Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C segment - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1331396 | Odgovora: 5722 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+895 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 20:49 - pre 103 meseci
Citat:
DrJekyll:
Golf VII je 100kg laksi od golfa VI.

A na youtubu i yugo ide do 100 za dve sec.

edit: nadji podatak koliko su teski passat i gt86. Onako na nevidjeno rekao bih da passat jedno 300kg vise

edit2: Bio sam u pravu.
gt86 1200kg, a passat 4motion 1550kg. Ajd smisli nesto pametnije, pa onda da diskutujemo.

[Ovu poruku je menjao DrJekyll dana 22.12.2012. u 20:54 GMT+1]


Cak i budzeni Golf R32 nekako izvlaci recimo 0-140 za 12s za koliko stize i Toyota - i to sa tri soma kubika!! GT86 je stock auto, 2000 kubika, i vise od 100Nm manje od R32.

Ovde je stalno nerealna pljuvacina po japanskim atmo motorima a pogotovo prema Toyoti. Uostalom, kad se ovako nesto napise za VW, TEK ONDA mozemo da diskutujemo:





@tdusko:

Ja ne poredim Golf VII i NOVI Auris. To cemo tek da gledamo jer je novi Auris laksi od starog. Tu ne znamo koji kako ide. Onda cemo da diskutujemo o njima, OK?

Ja poredim ipak dva aktuelna modela, dok ih skroz ne naslede naslednici.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7820
*.dynamic.sbb.rs.



+1221 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 21:00 - pre 103 meseci
Da bih mogao da odreagujem na tu Tojotu, potrebno je da budu zadovoljena ova 3 uslova:

- Da imam manje od 20 godina, tj. da živim sam i da najviše imam devojku

- Da sam nagluv, tj. da mi buka ne smeta

- Da ne znam šta je turbomotor

Kada bi sva ta tri uslova bila ispunjena, moguće da bih gledao u ovog lika u krizi srednjih godina i tripovao se ovako ili onako....

Ali pošto nije ispunjen ni jedan od ta tri uslova, a kamoli sva tri, toj Toyoti ne mogu da nađem ni svrhu ni namenu.

p.s. zanimljivo da ni kod tebe Cozmo nisu ispunjena najmanje ova prva dva uslova, pa se i uprkos tome nešto ložiš na GT 86....Ajd' da ti se sviđa recimo Mazda 6 pa da shvatim, ali za GT86 zaista ne razumem mehanizam po kome može da se svidi ozbiljnom čoveku.
 
Odgovor na temu

DrJekyll

Član broj: 26330
Poruke: 849



+152 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 21:10 - pre 103 meseci
..kao u onom vicu "sta zna dete sta je to 300kila"

Tera on i dalje svoju pricu...tipicno toyotovski.
 
Odgovor na temu

inobradovic

Član broj: 58983
Poruke: 1222
*.dynamic.hispeed.ch.



+84 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 21:19 - pre 103 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic:
Da bih mogao da odreagujem na tu Tojotu, potrebno je da budu zadovoljena ova 3 uslova:

- Da imam manje od 20 godina, tj. da živim sam i da najviše imam devojku

- Da sam nagluv, tj. da mi buka ne smeta

- Da ne znam šta je turbomotor

Kada bi sva ta tri uslova bila ispunjena, moguće da bih gledao u ovog lika u krizi srednjih godina i tripovao se ovako ili onako....

Ali pošto nije ispunjen ni jedan od ta tri uslova, a kamoli sva tri, toj Toyoti ne mogu da nađem ni svrhu ni namenu.

p.s. zanimljivo da ni kod tebe Cozmo nisu ispunjena najmanje ova prva dva uslova, pa se i uprkos tome nešto ložiš na GT 86....Ajd' da ti se sviđa recimo Mazda 6 pa da shvatim, ali za GT86 zaista ne razumem mehanizam po kome može da se svidi ozbiljnom čoveku.



ti imas tri uslova i nisu ispunjena, Cozmo mozda ima 5 uslova i svi su mu ispunjeni i zato se lozi, svidja mu se,mozda je ima to je individualna stvar.
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.dynamic.sbb.rs.



+895 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 21:39 - pre 103 meseci
@Nebojsa:

ti ne razumes filozofiju GT86 ili Subaru BRZ.

Ovde je poenta da atmo motori imaju debelu buducnost. Uostalom koliko sam cuo Toyota ne odustaje nego unapredjuje (i Subaru) - kombinovace ovaj motor sa elektromotorom u hibridnim verzijama ova dva modela.

