Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?

elitemadzone.org :: MadZone :: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

[ Pregleda: 38153 | Odgovora: 234 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 17:51 - pre 192 meseci
Citat:

Ajde ovako: postojao bi prosek na nivo svih vozaca buseva, kao neka minus brojka ako bi svi vozaci imali vise minusa nego pluseva, kako ti mislis. Sta je onda problem da se nagrade oni koji su ispod tog proseka a kazne oni koji su preko tog proseka?


Ne razumem, hoces da se nagradjuje onaj ko je manje los po misljenju javnosti?
A kako onda da znamo da li je on stvarno manje los, ili su onom drugom vozacu putnici jednostavno bili nervozni?
Nisi mi odgovorio na komentar vezan za knjige utisaka.
A razmisli i o tome zasto je taj plus/minus ukinut sa dosta foruma....

aha....
Citat:

Hocu da kazem da bi sistem sa +/- ocenjivanjem korisnika bio primenjljiv gde god se ima odnos sa klijetima, a sa mnogo kliejnata pogotovo. Razne budjave knjige utisaka su mogle da imaju smisla samo u sistemu koji je malo vise polagao na moral i cist obraz od ovog tekuceg gde je para jedina vazna stvar.


Konacno si shvatio u cemu je stvar.
Ovo ti j eisto kao knjiga utisaka.

 
Odgovor na temu

Bananaman

Član broj: 13587
Poruke: 76
*.eunet.yu.



+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 19:16 - pre 192 meseci
Citat:
Kakve veze za tehniku ima tacno poznavanje ljudi/poslanika i njihov broj? Tehnika ocita pa ocita otisak i neznajuci koliko je ljudi u pitanju.

Evo, pravnik (a ne programer) te pita koliko treba da budes plitkog uma da ovo izjavis?? Ocitavanje, obrada, prikazivanje i arhiviranje glasanja (da/ne/uzdrzan + prisutan) koja 250 poznatih ljudi vrsi magnetnim karticama i tri tastera je po tebi tehnicki isto kao biometrijska identifikacija i ocitavanje u teskim uslovima, obrada, prikazivanje, statisticka analiza i stratifikacija i arhiviranje glasanja sa 1000+ autobusa dnevno kojima se za 24h prevezu stotine hiljada ljudi???!!!

Polako shvatam zasto su te toliko maltretirali u odeljenju...
The Time is Near!
 
Odgovor na temu

M-84 AB1

Član broj: 85667
Poruke: 519
*.adsl-3.sezampro.yu.



+4 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 19:45 - pre 192 meseci
Haha, ova tema je jos ziva!
@ultraKeen mogu samo da ti kazem: http://www.srbovanje.com/
Elektronski dokaz da u Srbiji ima mnoogo vecih problema od ovog koji se ganja u ovoj temi.
Pozdrav!
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
91.150.106.*

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?30.05.2008. u 21:54 - pre 192 meseci
Citat:
Bananaman: Evo, pravnik (a ne programer) te pita koliko treba da budes plitkog uma da ovo izjavis?? Ocitavanje, obrada, prikazivanje i arhiviranje glasanja (da/ne/uzdrzan + prisutan) koja 250 poznatih ljudi vrsi magnetnim karticama i tri tastera je po tebi tehnicki isto kao biometrijska identifikacija i ocitavanje u teskim uslovima, obrada, prikazivanje, statisticka analiza i stratifikacija i arhiviranje glasanja sa 1000+ autobusa dnevno kojima se za 24h prevezu stotine hiljada ljudi???!!!

Polako shvatam zasto su te toliko maltretirali u odeljenju...


bas se vidi da si pravnik a ne tehnicko lice :)

a za ono na kraju stariji svet je ranije govorio "pravi se blesav"

Citat:
M-84 AB1: Haha, ova tema je jos ziva!
@ultraKeen mogu samo da ti kazem: http://www.srbovanje.com/ :)
Elektronski dokaz da u Srbiji ima mnoogo vecih problema od ovog koji se ganja u ovoj temi. :)
Pozdrav!


