Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13

[ Pregleda: 84475 | Odgovora: 252 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.93.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu05.11.2015. u 10:46 - pre 101 meseci
Superb je prevelik. Posebno za ženu i posebno posle Punta

Ja bih gledao što manji i što pregledniji auto ako će ga samo ona voziti.

i obavezno u roze boji
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9414
89.216.32.*



+10233 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu05.11.2015. u 12:56 - pre 101 meseci
Veći auto je lakše voziti. Samo je možda malo teže parkirati, za žene.
Ja glasam za Pasata.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

prstic
Predrag Stankic
Automatika,BE
Beograd

Član broj: 294113
Poruke: 61
*.dynamic.sbb.rs.



+23 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu05.11.2015. u 14:25 - pre 101 meseci
etjen@
Ne moze manji auto.Za svaku poziciju je definisano sta moze, a sta ne, kao sto sam i naveo. Rozee neeee - ne uklapa se u korporativni standard, mada, ako budu otvarali cirkus, smesi joj se lepa pozicija.

Moze samo da bira izmedju ponudjenih i da li ce limuzinu ili karavan.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16328



+2918 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu05.11.2015. u 14:47 - pre 101 meseci
Ja bih izabrao novog mondea...
Ali svakako bi joj bilo najbolje da ode do salona i sedne u auto i odluci koji joj se iznutra vise dopada, a ne sumnjam da ce to biti mondeo.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu05.11.2015. u 15:02 - pre 101 meseci
Upravo sam isto hteo da napišem. Pusti savete sa Interneta, kad drugi plaća neka bira šta joj se najviše sviđa. Mondeo je definitvno lepši od morbidno ozbiljnog Passata.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5250 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu05.11.2015. u 16:51 - pre 101 meseci
Po meni Honda ili Hjundai..ali modeli koji imaju senzore, samostalno parkiranje, automatsko kocenje...ili koji god brend, sa doticnom opremom..jeftinije je...
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9414
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10233 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu05.11.2015. u 19:09 - pre 101 meseci
Evo kako tema brzo ode u off.
Pa ne može ni Honda niti Hundai. Ni Mazda ni Moskvič ni Moris.

Napisao je čovek koji modeli dolaze u obzir.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

prstic
Predrag Stankic
Automatika,BE
Beograd

Član broj: 294113
Poruke: 61
*.dynamic.sbb.rs.



+23 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu05.11.2015. u 22:40 - pre 101 meseci
Honda i Hyundai nemaji vozila D segmenta u ponudi!

Stranci bi vas mnogo cudno gledali tj mislili da ih zajebavate kad bi dosli sa tvrdnjom da za te pare moze da se uzme auto nizeg segmenta, a oni daju pare za visi.
To je za njih stvar prestiza, ugleda firme, reprezentacije, motivacije i sa tim se nije zajebavati.

Ovih dana treba da zakaze probne voznje samo treba da odluci koje modele. Zbog toga sam se i obratio za savet.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5250 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu06.11.2015. u 07:14 - pre 101 meseci
U tom slucaju je pitanje promasilo temu. Ovaj Pasat je u donjoj margini D segmenta, tek se pomalo usunjao i vise moze da se predstavi kao C+ segment, po mrsavoj opremi. Ili kako se to nezno kaze "spartanskoj"

Takodje, poslovicni stranci vole da plate manje za vise, mada su to trzisne legende takozvanog slobodnog trzista.

Ako hoce Pasat, onda se kupuje Pasat, ako se kupuje D segment, onda se ne kupuje VW...osim za ljubitelje nekih specificnih uzivanja u rezimima voznje specificnog stila, ali za to se ne kupuje D segment, vec...

http://www.autofreaks.com/revi...e-the-mega-d-segment-shootout/
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.93.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu06.11.2015. u 07:38 - pre 101 meseci
Citat:
prstic:
etjen@
Ne moze manji auto.Za svaku poziciju je definisano sta moze, a sta ne, kao sto sam i naveo. Rozee neeee - ne uklapa se u korporativni standard, mada, ako budu otvarali cirkus, smesi joj se lepa pozicija.

