Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?

elitemadzone.org :: MadZone :: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?

Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12

[ Pregleda: 38546 | Odgovora: 234 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
79.101.217.*

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 23:26 - pre 193 meseci
Citat:
Deep|Blue:
ajde molim te.
samo objasni sistem prikupljanaj otisaka.
znaci nemojmo o oblacima i ceni ananasa u sibiru.
reci lepo postupak obrade otiska.
od uzimanaj otiska sa dugmenceta
sistema provere
skladistenja u bazu
obracuna broja glasova
...
ajde to za pocetak


ajde...

Kad neko stisne + ili -, zajedno sa tim inkrement/dekrementom do racunara ode i taj otisak prsta figurativno, a njegovi parametri realno. Isti se recimo baferuje ako kolicina podataka prevazilazi snagu masine u realnom vremenu, a bafer se prazni u trenucima nektivnosti dugmica (velicina bafera kol'ko treba). Usta se prazni bafer? U bazu podataka vezanu za ID doticnog sofera ako se radi o njegovom ocenjivanju (ne vozila). Odakle ta baza u kompu? Baza je prazna na pocetku smene/voznje kada sofer stavi svoju magnetnu karticu u citac da bi se identifikovao (i zapoceo smenu). Baza se tokom voznje puni kako pristizu plusevi i minusi kao uredjeni parovi: ocena, otisak. Ako se desi situacija da neki otisak vec postoji u bazi, isti se ne prihvata sa pretpostavkom da je neko pokusao vise puta da pritisne tastere, nebitno koji, plus ili minus. Varijanta sa gradacijom ocenjivanja kroz omogucavanje ocenjivanja sa 10 prstiju bi dozvoljavala 10 pojava/redova u bazi za isti otisak, ali bi to mozda bilo ipak previse precizno :). Na kraju voznje, kada vozac predaje smenu, ocitava se njegov dosadasnji skor iz kartice u smislu jednog broja kao razlika bivsih pluseva i minusa, taj broj se sabira sa njegovim skorom iz protekle voznje, pa taj novi zbir upisuje nazad na karticu.

To je recimo varijanta koja garantuje neponavljanje istog otiska za vreme jedne smene vozaca, sto sprecava ponavljanje ocenjiva ako se desi da putnika vraca kuci sa posla isti vozac, sto se moze smatrati i losim i dobrim momentom, sto je za diskusiju.

Druga bi varijanta bila da se baza resetuje na prazno kada se zavrsi jedan krug koji pocinje i zavrsava se sa istog terminusa. Ta varijanta bi omogucila da se neko dokon voza ceo dan za mesecnom markicom i stalno stiska isti taster (ali bi dala sansu za novo ocenjivanje i onoga sto se vraca kuci sa posla). Takvu pojavu bi statistika velikih brojeva lako ispeglala/progutala. Ranija pomenuta primedba da bi neko vozao ceo dan familiju da ga ocenjuje sa plusevima je tesko odrziva i opet efektno drasticno umanjena opet statistikom velikih brojeva, a i dokle bi tako moglo - pa i familija ima neke svoje obaveze i potrebe... :)

To sve gore je evo sad ovog trenutka izaslo sa tastature bez mnogo razmisljanja. Ne kazem da nema logicke rupe, ali kazem da se mogu zatvoriti. Moguce primedbe na tehnicko ostvarenje gornjeg ne kazem da ne bi postojale, ali dovoljno dugo radim sa bazama podataka da jednostavno ne vidim zasto sve ne bi moglo da ide glatko. Realcione baze podaka su danas sposobnije da sazvacu mnogo komplikovanije situacije...

*

Citat:
Marko_L: našao si na Ebay-u uređaj kome je početna cena 14$, što znači da će verovatno biti prodat za više


koliko se secam tamo je pisalo da je upitanju "odmah" prodaja a na aukcija :) ...

Citat:
Marko_L: svako očitavanje traje po nekoliko sekundi... ima autobus na svakoj stanici da stoji po pola sata dok se svi izređaju za glasanje


koga mrzi da ceka neka preskoci ocenjivanje, nigde nisam rekao da mora svako; to je isto kao ono - znas broj telefona za zalbe, al' te mrzi da se gnjavis sa tim jer znas da nece biti efekta ;)

Citat:
Marko_L: Ne, "moja" statistika samo pruža više informacija za analizu.


koje nikome ne trebaju... :)

Citat:
Marko_L: jer različitim slojevima društva smetaju različite stvari


bas isto kao i na politickim izborima, ali ni njihovi rezultati se ne obaziru na razlicite slojeve tj. istom argumentacijom mozes da obaras i svake politicke izbore...