Razjasni mi ovo:

Prva tabela je Megane 1.2 TCE 115 KS i CITAVIH 190Nm. 115KS.


Druga tabela je Auris 1.6 Valvematic i SAMO 160Nm. 132 KS.




Objasni mi kako je moguce da je jedan atmo motor u gotovo svim parametrima isti, a negde cak i bolji u medjuubrzanju od Turbo motora? Na stazi bi Auris bio brzi u svakom slucaju gledajuci izlazno vreme.

Razlika u obrtnom momentu je solidna (uopste nije zanemarljiva), a turbina bi trebalo da vise znaci od nekih 300-400 kubika vise kod atmo motora.

Znaci da jedan turbo motor i dalje NIJE isplativ za prosecnog korisnika - sta ako crkne turbina, sta ako krene da zeza zbog goriva, sta ako... milion pitanja, zar ne?

Ukoliko se ide na verzije sa 1.4 turbo motorom cena raste u nebo, odnosno ovaj Megane postaje za 1000 i vise evra skuplji od ovog Aurisa.

Neka mi neko objasni da li je to opravdano i zasto dati tolike novce? Sve vise ne nalazim opravdanja za turbo motore dok se cena ne smanji i dok performanse i potrosnja ne opravdaju turbo u imenu.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7820
*.dynamic.sbb.rs.



+1221 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 22:23 - pre 103 meseci
Jao Cozmo, kada prestaneš da gutaš brojeve i počneš da voziš različite motore (aute), sve će ti se kazati samo...

U ovim tvojim podacima postoji jedan prilično veliki bug, a to je ovaj:

Citat:
cozmo_im:  Megane 1.2 TCE 115 KS i CITAVIH 190Nm. 115KS.


Ovo je netačno, tj. taj motor niti ima 115 KS, niti ima 190 Nm.

Nije dovoljno na najobičniji motor samo nakačiti turbinu i vikati "u jeeee, sada je to turboo", kao što je Reno uradio kod tog 1,2 TCE.

Taj motorić je dobar za Clio i slične namene, i dobar je ako se poredi sa 1,2 i eventualno 1,4 običnim mašinama, ali bih i napamet rekao da Tojota 1,6 VVTi bolji/jači od njega.

Dakle, razlikuj i turbo motore kao što razlikuješ (ako razlikuješ...) atmosferce, i onda će ti biti jasno zašto neki ide veoma brzo, a nekog tuče čak i ta Tojota.



edit: slova


[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 23.12.2012. u 09:48 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3694
*.crnagora.net.



+1219 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina22.12.2012. u 23:40 - pre 103 meseci
To su dvije razlicite filozofije... @tdusko, u onoj temi su mjerena medju ubrzanja atmosferske tojote u sestoj brzini sto je smijesno... ona je mnogo brza od golfa u realnoj voznji...

Pokusajte da shvatite jedno, kad se voze normalnim tempom atmosferski benzinci se voze sa pola snage, jedino kad treba da se naglo ubrza onda se navuku u obrtaje, zakrive im se bregaste i tada se dobija odlicno ubrzanje...
Kod turbo motora normalno bi trebalo da se vozi bez turbine a kad treba tu je turbina da isprati ubrzanje... problem je kod down sizing motora 1.2 tsi i slicnih koji su isforsirani da im turbina radi prakticno stalno ili ne mogu da idu...
Trend je takav da se nabudzi auto cak i sa dvije turbine, odnosno kompresorom i turbinom (kao kod 1.4 tsi) ali nikog ne interesuju kvarovi i problemi sa tim autom u realnoj exploataciji...
Puni su servisi tih 1.2 tsi i 1.4 tsi motora koji imaju razne probleme... naravno, solidni su dok su novi...

E sad je pitanje sta je tu bolje za nase uslove a ne za njemacke ili svajcarske uslove...
Ako su benzinci u pitanju po meni je bolji atmosferski motor koji se normalno vozi "na vrh gasa" a kad je potrebno stisne se u obrtaje nekoliko puta mjesecno... nema turbine, nema a cim nema pritiska, davaca, interkulera itd... nema ni kvarova...
Najjednostavnije je poredjenje tog 1.2 tsi motora u polu i onog 1.3 u jarisu... imaju ista ubrzanja i istu potrosnju goriva ali na potpuno razlicite nacine... sta je bolje i dugotrajnije svako neka bira sam za sebe...
Sto se tice dizela tu su koncepcije iste ili slicne, tu su CR motori i samo je pitanje sta se dobija za koliko novca i koji su motori manje podlozni kvarovima...
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7820
*.dynamic.sbb.rs.