Moze samo da bira izmedju ponudjenih i da li ce limuzinu ili karavan.



nisi me razumeo, znam da ne može niža klasa.
Mislim da je Superb među najvećima od ponuđenih, te stoga, mislim da nije za ženskog vozača da provodi vreme u njemu po gradu.
Mada, realno, nisu ni drugi nešto manji, ali ja bih birao po preglednosti prevashodno
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
62.193.158.*



+287 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu06.11.2015. u 17:48 - pre 101 meseci
Moja zena bolje vozi dzipa nego bilo koji mali auto koji sam joj kupio tipa saxo,marea,punto,polo...
Za parkiranje su parking senzori sasvim dobra i dovoljna pomoc.

Ako je za firmu i firma placa onda bi moj predlog pre passat jer novi superb izgleda mlako. Danas sam imao priliku da pogledam jednog.
 
Odgovor na temu

drajver2
Vladimir Zorić
Delta Holding
Beograd

Član broj: 310214
Poruke: 113
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+107 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu06.11.2015. u 18:33 - pre 101 meseci
@prstic

Samo jedno malo upozorenje,Vladd-ovo misljenje moras uzimati sa ozbiljnim rezervama jer je njegova pristrasnost već dugo poznata na ovom forumu.;)

Reći da Passat ne pripada "D"segmentu i da novi model ima spartansku opremu je više nego laička izjava.

Doduše ima nekih postova na početku ove teme gde je tvrdio nešto sasvim suprotno ali ovo čisto pojašnjavam da te ne bi doveo u zabunu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5250 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu06.11.2015. u 18:54 - pre 101 meseci
Vladdimirove postove treba pazljivo citatil, a new predvidjati.
Pasat jeste u d segmentu, Ali pri dnu po opremi. Tek sto su ga istegli iz c segmenta, kojem je pripadao usvojim pocetcima. Uz neopravdanu cenu.
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16328



+2918 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu06.11.2015. u 22:36 - pre 101 meseci
A kad je to pasat bio u c segmentu?
I ne znam cemu zajedljivi komentari da zena ne zna da vozi i da se parkira i da joj treba manji auto kada je i ne poznajete?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.93.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 07:25 - pre 101 meseci
pa sam je čovek rekao kada je pitao.

Citat:
Vozi punto, tako da ce u pocetku biti problem navici se na duzinu auta.
Ne vozi brzo - Ne interesuju je OM, max brzina, lezanje na stazi. Vazno je da auto bude pregledan kad ga vozi i parkira u gradu( na poslu i kuci ima garazu).
Vazna joj je i boja ali to je neka druga prica!


Astral
Džip je drugo, on je viši i daje drugačiju preglednost.

Sve ovde što je ponuđeno su limuzine, koje nisu ni pravljene za gradsku gužvu, nego za vangradsku vožnju.
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5250 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 08:14 - pre 101 meseci
Citat:
bakara:
A kad je to pasat bio u c segmentu?
I ne znam cemu zajedljivi komentari da zena ne zna da vozi i da se parkira i da joj treba manji auto kada je i ne poznajete?


Pasat je prakticno u D segmentu , kao "mid size" veliki auto od svoje druge generacije kada su prebacili 4,5m duzine. Mada po zapremini, sa dizajnom koji mu je napravio Djudjaro, zapreminski je imao drugacije koeficijente od ostalih sedana, pa je po zapremini bio takodje D segment, matematicki.

Od trece generacije su imali "full" dimenzije i oblike sedana midsize D segmenta...cisto kao podsecanje...