Znam taj sajt, sasvim je dobar; pokusavao sam pre koju godinu da stavim na njega jednu slicicu iz Maxy-a kao primer nase domace gluposti, ali su se oni tamo admini pravili nesto blesavi, k'o ovaj Bananaman sto naviko na bananane pa ne moze da se odvikne ... bilo mi to nesto sumljivo, pa sam prestao da trosim taj sajt

A ako cemo da vijamo velike ili najvece probleme u Srbiji, moze i to, samo se bojim da ne zastranimo onda sa temom znojavih sofercina...

Ajde da ipak otvorim Pandorinu kutiju: najveci srpski problem je glupost i neukost njenog naroda koja je izrodila sebicnost, ono cuveno "use, nase i podase". Na to se nakalemio politicki sistem skrojen tako da zemljom upravjaju tajkuni a ne nekakvi i nikakvi izabrani na izborima... Pandoriceee, de siiii.......
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

New Village DC
Projektant hardvera
Srbija

Član broj: 65539
Poruke: 438
*.adsl.verat.net.

Sajt: www.itnetwork.rs


+222 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?31.05.2008. u 02:25 - pre 192 meseci
@Ultrakeen
Navedi argumente koji pokazuju da je tvoj predlog isplativ, lak za ugradnju i da ima smisla.

Pozuri da prijavis patent, da ti ga neko ne ukrade... :-)


Ovi se prepanuše, a Marko, onako srdit iza sna, uze jednog po jednog darivati: kog
sabljom, kog buzdovanom. Nije se ni triput okrenuo, a već svih sedam s dušom rastavi.

 
Odgovor na temu

Bananaman

Član broj: 13587
Poruke: 76
*.pyrotherm.co.yu.



+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?31.05.2008. u 02:30 - pre 192 meseci
Citat:
Citat:
Citat:
Bananaman: Evo, pravnik (a ne programer) te pita koliko treba da budes plitkog uma da ovo izjavis?? Ocitavanje, obrada, prikazivanje i arhiviranje glasanja (da/ne/uzdrzan + prisutan) koja 250 poznatih ljudi vrsi magnetnim karticama i tri tastera je po tebi tehnicki isto kao biometrijska identifikacija i ocitavanje u teskim uslovima, obrada, prikazivanje, statisticka analiza i stratifikacija i arhiviranje glasanja sa 1000+ autobusa dnevno kojima se za 24h prevezu stotine hiljada ljudi???!!!

Polako shvatam zasto su te toliko maltretirali u odeljenju...



bas se vidi da si pravnik a ne tehnicko lice


Ah, da... Promakla mi je jedna sitnica... Pored diplome pravnika, usput sam i PHP/MySQL programer i admin u jednoj firmi. Samo sam hteo da vidim da li ces ista inteligentno odgovoriti na tehnicki argumentovanu kritiku... Do sad si pokusavao da trtish forum... Sad forum trti tebe... Mada, navikao si ti... Od osnovne skole, kapaciteti za to su ti se ekstremno prosirili...
The Time is Near!
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
77.46.165.*

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?31.05.2008. u 09:17 - pre 192 meseci
@Bananaman

ti nesto ljut na mene...?
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
77.46.165.*

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?31.05.2008. u 09:22 - pre 192 meseci
(ako nisi ljut onda si bolestan)
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

pitikovski

Član broj: 116407
Poruke: 263
77.105.3.*



+19 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?31.05.2008. u 10:31 - pre 192 meseci
Citat:
ultraKeen: (ako nisi ljut onda si bolestan)

Auuu pa ovaj tvoj post govori vise o tebi nego o @Bananaman-u.
 
Odgovor na temu

Bananaman

Član broj: 13587
Poruke: 76
*.pyrotherm.co.yu.



