000 autobusa
za jedno ocitavanje u idealnoj situaciji da su svi u isto vreme na parkingu bi ti trebalo barem 7-8 min. uzecemo 7
1000 bus * 7 min = 7000 min ~ 116 sati
ako je radno vreme operatera 7.5 sati
ispada 15.5 dana samo za ocitavanje podataka. zamisli da se radi na dnevnom nivou :-D

"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 10:01 - pre 192 meseci
Citat:
Ultrakeen bzirom na uocenu tendecioznost i moje realne primedbe, cifra u milionima evra ti je totalno van pameti!
Nedaj boze da idem s'tobom na pijacu, ponestalo bi mi para na prvoj tezgi...

Sta cu, kako krenem da razmisljam o bilo kojoj stavci, cifra probije milion evra.


***kineski kompjutercic za 50 eur***
mozda nisi svestan, ali nisu sve kineske stvari jeftine.
pomenuti kompjutercic, sam ja racunao ~ 700 eur
zasto?
pa, za pocetak (ako pristajes na opciju da ljubis servrere) treba ti komp, koji moze da radi u uslovima konstantih vibracija i potresa, sto pokriva tehnologija laptopova, a cak ni oni ne bi mogli da imaju veliki zivotni vek u takvim uslovima.
dakle trebaju ti specijalni industrijski racunari. monitor u svemu tome i nije bitan. potrebni su ti velliki hdd-ovi, zbog kolicine podataka, izmenjeno napajanja, preko baterija.....
ukratko, ovakav racunar ni u kom pogledu ne moze da kosta 50 eur.
kinezi bi mogli samo da se smeju zbog blesave ideje.
pogotovo na ovako malu seriju.


za DLL pozdravi sinka, i procitaj post o softveru 2 gore.

Citat:
Ultrakeen :
Citat:

DaliborP: Logika ti nije najjaca strana.


Oduvek. Programiranje me ustvari naucilo...

Oduvek ti logika nije bila jaca strana?!?!

Citat:
Ultrakeen :
...i tebi tatko sofer?


ovo ti postaje sve cesci argument

a za tvoje primedbe za VISTU, zbilja nemam reci.

Citat:
Ultrakeen :
Citat:

Marko_L: @ultraKeen
Koliko si takvih sistema do sada isplanirao, napravio i implementirao ?


Iz postovanja prema sagovorniku, da odgovorim...

Hvala na finansiskim predlozima, ali nemam vremena za te sitnice, bolje reci imam mnogo pametnije stvari na umu. Nemoj samo da me pitas koje su, u pitanju je poslovna tajna...

vidim da si izbegao odgovor na pitanje.
a i uporno dizbegavas da izneses tvoj proracun, al malo ozbiljniji a ne tipa ovog
Citat:
Ultrakeen :
sve bez veze i za 0 dinara, gore objasnjeno


Citat:
Ultrakeen :
Citat:

Deep|Blue:
samo da ti napomenem, da bi za ceo ovaj posao, samo torskovi unajmljivanja savetnika za iizradu programa kostali mnogo. mnogo vise od tvojih 1000 eur.


Ne mozemo izgleda da se slozimo ili se bar mnogo razilazimo u proceni cene kostanja. Ajde da probamo onda relativnim nacinom. Neka GSP Begrad ima 1000 vozila i predpostavimo da cena cele investicije oko dugmica/tastera kosta ko pola novog busa. Da li je pretostavka u redu ili ne, ostavimo to sada, ali mislim da je i to mnogo.

I sada, osnovno pitanje: da li je 0,05% vrednosti veliko ulaganje? Neka je i ceo bus a ne pola, opet smo na 0,1% ...


pa za pocetak se ne zlazemo oko cifre, ti si sa 1000 eur sad presao na 100-200 000 eur.
a ja sam jos uvek na >4 mill eur.



Citat:
ultraKeen: Kakve veze za tehniku ima tacno poznavanje ljudi/poslanika i njihov broj? Tehnika ocita pa ocita otisak i neznajuci koliko je ljudi u pitanju.
Vremenski interval bi bio isti onaj kao i za USB flesh-eve; ne verujem da se ceka vise od par sekundi...

aham, ocitavanje mozda traje par sec, ali analiza .........

"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 11:37 - pre 192 meseci
http://cgi.ebay.com/APC-Biomet...temZ220237562737QQcmdZViewItem

$14 * 0,64 = 9 evra, sa sve kutijom, USB utikacem i gajtanom ;)

nabavka velike kolicine BEZ gajtana, USB utikaca i kutije = neka je 50% od 9 evra < 5 evra

postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 12:03 - pre 192 meseci
Zamislite da je neko pre 10 godina plasirao ideju da se PDV evidentira ODMAH I DIREKTNO sa svake bozije kase svake uboge trafike u zemlji preko mobilne GSM mreze - kako bi ga slatko ovde ispljuvali... :)

A danas? ;)
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 12:08 - pre 192 meseci
Ti ne kapiras osnovno.
CAK i da se resi citav razvoj implementacija, eksploatacija sa tehnicke strane, neces promeniti ljudski faktor.

Ponovo te podsecam da pogledas bilo koju knjigu utisaka u bilo kom, recimo Maxy, i da vidis koliko tu ima zadovoljnih.
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 12:12 - pre 192 meseci
Citat:
zaraza: Ti ne kapiras osnovno.
CAK i da se resi citav razvoj implementacija, eksploatacija sa tehnicke strane, neces promeniti ljudski faktor.

Ponovo te podsecam da pogledas bilo koju knjigu utisaka u bilo kom, recimo Maxy, i da vidis koliko tu ima zadovoljnih.


Ajde ovako: postojao bi prosek na nivo svih vozaca buseva, kao neka minus brojka ako bi svi vozaci imali vise minusa nego pluseva, kako ti mislis. Sta je onda problem da se nagrade oni koji su ispod tog proseka a kazne oni koji su preko tog proseka?
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 38154 | Odgovora: 234 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.