Citat:
Marko_L: Sto puta jeftinije bi bilo zaposliti nekoliko ljudi koji će obilaziti autobuse u civilu i podnositi izveštaje centrali o ponašanju vozača.


a koliko to - "nekoliko" treba da pokriju 1000 vozila i mnogo vise vozaca od 1000?

kako da ti odgovorim na ovo da ne kazem nesto sto te nece uvrediti? ... znaci nekakva "unutrasnja kontrola", a sam znas da tako sta u ovakvom drustvu koje se raspada od lopovluka, korupcije i nepostenja vredi =0 ... mozda u nekoj Svedskoj ili Svajcarskoj, mozda tamo toga ima, ali koliko bi ti takvih tajnih agenata trebalo da dobijes zaista realnu sliku, odnosno ako bi hteo da budes pravedan, trebao bi takvim tajnim misijama da pokrijes svakog vozaca (a njih je vise od 1000) u toku jednog platnog perioda tj. plate, i sta ako se jadnom soferu desio los dan, iznervirala ga zena ili deca - a zadesila se kontrola? (da upotrebim varijantu negacije koja nije statisticka, kako se ovde cesto rezonuje) ... a ima i ono nase "de ce klega na kolegu" ili 'vatanje veza i cak podmicivanje sve do ucenjivanja ... takvi smo, sta da se radi









postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 23:32 - pre 193 meseci
Citat:
Jedini pravi zakljucak za ovu temu, medjutim, dao je Bojan Basic: Put Your Money Where Your Mouth Is!

Ne kradite mi izjave :)
Šalim se. Ovo je univerzalna poslovica koja predstavlja sasvim lep odgovor nekome ko je ubeđen da nešto može da se napravi za šaku kikirikija, iako mu gomila ljudi, od kojih su barem pojedini bili u dodiru sa takvim i sličnim sistemima, predočava da tako nešto nije moguće.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

Fuzz
Bojan Vukovic
Novi Sad

Član broj: 8631
Poruke: 3866
*.ADSL.neobee.net.



+9 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?01.06.2008. u 23:46 - pre 193 meseci
@ultraKeen

Sad opet samo jedan prst ocitavas? 1, 10, 16?
anti-heroin spree
 
Odgovor na temu

Marko_L
Beograd

Član broj: 20532
Poruke: 2885
*.dynamic.sbb.rs.

Jabber: Marko_L@elitesecurity.org


+828 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 00:34 - pre 193 meseci
Citat:
koliko se secam tamo je pisalo da je upitanju "odmah" prodaja a na aukcija :) ...

A zašto parčaš moje postove na taj način ? Rekao sam, čak i da je 14$, ostaje ti shipping i carinjenje, pa će na kraju opet da izađe 15 evra. Ajde i to, ali zašto si preskočio da odgovoriš kako bi rešio problem nepouzdanosti tih jeftinih biometrijskih skenera ?
Citat:
koga mrzi da ceka neka preskoci ocenjivanje, nigde nisam rekao da mora svako; to je isto kao ono - znas broj telefona za zalbe, al' te mrzi da se gnjavis sa tim jer znas da nece biti efekta ;)

Da, to bi bilo tako da autobusi zvrje prazni po ceo dan, ali pošto su obično dupke puni, pogotovo u špicu, ti dugmići bi samo izazvali nepotrebnu gužvu na ulazu i izlazu. Zamisli ne stigneš da izađeš na stanici zato što je neko hteo da lupi minus vozaču, a nije mogao da provali iz prve kako to radi :) Pa samo da ga ubiješ... tu bi prštale batine ko kiša.
Citat:
koje nikome ne trebaju... :)

Pa trebaju im isto koliko i ove tvoje da ili ne statistike. Dakle, ako ih uopšte zanima da gledaju kako ko vozi i kako se koji vozač ophodi prema autobusu, sigurno će im mnogo više značiti detaljnije informacije od običnog da ili ne. A ako neće da gledaju, ti dugmići će svakako da služe građanima za igranje.
Citat:
bas isto kao i na politickim izborima, ali ni njihovi rezultati se ne obaziru na razlicite slojeve tj. istom argumentacijom mozes da obaras i svake politicke izbore...