+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 02:48 - pre 192 meseci
E, Pitikovski... Pusti ga samo... Vidis da je nesposoban da odgovori argumentima na argumentaciju, pa koristi ad personam napade... To je najbolji indikator njegove sposobnosti da cinjenicama brani svoje teze sa kojima se nije slozio nijedan od nas sa foruma...

Koriscenje tih napada je ujedno pokazatelj da je izgubio prisebnost i shvatio da je strana koja je izgubila raspravu... Sad jos mozemo da ocekujemo cinizam i podsmevanje, ali je prici uglavnom kraj...
The Time is Near!
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
79.101.203.*

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 10:19 - pre 192 meseci
Posto vidim da vec odavno niko sta pametno i konkretno nema da doda, predlazem moderatoru da zakljuca ovu temu. Ili nek' je ostavi kako-god, svejedno...

Zakljucak je da ideja nema ozbiljnih mana i da je sasvim i opravdano izvodljiva. Glavne zamerke su bile cena i karakter nasih ljudi. Cena je dokazano niska a ekstremne karaktere pegla statistika. Samo da dopunim ideju jednim detaljem: pored svakih bus-vrata trebalo bi imati 4 a ne 2 plus/minus dugmeta; prva 2 za ocenu kvaliteta voznje a ostala 2 za kvalitet busa. Podrska sa kamerom bi bila dobro dosla, ali mozda ipak suvisna: poenta je preventivno delovati a ne kada do neceg lose dodje.

Sve drugo cega je bilo u kolicinama, pripisujem karakteru naroda i zemlje u kojoj zivimo. Nemogucnost prihvatanja razlicitih misljenja od sopstvenog ocito mnoge nervira. Ko ne misli kao ja - drzavni je neprijatelj koga treba mrzeti i razapeti. Nalazenje sopstvenog potvrdjivanja jedino negacijom drugih je sutina te osobine. Ali sta se tu moze, dobro i prolazimo kakvi smo...


Toliko. Hvala svima na utrosenim resursima! :)



postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

DaliborP

Član broj: 113174
Poruke: 1173



+3258 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 10:49 - pre 192 meseci
Citat:
ultraKeen: Zakljucak je da ideja nema ozbiljnih mana i da je sasvim i opravdano izvodljiva.

:)))))))
Da, ti si dao ideju a i zakljucak. To sto si jedini na strani te brilijantne ideje je ustvari zavera protiv vas kreativnih ljudi koji zele da ostave nesto covecanstvu :)


 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 13:54 - pre 192 meseci
Citat:
Zakljucak je da ideja nema ozbiljnih mana i da je sasvim i opravdano izvodljiva. Glavne zamerke su bile cena i karakter nasih ljudi. Cena je dokazano niska a ekstremne karaktere pegla statistika.

Jedino što je dokazano na ovoj temi je da je cena za tako nešto visoka, i to od strane ljudi koji su upućeni ili su radili na takvim sistemima. Jedini "dokaz" da je cena niska dolazi od tvoje predpostavke da su dugmići jeftini i da za 15 evra može da se kupi USB koji očitava otiske (iako isti nema nikakvih dodirnih tačaka sa sistemom o kojem pričaš), potpuno zanemarivši sve ostale aspekte, a posebno održavanje takvog sistema koji je možda i najskuplja stavka. A što se tiče statistike, vidi se da nisi mnogo upućen u to šta je statistika. Da bi se dobila realna statistika potrebno je nešto više od pukog da i ne dugmeta. Potrebni su podaci o godištu, polu, obrazovanju, zaposlenju anketiranog i verovatno još ponešto, i tek onda statistika može da ima nekog smisla. Primera radi, ako vidiš da su nezaposleni i penzioneri u 90% slučajeva imali primedbu na uslugu, a svi ostali su u 90% slučajeva bili zadovoljni, može se sa velikom verovatnoćom predpostaviti da su nezaposelni tako odgovarali zato što su isfrustrirani ili ljubomorni na ovoga što ima posao, a penzioneri zato što oni uvek imaju primedbe na nešto. Ali ako imaš samo da i ne odgovore, ti nemaš pojma ko je učestvovao u anketi, i dovoljno je da u autobusu u jednom mesecu bude više penzionera i nezaposlenih nego svih ostalih i eto ti pogrešne statistike. I šta treba, nekom uzeti 20% od plate zbog toga ? Glupost.
Uostalom, nigde na svetu ne postoji ovakav sistem, i postoji razlog zašto je to tako. Sistem je skup i beskoristan. Mnogo je jeftinija i efikasnija metoda jednostavno okrenuti broj telefona i ostaviti pritužbu.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
89.216.78.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 16:59 - pre 192 meseci
ajde ultraKeen,
dokazi nam da gresimo po pitanju cene.
barem cenu demantuj.

