Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu

Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13

[ Pregleda: 84451 | Odgovora: 252 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.93.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 18:11 - pre 101 meseci
Citat:
Java Beograd:
Nikad nisam kapirao termin da veći auto (D segment, na primer) "nije za gradsku gužvu" ?!

Mislim, šta, kad imaš manji auto onda brže prođeš na semaforu ? Zauzmeš pola trake, ili voziš između automobila i trotorara ? Za manji auto treba "manje parking mesto" kojih ima mnogo, a za veći auto (Pasat) treba veliko parking mesto kojih ima malo ?

U čemu je wtf razlika u gradskoj gužvi dal' si u Yarisu / Corsi ili u Pasatu / Mondeu ?

Osim što je u velikom autu mnoooogo komfornije, tiše i udobnije dok stojiš u koloni na semaforu.


iako je očigledno da se ne šališ, napisaću:

Mora da se šališ!?
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16328



+2918 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 18:15 - pre 101 meseci
Citat:
Java Beograd:
Nikad nisam kapirao termin da veći auto (D segment, na primer) "nije za gradsku gužvu" ?!

Mislim, šta, kad imaš manji auto onda brže prođeš na semaforu ? Zauzmeš pola trake, ili voziš između automobila i trotorara ? Za manji auto treba "manje parking mesto" kojih ima mnogo, a za veći auto (Pasat) treba veliko parking mesto kojih ima malo ?

U čemu je wtf razlika u gradskoj gužvi dal' si u Yarisu / Corsi ili u Pasatu / Mondeu ?

Osim što je u velikom autu mnoooogo komfornije, tiše i udobnije dok stojiš u koloni na semaforu.

Evo ja sam skorije imao jedan mali punto 1.2 i dva velika auta na razlicite nacine: mazdu 2.0 i reno senik pa da napisem subjektivne razlike.

Mali punto je bio vrlo zgodan za po gradu, vrlo je okretan i umereno pregledan zbog jako malih retrovizora, i potrosnja mu je bila skromna za grad, za put sa porodicom je uzasan.

Mazda je bila ogromna, udobna sa jakim motorom, i po gradu je bila vrlo okretna i pregledna i nije bilo vecih problema oko parkiranja, par puta je bilo sitnijih cukanja prilikom voznje u rikverc u zadnji branik (bez stete)

Reno senik, ima jos vise prostora unutra od mazde, izuzetno udoban i sirok, za po gradu izuzetno zgodan, lako se vozi i prija visoka pozicija za sedenje, ali je potreban siri prostor za parkiranje koji nije bas uvekl lako naci.
Ima jako velike retrovizore u koje su me nekoliko puta udarali (bez stete) pa ih obavezno sklapam, srecom to ima automatski.
Dva puta su me u gradskoj voznji udarali i u zadnji branik, srecom takodje bez stete.

Na kraju bi zakljucio da je najveca razlika izmedju manjeg i veceg automobila najvise u sirini a ne u duzini, bar po mom iskustvu

Sve u svemu sedan D klase nece biti tesko voziti, pa ni parkirati na uredjenom parkingu.


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9412
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10232 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 18:39 - pre 101 meseci
Citat:
jnk:... provlačenju kroz uske ulice i slično, dok sa malim automobilom lakše manevrišeš, lakše se parkiraš, i generalno lakše prolaziš kroz grad a što je grad zagušeniji to je potreba za malim automobilom veća.

Gde je ta ulica gde možeš da prođeš Corsom ali ne i Pasatom ? U gradu sigurno nije. Šta znači tvrdnja "generalno lakše prolaziš kroz grad". Kako to generalno lakše prolazim ?

Priznajem jedino, da ponekad postoji pola praking mesta na ulici, na kojem može da se smesti Smart ali ne i običan auto. Priznajem, takođe da sam u oko 1% - 2% slučajeva video prazno parking meso na ulici (nacrtano), ali su se drugi vozači u parkirali tako da veštim manevrom može da se smesti Jugo ali ne i Pasat. U svakoj garaži, na svakom parkingu - parking mesta su ista i za Jugića i za Pasata.

Citat:
etjen:iako je očigledno da se ne šališ, napisaću:
Mora da se šališ!?
Uopšte se ne šalim. Naprotiv. Osim generalne, izlizane fraze "mali auto za gradsku gužvu" nikad nisam wtf shvatio kako je to lakše malim autom u gradskoj gužvi. A ako je neko na fromum iskusio gradsku gužvu onda sam to ja.