Kako možeš da porediš izbore sa ocenjivanjem kvaliteta usluge. Te stvari nemaju veze jedna sa drugom. Prvo, kod izbora se tačno zna po imenu i prezimenu ko je glasao, nijedan glasač ne može da glasa dva puta, i glasa se za konkretan program, tj. stranku ili političara čiji je taj program. Kod dugmića da ili ne se niti zna ko je glasao, niti se zna za šta je glasao. Neko nema gde da sedne pap minus, nekome smeta smrad pap minus, nekoga je iznervirao šef, pap minus, nekome su interesantni dugmići, pa pritiska nasumice... i na kraju dobiješ rezultate kao da je vozač urnisao autobus, a u stvari ljudi bili nezadovoljni nekim glupostima koje veze nemaju sa vozačem.
Citat:
a koliko to - "nekoliko" treba da pokriju 1000 vozila i mnogo vise vozaca od 1000?

kako da ti odgovorim na ovo da ne kazem nesto sto te nece uvrediti? ... znaci nekakva "unutrasnja kontrola", a sam znas da tako sta u ovakvom drustvu koje se raspada od lopovluka, korupcije i nepostenja vredi =0 ... mozda u nekoj Svedskoj ili Svajcarskoj, mozda tamo toga ima, ali koliko bi ti takvih tajnih agenata trebalo da dobijes zaista realnu sliku, odnosno ako bi hteo da budes pravedan, trebao bi takvim tajnim misijama da pokrijes svakog vozaca (a njih je vise od 1000) u toku jednog platnog perioda tj. plate, i sta ako se jadnom soferu desio los dan, iznervirala ga zena ili deca - a zadesila se kontrola? (da upotrebim varijantu negacije koja nije statisticka, kako se ovde cesto rezonuje) ... a ima i ono nase "de ce klega na kolegu" ili 'vatanje veza i cak podmicivanje sve do ucenjivanja ... takvi smo, sta da se radi

Sad već kontriraš sam sebi. Tvrdiš kako nekakva unutrašnja kontrola, koja bi bila plaćena za to što radi, ne bi vredela ništa u ovoj državi zbog nepoštenja, ali bi zato ljudi koji ama baš ništa nemaju od tog glasanja glasali pošteno i davali realne ocene ? :) Takođe tvrdiš da bi se u istoj toj nepoštenoj državi neko cimao da uopšte gleda rezultate nekakvog glasanja po autobusima ?
Uostalom, ja i nisam ni za kakvu unutrašnju kontrolu, niti bilo kakve dugmiće, glasanja, kamere... nego jednostavno broj telefona za žalbe, gde možeš konkretno da objasniš problem, pa ako se dovoljno ljudi žali na isto, verovatno će biti učinjeno nešto povodom toga. To pokušavam da objasnim sve vreme. Sve ostalo je igranje.
-Odracuonogakomijedrpiorazmaknicu.
-Ne rxdi mi txstxturx, kxd god hocu dx
ukucxm "x" onx ukucx "x".
-Ko kaaz e da ja neuummem da kuuca
m.
-Piše "Insert disk 3", a jedva sam i ova
dva ugurao u drajv
-Postoje samo dve osobe kojima
verujem, jedna sam ja, a druga nisi ti
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
79.101.73.*

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 04:27 - pre 193 meseci
Citat:
Marko_L: Ne kradite mi izjave :)
Šalim se. Ovo je univerzalna poslovica koja predstavlja sasvim lep odgovor nekome ko je ubeđen da nešto može da se napravi za šaku kikirikija, iako mu gomila ljudi, od kojih su barem pojedini bili u dodiru sa takvim i sličnim sistemima, predočava da tako nešto nije moguće.


Kada god neko kao argument potegne poslovice, ja mu kazem da svaka od njih ima svoju kontra-poslovicu.

Primer: "Boj ne bije svijetlo oruzje no boj bije srce u junaka" i "Bez alata nema zanata".

Citat:
Fuzz: @ultraKeen

Sad opet samo jedan prst ocitavas? 1, 10, 16?


opet stari pokusaji, ljudi bre koji vam je moj...? ... ako odgovorim na isti nacin, onda se to shvati kao provokaciju, ako objasnjavam jedno te isto 10 puta onda ispada da ste glupi da shvatite

zamisli da program u kompu obuhvata obe varijante i 1 prst i 10 ili kolko-god izmedju 1 i 10, i da se nacin kako ocenjivati bira u setapu ... jel to toliko tesko da se nadje i to obuhvatno resenje?

zadovoljan?

Citat:
Marko_L: Rekao sam, čak i da je 14$, ostaje ti shipping i carinjenje, pa će na kraju opet da izađe 15 evra.


radi se o PRIMERU, ne mislis valda zaista da bi se za toliki posao roba nabavlja na eBay-u??? ... mislim, mozemo svi ovde da se pravimo blesavi, ali necemo tako daleko stici nigde ... (a mozda je ovo i takvo mesto?)

Citat:
Marko_L: zašto si preskočio da odgovoriš kako bi rešio problem nepouzdanosti tih jeftinih biometrijskih skenera ?