"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
79.101.161.*

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 19:08 - pre 192 meseci
Citat:
Marko_L: Jedino što je dokazano na ovoj temi je da je cena za tako nešto visoka, i to od strane ljudi koji su upućeni ili su radili na takvim sistemima. Jedini "dokaz" da je cena niska dolazi od tvoje predpostavke da su dugmići jeftini i da za 15 evra može da se kupi USB koji očitava otiske (iako isti nema nikakvih dodirnih tačaka sa sistemom o kojem pričaš)


nije 15 nego <5 evra, toliko je pisalo u mom odgovoru od ranije, sto ce reci - tendenciozno pokusavas da uvecas cenu 3 puta ;)

nisam zapazio nikoga u diskusiji od ljudi "koji su upućeni ili su radili na takvim sistemima"; opet tendencioznost...

nije da nema dodirnih tacaka, dodirna tacka je bas ocitavanje otiska; radi se o sustinski jednom te istom, samo je onaj sa linka komplikovaniji od onoga potrebnog u busevima i ispred saltera, onaj tamo sa linka pamti 20 ocitavanja a ovaj nama ovde potreban samo ocitano prosledi u komp, nista ne pamti ... uostalom, ne mislis valda da sam mislio da se koristi uredjaj bukvalno onaj sa linka; on je bio samo primer koliko je to jeftino ... mislis da je tesko naci nekoga ko bi proizveo 10.000 jedinica necega po spec.narudzbini koja je jednostavnija od one koja vec postoji?

Citat:
Marko_L: A što se tiče statistike, vidi se da nisi mnogo upućen u to šta je statistika. Da bi se dobila realna statistika potrebno je nešto više od pukog da i ne dugmeta. Potrebni su podaci o godištu, polu, obrazovanju, zaposlenju anketiranog i verovatno još ponešto, i tek onda statistika može da ima nekog smisla. Primera radi, ako vidiš da su nezaposleni i penzioneri u 90% slučajeva imali primedbu na uslugu, a svi ostali su u 90% slučajeva bili zadovoljni, može se sa velikom verovatnoćom predpostaviti da su nezaposelni tako odgovarali zato što su isfrustrirani ili ljubomorni na ovoga što ima posao, a penzioneri zato što oni uvek imaju primedbe na nešto. Ali ako imaš samo da i ne odgovore, ti nemaš pojma ko je učestvovao u anketi, i dovoljno je da u autobusu u jednom mesecu bude više penzionera i nezaposlenih nego svih ostalih i eto ti pogrešne statistike. I šta treba, nekom uzeti 20% od plate zbog toga ? Glupost.
Uostalom, nigde na svetu ne postoji ovakav sistem, i postoji razlog zašto je to tako. Sistem je skup i beskoristan. Mnogo je jeftinija i efikasnija metoda jednostavno okrenuti broj telefona i ostaviti pritužbu.


u tvoju "statistika" uvodis pretpostavku da su penzioneri recimo zakerala zasta nemas nikakve argumente (primer odokativnog voluntarizma) ... putnik je putnik, kao sto je glasac na izborima glasac; ako na rezultate glasanja ne utice doba starosti - zasto je to vazno u nasem slucaju? ... degradiras putnike samo da bi odrzao svoju tezu o "naucnoj" statistici ... razglabanja o strukturi stanovnista koje je ovako ili onako glasalo nema nikakvog uticaja rezulat izbora, pa se ta ista logika primenjuje i u busevima; CILj je bitan, on se broji, sve ostalo je socioloska analiza koja NEMA utica na rezultat