Kapiram da bi teže bilo šleperu - ali ako treba kroz gradsku gužvu Jugom ili SuperB, tvrdim da je lakše ovim drugim.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.93.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 18:49 - pre 101 meseci
pazi, svakako da je bolje Superbom nego Jugom, pa makar Jugo i u džep mogao da stane, ali
tu nije reč o veličini već o nečem drugom...

Generalno sve zavisi šta podrazumevate pod gradom. MOja priroda posla je da sam preterano puno po gradu,
neki put slično taksiju, i provlačenje kroz gužvu, parkiranje i uopšte vožnja po gradu je neuporedivo lakša sa manjim kolima.

Ne pričam bezveze, trenutno imam dva auta, jedan veliki i jedan mali (pri čemu je veliki mnogo bolji i noviji od malog)
Velikim skoro nikad ne idem za grad, jednostavno nije vredno nerviranja u traženju parkinga i provlačenja.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 19:29 - pre 101 meseci
Citat:
vladd:
Vladdimirove postove treba pazljivo citatil, a new predvidjati.
Pasat jeste u d segmentu, Ali pri dnu po opremi. Tek sto su ga istegli iz c segmenta, kojem je pripadao usvojim pocetcima. Uz neopravdanu cenu.


Jesi video B8? Ja sam bas danas isao da gledam jedan... da sam ceo dan ucio na pamet sta ima od opreme do sada bih zaboravio pola...

Sta to neki drugi auto u D segmentu ima od opreme sto Passat nema?

 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9412
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10232 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 19:35 - pre 101 meseci
Citat:
Informer: Jesi video B8? Ja sam bas danas isao da gledam jedan... da sam ceo dan ucio na pamet sta ima od opreme do sada bih zaboravio pola...

Sta to neki drugi auto u D segmentu ima od opreme sto Passat nema?
Mislim da je to više u domenu "Uaaa folcvagen. !"
Svako ko je duže na forumu zna da nisam nikakav VW fan, i da sam uvek tvrdio da je VW na našem tržištu precenjen.
Ali, ako se vratimo na temu, i biramo između Insignije, Superb, Pasata i Mondea, i dalje tvrdim da je u tom društvu Pasat najbolji.

Evo jedne slike kao ilustracija. "Koža, klima ful oprema"


'Bem ti lebac, kolko dugmića !

[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 07.11.2015. u 20:45 GMT+1]
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

prstic
Predrag Stankic
Automatika,BE
Beograd

Član broj: 294113
Poruke: 61
*.dynamic.sbb.rs.



+23 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 20:51 - pre 101 meseci
Ovaj sa slike izglada boli glava ali on je u najvecem paketu. Zena moze da bira srednji paket, koji nema automatski menjac, displej mesto innstrument table, kozna sedista... Conforline je max koji moze da izvuce.

http://www.b92.net/automobili/...5&mm=06&nav_id=1001602

Posto nece moci da bira roze boju spoljasnjosti, napomenula je da bi bilo dobro da se promeni ova siva boja gde je dispej infojtementa i klime.
Ne znam da li to moze da se naruci ili ce da radi folija...
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16328



+2918 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 20:52 - pre 101 meseci
Citat:
Informer:

Sta to neki drugi auto u D segmentu ima od opreme sto Passat nema?


A jel ima air bag u pojasevima?

Citat:
Java Beograd:
Evo jedne slike kao ilustracija. "Koža, klima ful oprema"

lepa je to slika, ali pored mnogih koje sam uzivo video ni jedan nije bio takav, prilicno su obicni iznutra.
Mondeo izgleda mnogo mocnije:



Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 22:10 - pre 101 meseci
Citat:
bakara: lepa je to slika, ali pored mnogih koje sam uzivo video ni jedan nije bio takav, prilicno su obicni iznutra.


Ja sam bas danas video jedan takav kao sa slike. To sto se u Srbiji auto kupuje samo na osnovu natpisa na zadnjoj strani pa se kao rezultat uvoze samo modeli koji od dodatne opreme imaju samo dizalicu ne znaci da drugih modela nema.

Ovaj sto sam ja danas gledao kosta oko 55K i, ne mogu da tvrdim, ali sam prilicno siguran da nikakav Mondeo ne moze ni iz daleka da mu pridje.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16328



+2918 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 22:40 - pre 101 meseci
Pa za 55k i ne treba da mu prilazi...
Ne verujem bas da se otimaju za passat od 55k.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

prstic
Predrag Stankic
Automatika,BE
Beograd

Član broj: 294113
Poruke: 61
*.dynamic.sbb.rs.



+23 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 22:52 - pre 101 meseci
55000 je mnogo i dinara.
Za te pare passat ne bi bio ni u razmatranju!
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 23:23 - pre 101 meseci
prstic@ Preporucujem ti Octaviu.