:) umesto <5 platio bih <10 evra... moze? :)

de bre da odgovaram na svaku sitnicu a namera je diskutanta da zamajava? ... i'te molim te...

Citat:
Marko_L: neko hteo da lupi minus vozaču, a nije mogao da provali iz prve kako to radi


par reci iznad dugmica bi resilo problem za pismene... i dobronamerne ;)

Citat:
Marko_L: Pa samo da ga ubiješ... tu bi prštale batine ko kiša.


opet ubijanje i batine kao argumenti... :( Joj Boze!!!

Citat:
Marko_L: ako ih uopšte zanima da gledaju kako ko vozi i kako se koji vozač ophodi prema autobusu, sigurno će im mnogo više značiti detaljnije informacije od običnog da ili ne. A ako neće da gledaju, ti dugmići će svakako da služe građanima za igranje.


ti se bas okomio sa "jakim" argumentima... ko hoce nek' ocenjuje ko nece, mirna mu ulica - bas kao na izborima, ama u dlaku :)

Citat:
Marko_L: Kako možeš da porediš izbore sa ocenjivanjem kvaliteta usluge. Te stvari nemaju veze jedna sa drugom.


apsolutno ima veze: u oba slucaja procenjujemo ustvari neciji minuli rad u minulom vremenu :)

Citat:
Marko_L: Te stvari nemaju veze jedna sa drugom. Prvo, kod izbora se tačno zna po imenu i prezimenu ko je glasao, nijedan glasač ne može da glasa dva puta, i glasa se za konkretan program, tj. stranku ili političara čiji je taj program.


a ovde se glasa za konkretno vozaca busa tj. kvalitet njegove voznje, sto je daleko daleko laksa opcija

na "pravim" izborima imas spisak da se ne bi glasalo vise puta, ali i onaj sprej za na prst pored toga... ajde izracunaj kolko taj sprej kosta za cele izbore ako ga nabavljas na eBay-u, pa transport, pa sve ostalo ... pa tom skupom cenom dokazi da su izbori nemoguci ;)

Citat:
Marko_L: i na kraju dobiješ rezultate kao da je vozač urnisao autobus, a u stvari ljudi bili nezadovoljni nekim glupostima koje veze nemaju sa vozačem.


poneki tako zaista vozi kao da zeli da mu se pokvari pre isteka smene - pa u ladovinu, novinice i pivce... nasa posla...

Citat:
Marko_L: ali bi zato ljudi koji ama baš ništa nemaju od tog glasanja glasali pošteno i davali realne ocene


svasta! ... kako ne bi imali nista ako bi vozadzije buseva vozili pazljivije??? ... zaboravio si naslov teme izgleda :)

Citat:
Marko_L: Takođe tvrdiš da bi se u istoj toj nepoštenoj državi neko cimao da uopšte gleda rezultate nekakvog glasanja po autobusima ?


sasvim moguce da ne bi, dopustam, ali varijanta za "knjigom zalbi" i "tel. pozivima" bi se pre zaustavila na sitnijoj usputnoj birokratiji nego bi stigla do glavnog glavonje, direktora... sa ovim dugmicima ipak ima sanse da istina stigne do glavonje neokrnjena tj. direkt iz kompa - elem, sanse su vece!

Citat:
Marko_L: nego jednostavno broj telefona za žalbe, gde možeš konkretno da objasniš problem, pa ako se dovoljno ljudi žali na isto, verovatno će biti učinjeno nešto povodom toga. To pokušavam da objasnim sve vreme. Sve ostalo je igranje.


mozda bi to funkcionisalo u Titovo vreme ili u Mao Ce Tungovoj Kini, ali sada telefonirati i zaliti se je 1000% trosenje vremena niusta

samo jedna mala epizoda iz zivota; pre dve zime supruga mi je ispala iz busa kroz vrata zato sto sofer nije zatvorio vrata i tako krenuo sa stanice a bila naravno guzva, ko bi cekao da svi udju ... udarac glavom o zaledjen plocnik mogao je da prodje i gore ... i isli mi tako kojekude, zalili se, pisali kojekakve izjave, davali brojeve vozila i vreme desavanja - i na kraju nistaaaa... (a lepo sam joj rekao na pocetku da je sve to uzalud) ... a ti ovde pominjes obican telefonski poziv zalbeno zapomagackog karaktere ;( ... GSP Beograd ima spec. mesto, dakle adresu na koju odes da se zalis itd. itd. a ne samo zalbeni telefon ... ali dzaba im sve to kada ne rade svoj posao :(

postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 08:04 - pre 193 meseci
Citat:
ultraKeen: . Baza se tokom voznje puni kako pristizu plusevi i minusi kao uredjeni parovi: ocena, otisak. Ako se desi situacija da neki otisak vec postoji u bazi, isti se ne prihvata