Citat:
Marko_L: Uostalom, nigde na svetu ne postoji ovakav sistem, i postoji razlog zašto je to tako. Sistem je skup i beskoristan. Mnogo je jeftinija i efikasnija metoda jednostavno okrenuti broj telefona i ostaviti pritužbu.


opet ponavljanje od ranije: vec je bilo reci o tome i vec jednom sam rekao da po toj "logici" nista odavde novo ne bi trebalo da se pojavi, odnosno da mi odavde treba samo da kopiramo ono sto dolazi iz "dubokog kosmosa" ... bas sam taj izraz vec jednom upotrebio

*

ne znam, cini mi se u ovoj diskusiji ide na "zamor materijala" ... o svemu smo vec jednom pricali, samo treba biti strpljiv i sve iscitati...

kao sto rekoh u prethodnom postu - vise sta novo nema da se kaze


postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
79.101.161.*

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 19:09 - pre 192 meseci
Citat:
Deep|Blue: ajde ultraKeen,
dokazi nam da gresimo po pitanju cene.
barem cenu demantuj.


vec dokazano, citaj unazad
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
89.216.78.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 20:02 - pre 192 meseci
Ultrakeen,
procitah ja par puta sve to.
posto si se zalio da mi ne argumentujemo nase tvrdnje jas sam se potrudio i dao ti prikaz tehnicke strane posla.
onoliko kolko ja imam iskustva.

opet ti kazem da je 10 000 suvise mala kolicina za masovne popuste kad govorimo o takvim elektro sklopovima, al ajde nema veze.

dai si jedan link.
tvoju tvrdnju da program moze da naprave programeri za manje od mesec dana.
i ideju da se kao baza koristi firebird (qq)

ajde molim te.
samo objasni sistem prikupljanaj otisaka.
znaci nemojmo o oblacima i ceni ananasa u sibiru.
reci lepo postupak obrade otiska.
od uzimanaj otiska sa dugmenceta
sistema provere
skladistenja u bazu
obracuna broja glasova
...
ajde to za pocetak

moguce da si ti predvideo neki sistem koji mi svi propustamo da vidimo.
stoga ajde malo argumentuj,
ako smo nas par ovde bili spremni da argumentujemo nase vidjenje,
mogao bi i ti, kao pokretac teme, da se malo potrudis.

objasnjenja su ti suvise stura.

jel moze par opsirnijih postica,
samo nemoj reci da ti je smor i da si vec objasnio, jer nisi objasnio, a ne verujem da ti je smor, jer si tu tvrdnju napisao 20 puta.
"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 20:52 - pre 192 meseci
Citat:
nije 15 nego <5 evra, toliko je pisalo u mom odgovoru od ranije, sto ce reci - tendenciozno pokusavas da uvecas cenu 3 puta ;)