+1221 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 01:27 - pre 103 meseci
Za sve ljubitelje modela kojim je otvorena ova tema, auta koji je u ono vreme napravio bum na tržištu, evo konačno i pravog naslednika

KIA Proceed 1,6 Turbo, 204 KS:




I Korejanci su krenuli sa turbo motorima, tako da su sada samo Japanci bez njih. Kako će se stvari nadalje odvijati, ostaje da vidimo...
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12053
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5241 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 10:53 - pre 103 meseci
Turbo motori su nesorno slozeniji agregati i namera je jasna sto se tice izvlacenja snage. Takodje su i poznati problemi same turbine, i nacini za prevazilazenje ili "popravku" rada u prelaznim rezimima.

I odlican je trend smanjivanja motora po kubikazi, narocito za svakodnevnu voznju, gde u velikom broju slucajeva nije nophodno posedovati stotine ks..

Razgovaramo o najboljoj kupovini, istina zadrti i usijanih glava, i NE zelimo da primetimo mane "svojih" ljubimaca.

I cela diskusija zalazi u zonu:
Citat:
Nebojsa Milanovic: ...

- Da imam manje od 20 godina, tj. da živim sam i da najviše imam devojku


I ponavljamo i "merenja", i neki kukaju kada im se spomenu mane ljubimaca xxx puta, a padaju u zanos xxy puta, pa se moraju redovno podsecati i spustati na zemlju..

A poenta je prosta, moze se nasedati na propagandu, i na znacaj "drzaca za case" ili stvarcice u vratima, ali to ne treba da kosta nekoliko hiljada evra..da bi bilo povoljno za kupovinu

I ne treba automatski pljuvati raznovrsnost ponude, koja je u krajnjoj liniji oborila cenu zamisljenog VW-a, pa je postao pristupacniji, i skoro da bi bio idealna radost za fanove, samo da dorade par krupnih stvari oko kompletiranja vozila, tipa vesanje, narocito zadnje, ili elektricnu instalaciju uz malo ozbiljniju senzorsku opremu oko motora, a sve to da ne kosta vise od 15000 evra u recimo kompakt klasi.

Niza cena je realna, s obzirom na okolnosti, ali se pokusava...zaraditi na "navici", a ne na realnoj ponudi

Poz
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3694
*.crnagora.net.



+1219 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 11:51 - pre 103 meseci
Nebojsa, malo si u zabludi sto se tice performansi i turbo motora... evo uzmi npr. novog audija RS5 koji ima atmosferski motor od 450 konja... Sta mislis zasto mu nisu stavili turbinu?

Ako ces u krajnost, gdje je turbina na R8 GT recimo koji kosta 250.000 eura? Zasto je nema?

Daj malo nam ispricaj o audiju R8 GT kao za toyotu GT86 kako ima aluminijumski motor i kako ima kompresiju 12.5:1

[Ovu poruku je menjao Nocni dana 23.12.2012. u 13:46 GMT+1]
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 12:43 - pre 103 meseci
i mecka sls ima 580ks a nema turbinu!
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1526
*.dynamic.sbb.rs.



+555 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 13:00 - pre 103 meseci
Nemaju je ni NASCAR automobili ako cemo tako uporedjivati ... Mislim da se ovde ne prica o rucno radjenim motorima kao u tom Mercedesu, vec o velikoserijskim motorima ugradjenim u aute C segmenta od 20k evra ... samo ti gore spomenuti motori kostaju nekoliko puta vise nego auto c segmenta.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3694
*.crnagora.net.



+1219 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 13:07 - pre 103 meseci
^Naravno nisi u pravu, audi RS5 je C segment a 20K se nigdje ne pominje
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1526
*.dynamic.sbb.rs.



+555 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 13:13 - pre 103 meseci
^Mozda kod vas u CG, ali ne znam gde bi drugo Audi RS5 bio C segment

Citat:
The Audi A5 (internally designated Typ 8T) is a coupé produced by the German automobile manufacturer Audi since 2007. It is the coupé, cabriolet, and five-door fastback versions of the fourth generation (B8) Audi A4 saloon and estate models.
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3694
*.crnagora.net.