Cestitam UltraKeen,
upravo si podigao cenu sistema na > 10 miliona evra



Citat:
Deep|Blue: Secas se one price klijent-server?
ideja toga je ad se rasclane klijenti sa jeftinim sistemima za prikupljanje i server sa skupim sistemima za obradu podataka.
dakle ako neces centralnu bazu, sa izuzetno jakim serverskim mashinama, onda si prisiljen da koristis gomilu (1000) klijenta sa skupim racunarima i skupim programima za prikupljanje i obradu podataka.

pretpostavljam da hoces da odustanes od ideje i da izljubis server(e)


eh kad neces da ljubis servere. ako hoces opciju da ti klijenti vrse i analizu otisaka, tek onda ti se drasticno uvecava cena sistema. u tom slucaju mashina mora da bude veoma jaka (jaca gamer konfig) i plus da ima spec konstrukciju ... tako da nemoj da racunas na cenu manju od 1500 eur po kom. takodje, na to moras da dodas softver u vrednosti par hiljada po komadu.
dodatni problem sto bi ssad skeniranje prsta trajalo par minuta.

sto se tice bafera, moguca je ugradnja ali ne bi time bash mnogo dobio. mozda bi se skratio proces skeniranja na 2 sec, ali bi drasticno uvecalo cenu dugmeta. bafer se prazni po principu ... ma nema veze

i jos jedna mala mana u tvom planu, cena tj. kvalitet uzetih uredjaja. a na to ti je ukazivao i MarkoL
danas obican skener mozes da uzmes u rangu cena od 50 - 10000 eur. razlika cena nije u kozmetici, vec u kvalitetu skeniranja, brzine, a ponajvise u poredvidjenom mesecnom obrtu.
uzmi skener od 50 eur i probaj da njime skeniras 200000 puta za mesec dana. skener ce se raspasti, a kvalitet snimka nece valjati nicemu. a za ovu promenu tebi treba skener koji ce da izdrzi oko milion skenova mesecno. bash me zanima obrt tog skenera od 15 eur

UltraKeen, jel jos ostaje pri ideji pametnih klijenata? ajde sad razmisli i smisli drugaciji sistem, ili dokazi da opet objasni da gresim

Citat:
ultraKeen:  samo jedna mala epizoda iz zivota; pre dve zime supruga mi je ispala iz busa kroz vrata zato sto sofer nije zatvorio vrata i tako krenuo sa stanice a bila naravno guzva, ko bi cekao da svi udju ... udarac glavom o zaledjen plocnik mogao je da prodje i gore ... (


zao mi je zbog ovog, ali takva nepaznja vozaca nije svojstvena samo za bg, vec se desava svugde po sbiji.
glavni krivac za ovo su nesposobni sudovi. jer kad bi tuzio prevoznika za 100000, on bi sigurno poveo racuna o tome.


"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

stsung
NS

Član broj: 12899
Poruke: 432
89.110.198.*



+2 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 09:42 - pre 193 meseci
Pozd.

Ja ovde zaista moram da prokomentarishem, jer mi je ova pricha zaista suluda :) Otisci prstiju ... jeste objasni ti bakici shta je skener prstiju, moja baba nije htela razvodnik za struju u kuci da vidi jer je mislila da to krade struju pa ce da je u'vate :)

Kada vec prichamo o tome, mislim da je stvarno suludo smishljati neki gataca sistem (ocemo li i DNK da proveravamo sledece?). Zar nije jednostavnije, i pre svega i zdravorazumski, da imate uredjaj u kojem se, PAZI SADA, umesto skenera prstiju nalazi prosti chitach bar koda - a gde cete naci bar kod ... pa na karti za vozhnju, gde drugde. Pa ako gospodin koji glasa vec oce da isprlja ruke da mu se ne vide otisci pa da glasa vishe puta, neka izvoli neka kupi josh jednu kartu (karta naravno vazhi samo za tu vozhnju - ne mozhesh glasati u drugom busu ili u povratku istog busa). Ne mogu da se kladim, ali bih rekao da je bar kod chitach jeftiniji i pouzdaniji od chitacha otisaka prstiju :)

Svako dobro, and peace :)
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 09:44 - pre 193 meseci
Dakle, konacno, ultrKeen ce kupiti 1000 usb stickova, za 14000 dolara, njegov sin ce ga iskoristi DLL (koji vec ima) za 100$ i onda ce sve to da spoji.