Ma kako nije. Koliko vidim, našao si na Ebay-u uređaj kome je početna cena 14$, što znači da će verovatno biti prodat za više, ali nebitno, da kažemo da je 14$, troškovi shippinga-a 6$, plus troškovi carinjenja, na kraju bi te izašlo i više od 15 evra koje sam ja naveo. Uostalom, ajde da kažemo i da jedna firma kao što je GSP ima načina da dobije to mnogo povoljnije, znaš li ti koliko su pouzdani ti biometrijski uređaji koji koštaju 15$ ? Evo ja sam isprobao barem 3-4 i gotovo nijedan nije uvek mogao da prepozna otisak iz prve, nego uglavnom moraš da eksperimentišeš i postavljaš prst u različite položaje i sa različitim pritiskom na skener da bi dobio pravilno očitavanje. Pa čak i tada nekad treba 5-10 očitavanja da se otisak prepozna. A da ne pričamo o tome da se situacija dodatno pogoršava kada se skener malo zaprlja ili ogrebe (a to će se u autobusu sasvim sigurno često dešavati). To bi dovelo do toga da se svaki deseti otisak prepozna, pa bi neki ljudi mogli da glasaju i po nekoliko puta. Ili to ili da uvedeš desetostruku proveru, a s obzirom da svako očitavanje traje po nekoliko sekundi... ima autobus na svakoj stanici da stoji po pola sata dok se svi izređaju za glasanje. Ne postoji pouzdano rešenje ispod 100-nak evra i to samo za skener. To ti je na 500 autobusa * 3 vrata * 100 evra = 150.000 evra, plus treba uzeti barem još toliko za rezervne delove, jer će ti skeneri morati da se menjaju na dnevnoj bazi, dakle 300.000 evra samo za te skenere koji su 10% sistema. Ja stvarno ne znam šta si ti računao sa onih 1.000 evra. Pa sa tim ne možeš da platiš ni radnike koji će da instaliraju sistem.
Citat:
nisam zapazio nikoga u diskusiji od ljudi "koji su upućeni ili su radili na takvim sistemima"; opet tendencioznost...

Ja nisam radio, ali sam bio direktno zadužen za procenu ponuda za uvođenje takvog sistema u bivšoj firmi. Već sam pričao o tome pre nekoliko postova. Najjeftinija ponuda koju smo dobili je bila nešto preko 50.000 evra, i to za jednu zgradu, bez podrške koja se plaća posebno, a za autobuse uvećaj tu cifru nekoliko puta. Znači, bez 2-3 miliona nema ništa od tog sistema.
Citat:
nije da nema dodirnih tacaka, dodirna tacka je bas ocitavanje otiska; radi se o sustinski jednom te istom, samo je onaj sa linka komplikovaniji od onoga potrebnog u busevima i ispred saltera, onaj tamo sa linka pamti 20 ocitavanja a ovaj nama ovde potreban samo ocitano prosledi u komp, nista ne pamti ... uostalom, ne mislis valda da sam mislio da se koristi uredjaj bukvalno onaj sa linka; on je bio samo primer koliko je to jeftino ... mislis da je tesko naci nekoga ko bi proizveo 10.000 jedinica necega po spec.narudzbini koja je jednostavnija od one koja vec postoji?

Da, samo si zaboravio da umesto dela koji skladišti podatke treba implementirati interfejs koji prosleđuje podatke do kompa, pa ti dođe na isto. Ali čak i da dobiješ tih 10.000 komada po specijalnoj ceni, to je najmanji trošak u celom sistemu. Trebaju ti kompjuteri, i to one ovi konfekcijski koji se kupuju po radnjama, već kompjuteri specijalne namene otporni na udarce, truckanje, džombe... pa onda specijalni softver koji će sve to da pokreće... pa onda ljudstvo koje će to da instalira i održava... rezervni delovi koji će se menjati svakodnevno...
Citat:
u tvoju "statistika" uvodis pretpostavku da su penzioneri recimo zakerala zasta nemas nikakve argumente (primer odokativnog voluntarizma) ... putnik je putnik, kao sto je glasac na izborima glasac; ako na rezultate glasanja ne utice doba starosti - zasto je to vazno u nasem slucaju?