Najskuplja verzija sa dizelom i 4x4 27.500eur. Tako da su ostali dizel modeli jos jeftiniji.

Kvalitetna, jeftinija za odrzavanje od premium brendova, odlicna za nase puteve, pregledna, bezbedna i lako se prodaje kao polovljak.

Ako je firma dala budzet 30.000 vi ipak gledajte da manje potrosite!

Srecno



 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5250 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu08.11.2015. u 05:55 - pre 101 meseci
Citat:
Informer:
Citat:
bakara: lepa je to slika, ali pored mnogih koje sam uzivo video ni jedan nije bio takav, prilicno su obicni iznutra.


Ja sam bas danas video jedan takav kao sa slike. To sto se u Srbiji auto kupuje samo na osnovu natpisa na zadnjoj strani pa se kao rezultat uvoze samo modeli koji od dodatne opreme imaju samo dizalicu ne znaci da drugih modela nema.

Ovaj sto sam ja danas gledao kosta oko 55K i, ne mogu da tvrdim, ali sam prilicno siguran da nikakav Mondeo ne moze ni iz daleka da mu pridje.



Ovo sto si me pitao
Citat:
Sta to neki drugi auto u D segmentu ima od opreme sto Passat nema?


Sam si sebi odgovorio:)

Ovaj sto sam ja danas gledao kosta oko 55K

E pa to SVE, drugi SVI imaju za oko 40K..a cim se pogleda raspon cena od 1-1,7, jasno je da "nesto nije u redu"..da se gleda meso a jede kupus.

Sve je to lepo naizgled, ali te plastike i gadgeti(senzori parkiranja i gps, tog tipa) ne vrede doticne hiljade evra, zaista, makar ih mazila arijevska ruka:)

Cak i da ne spominjem da krece verovatno banovanje VW vozila sa ulica po planeti(to se nece dogoditi na Balkanu, istina da neki vole da imaju kola za putovanja koja nece putovati), i da ce biti suspendovana prodaja nekoliko modela...
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu08.11.2015. u 08:52 - pre 101 meseci
Citat:
vladd: Sam si sebi odgovorio:)

Ovaj sto sam ja danas gledao kosta oko 55K

E pa to SVE, drugi SVI imaju za oko 40K..a cim se pogleda raspon cena od 1-1,7, jasno je da "nesto nije u redu"..da se gleda meso a jede kupus.

Sve je to lepo naizgled, ali te plastike i gadgeti(senzori parkiranja i gps, tog tipa) ne vrede doticne hiljade evra, zaista, makar ih mazila arijevska ruka:)

Cak i da ne spominjem da krece verovatno banovanje VW vozila sa ulica po planeti(to se nece dogoditi na Balkanu, istina da neki vole da imaju kola za putovanja koja nece putovati), i da ce biti suspendovana prodaja nekoliko modela...


Ali ti meni i dalje nisi odgovorio. Kada si spominjao slabu opremu nisi spominjao i cenu. I sada ja kazem da Passat moze da ima od opreme mnogo vise nego bilo koji Mondeo (ili bar verujem da moze posto se ne razumem bas toliko u Fordovu ponudu) nevezano za cenu. I sad kad si shvatio da sam u pravu onda se hvatas za cenu, jel da?

Pa video sam ja juce i neke modele od 40K koji od opreme imaju Boga oca (nisam ni znao da fabricki ugradjuju Webasto za daljinsko ukljucivanje grejanja)... zato te ponovo pitam: sta to neki drugi auto iz D segmenta moze da ima a da Passat ne moze?

I pusti me prica o tome kako toga nema u Srbiji (kako je neko spomenuo). Kao sto rekoh, u Srbiji se kupuje natpis na zadnjoj strani (zbog komsije), tako da je prosecna cena uvezenog modela oko 25-30K bez ikakve opreme.

A od banovanja vozila nece biti nista. Ti ocigledno pojma nemas o kom se broju motora radi kad mozes da izjavis tako nesto. Evo, moj motor spada u problematicne i nisam banovan sa evropskih puteva niti cu biti. Dobio sam pismo od Porsche-a u kom se kaze da za januar pripremaju odredjeno resenje i da ce me obavestiti blagovremeno.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5250 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu08.11.2015. u 16:36 - pre 101 meseci
Ja o vozilima znam mnogo..mnogo..