Rezultat - 14100$ za ceo sistem.
A ako se nesto pokvari, pa resice to mali, razume se on u te kompjutere.
Ah da, zaboravio sam i kineske 25$ kompjutere.
Znaci sve ukupno jedno 40 000$.
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 09:45 - pre 193 meseci
Citat:

Cestitam UltraKeen,
upravo si podigao cenu sistema na > 10 miliona evra


Sto, pa sin ima DLL.
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 10:50 - pre 193 meseci
@stsung
odlicna ideja,
dobro smanjenje troskova i zadrazvanje anonimnosti glasaca.

ostaje problem nesuvislih statistickih podataka
mada je cena celog projekta i dalje dosta solidna


konacno neka bolja ideja

{a zamisli ultrakeen, covek jos koristi vistu :-D }
"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

machiavelli
Beograd

Član broj: 7080
Poruke: 216
83.136.177.*



+164 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 11:45 - pre 193 meseci
http://www.topcarcrashes.com/m...eous/belgrade-bus-drivers.html

'Ala bi ovaj kod mene dobio minus :)
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 12:21 - pre 193 meseci
Citat:
stsung: PAZI SADA, umesto skenera prstiju nalazi prosti chitach bar koda - a gde cete naci bar kod ... pa na karti za vozhnju, gde drugde. Pa ako gospodin koji glasa vec oce da isprlja ruke da mu se ne vide otisci pa da glasa vishe puta, neka izvoli neka kupi josh jednu kartu (karta naravno vazhi samo za tu vozhnju - ne mozhesh glasati u drugom busu ili u povratku istog busa). Ne mogu da se kladim, ali bih rekao da je bar kod chitach jeftiniji i pouzdaniji od chitacha otisaka prstiju :)


Razmisljao sam ja i tome, ali sta ovde u Beogradu sa onima koji imaju mesecne karte? Ustvari i te karte bi mogle da imaju barkod zapis, sto da ne...

Ali u vezi tih jednokratnih karata za jednu voznju... Ovde se u BGD buse na busilici-automatu, sto je po meni rupa u sistemu. Nikako mi nije jasno zato vise putnika ne koristi istu kartu: onaj ko izlazi iz busa samo pokloni onom drugom koji ulazi svoju kartu... :) Cak sam jedno vreme moje karte ostavljao u automatu za busenje pre nego izadjem, sa poentom da je uzme bilo ko sledeci i vozi se za dzabe... :)

A pazi sad kad graknu "moralisti" na ovo moje potkradanje GSP-a!!! :) ...ajde, navalite ;)


postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 12:33 - pre 193 meseci
Citat:

Nikako mi nije jasno zato vise putnika ne koristi istu kartu: onaj ko izlazi iz busa samo pokloni onom drugom koji ulazi svoju kartu... :)


Zasto bih ja nekom davao kartu? Ja sam platio svoju voznju i ja cu da se vozim za svoje pare.

Inace, gledam vec 9. strana tvoje postove i postove drugih.
Temi sam prisao kao neko ko nema pojma o bilo cemu kada se radi o ovome (a imam), i cekao da vidim ko ce da me ubedi sta je bolje.
Ti me nikako nisi ubedio da je ovo bolje, ne sa tvojim "argumentima" tipa, "ima na ebayu da se kupi flash"........

Dakle, moraces mnogo ozbiljnije da pristupis ovoj temi ako hoces da te neko shvati ozbiljno.
A da, i da prihvatis kritiku.
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 12:50 - pre 193 meseci


Ne mogu da odolim a da ne ispricam jednu moju epizodu u vezi zakrcenja saobracaja...

Parkic kod Kalenic pijace gde 26-tica skrece levo na semaforu posle bulevara. Na samom uglu parkica desio se sudar na semaforu, saobracaj stoji, stoji bus takodje a ja sedim u istom. Sedimo mi tako strpljivo i cekamo da se odglavi raskrsnica, pa jedno 10-15 munuta. Neko je i izasao odmah iz busa... A sta biva iza nas? Svi sto su bili iz nas, lepo skrenuse pre tog semafora i obidjose parkic sa druge strane - iako je ulicica od 30-tak metara bila jednosmerna. A mi? Mi nista, sedimo i cekamo da se odglavi raskrsnica...

Prodje tako jos 10-15 minuta i meni se smuci zivot, nema cak ni nekakve policije da dodje. Krenem ka vozacu da mu trazim pare nazad je ne moze da me odveze tamo gde sam plartio; cak mi se cini, bilo je davno, da kartu nisam ni ponistio jer sam usao u bus na prethodnoj stanici (bice da je tako jer nisam tolka dileja da trazim pare nazad za ponistenu kartu)... Ovaj naravno nece pa nece! Kazem mu, ajde malo u rikverc pa uradi kao svi ovi iza tebe - ali njemu ni na kraj pameti!!! Da nije bilo jednog njegovog valda drugara, bogami bi se mi i pobili - ne oko jedne karte nego oko ljudske gluposti... Pare za kartu je ipak vratio a ja sam otisao peske do sledece stanice...