Ne, "moja" statistika samo pruža više informacija za analizu. Ne polazi se od predpostavke da su penzioneri zakerala, nego ako 90% penzionera glasa da nije zadovoljno uslugom, a 90% ostalih da jesu... onda iz toga možeš da izvučeš određene zaključke i predpostaviš da je loša ocena vozača više plod dokonosti, a ne nestručnosti tog vozača. Sa druge strane kad bi 90% penzionera glasalo da nisu zadovoljni uslugom, a i 60% drugih isto tako, onda možeš da predpostaviš da tu ima nešto. Ali čak i da uspeš da uvedeš takav sistem, i nekim čudom izbegneš zadržavanje od pola sata na svakoj stanici dok svi koji žele unesu potrebne podatke i usput ne dobiju batine jer blokiraju izlaz, i pored svega toga, opet nećeš imati nikakve konkretne dokaze protiv vozača, jer različitim slojevima društva smetaju različite stvari, pa tako omladina može glasati da su nezadovoljni upravo zbog tih penzionera koji ih stalno dižu sa sedišta, a penzioneri mogu da budu nezadovoljni jer neko nije hteo da im ustane. I ti ćeš zbog toga uzeti vozaču 20% od plate. Onda bi morao da uvodiš neke sisteme koji će da prikupljaju prosek iz svih autobusa, obrađuju te podatke i pokazuju koji je vozač u proseku imao koju ocenu i u kom autobusu. Taj sistem bi morao da sadrži podatke o svim vozilima (koje ima lošije kočnice, na kome je skoro rađena generalka, koje ima lošiji menjač, koje je radilo na prometnijoj liniji...), pa onda podatke o svim glasovima... pa onda sve obrađivati... i očas posla dobiješ sistem koji će te u startu koštati oko 10.000.000 evra ne računaući održavanje. A sve to da bi nekom vozaču uzeo 20% od plate koja možda iznosi šta znam koliko 30.000 dinara ? Taj sistem se ne bi isplatio ni za 1.000 godina. Sto puta jeftinije bi bilo zaposliti nekoliko ljudi koji će obilaziti autobuse u civilu i podnositi izveštaje centrali o ponašanju vozača. Za cenu sistema o kome pričamo, možeš da zaposliš 100 ljudi i plaćaš ih narednih 1.000 godina. Toliko o tome.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

Bananaman

Član broj: 13587
Poruke: 76
*.pyrotherm.co.yu.



+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 22:42 - pre 192 meseci
Ovde se dosta diskutovalo o "karakteru nasih ljudi", gde UltraKeen tvrdi da nije istina ono sto su mnogi ispravno konstatovali - zadovoljni bi cutali, a nezadovoljni udarali po minus tasteru...

Takva UltraKeenova tvrdnja ukazuje da za 6 svojih zivotnih decenija nikad nije radio sa klijentima/kupcima i da nije uspeo da ispravno sagleda psiholoske osobine potrosaca (putnici u GSP-u su potrosaci usluge prevoza).

Moj posao vezan je za prodaju commodity softvera, te tako imam itekako puno dodira sa korisnicima.

Svi korisnici mogu se podeliti na a) uglavnom zadovoljne, b) uglavnom nezadovoljne i c) totalno nezadovoljne. d) Totalno zadovoljan korisnik spada u domen statisticke greske, lazova, laskavca ili osobe koja nikad nije koristila proizvod/uslugu pa ne zeli da se zameri dobavljacu i zato tvrdi da je 100% zadovoljna.

Uglavnom zadovoljna (51-99%) stranka nikad, ali nikada nece okrenuti telefon ili email formular i reci: "Hvala Vam, Vi ste sjajni!". Ona ce cutati i koristiti uslugu u miru, javljajuci se samo da kupi jos (ili, u mom slucaju, da produzi godisnju licencu). Posto je to meni prilika da ih pitam kako su zadovoljni softverom, najcesci odgovori su: "OK je", "Sasvim je OK", "Dobar je, ali sam imao manjih problema sa xyz, ali sam i pored toga zadovoljan". E, upravo u tom xyz lezi moc CRM-a (odnosa sa kupcima) - konkretan kupac je ukazao na konkretan problem, koji ja potom mogu da prezentujem nadredjenima i nastojim da ga resim. Gospodo, zadovoljni klijent nije duzan niti se od njega ocekuje da vas hvali. Najveca hvala za vas je da se u prezasicenom trzistu on sam javlja i trazi da kupi jos, odnosno da placa racun/fakturu!!

