Moja greska, izvinjavam se, pre zahvata na motoru je trosio oko 600 g na 1000 km. Zavisnosti od voznje.
A sad je situacija onako kako sam napisao.
Po meni je normalna potrosnja ulja, da je nema (kao u Yarisu) ili max do 0.5l na 10 000. Sve preko po meni ukazuje da nesto nije u redu sa motorom.
Auto, sa ovim karubratorom, vozim vec 5 godina. Nikad mi nije zadavao probleme. Auto lepo ide. Posle rada na motoru karburator je servisiran u ovlascenom servisu, i nastelovan.
Sto se kontrole tice ne znam da li je uradjena ili ne. Ali smatram da svaki normalan majstor pri ovakvom zahvatu na motoru to mora da uradi.
Kako su kontrolisane hilzne tako bi trebale i vodjice.
U kantici imam jos 0.5l ulja. Vozicu i praticu tacnu potrosnju dok to ne istrosim. A posle toga ide na proveru. Ispravnost delova i ispravnost rada.
Da se utvrdi ko je pogresio i da isti sredi situaciju.
To bi bilo isto kao kad odes kod majstora da menjas amortizer, npr, i pri skidanju starog se odlomi sraf a pri instaliranju novog on vrati taj isti sraf koji vise nije za upotrebu. Vozi tako, drzace....
POZDRAV OD ŽARKA