Sta bi u takvoj situaciji vi uradili? Vozac moze da zaobidje zastoj, kao i svi drugi, ali nece - lakse mu da sedi i ceka nego da mota motalo. Verovatno je formalno u pravu, ali sta je sa drugim normama, onim ljudskim...
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 12:57 - pre 193 meseci
Citat:
zaraza: Zasto bih ja nekom davao kartu? Ja sam platio svoju voznju i ja cu da se vozim za svoje pare.


Ih, ala si sebican... :( Bas mi krivo sto si takav... ;)

Kako mislis da neki sistem napreduje ako mu ne otkrivamo mane zvane "rupe"? Ista prica je sa virusima na netu: u strateski krajnjem, ta gamad pomaze razvoj... :)


Citat:
zaraza: Dakle, moraces mnogo ozbiljnije da pristupis ovoj temi ako hoces da te neko shvati ozbiljno.
A da, i da prihvatis kritiku.


Oces da kazes da 9 strana nije dosta, da bi 90 bilo taman, jel tako... :) Dobro, bice... ;)

A sto se tice neprihvatanja kritike - to bi trebalo da vazi za sve; mnogi su se naljutili sto ne mislim kao oni - sto je jos najgore od svega! Zasto se od mene ocekuje da mislim kao drugi samo zato sto su oni u vecini, zasto mi osporavas slobodu na svoje licno misljenje i ubedjenje. Ovde je na forumu izglada bitniji kvantitet od kvaliteta...
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 13:02 - pre 193 meseci
@Deep|Blue

sad' mi se nesto cini da su svi finci kojim slucajem kao ti - nikad ne bi bilo NOKIA firme... ;)

a zar ta golema obrada na poredjenju jednog otiska sa ostalima ne podrazumeva mozda da tih ostalih ima na milione, pa na osnovu te price kazes da bi dugo trajalo?

dole je citat sa http://www.sk.co.yu/2005/06/skpr01.html

"Prvi specifičan policijski posao u koji su se umešali računari – prvi put u Australiji davne 1986. godine – jeste automatizacija analize otisaka prstiju. U principu, u pitanju su velike baze podataka sa digitalizovanim otiscima, a najvažnija komponenta ovog sistema je algoritam razvijen za prepoznavanje i upoređivanje otisaka.

O samoj analizi otisaka prstiju, kao jednoj od biometrijskih metoda, detaljno smo pisali u broju 3/2005. Da podsetimo, tačnost analize i upoređivanja je u današnje vreme kod najboljih sistema oko 95 procenata, a zabeleženi su slučajevi oslobađanja pravih počinilaca krivičnog dela jer je sistem pogrešno identifikovao otisak. Uprkos ovim slučajevima, procenat greške nije veliki i smatra se da su koristi od ovakvih sistema daleko veće nego šteta nastala zbog pogrešne identifikacije.

Neke od najvećih policijskih baza u svetu mogu da sačuvaju i do 60 miliona otisaka, a dnevno procesuiraju oko 500.000 analiza. Ali, da bi policijsko osoblje imalo koristi od ovih resursa u svom radu, potrebno je omogućiti pristup bazi. Do sada je najčešći način bio da se u različite policijske stanice instaliraju terminali povezani sa centralnom bazom preko kojih se pristupa ovim sistemima, vrši unos novih otisaka i obavljaju analize. U toku je instaliranje jednog takvog sistema u našoj zemlji tako da će domaći policajci imati mogućnost analize velikog broja otisaka u kratkom roku.

Ovakav sistem ima brojne prednosti. Recimo, ako su policajci u Kragujevcu uneli u bazu otisak prsta neke sumnjive osobe, on se u istom trenutku može uporediti s otiskom koji je nepoznat, a pronađen je na mestu krivičnog dela, recimo u Čačku.

Ono što je definitivno sledeći korak u umrežavanju ovakvih sistema s konkretnim tačkama na terenu jeste opremanje pozornika na ulici specijalnom vrstom PDA uređaja koji imaju mogućnost bežičnog pristupa mreži i centralnoj bazi. Tada će otisak sumnjivih osoba moći da se proveri odmah na ulici. Pored Motorole koja je angažovana za postavljanje ovakvog sistema u našoj zemlji, i kompanija NEC proizvodi slične ručne sisteme otporne na vlagu i udarce. Takođe, više nije neobično ni da se slični sistemi s ekranima osetljivim na dodir montiraju u policijskim vozilima, a to bi u određenoj meri trebalo da bude primenjeno i kod nas.