Uglavnom nezadovoljni klijenti vrlo opsirno opisuju sta ih i koliko cini nezadovoljnim. Oni su izuzetno korisni kako bi vam ukazali na to sta ne valja. Ali, to nije stiskanje minusa na imaginarnom tasteru, to je realan, koristan i konkretanfeedback osobe koja vam ukazuje na greske. Ako vam ta osoba ipak plati uslugu, to znaci da i dalje veruje da moze da dobije od vas bolje i u trzisnoj ekonomiji je red da njene prituzbe vrlo ozbiljno shvatite i da budete na cistom da se druga sansa tesko i retko zasluzuje, kad svako moze (za vecinu stvari) da ode "preko puta" i kupi nesto drugo...

Totalno nezadovoljan korisnik je uglavnom bolno neuka ili zla osoba koja proizvod/uslugu nije umela da pravilno 'implementira' niti se za to imalo potrudila. U razgovoru sa njom shvaticete da su prituzbe generalizovane "ne valja to nista!" ili apsurdne "od vaseg softvera mi kuler zuji kao lud". Takvu osobu mozete: oterati u pm (nikako nije preporucljivo, moze da povuce za sobom gomilu negativnog PR-a), poslati kod konkurencije (ako je konkurencija dzentlmenska - nikako, ako je dzukacka - da) ili mozete da se patite sa njom. Bude slucajeva da se i ta patnja isplati jer su agresivne prituzbe takvih ljudi zapravo njihov izduvni ventil za kojekakve frustracije, ali da na kraju ipak - uredno plate!

U slucaju GSP-a, stvar je u velikoj meri ista. Njega koriste najraznorazniji ljudi. Najveci broj njih je indiferentan i kad biste ih pitali "Kako vam se svidela voznja", rekli bi "Sta znam, valjda je OK", "Nisam razmisljao o tome" i sl. Imate ljude koji bi voznjom bili nezadovoljni: "Majstor je kocio kao budala", "Autobus smrdi", ali bi postojale prituzbe koje su ucinile da se putovanje percepira kao lose, ali sto nema blage veze sa radom GSP-a ("Pokisao sam dok sam cekao bus", "Onaj pored mene je smrdeo kao tvor", "Odzeparili su me"). U +/- sistemu, vi ne vidite sta je ljudima zaista zasmetalo i samim tim niste u stanju da resite na ukazane probleme. Recju, rezultat je inconclusive.

Kao "slag na tortu", vi imate jedan vrlo solidan broj ljudi koji imaju ozbiljnu kolicinu zivotne frustracije i neverovatne agresije koju jedva cekaju da ispolje. Takvi bi jedva cekali da ispritiskaju minus taster i to bi radili sa slascu, kaznjavajuci time "njih" (kod god "oni" bili) za to sto im je penzija mala, sto nemaju kola pa moraju da putuju prevozom, sto ih je zena prevarila, sto su im deca izrasla u kretene..... You name it! Slikovito, mnogima od njih, kada bi prelepa plavusa koja vozi tramvaj sisla, kleknula i dala im blowjob sa sve mouthcumom, oni bi opet stisli minus, pomislivsi "Evo im minus za ovu kurvetinu!"...

Jedini pravi zakljucak za ovu temu, medjutim, dao je Bojan Basic: Put Your Money Where Your Mouth Is! UltraKeen je svoju zamisao stavio na uvid forumu, forum ju je jednoglasno okarakterisao kao nesuvislu. I? Forum nije u pravu? OK, moguce... Ali onda izvoli, UltraKeen, pa ne gubi vise vreme da ubedjivanje nas Nevernih Toma, vec razradjuj svoj projekat i demantuj nas sve kad na vestima budemo videli uvodjenje sistema u GSP...
The Time is Near!
 
Odgovor na temu

Fuzz
Bojan Vukovic
Novi Sad

Član broj: 8631
Poruke: 3866
*.ADSL.neobee.net.



+9 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 22:48 - pre 192 meseci
Ne izazivaj :)
anti-heroin spree
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?

Strane: << < .. 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

[ Pregleda: 38153 | Odgovora: 234 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.