+1219 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 13:18 - pre 103 meseci
Ajde prosvijetli nas onda pa nam reci kojem segmentu pripada?
Mozda mislis da vozilo koje je sa dvoje vrata ne moze da bude u C segmentu?
Segmenti se klasifikuju po velicini vozila valjda a ne po cijeni...
Usput nam mozes reci i kojem segmentu pripada ovaj mini moris od 50K eura

 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1526
*.dynamic.sbb.rs.



+555 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 13:24 - pre 103 meseci
Mislim da ne trebas sebi persirati, jer ocigledno samo ti mislis da auto baziran na modelu A4 moze pripadati nekom drugom segmentu osim onog kome pripada A4.

Ali eto ako insistiras, prosvetlicu te, mada ne znam sto ti je to potrebno posle 20g bavljenja poslom kojim se bavis :

A5

Citat:
Class Compact executive car

 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 13:42 - pre 103 meseci
Citat:
Nebojsa Milanovic: Nisam rekao da je Rapid najjeftinije vozilo u klasi mada se otprilike mogu složiti sa Žaretom je po konkurentnosti u vrhu klase.

Nisi, vec si napisao da Rapid ima "duplo veci prtljaznik od svih drugih u klasi". Sto nije tacno. Nema cak ni najveci prtljaznik, a kamoli "duplo veci".
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 7820
*.dynamic.sbb.rs.



+1221 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 14:21 - pre 103 meseci
Naravno da sam mislio na obične, "kratke" aute B segmenta, nije mi pala na pamet ta prepotopna Thalia.

To je valjda etalon ružnoće u automobilskoj industriji, gepek kao da joj je sa 4 šrafa prišrafljen na karoseriju.

Al' neka si mi reko' ;)... slobodno pobijaj u kulturnoj diskusiji sve što pomenem, ali trolovanja više nema.


@Noćni:

Moguće da još negde nađeš atmisferac, ali to je samo zato što za tu primenu još nemaju odgovarajući turbo motor a imaju odlični atmosferac kome je ugrađeno apsolutno sve što nauka poznaje za što bolje "disanje" i peglanje momenta. Takvom motoru turbina i nije neophodna.

Ali takvi motori i ne liče na ove iz C segmenta o kojima se ovde priča. No ne brini, doći će i oni na red za turbinu..A šta ćete onda da pričate?? ;)

Cela ova priča turbo vs. nonturbo neodoljivo podseća na situaciju od pre desetak godina kada su nastupali LCD TFT monitori. Ja sam još pre 2000. prešao na njih i bio sam ljut na sebe što nisam još ranije, a na ES-u postaiji čak i "ljuta diskusija" ;) o tome http://www.elitesecurity.org/p446604, u kojoj akteri nisu mnogo drugačiji od današnjih.

Zamislite kako bi danas bilo da neko zastupa CRT monitore?

E, isto tako će biti za par godina kada neko bude zastupao atmosferce, jer naprosto, njihovo vreme je prošlo.

Nego, kako ti komentarišeš što je BMW kod M5, koji je referenca sportskog auta, izbacio čak i onaj odlični atmosferac i ubacio 4,4l twin-turbo, a najavljuje i tri-turbo?

Setite se poređenja ove priče sa pričom LCD vs. CRT, pa ćemo za nekoliko godina videti koliko ima veze jedna sa drugom, ja smatram da će biti vrlo slično.
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1526
*.dynamic.sbb.rs.



+555 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 14:46 - pre 103 meseci
^
offtopic - to je kao sa Eizo i Nec CRT monitorima koji su se koristili sve dok se PVA tehnologija nije dovoljno usavrsila za verniji prikaz boja. offtopic off.
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: C segment - najbolja kupovina23.12.2012. u 15:18 - pre 103 meseci
Citat:
vilil1:
Citat:
Nebojsa Milanovic: Nisam rekao da je Rapid najjeftinije vozilo u klasi mada se otprilike mogu složiti sa Žaretom je po konkurentnosti u vrhu klase.

Nisi, vec si napisao da Rapid ima "duplo veci prtljaznik od svih drugih u klasi". Sto nije tacno. Nema cak ni najveci prtljaznik, a kamoli "duplo veci".


Koji to auto ima veci prtljaznik od Rapida? Koji to auto i u C segmentu ima veci koristan prtljaznik a da nije karavan?


Edit: Koji to auto i u D segmentu ima vise prostora u prtljazniku, a da nije karavan


[Ovu poruku je menjao Zarko Silic dana 24.12.2012. u 00:13 GMT+1]
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: C segment - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 1331396 | Odgovora: 5722 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.