Možete li sada da zamislite beogradskog policajca kroz nekoliko godina? S jedne strane opasača Motorola toki-voki, s druge Motorola PDA za skeniranje otisaka, a negde u džepu mobilni telefon..."


...a pazi - tekst je iz sredine 2005 godine ;)
postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
*.ptt.yu.



+4 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 13:04 - pre 193 meseci
Citat:

Oces da kazes da 9 strana nije dosta, da bi 90 bilo taman, jel tako


Nije dosta, nisi me ubedio, cak ni da detaljnije razmislim o tome.
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 13:21 - pre 193 meseci
ajde ultrakeen,
kao prvo nokia nije nikla od jednog projekta ili proizvoda, vec je firma koja ima sirok dijapazon proizvoda.

dalje, ti i dalje neces da objasnis svoje resenje tog projekta.
tvrdis da ovih 9 strana dokazuje tvoju ozbiljnost.
nazalost, mislim da je od tih 9 strana 3 strane otisla na nasa vidjenja problema, 4 stranica na prepucavanja a 2 na tvooje ponavljanje kako je sistem jednostavan, pritisnes dugme i to je to.

ajde malo argumentuj svoju pricu, dok smo jos raspolozeni da te demantujemo


"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

Deep|Blue
Srce Srbije

Član broj: 631
Poruke: 1431
195.178.63.*

ICQ: 101830817


+314 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 13:24 - pre 193 meseci
@ultrakeen
sta i onda pandur skenira sa pda otisak i pretrazuje ga na pda sledeca 3 dana ?

obrati malo paznju

Citat:
ultraKeen
Ono što je definitivno sledeći korak u umrežavanju ovakvih sistema s konkretnim tačkama na terenu jeste opremanje pozornika na ulici specijalnom vrstom PDA uređaja koji imaju mogućnost bežičnog pristupa mreži i centralnoj bazi. Tada će otisak sumnjivih osoba moći da se proveri odmah na ulici. Pored Motorole koja je angažovana za postavljanje ovakvog sistema u našoj zemlji, i kompanija NEC proizvodi slične ručne sisteme otporne na vlagu i udarce. Takođe, više nije neobično ni da se slični sistemi s ekranima osetljivim na dodir montiraju u policijskim vozilima, a to bi u određenoj meri trebalo da bude primenjeno i kod nas.
...
...a pazi - tekst je iz sredine 2005 godine


pogledaj opet onaj boldovan deo, ako ti nesto nije jasno.

"Hmmm", rekao je, "...suprostavlja se nadrealizmu prikrivene metafore..." Razmišljao je tome na trenutak, a onda je zatvorio beležnicu s mrkim osmehom.
"I smrt je za njih suviše dobra"
 
Odgovor na temu

ultraKeen
ultraKeen
Zemun

Član broj: 2396
Poruke: 289
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 36109339
Sajt: ultrakeen.blogspot.com


+1 Profil

icon Re: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?02.06.2008. u 13:33 - pre 193 meseci
Citat:
Deep|Blue: kao prvo nokia nije nikla od jednog projekta ili proizvoda, vec je firma koja ima sirok dijapazon proizvoda.


Koliko ja znam Nokia je prva krenula u ispitivanje tehnologije vise baznih stanica sa ogranicenim dometom, tj. bila je pionir u tom razvoju. Jedno sam medjutim siguran: takvih nevernih toma kao ti sigurno nisu imali... :) I nemoj odma' da se zaskaces i ljutis k'o patuljak Ljutko, ovde smo da se razumemo u dokolici...
:)

Citat:
Deep|Blue: ajde malo argumentuj svoju pricu, dok smo jos raspolozeni da te demantujemo :)


Aman bre, dojadilo i da argumentujem jedno te isto stalno i ocigledno. Mislim da su to ipak provokacije... :) ... a znas, i meni je pomalo dojadilo da pisem o tome, jer ... ima jedna mnogo zanimljivija tema od ove busovske - a zivotno je vazna ne samo za nas, nego za ceo svet ... ;) ...


postoji samo jedan apsolut u logickoj ravni desavanja/vremena:
SVE je RELATIVNO sem:
- osnovnih konstanti svemira
- logike
...i ove tvrdnje
*
Daniel J. Boorstin: The Discoverers, A History of Man’s Search To Known

Napredak nauke zavisice od covekove spremnosti da poveruje u neverovatno, da prekoraci granicu koju namece zdrav razum.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: kako putnici autobusa da uticu na kvalitet voznje?

Strane: << < .. 4 5 6 7 8 9 10 11 12

[ Pregleda: 38546 | Odgovora: 234 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.