Oprema je oduvek bila nekoliko klasa niza od konkurencije, VW se "oslanjao" na motor i menjac, u to vreme, dok se na opremi skrtarilo...cisto kao podsecanje...takodje se nudila sira paleta motora, "za svakoga po nesto"...

Danas je situacija znacajno drugacija, mada su u VW-u odrzali maksimalne minimume ponude, takodje se oslanjajuci na motor, malo manje na problematican menjac..mada su neki motori izncidentom postali problematicni.

Pasat je prostrani auto, sa maksimalno minimizovanom opremom ali ne i adekvatnom cenom, pa ako se misli na "preciznu firmu", "preciznu gospodju" koja zna da vozi, mislim da je Pasat svakako problematican izbor, u svetlu dogadjanja sa VW prevarom, sto se administrativno moze odraziti na posedovanje vozila.
Sto mislim da ozbiljna poslovna firma i gospodja koja im pripada, ne bi trebal sebi da dozvole. Bar ne ova uprosecena zanemarivanja losih osobina i probleme oko VW-a..


Priznajem da je komentar bio malo neukusan, mogao se opravdano pogresno shvatiti(ako izbacimo nespretan humor), ali delimicno istinit, ne sto se tice gospodjine vestine, vec sto se tice opreme vozila...
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 12:12 - pre 101 meseci
Kiselo grožđe ultimate level.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9414
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10233 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 13:46 - pre 101 meseci
Nikad nisam kapirao termin da veći auto (D segment, na primer) "nije za gradsku gužvu" ?!

Mislim, šta, kad imaš manji auto onda brže prođeš na semaforu ? Zauzmeš pola trake, ili voziš između automobila i trotorara ? Za manji auto treba "manje parking mesto" kojih ima mnogo, a za veći auto (Pasat) treba veliko parking mesto kojih ima malo ?

U čemu je wtf razlika u gradskoj gužvi dal' si u Yarisu / Corsi ili u Pasatu / Mondeu ?

Osim što je u velikom autu mnoooogo komfornije, tiše i udobnije dok stojiš u koloni na semaforu.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 14:05 - pre 101 meseci
Jel očekujes neki odgovor kao objašnjenje ili si samo izneo konstataciju?

Razlika je velika. Najbolje je postaneš svestan kad duže vreme probaš i jedno i drugo. Isto kao što postaneš svestan prednosti većeg automobila na otvorenom putu. Dobre strane velikog automobila ne dolaze do izražaja u gradskoj gužvi, pri paralelnom parkiranju, provlačenju kroz uske ulice i slično, dok sa malim automobilom lakše manevrišeš, lakše se parkiraš, i generalno lakše prolaziš kroz grad a što je grad zagušeniji to je potreba za malim automobilom veća.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5250 Profil

icon Re: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu07.11.2015. u 17:01 - pre 101 meseci
Citat:
jnk:
Kiselo grožđe ultimate level.


Ma vazi, ako je tako lakse da se zguta ljubav prema prevarantima..sada vec planetarno razvaljenim

Citat:
Nikad nisam kapirao termin da veći auto (D segment, na primer) "nije za gradsku gužvu" ?!


Zavisi na koju gradsku guzvu se misli. U voznji ili staticnu, po parking mestima. Nekada je prosto zgodnije imati manji auto pri parkiranju na nezgodnim lokacijama.

Mada je obicna stupidarija razmatrati auto prema sporadicnim i prednostima i problemima. Bitnije je usaglasiti automobil sa najvecim potrebama, a svaki je dovoljno konstruisan i modifikovan decenijama, da ima svoje i prednosti i mane.

Ovo je tema o Pasatu, a ne o koriscenju vozila. Mene (ne)cudi uporno offtopikovanje, o izboru neog vozila. Zar je tako naporno napraviti novu temu?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Novi Volkswagen Passat B8, nova kost u grlu u D segmentu

Strane: << < .. 6 7 8 9 10 11 12 13

[ Pregleda: 84475 | Odgovora: 252 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.