A i lepo sam napomenuo da moje postove treba citati pazljivo, a ne sa uzima punim ljubavi za prevarantski VW

Rekoh, napisah, sto neko ne shvata, osim bukvalnog pisanja, sto se teskom mukom pokusava na forumu, da se izbegnu banalnosti i nivo predpubertetlija..
Citat:
Takodje, poslovicni stranci vole da plate manje za vise


Nema reci "cena", ja se izvinjavam maloletnicima, pokusavam da pisem kao odrastao covek...Nisam spominjao cenu, ali sam spominjao vise ili manje novca...za odredjenu opremu..

To sto se ne moze nabrojati onolika oprema je zato sto svaki prekidac i led diodu nazivaju "opremom", inace, ako se oprema izdvoji kao oprema, to je nekoliko stavki, dovoljno je za deset prstiju...ili cemo i kuku, rezervni tocak i pepeljaru, da smatramo za opremu.

Rec je o D segmentu, koji ima odredjenu podelu na 60000 deviza..preko su skuplji D, a jos nisu luksuzni, a ispod su ovi koje razmatramo...medju Pasatovim konkurentima, za iste novce se dobije vise opreme...ili je problem sto u toj opremi nema VW znaka?

O daljnjim desavanjima sa VW-om svakako ne bih za ozbiljno uzimao formalna pisamca sa dugorocnim rokovima(rokovi su istekli u Oktobru) nekih dilera prevarantske firme, kao validan parametar zbivanja, vec posmatram kako se drzave odnose prema namernoj prevari i obmani propisa...po svetu...

Postoje detalji u drugoj temi, ne bih da temu o pasatu zagadjujem podacima koji se tehnicki ne ticu pasatovih karakteristika, vec posledica politike VW-a..
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu09.11.2015. u 12:16 - pre 101 meseci
@prstic

Za te pare Passat 2.0 i kraj...

http://www.polovniautomobili.c...n-passat-b8-20-tdi-comfortline

@vladd
Sto se tice "banovanja" od toga nema ništa jer se radi o euro 6,a cak i kod ea189 ce biti isključivo softverska korekcija bar što se tiče 2.0tdi.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5250 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu09.11.2015. u 18:27 - pre 101 meseci
Nije ni bitno, da li ce ili nece, u svakom slucaju, nemaju resenje. Taj motor zahteva mnogo vece zahvate, da bi "usao u ekologiju", ne samo softver.
Ali to nije tema.

BTW, ako se gleda po enterijeru, Pasat ima daleko najlepsi, cak i medju VW enterijerima. Za sada nema puno modela na svetu koji imaju tako dobro uklopljene ventilacione otvore u kokpit.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16328



+2918 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu09.11.2015. u 18:32 - pre 101 meseci
Stvar ukusa, meni se recimo to ne dopada, ali mi se dopada zadnji kraj i klasican oblik sedista.
Prednji kraj je grozan, a spisak opreme je u rangu megana iz 2003 godine.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu09.11.2015. u 19:13 - pre 101 meseci
Aha,kako da ne,baš kao Megan 2003 ;)

Oprema:
Standard: ESP, prednji i bočni vazd. jastuci, vazd. zavese, senzori za farove, senzor za kišu, elektrohromatski retrovizor, elektro-podesivi retrovizori, maglenke, zatamnjeni prozori sa zvučnom izolacijom, automatski elektro-pokretači prednjih i zadnjih prozora, sedište suvozača i suvozača podesivo po visini, automatski klima uređaj sa tri zone, kožni volan, tempomat sa limiterom brzine, centralni naslon za ruke pozadi, radio CD/MP3 sa 8 zvučnika, električna parkirna kočnica, pomoć pri kretanju uzbrdo, alu-felne 16 inča, upozorenje za napuštanje saobraćajne trake, automatska duga svetla, automatsko parkiranje, spoljni retrovizori sa automatskim zatamnjivanjem, navigacija, vazdušni jastuk za kolena vozača, “confort” priprema za telefon, ambijentalno osvetljenje kabine.......

Očekujem malo više ozbiljnosti,bar od moderatora.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16328



+2918 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu09.11.2015. u 19:28 - pre 101 meseci
Citat:
vaske2: Aha,kako da ne,baš kao Megan 2003
...

Očekujem malo više ozbiljnosti,bar od moderatora.

Pa i ja imam dusu...

a moram da priznam da me spisak opreme odmah asocirao na megane i lagunu matore skoro 15 godine a koji imaju vecinu te pobrojane opreme, tj lakse bi sa spiska bilo izdvojiti sta nisu imali.

Koliko vidim nisu imali:
-upozorenje za napuštanje saobraćajne trake
-automatsko parkiranje
-vazdušni jastuk za kolena vozača



Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu

Strane: << < .. 7 8 9 10 11 12 13

[ Pregleda: 84451 | Odgovora: 252 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.